Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/7, 2009 kl. 22:22, av Kid

I styvdotterns händer - Heta träffar

Del 4 av 8 i serien I styvdotterns händer

Lena fortsätter att träffa karlar på arbetet och får dåligt samvete för det. Men åtrån är starkare än samvetet. Samtidig får Jörgen träffa Jonnas kompis, Lisa. Han får erfara att hon är ett strå vassare än Jonna.

Jörgen och Lena ligger och vilar ut efter ett fantastiskt knull. Lena ligger på sidan med ryggen mot Jörgen. Han ligger tätt mot henne med ena armen runt hennes midja. Han ligger och tänker på Lena som överraskar honom hela tiden. Mer och mer blir det Lena som tar initiativet till sex.. Inte för att han klagar, men han undrar vad det är som förändrar henne. Han kan inte låt bli att tänka på Gustav, patienten på Lenas jobb. Är det han som förändrar henne?

Han tänker på kvällens händelser. De sitter som vanligt och tittar på Tv´n. Jonna är uppe på sitt rum. Plötsligt reser sig Lena upp från fåtöljen och går fram till Jörgen och kysser honom. Hon kysser honom hetsigt. Han kan inte låta bli att smeka händerna under kjolen och över hennes stjärt. Med händerna smeker han hennes stjärthalvor.
- Jäkla trosor till att vara i vägen, viskar Jörgen på skämt.
- Är de i vägen, frågar Lena och ler.
Hon rätar på ryggen och tar av sig trosorna. Hon slänger dem i hans knä och lutar sig med händerna på ryggstödet, bakom hans axlar.
- Är det bättre så, viskar Lena och kysser honom.
Jörgen smeker händerna på nytt över stjärten. Nu finns det inga trosor i vägen.
- Mmmmm, låter det från honom medan han kysser henne.

Han smeker en hand mellan hennes ben. Två fingrar glider in i den redan våta fittan. De glider fram och tillbaka medan tungorna smeker varandra. Lena rätar på sig och håller ut handen.
- Kom älskling, säger hon. Slå av Tv´n.
Han slår av Tv´n och tar hennes hand. Med hennes trosor i ena handen och hennes hand i den andra upp till sovrummet. Mellan kyssarna tar hon av honom kläderna. Jörgen gör sitt bästa att få av henne sina kläder. Lena kryper upp i sängen och drar honom med sig. Hon knuffar omkull honom på rygg och grenslar honom i en 69:a. Han glider in med tungan mellan hennes blygdläppar och slickar i sig av safterna. Ett stön kommer över hans läppar när hon glider ner över staken med sin varma mun. Hon suger honom försiktigt medan han slickar henne betydligt ivrigare. Med tungan smeker han hennes klitoris. Han slickar över hennes känsliga knapp. Då kommer nästa överraskning.  

Hon lyfter och vrider på höften, så stjärthålet kommer framför munnen. Det är första gången hon tar initiativet till att bli slickad i stjärten, men han tvekar inte. Han slickar längs stjärtskåran några gången innan han smeker med tungspetsen över stjärthålet. Nu är det Lena som stönar med kuken i munnen. Han slickar ivrigare då han hör hur kåt hon blir. Han ökar trycket på tungan, som glider in i stjärten. Han vickar med tungan och känner hur hon kniper med stjärtmuskeln.
- Ååååååhhhh, stönar Lena, som slutat upp med att suga honom.
Hon trycker hårdare med stjärten mot munnen och njuter enormt. Jörgen gör sitt bästa för att smeka henne. Plötsligt lyfter hon på stjärten och vänder sig om. Hon grenslar honom och sjunker ner över kuken.

Hon rider honom snabbt och hetsigt. Hon vilar sina händer på hans bröst och rider honom intensivt. Jörgen stöter upp mot hennes fitta. Hon böjer sig ner så han når hennes bröst med munnen. Han suger in en bröstvårta i munnen och suger hårt.
- Jaaaaa., stönar Lena, som är riktigt kåt.
Hon kramar hans kuk med sina våta läppar och känner att orgasmen är på väg. Lena ökar takten och rider honom så snabbt hon kan. Underlivet drar ihop sig när orgasmen kommer med kraft. Jörgen stöter så hårt han kan. När orgasmen kommer, känner han hur hennes fitta kramar hårt runt hans stake. Han stöter in kuken om och om igen, innan han känner hur det ilar till i pungen. Han trycker in sin kuk och håller den inne, medan han sprutar in i henne, om och om igen.

Lena faller ihop över honom och ligger stilla. Han känner hennes hjärtslag, som slår hastigt. Med armarna runt hennes kropp, kysser han henne på halsen.
- Jag älskar dig, hör han henne viska tyst.
Han smeker sin hand över hennes rygg och betygar sin kärlek till henne. Hon ligger alldeles stilla. Jörgen njuter av att ha hennes kropp över sig. Han njuter av hennes värme som strålar mot honom. Lena lyfter på huvudet och kysser honom ömt. Hon smeker en hand över hans kind och säger.
- Det var underbart, älskling.
Sedan glider hon av honom och lägger sig på sidan, med ryggen mot honom. Jörgen lägger sig tätt bakom henne och håller en hand runt omkring henne.

Allt detta tänker Jörgen på när han ligger och håller om sin älskade. Han pressar sig mot hennes kropp och kysser henne i nacken.
- Hur är det, älskling, viskar han. Är allt bra?
- Jag kan inte ha det bättre än nu, svara Lena.
Riktigt ärlig är hon inte. Hennes tankar rusar omkring. Hon tänker på de gånger hon arbetar nätter. Hon tänker på alla de gånger hon har varit otrogen då hon har älskat med Gustav. Förutom Jonna, så finns det ingen hon älskar så mycket som Jörgen. Varför är jag då otrogen? Kan jag inte längre behärska min åtrå? Hur kan jag älska honom så mycket och ändå vara otrogen? Hon har svårt att hålla tårarna borta. Det är därför som hon vänder ryggen mot honom. Hon vill inte visa honom att hon är ledsen. Hon vill inte visa honom sin skam.

Jörgen ligger tätt mot hennes kropp. Han smeker handen över hennes ena bröst och känner hur vårtan styvnar. Med tungan smeker han från nacken, ner till axeln. Han känner hur han återigen blir kåt. Kuken styvnar och pressar sig mot hennes stjärt. Han smeker handen över hennes axel, ner längs sidan och över hennes lår. Han lyfter försiktigt på hennes ben och trycker in kuken i hennes våta fitta. I lugnt tempo knullar han henne. Han glider sakta fram och tillbaka med sin stolta krigare. Han ökar farten lite grann och känner hur hon kramar hans kuk med blygdläpparna. I övrigt ligger hon helt still. Hon säger ingenting. Han ökar farten och knullar henne hårdare. Med hårda stötar tar han sig närmare en utlösning.

Han drar ut kuken och riktar in den lite högre upp. Han lägger ollonet mot hennes stjärthål och tränger sakta in. Han stannar inte upp förrän hela kuken är inne. Då hörs ett litet stön från Lena. Han knullar henne försiktigt i början men blir allt hetsigare. Han stöter hårdare in i hennes trånga kanal. Nu börjar Lena röra på sig. Hon pressar sig bakåt mot kuken och stönar högt för varje gång han trycker in den i stjärten. Jörgen kan inte hålla sig längre. Han stöter hårt in i hennes stjärt. När han känner de bekanta ilningarna, trycker han in kuken i botten och sprutar. Lena kommer samtidigt. Hon kramar hårt runt staken och skriker ut sin orgasm. Hon borrar in ansiktet i kudden för att inte det ska höras in till Jonna.

Jörgen ligger kvar med kuken i stjärten en stund innan han drar sig ur. Lena ligger still utan att säga någonting.
- Har jag gjort någonting som gör dig arg, frågar Jörgen.
Då vaknar Lena upp och inser att hon ligger med ryggen mot honom. Hon vänder sig om och kryper ihop mot hans kropp.
- Nej, verkligen inte, säger Lena. Du gör mig så lycklig. Jag var bara slut efter älskandet. Länge ligger de och smeker varandra medan de betygar sin kärlek till varandra. Till slut blir ögonlocken tunga för dem båda. Vad skönt att Gustav har flyttat, är det sista hon tänker innan hon somnar i hans famn.  

Tre dagar senare är det dags för Lena att arbeta nattskiftet igen. Det är lördag kväll när hon går ut. Hon ska jobba lördag och söndag natt. Hon tar hand om sina gamla patienter först, innan hon går in till Rune. Hon sätter sig och läser journalen om honom, så hon vet vad som felar honom. Han ligger inne för en misstänkt hjärtinfarkt men inga prov har tagits än. Lena tycker det är märkligt. Men eftersom det är Siv som har skrivit in honom, så litar hon på henne. Hon tar med sig stetoskopet och går in till Rune.

- Hej Rune, det är jag som ska ta hand om dig i fortsättningen, säger Lena.
- Vad trevligt, svarar han.
Han sitter på sängen med fötterna på golvet. När Lena kommer fram till honom tar hon fram stetoskopet och säger:
- Hur är det med dig?
- Jo tack, det är bra, svarar Rune.
- Kan du knäppa upp skjortan, säger Lena, så får jag lyssna på ditt hjärta.
Rune knäpper upp hela skjortan och drar isär den.
- Nej, du behöver inte knäppa upp…..hela, säger Lena.
Hon stirrar på kuken som blottas. Han har inga kalsonger på sig, så hans visar upp sin kuk i hela sin prakt. Så fort Rune ser Lena, så reagerade han. Kuken är halvstyv redan då han öppnar skjortan. Lena tittar på kuken. Den är inte lika lång som Gustavs men däremot grövre.

Han tar hennes hand och för den till sin grova kuk.
- Hälsa på den, viskar han och lägger hennes hand runt sin kuk.
- Nej, säger Lena och greppar runt den grova pålen.
Som vanligt kan hon inte ta ögonen från en stor kuk. Automatiskt börjar hon sakta att runka honom. Hon rör inte handen mycket, men det är så pass att den börjar växa i hennes hand. Rune tar fatt i hennes höft och drar henne mot sig. Eftersom han sitter med fötterna på golvet, så hamnar hans ben mellan hennes ben. Han smeker med handen mellan hennes ben. Sakta smeker han handen upp mellan hennes ben. Handen kramar ömt över hennes fitta. Han känner hur trosan är våt. Lena fortsätter att runka honom. Kuken blir allt större i hennes hand. Hon ökar takten medan han smeker hennes fitta utanpå trosan. Hon är som förhäxad över grovleken. Hon har aldrig sett en grövre kuk.

Rune drar försiktigt ner hennes trosor. De stannar upp vid hennes lår eftersom hon står med särade ben, men det räcker för att få in handen mellan hennes ben. Ett finger glider in i hennes fitta. Den smeker fram och tillbaka och orsakar sköna ilningar mellan benen. Lena bryr sig inte om handen. Hon stirrar på kuken som hon runkar. Han lägger en hand mycket försiktigt bakom hennes nacke och pressar sakta framåt. Hennes mun kommer allt närmare kuken. Hon protesterar inte när han pressar ner munnen över kuken. När läpparna snuddar vid ollonet, sträcker hon ut tungan och slickar. Han blundar och njuter. Han vågar inte stöna högt av rädsla att hon ska vakna upp ur den dvala som tycks drabba henne. En liten försiktig tryck med handen och Lena tar ollonet i munnen.

Hon slickar runt den enorma ollonet innan munnen sjunker ner över staken.
- Herregud, vilken mun, stönar han och trycker till lite till .
Hon tar allt mer av hans kuk i munnen. Hon suger honom sakta och försiktigt. Han trycker in ett andra finger i hennes fitta. Fingrarna glider sakta fram och tillbaka. I jämn takt fingerpulla han henne. Nu känner han att han närmar sig. Bara av att äntligen bli avsugen av henne gör honom extra kåt. Han knycker till med höften och kuken tränger sin in. Han håller en hand bakom hennes nacke för att hindra att hon drar sig tillbaka. Han knullar hennes mun sakta och försiktigt. Nu står hon still och smeker staken med sin tunga medan han knullar hennes mun.

Han drar ut sina fingrar ur fittan och smeker över klitoris. Hon rycker till när fingrarna smeker den lilla knappen. Han smeker den med sitt finger. Ett stön hörs från Lenas mun när han masserar hennes klitoris hårt. Han lämnar klitoris och återvänder till fittan. Med en bestämd kraft, trycker han in tre fingrar i hennes våta grotta. Hon stönar ännu högre när han trycker in fingrarna med kraft. Lena ökar takten och suger honom fortare. Han trycker in kuken ännu hårdare. Hennes mun töjs ut. Hon får svårt att ta emot honom. Han lägger handen bakom hennes nacke och trycker till en sista gång. Hela kuken glider in i hennes mun. Hon orkar inte suga av honom. Hon smeker tungan över skaftet. Munnen har töjts ut till maximum. Han tar ut fingrarna ut henne och greppar hennes hår. Med bestämda tag, drar han hennes mun upp och ner över kuken.

Hon suger honom så gott hon kan. När han drar upp hennes mun, stannar han upp med bara ollonet i munnen. Hon slickar runt det stora ollonet innan han trycker ner hennes mun över kuken. Han trycker ner så hela kuken är inne. Fram och tillbaka glider kuken i hennes mun. Lena låter det ske. Hon är extremt kåt. Det här är värre än med Gustav. Hon accepterar hans dominans att styra hennes mun upp och ner över kuken. När han känner att utlösningen är nära, drar han upp hennes mun, så att den lämnar kuken med ett sörplande läte. Han lyfter upp henne i sina armar och lägger ner henne på sängen. Han lägger ollonet över munnen och Lena gapar lydigt och tar emot. Med en bestämd stöt tränger han in hela kuken i munnen. Han håller den nedtryckt medan han knäpper upp hennes rock. Han sliter isär hennes rock och ser hennes stora bröst, inbäddad i en bh.  Sedan hon träffade Gustav har hon slutat använda linne under rocken.

Han lyfter upp brösten ur bh´n och nyper i bröstvårtorna. Med båda händerna nyper han i vårtorna som styvnar. Smärtan fortplantar sig ner till skötet som flödar över av safter. Han börjar knulla hennes mun medan han smeker hennes bröst. Han drar i vårtorna och rullar dem mellan fingrarna. Lena stönar av smärta men också av vällust när kuken glider fram och tillbaka i hennes mun. Hennes trosor blev kvar på golvet då han lyfte upp henne. Han smeker en hand mellan hennes ben och trycker in tre fingrar på en gång. Lena stönar högt av vällust. Rune ökar takten och munknullar henne fortare. Kuken glider inte ända ner så hon får utrymme att smeka med tungan längs hans påle. När han känner att utlösningen är på väg, drar han ut fingrarna ur henne och greppar hennes hår. Han knullar hennes mun med bestämda tag. När pungen drar ihop sig, ökar han takten. Han trycker in hela kuken i hennes mun och tömmer sig. Sprut efter sprut, sköljer ner i hennes hals. Stora mängder av säd, sprutar ner i henne hals. Han står kvar med hela kuken i hennes mun, medan han vilar sig. Sedan drar han sakta ut den.

Medan Lena hämtar sig, lägger sig Rune mellan hennes ben och trycker in hela kuken i hennes våta fitta.
- Aaaaaaoooooooo, skriker Lena när hon töjs ut till max.
Han knullar henne i jämna, hårda tag. Han kysser henne intensivt medan kuken tränger sig in, om och om igen. Lena kommer med besked. Orgasmen har legat på lur medan hon sög av honom. Nu då den enorma kuken tränger sig in, orkar hon inte hålla emot. Hennes orgasm är stark. Hon lägger upp sina ben på hans höfter och pressar sig mot honom. Orgasmen sliter i hennes kopp, då den sveper genom hennes kropp. Om inte Rune ha kysst henne, så skulle vrålet höras över hela byggnaden. Han fortsätter att knulla henne i oförminskad takt. Han njuter av att känna hur fittan kramar hans kuk. Nu har han henne äntligen fast..
- Ohhh, så sköönt, stönar Rune. Nu är du min. Nu ska vi knulla ofta.
Lena svarar inte. Hon orkar inte. Hon lyfter sig mot den enorma kuk som penetrerar henne om och om igen. Till slut orkar inte Rune hålla tillbaka. Han trycker in sin väldiga kuk och håller den intryckt medan han sprutar in i hennes våta grotta. Lena vrålar ut sin vällust när ytterligare en orgasm spränger sig fram i hennes kropp.

Han ligger kvar över henne med kuken djupt inne i hennes kärleksgrotta. Han kysser henne på halsen medan händerna smeker över hennes bröst.
- Vilken kropp du har, viskar Rune. Du är så vacker.
Lena svarar inte. Hon ligger still och hämtar andan. Allt hon orkar med är att le. När hon känner hur Rune börjar glida fram och tillbaka i hennes fitta igen, stönar hon.
- Nej, inte mer. Jag måste arbeta.
- Kommer du tillbaka i natt, frågar Rune.
- Det tror jag inte, svarar Lena. Jag har faktiskt ett jobb att sköta.
Med trötta steg, går hon mot badrummet. Hon har aldrig varit så tillfredställd. Det var helt fantastiskt, tänker Lena.

Under tiden sitter Jörgen och glor på Tv´n, som vanligt. Klockan är runt midnatt när telefonen ringer.
- Hej, det är Jörgen, svarar han.
- Hej, det är jag, svarar Jonna. Kan du hämta mig och Fredrik inatt. Killen som skulle skjutsa oss, är full och kan inte köra.
- Ja, det spelar väl ingen roll vad jag gör, svarar Jörgen. Lena arbetar hela helgen..
- Åh, vad snäll du är, säger Jonna. Kan du komma klockan ett och hämta oss?
- Vilken adress är det, frågar Jörgen.
Han får adressen och lägger på. Han vet ungefär var adressen är och vet att det tar cirka tjugo minuter dit.
- Det är lika bra att jag åker nu, så slipper jag stressa om jag inte hittar direkt, diskuterar han med sig själv.
Tio minuter senare sätter han sig i bilen för att hämta Jonna och Fredrik.

Han hittar till adressen direkt. Om han tvekat tidigare, så blir han övertygad när han går upp mot huset. Det är ett väl upplyst hus i två våningar. Musiken tränger sig genom väggarna, ut till grannarna. Han går sakta uppför trappan mot dörren. Han är på väg att ringa på dörren, när han inser att ingen kommer att höra signalen. Han öppnar därför dörren och går in. Ett öronbedövande ljud kommer mot hans öron när han kommer in i hallen. Han går in mot vardagsrummet och tittar. Hela rummet är tjockt med ungdomar som dansar, dricker och hånglar.
- Hur fan ska jag veta var Jonna är, säger han till sig själv.
Han ser inte Jonna någonstans. Han lämnar rummet när han inser att han riskerar att bli döv av det fruktansvärda ljudet som kommer från högtalarna.

Han går in i köket och andas ut. Det är tomt i köket. Han söker reda på ett glas i ett av skåpen och tar sig ett glas vatten. Han andas ut och lutar sig mot diskbänken medan han dricker vattnet.
- Hej, hör han en röst från dörren.
Han tittar upp och ser en ung skönhet stå i dörren. Hon har långt svart hår, stora toppiga bröst och fantastiska ben. Hennes kjol är extremt kort som just så pass döljer trosorna när hon står upp. Vilken skönhet, tänker Jörgen.
- Hej på dig, säger Jörgen och ler.
Hon kommer sakta fram emot honom  Hon ställer sig framför honom och lägger armarna runt hans hals.
- Vad heter du, frågar hon.
- Eh…jag heter Jörgen, svarar han och känner hur kuken reagerar. Jag söker….
Hans ord drunknar i hennes mun då hon kysser honom. Hon kysser honom lugnt och ömt.

Hennes tunga smeker sig in i hans mun. Han kommer på sig att kyssa henne tillbaka. Hon avbryter kyssen och säger:
- Vi går för oss själva och knullar.
- Ja….jag tror inte att det är så lämpligt, stammar han fram
Hon kysser honom igen. Han svarar på kyssen som är så underbar. Han passar på att smeka hennes lår. Hon kysser honom allt medan handen avancerar upp mellan hennes ben. En tunn trosa ligger emellan handen och fittan. Hon stönar i munnen på honom när han smeker henne. Nej, vad fan håller jag på med, tänker han och avbryter kyssen.
- Vet du var jag kan hitta Jonna, frågar han andfådd.
- Hon är här, svarar hon och kysser honom på halsen.
Det strålar av vällust genom hans kropp när tungan smeker hans hals.
- Jo, det vet jag, svarar Jörgen, men var i huset finns hon
- En trappa ner, svarar hon och avbryter smekningarna med tungan. Hon går mot dörren men vänder sig om.
- Hör av dig om du ångrar dig, säger hon och ler.
- Det gör jag, svarar han och ler.
När hon lämnar köket, pekar hon på en dörr och ger honom en slängpuss.

Han går fram till dörren och öppnar den. Nu vill han därifrån innan han får kåtslag. Han går en trappa ner och kommer ner till en stor gillestuga. Han stannar upp och stirrar när han ser ett par ligga på en soffa och älskar. Det är Jonna som rider en kille, som han antar är Fredrik. Det sticker till i bröstet av svartsjuka, men bara för en kort stund. Han står kvar och tittar på Jonna som blundar och rider honom sakta. Han ser hur hon njuter av stunden. Han känner sig som en fönstertittare, så han backar tyst ut ur rummet och går tillbaka till köket. Han hinner inte mer än sätta sig på en stol innan den vackra tjejen kommer tillbaka.
- Hittade du henne, frågar hon.
- Ja, jag hittade henne, svarar Jörgen. Men hon var upptagen.
- Hon kommer snart, säger hon övertygande.

En stund senare kommer Jonna in i köket.
- Hej Lisa, säger Jonna. Jasså, du håller Jörgen sällskap.
- Ja, fast han är lite svårflörtad, svarar Lisa.
- Det är bara som han låtsas, säger Jonna och möter Jörgens blick.
- Ska du åka hem redan, frågar Lisa.
- Ja, jag måste hem med Fredrik, säger Jonna. Vill du följa med mig hem?
- Ja, det gör jag gärna, svarar Lisa.
- Kom Jörgen och hjälp mig med Fredrik, säger Jonna.

Han följer henne in i ett rum där en okänd kille sover.
- Vem är det här, frågar Jörgen.
- Det är Fredrik naturligtvis, svarar Jonna. Vem trodde du att det var?
- Jag trodde att killen du knullade med nyss var Fredrik, viskar han i hennes öra.
Jonna stannar upp och stirrar på honom. För första gången ser han henne rodna.
- Du har inte sett någonting, säger hon och spänner ögonen i honom.
- Det är ditt problem, svarar Jörgen och hjälper Fredrik på fötter.
40 minuter senare lämnar de av honom där han bor. Jonna hjälper honom in. Han har nyktrat till så pass att han går själv med stöd av Jonna.  

När Jonna kommer tillbaka till bilen, sätter hon sig tillsammans med Lisa i baksätet.  Jörgen ser i backspegeln hur Lisa sätter sig i knäet i på Jonna och kysser henne. De hånglar hela vägen hem och Jörgen har svårt att hålla ögonen på vägen. När de kommer hem, klär Jörgen av sig och tar på sig morgonrocken. Han går till badrummet och tvättar av sig. När han återvänder till sovrummet, passerar han Jonnas sovrum. Han hör stönande ljud därifrån och stannar upp. Han förstår att de älskar med varandra och slåss med tanken att gå vidare eller att knuffa upp dörren som står på glänt, och titta in. Nyfikenheten blir för stor. Han knuffar upp dörren försiktigt och tittar in. Jonna och Lisa ligger i en 69:a och slickar varandra. Lisa ligger ovanpå Jonna med huvudet mot dörren. Hon slickar henne intensivt. Plötsligt lyfter Lisa på huvudet och tittar på Jörgen. Han hoppar till och rodnar av förlägenhet då han blir ertappad med att tjuvkika på dem.

Lisa smeker henne med handen och fångar in Jörgens blick. Hon lyfter upp Jonnas ben och håller dem uppe med sina armar. Hon tittar ner på Jonnas våta blygdläppar och slickar med tungan över klitoris medan hon sätter fyra fingrar mot hennes fitta. Hon tänker väl inte trycka in hela handen, tänker Jörgen och känner hur kuken reser sig. Han är fastlås med blicken på Lisas hand och har ingen tanke på att gå därifrån. Lisa lyfter på ansiktet och tittar på Jörgen, medan hon trycker in sina fingrar.
- Åhhhhaaaaajajjjjjjj, stönar Jonna mellan Lisas ben.
Men Lisa är obeveklig. Hon ler mot Jörgen och trycker till med kraft. Hela handen, frånsett tummen, glider in i Jonnas våta grotta.
- Ahhhhaaaaaa, skriker Jonna till. Ta det lugnt.
Lisa pressar sin fitta mot hennes mun och känner genast hennes tunga slicka, djupt inne i hennes innersta.

Lisa trycker handen fram och tillbaka i Jonnas medan tummen smeker hennes klitoris. Jörgen stirrar på fingrarna som tvingar sig fram och tillbaka. Han känner hur kuken står som ett järnspett under morgonrocken. Han har aldrig sett något liknande. Lisa ökar takten på handen medan hon ler åt Jörgen. Tummen pressar hårdare mot den känsliga knappen. Jonna svarar på smekningarna och stönar högt när fingrarna töjer ut henne. Lisa ökar takten ytterligare. Med kraft pumpar hon fingrarna fram och tillbaka. Jonnas stönande blir allt högre. Nu har hon slutat upp med att slicka Lisa. Hon kan inte koncentrera sig på annat än njutningen som Lisa ger henne. Hela hennes underliv kokar av åtrå när fingrarna obevekligt tränger sig in, gång på gång. Nu har hon inga problem att ta emot dem. Jonna lyfter på höften och möter hennes hand. Hon känner att hon är nära. När orgasmen slår till, kommer den med kraft. Jonna vrålar ut sin åtrå, när orgasmen stormar fram. Hon kramar fingrarna med sina våta läppar och skakar i hela kroppen. Lisas fingrar löper snabbt fram och tillbaka. Hon tar bort tummen från klitoris och slickar med tungan över den. Orgasmen ökar i kraft och håller Jonnas kropp i ett stadigt grepp.

När orgasmen äntligen avtar, tar Lisa bort sina fingrar och slickar i sig av de safter som rinner från Jonnas heta kärleksgrotta. Hon slickar henne länge medan Jonna slappnar av och njuter av tungans mjuka smekningar. När Lisa lyfter på huvudet igen, har Jörgen gått därifrån. Lisa vänder sig om och kysser Jonna ömt.
- Gud, jag är alldeles slut, suckar Jonna och kryper ihop mot Lisas kropp.
Lisa smeker hennes kind med handen och kysser henne ömt. Hon smeker hennes kropp mjukt och försiktigt. Jonnas ögon blir allt tyngre. Snart somnar hon in, tätt emot Lisas kropp. Lisa ligger och smeker henne, till dess Jonna sover djupt. Då kliver hon försiktigt upp ur sängen och går mot Jörgens sovrum.

Jörgen ligger i sängen och kan inte sova. Det han nyss har upplevt har gjort honom kåt. Kuken vägrar att lägga sig ner. Plötsligt står Lisa naken i dörren. Det rycker till i kuken när han ser henne stå naken i dörren. Ingen av dem säger någonting. Hon går sakta fram och sätter sig på sängen. Hon drar undan täcket och smeker handen över kuken, utanpå kalsongerna. Jörgen drar åt sig andan när han känner hennes försiktiga hand. Han tänker inte stoppa det som komma skall. Det är han alldeles för kåt för. Lisa drar av honom kalsongerna och slänger dem på golvet. Hon greppar kuken och runkar honom sakta. Jörgen känner hur känslig han är. Det drar redan ihop sig i pungen. När hon tar honom i munnen, stönar han högt. Hon suger honom sakta och försiktigt. Tungan smeker längs skaftet när munnen glider ner. Han lyfter på höften för att komma djupare in. Lisa parerar och slutar upp för en sekund att suga. Meddelande går fram. Han ligger alldeles still och njuter av hennes fantastiska mun.

Hon använder inga händer. Hon suger honom sakta. Den varma munnen omsluter hans kuk medan tungan smeker längs skaftet, upp till ollonet. Hon smeker runt ollonet med tungan innan hon slukar kuken igen. Trots att hon suger honom så försiktigt, orkar han inte hålla emot. När han känner utlösningen är på gång, kan han inte låta bli att lyfta på höften igen. Den här gången låter hon honom hållas. Hon tar emot hela kuken i munnen och smeker med ömma fingrar över pungen. Kuken exploderar i en våldsam utlösning. Det värker i kuken när den spyr ut sin säd, långt in i hennes mun. Lisa tar emot och sväljer allt som kommer. Hon fortsätter att suga honom under tiden som han gång på gång, fyller hennes mun. Jörgen pustar ut när utlösningen är över. Han har aldrig haft en kraftigare utlösning. Han njuter av hennes mun som sakta glider upp och ner över staken. När Lisa slutar att suga, suckar han och saknar redan hennes varma mun.

Hon ställer sig på knä över hans ansikte. Hon smeker med handen över fittan  och viskar.
- Nu ska du få känna hur mjuk den är.
När hon tar bort handen, ser han att hon är rakad. Det finns inte ett hårstrå mellan hennes ben. Han tittar fascinerad på hennes fitta, som glänser av safter. Han slickar med bred tunga över fittan. Blygdläpparna delar sig och släpper in tungan. Han slickar ivrigt hennes våta grotta. Tungan slickar sig djup in i henne. Safter rinner rikligt ner i hans mun. Lisa, som först har tillfredställt Jonna och sedan sugit av Jörgen, är ordentligt kåt. Hon pressar sig mot tungan som smeker hennes inre och njuter. När tungan glider ur och smeker över hennes klitoris, kommer hon i en kraftig orgasm. Hon pressar sig hårt mot munnen när orgasmen stormar fram i hennes underliv. Jörgen slickar i sig av safterna som rinner ner i hans mun. Han smeker hennes känsliga knapp en stund innan tungan glider in i den våta grottan. Han slickar henne länge, innan hon lyfter på stjärten och lägger sig bredvid honom.
- Kom, viskar hon och särar på benen.

Jörgen är inte svårbedd. Kuken har aldrig lagt sig sedan hon sög honom. Han lägger sig mellan hennes ben och glider sakta in. Han knullar henne sakta. Han vill dra ut på tiden så länge som möjligt. Han känner hur hennes trånga fitta, kramar hans kuk när han knullar henne. Deras läppar möts i en hetsig kyss. Lisa biter i hans tunga när den glider in i hennes mun. Hon suger på hans tunga medan hon nafsar försiktigt med tänderna. Jörgen, som hade tänkt hålla på länge, känner att han redan närmar sig. Han ökar takten och knullar henne hårt. Han stöter in sin kuk med kraft. Lisa lägger upp sina ben på hans höft och pressar sig mot honom.
- Åhhhhhhh jaaaaaaaaa, skriker Lisa, när orgasmen sätter fart.
Han knullar så fort han kan, när han känner att utlösningen är på väg. Han trycker in kuken en sista gång och sprutar in sin säd. Han pressar sig hårt mot henne medan han tömmer sin säd. Kyssen han ger henne är betydligt lugnare nu. Han kysser sig ner till hennes bröst och smeker hennes ena bröstvårta. Lisa behåller sina ben runt hans höfter medan han smeker hennes bröst med tungan. Hon pressar honom närmare med sina ben.

När Jörgen gör en ansats att dra sig ur, kramar hon fast honom med sina ben. Han ligger kvar och njuter av hennes varma kropp. Han känner hur hon kramar hans kuk med sina blygdläppar. Till hans förvåning, börjar kuken att styvna igen. När den åter står stridsberedd, kysser hon honom och säger:
- Nu vill jag att du tar mig bakifrån. Jag älskar att bli tagen bakifrån.
Om Jörgen trodde att det här skulle bli ett snabbknull, får han tänka om direkt. Lisa tycks varar omättlig. Varje gång han tror är den sista, så får hon igång honom med sin mun. Inte ens i duschen, då Jörgen känner sig utsliten, får han vila. När Lisa äntligen är nöjd, har natt blivit nästan morgon. Hon kysser honom ömt och viskar:
- Det här är inte sista gången vi älskar. Jag är riktigt avundsjuk på Jonna som får älska med dig. Vi kommer att träffas snart igen.
Jörgen svarar inte. Han är redan på väg in i drömmarnas land, innan Lisa har lämnat sovrummet.

Det är söndag kväll och dags för Lenas andra natt. Rutinerna är de samma. Hon tar hand om sina patienter men lämnar Rune till sist. När hon kommer in till honom, ligger han på sängen och vilar.
- Det finns inga anteckningar om några undersökningar, säger Lena. På vilket sätt yttrar sig smärtorna?
Rune tittar lugnt på henne. Han sätter sig plötsligt upp och drar henne mot sig. Innan hon hinner reagera, står hon mellan hans ben.
- Det börjar här, säger han och pekar med fingret mellan hennes bröst. Sedan sprider sig smärtan mot vänster sida.
Han smeker med handen över hennes vänstra bröst. Han kramar runt bröstet utan på rocken.
- Men det är inte det värsta, säger Rune och knäpper upp hennes rock.

Han tar av henne rocken och bh´n. Lena står still och låter honom hållas. Hon vet inte varför, men på något sätt hade hon räknat med detta. Innerst inne har hon räknat med att tillbringa en stund med honom. Det är därför som hon väntar till sist med att besöka honom. Det är skillnad mot Gustav, som inte kunde göra något själv, eftersom han var sängliggande. Där fick Lena hjälpa honom med allt. Rune, som inte har de problemen, behöver inte lång tid innan han har satt hennes kropp i brand.
- Smärtan går ner genom magen och stannar upp här, säger han.

Handen glider över hennes mage och ner i trosan. Han smeker hennes blygdläppar med försiktiga fingrar. Lena stönar lätt när ett finger glider in i hennes fitta. Han suger in ett bröst i munnen och smeker med tungan över vårtan. Det ilar av åtrå genom hennes kropp när han suger hårt. Ytterligare ett finger tränger in. Han smeker fingrarna fram och tillbaka medan han smeker hennes bröst med munnen. Det flödar rikligt av safter när fingrarna smeker henne hårt. Han tar bort fingrarna och lyfter upp henne i sina armar. Han lägger ner henne på sängen och tar av sig den långa skjortan. Han är för kåt för att vänta. Han måste släcka den värsta klådan. Han lägger sig mellan hennes ben och trycker in kuken med kraft.
- Aaaahaaaaaa, skriker Lena när kuken tränger sig in.

Han sätter upp en väldig fart. Han knullar henne hårt och hetsigt. Lena känner åtrån stiga i hennes kropp. Hon lägger upp benen på hans höft och möter hans stötar. Det tar inte lång stund innan de båda kommer samtidigt. Lena kramar med sina ben runt hans höfter och skriker ut sin åtrå. Rune stämmer upp i lovsången medan kuken pumpar ut sin säd i hennes heta grotta. Hennes fötter glider ner på täcket när orgasmen tynar ut. Han drar sig ur och lägger sig bredvid henne. Han kysser henne ömt och smeker med handen över hennes kropp.
- Lena, förlåt mig om jag är för personlig, säger Rune efter kyssen. Det verkar som du går och fundera mycket. Om du behöver någon att prata med så finns jag här Om det är någonting jag kan lova dig, så är det min tystnad. Det stannar mellan oss.

Lena tittar på honom med förvånade ögon. Syns det så tydligt, tänker hon. Hon ligger tyst medan tårar samlas i ögonen. Plötsligt börjar hon prata. Hon berättar om träffen med Pedro på semestern och hon berättar om träffarna med Gustav. .
- Jag ser nakna män varje dag på jobbet, säger Lena, men det påverkar mig inte. Men så fort jag ser en stor kuk, så förvandlas jag. Jag kan inte styra mina känslor. Jag älskar Jörgen så mycket. Ändå så är jag honom otrogen. Jag fattar det inte.
- Du måste göra skillnad på äkta kärlek och åtrå, säger Rune. Du har tydligen fått smak på stora kukar. Du är inte den första kvinnan som har det. Men det är inte kärlek. Den är ämnad för din man. När du älskar med Gustav eller mig, så är det bara för att du vill ha det skönt en stund.. Det har ingenting med kärlek att göra.  

- Om jag verkligen älskar honom, vilket jag gör, så borde det räcka för att inte vara otrogen, säger Lena. Jag ser ibland att Jörgen spänner sig. Det är någonting som stör honom. Jag är livrädd att han ska få reda på vad jag gör på jobbet. Varför kan jag inte vara trogen?
- På semestern fick du smak på stor kuk, säger Rune. När du träffar en man med stor kuk, så har du svårt att säga nej. Men det har inget med din kärlek till Jörgen att göra. Han tillfredställer dig till fullo i vanliga fall. Det här är en extra kick, som får dig att leva upp. Ditt problem är att du efteråt drabbas av ångerkänslor. Om du inte gjorde det, så skulle ditt liv vara perfekt.

Lena och Rune ligger en bra stund och pratar. Ingen av dem gör en ansats till att älska.
- Tack för att jag fick lätta mitt hjärta, säger Lena. Det behövde jag, även om jag inte har lösningen på problemet.
- Jag har slagit personligt rekord, säger Rune och ler.
- Vad då, frågar Lena.
- Jag har legat bredvid en fantastiskt vacker kvinna, som dessutom är naken och har inte försökt att knulla henne, säger Rune. Det har aldrig hänt förut.
- Undrens tid är inte förbi, skrattar Lena.
- Jag tror inte det vet hur vacker du är, säger Rune och smeker med handen över hennes mage, Du är så vacker, Lena.
- Du är snäll, säger Lena. Jag är glad att jag fick ligga här och prata ut. Det känns bra. Men nu måste jag jobba.

- Jag kommer inte att försöka förföra dig igen, säger Rune. Men om du känner att du vill, så finns jag här. Till på måndag åtminstone.
- Vad är det för fel på dig egentligen, frågar Lena.
- Jag vet faktiskt inte, svarar han. Jag får ibland smärtor i bröstet. När jag lägger in mig, så försvinner de. Jag tror att det är stressen på jobbet. Här kan jag vila och bli uppassad av vackra sköterskor. Ska jag vara uppriktig så blir jag rädd när smärtan kommer. Det är därför som jag kommer hit.
- Det gör du rätt i, säger Lena. Smärtan betyder att du inte mår bra. Kom hit, så får vi ta hand om dig.
Hon kysser honom innan hon stiger upp och tar med sig kläderna till badrummet.

Klockan är 3 på natten och det är lugnt på jobbet. Lena sitter i tankar medan Siv har somnat på soffan. Hon tänker på samtalet hon hade med Rune. Kan man knulla med andra och ändå uppriktigt älska sin man. Hennes kärlek till Jörgen är obestridligt. Han betyder allt för henne. Ändå känner hon åtrå för andra män. Runes ord går in i huvudet på henne. Kanske han har rätt, kanske inte. Med en suck stiger hon upp och sträcker på sig. Hon tittar på Siv som sover på soffan. Hon lämnar personalrummet och styr sina steg till Runes rum. När hon kommer in i rummet, tänder han sänglampan.
- Sover inte du, frågar Lena.
- Jag vågar inte, svarar Rune. Tänk om du kommer in i rummet och jag missar det.
- Jag lovar att väcka dig, säger Lena och ler. Du måste sova.
Rune lägger sig på sidan och flyttar sig längre in på sängen. Han klappar med handen på sängen och säger:
- Kom och lägg dig. Du behöver inte vara rädd.
- Jag är inte rädd för dig, svarar Lena och lägger sig på rygg bredvid honom

- Hur känns det, frågar Rune och lägger sin hand på hennes mage.
- Det känns faktiskt bra, svarar Lena. Jag har tänkt mycket på det du sa. Kanske har du rätt. Jag har inte riktigt svaret ännu, men det kommer så småningom.
- Det låter bra, svarar Rune. Det gläder mig att du mår bra.
- Åker du hem på måndag, frågar Lena.
- Det är redan måndag, klockan är över midnatt, svarar Rune och ler. Ja, jag åker hem.
Lena ligger tyst en stund, medan Rune smeker handen över hennes mage och beundrar hennes skönhet.
- Jag vill älska med dig, säger Lena och tittar på honom.
- Är du säker, frågar Rune. Du behöver inte, om du inte vill.
- Jag är säker, svarar Lena. Jag vill älska med dig en gång till.
Hon drar upp hans skjorta och smeker handen över hans kuk. Den är redan hård.
- Det vill du också, känner jag, säger Lena och skrattar.
- Den regerar så där, bara jag ser dig, svarar Rune och knäpper upp hennes rock.

Han tar av henne kläderna medan han smeker hennes kropp.
- Koppla av, viskar Rune. Jag ska göra det skönt för dig.
Lena får uppleva en kärleksstund som hon för alltid kommer att bära med sig i minnet. Han knullar hennes lugn och försiktigt. Det är ingen hets. Hon får den ena orgasmen efter den andra. Det är inga våldsamma orgasmer som sliter i hennes kropp. Hon svävar upp på moln där hennes kropp befinner sig i en ständig vällust. När han slutligen drar sig ur, känner hon ett lugn i sin kropp som det var länge sedan hon kände.
- Jag har aldrig varit med om liknande, suckar Lena. Så underbart.
- Jag hoppas han förstår hur lycklig han är, den där Jörgen, säger Rune.
- Det gör han, säger Lena.. Men det är jag som är den lycklige. Tro mig, det är sant. Det finns ingen underbarare man än Jörgen. Jag älskar honom så mycket. Ändå ligger jag här och är lycklig. Är det inte hemskt.
- Nej, det tycker jag inte, svarar Rune. Klockan är mycket. Du måste snart tillbaka till arbetet. Men en stund till kan du väl stanna.
Han lägger sig mellan hennes ben och glider sakta in. Lena lägger upp sina ben på hans vader och kysser honom.
- En stund till, stönar hon.
Det tar en bra stund till innan hon lämnar hans rum. Hon tänker på vad hon har upplevt och hon tänker på Jörgen. Hon har aldrig varit lyckligare.

Det har gått tre månader sedan Lena och Rune älskade med varandra sista gången. Sedan dess har hon varit trogen. Lena känner sig nöjd med det hon får av Jörgen. Det börjar närma sig jul. Jörgen och Jonna älskar då och då med varandra. De flesta gångerna är det Jonna som tar för sig. Hon blev sur då hon hörde att Jörgen och Lisa hade älskat med varandra. Då gick hon miste om den trekant hon har längtat efter. Jonna är fortfarande ihop med Fredrik, men då och då får han finna sig i att hon vill vara ifrån honom. Då längtar hon för mycket efter Jörgen eller Lisa. Det är de två som betyder mest för henne numera.

Jörgen och Lena ligger tätt tillsammans en kväll efter att ha älskat. Jörgen ligger på rygg och Lena ligger lutad mot honom, med huvudet på hans axel.
- Vi måste planerar vårt giftermål, säger Jörgen. Snart har Jonna jullov. Om vi ska resa utomlands, så måste vi boka nu, om det inte redan är för sent.
- Nej, jag vill inte gifta mig nu, säger Lena. Jag vill vänta till sommaren Då kan vi planera i lugn och ro. Då har Jonna sommarlov. Den här gången vill jag vara borta i minst två veckor.
- Okey, då väntar vi, säger Jörgen. Jag kan vänta, huvudsaken är att du vill gifta dig med mig.

Lena lyfter på huvudet och tittar på honom.
- Jag älskar dig så mycket. Jag längtar till att få gifta mig med dig. Du får inte tro att jag tvekar om det. Det är bara det att jag inte vill jäkta på något som är så viktigt för mig.
Hon kysser honom ömt och smeker en hand över hans kind.     
- Då väntar vi till sommaren, säger Jörgen. Vart vill du åka?
Lena lägger sitt huvud på hans bröst. Hon smeker handen ner till kuken och smeker den försiktigt. Hennes tankar behåller hon för sig själv.
- Vi kan väl åka till samma ställe som sist, säger Lena. Skulle inte det vara trevligt att bo på samma ställe som vi gjorde då vi förlovade oss.
- Då säger vi det, säger Jörgen. Fast den här gången ska vi ha bröllopssviten. Jonna får bo för sig själv.
- Det har hon ingenting emot, säger Lena. Hon har redan berättat att Lisa ska följa henne då vi reser utomlands. Jag längtar redan.
 Lena glider ner och tar kuken i munnen, så hon ser inte hans förskräckta blick då hon nämner Jonna och Lisa.
- Åhhhh, herregud, är allt som kommer från hans mun.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.