Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/8, 2019 kl. 15:35, av DaoDao

Rollspel

Del 4 av 9 i serien Bakfyllan

Jenny visade sig vara underbart galen!

Jenny var smått galen. Redan helgen efter deras möte hörde hon av sig, och bokstavligen bjöd in sig till honom. Han hade i och för sig inget emot detta, då hon var både vacker och trevlig – för att inte tala om kåt.

Hon anlände till hans stuga ute i skogen och när hon tog av sig sin tunna rock var hon klädd i brittisk skoluniform version sexig. Så kallade hon honom för magistern redan från början.

Det var bara att spela med. Han blev sträng och hittade på något han var upprörd över och hon föll in. När hon sedan låg över hans knä, och han smiskade hennes ljusa skinkor, kände han hur mycket han gillade detta. Eller var det bara skönt med henne?

Hon stod skamset efteråt och masserade de rödskinande skinkorna.

”Men flicka lilla..” sade han med sin rektorsstämma. ”Nu har du gett mig STÅND också... När skall du lära dig... Nu får du banne mig ordna upp detta...”

Han stod med händerna knutna mot höften och spelade sträng rektor ganska övertygande. Hon såg vackert generad ut.

”...förlåt... Magistern...!” säger hon med svag röst. En liten tår rinner på den släta hyn på kinden. Gudars vad upphetsande. Nästan så han blir rädd för sig själv.

”Nå...” säger han. ”inget du inte kan göra något åt..! Seså, min slyna... ner på knä!!”

Hon tvekar, men han stirrar hårt på henne så hon lyder. På knä börjar hon smeka honom över hans kön utanpå hans mysbyxor. Ståndet var väl synlig och han gjorde ingenting för att dölja det.

När hon drog ner byxorna, gjorde kuken det svårt en kort stund, men när hon väl fick linningen över ståndet, så svajade den ut i det fria. Hon drog hans byxor helt av, och han klev ur dem. När hon greppade kuken, såg händerna väldigt små och spröda ut. Hon var helt klart en mycket övertygande liten flicka, när hon beskådade hans organ rakt framför ansiktet. Hon lyckades se både rädd och kåt ut. Och nyfiken.

Tungan kom ut och snuddade vid hans ollon. Det ryckte till i kuken av beröringen. Först nafsade hon lätt längs kukstammen. Slickade på pungen och runkade honom lätt, innan hon slutligen tog honom i munnen. Hon spelade rollen som en ung oerfaren flicka väldigt väl och han skämdes lätt för att det gjorde honom så upphetsad.

Det blonda håret gungade när hon började suga honom med allt mer bestämda drag. Att känna hennes läppar glida över hans lem, med en upptäcktssökande tunga och då och då en lätt touch av tänderna, när hon med vakuum i munnen skapade en av de bästa avsugningarna han känt hittills.

WOW!!!

Jenny avbröt och tittade upp på honom med kåta ögon.

”Är magistern nöjd med min avsugning...?” undrade hon med ynklig röst. Sakta runkade hon honom så att den inte slakade. Hon lät kunden smeka ollonet och bet sig lätt i underläppen när hon undergivet tittade honom i ögonen, i väntan på hans dom.

”Mycket bra, stumpan...” säger han, men känner att han har lite svårt att låta bestämd, just när han njutit så. ”Du behandlar din magisters kuk med väl godkänt..” Han log lite lätt. ”Kanske du slipper mer straff, och får en belöning i stället!? Vad säger du om det, min flickslyna?”

Hon skakade till lite lätt, och såg lite förvirrad ut. Och sååå vacker...

”Är jag verkligen värd det?” frågade hon.

”Ja, min sköna elev... Det är du!” Han klappade hennes huvud och hon spann som en katt. ”Välj vilken present du vill ha!”

Hon tänkte en stund, fortfarande runkande honom. Så tittade hon upp med ett leende.

”Vill magistern...” hon tvekade. ”Vill magistern knulla mig..?”

Hon blundade som hon tog sats.

”Först i fittan... men sen...” hon svalde nervöst. ”Ta min oskuld i stjärten...!?”

Han blev förvånad. Spelade hon, eller var hon faktiskt anusoskuld? Spelade det någon roll? För honom, alltså? Det var väldigt lockande... Han tittade ner på henne kärleksfullt.

”Om du får mig att njuta med din fitta, så kanske jag gör det...”

Hon sken upp i ett leende, kysste ollonet och reste sig upp. De kysste varandra och så vände han på henne och fick henne att sätta upp sina händer mot väggen. Förväntansfullt svankade hon med stjärten, med en väl synlig och glänsande slidöppning vänd mot honom.

Hon hade en liten och smidig kropp, med smal midja och fasta skinkor. Han var överlycklig att få ha denna tillgång till denna unga vackra kvinna. Lätt galen men SÅ fantastisk. Han kände lite mer än kåthet nu. Kunde det vara kärlek?

Han var tvungen att böja på knäna lite för att kunna komma i rätt höjd. Greppade sin lem och lät ollonet smeka hennes slida. Den blev snabbt blöt. Hon stönade och redan nu böljade med kroppen. Att han funnit en kvinnan som var minst lika kåt som han var, fascinerade honom.

Den lilla slampan var tålmodig, när han retade hennes slida ytterligare, och gjorde henne kåtare än någonsin. Men det var han som bestämde, så det var bara för henne att gilla läget. Men hon verkade njuta av det. Fittsaften rann nu nerför hennes innanlår. Men inte heller han kunde hålla sig, så han greppade sin lem och pressade in ollonet mellan hennes blänkande blygdläppar.

Hon suckade nöjt. Men han stannade med bara ollonet inne. Juckade lite grann bara. Ville verkligen plåga henne till det yttersta. Njöt av att plåga henne. Hon stötte emot honom för att få in honom längre, men han följde med. Bara lite småjuck.

”PPPLLLEEEAAASSSEEEE.....” bönade hon. ”IN med den... Kör in din goa KUK i min FITTAAA”...

Det började rinna svett på hennes lilla rygg, och hon kastade med håret.

”ÅÅÅHHHHH...” Hon har slutat finna ord.

Då gled han in i henne. I ett enda långsamt drag, ända till botten. Hon var trång, men sagolikt fuktig, så det var inga som helst problem.

Och hon kom!

Bara den enda stöten, och hon kom med ett litet pipande. Han greppade hennes hår och drog huvudet bakåt hårt. Med andra handen greppade han hennes hals. Och hon fortsatte att komma. Hon morrade, stönade, skakade och pep, i en evig orgasm, utan slut. När den började klinga ut så stötte han hårt mot hennes livmodertapp, så kom hon igen.

Han hade rest sig upp, så hon hängde i hans kuk. Tårna krampade på henne och hon rev med naglarna på väggen.

Sen var hon slut.

Hon svimmade.

Han fångade upp henne, och kuken gled ur. Kroppen skakade i små spasmer fortfarande när han bar henne till hans säng. Där drog han täcket över henne, och satte sig själv i fåtöljen han hade i sovrummet.

Han tittade på varelsen i sängen och kände en stor tillgivenhet till henne. Starkare än han hade känt gentemot sin blivande hustru inledningsvis. Kan detta vara riktig kärlek?

Tankarna avbröts av att mobilen ringde. Den var kvar ute i vardagsrummet i hans byxor.

Naken och fortfarande med ett svajande halvstånd, indränkt i Jennys fittsaft letade han fram mobilen och svarade, samtidigt som han slog sig ner i fåtöljen.

”Tjenare!” sade han, aningen rossligt.

Det var en kvinnoröst i andra änden.

”Heeej..!”

Sedan var det tyst. Han kunde höra henne andas. Han väntade en stund.

”Ehh... Det är Maggan här... Margareta... du vet...”

Han visste givetvis vem det var. Han minns åter hur hon hade knullat henne dagen efter bröllopet. Men hennes andning lät annorlunda.

Tjenare, Maggan”, sade han... ”Allt OK?”

Hon suckade djupt.

”Jaaahhh....”

Han tänkte att hon måste hålla på att tillfredsställa sig. Hans kuk styvnade direkt.

”Jag såg dig allt... skall du veta...” sade hon lätt stönande. ”Såg dig... när du gick...”

Han anade det efter hennes beteende på stan tidigare. Men det var intressant att se hur detta skulle slut.

Hon flämtade i luren. Själv började han runka sakta.

”Vad gör du..?” frågade han, och såg framför sig hur hon låg naken och smekte sig själv.

”Åhh...” hon hade lite svårt att tala, uppenbarligen. ”Jaaagh njuuuter...”

Jo, tjena, det kunde han ju inte höra. Men det var helt klart upphetsande att höra henne. Han hade ju inte kommit när han hade älskat med Jenny, så det var ganska skönt att krama lemmen lite. Att den var indränkt i Jennys fittsaft gjorde det ju inte mindre skönt.

”Vad gör... DUUHH...” hon stönade fram frågan. ”Runkar du... digh...?”

”Ja... det är klart. Att höra dina sköna stön när du smeker din fitta, är väldigt upphetsande...”

Hon skrattar till.

”Jag smeker mig inte... själv...” säger hon och stönar allt högre.” Jag... får... hjälp...”

Stönen ökar i kraft och hon verkar tappa luren bredvid sig. Han hör hur hon kommer. Stönen ökar i styrka och intensitet, så plötsligt tystnar hon. Han mindes hur hon gjorde det med honom när hon kom den där dagen. Hjälp..? Hur fick hon hjälp..? Var det någon annan där?

Han hörde hur hon började andas igen. Tydligen var orgasmen slut. Men hon verkade ha glömt mobilen. Snart hörde han hur det rasslade till i den, och en annan röst.

”Hej, snygging!” han kände igen rösten, men kunde inte placera den. Det var en ung kvinna. ”Jag slickade hennes underbara fitta tills hon kom... Hon är så fantastisk... Önskar du var här och såg på... eller var med...”

Vem kunde det vara?

Hans första tanke var Jenny, men hon låg ju i hans säng.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.