Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/8, 2019 kl. 11:18, av DaoDao

Samtalet

Del 7 av 9 i serien Bakfyllan

Lite ballerina och äntligen samtal med dottern.

Jenny ville verkligen ha kuk efter orgien med de båda tonåringarna. Så de åkte direkt till henne och knullade friskt i två timmar. Väl hemma var han helt slut.

Så kom några vardagar igen. Fast det var inte som vanligt nu. Han tänkte på allt sex han fått vara med om, och fått se. Det var fantastiskt vad han skulle få vara med om. Mer av det blonda yrvädret Jenny och av den ståtliga primadonnan Margaretha. Bara det gör honom lite småkåt i stort sett hela tiden. Margarethas hemliga unga väninna spädde på hans fantasier. Om det inte var Cassandra, vem kunde det då vara? Någon annan av Josephines kusiner?

Han tänkte på dem han kom ihåg. Renée och Jeanette hette de, kom han snart ihåg. Båda väldigt vackra. Men han kan inte minnas att de verkat vara nyfikna på honom.

Kunde det vara Sonja? Hon som han trodde att han knullade den natten, när han egentligen knullade Mikaela – hans dotter.

Ohh... Det var fascinerande. Han hade knullat sin dotter, och hon gillade det. Och nu skulle det troligen bli mer av det, tillsammans med hennes kompis, den störtsköna rödtotten Karin.

Men han skulle vilja tala med Mikaela först. Han kände att det var viktigt innan de tog ytterligare steg.

Brudparet hade kommit hem nu. Han hade inte träffat dem än. Det var inte hans son som kontaktade honom, utan dennes fru, Josephine. Hans son, Magnus, hade han verkligen dålig kontakt med. Han visste att han inte varit jättebra pappa efter skilsmässan, men Magnus borde släppa det nu. Då verkar hans fru betydligt mer öppen och vänlig. Hon ringde och berättade om den fantastiska resan, men också att det var dags att få hem de saker de hade lagrat i hans ladugård. Han funderade på hur det skulle göras, men hon sade att hennes far hade tillgång till en mindre lastbil som de kunde låna. Så de skulle komma över till honom nästa vecka.

Men de skulle ses redan på lördag, på festen hemma hos hennes föräldrar.

Jäklar – den hade han glömt. Han kommer ihåg nu att det bestämts redan före bröllopet. Men det var förståeligt att han glömt det, så mycket som hänt på bara några veckor.

Han ringde Margaretha och kollade om han kunde komma med en gäst. Hon frågade om det var den hemliga älskarinnan, men han svarade bara ”kanske”... Ville hålla spänningen uppe. De bestämde att de båda skulle sova över, och att de skulle få bo i det lite isolerade sovrummet i det fristående garaget. Verkar som hon har någon baktanke, och det hade hon inget emot. Men han visste också att Mikaela och Malin skulle komma dit, liksom Josephines kusiner. Kunde bli spännande...

Han kontaktade Jenny, och hon blev eld och lågor. Men också lite fundersam, då det skulle bli uppenbart för Mikaela att de nu var ett par.

Tål att tänka på...

Inget sex, inte ens onani, resten av veckan. Han ville verkligen vara laddad. NÅGOT skulle det givetvis bli, om inte annat med Jenny.

På fredagen kom Malin över. Hon skulle åter ha en myskväll och sedan förbereda sig för festen hemma hos Margaretha, här hos honom. Hon hade med sig en klänning, men på kvällen hade hon mysbyxor och t-shirt på sig, som hon brukar.

Han stod och lagade till maten och hon pratade i telefon. Han förstod att det var hennes balettkompis Lejla hon pratade med. Tydligen var Lejla lite ledsen, vad han kunde höra. Spontan sade han till Malin att Lejla kunde komma över hit om hon ville komma ifrån. Malin blev jätteglad men Lejla blev lite fundersam. Men till slut bestämdes det att Malin skulle ta bilen och hämta henne. Det var en bit att åka, det skulle ta mer än en timme för dem att komma tillbaka. Men så fick det bli.

Malin for iväg i hans bil, som var skönare att köra än hennes egen.

Pausade matlagningen något och tog en dusch. Efter den senaste tidens äventyr, var han beredd på att vad som helst skulle kunna hända under kvällen.

Maten var klar när de båda vackra kvinnorna kom. Det var för sent för det de brukar titta på, så de valde att äta vid matbordet och prata. Han bjöd på vin och det blev väldigt trevligt. Efter maten gick de till soffan framför TV:n. Han satte sig i fåtöljen och lämnade soffan till tjejerna.

Lejla låg mot Malin som satt i bortre hörnet. Hennes ben var vända mot honom. Han kunde inte låta bli att att snegla lite åt dem. Speciellt Lejla var fin att titta på. Givetvis även Malin, men hon var ju trots allt hans dotter. Och verkar det som om Lejla gillade att han titta på henne. Hennes bröstvårtor, på de små brösten under den tunna toppen, blev styva och hennes näsvingar började röra sig på ett väldigt sensuellt sätt. Det syntes att hon bara låtsades titta på filmen, och istället iakttog honom lite åt sidan. Hon såg inte på honom, men tillräckligt mycket för att vara mycket medveten om att han titta på henne. De lite smala läpparna särade på sig och han såg hur tungan svepte över den övre delen. Spände hon inte ut sina vackra a-kupestora bröst också?

Han var tvungen att korsa benen för att dölja sitt stånd. Han försökte även koncentrera sig på TV:n och ignorera hans dotters kompis. Men varje gång han tittade åt det hållet, det verkar vara något undermedvetet som styrde honom, så hade Lejla gjort något. Först gången han tittade dit, hade hon placerat en av sina händer under sin topp och smekte sitt bröst. Helt och hållet utan att Malin skulle märka det. Nästa gång hade hon särat på benen och visade upp sina trosor under kjolen. Ytterligare nästa gång såg han hur hennes hand hade gått från bröstet till att smeka sig utanpå trosan.

Då ursäktade han sig och reste sig. Han visste inte vad han skulle göra, bara att han inte klarade mer. Väl i köket drack han två stora glas kallt vatten och torkade svetten av pannan. När andningen var under kontroll vände han sig om för att gå tillbaka till TV-rummet, stod Lejla där i öppningen. Hon log och höll upp sina trosor som hon tydligen tagit av sig.

”Malin tror jag är på toa, så vi måste skynda oss,” säger hon och går mot köksbänken. Väl där böjer hon sig framåt över bordet och tittar bakåt mot honom.

”Är så jävla kåt, så det behövs inget förspel eller nått... kör bara in den... har skydd, så du behöver inte vara försiktig...”

Här står alltså en 19-årig skönhet, med smidig balettkropp, och tiggde om en snabbis, med honom, en man som är dubbelt så gammal som henne. Hon är dessutom inte bara hans dotters bästa vän, utan även en av de äldsta vännerna, som han känt sedan hon gick på dagis. Fan, han har ju fortfarande hygglig kontakt med hennes pappa.

Hans tvekan kom på skam när hon själv lyfte på kjolen och kastade bak sitt långa ljusröda hår över ryggen. Det var bara att snällt gå in bakom henne, dra ner mysbyxorna och hala fram lemmen. Han tänker givetvis inte tacka nej till detta goda som bjuds ut. Att hans dotter, och Lejlas vän, satt bara andra sidan hallen, gjorde det bara än hetare.

Försiktigt smekta han hennes lilla bak, med de muskulösa skinkorna. Många års baletträning hade sannerligen gjort hennes kropp gott. En kropp han nu kommer att kunna njuta av, en kort intensiv stund.

Hon stönade förväntansfullt när hon kände hans ollon mot sina blygdläppar. Hon var dyngsur, det lilla kåtstycket, och fittan var öppen, glittrande och välkomnande.

Och trång, visade det sig. Han pressade sig in i henne, och trots väl inoljad slida, fittsafterna bokstavligen rann nerför innanlåren på henne, tog det rejält emot. Inte på det sättet man kan känna när man tar en oskuld, för det är hon garanterat inte. Det är mer så att hon är så vältränad, att det även påverkat slidmusklerna.

Sedan var hon ju givetvis ung också. När han började pumpa där han kommit in, för att för varje stöt ytterligare komma djupare, kom det upp bilder på henne som liten flicka som lekt med Malin när de var små. Hans kuk stod som ett spett, och han blev enbart kåtare av dessa inre bilder. Snart bottnade han och började genast stöta i henne. Hon mötte varje stöt entusiastiskt och han förstod att hon var i samma tillstånd som han, och troligen skulle nå en snabb orgasm.

Han kunde inte låta bli att utnyttja det hela för att kunna smeka hennes små fasta bröst, vilket hon gillade extra mycket. Mycket riktigt kom hon snart i en första orgasm. Hon hade fört bordsduken till munnen, och bet hårt i den, för att inte låta för mycket. Han kände hur slidan krampade ytterligare, så han bara nätt och jämt kunde fortsätta stöta i henne. Men tack vare att han inte stannade, kom hon igen... och igen... När han sedan kände själv hur pungen rykte till och ollonet svällde för att förbereda sprutet, kom hon så kraftigt att hon tappade duken och dreglande tappade andan. Det flimrade för ögonen på honom, när puls efter puls av varm sperma strömmade in i den trånga tonårsfittan. Det var en helt ljuvlig orgasm.

De var stilla en stund och bara njöt av efterdyningarna, men Malins rop ute från TV-rummet fick dem att vakna till och räta till sina kläder. Malin undrade bara var de var, men hon satt kvar, så hon kunde inte ha sett eller hört någonting.

Lejla kramade honom och viskade i hans öra.

”Jag är nymfoman och du fanns tillgänglig... Ta det inte personligt...”

Han bara log och gav henne en puss på pannan.

Först gick hon och efter att ha väntat tillräckligt gick även han tillbaka till TV-rummet. När alla hade lagt sig senare sov åtminstone han väldigt gott.

Väl hos Margaretha, efter att ha kört hem Lejla, möttes de av en strålande glad värdinna. Kramar och glada hälsningar kompletterades av att hon smekte honom över könet, när ingen såg. Verkar lovande detta.

Han kramade Mikaela som var där, och hälsade lite kort på sin exfru och hennes nya kille. Han hade mött Jenny utanför och nu presenterade han henne för de andra. Föga förvånad gjorde Mikaela stora ögon.

Där var hans son, Magnus och hans vackra hustru, Josephine. Festen var lite för att fira att de var hemma från sin smekmånad. Hennes kusiner var där, och han blev väldigt glad över den heta kramen från Cassandra. Alla verkade gilla Jenny, dessutom.

Det var även en del personer han inte kände, och snart hade Jenny försvunnit med någon som hon lärde känna. Hon hade så lätt att bli vän med folk, medan han själv var lite stel när det gäller sådant. Han ville helst få möjlighet att samtala med Mikaela på tu man hand.

Han mötte henne i köket och lät meddela att han ville prata med henne, i Margarethas sovrum på övervåningen, om en kvart eller så.

Just före det mötte han Margaretha, när de var lite avsides från de andra.

”Hej, snygging” hon var så fantastiskt vacker, denna mogna kvinna. Hon log och spände ögonen i honom.

”Hi, sexy..!

De fortsatte att prata på ett sätt så att folk på avstånd trodde de pratade om rent vardagliga saker.

”Behöver verkligen dig snart...” säger Margaretha och himlar med ögonen. Han log tillbaka och höjde ölglaset, för att visa att han minsann inte skulle protestera mot en sådan utveckling. Hon fortsatte.

”Du väckte något hos mig, den gången... Trodde inte det kunde vara så skönt med sex. Så nu har jag börjat kompensera för alla år som jag slarvat bort på medelmåttig sex med Ronald. Han är underbar på alla sätt, men inte i sängen. Jag TRODDE det skulle VARA så, tills jag mötte sig. Det misstaget har förstört mitt liv, och nu måste jag bara ha mer.”

”Var det första gången med en kvinna häromdagen?” han syftade på när de hade haft telefonsex, samtidigt som en hemlig kvinna.

”Jaahhh...” sade hon och skakade på kroppen. ”Det var helt underbart, men jag kommer aldrig att vilja vara utan kuk... Din kuk..!”

”Är din hemliga älskarinna på den här festen?” han var fortfarande nyfiken. Hon nickade.

”Japp! ...och Jenny..? Är det din älskarinna, som var med då?”

Han log och erkände att så var det. Hon bet sig lätt på underläppen.

”Hon verkar ju helt... fantastisk...” Det syntes hur kåt hon var. ”Förresten... Ni sover i utrymmet bakom garaget. Där är ni helt isolerade från andra... och inget ni gör där hörs av någon annan, såtillvida de inte kommer in till garaget mitt i natten. Hoppas ni inte har emot besök senare..!”

Hon väntade inte på hans svar, smekte honom bara lätt över könet och gick iväg.

Men... nu var det dags att möta Mikaela. Det skall bli så skönt att få detta samtal ur världen. Han var någon minut sen, och hon var redan där när han kom. Hon log när han kom och gav honom en kram.

”Tjenare farsan...” hon var lite småberusad, helt klart. ”Vad ville du snacka om..?”

Hon satte sig på sängkanten och han kunde bara konstatera att hon var väldigt vacker. Nu hade hon håret sådär rakt igen som hon brukar ha. Det var lockat under bröllopet, minns han. Han blev åter varm i byxan vid minnet av sexet.

”Vi måste snacka om det som hände... på bröllopet...”

Mikaela sippade på sin drink och ställde glaset ifrån sig.

”Vad finns att snacka om..? Jag blev ganska berusad, men knappast så mycket som du..!” Hon blinkade mot honom.

”Ja, det var ett misstag, helt klart. Brukar aldrig bli så plakat... Men det är bara att gå vidare. Tänkte mer på sexet vi hade under natten...”

Hon tittade på honom, som om hon försökte förstå vad han sade. Men just då hörde de röster utanpå dörren till det stora sovrummet de befann sig i. Det var helt klart några som var på väg in dit. Han reagerade lite konstigt, då han kände sig påkommen. Tog tag i sin fortfarande funderande dotters hand och drog in henne i en garderob i rummet. För att få plats stod han bakom henne, med dörren på deras vänstra sida. De han just stänga garderobsdörren när den andra dörren öppnades.

Det var hans andra dotter, Malin, med en ung man runt hennes egen ålder. De stängde dörren och började kyssas och kramas. Händerna gled över varandras rumpor och han klämde på hennes små bröst. Hon knäppte upp hans byxor och drog ut hans kuk. Här var det tydligen snabba puckar.

Mikaela stönade till när hon såg killens kuk. De båda står i garderoben så tätt att han hade hennes hår strax under sitt ansikte och hennes rumpa mot hans höft. Mot hans lem. För att hålla balansen hade han sina händer på hennes höft.

Han kände kuken åter fyllas av blod.

Inte minst av att hans äldre dotter nu stod på knä och sög killen. Malin var så vacker i sin fina klänning och det uppsatta håret. Det var lite av en kontrast att se någon så uppklädd göra oralsex. Men klart upphetsande. Hade detta hänt före bröllopet hade han nog varit ganska besvärad, men nu hade så mycket vatten flutit under bron, att han bara njöt av det. Samt av närheten av hans yngsta dotter.

Berusad av kåthet kunde han inte låta bli att låta ena handen glida över hennes mage och pressa hennes röv hårdare mot hans stånd.

”Pa...ppa...” suckade hon, men tystnade när hans hand kupade hennes ena bröst under tröjan, men utanpå behån. Istället suckade hon till. I övrigt var hon passiv.

I rummet hade paret hamnat i sängen, och höll just nu att slita av sig sina kläder. När båda var nakna, njöt han av hur vacker hans dotters ballerinakropp var. Så annorlunda mot hans andra dotters mer fylliga kropp. Smal midja och vältränad, men med mer markerad höft och helt klart större bröst.

Han lyfte bort Mikaelas behå och kramade det nakna bröstet. Den andra handen började knäppa upp hennes byxor. Hennes hand lade sig på hans, men om det var för att mana honom eller för att hindra honom, gick inte att säga. När hindret var borta förde han in handen och lät handflatan fyllas av hennes trosbeklädda venusberg. Hon stönade till, och pressade sig hårdare mot hans lem. Han slickade hennes örsnibb.

På sängen hade hans andra dotter satt sig på mannen, och greppade kuken. Hon lät ollonet smeka sin slidmynning ett tag. Hon satt med ryggen mot dem, med ansiktet mot sin älskare. Mannen smekte uppenbarligen Malins bröst. När hon sjönk ner och lät kuken leta sig in i henne, hörde de båda i garderoben tydligt hur hon stönade till av njutning.

Det gjorde även hennes syster, för deras far hade just fört trosan åt sidan och låtit långfingret glida in i hennes fitta. Hon särade på benen och böjde huvudet bakåt. Där vred hon sitt ansikte mot hans och sökte upp hans läppar. Med en djup tungkyss, lät han ena handen nypa på hennes ena bröst, och den andra handens finger glida ut och in i hennes blöta slida. När han kände hennes ena hand smeka hans lem utanpå byxorna, höll han nästan på att komma av ren upphetsning.

Utanpå syntes tydligt hur den av fittsaft glittrande lemmen glida in och ut i Malins fitta. Hennes håruppsättning hade gått upp och hon slängde med sitt ruffs av ren njutning. Nu hördes också mannens rossliga stön. De såg hur han satte hälarna i madrassen och pressade sig djupt in i Malin, samtidigt som han vrålade ”Jag koooMMMMEER!!!”

Själv hade han nu koncentrerat sig på Mikaelas klitoris, och hon hade svårt att vara tyst inne i den trånga garderoben. Handen han hade haft på hennes bröst letade nu istället upp något tyg hängande i en galge och pressade denna mot hennes mun. När hon kom stönade hon högt, men ljudet fångades upp av tyget. Nu var han tvungen att hålla i henne, då kroppen skakade häftigt. Det var en rejäl orgasm, och det dröjde innan hon lugnade ner sig. Han kramade henne ömt.

”Jag älskar dig, min älskade Mikaela...” viskade han i hennes öra, och hon skrattade tyst och smekte hans huvud.

Så stod de ett tag, och bara njöt av närheten. När han tittade ut efter vad som kändes som en evighet, var sovrummet tomt. Han öppnade garderobsdörren och gick ut, dragandes hans nu smått slöa dotter. Hon slängde sig på sängen och begravde sitt ansikte i sina händer. Han satte sig vid hennes sida och klappade henne på huvudet.

Hon tog bort händerna för ansiktet och satte sig upp till hälften stödd på armbågarna och tittade på honom.

”Pappa...” sade hon och log lätt. Han log tillbaka. ”Det var superskönt det du gjorde... i garderoben... men...”

Hon tvekade någon sekund.

”Men... JAG hade inget sex under bröllopsnatten!

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Ronneby

En underbar novell. Men nu måste han ju leta vidare efter vem det kan ha varit. Får läsa nästa del och se om det klarnar.

11/2 kl. 21:07