Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/4, 2023 kl. 11:57, av mx55

Sextonåriga Nellie med kompisar i snöstormen

Del 3 av 4 i serien Inte så här livet skulle bli

Det plötsliga snöovädret lamslår Stockholms busstrafik och jag låter Nellie och tre av hennes kompisar övernatta i min lägenhet. Först är jag lite besviken över att jag inte kommer kunna ligga med henne, men det ändras snart.

OBS: Även om platserna som nämns i denna text finns i verkligheten så har inget av detta hänt. Alla likheter med riktiga personer är en slump. Jag vill inte på något sätt uppmuntra till att göra något likt det denna text beskriver i verkliga livet. Vuxna människor gör bäst i att lämna tonåringarna till varandra och istället fokusera på personer i sin egen ålder. Men fantisera kan man ju alltid. 

Måndag den 21 november 2022.

”Nu faller bomberna.”

Trotts dess totala orimlighet så var det faktiskt min första tanke när himlen helt plötsligt fylldes av det blålila ljuset. Sedan kom den mullrande knallen. ”Åska? Nu? Mitt i vintern?” tänkte jag sedan.

Vädret hade plötsligt vänt från att vara grått och regnigt till att snön nu vräkte ner. Klockan var nästan ett på natten när jag klev ut från min lägenhet på Färnebogatan i Farsta och begav mig bort mot tvättstugan. Jag hade, säkert mot alla regler, ställt upp dörren så att jag skulle kunna komma in och hämta min tvätt efter att ha sett klart kvällens snooker. Ännu en av alla konstiga grejer jag plockat upp under mina år på den gröna ön.

När nästa blixt kom och målade hela snön i sin nästan cerisea färg så hade jag hunnit få upp mobilen och fått fram dess kamera. Jag fick till några lågljusbilder som jag tyckte blev hyfsat lyckade innan jag återigen greppade tag i den tunga tvättkorgen och började streta tillbaka till det höga punkthus som var mitt, eller i alla fall det som jag just nu hyrde en andrahandstrea i.

När jag kommit in så skakade jag bort den värsta snön från jackan innan jag hängde upp den på sin platts. Jag kollade kort mot tvätten jag nyss burit in och bestämde mig, efter en gäspning, för att den fick vänta tills morgondagen, eller möjligen dagen efter den. Det brukade bli så om jag kände mig själv rätt. 


När jag vaknade på morgonen så föll fortfarande snön. Som vanligt låg jag och drog mig fram tills sextiden då jag klev upp och skruvade igång P4 Stockholm på köksradion. Det jag hörde var inte allt för uppmuntrande nyheter. 

Även om SL försökt att få ut sina bussar på vägarna så sades det från start att det kunde bli stora förseningar och en del busslinjer hade redan ställts in. Jag började att väcka barnen samtidigt som jag förberedde mig på en jobbig morgon. En normal dag hade jag och barnen bara behövt kliva ut genom dörren och gå de knappt två hundra meterna bort till busshållplatsen. Därefter var det ungefär tio minuters restid till skola och förskola. Men så skulle det inte bli idag. Vid sjutiden hade i princip alla bussar söder om stan ställts in. 

Efter frukost så valde jag ändå att klä på barnen deras ytterkläder och påbörjade sedan en promenad mot Farsta Centrum och tunnelbanan. Vi gav dock upp redan när vi passerat busshållplatsen utanför vår dörr. Det var nästan omöjligt att ta sig fram genom den djupa snön och överallt lurade det hala isfläckar. Jag antog att vi skulle hinna slå ihjäl oss både tre och fyra gånger innan vi ens kommit fram till tunnelbanan och vem visste sedan hur det skulle se ut resten av vägen. Det var helt enkelt lika bra att ge upp.

Jag skänkte en snabb tanke till stackars Nellie som antagligen skulle behöva gå, den vanligtvis knappa halvtimmes långa promenaden, bort till Tyresö Centrum i detta väder, för att sedan få vänta på någon av de få bussar som trotts allt gick därifrån. Jag hade ju ändå tunnelbanan bara några minuter bort och den verkade ju faktiskt fungera, även om jag just nu inte vågade gå dit.

Jag och Nellie hade fortsatt att ses under våren och sedan hon börjat på ett engelskspråkigt gymnasium inne på söder så hade vi kunnat ses allt oftare. Ibland sa hon till sina föräldrar att hon sov kvar hos någon kompis inne i stan för att sedan spendera natten i min säng. Andra gånger kom hon förbi under någon av de eftermiddagar som jag jobbade hemma för att få sig ett snabbt knull och lite middag, innan hon sedan åkte hem till sina föräldrar. 

Senaste gången hon hade varit på besök hade faktiskt varit i torsdags. Jag hade blivit inbjuden till en AW med ett rekryteringsföretag och frågat Nellie om hon kunde vara barnvakt. Första gången jag frågat om hon kunde se efter barnen var bara några veckor efter att hon börjat gymnasiet. Det hade känts lite märkligt att förklara det för hennes föräldrar men jag sa något om att jag hade hennes nummer sedan hon passade barnen när vi var grannar och att det kändes skönt att ha någon som barnen redan kände.

Redan från start hade Nellie varit bestämd med att hon inte ville ha något betalt. Även om vi såklart träffades även när hon inte passade barnen så kändes det konstigt för henne i och med att kvällen oftast slutade i min vardagsrumssoffa med min kuk i hennes anal. Jag höll kanske inte riktigt med henne men kunde ändå förstå hur hon kände det. Det var nog enklast, och bäst, att bara hålla det till att hon var en kompis som ibland kollade till barnen. Att vi ens berättade det för hennes föräldrar var för att det i alla fall ibland kunde vara bra att de visste vart hon var någonstans, om de frågade.

Såklart hade jag ingen koll på hennes övriga sexpartners. Jag visste egentligen inte ens om hon hade några och jag brydde mig inte heller. Det kändes dock som att hon kom till mig just för att knullas där bak och jag hade verkligen inget emot att göra det. Även om vi så klart hade lite vaginalt sex också.

Min favorit var att ta henne framifrån medan hon låg på rygg. Jag älskade att se hur hennes ansikte såg ut medan jag rörde mig i henne. Däremot var hennes favorit att bli tagen bakifrån. Hon hade berättat att det berodde på att jag kunde köra mycket snabbare och hårdare då, vilket var något som hon uppskattade.

Att vi höll till i vardagsrummet berodde mest på hur lägenheten var utformad. Invid hallen låg det två sovrum som var placerade mitt emot ett badrum. I änden av hallen fanns öppningen till vardagsrummet och till höger om det fanns köket. 

Eftersom att mitt sovrum låg placerat mellan barnens rum och vardagsrummet så fungerade det som någon form av ljudbuffert mellan resten av lägenheten och dem. Det var allmänt skönt att inte riskera att vecka dem även när jag var vaken sent på kvällen och särskilt bra var det ju när Nellie var på besök. Dessutom brukade hon ändå sova på soffan just de kvällarna.

Medan Nellie var min unga kk som kom till mig för att bli hårt påsatt där bak så hade jag också skaffat en älskarinna till. Hon hette Sara och var några år yngre än mig och ganska nyseparerad. Hon hade flyttat in med sin sjuåriga son i början av augusti och redan från start hade han och mina döttrar börjat att leka. Det tog inte lång tid innan de började vara över hos varandra och snart började även jag och Sara att umgås. Efter en middag med någon flaska vin för oss vuxna så hamnade vi i säng med varandra. Det kändes som en ganska naturlig sak. Vi var varandras rebounds, eller åtminstone var jag hennes.

Det var ganska skönt att också ha en tjej som var i min ålder och som jag hade mer lugnt, eller normalt, sex med. Vi brukade köra vanligt vaginalt sex i missionären och vi var ganska nöjda med det bägge två. Jag hade faktiskt funderat på att se om vi kunde ses denna måndagskväll nu när vi båda var barnfria.

Förutom sexet så var det också skönt att ha någon vuxen att umgås med. Visserligen pratade jag och Sara inte så mycket mer med varandra än det som behövdes för att koordinera kring våra barn samt det som behövdes för att planera när vi skulle träffas.

Annars så hade jag en till vuxen vän som jag hade kontakt med och det var Lena. När jag lämnade Skara-trakten i somras så trodde jag nästan att det var starten på något romantiskt men ju längre tiden gick desto mer utvecklade det sig till en värdefull vänskap. En vänskap där vi pratade om alla problem som föräldraskapet medför men också om världen, livet och allt och inget. Om det inte vore för att hon bodde på andra sidan landet så hade jag velat spendera ändlösa timmar med henne på något mysigt fik. Lyckligtvis så tillhör vi ju båda generationen som faktiskt gillar att prata i telefon så vissa kvällar kunde vi sitta i timmar. Ännu hellre så tog vi varsin långpromenad samtidigt som vi bara lät orden och tankarna flöda.

Dock så fanns ju det sexuella där. Det var trotts allt hon som lärt mig och mina bästa barndomsvänner att ha sex den där sommaren för lite mer än tjugo år sedan. Att vi sedan sågs av en slump i somras och att det också ledde till fantastiskt sex var ju också något som lades till. När jag var femton hade jag och mina kompisar fått ha gruppsex med henne och för några månader sedan hade jag och en av dem, Simon, återigen fått ta henne i en dubbelmacka.

Jag hade lovat mig själv att jag skulle se till att det inte dröjde tjugo år tills nästa gång jag dubblade en kvinna. Jag ville faktiskt göra det igen med Lena och det var något hon både visste om och var inställd på skulle hända. Samtidigt så ville jag också försöka få till det med någon annan. Inte för att jag egentligen visste hur det skulle gå till. Visserligen så hade Sara, efter en kväll med kanske lite väl mycket dricka, skrattande berättat att hon och hennes ex faktiskt haft en del gruppsex med både flera män och kvinnor. Så kanske.

Däremot hade jag nästan inte haft någon kontakt alls med Simon. Efter att vi slutade gymnasiet i mitten av 00-talet så hade vi kompisar tappat kontakten och egentligen inte hörts alls. Nu hade han och jag bara skrivit i den gemensamma chatten vi hade med Lena, men inget privat. Om det inte varit för att vi bott så långt ifrån varandra så hade vi kanske kunnat ses på en öl. Eller så var det bara något vi intalade oss själva. Vad hade vi att prata om egentligen? Gamla barndomsminnen och så händelserna den där sommaren som Lena invigde oss i sex. Eller som Simon kallat det i chatten: ”Sommaren vi lärde oss knulla”. Jag kan inte säga att jag var allt för förtjust i den, i mitt tycke, lite för grabbiga beskrivningen. Men samtidigt så var det väl det som hon hade gjort.


Vår insnöade dag passerade rätt långsamt. Barnen satt mest och glodde på tv:n medan jag försökte få lite jobb gjort. Jag lyckades till och med att ta hand om den där tvättkorgen. Framåt eftermiddagen så började vägarna bli bättre plogade samtidigt som vinden avtog så pass mycket att alla vägar inte helt omedelbart blåste igen. Däremot så hade SL fortfarande ställt in all busstrafik.

Jag hade haft en irriterad sms-trafik med barnens mamma under stora delar av eftermiddagen. Det var hennes vecka och överlämningen skulle skett i samband med att barnen hämtades från skola och förskola. Nu undrade jag om jag kunde försöka komma över till henne, medan hon tyckte att det varit bättre om jag hade dem en natt till. Min inställning var att skolan låg mycket närmare henne och om prognosen var rätt, och vi fick mer snö, så skulle det vara otroligt mycket lättare för henne att få iväg barnen, än det skulle vara för mig. 

Tillslut kokade allt ner till att hennes nya kille satt fast hemma hos henne och inte hade lust att försöka ta sig hem i snön. ”Well. Tough luck and sucks to be you, mate”, var min enda tanke där. 

Så när klockan var runt halv fem så drog jag återigen på barnen sina ytterkläder för att sedan inleda vår polarexpedition till Farstas tunnelbana. Det svåra blev sedan att ta sig från Hökarängen till Sköndal. Gångbanan längst med Örbyleden var rätt bra plogad men det samma kunde tyvärr inte sägas om vägarna inne bland husen.

Jag var nästan lite orolig för att den nya killen skulle vara där. Jag hade aldrig träffat honom och det hade tydligen inte barnen heller. Lyckligtvis så var han borta ur lägenheten när vi kom fram och även om Clara, mitt ex, varit irriterad över att vi skulle komma så var hon såklart glad att träffa barnen. Så medan hon förberedde middag så begav jag mig ut i blåsten igen.

Under tiden jag varit hos Clara hade snöfallet och vinden återigen tilltagit. Det var redan flera centimeter med snö på gångbanan längst med den stora vägen och jag var faktiskt lite osäker på om jag hade kunnat ta mig hem om jag gått ens en halvtimme senare.

Jag grymtade till över snön och tänkte på eftermiddagen, på Clara och den nya killen samt på de irriterande sms:en.

“Oh the prickly bush
Bears my heart full of sore
And if ever I get away from that bush
I’ll never get caught any more.”

Jag muttrade fram orden till den irländska folksången medan jag pulsade fram genom snövädret. Jag ville inte säga att jag aldrig någonsin tänkte skaffa mig en ny partner och jag uteslöt inte möjligheten till att det blev ännu ett barn, även om det kändes rätt osannolikt. Men att sätta mig i situationen att behöva bolla detta fram-och-tillbakaliv med en mamma som var fullt upptagen med att ta igen tjugoårstiden var, i vilket fall, inget jag ville göra om.

”If ever I get away from that bush, I’ll never get caught any more”

Jag suckade igen. 

På tunnelbanan hade jag dragit iväg ett sms till Sara och frågade om hon ville ses men fick till svar att hon satt insnöad hos sitt ex i Trångsund. Så väl innanför dörren så gjorde jag mig en kopp te och satte igång en spellista med lite irländsk musik. Nu när jag väl fått folkmusiken på hjärnan så var det väl lika bra. Samtidigt började jag värma upp en färdigsoppa att äta.

Det var när jag sedan halvlåg på den stora vardagsrumssoffan med ännu en mugg av det starka Lyons-teet mellan händerna som det plingade till i telefonen. Jag sträckte mig mot vardagsrumsbordet och ställde ner muggen innan jag reste mig upp och gick bort till köket där jag lagt mobilen. Så fort jag tände skärmen såg jag att jag fått meddelanden från Nellie.

> What’ up old man! stod det som första meddelande.
> Kommer inte hem i snön och undrar om jag kan komma förbi.
Jag log lite och svarade direkt att hon såklart var välkommen. 

Klockan hade hunnit bli en bit efter halv nio när det kom ett nytt meddelande som informerade om att hon nästan var framme och ungefär tio minuter senare så knackade det lätt på dörren.

¬¬¬– Hiya’ Nellie, sa jag så fort jag såg henne stå utanför min dörr.
– That feckin’ snow’s bloody killing me, svarade hon och skakade snöflingorna ur sitt långa blonda hår.

Sedan hon börjat på det engelskspråkiga gymnasiet så hade vi börjat att roa oss med att prata engelska. För att göra det ännu roligare så försökte jag att lägga in så mycket ”north dub” som jag bara kunde. 

– Jag fick med mig några kompisar, sa hon sedan samtidigt som tre andra tonåringar kom in bakom henne.
– Hoppas det är ok för de kan inte heller komma hem, sa hon sedan.

Jag kan ju inte säga att jag var överlycklig över att tre personer till kom hem till mig denna kväll. I synnerhet inte som att jag nu hade sett framför mig hur jag skulle få ha det lite kul med min, nu sextonåriga, tonårs-kk. Men så såg alltså inte kvällen ut att bli. Samtidigt så kunde jag ju inte slänga ut dem i snöstormen.

– Klart det är, svarade jag därför.
– Tack. Schyst, svarade hon innan de andra klev över tröskeln.

Förutom Nellie själv så bestod gruppen av två killar och en tjej. Den ena av killarna presenterade sig som Niklas och den andra som Albin. Tjejen hette Ida.

– Har ni ätit något, frågade jag samtidigt som jag började att gå in mot köket.
– Nej. Faktiskt inte. Vi har inte ätit något sedan lunch, svarade Nellie som kommit efter mig.
– Så ni är rätt hungriga då? frågade jag därför och fick ett jakande svar från alla.

Trotts den sena timmen och att jag själv redan ätit så började jag att laga till spagetti och sojafärsås samtidigt som ungdomarna satte sig i mitt vardagsrum. Medan Albin och Ida kröp in tillsammans under en av mina enorma filtar så satte sig Niklas och Nellie med lite mellanrum emellan sig och under varsin filt. Plötsligt hörde jag hur någon satte igång tv:n.
 
– Jag trodde att ingen i er ålder såg gammaldags tv längre, ropade jag från min plats vid spisen.
– Nä. Men det var så tyst, svarade Niklas. 

– Så vad har ni gjort idag då? frågade jag och fortsatte.
– Förvånad att du ens tog dig till skolan Nellie.
– Jo. Fast vi hängde i Albins och Niklas replokal i natt så det är därför.
– Replokal? sa jag frågande.
– Ja. Brorsans band hyr en lokal vid Liljeholmen typ och vi får hänga i den ibland. Vi brukar vara i en på söder annars men man får inte vara där på helgerna så …, svarade Albin.
– Så du är inte med och sjunger då? frågade jag med blicken riktad mot Nellie.
– Nä. Jag och Ida är groupies, svarade hon och tonåringarna skrattade till lite.
– Eller Ida är, fortsatte hon. 
– Hon och Albin är ihop. 
– Fast jag sjunger i bandet också, fyllde Ida i.

Ida var ganska lång, kanske ett par centimeter kortare än mina hundraåttiotre, och hon hade mörkt hår som hon färgat i en rödlila nyans. Håret gick ner en bra bit på ryggen och omgav ett ganska smalt ansikte. Jag kunde mycket väl se henne som sångerska i något indierockband samtidigt som Albin, med sitt svarta, rätt tjocka hår, säkert spelade bas eller möjligen synt. Inte för att jag visste om indierock var en grej längre. Alla nya låtar som jag tänkte hade släppts igår hade ju ungefär tio år på nacken vid det här laget. 

Normalt sett så skulle jag nog inte reflekterat över att hon såg bra ut eller, för den delen, funderat på hur stora hennes bröst var under den tighta tröjan. Men jag var tvungen att erkänna att allt sex med Nellie hade gjort mig lite mer gubbsjuk än tidigare. Särskilt när tjejen satt vid samma köksbord som henne. 

Samtidigt kunde jag inte låta bli att fundera över Nellies och Niklas relation till varandra. Hon hade ju trotts allt också hängt i replokalen kvällen innan. Annars så brydde jag mig verkligen inte om vilka andra sexuella relationer som Nellie eventuellt hade. Jag tyckte inte att det riktigt rörde mig. Men tanken på att tonårskillen som just nu satt bredvid henne kanske fått sänka sin kuk i hennes fitta gjorde mig, även om jag hatade det, faktiskt lite svartsjuk. Men å andra sidan hade de ju inte delat filt. Dessutom var jag inte säker på om han var hennes typ. Åtminstone inte jämfört med mig. I det stora hela såg han rätt pojkaktig ut med en spinkig kropp och kortklippt blont hår.

– Så. När det började snöa och ändå var rätt sent så sov vi över, sa Nellie och fortsatte.
– Sedan tog vi bara tuben till skolan. Jag, Ida och Niklas går i samma klass och Albin går i trean. 
Jag nickade för att visa att jag hängde med.
– Men så gick det inga bussar hem. Niklas bor i Sköndalsbro så vi försökte att ta oss dit. Men det var hur mycket snö som helst. Så då tänkte jag att vi kunde åka hit.

– Var bor ni andra då? frågade jag som svar på Nellies förklaring.
– Både jag och Ida bor i Nyfors, svarade Albin.
– OK. Hörde att det inte gick några bussar förbi Tyresö Centrum så svårt att ta sig hem då antar jag.
– Ja. Ganska, svarade Ida mig och skrattade.

När vi var klara med maten så hade klockan redan hunnit bli elva så jag antog att det var bäst att försöka sova. Jag frågade Nellie lite om hur de ville lösa allt och efter lite stökande kom de fyra fram till att Ida och Albin skulle ta våningssängen i barnens rum medan Nellie och Niklas skulle ta varsin del av soffan. 

Jag försökte skaka av mig tanken på hur en arton- och sextonåring antagligen inom kort skulle ha sex på min femårings säng och gjorde en mental anteckning om att jag skulle bädda om båda barnens sängar innan de återkom nästa vecka. Samtidigt så tyckte jag lite synd om Nellie som för andra natten i rad skulle få sova hoptryckt på en soffa. Samtidigt så kunde jag ju knappast erbjuda henne plats i min säng, hur gärna jag än ville. 

- - -

Enligt den lilla klockradion så var klockan halv ett när jag väcktes av hur någon la sig bredvid mig i sängen. Av gammal vana så låg jag längst ut till höger och personen som nu krupit upp bredvid mig hade lagt sig innanför. Långsamt rullade jag runt och möttes av synen av Nellies ansikte.
– Hej, viskade hon.
– Hej, viskade jag tillbaka och log.

– Är du sur?
– Va? Nej? För vad?
– Att jag tog med alla?
– Nä. Mest lite ledsen att jag inte kunde dela säng med dig men klart jag inte vill att ni ska frysa ihjäl eller behöva sova på en replokalsoffa en natt till.
– Tänkte inte ens på att vi kunde åka dit. Vi försökte gå från både Hökis och Farsta men det var helkört. Massa knäckta träd och skit. Dessutom ville jag träffa dig, avslutade hon med ett leende.

Jag log tillbaka och la min hand över henne. Hon hade nu kommit upp med ansiktet i höjd med mitt och snabbt och lätt så möttes våra läppar innan våra munnar öppnades.
– Vågar vi? frågade jag.
– Jodå. Alla sover. Fast jag är rädd att Albin och Ida knullat i Elsas säng.
– Gissade att det skulle hända, svarade jag och kysste henne sedan igen.

Så fort vi dragit bort våra ansikten från varandras så rullade jag över henne på rygg. Nellie hade fått låna en stor t-shirt att sova i och jag drog nu snabbt upp den över hennes små bröst innan jag började att kyssa mig ner över magen. 

När jag kommit ner till hennes trosor så hjälpte hon till så att jag kunde dra av dem. Genast var jag på plats med mina fingrar mellan hennes smått bulliga blygdläppar och jag kunde genast känna att hon redan var våt. Därför tvekade jag inte med att föra in två fingrar i henne innan jag också satte min tunga mot hennes utskjutande klitoris.
– Mmmmheee, suckade hon så fort jag började att slicka.

Jag drog med tungan i cirklande rörelser över den hårda knappen samtidigt som jag fortsatte att pulla henne. Mitt ring- och långfinger pressades in och ut i henne med snabba rörelser samtidigt som jag lät min tunga fortsätta att fladdra över hennes känsliga punkt. När hon kommit hit tidigare ikväll hade jag blivit besviken på att jag inte skulle få ligga med henne men nu låg jag ändå här med mitt ansikte över hennes ljuvliga och helrakade fitta. Såklart borde jag ha förstått att det här skulle hända. Eller så borde jag i alla fall insett att det var en möjlighet. 

Jag låg raklång på mage mellan hennes särade ben och fortsatte att ihärdigt slicka och pulla min unga sexkompis. Hon hade lagt sig raklång på sängen med benen särade men med knäna lätt böjda så att hennes hälar trycktes ner i madrassen. Trotts att hon blivit ett år äldre sedan första gången vi låg med varandra så var hon fortfarande liten, nätt och väldigt söt. Jag tackade vilka högre, eller kanske undre, makter som var ansvariga för att jag fick göra det här. Det var trotts allt bara slumpen som gjort att vi sågs den där augustikvällen för ett år sedan och definitivt att vi började att ses efter det. 

Med de tankarna i huvudet så drog jag mig undan från hennes fitta och började att resa mig upp. Jag hörde hur hon gav ifrån sig ett besviket, gnyende läte innan jag ställde mig på knä mellan de särade benen. De var helt avslappnade när jag lyfte upp dem och la hennes fötter mot mina axlar. Sedan så riktade jag in kuken.

Vi suckade båda nöjt när jag lät mitt ollon och sedan resten av skaftet glida in mellan hennes blygdläppar och in i hennes mjuka och våta inre. Hon var fortfarande rätt trång och det kramade skönt runt min kuk medan jag började att röra mig ut och in i den våta tunneln.

Jag hörde Nellies mjuka, gnyende stönanden samtidigt som jag fortsatte att knulla henne i ett lugnt men taktfast tempo. Jag såg ner på punkten där våra rakade kön möttes och såg som hypnotiserad på hur min kuk rörde sig fram och tillbaka mellan de utskjutande blygdläpparna. 

Jag la över hennes vänsterben så att det också låg mot min högra axel och lutade mig sedan lite framåt. På så vis trycktes hennes fitta ihop något och blev ännu lite trängre. Sedan pressade jag hennes ben lite mer mot hennes mage så att jag kunde ställa mig snett uppifrån. På så sätt började jag sedan att gnida min kuk mot hennes klitoris. 

Reaktionen lät inte vänta på sig och jag hörde direkt hur hennes flämtande andetag blev allt kortare allt medan gnyendena ökade i intensitet. Hennes röst blev gällare och något högre och jag tror inte att någon av oss tänkte på att vi inte var ensamma i lägenheten. Jag gjorde i vilket fall inte på det.

Jag ökade takten på mina rörelser och fortsatte att stöta i henne allt medan hon fortsatte att stöna och gny framför mig. Jag såg ner i hennes ansikte och såg att hon blundade. Hon hade fortfarande på sig t-shirten som hon fått låna men den låg nu uppdragen nästan hela vägen till halsen. Jag såg hur hon flyttat sina händer till sina små bröst och försiktigt tycktes klämma runt dem.

Jag önskade att jag kunde knulla henne hela vägen till orgasm men kände tyvärr hur jag började att närma mig min egen utlösning. Därför drog jag mig ur henne och hörde direkt hur hon frustrerat suckade till. Som svar så var jag genast tillbaka med mitt ansikte mellan hennes ben.

Omedelbart så började jag att slicka med min tunga över hennes klitoris samtidigt som jag denna gång körde in tre fingrar i henne. Varje gång jag kom helt in så pressade jag dem upp mot hennes mage samtidigt som jag snabbt lät tungan fladdra över den känsliga knappen. Samtidigt som jag gjorde detta så lyfte jag upp vänsterhanden mot hennes bröst.

Målet var helt klart att få henne att komma nu och tillsammans med pullandet och slickandet så började jag att med ett lätt tryck dra i hennes, från mitt håll sett, vänstra bröstvårta. Jag hörde hur hon återigen började att stöna och gny allt högre innan hon tillslut skrek rakt ut.
– Aaaaaaahheeee! hörde jag hur hon nästan vrålade ut i rummet.
Efteråt så låg hon bara kvar och andades. 

Själv så låg jag kvar med ansiktet mellan hennes ben och såg på hur fittan pulserade lätt i orgasmens efterdyningar. Jag lyfte mig på armbågarna och såg upp mot hennes ansikte och möttes av ett leende.
– Tack, sa hon i en viskning.
– Anytime, svarade jag och fnissade till. 
Sedan log vi mot varandra igen innan hon satte sig upp och kramade om mig. Därefter möttes våra läppar.

Jag reste mig upp och satte mig på sängkanten. Efter att ha dragit några lugnande andetag så drog jag ut min nattygsbordslåda och plockade fram en flaska med glidmedel.
– Har du lust? frågade jag och visade upp flaskan.
– Klart jag har, svarade hon och kröp genast bort mot mig.

Hon klättrade snabbt över mig och satte sig i mitt knä med ansiktet vänt mot mitt. Våra läppar möttes snabbt igen och jag tänkte, som så många gånger förr, på hur konstigt det kändes att kyssa denna tjej. Det var en känsla jag aldrig kunde vänja mig vid. Det kändes inte längre konstigt att ha sex med henne men att kyssas kändes alltså fortfarande märkligt.

Annars hade jag inte längre några som helst betänkligheter över att jag låg med en tjugo år yngre tjej som fortfarande, trotts att det var lagligt att ligga med henne, faktiskt i det närmsta var ett barn. Visserligen så såg hon lite vuxnare ut nu än hon gjort för ett år sedan men det var, som sagt, inte någon tvekan om hur ung hon var.

Men vi var båda villiga och kåta och dessutom hade vi ett fantastiskt sexliv som, av allt att döma, gav oss bägge tillfredställelse. För att minska mitt eventuella maktövertag så hade jag ju dessutom sagt att hon var lika välkommen som jag att initiera sex och vid det här laget så var det i stort sett bara hon som bestämde när det faktiskt blev av. Jag vet inte om det gjorde, eller gör, saken mer ok men det dövade den eventuella rest av dåligt samvete som jag fortfarande hade kvar. 

Om det inte varit för att min kuk mjuknat något sedan jag satt mig upp så hade den glidit rakt upp i hennes fitta när hon satte sig i mitt knä. Nu styvnade den dock rätt fort under hennes gnidande rörelser och precis när jag tänkte försöka rikta in den mot hennes öppning så reste hon sig upp.

Det första hon gjorde var att dra av sig den nu ganska svettiga t-shirten innan hon sjönk ner på knä framför mig. Hon tog tag i min kuk med sin högerhand och började genast att föra den upp och ner längst med skaftet. Det dröjde dock inte lång tid innan hon böjde sig framåt och satte sina läppar runt mitt ollon för att sedan ta in resten av mig i munnen.

Hon började genast att köra munnen upp och ner längst med mitt skaft och jag fick tillslut stoppa henne så att jag inte skulle komma i hennes mun. Självklart hade det varit skönt att få göra det och sedan få spruta hennes söta ansikte fullt av min kladdiga säd. Eller åtminstone få skjuta ut den över hennes bröst. Hon föredrog helt klart det sistnämnda om jag skulle komma utanför henne.

Hon lyfte omedelbart bort sitt ansikte från min kuk och gick upp på sängen igen. Jag vände mig mot henne och lutade mig återigen fram och ställde mig på alla fyra och gick ner på henne. 

Den här gången lät jag bara tungan göra jobbet. Jag slickade längst med hennes blygdläppar och upp mot klittan innan jag vände neråt igen och lät min tungspets glida in mellan de särade läpparna. Jag lapade i mig av hennes safter och hörde återigen hur hon gnydde framför mig. Jag insåg dock att jag inte riktigt skulle orka att slicka henne till en ny orgasm såhär nära inpå hennes förra utan reste mig ganska snabbt upp igen.

Denna gång så drog jag åt mig en av mina kuddar och snabbt så la hon sig med sin rumpa uppe på den. Hon särade direkt på benen och på så sätt fick jag fri tillgång till hennes bakre öppning. Jag plockade åt mig glidmedelsflaskan som jag ställt på bordet och skruvade direkt på dess lock.

Flaskan hade en pump, ungefär på samma sätt som en tvålflaska. Jag satte därför den lilla utstickande biten mot hennes rosett innan jag började att trycka ut glidmedlet. Så fort lite av det hade hamnat mellan hennes skinkor så började jag försiktigt trycka in det. Först använde jag bara lillfingret men snart så kunde jag trycka in mitt långfinger för att sedan lägga till ringfingret.

Jag pullade hennes bakre öppning ett tag innan jag reste mig på knä och snabbt smörjde in mig själv och strax efteråt så hade jag satt mitt ollon mot öppningen. Jag såg frågande mot henne och hon mötte mig snabbt med en nickning. Utan att tveka började jag därför att pressa mig in i henne och snart var jag förbi hennes ringmuskel. Jag såg ner i hennes ansikte och såg hur det vred ihop sig något medan jag började att röra mig i henne. 

Vi hade oftast ganska lugnt sex när jag tog henne vaginalt men det blev oftast hårdare när det väl var dags för analsexet. Ibland kunde vi köra snabbt även i fittan, särskilt de gånger vi knappt kunde hålla oss tills vi fått av oss alla kläder, men oftast var det som det varit ikväll. 

Därför började jag att ganska snabbt röra mig i snabba och hårda stötar i henne. Jag såg ner på hennes nakna kropp. På hennes blonda hår, på det söta ansiktet och på munnen som stötvis flämtade fram gnyenden blandat med korta andetag. Jag såg över de små brösten som studsade något i takt med mina hårda stötar och ner över den platta magen. 

Hon låg med benen brett isär och med de små fotsulorna hårt pressade mot lakanet. Mellan hennes ben kunde jag se hur hon fört sin hand till sin fitta och nu spelade med fingrarna över klittan. Samtidigt så åkte min kuk ut och in i hennes röv med hårda och snabba stötar. Det var en fantastisk syn men framför allt så var det en otroligt fantastisk känsla. 

Jag fortsatte att knulla Nellie i några minuter innan hon stönade till att hon ville vända på sig. Jag drog mig genast ut ur henne och såg hur hon kastade undan kudden för att sedan ställa sig på alla fyra. Jag ställde mig snabbt på knä bakom henne och efter att ha pressat in ytterligare lite glidmedel så tryckte jag in kuken igen.

Hon stod och svankade ordentligt så att jag kunde köra min kuk rakt in i henne och snart var jag uppe i en rätt snabb takt där jag tog henne med hårda stötar. Min kuk trycktes in och ut i henne och jag flämtade hårt av ansträngningen. Samtidigt stod Nellie framför mig och skrek ut sin njutning.
– Aaaaahhee!! Faaa-nne-heee! Åååååhheee! skrek hon i takt med stötarna.
– Ååååhhheee!

Jag fortsatte att knulla den lilla tonåringens röv med hårda stötar i ytterligare några minuter. Min kropp slogs mot hennes skinkor och ibland gjorde det nästan lite ont när mitt blygdben slogs med dem. Tillslut var jag dock tvungen att dra ner lite på takten.

Jag fortsatte dock att röra mig i henne och kunde tydligt höra hur hon lugnade ner både andning och ljuden. Men så fort jag ökade på takten igen så började hon återigen att flämta, gny och skrika. Samtidigt som jag rörde mig i henne så lirkade jag in min högerhand runt hennes ben och nådde på så vis precis fram till fittan. Jag satte mina fingrar mot hennes klitoris och började att spela med dem över den.

Nellie reagerade direkt genom att börja stöna ytterligare mer.
– Jaaahe, jaaahhee, faaaane! skrek hon medan jag fortsatte att smeka över den känsliga knappen.
– Ja-ahaa! Åhe, åhe, aaaaarggheee! fortsatte hon sitt skrikande. 

Jag försökte att öka på hastigheten över hennes klitoris samtidigt som jag fortsatte att pumpa hennes anal med min kuk. Det var inte långt kvar innan jag skulle spruta och jag ville gärna ge henne en orgasm till innan dess. 

Jag hörde hur hennes flämtande andetag blev allt mer stötvisa och hur de ord hon ändå fick ur sig blev allt mer ohörbara. Tillslut så skrek hon rakt ut samtidigt som jag kände hur hennes fitta började att bada mina fingrar i dess safter.
– Aaaaaaaaaaaahhheeeeeeäääää!

Hon stod på alla fyra i min säng med ansiktet riktat mot min huvudända. Hon hade huvudet böjt rakt fram och skrek direkt mot väggen.
– Jaaaaaaheeeee! fortsatte hon samtidigt som ännu en stråle av vätska träffade mig.

Jag lyfte bort handen från hennes fitta men fortsatte att stöta i henne. Hennes skrik byttes mot ansträngda gnyenden samtidigt som jag ökade ytterligare på takten i hennes röv.
– Åhe, åhe, ngy, nygyeee, fortsatte hon att stöna framför mig.
Jag gjorde några sista hårda stötar innan jag pressade mig så långt in jag kunde i henne och med ett högt kvidande ljud så släppte jag sedan iväg min sats. 

Jag stod still och pumpade ut stråle efter stråle av min säd i min unga kk:s anal samtidigt som jag kände hur hon skälvde till i ännu en orgasm, eller möjligen ytterligare lite efterdyningar av den förra. Det var då som min sovrumsdörr flög upp och rummet plötsligt badade i ljuskäglan från den tända hallampan.

Det var inte som att jag och Nellie kunde försöka hitta på någon bortförklaring. Vi var båda nakna på min säng och jag stod fortfarande med min kuk begravd i hennes bakre öppning. Min kropp darrade fortfarande i orgasmens efterdyningar och trotts att jag försökte stoppa det så pressade jag fortfarande ut de sista dropparna av mina spermier i henne.

– Vad fan gör du? hörde jag Niklas skrika från dörröppningen.
– Vad är du för ett jävla äckelpervo egentligen? 

Jag drog mig ur Nellie och vände mig om. Jag insåg att synen av min slaknande och kladdiga kuk knappast hjälpte oss men vad skulle jag göra?
– Hon är för fan bara sexton! skrek han och såg äcklat på mig.
– Är du ok Nellie? frågade han sedan lite lugnare.

– Ja, svarade hon irriterat samtidigt som hon satte sig ner på sängen.
– Jag är helt ok. Kan du gå?
– Nej det kan jag inte! Det här är inte ok. Han är för fan vuxen. Han utnyttjar dig.
– Alltså. Chilla! Jag vill det här, sa Nellie tyst men fortfarande med irritation i rösten.

Niklas verkade bli lite överraskad av svaret men fann sig ändå ganska snabbt.
– Men du är fan vuxen! Du ska inte …, började han. Återigen vänd mot mig.

En sak måste jag ändå ge honom, tänkte jag. Han riktar sin ilska mot helt rätt person. Jag antar att många andra killar hade riktat sin ilska mot tjejen och kallat henne alla möjliga elakheter men den här killen visste i alla fall vem som gjorde fel här. Jag hann till och med fundera på om det var såhär bra killar var nu för tiden, för att sedan tänka på allt jag läst om tonårskillar som läckte nakenbilder på snapchat.

– Vad händer? hörde jag plötsligt Idas sömndruckna röst.
– Det jävla pervot våldtar Nellie, hörde jag Niklas svara.

Jag frös till is när jag hörde orden. Jag antog att det var så det måste se ut.

– Nej det gör han inte! hörde jag hur Nellie fräste till.
– Det var jag som kom in till honom och det är knappast första gången som vi ligger.

– Va? På riktigt? Men liksom? började Niklas osäkert.
– Ja. Han är äldre. Än sen’? Det har alltid varit jag som bett honom knulla mig.

Niklas stod fortfarande i dörröppningen men istället för arg så såg han nu mer och mer förvirrad ut. 
– Men alltså. Vi? sa han sedan frågande.
– Det var en gång! Okej? var Nellies svar. Hon lät fortfarande mest irriterad.

Jag såg hur luften verkade gå ur killen samtidigt som Ida tittade förvånat på honom och sedan på Nellie. Vid det här laget hade också Albin anslutit sig till gruppen även om han stod helt tyst.
– Ja. Jag ligger med en kille som är tjugo år äldre än mig och jag gillar det. Släpp det nu! sa hon sedan.

– Men. Alltså. Det. Liksom.
Jag trodde att jag förstod vad som for runt i Niklas huvud. I hans värld så skulle inte tjejer i hans ålder vilja ligga med gamla män som mig. Någon hade lyckligtvis bankat i honom att gamla gubbar inte skulle sätta på småtjejer och nu stod han framför en ung tjej som faktiskt ville ha sex med just en äldre man. Det måste vara ganska förvirrande.

– Släpp det Niklas, hörde jag Ida säga tyst.
– Men …, började han.
– Jag vet, svarade hon.
– Men hon gör som hon vill och det verkar inte som att han skadar henne.

– Så? frågade Niklas. 
Han lät fortfarande hård på rösten och jag tänkte att han tydligen inte gett upp ännu.
– Gå och lägg er, suckade Nellie som svar.
– Jag sover här i natt.

– På riktigt? frågade Niklas.
– Ja! svarade hon. 
Återigen lät hon sur.
– Släpp det Niklas, sa tillslut Albin.
– Vi kan snacka mer imorgon, sa han sedan tyst.
– Det finns inget mer att snacka om, svarade dock Nellie från sin plats på min säng.

Niklas suckade innan han med arga steg klampade iväg mot mitt vardagsrum. 
– Tack, sa Nellie tyst med blicken vänd mot Ida och Albin.
– Well. Can’t blame you girl. Han är faktiskt rätt snygg, svarade Ida och gav både henne och mig ett leende.

Sedan vände hon sig om och gick tillbaka mot mina barns rum med Albin i släptåg. Han vände sig om och gav mig en sista blick och jag tyckte att han faktiskt inte verkade vara äcklad av det han sett. Jag skulle nästan vilja påstå att han såg imponerad ut.


Stort tack för att du läser! Det är verkligen jätteroligt att se att många gillat historien om Nellie. Om du vill läsa mer om hur Micke började sin sexuella bana så finns det alltså i serien ”Sommaren vi lärde oss knulla”. Annars så kommer nästa del om Micke, Nellie och hennes kompisar inom kort.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

mx55

Det värmer verkligen att få läsa en så fin kommentar. Jag har ju en plan för vad jag vill lyckas med när jag skriver och det känns därför väldigt fint att få bekräftelse på att jag verkar lyckas. Så stort tack för den fina responsen och för att ni fortsätter att läsa.

Det kommer att komma mer om Nellie och Mickes liv. Närmast om vad som händer dagen efter. (Det var ju snökaos då också)

26/4, 2023 kl. 15:14

#1

Ulfochannika

Härligt, härligt! Som vanligt otroligt välskrivet. Och en händelseutveckling, som passar bättre i fantasin än i verkligheten, men skadar ju ingen att drömma sig bort med dessa underbara människor. Du öppnar för olika spännande händelseutvecklingar framöver. Det kan nog inte bli fel så länge som Nellie är med i historien. Men det kan nog öppna upp för olika konstellationer med avancerad och skön förbjuden sex

18/4, 2023 kl. 21:11