Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/4, 2023 kl. 11:10, av RuterEss

Vad glor du på?

Del 1 av 2 i serien Vad glor du på?

En röst fräste irriterat.

- Vad glor du på?

 

Jag satt på bussen och halvsov efter en intensiv arbetsdag, tomglodde förmodligen rakt ut, och hade inte ens registrerat att hon och hennes kompis hade kommit och satt sig. De hade tagit ett av sätena framför mig, ett som hade ryggen i färdriktningen, och satt nu och tittade på mig. Hon som ställde frågan hade en helt klart kaxig attityd och var definitivt ute för att provocera. Kompisen satt mest och fnissade och verkade gå igång på situationen på sitt eget sätt.

 

- Jag sa, vad glor du på, gubbjävel?

 

Gubbjävel? Gubbe? Jag var visserligen en bit över 50, men GUBBE??? Hon ville uppenbarligen få mig att reagera. Sååå ... hade hon lyckats? Definitivt. Skulle jag ta det? Aldrig i livet. Jag skärskådade henne. Troligen var hon blond, men håret, som var uppsatt i ett skatbo ovanpå huvudet, och som förmodligen räckte en liten bit ner på ryggen, skiftade i alla möjliga och omöjliga färger. Ögonen var hårt målade i mörka färger vilket framhävde lystern i de stålblå irisarna.

På överkroppen hade hon ett djupt urringat svart linne, som visade mer än det dolde av de runda och fylliga tonårsbrösten, och en illa medfaren skinnjacka som var, likt hennes hår, flerfärgad och hade diverse märken fastsydda på ärmarna och axlarna. Nertill hade hon en kort skotskrutig kjol, lårhöga strumpor och militärkängor, och man kunde ana ett försök att efterlikna Harley Quinn, filmfiguren. Dessutom satt hon på ett sådant sätt att det gav viss insyn under kjolen där grenen på en vit trosa skymtade. Hon ville verkligen provocera, och det på alla sätt hon kunde.

 

Kompisen var, som i så många andra liknande konstellationer, en "grå liten mus". Det axellånga håret var mörkbrunt. Ansiktet var runt, och hennes bruna ögon betraktade mig intensivt genom de runda glasögonbågarna. På sig hade hon en vit t-shirt, en högst ordinär men på tok för stor skinnjacka och ett par jeans som till och med var hela på knäna. Hon påminde lite om "Velma" i Scooby Doo. Med andra ord en snäll flicka, men som trivdes i galenskapens närhet.

 

- Men kan du sluta glo nån gång?

 

"Harley" hade uppenbarligen inte tålt att jag fortsatte titta, att jag inte hade blivit skrämd av hennes attityd, en irritation som bara växte för varje sekund som jag vägrade vika undan blicken. Hennes ögon brann när hon fräste ...

 

- Men du kanske går igång på att sitta och stirra på småtjejer. Kolla in brösten. Titta dom mellan bena.

- Är inte du för liten för att sitta och käfta med främmande män, replikerade jag.

 

Nu ilsknade hon till.

 

- För liten? Jag går faktiskt andra året på gymnasiet. Det gör vi båda två.

- Andra? Det vet jag inte om jag tror på.

- Varför inte?

- För att du i så fall definitivt är för gammal för att spöka ut dig på det där viset.

 

Hon flinade lite elakt.

 

- Men det hindrar tydligen inte dig från att sitta och dregla. Ska du gå hem och runka sedan. Blunda och fantisera om mig medan du sitter och drar i din slappa gubbkuk ...

 

"Velma" fnissade till under "Harleys" tirad.

 

- ... för du får väl inte upp den längre.

 

Nu var det min tur att flina.

 

- Ojojoj. En sak kan jag lova ... att slapp det är den inte. Här funkar allt perfekt, och det finns nog mer än vad både du och din lilla kompis klarar av.

 

En skugga av osäkerhet, blandad med nyfikenhet, drog över hennes ansikte. Hon bet sig lite i underläppen medan hon granskade mig, försökte se om jag bluffande. "Velma" tittade också nyfiket, nästan upphetsat, på mig genom de runda bågarna. "Harley" bestämde sig för att försöka kontra ännu en gång.

 

- Du skulle må då va. Få sticka kuken i lite lammkött.

 

Hon försökte givetvis chockera mig med lite grovt språk. Jag bestämde mig för att lägga mig på samma nivå.

 

- Det är klart jag skulle. Det var länge sedan jag fick knulla lite flickfitta …

 

Det där sista var en lögn. Jag hade aldrig legat med någon som var betydligt yngre än mig själv. Jag förlorade oskulden i tjugoårsåldern, och det blev hon och jag efter det.

 

- … men jag försäkrar att ni skulle må ni med. Har NÅN av er fått smaka på kuk tidigare?

- Ha! Du tror väl inte att jag är oskuld, svarade "Harley" kaxigt.

 

"Velma" satt tyst. Kommenterade inte. Men hennes stora bruna ögon sade desto mer. De berättade om spänning, rädsla ... och hunger? Allt på en och samma gång.

 

- Vad vet jag? Kanske. Kanske inte. Det lär väl visa sig.

- Tror du verkligen att jag skulle haka på nån jävla gubbe? Tror du det?

- Jag vet inte hur det är med dig ... men din kompis vill. Det syns lång väg.


 

Innerst inne var jag kluven. Det här hade börjat som en lek från min sida, kanske från "Harleys" också, men nu började saker och ting ställa sig på sin spets. Jag skulle precis till att försöka backa lite snyggt när "Velma" öppnade munnen för första gången. 

 

- Vart ska du?

- Jag? Tre hållplatser bort.

- Kan vi hänga med?

 

Hennes fråga kom så snabbt att det kändes som hon var rädd att jag skulle ändra mig … eller att hon själv skulle göra det. "Harley" knuffade henne hårt i sidan och väste.

 

- Vad i helvete? Vad gör du?

 

"Velma" blängde surt tillbaka.

 

- Vadå? Skit i det du. Jag vill.

- Men jag då?

- Du kan väl för f … göra vad du vill. Jag är väl inte din morsa. Eller?

- Men ... han kan vara farlig.

 

"Velma" tittade illmarigt på mig.

 

- Han är inte ett skit farligare än du.

- Men ...

- Gör som du vill. Jag ska göra det här.

 

Under deras lilla diskussion hade vi åkt förbi ett par hållplatser och jag hade tryckt på knappen för avstigning, bussen bromsade in och jag ställde mig upp. "Velma" ställde sig också, men "Harley" satt kvar. Det slutade med att "Velma" helt sonika fick klättra över henne för att vara säker på att hinna med mig. Bussen neg till, dörrarna öppnades och jag steg ur.

 

Bakom mig blev "Velma" stående i dörren i ett försök att få med sig sin kompis. Jag hörde att de diskuterade häftigt, sedan skrek hon ...

 

- MEN SKIT I DET DÅ!!!

 

... och klev av. Bussen började rulla men tvärnitade nästan direkt, dörrarna öppnades och ut kom "Harley" som skjuten ur en kanon.

 

- Vänta!

- Men du ville ju inte hänga på nyss.

- Men vänta i alla fall ... 

 

Hon knuffade till "Velma" lite på skoj.

 

- ... jag kan ju inte låta dig bli mördad ensam.

 

Båda brast ut i gapskratt, och kunde nätt och jämt gå rakt, så de halkade efter lite. På avstånd hörde jag någon av dem ...

 

- Åååhhh Guuud. Jag tror jag kissar påååå mig. Hej! Hallå! Vänta! Vänta på oss!!!

 

Jag hörde springande steg bakom mig och så slöt de upp på varsin sida om mig.

 

- Vart är vi på väg, frågade "Velma".

- Det är huset där borta. Den röda tegelvillan.

- Är det ditt?

- Japp.

 

Det blev tyst en sekund.

 

- Bor det någon mer där?

 

Jag svarade inte. Det var allt för smärtsamt. De båda tjejerna tystnade också, försökte tolka mitt uteblivna svar, och vad det i så fall kunde innebära. 

 

Väl framme vid ytterdörren var båda tjejerna fortfarande tysta. Jag låste upp, öppnade och lät dem gå före mig in. De smög sig försiktigt in i huset, som om det lurade en fara bakom varenda dörr. När de kom in i vardagsrummet stannade de och vände sig om. Båda var uppenbart nervösa.

 

- Vad gör vi nu, frågade "Harley".

 

Jag vägde mitt svar

 

- Tjejer. Ni behöver inte göra någonting. Det här började som en lek, men det spårade nog ur lite. Ni får gärna hänga här en stund om ni vill. Det är trevligt med lite sällskap, men ...

- Så du vill ... inte ...

 

Det var "Velma" som frågade och det fanns ett stänk av besvikelse i hennes röst.

 

- Vill och vill. Det är klart jag skulle vilja. Men är det lämpligt? Och är ni absolut säkra på att ni vill ... med en gubbe ... som jag? Jag vet att du ...

 

Jag tittade på "Harley".

 

- ... bara spelade, där på bussen. Du är inte lika kaxig nu. Eller hur?

 

Det glödde till i hennes ögon.

 

- Är du så jävla tuff själv, fräste hon. Jag minns en annan som var kaxig på bussen. Snackade kuk och fitta. Men snacka går ju. Hur vore det med lite verkstad?

- Så ni vill ha verkstad, skrattade jag.

- Ja! Visa lite stake nu.

- Så ni vill att jag visar ... ? Då vill nog JAG se lite först. Av med jackorna. Låt mig se på er.

 

De två tjejerna började kränga av sig skinnjackorna.

 

- Vad heter ni förresten?

- Måste du veta det, frågade "Velma".

- Ni vill inte berätta?

- Helst inte.

- Då så. Jag måste kalla er något. Vad sägs om Harley?

 

Jag vände mig mot tjejen med det mångfärgade håret.

 

- Harley? Efter motorcykeln?

- I och för sig. Men mera efter "Harley Quinn".

- Vem faan är det?

- Vet du inte det? Som du ser ut skulle man kunna tro … . 

- Det vet jag, jublade "Velma". Hon är skurk i Gotham. Lite likt faktiskt.

 

Harley såg ut att acceptera namnet när det visade sig vara en skurk.

 

- Och jag då, ropade "Velma" ivrigt. 

- Dig tror jag att jag skall kalla Velma.

- Velma?

- Ja. 

- Aldrig hört.

- Om jag säger Scooby Doo?

 

Velma lade pannan i djupa veck och ruskade på huvudet, men Harley sken upp.

 

- Vänta! Jag minns! Ha ha! Den där lökiga tecknade serien med spöken å skit. Mamma säger att den alltid gick på tv runt jul. Guuud! Ja dööör!

 

Velma blängde surt på mig.

 

- Bli inte ledsen, sa jag. Velma var den kurviga brunetten. Riktigt snygg faktiskt. Och det var hon som var den smarta. Och du är mer lik henne än din kompis är lik Harley. Jag bara säger.

 

Hon såg ut att tina upp lite.

 

- Så om hon är Harley och jag är Velma, vem är du då? Batman? Eller ... jag vet ... Mumien?

- Mumien? Aj! Den sved, skrattade jag. Men jag skäms faktiskt inte över vem jag är, eller vad jag gör, så ni kan kalla mig Lasse. För det heter jag.

 

Under tiden vi pratade så hann jag kolla in dom lite. När jackan kommit av visade sig Velma ha skapligt stora bröst jämfört med Harleys något mindre men ändå fylliga kullar. Båda saknade dessutom behå, så bröstvårtorna avtecknade sig skarpt genom de tunna topparna. Jag kunde inte låta bli att le.

 

- Fryser ni tjejer?

- Näää, svarade de lite oförstående.

- Okej. Då är det kanske bara är som det ser ut. Och ni kommer snart att ha ännu mindre kläder, så om ni fryser då så kan jag värma er. Velma. Jeansen. Harley. Kjolen.

- Strumporna och kängorna då, frågade Harley.

- Behåll dem på. Det är bara snyggt. Lite fräckt.

- Okej.

 

De tog snabbt av sig sina nederdelar och stod nu framför mig, Harley i strumpor, kängor, trosor och linne, och Velma i trosor och t-shirt

 

- Du då? När ska du ... ?

 

Det var Harley som protesterade.

 

- You show me yours. I'll show you mine.

 

De fattade vinken. Harley drog snabbt av sig sitt linne och Velma var inte så långt efter med sin t-shirt. Nu stod där båda två med bar överkropp, och det syntes ännu tydligare att Velma begåvats med bröst modell större. Harleys var inte små, tvärt om, men Velmas hylla var verkligen iögonfallande.

 

Jag log mot dem, för de var rätt söta där de stod.

 

- Vad flinar du åt? Det är väl inte mer än rätt att du klär av dig lite också. Skjortan och byxorna tack, kommenderade Harley. 

- Sant, svarade jag.

 

Skjortan åkte av med ett snabbt drag över huvudet och byxorna föll till golvet med en duns, nedtyngda av nycklar, plånbok och mobiltelefon. Strumporna trampade jag av mig samtidigt som jag klev ur byxorna.

 

Tjejerna stirrade på mig. Till saken hör att jag aldrig bär kalsonger, oavsett väder, och de var nog inte riktigt beredda på att få se så mycket av mig på direkten. Bådas ögon glittrade lystet, och lite roat, men så pekade Velma med vantrogen min mot mitt skrev.

 

- Är det den där som ska göra såna underverk?

 

Harley körde armbågen i sidan på henne och väste. 

 

- Ssshhh. Han har ju en riktig "DadBod" ju.

 

Jag hade ingen aning om vad de menade så jag valde att ignorera det. 

 

- Jag veeet, svarade Velma. Men den där ... .


 

Velma pekade ännu en gång mot mina nedre regioner.


 

- Kanske inte riktigt den här, svarade jag. Jag har en som är både större och hårdare, men man får locka lite på den.

- Med vad då?

- Du har alltså faktiskt aldrig gjort det?

 

Velma såg lite förläget på mig.

 

- Nej. Bara sett.

- Sett?

- Ja … sett. Du vet vad jag menar. Och det vet man ju inte om det är så på riktigt. 

- Nå. Det är inget att skämmas för. Inget av det.

 

Jag pausade lite innan jag fortsatte.

 

- Det betyder också att det är färdigt med tramset. Det här är viktiga saker. Jag måste fråga. Vill du verkligen det här?

- Ja.

- Och du vill inte vänta tills du hittar någon som är både yngre och snyggare.

 

Hon rodnade lite.

 

- Nej. Jag vill inte vänta. Dessutom tycker jag faktiskt att du är snygg.

- Men varför? Varför så bråttom?

 

Nu rodnade hon ännu mer.

 

- För att jag vill ha någon som vet vad han gör. Som har varit med lite och som inte bara tänker på sig själv. Jag vill veta hur det känns ...

- Hur det känns?

- Hur det känns att komma. Jag har hört att det är sparsamt med den saken.

 

Det sista sa hon med en blick på Harley, som nickade bekräftande.

 

- Så du är inte oskuld, men har heller aldrig kommit?

 

Det var knappt jag trodde det, men Harley rodnade hon med.

 

- Näää. Jag har legat med några stycken, men det har aldrig varit bra.

 

Jag himlade med ögonen.

 

- Herre min skapare. Och nu sätter ni ett hopp till en gammal gubbe. Jag vet inte ...

- Men du sa ... , protesterade Velma.

- Men vi bara tramsade ju. Jag minns en som skrattade gott när Harley där i princip kallade mig för "slapptask".

 

Velma såg förläget ner i golvet.

 

- Förlåt. Det lät så roligt ... då. Förlåt.

- Inga problem. Jag tål det. Men det är inte det det handlar om. Tänk om jag inte lyckas? Tänk om ni blir besvikna?

- Det är just för att du säger så som jag tror att det måste vara just du. Du tänker inte bara på dig själv.

- Och så har du "storkukslugn", flikade Harley in.

 

Jag kunde inte låta bli att frusta till.

 

- Stor ... vadå?

- Sorkukslugn. Du vet ... självförtroendet som killar har som vet att de har en ...

- Jag fattar. Jag fattar. Men i mitt fall beror det inte på det.

 

Jag överlade lite med mig själv. Skulle jag avbryta eller skulle jag låta det hända? De hade på något sätt kommit in "under skinnet" på mig, och jag ville inte göra dem besvikna, så jag bestämde mig för det senare.

 

- Okej. Så? Det är ABSOLUT säkert att ni är gamla nog? 

 

Båda nickade med allvarlig min.

 

- Om ni säger det ... sååå ... Hur... ?

 

Min fråga blev hängande i luften och vi stod tysta ett par evighetslånga sekunder. Det var Velma som bröt tystnaden. 

 

- Får jag känna på ... 

- Visst. Varsågod.

 

Nästan skyggt tassade hon fram till mig. Hon började med att lägga händerna på min bröstkorg, leka lite med fingrarna i mina grånande hårstrån, innan hon sakta gick ned på knä, släpande fingertopparna ner över min mage.

 

Hon lät den ena handen fortsätta hela vägen ner längs kukskaftet, vilket fick den att rycka till lite. Fascinerad stirrade hon på den.

 

- Ska den inte ... ?

- Vara hårdare? Som jag nyss sa. Man får locka lite på den.

 

Hon fortsatte stirra. Lät fingertopparna följa undersidan upp mot pungen tills den låg i hennes handflata. Hon slickade sig om munnen och öppnade den sedan sakta.

 

- Du. Det har varit en lång dag, viskade jag. Det är nog inte så fräscht. 

- Tvål och vatten vet jag hur det smakar, mumlade hon. Jag vill känna smaken av en man.

 

Sakta närmade hon sig, öppnade munnen stack ut tungan och skickade prövande på toppen av ollonet. Provade smaken, slickade en gång till, lite mera den här gången, smackade lite och gjorde en liten grimas.

 

- Jag sa ju det, urskuldade jag mig.

- Ingen fara. Lite beskt bara.

 

Hon gapade igen, stack in tungan under ollonet och lyfte mig in i sin mun. Så slöt hon läpparna runt mig. Jag kände hur hennes tunga trevade sig fram, prövande, och hur hon sög lite försiktigt, släppte mig och började om. Ännu en gång slöt hon sina läppar om ollonet, ungefär som man suger på en klubba, och sög försiktigt och lät tungan spela lite mer runt det.

 

Hela tiden som hon provade sig fram styvnade jag allt mer och till slut stod min kuk rakt ut. Hon släppte mig och drog efter andan.

 

- Gud! Vad stor den är. Har alla lika stora?

- Jag vågar nog påstå att de flesta är som jag. Några är större, några är mindre, men ...

 

Jag hann inte tala färdigt, för Harley hade kommit smygande och slagit sig ner bredvid Velma. 

 

- Jag får ..., sa hon.

 

Hon väntade inte på att någon av oss skulle svara utan tog min kuk och slukade den. Det här hade hon gjort förr. Och hon gjorde det riktigt bra. De killar hon hade varit med tidigare måste ha varit rätt otacksamma typer, om de först fått en sån här behandling och sedan inte sett till att hon fick det hon ville ha.

 

Harley släppte mig och lämnade över mig till Velma. 

 

- Här. Prova igen. Du såg hur jag gjorde nu va?

 

Velma nickade, gapade stort och lät min kuk glida sakta in i munnen.

 

- Lite snabbare och lite djupare, viskade Harley. Och akta så inte tänderna går emot. Det gör visst jävligt ont.

 

Velma gjorde så gott hon kunde och blev sakta men säkert både djärvare och bättre.

 

- Bra, viskade Harley. Men du kan ta mer av honom. Försök.

 

Velma kämpade vidare, tog mig längre och längre in, men var inte i närheten av att ha mer än halva inne. Plötsligt bestämde sig Harley för att hjälpa till mera handgripligen, så hon lade ena armen bakom mina skinkor och den andra handen på Velmas bakhuvud, och tryckte henne mot mig.

 

Det lyckades delvis. Velma lyckades ta mer av mig, men plötsligt hostade hon till och kastade sig bakåt med tårarna rinnande.

 

- Vad faaan, snörvlade hon fram.

 

Harley smekte hennes kind.

 

- Lugn. Tog det emot?

 

Velma nickade.

 

- Det kan kännas lite otäckt i början, en del klarar det aldrig, men jag tänkte att du skulle få försöka. Titta här.

 

Harley greppade min kuk, styrde in den i sin mun och lät den sakta glida in, längre och längre, så att ollonet passerade hennes svalg och fortsatte ner i hennes strupe, tills hon hade näsan mot min mage. När hon kommit så långt så kände jag hur hennes tunga vispade mot min rakade pung samtidigt som hennes svalgmuskler arbetade runt mitt skaft.

 

Det kändes som en evighet innan hon sakta backade undan, släppte min kuk och torkade sig leende om munnen. Storögt såg både jag och Velma på när det hände.

 

- Fyyy faaaan. Det där klarar jag aldrig, utbrast Velma.

- Jodå. Det kommer du visst. Det krävs bara lite träning, sa Harley med ett leende. Prova igen.

 

Velma satte sig närmre mig och fuktade läpparna. Hon såg beslutsam men uppenbart nervös ut. Så tog hon mig i munnen och började sakta sin färd längs skaftet. Ett litet tag trodde jag faktiskt hon skulle klara det, men plötsligt gav hon ifrån sig ett gurglande läte och backade snabbt undan.

 

- Inte illa, hejade Harley på. Kändes det som du skulle spy?

- Näää, svarade Velma. Det var mera att jag inte fick luft.

- Bra! Nästa gång tar du den. Det lovar jag. En gång till nu. Andas genom näsan bara, och dra ett djupt andetag precis innan ... du vet ... .

 

Styrkt av Harleys tro på henne, och de goda råden, laddade Velma för ett nytt försök. Lite snabbare än innan försvann min kuk in i hennes mun, men hon verkade tveka i sista stund, så Harley lutade sig fram och viskade.

 

- Nu har det gått för länge. Andas och börja om. Och sedan kan du ta händerna till hjälp.

- Hur då?

- Lägg dem på hans skinkor och dra honom sedan mot dig sista biten.

 

Velma nickade, drog ett djupt andetag och började om. När hon kommit till den punkt där hon tvekade senast kände jag hennes händer på mina skinkor och hur hon tryckte till. En närmast overklig känsla infann sig när mitt ollon passerade hennes svalg och fortsatte ner i hennes hals, tills hon satt med näsan och glasögonen tryckta mot min mage.

 

Harley jublade och klappade händer över hennes framgång. Velma själv såg mer än nöjd ut när hon släppt mig, hennes ögon strålade bakom de igenimmade glasögonen och innan jag visste ordet av hade hon mig i sin mun igen, precis lika djupt som tidigare.

 

Hon höll mig inte lika länge i halsen denna gången utan backade nästan direkt.

 

- Vad duktig du är, tjoade Harley. 

- Tycker du?

- Jaaa. Du är ju en naturbegåvning. Vill du inte kräkas alls?

- Näää. Inte det minsta.

 

Hon såg upp på mig.

 

- Nu vill jag prova en grej. När jag är som längst in tar du tag om mitt bakhuvud och knullar mig. Okej?

- Är du säker. Jag menar var har du ... , frågade jag.

- Var tror du? Sexualkunskapen? Ha! Tänk efter. Nu kör vi.

 

Innan jag hann protestera mer hade hon mig i munnen igen och näsan mot min mage. Jag lade händerna bakom hennes huvud och började röra mig ut och in i hennes mun. Det slaskade ljudligt när ollonet passerade fram och tillbaka genom hennes svalg.

 

Jag kunde fortsätta så förvånande länge, men till slut behövde hon ändå andas och sköt mig ifrån sig. Efter ett djupt andetag skrattade hon.

 

- Haha! Fan va hett!

- Hur kunde du hålla så länge?

 

Det fanns ett tydligt stänk av beundran i Harleys röst.

 

- Simningen. Jag tränar en hel del dykning. Men ... hör ni ...

 

Velma log brett.

 

- ... det här har gjort mig galet kåt. Nu bara MÅSTE jag få knulla. 

- Så så så. En sak i taget. Det är din första gång. Vi måste se till att du är riktigt redo först. Lägg dig ner på golvet.

 

Jag pekade mot den tjocka mattan mitt i rummet. Medan hon lade sig till rätta hämtade jag en soffkudde som jag trädde in under hennes rumpa. Sedan gick jag ut på toaletten och hämtade den tub med glidmedel som jag hade i duschen och paketet med kondomer som jag förvarade i badrumsskåpet.

 

Det var ett bra tag sedan jag köpt dem, vid en tid när jag fortfarande hoppades, så för säkerhets skull kollade jag bäst-före datumet och de var fortfarande okej.

 

- Behövs verkligen det där, frågade Harley och tittade på glidmedlet.

- Behövs? Harley. Jag förstår nu varför det inte varit så lyckat för dig. Jag antar att det ofta har varit på gränsen att göra ont. Eller hur?

 

Harley nickade.

 

- Då kommer du märka skillnaden nu. Men vi börjar med din kompis.

 

Jag tog tuben och gick ner på knä vid Velmas ben, tog tag i cheeky-trosorna i vit spets och drog dem av henne, böjde upp hennes knän, flyttade hennes ben brett isär och blottade hennes kön.

 

Det syntes att hon ansade sig, men var inte helt renrakad, utan hade sparat ett par centimeter välrtimmat hår på var sida om springan, och bakom håren glimmande ett par rosa inre blygdläppar.

 

Jag tog en klick glidmedel på fingrarna och smekte ut den längs hennes springa. Hon tjöt till.

 

- OOOooohhhh! Det är KALLT!

 

Jag försökte lugna henne medan jag sakta lät mina fingrar kittlas av hennes könshår. 

 

- Lugn. Det blir snart varmare. Känner du?

 

Hag kände hur hon lyfte sitt bäcken för att möta min hand samtidigt som hon svarade.

 

- MmHmm. 

- Jag då, pep Harley. 

 

Jag tittade upp. Där satt hon, på knä, vid Velmas huvud.

 

- Och?

- Men jag vill ju också ... .

 

Jag tittade på henne. Då gick det upp för mig.

 

- Kan inte Velma hjälpa dig?

- Hon?

- Ja. Menar du att ni, som är bästa vänner, aldrig har hjälpt varandra med sånt här?

 

Harley rodnade och slog ner blicken när hon viskade. 

 

- Nej.

- Men vad väntar du på?

- Jag vet inte. Vad skall hon göra?

- Men snälla nån. Vad tror du? Jag är rätt säker på hon vet vad hon ska göra ...

 

Jag hade fortsatt massera de yttre delarna av Velmas fitta. Samtidigt som jag talade lät jag ett finger sakta tränga in i henne. Velma stönade svagt.

 

- ... hon har ju uppenbarligen tittat på en del porr ...

 

Jag lät ännu ett finger glida in i Velma och fick ett något högre stön till svar innan jag tillade.

 

- ... så slicka fitta är nog inget nytt begrepp för henne.

 

Harley ställde sig upp  drog av sig sina vita stringtrosor och var på väg att sätta sig till rätta över Velmas ansikte när jag hejdade henne.

 

- Här ...

 

Jag slängde till henne glidmedelstuben.

 

- ... ta på lite glid. Du ska få se. Och ta av henne glasögonen. För säkerhets skull.

 

Harley tog av Velma glasögonen och lade dem på bordet. Sedan tog hon lite glid och smorde in sitt helt renrakade kön, lät fingrarna glida mellan blygdläpparna och in i springan, innan hon åter satte sig till rätta, med ryggen åt mitt håll, över Velmas mun.

 

Att Velma visste vad hon skulle göra stod utom allt tvivel, för så fort Harley sänkte sig ner till hennes mun greppade hon med armarna om hennes lår, tryckte henne mot sig och började slicka som om hon aldrig hade gjort något annat.

 

Harleys suck sade ALLT. Hennes huvud föll framåt och hon började rotera med höfterna för att gnida sig mot Velmas tunga. Samtidigt krökte jag mina fingrar och började massera Velmas g-punkt. 

 

Dämpade stön hördes från henne, där hon befann sig, med munnen begravd i Harleys fitta. Harley vände huvudet åt mitt håll.

 

- Nå? Ska du inte knulla henne snart? Det är ju det vi är här för.

- Lugn. Lite till bara. Och du skall nog få ditt, om det är det du är orolig för.

 

Harley svarade med en kaxig fnysning, men jag såg samtidigt hur hennes blå ögon glittrade till.

 

Till sist bestämde jag mig för att det var dags. Jag drog ut mina fingrar och öppnade med viss möda, fingrarna var ju så hala av glidmedlet, en kondom som jag rullade på och smorde sedan in mig noga.

 

Så placerade jag mig mellan Velmas ben, särade dem ytterligare, satte ollonet mot hennes öppning och tryckte försiktigt. Det gled in en liten bit, men sedan tog det emot lite. Jag såg hur Velmas bröstkorg höjdes och sänktes, och hur hon slutat slicka.

 

Harley märkte det också. Hon vände sig försiktigt runt och satt nu vid Velmas huvud och såg på sin kompis. Med handen strök hon mjukt över hennes pannan. Velmas oroliga ögon mötte mina. Jag frågade.

 

- Är du säker på att du vill det här?

 

Velma nickade.

 

-Jag behöver höra dig säga det. Vill du verkligen det här? För jag vill inte ha en massa anklagelser och andra tråkigheter efteråt.

 

Velma svalde innan hon svarade. 

 

- Ja. Jag vill verkligen. Jag är bara lite nervös.

- Det behöver du inte vara. Det kan komma att kännas lite grann, men jag lovar att ta det försiktigt. Slappna av nu.

 

Jag väntade inte på att hon skulle säga något mer utan började röra mig sakta och försiktigt fram och tillbaka. Ganska snabbt märkte jag att hon var stel som en pinne i kroppen och att det omöjligt kunde bli skönt för henne om jag fortsatte. Något måste göras.

 

- Harley. Hjälp mig här.

- Med vad då?

- Du måste slicka henne. Hjälpa henne att slappna av.

- Ska jag?

- Ja, DU. Sätt fart nu.

 

Harleys kaxiga attityd var nu plötsligt som bortblåst och hon såg osäkert på mig.

 

- Du har aldrig gjort det förut?

 

Hon skakade på huvudet.

 

- Men din kompis kan ju. Prova. Du klarar det. Sätt dig så att hon kan fortsätta slicka dig samtidigt.

- Tänk om jag tycker det är äckligt.

- Velma verkar ju inte misstycka. Skulle hon smaka annorlunda än dig. Tror inte det. Kom igen nu.

 

Harley tvekade fortfarande, men till slut så satte hon sig grensle över Velmas bröstkorg och hasade bakåt lite. Velma, som verkade lättad av att få en uppgift, började omedelbart slicka henne.

 

- Du ser. Det kan inte vara så äckligt som du tror, sa jag. Dessutom är jag säker på att några av dina killar har sprutat i din mun. Eller hur?

 

Harley nickade.

 

- Vad tyckte du om det?

- Inte så illa ... faktiskt.

- Då så. Då är det här ingenting. Sätt igång.

- Men hur ska jag ... ?

- Men snälla nån. Du vet väl vad du själv tycker är skönt?

- Jooo.

- Och gör inte Velma det skönt för dig?

- MmHmm. 

- Så gör som hon.

 

Harley slickade sig nervöst om läpparna. Tvekade fortfarande. Men så böjde hon sig ner. Prövande sträckte hon ut tungspetsen och slickade försiktigt precis vid toppen an Velmas springa, drog in den igen, smaskade lite, provade smaken  ryckte på axlarna, log och böjde sig ner igen.

 

Nu var all tvekan borta. Med liv och lust gick hon loss med tungan över Velmas klitoris och blygdläppar. Jag kunde känna i Velmas ben att hon nu började slappna av och började röra mig igen lite försiktigt.

 

In och ut, sakta och varsamt. För varje gång trängde jag in lite längre. Jag drog mig ur, smorde in mig lite till, tryckte mig försiktigt inåt och till sist hade jag hela min kuk begravd i Velmas fitta. Då började jag röra mig lite snabbare, lägga lite mera kraft i stötarna.

 

Jag kunde ju inte se Velma, inte se hennes reaktioner, Harley var ju i vägen, men hennes händer, som hade ett stadigt tag om Harleys skinkor, kramade ibland lite hårdare i hennes hull, så det verkade väl som hon hade det ganska bra.

 

Vid ett tillfälle halkade jag ur henne. Snabbt var Harley framme med sin mun och sög mig lite innan hon lät mig tränga in i Velma igen. Efter det slutade hon slicka, reste sig upp lite och började istället smeka Velmas klitoris med ena handen.

 

Eftersom det gav mig mer utrymme tog jag upp Velmas ben, hängde upp dem i knävecken över mina underarmar och började pumpa in i henne lite fortare. Vi hörde Velma gny och gnälla lite, där nere under Harley. Harley fick något busigt i blicken och började gnugga hårdare mot Velmas klitta. 

 

Velmas orgasm var lika explosiv som den var plötslig. Hon vräkte Harley åt sidan, skrek rakt ut ...

 

- ÅÅÅÅÅÅHHHHH GUUUUUD!!! AAAAAAAAAHHHHHH!!!

 

... samtidigt som hon med hjälp av benen hävde sitt underliv upp och ner över mitt stånd. Till slut så kramade hon så hårt om mig att jag faktiskt åkte ur henne.

 

Jag lade försiktigt ner hennes ben på golvet och drog mig tillbaka. På andra sidan om henne satt Harley, lite omtumlad och tilltufsad efter att ha blivit ivägslängd som en trasdocka, och såg lite vilsen ut.

 

- Hur är det, frågade jag. 

- Är hon okej, svarade Harley. 

- Det tror jag. Men du kan väl fråga henne. 

 

Harley kröp fram till Velma.

 

- Är du okej?

- Mmmmm, svarade Velma. 

- Var det skönt?

- Mmmmhmhmhmhmmm. Skitskönt.

 

Harley vände sig om och såg på mig. Hennes ögon brann.

 

- Jag vill också ha.

- Har du inte kommit ännu, frågade jag. 

- Nej. Bara nästan. Du då? Har du ... . Är du ... eeeeh ... färdig?

- Nej. Jag kan fortsätta. Hur vill du ... ?

- Jag vill köra doggystyle. Du vet ... ba ...

- Jag vet vad doggystyle är. Kom. Ställ dig här. Med huvudet åt hennes håll.

- Du menar här?

 

Harley ställde sig på alla fyra mellan Velma och mig.

 

- Perfekt. Jag ska bara smörja in mig lite.

 

Jag tryckte ut lite glidmedel över kuken, smorde ut det och strök sedan ut överskottet över Harleys slidöppning. siktade in mig och sa ...

 

- Du kan ju vara beredd ifall din kompis vill ha mer.

 

... innan jag lät toppen glida in.

 

Nu stod det klart att Harley inte tänkte vänta tills hon blev ombedd, utan dök ner mellan Velmas ben och började slicka henne igen. Velma gav ifrån sig ett lyckligt ... 

 

- Ooooooooohhhh! Försiktigt ...

 

... men Harley lät sig inte hejdas, utan fortsatte.

 

- ... det är lite känsligt, flämtade Velma. Ta det luoooOOOÅÅÅÅÅH Fy Fan Va Skönt!

 

Jag såg ju inte riktigt vad Harley gjorde, men jag anade på hennes ena arms rörelser att hon hade ett finger, kanske två, inne i Velma. Velma i sin tur hade grävt in fingrarna i Harleys färgglada kalufs och tryckte henne nu emot sig.


 

Insprerad av Velmas ord, och mina egna fantasier om vad som försiggick där framme, greppade jag om Harleys höfter och tryckte till. Hon hade bevisligen haft sex tidigare, för min kuk gled in i henne avsevärt lättare än den gjorde i Velma, och hon reagerade inte heller som om det skulle ha varit smärtsamt på något sätt. Hon till och med mötte mig lite när jag stött mig in i henne.

 

Till skillnad från med Velma kunde jag fokusera mer på njutning, både hennes och min, och inte så mycket på att det inte skulle göra ont för henne, så för ett ögonblick stod jag bara stilla och kände hur hennes värme omslöt mig, bara blundade och njöt. Det var verkligen länge sedan jag fick känna just den sortens värme. Inte sedan min fru ... .

 

Jag väcktes ur min dröm av att Harley rörde otåligt på höfterna, gungade sig mot mig i en tyst uppmaning till mig att sätta igång, så jag tog tag om hennes smala midjan och började röra mig. Jag tog det lite lugnt till att börja med, för jag hade faktiskt inte glömt målsättningen, Harley skulle få komma, så jag fick inte spruta för tidigt.

 

Ganska snart stod det klart för mig att det skulle bli svårt. Jag hade ju redan gett Velma en vilket gjorde att jag nu inte hade jättelångt kvar till orgasm. Jag måste ha hjälp.

 

- Velma?

- MmHmm. 

- Du får ge mig ett handtag här.

- Va?

- Du måste hjälpa mig med henne. Kom hit. Lägg dig under här och slicka henne.

- Mmmmm. Okej.

 

Velma krånglade sig runt så att de låg i en sextionia i stället. Jag drog mig ur för ett ögonblick för att kunna trycka in kudden under hennes huvud så att hon skulle nå upp bättre. När den var på plats log Velma brett mot mig och började sedan att slicka.

 

Harley gav ifrån sig en nöjd grymtning och dök sedan ner mellan Velmas ben. Velma, i sin tur, gav ifrån sig ett långt ...

 

- Aaaaaahhhh.

 

... samtidigt som jag hörde hur hennes tunga fladdrade över Harleys fitta. 

 

Jag avvaktade lite innan jag trängde in I henne igen, ville att hon skulle vara riktigt nära orgasmen, så jag gav noga akt på hennes kropps rörelser. Så kom den, den där lilla knipande rörelsen, den lilla skiftningen i bäckenets vinkel. Nu var det dags. Jag greppade kuken, styrde den mot Harleys väntande öppning, tog nytt tag om hennes höfter och tryckte till. Jag kände hur hennes fitta omedelbart stramade åt runt min kuk samtidigt som hon frustade till nere mellan Velmas ben.

 

- OOooofff!!! 

 

Det stod rätt klart att hon var nära att komma, hon behövde bara en sista puff, så jag började knulla henne lite mer på allvar.

 

Hade jag inte haft gummit på så hade jag nog sprutat för länge sedan, för hon blev bara trängre och trängre, kramade hårdare och hårdare om mig. Hon var så vansinnigt skön att knulla, så jag körde på, för även om jag kom före henne nu så skulle jag ändå fortsätta vara hård länge nog för att ge henne det jag föresatt mig ... en riktig orgasm med en kuk i sig.

 

Precis när jag tänkte att "nu kommer jag snart" hände något. Harley måste ha träffat extra rätt med sin tunga, för jag hörde hur Velma stönade till, såg hur hon saxade benen bakom Harleys nacke och hur hon grävde in sina fingrar i hennes skinkor.

 

Som ett lätt fladdrande anade jag hur Velma ökade sina ansträngningar vid Harleys fittöppning, och det var tydligen det sista som behövdes för att driva henne över kanten. Det var knappt jag trodde det, och mer än jag ens vågat hoppas på, att vi skulle komma samtidigt.

 

I exakt samma ögonblick som Harleys fitta stramade åt hårdare om mig kände jag den där lilla kittlingen i mellangården. Jag tog ett extra stadigt tag om hennes höfter och började knulla henne snabbare. Hårt och taktfast, utan pardon, rände jag min kuk in i hennes trånga fitta och för varje stöt stönade hon högre.

 

- Aaa ... Aaa ... Aaa ...

 

Jag var nära nu. Hon också. 

 

- ... AAA ... AAA ... AAA ...

 

Så stelnade hon till som i kramp, men jag fortsatte.

 

- ... FAA ... ... AAN ... LA... SSE ... ÅÅH ... ÅÅH ... ÅÅH ... VA ... SKÖ ... ÖÖÖ ... ÖNT ... AAAAAAAAAAAHHHHHH. 

 

Samtidigt exploderade jag. Min kuk pumpade och pumpade ut sperma i hennes kramande varma fitta. Det ville aldrig ta slut. Till slut blev jag lite orolig att det skulle vara så mycket att sperma skulle kunna läcka ut ur gummit så jag drog mig, trots hennes högljudda protester, snabbt ur henne.

 

- MEN, VA FAAAN! INTE NU! STANNA KVAR I MIG!!!

- Nej. Det är säkrast så här. Jag vill inte ha några kids. Inte du heller. Inte nu ... och inte med mig i alla fall.

- Vem har sagt nåt om kids, fräste Harley. Vi har skydd. Båda två. Eller hur?

 

Hon hade rullat av Velma och gav henne nu en knuff med näven.

 

- Mmm. Det har vi, svarade Velma lite lojt.

- Så du hade inte behövt det där gummit, fyllde Harley i.

- Kan så vara. Men det visste inte jag, svarade jag. Nu ska jag gå och skölja av mig.

 

Jag reste mig och tänkte gå mot toaletten när Velma satte sig hastigt upp.

 

- Det ska du inte. Jag vill smaka. Av med gummit.

- Är du säker? Det är inte alla som gillar det. Och nu kan det ju smaka lite från kondomen också.

- Skit i det. Av med den och kom hit.

- You Go Girl!!! tjoade Harley och boxade till Velma lekfullt på axeln.

 

Jag kunde inte annat än att le åt de två tjejerna samtidigt som jag drog av kondomen. Normalt sett hade jag velat få med så mycket som möjligt av satsen i gummit, men nu försökte jag med flit se till att min kuk var så kladdig som möjligt.

 

Med kondomen hängande mellan vänster hands tumme och pekfinger steg jag fram till Velma som satte sig på knäna framför mig, fuktade sakta sina läppar med tungan och gav mig en hungrig blick. Så lade hon sina händer på mina skinkor lutade sig fram och fångade en stor droppe sperma med tungspetsen.

 

Lite avvaktande smakade hon på den, försökte bestämma sig för vad hon tyckte, men så ryckte hon på axlarna, lutade sig fram igen, tog hela min slaka lem i munnen och började suga mig ren. Det tog inte många sekunder så satt Harley där också, och så turades de om att suga mig.

 

Hur gärna jag än ville låta dem fortsätta så var jag ändå till sist tvungen att avbryta. Naturen kallade.

 

- Tjejer. Det är jättebra, men det räcker nu.

- Varför, pep Velma. 

- Jag måste gå på toa. Det måste jag alltid efter ... ja ... ni vet ... .

 

Jag fick ett surmulet "Okej då" från dem när jag vände ryggen till och skyndade ut på toa.

 

Det visade sig ta lite längre tid än jag hade tänkt mig, då de hade lyckats suga upp mig så pass igen att det blev svårt att kasta vatten, men till slut lyckades jag få ur mig allt. Jag spolade av mig lite snabbt med duschen, torkade av mig och knöt sedan handduken om midjan.

 

På vägen mot vardagsrummet hörde jag hur de pratade med varandra. Jag stannade bakom dörrposten och lyssnade. Velma försökte instruera Harley om något.

 

- Okej ... Kom igen ... Upp med det ... Nej ...

Inte så ... Titta på bilden ... Så ja ... Och sedan ... Gnid ... Mmmmm ... Precis ... Åååhhh! 

 

Jag klev in i rummet. Där, mitt på mattan låg tjejerna i en ställning som jag tror kallas för "saxen", med benen sammanflätade, gnidande sig mot varandra. Velma tittade upp på mig med ett brett leende.

 

- Så det är dags att komma nu? Kom hit.

- Jag trodde vi var kla...

- Det är vi inte alls. Kom hit.

- Men borde inte ni ...

- Gå hem?

- Ja. Det kanske är någon som kommer sakna er.

- Det är gott om tid. Mamma kommer inte hem förrän om ett par timmar.

- Och pappa?

- Han är ... borta.

 

Hennes ansikte mulnade lite när hon sa det.

 

- Och du själv då? Har du ingen fru som kommer hem snart?

- Nej. Hon ...

 

Jag blev tvungen att harkla mig för att hålla rösten stadig.

 

- ... hon är borta hon också.

 

Velma såg medlidsamt på mig, men jag orkade inte möta hennes blick så jag vände mig till Harley ...

 

- Du då?

 

... men det var Velma som svarade.

 

- Hanna bor borta i höghu...

- Sshhh ...

 

Harley, som tydligen hette Hanna, daskade till Velma över ena bröstet.

 

- ... va faan, Vilma. Vad gör du? Det skulle ju vara hemligt ju.

- Förlåt. Och förresten så sa du mitt namn du också. Så nu är det lika

 

Jag log inombords åt att namnen jag hittat på åt dem var så lika deras riktiga.

 

- Hanna och Vilma?

- Mmmm, svarade båda tjejerna med en röst.

- Sååå, Hanna? Ska inte du hem?

- Jag ska sova över hos henne. 

 

Hon nickade mot Vilma. 

 

- Och var bor du då?

- Nästa gata. Den stora vita trävillan på höger sida. Vi är nästan grannar.

 

Hon fnissade till. Själv var jag inte lika lycklig över det sammanträffandet. Det kunde innebära problem. Vilma såg nog hur det var ställt och sa ...

 

- Du kan vara lugn. Jag ska inte säga något. Eller förresten ... det kanske jag ska. Mamma har varit så nere sista tiden. Jag tror hon behöver få sig lite. Jag kan berätta för henne hur bra du är ...

 

Hon flinade lurigt. 

 

- ... men då måste jag få prova dig lite till först. Bara för att veta säkert vad jag talar om.

 

Hon log klurigt.

 

- Du menar att du vill ha mer?

- Så klart jag vill. Jag vill bli knullad precis som Hanna blev förut. Hårt bakifrån. 

- Jag med. Jag vill att du knullar mig med, tjoade Hanna.

- Båda? Bakifrån? Samtidigt? Det lär inte gå.

- Vi kan turas om.

 

Inom mig gick jag en kamp mot mitt samvete. Det här var ju inte riktigt klokt. Vad hade jag gjort? Vi var ju nästan grannar. Jag kunde möta Vilmas mamma vilken dag som helst. Hade kanske redan gjort.

 

Borde jag fortsätta? Absolut inte. Ville jag fortsätta? Definitivt. Var det värt risken? Tveksamt. Var skadan redan skedd? Ojojoj … sedan ett par timmar tillbaka. Vilma såg på mig med vädjan i blicken ... och jag smälte.

 

- Okej. Hur vill ni göra det här?

 

Vilma såg frågande på Hanna.

 

- Sida vid sida eller?

- Vi provar. Kom.

 

Hanna vände snabbt runt och ställde sig på alla fyra på mattan, Vilma var inte sen att ställa sig bredvid, och sedan såg de på mig över axeln samtidigt som de vickade förföriskt på sina bakdelar.

 

Jag hade inte kunnat undgå att känna lite oro angående min förmåga att prestera en andra gång. Åldern tog ju trots allt ut sin rätt. När jag nu hade dessa två underbara tjejer, med sina välformade rumpor framför mig, försvann alla farhågor i samma takt som den bultande känslan mellan mina ben tilltog.

 

Med ett stadigt tag om min styvnande kuk gick jag ner på knä bakom dem.

 

- Vem börjar?

- Jag, ropade Vilma.

- Nej jag, kontrade Hanna. 

- Bullshit! Du fick ditt senast, nu är det min tur.

 

Hon såg över axeln på mig.

 

- Kom igen nu, Lasse. Sätt igång. Och håll inte igen nu.

 

Medan de käbblade med varandra hade jag ställt mig bakom Vilma, smort in kuken med lite glidmedel och nu strök jag ut det jag hade kvar på fingrarna över hennes fitta. Hon rös till.

 

- OOOOOO!!! SHIT!!! Jag vänjer mig aldrig vid det där!

Lite lekfullt daskade jag till hennes ena skinka.

 

- Du ska nog snart bli varm.

 

Hon flinade trotsigt mot mig.

 

- Bevisa det. Knulla mig nu. Låt mig känna din feta gubbkuk i min ...

 

Jag väntade inte på att hon skulle prata färdigt utan tog tag om hennes höfter, siktade och tryckte till. Det lät först som om luften gick ur henne ...

 

- OOHHHFFFFFFF!!!

 

... samtidigt som hennes armar vek sig och hennes överkropp föll ner mot golvet. Jag fick hålla i henne hårt för att hon inte skulle falla framåt.

 

Först undrade jag om hon var okej, men sedan kom jag ihåg vad hon hade sagt ... "håll inte igen" ... så jag bestämde mig för att fortsätta spelet vi påbörjat redan på bussen. 

 

- Så du vill ha gubbkuk?

 

Jag stötte till samtidigt som jag sa det.

 

- MmHmmm.

- Ska jag knulla din trånga lilla flickfitta?

 

Jag stötte mig in en gång till. Vilma mötte mig villigt samtidigt som hon svarade. 

 

- Oooohhh. Mmmmm. Jaaaa. Knulla mig med din grova kuk. Kör på.

 

Det sista nästan morrade hon fram. Hetsad av det grova språket som kom ur hennes söta mun satte jag igång att knulla henne. Hårda distinkta stötar. I ögonvrån såg jag hur Hanna rörde på sig lite otåligt. Jag flyttade vänsterhanden till Vilmas korsrygg och sträckte ner högerhanden mellan Hannas ben.

 

Mina fingertoppar mötte en varm och blöt fitta som bara väntade. När jag smekte den lite flyttade hon sig lite närmare mig så att jag skulle nå bättre, och jag kunde med lätthet låta tummen glida in i henne samtidigt som mina fingrar kunde komma åt hennes klioris.

 

När Hanna kände min hand vände hon på huvudet och såg på mig lite förvånat. Men när hon kände hur jag masserade hennes g-punkt och klitoris mellan tummen och pekfingret öppnades hennes mun i en liten flämtning. Hennes ögon rullade nästan bakåt innan hon slöt dem, föll ner på armbågarna och bara stönade.

 

Framför mig var Vilma på väg att komma. Jag kände tydligt hur hennes inre kramade hårdare och hårdare om mig, hennes andetag blev mer och mer flämtande, hennes fingrar klöste i mattan och till sist kröktes hennes rygg, hennes inre kramade ännu hårdare runt mitt stånd och hon stönade högt rakt ner i golvet.

 

Jag stötte mig in ett par gånger till, och till slut bestämde hon sig för att hon hade fått nog, kastade sig framåt så att jag gled ur henne, och låg sedan bara och flämtade på golvet.

 

- Pssst!

 

Jag vände mig mot Hanna, för det var därifrån ljudet kom. Hon såg på mig med glansiga ögon.

 

- Ja?

- Dra ut tumjäveln nu och kör kuken i mig.

 

Snabbt smorde jag in mig lite till och tog sedan plats bakom henne. Jag tänkte först ha gnidit lite med ollonet längs springan, men Hanna ville inte vänta.  Så fort hon kände det mot sin öppning tryckte hon sig bakåt och jag gled in i henne hela vägen till roten.

 

Stönet som gurglade upp ur hennes hals berättade allt jag behövde veta.

 

- Ooooohhhhhhmmmmmaaaaahhhhh.

 

Jag drog mig sakta bakåt och pressade mig in igen. Hennes stön var lika högt den här gången. Jag upprepade samma sak en gång till. 

 

- Ååhhh Fy faan, Lasse, kved hon. Knulla mig. Knulla mig som du knullade henne.

 

Jag tog sats, tog ett stadigt tag om hennes höfter och så började jag. Först sakta, men sedan allt snabbare, i hårda stötar som fick hennes vältränade skinkor att dallra varje gång mina höfter mötte dem. Jag behövde inte ens dra henne mot mig, för hon mötte mig varje gång jag stötte in i henne.

 

- Hanna?

- Mmmmm.

- Har du haft någonting där bak någon gång?

- Mmmmnnäe.

- Vill du prova? Min fru tyckte det var ...

 

Jag tystnade. Våga inte säga meningen färdigt i rädsla för hur jag själv skulle reagera. Hanna räddade mig från mig själv när hon reste upp överkroppen på raka armar, vände på huvudet och frågade.

 

- Tänker du ta mig i ... ?

- Nej nej nej. Jag tänkte något litet. Bara så du får känna. Vad säger du?

 

En busig glimt kom i hennes ögon. 

 

- Visst. Varför inte. Men bara nåt litet. Lova det.

- Sure.

 

Jag stannade av lite, nappade åt mig glidmedlet och lade en liten klick på den lilla rosetten. Jag såg hur hon rös till lite av kylan, men hon klagade inte så jag tog lite till och började smörja ut det.

 

Så började jag sakta röra mig in och ut i henne samtidigt som jag började att massera hennes anus. Återigen hjälpte hon till med tempot genom att möta mina stötar. Efter att ha smekt och masserat en stund så var det dags.

 

Jag hade ju lovat henne något litet så jag började trycka försiktigt med lillfingret. Det tog inte många sekunder så började det glida in.

 

- Det kittlas, flåsade hon fram. Vad är det.

- Lillfingret. Vill du ha mer?

- Mmmm. Gör det.

 

Jag drog ut det, blötte ner långfingret med det glidmedel som fanns i överflöd runt omkring analöppningen, och började trycka försiktigt. Nu tog det emot lite, men inte särskilt länge, för strax gled fingret in i hennes rumpa.

 

Det var inte helt lätt att hålla det kvar där. Varje gång jag körde in kuken, och hon mötte min rörelse, så gled fingret ut lite. Jag var hela tiden tvungen att trycka tillbaka det och kom på det viset att, helt oplanerat, pulla henne i baken. Vartefter som vi höll på så sjönk Hanna ner på armbågarna igen, böjde huvudet neråt och knäppte händerna bakom nacken.

 

- Tror du att du tål lite större, frågade jag.

 

Det såg ut som hon nickade, men jag var inte säker så jag frågade igen.

 

- Tror du att du tål lite större?

- Mmmmm. Jaaaa, stönade Hanna ner i mattan.

- Okej. Är du beredd?

- MmmHmmmm.

 

Jag drog ut pekfingret, blötte tummen med lite saliv och började pressa den mot hennes anus.

 

- Ooooooooohhhhhh.

 

Oändligt sakta började min tumme glida in i henne.

 

- Gör det ont?

- Nej.

- Är det obehagligt?

- Neeeej, flämtade hon. Meeeeeer.

 

Jag tryckte på lite till, och tummen gled in till andra knogen samtidigt som jag fortsatte att röra mig in och ut.

 

- Känns det bra?

- Mmmm. Jaaaa. Knulla mig nu.

 

Med vänsterhanden i ett stadigt tag om hennes höft, och med högerhandens tumme i hennes rumpa, satte jag upp tempot. Hanna var redan på god väg att komma, jag var inte lång efter, och ju trängre hon blev desto snabbare kom jag ikapp. Hon hade varit relativt tyst hela tiden, men nu blev det annat ljud i skällan.

 

- Åh! Gud! Jag ko ... mmmm ... eeer... sluta inte ... Ååååhhh. 

 

Jag fortsatte ränna kuken i henne. Hennes fitta kramade galet hårt om mig och det kändes tydligt hur den ena orgasmen efter den andra rullade genom hennes kropp. Och hela tiden ropade, snyftade och ojade hon sig om vartannat, allt i en enda strid ström.

 

- ÅhGudÅhGudÅhGudÅhGud!!! Lasse!!!Ååååhhhh!!! LasseLasseLASSEEEE!!!AAAHHH!!! KOM!!! KOMKOMKOOOOOM!!! SPRUTA I MIG ....

 

Vilma hade plötsligt vaknat till, kravlat sig fram till Hanna och lagt sig framför henne. För ett ögonblick såg de varandra djupt i ögonen innan Vilma lade ena handen bakom hennes nacke och kysste henne. 

 

Hanna skrek rakt in i hennes mun ...

 

- ... MMMMMMMAAAAAAAAHHHHHH!!!.

 

... samtidigt som hennes inre låste sig helt runt min kuk och jag behövde bara två våldsamma stötar till för att själv komma långt där inne i hennes varma, krampande grotta. Jag vet inte om jag skrek. Jag tror att jag gjorde det, och säkert var det så högt att det hade hörts ända hem till Vilma.


 

Länge låg vi på mattan och bara flämtade, ingen orkade säga något, men till slut var det Vilma som bröt tystnaden. Hon började fnissa. Ett fniss som övergick i ett lyckligt, förlösande och oerhört smittsamt gapskratt, och snart låg vi där och skrattade så vi grät alla tre. Jag kravlade upp i soffan, satte mig och tittade på klockan. Den var drygt tjugo minuter över över sju.

 

- Vilma?

- Ja.

- När sa du att din mamma kommer hem?

- Nio. Vad då då?

- Den är nästan halv åtta nu . Det kanske är en bra idé att ni beger er hem och snyggar till er lite. Eller hur? Får din mamma se dig som du ser ut nu så kommer hon att fatta på en gång.

- Meeen!

- Inga men. Skynda er nu.

 

Båda tjejerna kämpade sig upp på fötter, började rafsa ihop sina kläder och började klä på sig under tystnad. En tystnad som gjorde mig lite orolig.

 

- Hur är det? Ångrar ni er.

 

Vilma log varmt mot mig.

 

- Inte alls. Du har lärt oss massor.

- Är det säkert?

- Det är säkert, svarade Hanna. Du har lärt oss en anna sak också.

- Jasså. Vad är det?

- Att vi inte behöver killar om vi inte vill. Vi klarar oss bra, bara vi två tillsammans. Eller hur, Vilma?

- Mmhmm.

 

De hade fått på kläderna och var på väg mot ytterdörren när jag hejdade dem.

 

- Det där ni sa förut ... ?

- Vad då?

 

Hanna tittade frågande på mig. 

 

- Det där med "Dad"-nånting?

- "Dadbod"?

- Ja. Vad betyder det?

 

Båda tjejerna fnissade lite innan Hanna svarade. 

 

- Det är ett uttryck för en man, alltså en riktig man, som vet vem han är, som har muskler som inte är hämtade på gymmet, som kanske har några extra kilon men stör sig inte på det. Kort sagt en riktig vuxen man.

- Var kommer det ifrån?

- Insta, TikTok. En massa olika.

- Finns det samma för ... ?

- Tjejer? Jag menar kvinnor. Klart det finns. Tänk själv.

- Och betyder ungefär samma sak?

 

Vilma flinade ...

 

- Du väl se.

 

... så öppnade hon dörren och de försvann ut och neråt gatan.

 

*****

 

Ungefär en månad senare fick jag ett sms från ett okänt nummer. 

 

"Vi måste snacka "

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

Wingman1969

Hur bra som helst! Det enda jag störde mig på var glidmedel, gubben måste ha en elefantsnabel! Skall nu läsa del 2....

24/5, 2023 kl. 21:43

#5

RuterEss

Huldran! go4it666! Tack!!! Det värmer. Jobbar på uppföljaren.

10/5, 2023 kl. 08:21

#4

go4it666

Härlig fart och action. Ser fram mot en fortsättning

7/5, 2023 kl. 09:10

#3

Huldran

RuterEss! Grattis till ännu en lyckad novell!! Gillar, Du är duktig på detta med snabb dialog.

Hälsning, // Huldran.



4/5, 2023 kl. 14:24

#2

RuterEss

#1 MalmöLars. Tack! En idé till fortsättning finns (precis som sista raden antyder), men det är ett par andra projekt som ligger före). Å andra sidan så vet man aldrig. Det är lite som det vi skriver om. Ibland går det fort och ibland tar det längre tid.

17/4, 2023 kl. 14:10

#1

MalmöLars

Härligt, en fortsättning kan man ju hoppas på.

17/4, 2023 kl. 13:55