Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/2, 2022 kl. 09:54, av TureTutt

Sanna går i bastun

Del 1 av 4 i serien Sanna och hennes morbror

Sanna är en brådmogen tjej, vars nyfikenhet på det motsatta könet får sitt första ordentliga utlopp i bastun där hon och hennes morbror plötsligt inser att de inte kan motstå varandra.

 

Det här är första delen av berättelsen om tonåriga Sanna och hennes speciella relation med sin kära morbror.


Mycket nöje! TT

_ _ _


Sanna är en mogen tjej för sina 16 år. Hon är välutvecklad och kan lätt tas för minst 18. Kvinnliga former började hon få redan som 13-åring och sen dess har hon fyllt ut rejält. Hon har redan större bröst än sin mamma och ännu har hon knappast växt färdigt.

Speciellt lång är hon inte, så hennes bröst ser ännu större ut än de annars skulle göra. Hennes rumpa är välformad, inte för stor men tydlig. Vill hon klä sig så att hennes former syns, så är det svårt att missa att hon utgör ett mycket sexigt paket.

Det är Sanna mycket väl medveten om, och hon har en hel garderob för den typen av kläder. Men inte hemma hos sig utan på sitt hemliga ställe. Hemma och i skolan klär hon sig alltid i bylsiga kläder och gör sitt bästa för att dölja sin sexiga kropp. Dels vill hon inte dra onödig uppmärksamhet till sig, dels tycker hon inte killar i hennes egen ålder är värda ens ett uns av hennes uppmärksamhet. Möjligen skulle det va nån av lärarna då, men det är knappast mödan värt.

Hennes speciella garderob med alla de snygga och sexiga kläderna finns hos hennes morbror, som varit hennes hemliga älskare i snart två år redan. Under den tid som han hjälpt henne att utforska sin sexualitet har han försett henne med en mängd sexiga kläder, allt från sensuellt till direkt porrigt.

Hennes morbror är fotograf. På sina krypterade hårdskivor har han gigabytes och åter gigabytes med bilder av sin sexiga systerdotter i olika stadier av nakenhet.
Han kan inte få nog av henne. Hon är allt vad han nånsin önskat sig av en kvinna. Enormt fina bröst, sexig, lagom stor men ändå fast rumpa, vackra ögon och förföriskt leende. Dessutom ett väldigt behagligt sätt som gör det både enkelt och stimulerande att vara tillsammans med henne. Och lägg till det den kåta nyfikenhet man kanske bara kan hitta hos en tonårstjej som håller på att upptäcka sexualitetens många möjligheter.

Hittills hade hon varit med på allt han föreslagit, med inställningen att man kan pröva på allt åtminstone en gång. Oralsex hade hon gillat från första stund. Hon har alltid sagt att hans lagom stora kuk är perfekt för hennes tonårsmun. Och hon låter honom spruta hur och var han vill, i munnen, i ansiktet, på brösten. Svalde gjorde hon från första stund som den naturligaste sak i världen. Hennes anala oskuld fick han ta en helg när hon hade mens och inte ville ha nåt i fittan. Hon kanske inte älskade analsex direkt första gången, men hon har ändå aldrig sagt nej när han nångång velat ta henne i rumpan.

Hennes vaginala oskuld var nästan det första han tog. Det var för nästan två år sedan och hon var redan då välutvecklad. Morbror Kaj hade märkt att hon börjat utvecklas tidigt och hållit ögonen på henne och med glädje och lite pervers förväntan följt med hennes utveckling.
De hade alltid kommit bra överens. När Sanna var liten var det ofta hennes morbror som ryckte in och skötte när hennes mamma plötsligt måste på jobb. Sanna gillade sin morbror – och morbror Kaj var stolt över att ha en systerdotter som var så framåt på många sätt.

Den var en fredagskväll med bastu när det hände. Det var då han fick ta henne för första gången. Deras familj hade för vana att bada sambastu, men med handdukar som täckte de mest intima kroppsdelarna för skams skull. Den där gången, för knappt två år sedan, var det bara Sanna, hennes mamma och hennes sjuåriga lillebror som var hemma och bastade – och så morbror Kaj som råkade komma på besök så lämpligt och inte hade något emot en bastutur.
Han fick låna en handduk som visade sig vara lite i minsta laget, så det var mer än en gång som hans kön skymtade fram ifall man ville ta sig en titt. Och det ville Sanna.

Hon hade redan bekantat sig med manlig könsorgan via olika nätsidor med illustrativt bildmaterial. Hon hade också rätt god teoretisk uppfattning om hur en manslem lämpligen kunde behandlas. Hon var nu i det nyfikna stadiet att hon var beredd att när som helst gå från teori till praktisk handling om bara tillfället uppenbarade sig. Och det verkade det nu göra.

Morbror Kaj. Hmm, det var kanske inte den hon hade tänkt sig skulle bli den första, men varför inte? Bättre än nån tafatt högstadieelev i alla fall. Och hon hade ju faktiskt alltid gillat honom och hon var nästan övertygad om att han var ganska förtjust i henne. Hon hade inte kunnat undgå att se att han kastat en hel del blickar på henne under åren, speciellt sedan hennes kropp börjat kurva till sig.

Ju mer hon tänkte på saken där hon satt på bastulaven lite snett emot sin morbror, desto mer självklar blev tanken. Hon passade på att låta sin handduk hasa ner lite lämpligt så att mera av hennes bröst blottades. Bröstvårtorna var visserligen ännu täckta men inte mer än nätt och jämt. Hon passade också på att klämma ihop överarmarna så att brösten gav ett ännu mer imponerande intryck.

Hon var stolt över sina bröst. Redan som 13-åring hade hon haft större bröst
än de flesta tjejerna i de äldre klasserna. Nu ville hon gärna visa upp dem för sin morbror. Hon var ganska säker på att han noterade hennes skatter, även om han inte riktigt kunde tillåta sig att stirra helt obehindrat så länge de andra var med dem i bastun.

Hennes mamma satt sällan länge i bastun, hon sa att hon fick huvudvärk av för mycket värme. När hon gick ut för att duscha av sig passade Sannas lillebror också på att smita ut. Med morsan och brorsan ut vägen lät Sanna täckelset fall och blottade sina tuttar.
– Skönt med lite frihet, sa hon och försökt låta så nonchalant hon kunde.
– Du har så rätt, sa hennes morbror med ett litet skratt, slet bort sin egen handduk med ett ryck och satte sig bredbent så hela härligheten dinglade fritt.

Sanna ville inte vara sämre så hon satte upp sin ena fot på bänken och skrevade så brett att hon kände hur de blöta fittläpparna särades lite. Vid det här laget var hon redan så kåt att hon nästan skakade. Det förbjudna i att hon satt naken med sin lika nakna morbror i kombination med att hennes
mamma när som helst kunde titta in, gjorde att det rann till rejält med safter.

I det lite halvskumma bastuljuset såg hon hur det också liksom glimmade till av något fuktigt längst ut på hennes morbrors redan halvhårda manslem, vilket tydde på att han minsann inte heller var opåverkad av situationen.
Från första stund som hon såg morbror Kajs ståtliga manskuk, var hon förälskad. Hon tyckte att den var det vackraste hon sett. Visst, morbror Kaj var inte ful han heller, men hans kuk – wow! Love at first sight!

Sanna drog en suck av lättnad när hennes mamma ropade genom bastudörren att hon går nu.
– Sitt inte för länge!

Sanna kände plötsligt hur spänd hon hade varit. Nu släppte lite av spänningen och hon kände sig nästan lite dåsig.

– Är det okej om jag går och duschar? frågade morbror Kaj plötsligt. Det börjar bli lite hett här. Han log och blinkade med ena ögat när han sa det.
Sanna blev nästan besviken, men sen sa hon:
– Javisst, jag kommer med.

Väl i duschen tog det inte länge innan intresserade händer började utforska spännande kroppsdelar. Morbror Kajs händer verkade inte kunna få nog av Sannas bröst. Han knådade, smekte, nöp och daskade till dem och såg fascinerad hur de gungade till som bara fasta ungbröst kan. Han förundrades över hur stora och välformade bröst hon hade redan. Inte många av hans flickvänner genom åren som haft lika fina pattar. Visst, Tanja som jobbade som strippa på deltid, hade säkert haft ännu mer imponerande tuttar, men hon hade varit 25 då och hade dessutom hjälpt naturen lite på traven. Hos Sanna var allt naturligt, också hennes bröst.

Sanna å sin sida smekte, kramade och runkade sin morbrors kuk om vart annat. Med jämna mellanrum böjde hon sig ner och gav kukhuvudet en kärleksfull puss, utan att ännu ta den i munnen. Det skulle komma senare, men inte den här första gången.

De kysstes, först lite försiktigt och trevande men efterhand allt hetare och mer passionerat, samtidigt som händerna fortsatte att utforska den andres kropp.
– Knulla mig, viskade hon efter en stunds hett hånglande. Jag vill att du tar mig nu. Jag vill att din vackra kuk ska få bli den första min unga flickfitta ska få uppleva. Spetsa mig på din manskuk, snälla morbror!

Nu såg hon honom rakt i ögonen. Det han såg i hennes ögon var både lust och förälskelse och kanske också en liten smula rädsla över att träda över tröskeln från flicka till kvinna.
Han tvekade ändå bara en kort stund innan han beslöt att strunta i alla moraliska betänkligheter och göra henne till viljes. Där och då blev de ett. Han trängde in i henne med förvånansvärd enkelhet. Antingen var det för att hon var så kåtblöt eller så var hon ovanligt välutvecklad även i den regionen, eller så var det för att hans kuk var perfekt för hennes fitta – för att deras kroppar var som skapta för varann.

Det var nånting som de båda skulle komma att tänka många gånger de kommande åren, just det att de verkade som gjorda för varandra. Sexuellt matchade de varandra perfekt, trots åldersskillnaden.

Sanna njöt av sitt första knull. Det gjorde bara lite grann ont, resten var underbar njutning. Det här var livet! Hon bestämde sig för att hon från den dagen skulle knulla så mycket hon bara kunde.

_ _ _
 

Det är nu snart två år sedan Sanna miste sin oskuld en fredagskväll i bastun och det var då hennes morbror blev hennes älskare. De är fortfarande lika kåta på varandra som då, men deras relation har utvecklats på många sätt. Mera om det i nästa avsnitt.

15 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

DG

Lyckliga morbror Kaj

2/4 kl. 17:33

#1

mx55

Intressant start. Nyfiken på vad som kommer framöver.

22/2, 2022 kl. 10:36