Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/3, 2023 kl. 08:34, av Sandersson

Min lilla sekreterare

Del 1 av 3 i serien Ägarinnan

Jag har en väl dold hemlighet för min älskade make. Trots att vi kan prata om det mesta har jag inte berättat för honom om min lilla sekreterare. Linda är min och jag gör vad jag vill med henne.

Hon såg inte mycket ut för världen när jag anställde henne men hon hade något som jag inte kunde sätta fingret på. Något som tilltalade mig och som inte hade med hennes toppbetyg eller lovord från tidigare arbetsplatser att göra. Nej, det var hennes mörka rådjursögon och den där blicken som ständigt var nedslagen så fort jag såg på henne. Att hon var nervös i min närhet var inte konstigt. Jag är en skicklig affärskvinna som styr koncernen med järnhand, och den som inte håller måttet får med mig att göra. 

Men lilla Linda har inget att frukta från mig. Inte när det gäller jobbrelaterade saker i alla fall, och det är hon mycket väl medveten om efter sju månader som min sexslav. Vid det här laget vet hon att det är bäst att lyda, annars blir det konsekvenser. Kännbara sådana …

 

Min lilla sekreterare sköter sig snyggt. Hon lyssnar på mina instruktioner och anstränger sig för att göra mig till lags. Numera är läpparna alltid målade rosa och kläderna smakfulla och kvinnliga. Pennkjol är obligatoriskt och jag förutsätter att hon har strumpebandshållare under. Faktum är att jag inte har kontrollerat det idag. Hm…

Jag lyfter luren och ringer ut till receptionen men får inget svar. Var kan den lilla slinkan vara? Hon brukar ju alltid svara på första signalen. Jag lägger på och slår numret till hennes mobil istället. 

En signal ljuder innan samtalet kopplas fram och jag börjar prata innan hon har chansen att öppna munnen:

”Linda? Var är du? Det är dags för inspektion”, säger jag. 

”Förlåt, jag kommer strax”, piper hon. ”Kaffemaskinen var trasig så jag blev tvungen att…”

”Igen?” avbryter jag. ”Okej, se till att få den lagad men det får bli senare. Det här är viktigare.”

”Ja, jag kommer. Snart där”, flåsar hon, och jag inser att hon springer uppför trapporna i den väldiga byggnaden.

”Bra”, säger jag och klickar bort samtalet. Egentligen borde jag förbereda mig inför ett möte men när jag har börjat fantisera om Lindas kurviga kropp är det lönlöst att försöka få något vettigt gjort. Dessutom har jag köpt en ny sexleksak som jag vill inviga. Medan jag väntar på henne tar jag fram den ur översta lådan och stoppar den i fickan på min figursydda kavaj tillsammans med en liten tub glidmedel. Så där ja!

 

Dörren öppnas och Linda rusar in med en mugg kaffe från Kahls i handen.

”F… förlåt, men kaffemaskinen…” 

Jag höjer handen och hon tystnar direkt och kommer fram till skrivbordet.

”Tack”, säger jag och tar pappmuggen ur hennes utsträckta hand. ”Stäng dörren.”

Jag smuttar på den heta brygden medan hon ilar till dörren och stänger den. Pennkjolen smiter åt runt höfterna. Det blonda håret är uppsatt trots att hon vet att jag föredrar när hon har det utslaget. Ska jag låta det passera? Ja ,för den här gången eftersom jag har andra planer för henne. Jag gör plats på skrivbordet och flyttar undan laptopen och några pappershögar.

Med böjt huvud och knäppta händer ställer hon sig framför mitt skrivbord. Tyst och avvaktande. Hon ser lugn ut men axlarna är uppdragna och andningen ytlig. Min lilla kåta sekreterare! Jag älskar att se henne så här. Undergiven och förväntansfull. Är hon våt redan?

Jag pressar ihop läpparna och ordnar anletsdragen i en missnöjd grimas.

”Du ska stå där”, säger jag och pekar till höger om mig, vid kortsidan av skrivbordet.

Hon spritter till och förflyttar sig raskt till angiven plats.

”Bra”, säger jag. ”Luta dig över bordet.”

Jag behöver inte säga det igen för inom några sekunder ligger hon böjd över skrivbordet och blundar hårt. Kinderna är rosiga och läpparna lätt särade. Underbart vacker och sexig. Bara för mig.

Jag reser mig och ställer mig vid hennes putande rumpa. Härligt äppelformad, svår att motstå. Jag låter handen glida in under kjolen och längs insidan av låret. Hon darrar till och särar lite på benen. Mina fingertoppar passerar den breda spetskanten och strumpebandshållaren, men stannar där. Huden är len och varm och helst av allt vill jag fortsätta men beslutar mig för att plåga henne lite till.

Jag tar bort handen och lägger den i hennes svank i stället.

”Vad är det för märke på strumpebandshållaren? Var har du köpt den?”

Hon biter sig i underläppen och väntar lite för länge med att svara vilket renderar ett hårt slag med min hand.

Hon hoppar till och gryr:

”Lindex! Förlåt, det är Lindex.”

Genast får hon två hårda slag till och vrider sig för att komma undan. Jag grabbar tag i hennes nackhår medan jag drar upp kjolen och förklarar att underkläder från skräpkedjor härmed är bannlysta.

Synen av hennes blottade skinkor är minst sagt upphetsande. Perfekt rundade och härligt lena. Det svarta bandet från strumpebandshållaren löper rakt ner över låret och bildar en härlig kontrast till den bleka hyn. Sexigt så ini helvete! 

För att inte avslöja hur påverkad jag är, tar jag ett djupt andetag innan jag säger:

”Sära mer, så jag kommer åt.”

En skälvning går genom hennes kropp, hon flyttar isär sina pumpsförsedda små fötter och jag kupar hennes kön bakifrån. Små lockar kittlar mina fingertoppar. Värmen och fukten gör mig galet kåt. Min fitta längtar efter att få känna hennes söta mun. Jag vill bli grundligt slickad, och pullad av hennes smala fingrar. Men det får bli senare. En annan dag, för nu är det dags för något annat. 

Jag plockar fram tuben med glidmedel och klämmer ut en klick mellan hennes skinkor. Hon rycker till och stönar sedan lågt medan jag masserar och förbereder det tighta hålet.

”Har du haft någon sexleksak här någon gång”, säger jag sakligt och låter ett andra finger glida in.

”Nej”, flämtar hon. ”Jag … jag trodde inte … inte att jag tyckte om … om det men … men … Åh, gud!”

Jag tar bort fingrarna och fiskar upp pluggen ur kavajfickan. Pressar och snurrar den svala metallen mot hennes lilla hål och väntar tålmodigt tills den sugs in av kroppen. Hennes ben darrar och hon kippar efter luft. Jag känner med handen mellan hennes ben och finner en synnerligen genomvåt och svullen fitta.

”Hur känns det i rumpan”, viskar jag nära hennes öra.

”Det … det … Åh, gud, jag kommer när som helst! Får jag? Snälla”, gnäller hon och hela kroppen spänns. Knäna skakar.

”Nej, det får du inte”, säger jag och skruvar långsamt på pluggen. ”Och nu tiggde du. Du vet vad jag tycker om sånt.”

Jag daskar till henne. En gång. Och en gång till. Jag fortsätter att utdela slag och placerar vartannat rakt på hennes drypande fitta. Hon får allt svårare att hålla emot och jag njuter av att se hennes panik när hon inser vad är i antågande.

Orgasmen går inte att dölja för mig. Hon försöker men jag vet exakt när den drabbar henne. Munnen pressas ihop till ett streck och hon kniper ihop ögonen. Knäna viker sig och hon klamrar sig fast vid bänkskivan så hårt att knogarna vitnar. Jag trycker in två fingrar, och mycket riktigt – starka sammandragningar kramar runt mig. De är på väg att ebba ut så jag smäller till henne tre gånger i rask följd, fortfarande med fingrarna kvar i henne. 

Hon stönar högt och kommer igen. Hårt. Blank fittsaft sipprar ur henne och droppar på mina svarta Louboutin.

Röster hörs utanför min dörr, och Linda rätar upp sig så snabbt att jag knappt hinner ta bort handen. Hon börjar dra ner kjolen men jag är inte klar med henne än.

”Nej”, säger jag. ”Låt den vara så.”

”Men tänk om nån öppnar dörren”, säger hon och stirrar på handtaget.

”Det struntar jag i. Kjolen stannar vid midjan, har du förstått?”

Hon nickar ryckigt utan att slita blicken från dörren.

”Ner på knä och vänd rumpan mot dörren så att pluggen syns”, säger jag. ”Om det kommer någon så ska de få ett fin bemötande. Du vet ju att bemötande är A och O i koncernen, eller hur?”

Hon ser på mig som om jag tappat förståndet och stammar, ”Men … men … Är du seriös?”

Jag höjer ett ögonbryn och spänner ögonen i henne. Det är allt som behövs. Utan invändningar sjunker hon ner och intar önskad position.

”Du har misslyckats med att följa order”, säger jag. ”Du kom, fast jag uttryckligen sa åt dig att du inte fick och till råga på allt har du sölat.”

Jag ställer fram foten och lyfter upp tåspetsen på min dyrbara sko.

”Slicka den ren och gör det noggrant så kanske jag förlåter dig.”

Hon gör ett bra jobb, det måste jag medge, och medan hon slickar passar jag på att beundra hennes vickande rumpa och den glittrande stenen mellan hennes skinkor.

”Det duger”, säger jag när hon är färdig. ”Men du måste fortfarande bestraffas för att du kom utan lov. Jag vill att du infinner dig hemma hos mig klockan åtta ikväll. Du ska ha håret utsläppt och en svart enkel klänning utan något under. Förstått?”

 Linda bekräftar att hon har förstått och får tillåtelse att lämna rummet. Hon går med lätta steg och ögonen lyser av förväntan inför kvällen. 

Min lilla kåta sekreterare, tänker jag och skakar på huvudet. Hon har ingen aning om vad som väntar henne. Jag och min man kommer att ta hand om henne men först ska hon ta hand om oss. Min fitta rinner av otålig kåthet och jag är säker på att Linda har orala talanger. Om inte så kommer hon att få lära sig. Och när det gäller min man så vet jag att han kommer att njuta av att knulla hennes söta lilla mun. Det var alltför längesedan han fick göra det med någon annan än mig. 

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#9

Sandersson

Tack Wingman. Fortsättningen är nästan klar. ;)

16/3, 2023 kl. 18:38

#8

Wingman1969

Underbar novell, skall bli kul att läsa om kvällen...

16/3, 2023 kl. 17:40

#7

Pigge

Stackars tjej!

14/3, 2023 kl. 18:14

#6

MartinL

Hmm, en kvinnlig dominant chef, ska bli intressant att följa.
En bra aptitretare.

10/3, 2023 kl. 20:32

#5

MalmöLars

Härlig, det hade suttit fint med en liten slav såhär på ålderns höst. Ser fram emot fortsättningen

10/3, 2023 kl. 20:14

#4

Sandersson

EricGill - roligt att du tyckte om den! Jag ska försöka knåpa ihop en fortsättning. ;)

10/3, 2023 kl. 19:49

#3

Sandersson

Tack RuterEss! Jag kanske borde skriva en del 2? ;)

10/3, 2023 kl. 15:56

#2

RuterEss

Snabba ryck och "mest pang för pengarna", helt i effektivitetens anda. I högsta grad underhållande :-)

10/3, 2023 kl. 15:41

#1

Sandersson

Tack! Ja det blev lite kort den här gången. Om det blir en fortsättning så kanske den blir längre.. ;)

10/3, 2023 kl. 15:32