Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/7, 2021 kl. 13:47, av TheTenderPoet

Vad doktorn ordinerade

Del 2 av 3 i serien Det är ju bara medicinsk behandling

Efter att den kvinnliga läkaren och faster Lisa hade gett mig behandling för mitt problem kändes allt mycket bättre. Men jag undrade verkligen om Lisa skulle ångra sig eller om hon skulle lyssna på läkaren som ordinerade ”behandling” regelbundet.

 

Morgonen efter min medicinska behandling vaknar jag och känner mig underbart lättad och befriad. Jag har inte ont i magen längre. Det smyger sig in en undran hur jag ska lösa det här med min flickvän Ulrika. Tror inte alls att hon skulle förstå situationen. Hon skulle på ett sätt bli svartsjuk över att jag hade gjort det med någon annan än henne första gången. Bli besviken på att jag bröt vår pakt om att inte ha sex innan vi gifter oss. 

Sen tänker jag på Lisa och känner både hetta och värme för henne. Att hon vågade gå utanför sin box. Undrar hur det ska bli att bo med henne. Om det kommer kännas spänt och konstigt. 

Jag undrar verkligen om hon kommer ångra sig nu efteråt. Det är verkligen frågan om hon kommer följa doktorns ordination om s.k. behandling 2-3 gånger i veckan. Tänker att jag i alla fall inte kan räkna med det. Skulle hon vilja vore det helt fantastiskt. För egen del har jag gjort en helomvändning i synen på sex. Det var just det att det kändes så naturligt och att jag mådde så bra av det. Dessutom att jag mådde så kasst när jag avstod. 

Bestämmer mig för att göra min morgontoalett och sen gå upp för frukost. Tror inte Lisa är uppe än. Man kanske skulle överraska henne med en frukost. Jag vet ju vad hon gillar. Gör det och knackar på hennes sovrumsdörr. Hon ser yrvaken ut. Hon mumlar sömndrucket: 

- Men kommer du med frukost?! Vad gullig du är. Jag har sovit bättre än på mycket länge. Tack för igår unge man. Jag är glad att jag kunde hjälpa dig med ditt tillstånd. Det gjorde gott för mig också. Jag har inte haft sex sen min man dog och det är ju många år sedan. Vet inte vad jag hållit på med i alla dessa år som hållit på mig så. Du ångrar dig inte hoppas jag! 

- Oh nej! Känner mig så underbart lättad att slippa ha ont i magen. 

- Du...jag lyder läkarens ordination men vi måste sköta det här snyggt. Ulrika får inte veta, dina föräldrar får för allt i livet inte veta och absolut ingen i kyrkan. 

- Det klart, absolut inte. 

- Vi får se det här som strikt medicinsk behandling som läkaren sa. Vilken tur att vi hittade henne och att hon hade en lösning på dina problem. En sån skön lösning dessutom. Hoppas det inte kändes som något slags övergrepp. 

- Ja det var verkligen tur. Jag hade ingen aning, trodde att det var något allvarligt fel på min mage. Och övergrepp? Skojar du? Det var det bästa jag varit med om. Trodde aldrig det kunde vara så skönt! 

- Jag vet, säger Lisa. Hade glömt bort det lite faktiskt. Nästan vant mig av med sex. Konstigt egentligen. Du...du var skönare än min man faktiskt, säger hon blygt. 

- Oj, ja jag har ju ingen aning men igår var det ju mest jag som njöt. Jag vill lära mig mer om hur man får kvinnan att njuta. Läkaren sa ju något om det. Att jag skulle lära mig det nästa gång. Det känns inte rättvist annars. 

- Det är bra att du tänker så. Fast jag inte vet riktigt hur det passar in i behandlingen, säger Lisa undrande. Bara så du vet, jag fortsätter gärna behandlingen nu på läkarens inrådan men bara så ofta som vi måste. Det känns inte rätt annars. Fast du är min medicin också, säger hon flirtigt. 

Det ringer i telefonen i hallen. Lisa går upp och svarar. När jag går förbi mimar hon att det är mina föräldrar. Visar 15 med fingrarna. Jag antar att det betyder att jag får prata med dem sen om en kvart. Hon ropar när hon har pratat klart med dem. Vi småpratar en stund sedan säger mamma att faster Lisa lät som att hon var på väldigt gott humör. Att de var glada för det. Jag log inombords. De skulle bara veta. 

Jag fortsätter träffa Ulrika men nu är jag mer avslappnad när jag hånglar med henne. Även om jag är tänd och egentligen vill ha sex med henne. Det är lättare också när jag vet att Lisa och jag fortsätter behandlingen. Så att det aldrig behöver bli lika illa igen. Ulrika säger att jag är annorlunda på något sätt. Att jag känns mer mogen. Hon skulle bara veta tänker jag. 

Jag kan knappt vänta tills Lisa och jag ska ha nästa behandling. Går med nästan konstant halvstånd. Inte blir det lättare av att Lisa börjat klä sig mer raffigt. Vi hänger mer med varandra nu. Lagar mat tillsammans och ser på TV eller läser i varsin fåtölj. Trivs jättebra med henne. Hon ser att jag har stånd ibland men säger inget. Hennes blick desto mer. 

Läkaren sa 2-3 ggr i veckan så det borde vara dags igen tänker jag en kväll när jag sitter i mitt rum. Det ringer på dörren och Lisa öppnar. Hör en kvinnoröst så jag tänker att Lisa får spontanbesök av någon väninna. Känner kaffedoft och hör röster. Så klart glad för Lisas skull att hon får besök men ju längre tid det går och ju senare det blir på kvällen desto mer rädd är jag att det inte blir någon behandling ikväll. Börjar bli ganska tung i pungen nu. När jag äntligen hör att de tar avsked av varandra förutsätter jag att det är för sent. Jag är förberedd ifall det ändå skulle hända något. Nyduschad och redo. En kvart går sedan knackar det på dörren. Där står Lisa med glöd i ögonen. 

- Ursäkta om jag stör så här sent! Men det kanske inte är för sent för en behandling? 

- Nej absolut inte! Du kunde inte vara mer välkommen. 

Jag reser mig upp och kramar om henne. Hon luktar gott i sig själv när jag snusar på halsen. 

- Mmm Lisa, du luktar nybakat bröd och vispgrädde i huden. 

- Smickrare där. Ska vi värma upp så att behandlingen blir ordentligt utförd, säger hon med särade läppar. 

- Det är väl lika bra att vara grundlig säger jag och kysser henne.

Hon svarar med lugna trevande kyssar som snabbt eskalerar. Vi smeker varandra utanpå kläderna och tungkysser redan. Hon ger mig order att klä av mig. Själv har hon kläderna på. När jag är naken väger hon min pung i handen och frågar hur det känns. Min ståkuk verkar glad över att träffa henne. 

- Jo det är redan besvärligt igen. Tror verkligen att en behandling skulle vara nyttig. 

- Jo jag ser det! Pungen ser uppsvullen ut. Och jag såg att du hade lite problem att gå innan idag. Det behövs nog en tömning här.  Vill du klä av mig? 

Jag svarar genom att med kåtdarriga händer börja klä av henne. Släpper fram den sexiga kvinnan som är så onödigt dold av kläder. Jag har kommit till behån och släpper så gärna ut hennes bröst. De måste tas om hand så är det bara. Jag masserar och smeker dem med bara lite mer vana den här gången. Lisa ger genast ljud ifrån sig som visar att hon tycker om det. Jag utforskar dem med tungan och läpparna. Nafsar med bara läppar, slickar in mot bröstvårtorna, på och runt dem. Bara älskar hur de känns när de styvnar. Hon ryser till och jag tittar frågande upp. 

- Ingen fara, det var så skönt, det var därför jag rös till. Vad gullig du var när du tittade upp från mina bröst. Du gör det skönt för faster Lisa när du tar hand om brösten, fortsätt så. 

Jag fortsätter några minuter till, sedan tar jag av Lisas sista kläder. När vi är helt nakna kramas vi stående. Hon tar min hand och för den till sin fitta. Hon är mycket våt. 

- Känn hur sugen du gjort mig på att få ge dig behandling. Du är ju en vältränad ung man. Tror du att du orkar hålla mig om du håller i mina ben samtidigt som behandlingen. 

- Det går nog, vi försöker. 

Hon hänger sig om halsen samtidigt som jag greppar och håller henne om låren med båda händerna. Kuken hamnar rätt nästan direkt och bara glider in av sig själv. Mmmm så underbart skönt. Nu ger all träning resultat, inga problem att hålla henne uppe. Vi kysser varandra girigt medan vi börjar behandlingen, ut och in. Hon gungar sig ut och in hängande med benen i mina armar. Lusten sprider sig som en eld från min kuk ut till resten av kroppen. Lisa stönar: 

- Vi måste göra som doktorn ordinerade eller hur?! Att det dessutom är så skönt kan ju inte vi rå för. 

- Nej det är ju bara en lyckad bieffekt. Vilken dunderkur det är detta. Jag har aldrig känt mig så levande i hela mitt liv, säger jag. 

- För mig också. Känns som att jag sovit sen min man dog. Hade nästan glömt hur skönt det kan vara med sex flämtar Lisa. 

Våra kön möts allt hetsigare. Det är blött och varmt. Hon är ganska trång. Fast jag vet ju inte hur det brukar vara. Vi är varma och vilda och behandlingen blir allt intensivare. 

- Du kan komma i mig, säger Lisa. Jag är förbi den åldern. Jag vill känna dig komma i mig. Spruta upp i faster Lisa! 

Det är vad jag behöver för att göra just det. Jag exploderar och skjuter kaskad på kaskad upp i henne. Vilar bara några sekunder sen fortsätter jag. Lite överkänsligt i början men jag vill verkligen att hon ska komma också. Hon ser förvånad ut när jag fortsätter. När det börjar närma sig ser hon mig i ögonen. Jag ser att något händer strax innan hon kommer. Hon skakar och gnyr och blir helt avslappnad sen. Jag blir nästan rädd att det hänt något men hon lugnar mig. Släpper försiktigt ner henne på marken och kramar om henne. 

Hon håller om min pung och frågar hur mycket behandling jag behöver. 

- Minst en gång till, säger jag. Dessutom vill jag lära mig mer om dig. Vad du behöver. 

- Du är fin. Det är bra att du tänker så. Kom ska jag visa dig. Vi kan börja med att mysa lite. 

Hon tar mig i handen och för mig till sängen. Jag är glad att jag bäddade med nya lakan precis. Vi lägger oss ner bredvid varandra och hånglar en stund. 

- Det blir lite omvänd ordning nu men vi kan gå igenom ett ordentligt förspel. Att bygga upp lusten långsamt. Lägg dig på mage säger hon och börjar smeka över hela kroppen. Hon märker att jag njuter mycket av försiktig beröring. Ryser av välbehag. Sedan gör hon samma sak med framsidan. Gör omvägar runt kuken och det bara ökar lusten. Det ilar till i den när hon är nära den. Efter några minuter säger jag att det är hennes tur. 

Hon lägger sig på mage och jag går på upptäcktsfärd, mina fingrar och händer reser i ett nytt land, längs med hennes kuster och konturer. Det är något nytt detta att känna en naken kvinnas hela kropp mot mina fingertoppar. Det är högtidligt och fint. Hon verkar också gilla en lätt beröring. Ser hur hennes små hårstrån på armarna reser sig. Hon har så läckra ben och rumpa, en muskulös rygg. Jag kan inte låta bli att kyssa henne över hela kroppen. Hon stönar nöjt. Ber henne vända på sig. 

Smeker henne på hela framsidan. Gör precis som hon och undviker de känsligaste delarna de första minuterna. Sedan smeker jag brösten och hon mumlar något ohörbart men hon låter nöjd. Efter några minuter säger hon: 

- Eftersom denna kommer vara centrum för din behandling är det lika bra att du bekantar dig med den ordentligt, säger hon och för min hand mot hennes fitta. Vill du känna? 

- Om! säger jag entusiastiskt. 

Hennes fitta är mörkt brunhårig och är nog det sexigaste jag någonsin sett. Jag smeker på håret utanför. Där har lite av min sperma kladdat och torkat in på några ställen. Jag för in några fingrar och känner hur blöt hon är. Det känns underbart vått och halt. Kuken minns hur det kändes att vara där. Hon säger: 

- Känner du hur blöt jag är. Det är ett tecken på att kvinnan är sugen. 

- Jag vill smeka dig, visa mig hur, säger jag. 

- Det blir intressant att lära upp dig. Min man var ganska fumlig med det. Vi var blyga på det området så vi vågade inte prata om det. Det kanske är bättre förutsättningar för oss. Om du börjar här säger hon och pekar. 

Jag börjar att smeka men hon korrigerar lite grann bara och flyttar på handen. Hon visar med sitt eget finger hur hon vill bli smekt. Jag följer efter som en lydig elev. 

- Där ja, fortsätt så. Mmm...du lär dig snabbt. Du gör det skönt för faster Lisa nu. Håll på tills jag säger till. 

Känns som att hennes stegrade lust går i vågor, böljar lite men på det hela taget verkar hon njuta. Tänker att jag ska variera var jag smeker henne men hon för tillbaka handen och ber mig fortsätta. 

När det börjar bli lite torrare hämtar jag mer blött inifrån fittan. Hon bekräftar att det var bra. Jag njuter av att kunna ge henne njutning och att se det. Glöden i ögonen, de små darrningarna. Efter en kvart ökar jag  farten till en lätt vibration istället. Hon stönar till nöjt. 

När hon börjar darra en längre stund ökar jag intensiteten ytterligare. Hon darrar till och reser sig upp i brygga. Följer efter med min fladdrande hand. Hon rister till och gnyr hackande. Sedan faller hon ihop. Kramar om henne. 

- Tack Micke! Det var underbart skönt. Det var första gången jag fick orgasm på det sättet. Nu gav du faster Lisa en behandling som gjorde gott. Lägg dig ner på rygg så ska jag rida dig. Ännu en sak som min man inte ville. Hmm. 

Det gör jag gärna. Jag är ganska hård efter att ha sett henne njuta. Lisa pussar min kuk och säger: 

- Hej min sköne, hi hi, nu ska du snart få ny behandling. 

Hon suger den snabbt hårdare sedan sätter hon sig tillrätta redo för att gränsla mig. Hela min kropp längtar. Hon låter sin håriga fitta öppnas för min kuk när hon sätter sig på den. Det går en lätt skakning genom henne och hon suckar lättad. Den glider in så smidigt i hennes våta och välkomnande grotta. Min kuk känner sig omhändertagen även av denna behandling. 

Hon är helt i stunden. Blundar och ler medan hon sakta rider mig. Njuter av varje rörelse. Jag tycker nästan det är lika upphetsande att se henne njuta som av själva behandlingen. Hennes fitta känns på olika sätt beroende på hur hon rider. Hon verkar testa sig fram. Hon lutar sig lite bakåt då tar det mer på ovandelen av min kuk. Gillar hur vi tillsammans utforskar erotik. Hennes bröst gungar så sexigt framför mig. 

Hon lägger sig ner direkt på mig. Då kommer jag åt att krama om henne, smeka lår, höfter och skinkor. Det känns nära och fint så här. Långsamt knullar vi. Det är en intim och sensuell stund. Vi kysser varandra och kommer in i en rytm där läpparna möts samtidigt som våra kön gör det med våta ljud. Som att det fanns en förbindelse mellan olika sorters läppar. Vet inte varför men det tänder mig. 

- Gör faster Lisa det skönt för dig med behandlingen? Du gör det riktigt skönt för mig unge man, säger hon lågt precis intill mitt öra. 

- Det är så skönt, du är det sexigaste jag upplevt. 

- Oh tack! Om du visste hur gott det känns för en mogen kvinna att bli uppskattad av en ung man. Att du överhuvudtaget tänder på mig. 

- Att jag överhuvudtaget?!...jag har ju fullt upp med att hålla händerna i styr mellan behandlingarna. Du är så het och läcker att jag bara vill yla när jag ser dig. Jag har så mycket kvar att lära mig när det gäller sex. Förlåt min fumlighet. 

Hon stannar upp behandlingen och ser på mig med värme, kysser mig ett tag innan hon fortsätter. Jag kramar om henne medan jag motjuckar. Hon drar fingrarna genom mitt hår och sätter sig upp igen. Jag smeker hennes bröst medan hon rider mig. Hon är glansig i ögonen. Jag anar att det är så kvinnor ser ut när de är tända. Det ser så sexigt ut. 

Hon böjer sig lätt fram och flätar in fingrarna i mina. Det känns fint. Nu kommer jag åt att slicka på hennes bröst. Vid varje framåtjuck en snabb slick på någon av bröstvårtorna. Hon börjar låta andfådd och jag känner att jag är mycket nära. Vi ökar takten på behandlingen. Steg för steg, som olika växlar av lust. Till slut är det så hetsigt att kuken åker ur några gånger. Vi skrattar till och hittar snabbt tillbaka igen. Vi är varma och svettiga och riktiga vilddjur. Jag talar om att jag är nära. 

- Spruta med din unga säd i faster Lisa nu, säger hon hest. 

Det behövs bara några juck för att det ska bli så. Jag skjuter varma strålar av min säd upp i henne. Hon ligger still ett litet tag innan hon frågar om det är okey att hon fortsätter. Det är det. Hon rider intensivt i två minuter sedan skakar hon till och ler med öppen mun. Skakar till flera gånger innan hon lägger sig stilla ner på mig. Jag smeker henne över ryggen och känner mig så underbart omhändertagen och lättad överallt. Jag slaknar och tror att jag är färdig men när hon rullat av mig och lagt sig på sidan och börjat smeka mig över magen och bröstet reser sig min stolte igen. 

- Ska det vara helt rättvist så är det inte mer än rätt att du får komma en gång till. Vi måste nog det för att behandlingen ska vara grundlig. 

Hon böjer sig mot kulen och suger och slickar. Det är underbart skönt. Hon håller på 10 minuter sedan runkar hon tills jag kommer. Hon ser fascinerat på när min laddning kommer. Lite mindre denna gång men det känns ända från ryggraden. Hon låter det komma över sitt ansikte. 

Jag är så underbart utmattad att jag måste ha somnat och hon gått. När jag vaknar till är bara eftervärmen av behandlingen och faster Lisa kvar. 

På morgonen kommer hon med frukost på sängen åt mig. 

- Tack för igår. Jag tror inte jag har sovit så bra på flera år, säger hon sittande på min säng. 

- Jag är glad att jag kunde ge dig det. Förlåt att somnade så snabbt. 

- Det är ju en komplimang i sig att en gammal dam har kunnat köra slut på en ung man så pass att han somnar av sexuell utmattning. 

- Bra att du tar det så. Tack för behandlingen! 

- Vi måste ju göra som doktorn ordinerade, eller hur?! 

- Eller hur säger jag och ler. 

Hon ser mitt tält och säger med skojförmanande ton: 

- Oj, alltid redo. Men du får vänta några dagar till. Inte dags än på några dagar. 

 

 

 

 

 

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

TheTenderPoet

Kul att höra! Det finns idéer till minst två delar till.

31/1, 2022 kl. 12:26

#3

Segemale

Det finns potential för en del 3
Iaf hade det varit till min stora belåtenhet

30/1, 2022 kl. 19:53

#2

TheTenderPoet

Tack för det!

23/8, 2021 kl. 12:45

#1

enurk

Även en väl tillfredsställande fortsättning! Och lektion för många att ge njutning.

22/8, 2021 kl. 22:09