Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/1, 2022 kl. 23:03, av zarina

Ingen prinsessa

Del 2 av 3 i serien Truck stop luck

Han såg på hennes perfekta rumpa som vickade fram när hon gick bort från honom. “Hon är ingen prinsessa”, tänkte han, “hon är.... en ängel.”

Han hade kommit ikapp schemat och fram till nästa stopp inom utsatt tid. Nu väntade 7 timmars planerad sömn. Han brukade inte ha svårt för att somna när det var dags - det var nästan en förutsättning för att kunna köra som han gjorde. Men den här natten var det extra svårt. Klockan var 4 på morgonen och solen sken som mitt på dagen, men så var det ju också midsommartid. Fast egentligen störde inte ljuset honom. Ibland var det till och med lättare att somna efter det blivit ljust. Det som däremot störde honom var att lägga sig ner bredvid någon varm och villig, men inte för att knulla henne, utan bara för att sova. Han längtade så efter att få känna hennes mjuka, varma, våta, trånga fitta runt sin kuk igen. Kuken ville definitivt inte sova, men till slut hade han slocknat ändå.

Han vaknade av att hon satt gränsle över honom. Förvirrat undrade han vad hon gjorde. Tänkte hon rida honom i sömnen? Utan att ha väckt honom först? Morgonståndet var på plats, så det hade varit fullt möjligt. Var hon så kåt att hon inte kunde vänta? Men nej, hon klättrade av honom, sa “Förlåt, det var inte meningen att väcka dig.” Klockan var bara 8, han måste sova tre timmar till om han skulle kunna fortsätta körningen efter middag. “Vart ska du?”, frågade han oroligt. Hade hon tänkt smita iväg utan att säga hej då? Tanken på att hon skulle försvinna innan han hann knulla henne igen fick honom att känna sig desperat. 

Hon skruvade på sig. “Jag måste gå... ut”, svarade hon bara. Hur skulle han få henne att stanna? Han tänkte febrilt. Så fortsatte hon: “Alltså jag måste... kissa”. Hon gjorde en min som att hon tyckte det var pinsamt. Han drog en lättnadens suck. Inget konstigt med om hon behövde gå på toa på morgonen. Han hade ju själv varit av innan han lade sig att sova. Men tänk om hon inte kom tillbaka. Han klev ur sängen och rotade i handskfacket. Där var de - reservpengarna. 500 kr. Han sträckte fram sedeln mot henne - hon skakade på huvudet och puttade bort hans hand. “Jag sa ju att jag inte ville ha dina pengar”. Munnen var trulig igen. “Om du går ut kanske du är hungrig också. Köp nånting att äta. Eller om du behöver nåt annat”, sa han. 

Hon tvekade en stund, tog sedan långsamt sedeln från hans hand och sa “Tack”. “Jag ska sova till elva”, sa han. “Om du hellre vill shoppa, eller ... gör vad du vill. Men vi kan väl ses här igen vid elva - halv tolv?” Hon nickade och log. Han hjälpte henne öppna dörren, och såg efter henne när hon skyndade över parkeringen mot restaurangen där toaletterna fanns. Inte lätt att försöka somna igen, men tydligen gick det till slut. Han kände sig sliten när väckarklockan ringde, alldeles för tidigt, kl elva. Dags att gå på toa, dricka kaffe och sen frukost i lastbilen. 

Han tog en titt runt parkeringen. Hon syntes inte till. Några andra chafförer satt vid ett bord utanför restaurangen. Lite längre bort satt en familj med flera små barn som hördes över hela rastplatsen. På en bänk vid kanten, vänd bort från honom, satt en annan tjej. Han hade ju sagt elva-halv tolv. Kanske hade hon tagit honom på orden och gått och shoppat för pengarna... Bilden av Linda dök automatiskt upp. Vad hade Linda köpt för 500 kr i samma situation? Förmodligen nåt värdelöst som inte alls hjälpte i situationen.


När han kom tillbaka från restaurangen hoppades han få se henne vid lastbilen, men det fanns inget spår av... henne.  Han kom på att han inte ens visste vad hon hette, så vad skulle han kalla henne? “Min skatt”, tänkte han. Det var det ordet som automatiskt dök upp. Tänk om hon inte kom? Klockan var redan halv tolv. Kanske hon bara hade velat ha gratis lift norrut, tänkte han. Eller så hade hon varit vid lastbilen och gått iväg igen när han inte var där. Kanske nån på parkeringen hade sett henne? Av de som befunnit sig på rastplatsen för ett tag sen var ingen kvar. Jo, förresten. Tjejen som satt längst bort på en bänk verkade ha suttit där hela tiden. 

Han gick mot den bortre kanten av parkeringen. När han närmade sig henne bakifrån såg han att hon läste något - turistbroschyrer såg det ut som. Liksom alltid när han såg en okänd tjej registrerade han omedvetet hur hon såg ut - ljusbruna lockar ringlade sig ner över axlarna, hon var klädd i en mycket tajt, vit, blommig klänning som lämnade de bleka axlarna bara. “Ursäkta, har du sett..”, började han, men stannade mitt i meningen när hon vände sig om mot honom och hans blick samtidigt svepte vidare över hennes kurviga kropp och ner mot - de vita skorna och tillbaka upp. Bh:n hade hon visst förlagt, för bröstvårtorna syntes tydligt genom den vita klänningen. Det bleka ansiktet var nästan oigenkännligt helt utan smink, men visst var det hon - visst var det samma mörka ögon som han hade fallit för igår kväll. 

Hjärtat slog en volt i bröstet. Hon hade varit sexig när hon såg ut som en hora. Men nu såg hon ut som ... en prinsessa, tänkte han. Fan också - inga fler prinsessor för hans del. Fast en hora som förvandlades till prinsessa var väl bättre än motsatsen i alla fall? Hon hade tydligen spenderat pengarna hon fick på en ny klänning. Något oskyldigare än den hon haft igår, men den lämnade inte mycket åt fantasin. “Så du hann shoppa ser jag”, sa han. Det lät hårdare och argare än han hade tänkt. Hon reste sig upp och rotade i plastpåsen hon hade bredvid sig på bänken. Han såg en skymt av en blond peruk och en stor flaska Coca-Cola. Nej, två flaskor. 

“Här”, sa hon och räckte fram fyra hundralappar till honom. Han såg oförstående på henne. “Du fick 500 kr att handla för och du har använt 100 kr?”, sa han. Han lät fortfarande arg, även om det inte var meningen. “Nej”, sa hon. Så klart inte. Hon hade väl skaffat pengar nån annanstans. Tanken på att hon kunde ha fått pengar från andra kunder under tiden medans han sov gjorde honom orolig. Han skulle ha gett henne mer pengar... 

Så rotade hon runt i påsen igen och lade några mynt också i hans hand. Hon såg på honom som att hon ville att han skulle säga att det var ok. Han såg på pengarna i handen. Två tior och en tvåkrona. “Nej”, sa han. “Du har använt 78 kr av 500?”. Han såg frågande på henne. Det var inte möjligt. Om han hade skickat iväg Linda med 500 kr för att köpa mat hade hon kommit tillbaka med ett par opraktiska skor för 1000 kr. “Klänningen kostade 49 på rea, och maten 29”, sa hon och gick sakta förbi honom mot lastbilen. “Mat?”, frågade han. Hon vände sig om och stannade. “Man kan leva på Coca Cola. Jag vill inte göra av med dina pengar”. Innan det hon sagt hann sjunka in gick hon vidare igen mot lastbilen. “Jag vill inte göra av med dina pengar”, hade hon precis sagt. Han såg på hennes perfekta rumpa som vickade fram när hon gick bort från honom. “Hon är ingen prinsessa”, tänkte han, “hon är.... en ängel.” 

Han tog några snabba steg och hann ifatt henne, greppade tag om hennes handled och hindrade henne från att gå vidare. Han svingade henne runt, mot sig, så att hon nästan tappade balansen. Så, med bara en sekunds paus för att hinna se hennes förvånade ansiktsuttryck, greppade han om hennes nacke med sin ena hand medans den andra tryckte henne mot honom. Han slukade hennes läppar, hans tunga utforskade hennes. När han hörde hur hon kippade efter andan flyttade han sina hungriga läppar till hennes hals och fortsatte där. Hon flämtade, tryckte sig emot honom. Hon sjönk liksom ihop i hans grepp, som att benen gav vika under henne. Så fortsatte han till örat, nafsade i örsnibben. Hon måste känna hans stånd mot sin mage. Han ville ha henne igen. Nu. Han ville knulla henne ännu bättre än han gjort igår kväll. Han lösgjorde hennes armar från sin nacke, tog hennes hand och gick hastigt mot lastbilen.

Tillbaka inne i hytten tänkte han på gårdagskvällen. Det hade varit underbart att vara ovanpå henne, men den här gången ville han ta henne bakifrån. Han rotade efter kondomerna igen i lådan. När han vände sig tillbaka hade hon dragit ner klänningen på sned över det ena bröstet och smekte det med handen. Så fortsatte hon retsamt likadant med det andra bröstet. Den elastiska urringningen stannade kvar under brösten medans hon lyfte på kjolen och avslöjade att hon inte heller hade något under på den delen av kroppen. Med fingrarna rörde hon vid sig själv med slutna ögon och halvöppen mun. Så satte hon sig ner på sängkanten, och fortsatte bakåtlutad på samma sätt. Han trodde han skulle bli galen. 

Han tog tag i hennes hand. Hon såg förskräckt ut. Han förde handen uppåt och slickade på hennes fingrar. Hon log förvånat. Så tryckte han sin tumme mot samma ställe  som hon börjat på. Hon klamrade sig fast vid honom och kved. “Snälla”, började hon,”snälla, snälla” - hon pausade för ett “åh” och fortsatte sen, “snälla knulla mig. Jag vill ha din stora kuk i min trånga fitta”. Han hade gillat när hon pratade snusk på engelska igår, men det här var ännu bättre. Mer äkta på nåt sätt. Hon skulle få som hon ville. 

“Vänd dig om”, beordrade han. “På knä,” fick han fortsätta när hon såg frågande ut. Hon gjorde som han sa, men såg sig oroligt om över axeln medans han drog på kondomen. Hon bet sig i läppen. Varför var hon orolig? undrade han. Hon kanske trodde att han ville in på fel ställe? Men om hon var en hora så borde hon vara van vid det, tänkte han. Fast efter nattens samtal var han ju inte alls säker på vad hon var, så han sa: “Du behöver inte vara orolig, jag ska knulla dig på rätt ställe. Det andra är bara för såna som inte har nåt att välja på”. Så hade han alltid tyckt. Om man hade en fin fitta att knulla, varför skulle man vilja stoppa in kuken nån annanstans? Hans storleksproblem hade inte heller direkt gjort honom ivrig att prova fel hål nån gång. 

Hon verkade lättad över hans försäkran, och med kondomen nu på plats tryckte han sin stora lem mot hennes springa. Öppningen var trång, han ville inte trycka på för hårt, så han drog sig tillbaka. Hennes fingrar särade på de inre läpparna som för att hjälpa honom komma in. “Kom, kom, snälla knulla mig nu”, stönade hon ivrigt. “Jag måste få känna din stora, hårda kuk i min fitta igen”. Han lutade sig över henne och med sin egen hand tryckte han mot hennes känsliga punkt längre fram. Han spridde ut de våta safterna över hela hennes fitta. Så tryckte han igen kuken mot öppningen, bestämt men försiktigt. Långsamt, långsamt gled han längre in tills han nådde botten. 

“Aah - ja, ja fortsätt”, stönade hon. Han rörde sig långsamt ut och in samtidigt som han stimulerade henne med ena handen och smekte ett bröst med den andra. “Mmm - mer, mer! Hårdare! Hårdare!”, uppmanade hon honom. Han stötte hårt in och hon skrek till. “Fortsätt, fortsätt, snälla, knulla mig, hårdare! Jag älskar din stora kuk i min fitta!”. Hon verkade älska det. Hennes höfter rörde sig mot hans kuk och mötte honom för varje gång han stötte in. Snabbare, snabbare, hårdare, hårdare. Han flyttade händerna till hennes höfter för att hålla fast henne, drog henne ännu hårdare mot sig. “Ja, ja, fortsätt, fortsätt”, flämtade hon. Hon var så trång och han var så djupt inne, det var nära nu. Han ville att det skulle vara längre. Han skulle kunna knulla henne för evigt. 

Han saktade ner och flyttade åter ena handen till hennes fitta samtidigt som han rörde spetsen på sin kuk långsamt ut och in längst ut i hennes öppning. “Mmm - sluta inte, snälla, sluta inte. Det är så skönt!”, kved hon och gjorde nåt ljud som påminde om en snyftning. Han ville få henne att komma igen, men nu kunde han snart inte mer. Med de sista krafterna ökade han takten igen samtidigt som han stimulerade henne. Hon skrek och kastade huvudet bakåt, och när han kände hur hennes fitta drog sig samman runt honom tömde han sin säd i henne. Han hade gjort det, han hade fått henne att komma. Igen. 

Han lutade sig framåt, över henne. Hytten verkade snurra. Känslan var overklig. Han kände plötsligt ett oemotståndligt behov av att få veta vem hon var. Han ville veta allt om henne. Han ville behålla henne, för alltid. Han ville stanna kvar i henne länge, länge, men när kuken slaknade var det risk att kondomen lossnade. Han drog ut och lade sig bredvid henne på sängen. Hon låg kvar på knä ett tag, hopkrupen. Så lutade hon sig över honom och kysste honom försiktigt på läpparna. Han kände hur han fick gåshud över hela kroppen. Hennes hand smekte över hans bröstkorg, undersökte liksom håret. Hennes beröring kändes som elektriska stötar som spridde sig ut i hela kroppen. De mörka lockarna hängde över honom som en gardin och kittlade honom. 

Han såg på henne. “Du är så vacker”, kunde han inte låta bli att säga. “Så jävla vacker.” Hon fick tårar i ögonen och log mot honom. Sen såg hon ledsen ut, och lade sig ner på rygg bredvid honom. Han lyfte sig upp på ena armbågen, han ville se på henne, han ville för alltid inpränta minnesbilden av henne - från det lockiga hårsvallet till de mörka ögonen, från de liljevita brösten med de mörka vårtorna och ner förbi det mörka lockiga håret därnere, ändå ner till de små vita fötterna. Hon skakade på huvudet. “Du behöver inte säga det. Jag vet ju att du inte menar det. Du får knulla mig ändå”. Hon bet sig i läppen och tårarna svämmade över och rann långsamt nerför ansiktet. 

Han såg oförstående på henne. “Det är klart att jag menar det”, sa han. “Varför skulle jag annars säga det?”. Han förstod sig verkligen inte på henne. Hon såg forskande på honom genom de tårfyllda ögonen. “Jag menar alltid det jag säger”, upprepade han för att övertyga henne. “Du är - så - jävla - vacker, och ja - jag vill knulla dig. Igen och igen. Och igen.” Det var mer än han någonsin hade erkänt för nån tjej, men det var sant. Varför skulle han ljuga? Han hade ju redan knullat henne. Två gånger. 

Hon spärrade plötsligt upp ögonen, som om hon kommit ihåg något viktigt. “Jag måste ringa”, sa hon. Hon vände sig mot honom. “Får jag låna din mobil?” Vem skulle hon ringa? Var det en hallick som skulle ge henne problem för att hon hade försvunnit?” Han hämtade telefonen i sitt fack, låste upp den och räckte den till henne. “Vem ringer du?”, frågade han misstänksamt medans hon slog numret. Hon svarade snabbt medans den första signalen gick fram. “Mamma”. Herregud, tänkte han. Hur gammal var hon? Hon kunde väl knappast vara under 15? Han kände sig inte lugn. 

Så gick signalen fram. Han hörde mammans röst tydligt i andra änden. “Hallå?”. “Hej, mamma, det är jag”. Sen blev hon tyst. Mamman fortsatta med gäll röst “Herregud, Alice, var är du? Du svarar ju inte i mobilen. Jag ringde Annette och hon sa att du aldrig varit där. Var är du?”. Alice. Så det var så hon hette. Alice. Hon såg upp på honom och bet sig i läppen. Hon gjorde visst ofta det, tänkte han. “Jo, jag ... träffade en ... kille”, sa hon till mamman. “Ok. Jag vill att du kommer hem nu,” hördes mammans röst i telefonen. ”Mmm,” fortsatte Alice, “men det går inte. Han kör lastbil och vi är... långt norrut.” “Va??”, skrek mamman. ”Är du inte klok? Menar du att du har åkt iväg med en kille du precis har träffat?”. 

Alice höll bort telefonen en bit från örat. När mamman hade skrikit färdigt fortsatte hon prata. “Det är ingen fara mamma. Han är jättesnäll.” Snäll? Var han det? Fredrik hade inte funderat så mycket på hur hon såg på honom. Han hörde bara lösryckta ord av vad mamman skrek i telefonen. “Snäll... inte klok... våldtagen”. Alice fnissade. “Sluta mamma. Du får prata med honom.” Hon sträckte fram telefonen mot honom. Herregud, han var inte beredd på det. Prata med hennes mamma. Det kändes som nåt man gjorde när man hade dejtat ett tag. Han satte telefonen mot örat. Det måste väl göras.

“Hej, det här är Fredrik”, sa han. Mamman blev tyst. Kanske hade hon väntat sig nåt annat? “Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Det var inte meningen att...”. Ja, vad hade han gjort? Hade han gjort nåt fel? Egentligen inte väl? Han fortsatte: “Jag menar, jag trodde hon var...” Alice spärrade upp ögonen, kanske trodde hon att han skulle berätta vad hon hade gjort kvällen innan. “äldre”, avslutade han. “Jag menar, jag trodde inte hon hade nån mamma som satt hemma och väntade på henne. Jag lovar att inget kommer att hända henne.” Om man nu inte räknade att han knullade henne... “Jag lovar att lämna tillbaka henne så fort vi kommer tillbaka till Skåne.” Lämna tillbaka? Varför hade han sagt så? Även om hon var under 18 så var hon knappast mammans egendom. Mamman verkade i alla fall imponerad över hans artighet. Det gick bra att lämna Alice på väg neråt, bara hon ringde tre gånger om dagen och berättade var hon var. 

När samtalet var slut begrundade Fredrik det som just hänt. Han såg på Alice. Hon bet sig i läppen igen och såg förläget tillbaka. “Ok”, sa han. Nu måste han få veta sanningen. “Hur gammal är du?”. “Sjutton”, svarade hon. Han pustade ut. Hon var i alla fall inte fjorton, och själv var han bara 24, så det var inte så enorm skillnad. Men så till det viktigaste: “Vad fan gjorde du igår kväll?”, frågade han. Han såg ner på sina egna fötter. Han visste inte om han ville veta svaret. “Du behöver inte pengarna?”. Hon skakade på huvudet. Varför skulle hon prostituera sig då? “Varför?”. Han måste få veta. Det kändes som att hela hans framtid hängde på hennes svar. 

Hon gömde ansiktet i händerna och snyftade till. Men han skulle inte låta henne komma undan. “Varför?” frågade han igen, hårdare den här gången. Hon skakade på huvudet. “Du SKA berätta varför!” Han tog tag i hennes handleder, tryckte ner henne på sängen och såg henne stint i ögonen. Hennes underläpp darrade. “Jag ville bara..”, började hon, och såg bedjande på honom. “Bara vad då?”. Hon skulle berätta sanningen. Brukade hon prostituera sig för lite extrapengar när mamman inte visste om det? “Jag ville bara veta...”, fortsatte hon. Han väntade spänt på fortsättningen. ”...hur det kändes”. “Att vara hora?”, frågade han oförstående. Hon fnissade till. “Nej, att göra... det”. Att göra vad? undrade han. Han såg på hennes ansikte, på flickan som för mindre än en kvart sen hade pratat snusk och bett honom knulla henne hårdare - nu var hon förlägen. 

Så plötsligt förstod han. Hon ville veta hur det kändes... Hon hade inte legat med hundratals eller tusentals andra före honom. Hon var ingen hora. Hon var en helt vanlig tjej, en tjej som hade varit oskuld när han träffade henne. Han hade varit den förste. Och han hade knullat henne hårdare och djupare än han nånsin vågat med nån annan tjej... Helvete, tänkte han. Han kände sig lurad på nåt sätt. Hon hade utnyttjat honom för att bli av med oskulden. Han hade aldrig varit med en oskuld innan. Med tanke på hur andra tjejer betedde sig tillsammans med honom hade han försökt undvika det. 

Han tänkte på sin egen första gång. Han hade velat få det överstökat, det hade inte varit så noga vem han gjorde det med. Hon gick i en parallellklass, de hade båda fyllt 15 under året. Hon hade varit sexig, med jättestora bröst men platt rumpa, håret färgat rött. Och hon hade gjort det innan. Det var fest, de var båda lite fulla, han hade gjort några tafatta försök att ta reda på om hon var intresserad. Så hade hon försvunnit, lite senare när han letade efter en kompis hade han hittat henne i ett av sovrummen på övervåningen. Hon låg i sängen utan annat på sig än bh och trosor. Hon hade kräkts på klänningen och därför tagit av den hade han förstått efteråt. 

Han hade närmat sig henne försiktigt, hon hade sett upp när han kom och inte protesterat när han satte sig på sängkanten. Hon hade inte protesterat alls när han började smeka hennes enorma bröst och själv knäppt upp bh:n baktill. Han hade varit rädd för att komma innan det blev nånting av. Så hade han försiktigt dragit ner hennes trosor och frågat “Får jag?”. Hon hade himlat med ögonen och sett missnöjd ut, men sen sagt okej då. Han hade fumlat med kondomen fast han övat hemma många gånger. Hon hade hunnit vända sig bort från honom innan han var färdig, så han fick vända tillbaka henne på rygg. Så hade han lagt sig över henne, försökt hitta hålet där han skulle stoppa in kuken. Han hade aldrig varit tillsammans med en tjej som var naken. Nån gång hade han fått känna under trosorna på en fest några månader tidigare, men det var allt. 

Det hade varit svårt att trycka in kuken i hennes fitta. Han visste inte hur det skulle funka, när det tog emot hade han tryckt på hårdare. När han så kände hennes fitta omsluta sin kuk hade han kört på, hon hade gjort grimaser och ganska snart kom händerna, fötterna, som ville putta bort honom. “Vad fan gör du?” hade hon sagt. Han hade tappat fokus. Det skulle ha varit svårt att komma även om han fått tid på sig. Hon hade puttat bort honom mitt i. Känslan hade varit fruktansvärd. Han hade inte velat fråga vad han hade gjort för fel, han hade bara tagit kläderna på sig och gått. 

I flera dagar hade han undrat om hon inte ville egentligen. Men hon hade ju sagt okej. Så till slut hade han träffat henne i korridoren i skolan och tagit mod till sig, frågat vad det var för fel. Det hade gjort ont, hade han fått veta. Han hade gjort henne illa, han hade varit för långt in. Han måste vara mer försiktig med så jävla stor kuk, hade hon sagt. Han hade aldrig trott att den var särskilt stor. I filmer och på bilder var ju kukarna alltid stora. Tydligen inte i verkligheten. Hon hade vetat vad hon pratade om. Hon hade säkert knullat hälften av hans kompisar redan. Och i sexualundervisningen i skolan pratades det ju om att storleken inte hade nån betydelse, men det hade den ju tydligen. I alla fall kunde den vara FÖR stor, verkade det som. 

Han hade trott att det skulle bli bättre nästa gång, med nästa tjej, men det hade det aldrig blivit. Han hade gått in för att göra det skönt för dem, men det hade inte hjälpt. Alltid hade det varit samma visa. Kuken var för stor. Så återvände hans tankar till nuet, till tjejen vars handleder han fortfarande tryckte mot underlaget. Alice. Underbara Alice. Han kunde knappast tycka illa om henne för att hon hade velat det samma som han själv ville för nio år sedan. Få det undangjort. Veta hur det kändes. Fast hon hade velat göra det igen. Med honom. 


Hur var det möjligt att en oskulds fitta kunde ha plats till hela hans långa kuk? Hade han inte gjort henne illa första gången? Hade det gjort ont fast hon inte hade sagt något? Han hade knullat henne så jävla hårt... Det knöt sig i magen när han tänkte på det. “Förlåt”, sa han. “Det var inte meningen att göra dig illa”. “Släpp mig då”, svarade hon. Han gjorde som hon sa och hon satte sig upp. “Jag menade inte...”, försökte han förtydliga. Hon såg oförstående på honom. “Jag menade... där nere”, fortsatte han. “Jag menar - det måste väl ha... gjort ont? Första gången?”. 

Hon såg osäkert på honom. “Mmm”, svarade hon. “Det gjorde jätteont först. Men det var liksom ... skönare... än det gjorde ont?”. Hon såg frågande på honom som för att försäkra sig om att han förstod vad hon menade. Han var inte säker på att han gjorde det. “Hur kan ont vara skönt?”, undrade han. Hon såg ner på sina händer och funderade liksom. “Alltså, den tryckte liksom på ställen jag inte ens visste fanns.” Hon pekade mot hans underliv. “Din... kuk... alltså”, fortsatte hon. “Jag hade aldrig trott att det skulle vara så skönt.” Hennes ögon lyste mot honom. Hon skruvade på höfterna som att hon ville ha mer...


Men återigen - det var dags att köra. Schemat måste hållas. Men han fick ha tålamod och vänta. Hon bet sig hela tiden i läppen - nästa gång ville han känna hur de läpparna kändes runt hans hårda kuk. Bara 4,5 timme tills han kunde knulla henne igen...

----------

Alice låg i lastbilskojen med slutna ögon och ett stort leende på läpparna. När gårdagskvällen började hade hon aldrig kunnat ana att hon nästa dag skulle vara på väg norrut tillsammans med mannen som på natten tagit hennes oskuld. Tanken på det som hänt gjorde henne bubblande lycklig. Hon sneglade bort mot förarplatsen där han satt. Vem var han? Hon visste ingenting om honom egentligen, bara vad han hette och att han körde lastbil. Har var ganska lång, ingen muskelknutte, men hon kände ändå att han var stark när han höll henne. Mörkblont, kortklippt hår och blåa ögon. Han måste ju vara något över 20 om han körde lastbil. En helt vanlig kille, tänkte hon. Det var inget särskilt med honom, förutom längden på en viss kroppsdel då... Hon rodnade när hon tänkte på den. Att den var stor hade hon sett så fort han drog av kalsongerna, men exakt hur stor var svårt att säga utan att mäta. Hon hade lust att mäta den... Hon gissade på en bit över 20 cm.


Hennes sk “klasskompisar” hade kanske rätt i att hon var konstig - hon hade svårt att tro att andra tjejer i hennes ålder ägnade timme efter timme åt att forska om storleken på mäns snoppar. Medellängd i olika länder, världens längsta, relationen mellan andra kroppsmått och längden, vilka porrstjärnor som ansågs ha de största... Varför hon var så fascinerad av storleken visste hon inte - den allmänna uppfattningen verkade ju vara att storleken inte skulle ha nån betydelse. Trots det hoppades hon innerligt på att när hon en gång träffade en kille som ville göra det med henne, så skulle han ha en stor kuk... Men ingen ville göra det. Alla killar hon kände tyckte bara hon var för konstig, och själv vågade hon inte heller försöka förföra nån okänd man. De enda som var intresserade av henne var gamla gubbar...

Gårdagskvällen hade till en början liknat alla andra kvällar. Hon satt hemma i sin mammas hus, hon kände inte för att gå ut. Aldrig blev hon bjuden på några fester heller, så det var inget alternativ. Mamman däremot hade fest. Hon brukade komma och säga hej till gästerna, men höll sig sedan undan. Igår kväll hade en av gästerna varit en ny bekantskap - en man i hennes mammas ålder som helt öppet hade stirrat på hennes bröst och tagit henne på rumpan när ingen såg. Efteråt, ensam på rummet, tänkte hon att hon borde ha känt sig äcklad av en gammal gubbes uppmärksamhet, men istället kände hon sig.. kåt. Hon VILLE att en man skulle ta henne på rumpan, men hon hade tydligen blivit så desperat att hon inte brydde sig om vem, och vinglaset hon lyckats dricka i smyg bakom mammans rygg gjorde henne inte mer kräsen. 

Tanken slog henne - varför skulle hon bry sig om vem? I hennes romantiska föreställningar skulle hon självklart förlora oskulden till sin blivande man på något oerhört romantiskt sätt som involverade ett frieri (eller i alla fall nån slags kärleksbevis) och en säng beströdd med röda rosenblad där de skulle älska på ett passionerat, romantiskt sätt tills han fick henne att komma. Men det skulle kanske aldrig bli så tänkte hon. Hon skulle bli en gammal nucka som dog ensam och orörd. Tanken fick henne att ta ett drastiskt beslut. Hon skulle göra det ikväll - med vem som helst som ville. 

Men hur skulle det gå till? Att ragga på krogen skulle vara för nervöst. Hur kunde man veta vem som ville och inte? Och om hon sen träffade nån kille hon faktiskt gillade kanske han skulle tycka att hon var en hora om hon låg med honom första gången de träffades. En hora, tänkte hon. Horor behövde inte fundera på om mannen ville eller inte. Om han betalade var det väl för att ville, och för att han gillade vad han såg. Eller för att han ville göra perversa saker han inte fick för sin fru eller flickvän... Anledningen spelade oavsett ingen roll. 

Tanken på en okänd man som behandlade henne som en hora och gjorde vad han ville med henne fick henne att bli våt. Hennes hjärna tänkte blixtsnabbt ut en plan. Hon samlade på några minuter ihop sakerna hon behövde, inklusive en blond teaterperuk hennes mamma haft när hon sjöng på operan. Om någon såg henne göra det hon tänkte göra ville hon inte bli igenkänd. Hennes mamma köpte konstigt nog hennes historia om att Annette hade ringt och ville att hon skulle sova över. Det visade bara att hennes mamma inte hade någon aning om hennes liv. Hon hade knappt träffat Annette det senaste året, och det var minst tre år sedan hon sov över där.

Hon hade valt rastplatsen för att hon visste att många lastbilar brukade stanna över natten där, och säkert fanns det någon där som inte hade betänkligheter med att anlita en prostituerad. Sen hade det ju nästan gått fruktansvärt fel, och hon mådde illa när hon tänkte på vad som kunde ha hänt om inte Fredrik dykt upp. När han hade frågat hur mycket hon ville ha hade hon sett på hans starka armar, hans vältränade kropp och framförallt hade hon sett hur hans snälla blå ögon såg på HENNE, som att han ville äta henne med blicken. Hon hade föreställt sig hans händer på sin kropp, på sina bröst, i sin... Hon hade skyndat sig att bjuda ut sig till honom för ett betydligt lägre pris, men hade nästan ändå svimmat av nervositet när han sa ja

Sen hade han knullat henne. Nej, han hade gjort mer än knullat, tänkte hon. Han hade älskat med henne. Han hade gjort allt man kunde förvänta sig av en älskare - han hade smekt henne, han hade kysst henne, och framför allt hade han fått henne att komma. Hon blev het i hela kroppen när hon tänkte på hur det hade känts när han kom in i henne. Smärtan hade varit skarp när han tryckte in den - hon hade känt hur något gav efter, gick sönder. Sedan hade han fyllt varje del av hennes inre med sin stora, hårda kuk. Den hade tänjt ut henne och tryckt och stött på ställen hon inte ens visste fanns därinne. Det största hon själv stoppat in hade varit ett smalt stearinljus, men det hade tydligen inte lämnat några spår. 

Han hade nått ändå in i botten, och lite till. Hon hade undrat varför han var stilla när hon äntligen fått in hela hans längd - hon hade inte velat att han slutade, så hon hade sagt det. Hon hade pratat som en hora: “Fuck me harder”. Hon kunde knappt fatta att hon hade vågat säga det - men han hade tagit henne på orden. Han hade knullat henne så fruktansvärt hårt. Allting därinne hade gjort ont, samtidigt hade det varit så fruktansvärt skönt att det kändes som om hon var utanför sin kropp, som att hon lyfte och flög runt i taket ovanför, och allt som existerade var hans stora kuk som rörde sig in och ut ur henne. 

Hon hade inte trott att det kunde vara möjligt att det kunde bli lika skönt igen, men andra gången hade otroligt nog varit ännu bättre än första. Doggystyle var hennes favoritställning när hon tittade på porrfilmer - det verkade som att hennes kropp konstigt nog hade räknat ut att det var den skönaste ställningen för henne fast hon aldrig hade provat det. Och hans stora kuk hade hittat ännu fler punkter att trycka på längst inne. Hon ville ha mer. Hon ville attt han skulle göra det igen. Och igen, och igen... Alice tankar återvände till nuet när lastbilen saktade in och körde av motorvägen mot nästa stopp.

........
Fredrik var nervös. De sista timmarna hade tankarna snurrat runt, runt i huvudet på honom. Han slets mellan å ena sidan den oemotståndliga lusten till tjejen som låg bakom honom och tankarna på allt han ville göra med henne och å andra sidan tvivlen som fick honom att undra varför hon överhuvudtaget skulle vilja ha med honom att göra. Att hon ville bli av med oskulden var en sak - han kunde förstå logiken i det även om hon hade valt ett väldigt ... ovanligt sätt att göra det på. Men det han inte förstod var varför hon var kvar när det var gjort - varför hade hon inte bara tagit pengarna och stuckit? Och hur länge skulle hon vara kvar innan hon tröttnade på att låta honom knulla henne?


Han hade erbjudit henne sin mat, men hon hade envisats med att hålla sig till Coca-Colan. Väl inne på rastplatsen köpte han sitt rutinmässiga kaffe och såg henne titta längtansfullt mot glassdisken. Hon var nog hungrigare än hon ville erkänna för han lyckades övertala henne att få bjuda på en glass. Mest för att han ville se henne äta den... Hon gjorde inte honom besviken. Som tur var satt de vid ett bord, annars hade hans tillstånd av upphetsning varit uppenbart för alla. Han visste inte om hon gjorde det med vilje för att reta honom eller om hon var helt omedveten om vilken effekt hennes behandling av glassen hade på honom. Hon sög och slickade om vart annat med sin lilla rosa tunga och han trodde han skulle bli galen av åtrå. Hur skulle han få henne att göra detsamma på honom? Kanske skulle han få henne dit han ville om han gjorde henne galen av kåthet...

Väl tillbaka i lastbilen hoppade hon genast upp i sovkojen och ställde sig på alla fyra med ett förväntansfullt uttryck. Men han hade andra planer... “Lägg dig ner på rygg”, kommenderade han. Hon såg ut som hon tänkte protestera först, men gjorde sedan som han sa. “Blunda”, fortsatte han. Hon fnittrade till - var det av nervositet? - men gjorde som han sa. Så började han långsamt arbeta sig upp längs med hennes ena ben, från insidan av foten och uppåt, sakta, sakta kysste han henne fjäderlätt. Hon andades tungt nu och när han kom till insidan av låren började hon göra små ljud som mer än antydde att hon gillade vad han gjorde. 

Hon flämtade och skruvade med höfterna, benen darrade lätt. Nu var han precis intill där håret började. Hon höll andan och han kände att hon spände sig som i väntan på att han skulle nå målet, men han ville skruva upp hennes längtan ännu mer innan han kom dit. Istället för att fortsätta drog han sig tillbaka och började om på det andra benet - långsamt, långsamt uppåt från foten, för varje kyss en bit närmare målet. Hon kved till av missnöje och frustration och greppade efter hans huvud som för att dra honom snabbare uppåt, men hon fick snällt vänta. 

“Åh, jag står inte ut”, gnydde hon, “snälla, snälla...ååhh”. Hennes förtvivlan övergick i ett njutningsfullt stön när hon äntligen fick hans tunga där hon ville ha den. “Ja, ja, ja, fortsätt, snälla, fortsätt!”. Han cirklade med långsamma rörelser runt hennes svullna klitoris. Linda, hans ex, hade aldrig velat ha den här “behandlingen”, och Alice gensvar gjorde honom ännu mer kåt, om det nu var möjligt. Att hon också var otroligt upphetsad var det inget tvivel om. Hon kastade huvudet fram och tillbaka och stönade. “Gud, det är så skönt! Allt du gör är så skönt! Snälla sluta inte, sluta inte!”. 

Hennes stön blev högre och högre men när han gissade att hon var nära att komma drog han sig tillbaka och slutade. “Nej, nej, snälla, fortsätt”, nästan snyftade hon. “Vill du att jag knullar dig?”, viskade han i hennes öra. “Mmm, ja, ja,  knulla mig, snälla knulla mig nu!” nästan skrek hon tillbaka i hans öra. Han reste sig upp på knä och sa retsamt: “Om du vill bli knullad får du jobba för det först!”. Hon reste sig halvt upp på armbågarna och såg med frågande blick på honom. 

Han drog ner kalsongerna och blottade sin styva lem. Den hade varit mer eller mindre styv ända sedan han hade betraktat hennes behandling av glassen och nu fick den äntligen komma ut i friheten. Han pekade på den. Hon såg förvirrad ut. “Vill du att jag... alltså att jag ... tar den i munnen?”, frågade hon blygt. Han nickade, han var så kåt nu att han hade svårt för att andas. Hon bet sig i läppen igen, men reste sig på knä och tog den försiktigt i handen. Men det var ju helst hennes mun och tunga han ville känna där. “Alltså jag vet ju inte riktigt hur man gör...”, sa hon tveksamt och fnissade nervöst. “Bara gör som du gjorde med glassen”, lyckades han flämta fram. 

Linda hade inte velat suga honom heller, så det var minst 3 år sedan han hade känt en kvinnas läppar mot sin kuk. Nu närmade hon sig med sin lilla tunga och slickade försiktigt på spetsen där en glänsande droppe hängde. Han stönade högt när han kände hennes beröring och det verkade uppmuntra henne - långsamt lät hon ollonet glida in mellan sina fuktade läppar. När hon hade hela inne kommenderade han henne igen: “Sug!”. Hon såg lite frågande upp på honom med kuken mellan läpparna. “Som på ett sugrör”, försökte han. Hon gjorde som han sa, och han måste stöna högt igen när suget ökade samtidigt som hennes tungspets bearbetade den känsliga punkten på undersidan av hans ollon och handen rörde sig upp och ner längs hans skaft. Han kunde knappt tro att hon aldrig gjort det förr, så bra var det. 

“Fortsätt, fortsätt” , var det nu hans tur att flämta. “Du får vad som helst...” Hon stannade upp och släppte kuken med munnen, såg upp på honom och sa med ett Mona Lisa-leende: “Vad som helst?”. Han nickade andlöst och tryckte lätt på hennes huvud med båda händerna för att föra henne tillbaka till rätt ställe. Hon fortsatte, försökte få hans kuk längre och längre in, men klarade bara en liten bit över ollonet. Han höll fast hennes huvud med händerna och körde ut och in, men försiktigt så hon inte skulle tappa lusten att fortsätta. 

När han kände att han var nära att komma drog han sig ur. Han hade gärna kommit i munnen på henne, men var rädd att hon skulle bli äcklad och aldrig vilja göra det igen. Dessutom var hon ju desperat efter att bli knullad och skulle säkert bli arg på honom om han kom innan kuken ens varit inne i fittan. “Gjorde jag nåt fel?”, frågade hon oroligt, han skakade bara på huvudet, tryckte ner henne på rygg och drog henne mot kanten. När han själv stod på golvet och hennes rumpa vilade på kanten var det lättare att komma åt att stimulera henne samtidigt som han knullade henne, det behövdes eftersom han inte klarade länge till efter den behandling han precis fått. 

Den här gången var han inte försiktig utan begravde hela sin längd i henne i ett drag. Hon gav upp ett lyckligt tjut, han rörde sig långsamt ut och in samtidigt som hans tumme cirklade runt hennes klitoris. Hon kastade huvudet bakåt och brösten lyftes uppåt. Han hade inte ägnat dem så mycket uppmärksamhet den här gången vilket ju var synd, så han böjde sig ned och cirklade med sin tunga runt hennes ena bröstvårta i samma takt som tummen rörde sig där nere. Han cirklade snabbare och snabbare och hon skrek högt för varje gång han stötte långsamt in i henne. Nu ville han stöta snabbare, så han la upp hennes fötter på sina axlar och höll fast hennes höfter samtidigt som han ökade takten. Nu gällde det om han klarade det igen. Hennes hand letade sig ner och hon stimulerade sig själv samtidigt som han höll henne fast i ett hårt grepp och stötte hårdare och snabbare. 

“Ja, ja, ja, ja, jaaaaaa”, skrek hon och han förstod att hon kom när hon lyfte sig upp mot honom. Han höll stilla för att känna hennes kramper runt sin kuk, när de började avta stötte han ett par gånger till för att själv nå klimax, men just innan han skulle komma kom han plötsligt ihåg att han glömt kondomen i stundens hetta, och drog sig därför ur i sista stunden. Första strålen träffade henne i ansiktet, andra täckte hennes bröst och de följande avslutade jobbet med att blöta ner hela hennes mage. Att se en tjej helt indränkt av hans sats var en av hans favoritfantasier som han tyvärr inte fått förverkliga så ofta. Tjejer brukade bli sura när det hände... Linda hade hatat att bli kladdig... Alice verkade dock mest förvånad när hon betraktade mängden vätska som rann över hennes kropp och sa “Oj, jag visste inte att det var SÅ mycket som kom ut?”. När allt började rinna över hjälpte han henne att torka av det och lade sig sedan bredvid henne på sängen.

När de låg där bredvid varandra drabbades han igen av tvivel. Hur kunde det vara möjligt att en så fin tjej som hon lät honom göra såna saker med henne? “Blev du... nöjd?”, frågade han försiktigt för att försäkra sig om att hon fått det hon ville. Hon skrattade. “Vad tror du?” “Så - du blev inte arg då - för att jag tvingade dig att suga och sen kladdade ner dig helt?” Han ville veta, så det var väl lika bra att vara rakt på sak och fråga. “Tvingade?”, frågade hon. “Vad menar du?”. Han fick tänka lite innan han svarade: “Jo, alltså jag lurade ju dig - du hade ju inget val om du ville bli knullad...”. “Men jag hade inte gjort det om jag inte ville”, konstaterade hon. 

“Tyckte du om det då? Det jag gjorde?”, frågade hon retfullt, samtidigt som hon satte sig upp och hoppade upp och gränslade honom. Han kunde bara nicka till svar. Hennes ljusbruna, lockiga hår dolde gäckande de perfekta brösten som bakom en spetsgardin. Hon böjde sig framåt och lät det långa håret kittla honom på bröstet och i ansiktet innan hon böjde sig ner och gned sin kropp mot hans. Hennes läppar närmade sig hans och nuddade dem helt lätt innan hon drog sig tillbaka igen. Han satte en hand bakom hennes nacke så att hennes läppar tvingades tillbaka mot hans. Deras läppar möttes igen, han följde linjen runt hela hennes mun med sin tunga och lät sedan tungan glida längre in. De kysstes länge och när hon slutligen gled ifrån honom höll han kvar henne mot sig och viskade i hennes öra: “Du är så jävla fin, så vacker, så ... perfekt.” 

Hon satte sig upp och plutade med munnen, antydan till tårar glittrade i ögonvrårna. “Du behöver ju inte säga det, har jag sagt”. Han drog henne tillbaka ner och kysste henne igen, och när han släppte henne viskade han i hennes öra igen: “Och jag sa ju att jag menar det. Om du inte tror mig så har jag en liten vän här som inte kan ljuga... om du känner bakom dig.” Kyssarna hade gjort honom hård igen. Hennes hand kände på beviset för att han talade sanning. “Du ser - han kan inte ljuga. Du är den sexigaste tjejen jag nån gång träffat. Jag har aldrig knullat nån som var så bra som du.” 

Hon verkade inte helt övertygad ändå, men så fick hon nåt lurigt i blicken, och medans hon fortsatte hålla fast hans kuk med handen styrde hon in sin egen öppning mot den. Det gick inte helt lätt för henne att trycka in hans stora ollon i sin fortfarande trånga öppning, men när det väl var inne sänkte hon sig snabbt ner tills hans kuk var ända in i botten. Han kunde fortfarande inte fatta att hon fick in hela, att en fitta som var så trång samtidigt kunde vara så djup. Hon rörda sig upp och ner, långsamt till en början, sen snabbare och snabbare. Han satte tummen mot hennes clitoris igen, och genast började hon stöna. Hon red honom snabbare och snabbare, tryckte sig med all kraft nedåt för att få den fulla stöten när hans kuk nådde hennes botten. Han lade sin andra hand på hennes bröst som gungade upp och ner i takt med hennes rörelser. Hon rörde sig frenetiskt och stönade allt högre tills ljuden mer övergick i skrik. 

Så skrek hon till extra högt samtidigt som hennes ben vek sig under henne. Hon kollapsade i en darrande hög ovanpå honom. Eftersom det nu var andra gången på kort tid gick det inte så snabbt för honom, men han väntade en stund tills hon hade hämtat sig, och vände henne sedan på mage. Han gillade att göra det bakifrån, men den här varianten var ännu bättre för honom än stående på alla fyra. När hon låg raklång på mage och klämde ihop sina ben medans han trängde in i henne bakifrån blev fittan extra trång. Inte för att det egentligen behövdes med Alice, men det skadade ju inte att prova ändå... 

Hon verkade gilla den nya ställningen och fortsatte stöna fast hon redan kommit. Han körde på hårdare och snabbare, och han skulle kunna fortsätta länge, länge, men efter ett tag saktade han ner och frågade henne om det gick bra. Hon lirkade in sin hand under magen för att nå att stimulera sig själv, och flämtade: “Mm, ja, det går jättebra! Fortsätt, fortsätt! Åh, vad jag älskar när du knullar mig, hårdare, snälla, hårdare!”. Då fortsatte han köra på och vågade göra det precis så snabbt och hårt som han egentligen ville. Hon gnällde och gnydde och skrek om vart annat och när det drog ihop sig och gick för henne igen, drog han ut igen precis innan han kom och täckte hennes rygg den här gången. Efteråt låg de nakna och svettiga bredvid varandra på sängen igen. Nu måste han verkligen vila om han skulle orka köra nästa sträcka.

Fortsättning följer....

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.