Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/10, 2021 kl. 10:52, av marcem

Jehovas sötaste vittne 3

Del 3 av 3 i serien Jehovas sötaste vittne

Sofias bror kommer ut ur jehovafångenskapen, möter kärlek och sex. Läs gärna de tidigare delarna först.

 

Det är tydligen med en ringsignal som omvälvande händelser sätter igång. Först var det när Sofia ringde på vår dörr när jag var ensam hemma för mer än ett halvår sen, sen var det när hon ringde när hon blivit utkastad av föräldrarna, och nu ringde det på dörren.
  En ganska grå måndag och vi satt och åt, Anna, Sofia och jag. Jag öppnade. Utanför stod en pojke, han såg frusen och ledsen ut. Jag behövde bara se hans fina drag och gröna ögon för att förstå vem han var.
  ”Ursäkta...” sa han, ”bor Sofia här?”
  ”William!!!”
  Sofia kom springande och kastade sig om halsen på sin bror. Båda grät och de höll fortfarande om varandra när jag makade in dem i hallen och stängde dörren.
 
”Vad är det som har hänt, du får ju inte träffa mig för mamma och pappa?”
  ”Jag klarade det inte längre, jag stod inte ut att bo där!! De är inte kloka och Alice pratar knappt med mig!”
  ”Min vän, min älsklingsbror...”
  ”Och nu har jag ingenstans att ta vägen!!!”
  William grät ännu häftigare.
 
Sofia tog med sig William in i sitt rum för att han skulle få lugna sig lite. Vi hade ställt fram en tallrik till och så småningom kom de ut och satte sig vid matbordet.
  ”Förlåt att jag kommer och ställer till”, sa William. Han var lite rödmosig i ansiktet efter gråten.
  ”Det är hit man kan komma och ställa till”, sa Anna. ”Är du hungrig?”
  ”Ja, det är jag faktiskt...”

En stund senare satt vi i soffan.
  ”Jag tror att kuratorn på din gymnasieskola kan hjälpa till”, sa jag. ”Du och kuratorn måste nog ha kontakt med sociala för att du ska få någonstans att bo. Tills des får du sova inne hos Sofia, vi har en extramadrass som vi kan lägga på golvet.”
  ”Men det går ju inte i längden, funkar varken för dig eller Sofia, men du kan alltid komma hit för att träffa Sofia”, sa Anna
  ”Vi fixar det, brorsan!” sa Sofia.
  ”Kan du följa William dit i morgon, Sofia, jag kan följa med också”, sa jag.
 
Anna satt och såg lite fundersam ut.
  ”Faktum är att jag kan ha nåt på gång, jag kan inte lova, måste kolla upp det, men det kan jag inte göra ikväll, får göra det i morgon på jobbet”, sa hon. ”Men om det går är det en bra lösning.”
 
 
På morgonen dan efter åkte vi till gymnasiet. Först letade vi upp Williams mentor, som var väldigt förstående. I korridoren mötte vi några klasskompisar som undrade vad som hänt.
  ”Jag kan inte bo hemma längre”, sa William, ”De är Jehovas och jag tror inte på den skiten, mamma och pappa är helt galna, de skulle slå mig om jag sa vad jag tycker.”
  ”Så du lämnar?”
  ”Mm..”
  ”Fan, Wille, du är ju värsta hjälten ju!”
 
Kuratorn lyssnade och frågade, lyssnade och frågade. Till slut sa hon:
”Du går fortfarande i skolan, och du är inte heller myndig ännu. Du kan få ekonomiskt boendestöd, men det är jättesvårt att hitta familjehem. Jag förstår att du inte kan bo hos din syster och hennes vänner nån längre tid. Jag får se vad jag kan ordna, men det är inte lätt. Det som talar för dig är att du egentligen inte har några problem, du är skötsam och klarar skolan och allt sånt.”

Min telefon ringde. Det var Anna.
  ”Förlåt, jag måste ta det, det kan gälla det här!”
  ”Hej, är ni hos kuratorn nu?” frågade Anna i telefonen.
  ”Ja.”
  ”Jag tror att det kommer att lösa sig jättebra för William! Han kan bo hos min jobbarkompis Sara och hennes dotter! Kan jag prata med kuratorn?”
 
Jag räckte över telefonen till kuratorn. De pratade en bra stund och kuratorn såg glad och lättad ut när samtalet avslutades.
  ”Ja, det här verkar jättebra! Det är alltså så att din fru här, Daniel, har en jobbarkompis som bor i en villa. Hon har varit sambo i ett antal år med en man. Hans son från tidigare förhållande har också bott där. Nu har de separerat, det är snart ett år sen, och mannen har tagit sonen och flyttat till Malmö. Hon har funderat på att ta en hyresgäst för att klara ekonomin, men det här blir ju mycket bättre! Och hon har en dotter som går här på skolan. Lovisa Gren, vet du vem det är, William, hon går på samhäll, i tvåan?”
  William skakade på huvudet.
  ”Men... hon Lovisa, vill hon verkligen att jag ska bo där?”
  ”Jag tror att hon är jättesnäll, och hellre det än en okänd hyresgäst!”
 
På kvällen åkte vi alla fyra dit för att hälsa.
  ”Du behöver inte vara orolig, William”, sa Anna i bilen. ”Sara är jättego, snäll och trevlig. Dottern har jag inte träffat, men hon verkar vara en bra tjej.”

Sara var en snygg, mörkhårig kvinna i 40-årsåldern som verkade ha nära till skratt. Jag hade hört talas om henne tidigare från Anna, att hon var trevlig, de hade kul på jobbet när de hann ha kul.
  Och så kom dottern ner för trappan. Lovisa var en skönhet, enda ordet som passar, mörkt långt hår, bruna vackra ögon.
  ”Hej William!” sa hon, ”jag känner igen dig! Du går natur, va?”
  ”Hej!” sa William. Det var knappt som att han vågade titta på henne. Men så sa han:
  ”Ja, jag känner igen dig också, men jag visste inte att det var du som var du...!”
  ”Det är jag som är jag, jag lovar!” skrattade Lovisa och fick fina skrattgropar. ”Förlåt, jag fattar hur du menar, jag visste inte att det var du som var du heller!”
 
Williams blivande rum låg på övervåningen, precis som Lovisas, deras rum var vägg i vägg, medan Saras sovrum var där nere.. Det var inget jättestort hus, men trivsamt och hade fem rum.
  Det bestämdes att William skulle flytta in på söndag kväll, och Sara hade redan fått löfte om boendepengar från det sociala.
 
Dan efter åkte Anna, jag och William till hans föräldrar för att hämta hans grejer. Sofia var glad att slippa följa med, hon ville inte för sitt liv sätta en fot i det huset igen.
  Vi ringde på, ingen öppnade, men så öppnades ett fönster och en kvinna stack ut huvudet.
  ”Om ni kommit för att hämta hans saker står de i boden, ni kan hämta dem där. Sen vill vi inte se er här.”
  ”Hej då, mamma!” ropade William.
  Hon svarade inte, bara stängde fönstret.
 
På vägen hem satt William med Anna i baksätet, hon höll om honom och han grät lite sakta.
Den veckan blev det bara sex mellan mig och Anna, och det bakom stängd sovrumsdörr. På söndagskvällen körde vi till Saras hus med alla grejerna, jag åkte kommunalt eftersom det var så fullt i bilen.
  William fixade och donade i sitt nya rum tillsammans med Lovisa och det verkade som det funkade bra mellan dem även om William fortfarande knappt tordes titta på henne. När vi gick visade de upp rummet, triumferande, och William såg riktigt glad ut för första gången sen jag träffade honom.
  Anna, jag, och Sofia mest förstås, kramade honom och sa att han var välkommen till oss i stort sett när som helst.
 
Det är nu som jag, Daniel, efter mer än två delar av den här berättelsen, lämnar över berättandet till Den Allvetande Berättaren, den som ser och vet allt och kan läsa alla människors tankar.

Den kvällen gick alla tre i Williams nya hem och la sig ganska tidigt. Dan efter var det skoldag, och han och Lovisa tog sällskap till skolan. På kvällen var Lovisa hos en kompis och William satt i köket och pratade med Sara.

”Jag tror att det här blir jättebra”, sa Sara. ”Jag har hört från Anna vilken fin kille du är och det har jag ju märkt själv bara på den här tiden. Jag förstår också att det finns en sorg hos dig, det förstår Lovisa också. Det är helt ok att vara ledsen här.
  ”Jag trivs redan”, sa William. ”Ni är så snälla!”
  ”Du vet, vi hade mitt ex och hans son här i flera år. Det var jättejobbigt på slutet, och den pojken var faktiskt väldigt otrevlig ibland, precis som hans pappa. Jag försökte vara som en mamma för honom, men det funkade inte alls. Så det är en sak jag vill säga till dig redan nu, jag förstår att du på sätt och vis behöver en mamma, men jag kan inte vara det. Jag vill att du ska tänka på mig som en vuxen vän. Nu har du flera vuxna vänner, du kan räkna med Anna och Daniel också, de är ju unga vuxna.”
  ”Det känns ok”, sa William. ”Men det där exet, är han Lovisas pappa?”
  ”Nej, nej, Lovisas pappa är en italiensk läkare som jag hade en kort men intensiv relation med. Det var inte meningen att jag skulle bli med barn, men så blev jag det, men vi förstod att vi inte kunde fortsätta, han var förlovad i Italien. Men han är en bra man, gör rätt för sig, skickar pengar varje månad som underhåll. Han har varit här och hälsat på för att träffa Lovisa, och Lovisa har varit där också. Det är därför hon ser så sydländsk ut. Jag var tjugosju år när hon föddes och hade fast jobb så jag funderade inte ett ögonblick på att göra abort trots att jag blev ensam mamma. Men sammantaget har jag haft lite otur med män.”
  ”Du kanske är för snäll”, sa William.
  ”Ja, kanske det”, skrattade Sara. ”Och en sak till, jag vet inte hur du ska tolka det, men Lovisa är inte din syster, lika lite som jag är din mamma. Skulle det möjligen hända något mellan er så är det ok, liksom.”
  William rodnade, men satt tyst.
  ”Du är inte bara snäll, William, du är en snygg kille, det kan jag se fastän jag är fyrtiofyra år. Du har väldigt vackra ögon, ni är så fina både du och Sofia.”
  William fick tunghäfta. Men så harklade han sig och sa:
  ”Jag vet inte vad jag ska säga.... Du ser bra ut också, tycker jag. Du känns inte gammal.”
  ”Oj vilken komplimang!” skrattade Sara. ”Tack snälla du! Men nu är det bäst att vi slutar innan det blir pinsamt!”
 
 
William vågade allt oftare titta på Lovisa utan att rodna, de hjälpte varann med läxor och spelade tv-spel, oftast pratade och skrattade de, helt utan hämningar. Men ibland när han mötte hennes blick fick han tunghäfta och vad värre var, han fick stånd. Visst förstod han vad det var som hände i honom, så mycket visste han, men med den uppfostran han hade kunde han inte riktigt hantera det.
  Lovisa såg hur det svällde i Williams byxor men kommenterade inte. Och när hon såg bulan i byxorna blev hon våt, hennes kåtsafter rann till. Lovisa var ingen oskuld, och hon visste mycket väl olika sätt att hantera sin lust. Men än så länge var det inget som inkluderade William.
 
Sara och Lovisa var väldigt tighta, hade en ovanligt nära relation, och Sara hade gett Lovisa order om att ta det försiktigt med William.
  ”Men stackarn”, sa Lovisa, ”jag tror inte ens att han runkar!”
  ”Du får väl lära honom, men ta det lugnt med honom. Han är så känslig, och tänk på att om du sätter igång nåt med honom kan du inte sen bara släppa honom. Jag tror att han är förälskad i dig.”
  ”Jag tycker om honom också, han är snäll och schysst och snygg! Smart är han också. Vi har bytt upp oss, mamma!”
  ”Ja, du i alla fall...”, sa Sara lite sorgset. ”Nej, men jag håller med, han är ju en dröm att ha här, hjälpsam och fin!”
 
Vilka konstiga ljud som hördes genom väggen från Lovisas rum! William reste sig upp på armbågen och lyssnade. Det lät som att hon flämtade därinne, och till och med kved. Han blev orolig, måste knacka på, vad är det som händer?
  Han knackade på dörren och ropade:
  ”Vad är det, Lovisa, mår du inte bra, kan jag komma in?”
  ”Vänta lite!”
  Han hörde fraset av kläder därinne och så öppnade hon, lite rödflammig i ansiktet.
  ”Kom in!”
  Han satt på sängen och hon bredvid.
  ”Är det säkert att du inte vet varför jag lät?” frågade hon med mjuk röst.
  ”Njaeee...”
  ”Jag hade skönt med mig själv.”
  Han tittade ner i knät.
  ”Men du..., jag smekte mig själv!”
  Fortfarande ingen reaktion hos honom, han stirrade ner.
  ”Ok, jag onanerade!”
  Han reste sig och gick till sitt rum. Hon hörde honom stänga dörren, inte hårt men tydligt.
 
För första gången kände hon tveksamhet om honom. Var han motståndare till onani? Det skulle aldrig funka med henne.
  Hon lät det gå ett tag, pluggade lite. Svårt att hålla koncentrationen. De var ensamma hemma, Sara jobbade sent.
 
En timme hade gått när hon försiktigt knackade på hans dörr. Han öppnade, men gick direkt och satte sig sängen med nerböjt huvud. Hon satte sig bredvid och han lät henne ta om hans händer.
  ”Du... jag måste få veta hur du tänker, jag tycker om dig men jag förstår inte!”
  Han satt tyst.
  ”Snälla, förklara!”
  Till slut sa han:
  ”Jag tror inte att du vill veta om det här.”
  ”Jo, det vill jag!”
  Han svalde.
  ”Ok, skyll dig själv...”
  Han fortsatte:
  ”När jag var elva år och Sofia var fjorton kom mamma på Sofia när hon... onanerade. Mamma och pappa var jättearga, de kallade ut mig och Alice ur våra rum och så slog de Sofia och kallade henne hora och en massa såna saker. Sen...”
  Han tystnade.
  ”Men, fy fan! Vad hände sen...?”
  ”Jag vet inte om jag kan berätta...”
  ”Jo, snälla, gör det, det här är inget du ska gå och bära på, det blir bättre om du berättar!”
  Hon kramade honom.
  ”Sen tvingade de henne att onanera så att vi såg det och sen slog de henne igen. De sa att det skulle lära henne att aldrig göra så igen och att vi skulle se vad som hände om vi gjorde det.”
  ”Åh, fy fan!!! Vilka jävla människor!!! William...!
  Hon slog armarna om honom och kramade honom när han började gråta. Länge satt hon och höll om honom, vaggade lite fram och tillbaka, instinktivt.
 
”Men William, du har ju gått i skolan, även om sexualundervisningen är kass så vet du ju att nästan alla gör det, att det inte är onyttigt eller fult eller syndigt, det är lika naturligt som andra behov, typ äta och dricka och kissa!”
  ”Jag vet, men det här gör så ont i mig, och sen när jag förstod vad du gjorde kunde jag inte hantera det, och jag blev jätterädd att Sara skulle få reda på det och slå dig.”
  ”Mamma har aldrig slagit mig, inte ens när jag varit riktigt jobbig. Och hur tror du att hon klarar sina sexuella behov nu när hon inte har någon man? Att tillfredställa sig själv är något som vi kan prata om, jag och mamma. Det är något man gör privat, eller med nån man är ihop med, men vi kan prata om det. Vänta, så ska jag visa dig en grej.”
  Lovisa försvann till sitt eget rum och kom tillbaka med en dildo i handen.
  ”Den här fick jag av mamma när jag fyllde sexton. Hon sa att fingrarna är bäst men att den här kan vara ännu skönare ibland, och hon sa att de är så dyra så jag skulle inte behöva köpa en själv.”
   ”Har du använt den?”
  ”Japp, inte idag, men många gånger! Känn!”
  Hon tog hans hand och la dildon i den. Han stirrade ner på den när hon slöt hans hand om den.
  ”Och känn nu!”
  Hon satte igång vibrationerna och han ryckte till. Hon började skratta, och han log också.

”Du...” sa Lovisa när hon slutat att skratta. ”Det är en sak som jag skulle vilja fråga dig.”
  ”Ok? Nåt mera jobbigt?”
  ”Nej, jag hoppas inte det. Men nu... nu känner jag mig lite blyg...”
  ”Nej men fråga!”
  ”Ok... Skulle du vilja vara ihop med mig... att det var du och jag liksom?”
 
Han satt tyst. Sen sa han:
  ”Vad innebär det, liksom?”
  ”Att vi är ett par, typ, eller inte typ, att vi är ett par! Jag är inte med någon annan kille och du är inte med nån annan tjej. Att vi kan pussas och kramas, kanske inte i skolan, men när vi vill och kyssas och... ha sex när vi kommit så långt.”
  ”Vill du verkligen det?”
  ”Ja, det vill jag verkligen, och det är bråttom!”
  ”Vadå bråttom?”
  ”Sen mina kompisar förstod att det är du som är du så pratar de hela tiden om hur söt och snygg du är. Jag tror att de skulle vilja bli ihop med dig, varenda en, och du skulle bara veta hur mycket sex du skulle kunna ha!”
  Lovisa bet sig i läppen, det allra sista var inte så smart sagt, vilken kille kunde motstå det?
  Han satt tyst igen, en jobbig tystnad. Sen lyfte han huvudet, tittade på henne och sa:
  ”Men jag vill inte vara med dem, det är dig jag tycker om, du är så fin, du är snäll och du är ju... du är så vacker!”
  Lovisa rodnade, nu var det hon som blev ställd.
  ”Så svaret är ja!” sa han. ”Men du måste tänka på att det finns saker som är jobbiga för mig, du får inte bli otålig och arg på mig.”
  ”Jag lovar!!”
  Lovisa hoppade upp från sängen och dansade runt!
  ”Vi är ihop, du och jag!!! Kom!”
  Hon drog upp honom från sängen och kramade honom hårt med hela kroppen och han kramade tillbaka. Han tordes titta på henne och de log mot varann.
 
”Vet du vad vi ska göra idag?”
  ”Nej?”
  ”Jag ska lära dig att kyssas!”
  ”Ok...”
  ”Vadå ’Ok’, vill du inte?”
  ”Jo, jo, absolut!!”
  ”Kom!”

De satte sig på sängen, höll om varandras händer.
  ”Jag ska förklara lite, och jag ska vara ärlig mot dig. Jag har legat med tre killar, bara en gång med varje. Men för det första var jag lite berusad varje gång, inte full men lite berusad. För det andra var det ingen av dem som jag brydde mig särskilt om. För det tredje så var det nästan bara pang på. Och det var sådär, lite skönt, men inte som jag vill ha det.”
  Hon pausade och försökte pejla hans reaktion. Den var inre lätt att läsa av. Hon fortsatte:
  ”Jag vill att vi ska göra precis tvärtom, vi ska ta det lugnt, ta en sak i taget även om det kommer att vara frestande att gå vidare direkt. Jag vill njuta av varje... vad ska jag säga... typ stadium. Hur tycker du att det låter?”
  ”Det låter väldigt bra, tycker jag” sa han och hon hörde lättnaden i hans röst.
  ”Hur många har du kysst?”
  ”Ingen! Jo, det var en tjej i sexan som försökte kyssa mig, men jag sprang undan.”
  ”Kom!”
 
Lovisa ställde sig upp på golvet och öppnade armarna. Först stod de bara tätt, höll om och kände varann. Han kände hennes bröst, han kände hennes mage, hennes lår, lukten av hennes parfym eller om det var deodorant. Hon kände honom hela vägen och hon kände också hur han växte mot hennes underliv. Men hon ignorerade det nu, en sak i taget var det.
  Hon böjde huvudet lite bakåt och deras blickar möttes. Så möttes deras läppar för första gången. Korta sensuella lätta kyssar, hon visade honom genom att kyssa hans läppar en i taget och han gjorde samma med henne. En lång stund kände de sig bara för med läpparna, läpparna lärde känna varandra.
  När hon försiktigt började smeka honom med tungan i kyssen var hans tunga genast där och deras tungor lekte tafatt.
  Lovisa bröt kyssen.
  ”Du kan ju det här redan! Jag behöver ju inte lära dig något, var har du lärt dig?”
  ”Ingenstans, jag bara gör som du!”
  ”Du är ju naturbegåvning, ingen kille har känts så bra! Kanske är det lite för att jag tycker så mycket om dig.”
  ”En gång till....” sa William.
 
De började om och den här gången blev kyssen djupare, hetsigare. När han märkte att han hade stånd försökte han backa med underlivet, men hon tryckte emot.
  Till slut kom de frustande upp till ytan.
  ”Jag känner att du gillar det här”, log Lovisa och tryckte till med underlivet för att visa vad hon menade.
  ”Förlåt, jag kan inte hjälpa det!”
  ”Nej, William, säg inte förlåt, det är ju en komplimang till mig, det visar ju att du är attraherad, jag tycker om det! Kom, vi lägger oss på sängen.”
 
Lovisa på rygg och han halvt på sidan, halvt över henne. Hans ena ben mellan hennes, hon kände hur hans lår tryckte mot hennes kön och mot sin höft kände hon hans stånd. Han böjde sig ner och de kysstes. Länge, länge kysstes de, och när kyssarna blev hetsiga skruvade de underliven mot varann.
  ”Det blir inte lätt det här!” flämtade Lovisa i en paus. ”Du skulle bara veta vad i alla fall  min kropp skulle vilja göra just nu”.
  ”Säg!”
  ”Min kropp skulle vilja att jag slet av oss alla kläderna, och att vi älskade, att du kom in i mig!”
  ”Men inte idag.”
  ”Nej, inte idag och inte i morgon heller.”
 
När Sara kom hem från jobbet låg de fortfarande där och bara levde med varandras kroppar, munnar, tungor och förälskade sinnen.
  William ryckte till och satte sig upp.
  ”Lugn! Kom ihåg vad jag sagt!” sa Lovisa. ”Kom!”
  Hon tog honom i handen och de gick hand i hand nerför trappan.
  ”Hej mamma!” ropade Lovisa. ”Kom får du se nånting!”
  Sara kom ut i hallen. Då vände sig Lovisa till William och pussade honom, han tvekade lite, men så började de kyssas.
  ”Nej, men jösses!” sa Sara. ”Oj, vad ni är fina! Jag undrade just hur länge det skulle ta innan ni hittade varann på riktigt. Kom så äter vi lite glass!”
 
I skolan möttes de ofta i korridoren. William rodnade i början och Lovisa såg stolt ut. Hennes tjej-entourage fnittrade, men inte elakt. Och snart hade de vant sig, både William och Lovisas kompisar. William hade också blivit mer öppen och fått mer kompisar i skolan.

En kväll när de låg på Williams säng och kysstes tog Lovisa Williams hand och la den på sitt ena bröst och sa:
  ”Jag tänkte att du kanske vill veta att jag inte har nån behå på mig just nu. ”
  Hon tog hans hand och stoppade in den under t-shirten så att den låg på hennes bara mage.
  ”Känn själv!”
  Hennes hud brände i hans hand fastän den var sval. Först lät han handen bara ligga där och njöt av hennes nakna hud mot handen, sen rörde han den försiktigt åt sidan, kände hennes kropps sida, så len och ändå fast.
  Han lät handen glida upp mot hennes bröst, kände hur det spände mer än vanligt i byxorna, det kände som om ståndet pulserade mot hennes höft. Hon låg med slutna ögon och andades, lite mer än vanligt. Hennes mun var lätt öppen och tungspetsen fuktade läpparna
  Han böjde sig ner och mötte hennes läppar samtidigt som han kupade handen under det ena bröstet. Hon kysste intensivare tillbaka och han la sin hand över bröstet, kände hur den styva bröstvårtan kittlade i hans hand.

Lovisa satte sig upp.
  ”Du får ta av mig t-shirten om du vill!”
  Hon sträckte upp armarna och han lyfte upp och tog av det enda som hon hade på överkroppen. Plötsligt hade han sitt ansikte bara några centimeter från hennes bröst. Han hade aldrig sett något så vackert. Och för hans oerfarna öga var hennes bröst stora men toppiga, och bröstvårtorna lyste klarröda som hallon, instinktivt ville han smaka på dem.
  Utan att han visste hur det gick till var han där, kysste hans mun bröstvårtorna, hans tunga cirklade runt dem, han visste inte vad han gjorde, bara följde en instinkt.
  ”Ååh!” hörde han Lovisa säga. Hörde hur hon andades tungt och hennes händer tryckte hans huvud in mot bröstet.
  Han sökte det andra bröstet, tog hjälp av händerna, smekte och kände, sög och slickade. Han kunde göra detta hur länge som helst.
 
Lovisa la sig ner på sängen naken på överkroppen, de stora vackra brösten lyste mot honom.
  ”Ta av dig på överkroppen du också, jag vill känna dig mot mig”, sa hon.
  De kysstes och nu hade hon särat på benen och han låg på henne, inte tungt men så att han kände brösten mot sitt lika nakna bröst. Hans stånd låg mot hennes venusberg och det var bara några lager av tyg som skilde deras kön från varandra. Hon rörde sig mot honom och han rörde sig i samma rytm.
  Plötsligt, med kraft som han inte visste att hon hade, rullade hon dem båda runt så att hon kom att ligga ovanpå honom. Hon kysste sig ner från munnen och ner över hans hals, hans axlar och nyckelben, ner mot hans bröstvårtor som hon behandlade som han gjort med hennes.
  Hon hasade ner och fortsatte att slicka och kyssa hans bröst och mage ända ner till byxlinningen. Nu låg hon så att hon kände hans stånd pulsera genom byxtyget mot hennes bröst. Ett kort ögonblick var hon på väg att slita av honom byxor och kalsonger för att se det där ståndet, för att hålla i det, kyssa det, slicka på det...
  Det var inte lätt att hejda sig. Men ändå, en speciell känsla av att stå emot. Hon hasade upp igen och de kysstes och juckade mot varandra utan att dölja hur kåta de var.
 
Ungefär samma sak upprepades flera kvällar. William var säkrare nu, och de njöt av varandra, respektfulla och kåta.
  En eftermiddag sa Lovisa:
  ”Nu vill jag gå vidare och jag tror att du vill det också.”
  ”Mmm, jag tror det.”
  ”Jag har en plan! sa Lovisa. ”Du kanske kommer att bli lite förskräckt och orolig, men lita på mig, det kommer att bli bra!”

De hade legat och njutit en lång stund med nakna överkroppar, han hade ett bultande stånd och hon kände hur våt hon var i sin... fitta. Hon tvekade om ordet, hade pratat med sin mamma om varför det inte fanns några bra ord. Snippa lät som på ett barn, det kändes konstigt. Sara hade sagt att man kunde erövra de där orden, göra dem till sina egna, och fitta behövde inte vara fult.

”Jag vill att vi klär av oss samtidigt!”
  William tvekade bara nån enstaka sekund.
  ”Ok!”
  Och så drog de av sig byxorna samtidigt som de tittade på varandra.
  De stod mitt på golvet vända mot varandra. Hon såg ner på hans kalsonger. Hans stånd låg snett uppåt i kalsongerna och hon kände hur hon blev ännu våtare.
  Han lät blicken vandra upp över hennes lår, upp mot de vita bikinitrosorna. Genom trosornas tyg skymtade han en svart skugga, och åsynen av den mjuka rundningen över blygden fick hans stånd att växa ännu mer.
  ”Ok? Ska vi?”
  Han nickade.
 
Hon flämtade till när hans kuk sprätte upp i frihet. Inte för att hon inte hade sett kukar tidigare, eller för att den var exceptionell på något sätt, men för att den var hans och hon tyckte om honom, och för att hon längtade efter just den där kuken som stod så stolt.
  Han nästan stirrade på hennes sköte, på det kolsvarta korttuktade håret på hennes venusberg. Hon ville visa, ställde sig lite mer bredbent så att han skulle se allt, lät ett finger glida ner mellan blygdläpparna. Han såg att hon var helt rakad över själva blygden.
  ”Det är ju lite orättvist”, sa hon. ”Jag kan ju se hur kåt du är, men du ska veta att det är samma här.
  Hon lät fingret glida några gånger mellan blygdläpparna och så sträckte hon fram det mot honom.
  ”Ser du hur våt jag är? Det är för att jag tycker om dig och är så kåt på dig.”
  De kysstes och hans kuk låg upp mellan dem, tryckt mot deras magar. Hennes venusberg gned mot hans kukrot.
 
”Jag har en plan”, sa hon igen. ”Så här: Vi ska lägga oss på sängen, men du får inte röra min fitta och jag får inte röra din kuk. Inte idag. Men, jag får röra min fitta och du får röra din kuk.”
  Först reagerade han lite på att hon använde de där orden, men när de kom ur hennes mun lät de på något sätt helt rätt, inte snuskiga, bara naturliga. Sen insåg han vad hon hade sagt. Det lät som att hon menade att de skulle...
  Hon kände hur han stelnade till.
  ”Ta det lugnt nu, ingen panik. Du smeker mig och kysser mig medan jag tillfredställer mig själv, och sen smeker jag dig och kysser dig medan du runkar.”
  Innan han hann reflektera fortsatte Lovisa:
  ”Vilket känns värst för dig? Att jag tillfredställer mig själv eller att du tillfredställer dig själv?”
  ”Att jag gör det själv.”
  ”Ok, då börjar jag och du smeker mig! Du ska se med egna ögon att det inte är fult, vi ska få bort din gamla upplevelse! Kom så lägger vi oss!”
 
”Det är klart att du kan säga nej, men jag tror att det här är bästa sättet, och ett skönt sätt också, att bli av med den gamla skiten.”
  Lovisa låg på rygg på sängen men med huvudet på ett par kuddar så hon skulle kunna se allt som hände.
  ”Jag vill att du kysser mig och smeker mig överallt utom på fittan, den är upptagen, och speciellt vill jag att du smeker mina lår, insidorna, det har du inte gjort förut. Ok?”
  ”Ok..”, sa han.
  Hon var så vacker där hon låg och även om han var rädd för att må dåligt så var kuken lika hård som tidigare och i det ögonblicket var tanken på vad han skulle vara med om mycket starkare än några smärtsamma flashbacks.
 
De kysstes och Lovisas hand sökte sig direkt ner till fittan. Hon lät fingret glida upp och ner i den fuktiga skåran. William avbröt kyssandet, och medan han nyfiket och med bultande stånd såg på vad hon gjorde smekte han hennes bröst och lät sen handen glida ner över hennes mage ända fram till håret på hennes kulle.
  Lovisa växlade mellan olika tekniker, fingret upp och ner i skåran mellan blygdläpparna, ett eller två fingrar in i själva fittan och ibland lät hon fingrarna cirkla runt klitoris. Hon drog ner honom till sig igen och kysste honom häftigt medan han lät sin hand fortsätta ner vid sidan av hennes kön, ner på låren, började smeka den oändligt lena huden på insidan av låret, från knät och uppåt.
  Hon andades häftigare nu och i en paus mellan kyssar såg han hur hon lagt handen platt över fittan och gned runt runt samtidigt som hela hennes underliv gick i vågor. Och när hans hand hade nått nästan ända upp till det ångande skötet kom hon. Hennes arm runt hans nacke pressade honom tätare in i kyssen och hennes lår slog ihop och kramade hans hand.
 
De låg och bara kände varandras kroppar, men han kände också frågan som låg i luften.
  ”Just nu känns det bra”, sa han tyst. ”Du är så vacker...”
  ”Det var mycket skönare än vanligt”, viskade hon. ”Och det var för att du är med mig, och för att du smekte mig så skönt, och för att du är du.”
  Deras läppar möttes i en lång mjuk kyss. Han kunde inte låta bli att ta ett tag i sitt stånd.
  ”Du ska veta en sak...” sa han.
  ”Vadå?” sa hon och rörde vid hans läppar.
  ”Jag har aldrig... runkat... hela vägen. Även om jag varit kåt så har det känts så jobbigt med tankarna och... typ skammen... så jag har alltid avbrutit.”
  ”Men nu ska du försöka och jag är här. Och funkar det inte idag så försöker vi i morgon, och nästa och nästa...”, sa Lovisa.
 
Nu var det han som låg på rygg och hon som smekte och kysste. Tvekande började hans hand om staken runka förhuden upp och ner över ollonkanten. Det var skönt. Ångesten fanns där, men när han tittade på henne, hennes vackra ansikte, när hon tittade upp på honom och log innan hon slickade runt hans bröstvårtor, då vek ångesten undan. Han såg hennes stora vackra bröst, hennes höfter, hennes fitthår som han skymtade, och när han kände hennes fitta, fortfarande fuktångande pressa mot hans lår, då var det starkare än ångesten.
  Hon kysste honom och hennes händer smekte hans mage, hennes hand sökte sig längre och längre ner mot hans stånd. All lust som de byggt upp sen de blev ett par, all lust som ännu inte fått sin utlösning samlades som en brännande explosivt skön punkt nånstans bakom pungen, han kände att han skulle komma snart, väldigt snart.
 
Lovisa bröt kyssen och tittade på hans kuk, omsluten av hans hand som runkade allt häftigare. När han kände sig betraktad blev han ett ögonblick rädd, men istället tog en annan känsla över: Han blev ännu mer upphetsad av att hon såg honom runka!
  Och när hennes hand smekte insidan av hans lår samtidigt som hon böjde sig närmare för att se hur han runkade, när hennes hand nådde ända upp och hon tryckte med ett par fingrar bakom pungen, då exploderade han.
  År av uppdämd lust och kåthet sprutade ut, sperman flög genom luften ända upp mot hans hals, och Lovisa kände det nästan som om det var hennes egen orgasm, de stönade båda för varje sprut, varje förlösande puls och hon log och nästan skrattade genom stönen.
 
Så sjönk han ihop och när han mötte hennes glada ansikte började han också skratta, det var som att år av hämmad lust, år av förtryckande minnen rann av honom. Inte bara utlösning, det var också förlösning. Han kände sig lätt, lätt och lycklig, och där var hon hos honom i detta ögonblick och nu kysste hon honom samtidigt som de fortsatte sina lyckliga skratt långt in i kyssen.

Efter en stund låg de och tittade på varandra och log.
  ”Hur känns det nu?”
  ”Nästan bara bra, lite lite dåligt finns kvar, men nittiofyra procent bra!” sa William. ”Kan vi göra om det nån gång?”
  ”Nån gång? Vi ska göra om det redan ikväll!” sa Lovisa. ”Och sen ska du få en läxa!”
  ”Vadå?”
  ”Du ska runka själv, utan att jag är med! Du ska våga!”
 
På kvällen samma dag gjorde de om det och nu fanns nästan ingen rädsla hos William. Men innan de tillfredställde sig själva frågade Lovisa om hon fick känna på hans kuk.
  Han hade bara halvstånd när hon frågade, men när hennes mjuka hand tog ett grepp om hans stake svällde den upp till stenhårt stånd på bara några sekunder. Hon tog några prövande runktag och han stönade till av lust.
  Hon undersökte nyfiket hans stånd och vägde pungen i sin hand.
  ”Vet du vad?” sa hon. ”Om bara några dagar kommer jag att kyssa och suga på den här, jag har längtat efter det så länge, kommer du att låta mig göra det?”
  ”Gissa!”, log han. ”Det är nog samma dag som jag kommer att kyssa och slicka på din... fitta. Och nu vill jag känna på den!”
 
Han försökte sig på att kopiera de olika tekniker han sett henne använda några timmar tidigare. Tydligen gjorde han det tillräckligt bra, Lovisa slöt ögonen, böjde huvudet bakåt och flämtade. Hennes fitta var våt och len och han hittade både själva kärlekshålet och hennes svullna kåtknapp.
  ”Stopp!” sa Lovisa motvilligt efter en stund. ”Vi får inte gå händelserna i förväg! Nu gör vi det själva, men nu gör vi det samtidigt, du ser på mig och jag ser på dig! Ok?”
  William mindes hur kåt han blivit av att hon såg honom runka och hur upphetsande det ar att se henne smeka sig själv till orgasm.
  ”Ok!” sa han.
 
Deras ögon vandrade mellan den kärleksfulla ögonkontakten och blicken på den andras kön när hans kuk och henens fitta bearbetades av egna njutningslystna händer. Och detta att se den andra göra det och att den andra samtidigt såg en själv göra det, det var en oemotståndlig kåtalstrare.
  När han inte längre kunde hålla igen, utan sprutade en nästan lika stor sats som tidigare, kom hon också, att se hans kuk spruta fick henne över kanten.

När han torkat av sig låg de och kramades och kysstes.
  ”Jag tyckte om det här”, sa William. ”Jag trodde att det skulle kännas konstigt men det var... häftigt, liksom.”
  ”Jag visste att det skulle kännas bra”, sa Lovisa. ”Jag älskar att se dig runka och när du sprutar... wow, liksom!
  ”I morgon”, fortsatte hon, ”då vet jag att du slutar tidigare än jag. Då vill jag att du runkar själv när du kommer hem. Och du måste inte tänka på mig när du gör det, du får gärna göra det, men om det kommer upp andra goa fantasier ska du inte stoppa dem!”
 
Det gick nästan helt bra för William att runka ensam utan att få dåliga känslor och flashbacks. När Lovisa kom hem rusade han ner för trappan och kramade henne.
  ”Det funkade! Lite, lite, lite jobbigt bara, men nästan bara bra!”
  ”Tänkte du på mig?” frågade Lovisa med ett pillemariskt leende.
  ”Ja, och lite annat också...”
  ”Fan, nu blir jag så kåt! Jag vill att du slickar mig!”
  ”Jaa!
  De rusade uppför trappan och tjugo sekunder senare var de nakna och låg på sängen, William överst. Kyssarna var heta, och deras kön sökte varandra, de juckade mot varandra. Hans kuk gned mot hennes venusberg och hon instinktivt saxade hon sina ben runt hans ryggslut så att hennes redan våta springa gned mot undersidan av hans kuk.
  Ingen av dem kunde efteråt säga hur det hade gått till, men plötsligt gled hans ollon in genom hennes mjuka kåtsaftshala öppning. De stannade till som förstenade, bröt kyssen och tittade på varandra, men ingen av dem försökte dra sig tillbaka.
  ”Vi skulle ju inte...”, flämtade han.
  ”Nej, jag vet...” flämtade hon tillbaka. ”Men det är så skönt, den är så skön att känna i mig!”
  ”Jag har aldrig känt nåt så skönt!” stönade han. ”Din fitta kramar min kuk! Men vi kanske ska avbryta, jag skulle ju slicka dig?”
 
Lovisa svarade inte utan började röra sig, bara en liten rörelse först så att lite mer av hans stenhårda kuk gled in. Han svarade instinktivt med att dra sig ur en liten bit, det var så skönt när ollonet ned mot hennes lena slidväggar. I nästa ögonblick tryckte hon sig upp mot hans kuk samtidigt som han tryckte inåt. Kuken gled in en bit till.
  De såg på varandra hela tiden, det var kärlek, det var lust, det var som en sexuell urkraft tagit över. Deras samtidiga rörelse fick kuken att glida ut en bit igen så att bara ollonet var inne. Och så möttes de igen och han kom in längre, hennes fitta svalde hungrigt mer av hans stake.
  Fortfarande hade han inte nått botten, bara några långsamma sugande motrörelser senare hade de tillsammans sett till att de var förenade så långt in det gick. Nu var det ingen tvekan längre vad de gjorde. Fortfarande långsamma rörelser, total njutning, men detta var knull, inget annat.
  ”Det är så skönt! Vill du sluta?” viskade han.
  ”Nej, jag vill! Har aldrig känt nåt så skönt! Jag älskar dig!”
  ”Jag älskar dig och jag älskar med dig!”
  ”Vi kan göra allt det andra sen, nu knullar vi, nu knullälskar vi!!”
 
  Och nu ökade de tempot, långsamt men säkert. De sög sig fast vid varandras läppar samtidigt som de var förenade, kuk i fitta, fitta kramande kuk.
  Hela hennes bäcken rullade som i sjögång och han stötte nu med kåthetens kraft ut och in i hennes mötande kåtgrotta. Hon började låta, stönade och smågnällde för varje juck.
  ”Jag kommer snart!!!” flämtade hon in i hans mun.
  Tempot var nu furiöst och så kände han hur hennes fitta började krampa runt hans stake, hon hävde fittan upp mot honom, böjde huvudet bakåt och slutade nästan andas i några sekunder.
  Han kunde inte stå emot längre och med ett utdraget stön kom han, pumpade hans kuk i pulser ut sin säd i henne.
 
De låg länge och mjukkysstes, deras kön fortfarande förenade.
  ”Ångrar du dig?” viskade hon.
  ”Nej, gör du?”
  Hon skakade bestämt på huvudet.
  ”Det var mycket bättre än vad jag vågat drömma om. Och nu kan vi göra vad vi vill, när vi vill. Jag vill fortfarande suga på din kuk.”
  ”Och jag vill fortfarande slicka dig.”
  ”Du och jag...”
  ”Du och jag, Lovisa.”

22 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

go4it666

Så fint skrivet

14/11, 2021 kl. 16:44

#4

MalmöLars

Mycket fint

21/10, 2021 kl. 18:24

#3

snickaren

En vacker berättelse

21/10, 2021 kl. 15:44

#2

MartinL

Jaa, knullälskar är riktigt bra beskrivning när det blir så rätt första gången.
Du får en att minnas sina ungdomssynder med "Kristi brudar" som vi sa.
Väldigt fina berättelser.

21/10, 2021 kl. 13:37

#1

blåögd

Romantisk och sexig på samma gång. Roligt med ändrade perspektivet utan att lämna huvustoryn! Tycker ett ord från berättelsen sammanfattar den perfekt:

"knullälskar"

Underbart!

21/10, 2021 kl. 11:01