Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/8, 2021 kl. 16:26, av sammet

Edelwiess Kapitel 8

Del 8 av 19 i serien Edelwiess

Jag vaknar av att jag hör en jeep närma sig, jag reser mig ur mitt hål i marken och jag ser på jeepen som stannar...

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

31 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

sammet

@Lordcom

Krigshistoria är intressant tycker jag med :) det märks kanske, jag ska göra mitt bästa med din önskan
//sammet

28/8, 2021 kl. 09:25

#6

lordcom

@Sammet En vinnande historia som vanligt!
Krigshistoria var ett utav mina stora intressen under min uppväxt. Sen hittade jag motorcyklar, bilar, instrument & datorer. Enda gamla intressena som stannade kvar var böcker, mat, lyssna på musik & dricka något gott.
Så nu är man en halvgammal småfet finsmakande bokmal, som gärna smiter ut i garaget & renoverar klassiska bilar & motorcyklar. Men endast när värken inte ger en timeout.

Fortsätt att förgylla mitt & andras liv med dina historier!

26/8, 2021 kl. 22:55

#5

sammet

Hej

Tack för era kommentarer de uppskattas väldigt mycket. Nej det tar inte slut ännu, jag utlovar minst en tvist till. Möjligen två, ja det blir mer jakt på krigsförbrytare både här och där ;)

//sammet

26/8, 2021 kl. 20:28

#4

Arcticreader

Helt suveränt som vanligt, men den kräver en fortsättning med Michaels jakt på krigsförbrytare.

26/8, 2021 kl. 19:30

#3

MalmöLars

Instämmer med snickaren, det kan inte ta slut nu. Fortsättning följer, hoppas jag

26/8, 2021 kl. 18:48

#2

Västgöte4

Som vanligt väldigt bra

26/8, 2021 kl. 18:46

#1

snickaren

Helvete vad bra du skriver!!!

26/8, 2021 kl. 18:11