Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/3, 2007 kl. 11:28, av WAMPyrellagirls

Promenadtest

Del 2 av 43 i serien Wampyrellaserien

Lite omtöcknad vaknade jag på lördagsmorgonen. Helt avspänd. Njöt av mina kommande lediga dagar. Kände mellan benen och vibratorägget satt fortfarande kvar. Långt där uppe i kåtgrottan.

Lite omtöcknad vaknade jag på lördagsmorgonen. Helt avspänd. Njöt av mina kommande lediga dagar. Kände mellan benen och vibratorägget satt fortfarande kvar. Långt där uppe i kåtgrottan. Här hade man sovit en hel natt med ett ägg i grottan. Tänkte först köra det en omgång till. Hade nog blivit kvar i sängen resten av dagen då. Dags att gå upp. Ingen ägglek nu. Fick tag i snöret. Den lilla ljuslila fittleksaken ploppade ut. Efter dusch av både mig och ägget, var det dags för frukost. Nu kunde dagens muslekar börja. Tanken hade fastnat. Hur kunde jag i gårkväll bli förförd av den ljuslila lilla djävulen. Somnat bort från en fredagskväll, helt utslagen.

Dagens övning - Promenadtesten. Den hade jag planerat in i minsta detalj - som Jönssonligan brukar säga. Tog fram mina blåjeans. Hög midja. Jag hade förberett dem innan i veckan. Duschat med dem på. Låta de torka och krympa på min kropp. De satt lagom tajt när jag köpte dem. Nu var de så smala. De satt som klistrade på kroppen. Rumpan och låren smet snyggt åt i dem. Gjorde mig klar på toa. Sminkade till mig och rufsade till mitt blonda hår. Var mer lättfixat, nu när det inte var så långt. Satte mig och gjorde både nummer ett och två. Jag visste att det inte skulle bli något toabesök under Promenadtesten.

Ställde mig bredbent. Tryckte återigen upp vibratorägget i sitt nya bo. Upp, långt in i min fitta. På med ett par svarta boxertrosor, med tjockt trosskydd i. Nu kunde inte fittsaften rinna ner på låren. En tajt svart gymnastikdräkt, med korta ben och halvlånga ärmar. Ingen BH idag. Gympadräkten höll behagen tillräckligt på plats och vårtorna kändes så sköna mot Lycratyget. På med jeansen. De dubbla underkläderna gjorde dem ännu tajtare. Enda sättet att få upp dragkedjan var att - som min mamma gjorde i sin ungdom - ligga på rygg i sängen och ta i för allt vad tyget håller. Mamma hade säkert inte sin fitta uppstoppad med ett trådlöst ägg! När hon vred och vände sig, för att få upp sina jeans.

 Jag lovar, ägget kändes där inne. Det gjorde mig inte mindre kåt. Men äntligen gick dom att knäppa. Dragkedjan gick motvilligt upp. Bara den nu inte gick sönder. Äntligen jeansen på plats. Väl inpackad mus. Ingen risk att något ägg skulle ploppa ut av misstag. Nu var påklädningen nästan var klar, så var det bara en sak till.

Kedjan med hänglåset. Jag hade trätt en kort bit vajer genom blixtlåsets låsögla. Satt ihop vajerändarna. Nu gick inte vajern att få isär utan verktyg. Gjort ett litet hål i jeansen vid midjefållen. Det var bara att trä kedjan genom byxhällorna. Låta den lilla vajeröglan sticka igenom det lilla hålet i tyget. Trä kedjan också igenom vajeröglan. När jag hörde hänglåsets "klick". Då visste jag, att utan nyckel, så kunde jag inte få ner dragkedjan. Inte heller få av mig byxorna, utan att klippa sönder hällorna. Eller använda något verktyg, för att ta sönder kedjan eller låset. Jag var fast. Instängd i mina egna kläder. Utan möjlighet att pilla på min klitta eller få ut ägget i fittan. Nu kunde jag inte fuska till mig en orgasm, när jag var där ute.

Musleksaken och jag skulle ut på äventyr. Jag tog på den tunna kappan och de högklackade stövlarna. När jag böjde mig så kändes ägget. Fastän det var begravt långt inne i mig. Innan jag gick ut genom dörren, så ställde jag på vibratorn på läge fyra. Hängde upp fjärrkontrollen på samma klädkrok som nyckeln till hänglåset redan hängde på. Slängde igen dörren så att den gick i lås. Gick ner för trapporna. Hjälp - trapporna och klackarna på stövlarna gjorde att äggvibratorn kändes ännu mer. Bor på tredje våningen. Högst upp och ingen hiss! Var på väg att vända. Bestämde mig snabbt. Skulle det bli Promenadtest, så skulle det bli NU och inte senare. Inget fegande här.

När jag kom ut genom ytterdörren till hyreshuset, så kändes det betydligt bättre. Fittan hade nog börjat acceptera läget. Trottoaren är platt och inga mer trappor i närheten. Började nynna på sången Mitt lilla face och jag. Nu tänkte man mer fitta, så texten blev istället:

Vi ska faktiskt ut idag min lilla fitta och jag.
Alla dubbelhakorna, näsan o kinderna.
Munnen här och håret där, ögon o öron, Ja.
Vi ska faktiskt ut idag min lilla fitta och jag.............


Helnöjd med mitt val att gå ut med fittägget. Mitt bland folk på stan. Kändes lite extra spännande. Veta att här hade man en välfylld våtfitta. Pirrade så gott i mig. Ni andra runt omkring anade säkert ingenting. Ni skulle bara vetat! Kollade min spegelbild i ett skyltfönster lite längre fram på gatan. Jag hade nog lite hjulbent gång idag. Det hade ju sina naturliga förklaringar. Jag gick sakta och tittade i skyltfönstren - Egentligen såg jag inte så mycket, jag tänkte mer på fittan, än vad som fanns i butikerna. Har nog aldrig tänkt fitta så mycket någon gång innan.
 
Kåtfittan ville ha mer stimulering. Här stod man mitt bland alla lördagshandlare. Inlåst fitta. Ingen möjlighet att smeka klittan till en skön orgasm. Fjärrkontrollen låg hemma. Inte en chans att stänga av eller ändra vibrationerna. Är man testperson för sina egna musleksaker, så får man inte ge upp så lätt. Nu skulle fittan och jag ha en fika för att lugna ner oss lite. Måste till ett café och få en fika. Gick in i ett av staden konditori. Kände kåtfittan ännu mer nu. Jag skulle ju beställa fika! Koncentration, koncentration. Bröstvårtorna stod ut som råttepickar. Kappan dolde dem någorlunda. Tur det. Det tunna Lycratyget dolde inget. Jag kände hur kinderna rodnade. Kunde inte välja bland alla kakorna. Stammade bara. Latte å choklad.....tårta. Fick sakerna på en bricka och stapplade mig fram till ett ledigt litet fönsterbord. Spillde faktisk inte! Spanade ut på gatan, för att få annat att tänka på.

Fan vad många snygga killar det plötsligt gick därute. Så var det. Här kunde man inte göra ett skit. Uppkåtad. Kunde säkert bli påsatt omgående. Behövde inte en massa förspel och sånt. Ett skott i råttan skulle sitta fint! Om nu inte råttan varit upptagen. Ockuperad av ett fittägg. Drack lite och tog en sked av tårtan. Choklad. Underbart gott. Kom på att choklad är ett afrodiakum. Det blev man ju inte mindre kåt att äta av. Nu var jag så sabla fittekåt. Jag skulle kunnat ta av mig allt och till och med kört upp sockerströaren, som stod på bordet. Långt in i fittan. Så gott. Bara ligga där och dra den ut och in i hålet. Om den inte varit inlåst! Dum, dum idé, det här. Kom på mig med att jag satt halvdrömmande och smekte ena bröstvårtan utanpå Lycratyget. Känns sååå skönt. Den var stenhård. Jag måste få komma nu...Snälla ägget....Ge mig en orgasm eller två....Snälla? Bara en pytteliten då? Nu var vibratorägg inte så lättövertalade. Det var bara att fortsätta Promenadtesten.

Eftersom det är första testrundan, så bestämde testchefen (jag själv) att testrundan nu återgick mot mitt hem. Tänkte fitta...fitta...fitta. Varje steg jag tog. Det bultade bara fitta i skallen. muspirret i fittan tilltog. Ägget tycktes ha fått ett eget litet liv. Jag hade ju hela tiden samma hastighet på vibratorn och ändå, så kändes den mer nu. Hade den träffat min G-punkt? Gott kändes det. FITTA var ju det enda som fanns i hjärnan. Nu stod det nog "KÅTFITTA". Stora röda bokstäver i pannan på mig.

Äntligen framme vid ytterdörren till mitt hus. Har nog inte varit så lång väg att gå från fiket och hem förut. Fittan ville bara vara med, mer och mer. Nu kom de jäkla trapporna. Tre förbaskade våningar upp också och med högklackat. Fittägget som vibrerade som den värsta borrhammare nu. Det kändes. Varje steg så ändrade ägget riktning där inne i hålet. Kände mig våtare och våtare. Där....äntligen....min dörr. Bara öppna dörren. In och av med den förbannade midjekedjan, så att jag kom åt sin kåtkåta fitta. Men var hade jag nyckeln till ytterdörren?

Panik - Nyckeln är borta. Här stod man kåtare än faan och kom inte in!!! Dumma blondiner har ni hört talas om. Jag är ta me tusan den dummaste. Hängde dörrnyckeln på samma krok, som fjärrkontrollen och hänglåsnyckeln, när jag gick ut. Pirret i fittan stängde nog av hjärncellerna. Vad gör man nu? En svag tjej som jag krossade inte en bastant lägenhetsdörr, med en karatespark. Mobilen hade man i alla fall fått med sig. Men vem ringde man till, när man satt utelåst med fittan full av KÅTÄGGET? Ville bara fort in och bli så där skönt genomkörd och rundsmörjd i hålet.

Vaktmästaren? Nej, det är lördag och då jobbade han inte. Det fick bli låsjouren. Ringde och stammar fram namn o adress. De lovade att komma inom en halvtimme. Fattar de inte? Folk som var utelåsta mitt under Promenadtesten i forskningens (läs fittans) namn, kunde inte vänta en hel satans lång halvtimme....30 minuter....1800 sekunder! Långa evigheters....evigheter. Helt enkelt FÖR länge. Dörrhelvetet skulle öppnas NU....NU....NU. Testoffret ville ha ORGASM....NU....NU....NU!!! De hjärnceller som fortfarande inte tänkte KÅTKÅTFITTA, kom på att det säkert var en förbannat snygg kille, som kom och öppnade dörren. Vad gjorde vrålkåta jag då? Slängde mig över honom. Tvingade honom att dra över mig på hallgolvet, när dörren blivit öppnad och kyskhetskedjan upplåst?  Satt mig på trappavsatsen utanför dörren och försökte pilla på min klitta.

Drog och ryckte i den förbannade kedjan. Inte en chans. Försökte då istället få ner handen i byxlinningen. Kanske man kunde få in ett finger. Pilla bara lite....lite på den stackars bortglömda klittan. Det gick inte. Allt för trångt. Trosskyddet och det tjocka jeanstyget hindrade att det känns något på knoppen. Bröstvårtorna kunde man ju pilla på! Tog tag med fingertopparna cirklade runt på båda vårtorna. Stenhårda. Det gjorde det bara värre. Jag hade aldrig fått orgasm bara med bröstsmek. Retade bara upp fittknoppen ännu mer. Fick sitta och tänka på annat. Så gott det nu gick. Fittan var närvarande till 110%. Kunde bara tänka fitta och vad gott man skulle kunnat göra med den.

Efter tjugo evighetsminuter hörde jag att det kom någon i trappan. Det skramlade av nycklar. Tur att man bodde högst upp. Ingen av närmsta grannarna hade kommit och sett mig sitta här med min kåtblick. Skärpte mig till max. Reste mig upp. Äntligen kom låsjouren. En äldre kvinna som muttrande bad om leg. Öppnade sedan dörren. Gav mig en räkning på fyrahundra kronor för besväret. FYRAHUNDRA jävla spänn....för två sekunders jobb? Måste vara multimiljonärer alla med låsjour. Jag verkade nog inte så tacksam att få komma in. Slängde nästan ut henne med ett "Tack så hemskt mycket".

Nu var det bråttom! Bråttom! Av med kappan. Fort....fort....fort, fram med nyckeln till hänglåset. Låset öppnade sig och kedjan gick att få bort. Halvsprang in på toa med fjärrkontrollen i ena handen och ena stöveln i den andra. Satt mig på toalocket och börjar dra av alla kläder så fort det bara gick. Jeansen var så bannat tajta. Djävla jeans. Fick av dem. Satan också, gympadräkten. Långa ben. Ingen genväg till målet. Krängde av den svettvåta Lyckradräkten och ner med trosorna till knäna. Ägget ploppade nästan ut av sig själv. Jag fångade det och körde det fram och tillbaka runt klittan medan vibrationerna gjorde att orgasmen nog kom på två tiondelar av en sekund. Våg efter våg. Explosioner och megafyrverkeri. Äntligen belöningen för ett förtjänstfullt uppdrag - ORGASMERNAS ORGASM. Så härligt....att vara...en...kåttjej........

Det var ett svårt jobb jag tagit på mig. Det här med testning av musleksaken och framför mig hade jag ännu en kväll och en hel söndag. Bara jag och mitt ägg.



6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

WAMPyrellagirls

Vi tackar för den kommentaren. Vi har förstås 80 noveller till här på Bubblan och Wampyrellaserien har flera delar där ett vibrerande ägg är med i leken. Del 1 till 5 testas vibrerande ägg väldigt flitigt och del 24 där Allison också är ute på vandring med ett ägg.
Just nu är det lite andra noveller vi plitar på, men framöver kan det kanske komma ännu en med ägg på promenad...

27/2, 2010 kl. 11:05