Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/12, 2023 kl. 00:35, av Qu-ken

Adam blir Eva

Del 1 av 5 i serien Adam blir Eva

Samma personer som i serien Alex förekommer ibland även i denna serie, så, för att förstå sammanhanget helt, kan det löna sig att följa upp bägge serierna. Och läsa i den ordning dom publiceras.

När min pojksnopp började övergå i riktig kuk och jag märkte att den inte var till enbart för att kissa med förstod jag snart att, trots att kompisarna hela tiden diskuterade tjejer och vad de kunde tänkas ha under kjolen, jag var mer intresserad av vad kompisarna hade i byxorna. Jag var en liten spinkig grabb, 150 lång, med blont, ganska långt lockigt hår, i allmänhet hängande i ponnysvans men ofta också helt fritt och jag trivdes med det tills någon sade att jag bara behövde ett läppstift och en kjol och alla skulle tro att jag var tjej. Jag frågade honom om han skulle knulla mej om jag hade kjol, jag sade det med hjärtat i halsgropen eftersom jag faktiskt menade det men han tog det som ett skämt och bara skrattade.

Mitt namn är Adam men killarna retades med mig och kallade mig Eva. Jag tyckte det var fånigt men ville ändå inte offra mitt vackra hår för att se mer maskulin ut.

Jag hade i själva verket inte många riktiga vänner eftersom alla killar i min klass hade helt andra intressen, de jagade tjejer och hade inget intresse för små, spinkiga bögar som var alldeles för blyga att ens tilltala killarna med svällande bulor i jeansen som fick pojkstackarn att överväga självmord medan han i sin ensamhet onanerade sig till sömns på kvällen.

Sedan plötsligt, hade vi en ny kille i klassen; Pontus, nyinflyttad till vår lilla stad och OMG att han var snygg. Han var lång och smärt med kort brunt hår. Han hade snygga jeans som på framsidan visade att han inte var illa utrustad och på baksidan att han hade en gudabenådat vacker liten stjärt. Jag hade stora svårigheter att låta bli att stirra på honom hela tiden.

Jag brukade efter jympan vänta tills de andra killarna duschat innan jag själv gick in i duschrummet för att jag var livrädd att jag skulle få kanonstånd med så många kukar i sikte. Denna gång lyckades det inte för Pontus duschade inte heller med dom andra. Till slut kunde jag inte vänta längre så jag ställde mig under duschen och vred på vattnet. Samtidigt kom Pontus in och jag såg att hans kuk stod rakt ut och det var ingen liten kuk. Jag försökte hindra min egen att resa sig genom att stänga av varmvattnet i duschen men det hjälpte inte, den var redan på väg upp till sin fulla längd.

Utan att säga ett ord kom Pontus och ställde sig på knä framför mig och jag kunde inte tro att det var sant när min kuk plötsligt var i hans mun och han sög intensivt på den. Detta var något jag drömt om i åratal men trott att aldrig skulle hända. Jag försökte febrilt hålla igen men det var alldeles för underbart så på nolltid blåste jag av en gigantisk sats ner i strupen på honom. Han svalde allt och slutade inte suga trots att min kuk försökte slakna och han fortsatte tills den åter var stenhård. Han ökade takten och det dröjde inte länge förrän sats nummer två var på väg. När han svalt den också drog jag kuken ur hans mun, vände mig om och bredbent lutade mig mot väggen. Han förstod vad jag ville och försvann ut i omklädningsrummet men kom genast tillbaka med en tub i handen. Jag särade på skinkorna med händerna och kände hur ett halt finger gled in i min rumpa, sedan två fingrar och slutligen tre.

Jag var absolut i sjunde himlen så jag har ingen aning om det gjorde ont när han tryckte in sin underbara kuk i mig. Han sköt in den i hela din längd och viskade i mitt öra de första orden sedan han kommit in i duschrummet: Känns det bra? Jag var oförmögen att säga något alls så jag bara nickade. Han kysste mig i nacken och började knulla mig med långsamma drag och hårda stötar. Jag var vid det laget nästan medvetslös av njutning och märkte knappt att sats nummer tre träffade väggen framför mig. Jag hade nu ingen aning om tid och rum och om någon just då frågat mig vad jag heter eller vilket år det är skulle jag inte ha kunnat svara, jag bara flöt på moln och kände hur kuken i min rumpa ökade takten när den underbara killen bakom mig närmade sig klimax för att fylla min pojkfitta med sin saft. Plötsligt stoppade han mitt i en stöt och lade handen över min mun och viskade i mitt öra att han också älskade mig men att jag inte borde skrika så högt. Jag visste inte att jag skrikit något alls men det var så klart helt möjligt i mitt nuvarande omtöcknade tillstånd. Pontus började åter jucka hårt och snart kände jag hur han sprutade min anal full med sperma.

Jag stod där darrande i hela kroppen efter denna upplevelse. Pontus slog armarna om mig och kramade mig så hårt att jag trodde att han skulle krossa mig. Han sade att han aldrig trott att hans första knull skulle vara så fantastiskt och att han hoppades att jag njutit lika mycket som han, och åter kunde jag bara nicka.

Vi hade alltså blivit av med oskulden samtidigt. Det var första gången för oss båda. Jag kunde fortfarande inte yttra ett ord men han förstod att jag också upplevt något enastående här i duschen. Han tvättade omsorgsfullt av oss båda varefter vi gick för att klä på oss i omklädningsrummet. Jag började så småningom återvända till denna världen och när jag märkte att han drog på sig mina kallingar protesterade jag inte utan tog på mig hans knallröda sexiga tangatrosa och undrade vad morsan skulle säga när hon hittade den i tvättmaskinen.

När skoldagen var slut började jag som vanligt vandra hemåt men i rappet var han åter där och frågade om jag hade planer för eftermiddagen. Han sade att han var ensam hemma tills hans föräldrar kom hem från jobbet någon gång efter fem. Jag sade att jag skulle följa honom till världens ände om han bad mig, och jag kunde se att han, om vi inte hade varit på gatan utanför skolan, skulle ha kramat mig och kanske också kysst mig.

Som en sömngångare följde jag honom hem till sig, bara ett kvarter från vårt hus. När vi kom in hade vi efter ca tio sekunder slitit kläderna av varandra och låg på dörrmattan i sixtynine sugande varandra njutningsfullt. Detta var första gången jag hade en kuk i munnen medan Pontus var betydligt mera erfaren. Jag fick i alla fall det att gå för honom och smaken på spermafloderna han sprutade ner i strupen på mig var absolut underbar. Han sög också i sig satserna fyra och fem (kanske, jag vet inte hur många jag producerat i duschen) och sade att jag verkligen var storproducent på sperma.

Men nu är det knulldags, sa han och drog iväg mig till sitt rum. Han tog ur ryggsäcken glidtuben han använt i skolan och sade att det nu var min tur. Han gned min kuk tills den åter var hård och sedan smorde han den med lub och lutade sig över skrivbordet medan han särade på skinkorna som jag gjort i duschen. Jag frågade om jag skulle pulla med fingrarna som han gjort men han var så vansinnigt kåt att han sade att jag skulle börja knulla genast.

Min kuk hade då bara varit i min egen hand och i Pontus’ mun så detta, när jag trängde in i hans rumpa, var om möjligt en ännu mer otrolig upplevelse än då han knullat mig i skolan. Hans pojkfitta var trång och jag kände hur han kramade om min kuk med rumpmuskeln. Tack vare att jag smällt av ett antal gånger under dagen kunde jag låta kuken åka av och an en god stund innan sats nummer sex (?) anlände.

Efter detta var vi båda helt slut och låg flämtande på hans säng tills han sa att föräldrarna snart skulle komma hem och att jag inte borde vara kvar då för han hade planer som han inte ville berätta för mig ännu och att det var bäst att jag inte träffade dem förrän senare. Jag undrade en aning vad han menade men han sade att han skulle upplysa mig snart men inte nu...

Mitt liv hade nu fått en ny mening när jag träffat Pontus och mina föräldrar undrade vad som hänt då jag numera inte såg så deprimerad ut. Jag sade bara att jag var kär och till min stora förvåning sade min mamma att jag skulle bjuda hem honom på middag någon dag och kanske sova över med mig. Ja, hon sade HONOM och jag frågade henne vad hon menade. Hon svarade att hon redan länge vetat att jag inte var intresserad av tjejer men inte velat säga något för att inte göra mig generad.

I skolan kunde vi inte öppet visa våra känslor men troligen skulle ingen ha noterat något i alla fall. Jag var fortfarande den värdelösa mesen som såg ut som en tjej och Pontus var den nya killen som ännu inte slagit tillräckligt många på käften för att stiga i graderna i killarnas ögon. Han var dessutom annorlunda, han gick inte i säckiga kläder, han använde deodorant och han tillbringade inte all sin lediga tid med att stirra på sin mobil. Han ansågs vara lite konstig men ingen försökte föreslå att han var bög.

Dagen efter morsans avslöjande berättade jag om det för honom och önskade att han skulle komma och sova över hos oss så fort och så ofta som möjligt. Han sände mig en text senare att hans mamma tyckte att det var trevligt att han så fort skaffat sig en bästis i den nya skolan och skulle komma senare på kvällen och, eftersom det var fredag och hans föräldrar skulle resa bort över veckoslutet, undrade om han kunde bli till söndag. Jag svarade att det passade bra och att han inte behövde ta pyjamas med sig...

Han anlände vid sjutiden och efter att vi ätit ett lätt kvällsmål drog vi oss tillbaka till mitt rum. Föräldrarna som tagit emot Pontus med öppna armar sade att de inte skulle störa oss och att det inte heller skulle störa dem om vi gjorde någonting ljudligt i sängen. Pontus rodnade vid denna kommentar och när vi stängt dörren efter oss kysste han mig på munnen och sa att jag troligen hade världens mest förstående föräldrar och önskade att hans var likadana. Han berättade nu vad planerna han nämnt tidigare gick ut på samtidigt som han smekte min kuk utanpå jeansen.

- Jag måste om ett par veckor åka på bröllop någonstans på vischan och morsan påstår att jag måste ha en flickvän med mig. Hennes syster talar hela tiden om hur söt flickvän min kusin Oskar har och därför kan jag inte komma ensam. Kunde det finnas en möjlighet att du kunde komma med på bröllopet om jag köper dig lite snygga tjejkläder? Missförstå mig inte, detta var inget jag hade planerat när jag anföll dig i duschen, det var något jag kom att tänka på medan jag hade din kuk i rumpan senast.

Jag tvekade lite och lovade tänka på saken men sade att vi nu borde göra något ljudligt i sängen, annars blir föräldrarna besvikna. Vi kastade av oss kläderna och strax låg vi och kelade på sängen. Vi var båda kanonkåta och mycket snart tog Pontus fram glidtuben och började smörja mig där bak. Jag lade mig på rygg på sängen och höll mig i knävecken. Han lade sig ovanpå mig och jag kände hur hans kukhuvud nosade på min rosenknopp. Han började tränga in i mig och att han försiktigt, med små lätta stötar, för varje stöt sjönk lite djupare in i mig. Jag ville ha honom helt in i mig så jag släppte taget om benen och korsade dem bakom hans rumpa och, samtidigt som jag slog armarna om honom, drog jag med benen så att jag plötsligt hade honom i ett järngrepp och hans kuk träffade extaspunkten inne i mig och kaskader av sperma sprutade ut från min kuk och klistrade ihop oss där han låg ovanpå mig utan att kunna röra sig, så hårt höll jag i honom. Jag tror att jag ropade ut högt och oartikulerat men jag är inte säker.

Jag lättade på greppet och han började knulla mig och jag trodde jag skulle dö, så underbart var det. I det ögonblicket beslöt jag att jag skulle åka på bröllopet som hans flickvän och vadhelst annat han bad mig göra. Han juckade intensivt och jag kände att han åter närmade sig klimax och det dröjde inte länge förrän han med ett dussin brutala stötar fyllde mig med sin saft medan han skrek AH! AH! AH! i takt med stötarna. Jag tror att vi varit tillräckligt högljudda så att mina föräldrar hade klart för sig vad som pågick...

Efter denna kärleksakt somnade vi, fortfarande med armarna om varandra, och när jag vaknade på morgonen hade han vänt sig i sömnen så att han nu låg med ryggen mot mig och hans söta lilla stjärt var alldeles framför min av någon orsak stenhårda ståkuk. Jag hittade glidtuben i fotändan av sängen och satte en stor klick på toppen av ollonet. Sedan tryckte jag försiktigt in kuken i honom. Han reagerade inte så jag var säker på att han inte hade vaknat trots att jag nu hade hela min mandom begravd djupt inne i hans underbara pojkfitta. Sakta började jag röra den av och an och i något skede började han röra rumpan i motsatt riktning så att våra knullrörelser var helt i takt och jag kände att han knep om mig med rumpmuskeln och han var definitivt vaken trots att han fortfarande låg med slutna ögon och såg helt sovande ut med undantag för ett leende på läpparna jag inte sett tidigare. Jag fortsatte att knulla honom, också jag med slutna ögon, med långsamma rörelser för att få ögonblicket att vara för evigt. Detta var absolut höjdpunkten i mitt liv och jag älskade Pontus mer än livet självt och jag hade åter tappat kontakten med omvärlden beträffande tid och rum; jag hade ingen aning om hur länge vi låg där ömt ihopkopplade innan jag, tyvärr, inte kunde hålla mig längre och tömde ännu en sats in i honom.

När jag efter en stund åter kunde tänka klart märkte jag att på bordet stod två glas apelsinjuice och på stolen en handduk och en tandborste åt Pontus. Dessa hade absolut inte varit där när jag vaknade så någon hade varit inne i rummet medan vi knullade.

Efter en snabb dusch där vi märkte att vi måste runka av varandra för att få ner våra kukar till normal längd gick vi till köket för att äta frukost. Mamma gav först Pontus och sedan mig en stor kram och berättade hur lycklig hon var över vårt förhållande. Sedan blev hon allvarlig och jag märkte att pappa också verkade orolig. Mamma berättade vad de gjort och hoppades att vi inte skulle bli upprörda.

- Jag knackade på dörren och, eftersom ingen svarade, trodde jag att ni sov och skulle bara smyga in med saftglasen och handduken. När jag kom in och märkte vad som pågick tänkte jag genast smyga ut tillbaka men det ni gjorde var så bedårande vackert att jag inte kunde låta bli att kalla på din pappa. Vi stod där en stund och tittade på er där du ömt älskade med Pontus. Ni såg så otroligt lyckliga ut där ni låg med slutna ögon och ett saligt leende på läpparna. Vi smög oss ut innan ni märkte att vi varit där för att inte förstöra stämningen.

- Pontus, du är så söt när du rodnar såhär men det finns faktiskt ingen orsak för er att vara generade. Sex mellan två personer som älskar varandra så mycket som ni gör är den naturligaste saken i världen, oberoende om det är homo- eller heterosex och om ni är 15 eller 50 år gamla. Vi kan inte tacka dig tillräckligt för vad du gjort för vår son och om ni någon gång i framtiden besluter er att binda starkare band välkomnar vi dig till vår familj med öppna armar. Jag inser att ni inte gjort så långtgående planer ännu, ni är ju ännu väldigt unga, men du vet nu att ni kommer att få vår välsignelse när som helst.

Pontus, vars högröda kinder småningom återfått normal färg, försökte stammande svara men lyckades inte så han kastade sig med tårar i ögonen över min mamma och kramade henne medan jag också hade svårt att hålla tårarna tillbaka.

Jag hade ännu inte berättat åt Pontus om mitt beslut att bli hans flickvän på bröllopet så när vi lugnat oss efter detta gjorde jag gjorde det vid frukostbordet. Pontus sade att han var mig evigt tacksam och kysste mig på munnen. Mamma sa att det var en förtjusande ide och lovade hjälpa till att förvandla mig till Eva, som hon sade. Jag tyckte inte namnet var så lyckat eftersom det var med det killarna i skolan retat mig men Pontus sa att det var namnet på hans favoritfaster och att det passade mig väldigt bra.

Mamma hittade i något skåp en kjol som hon tyckte passade och gav mig en blus och en bh som hon stoppade med nånting för att jag inte skulle se för ung ut. När jag sedan iförd dessa och mamma fått mitt hår i en mer feminin frisyr såg jag mig i spegeln och tyckte att Eva i själva verket var en rätt söt tjej. Det var som om den lilla spinkiga osäkra bögen Adam nu plötsligt blivit en ny person: den lilla söta självsäkra tösen Eva.

Mamma sade att jag för bröllopet behövde en klänning och att hon inte hade någonting i min storlek. Hon gav mig pengar och namnet på en affär i andra ändan av stan där jag borde hitta någonting passande och sade att jag också i samma affär kunde köpa skor, trosor och makeup för att göra Eva helt trovärdig som tjej.

Pontus och jag tog bussen till affären ifråga och köpte en klänning som tjejen i affären påstod att passade för bröllopsgäster. Om hon märkte att jag var kille så lät hon det inte störa, möjligen trodde hon att jag var tjej. Jag lyckades också hitta några par skor som passade, jag vågade i alla fall inte försöka mig på högklackat, samt en bunt trosor som jag hoppades vara tillräckligt stora för att rymma också det som vanliga tjejer inte har mellan benen.

Affären var i mitt tycke onödigt fin och dyr så vi beslöt att makeupen kunde köpas på annat håll. Vi hittade en lågprisaffär i närheten där vi hittade puder, läppstift, ögonskugga, nagellack m.m. som tjejer behöver. På väg till kassan råkade jag se en korg med stringtrosor och kallingar till nedsatt pris. Vi tog några knallröda av båda sorterna. Dessutom lade jag i korgen två stora tuber Glid och ett paket tamponger vilket fick Pontus att höja på ögonbrynen men han sade ingenting eftersom jag tydligen planerade nånting.

I kassan stod en ung kille, hade vi varit närmare hemma hade han varit bekant från skolan men nu var vi långt hemifrån. Han såg inte ut som han hörde hemma bakom kassan, han var klädd i tajta biker shorts och t-shirt och bakom honom på hyllan låg en hjälm. I shortsen kunde man se konturerna av en ganska stor kuk och dessutom hade han en härlig liten rumpa och jag blev genast ganska kåt. Min plan var att se hur mycket vi kunde få hans kuk att växa och när vi kom till kassan tog jag ur korgen en av string kallingarna och frågade Pontus om han trodde att hans stora kuk skulle rymmas i dom också när den var som störst. Han förstod vart diskussionen var på väg och sade att det kanske inte var möjligt men att han då måste be mig om hjälp att få ner den. Killen bakom disken rodnade när han hörde oss men detta var bara början.

- Vi behöver inte köpa kondomer nu när du knullar mig i rumpan, sade jag och sneglade på killens kuk som nu började växa. Jag fortsatte: Min pojkvän är så kåt hela tiden att jag knappt hinner få trosorna på mig innan det är dags igen. Men nu när jag har mens måste han knulla mig i baken och eftersom hans kuk är kolossal och min rumpfitta är trång behöver vi mycket glid.

I killens shorts var hans kuk nu ungefär dubbelt så stor som när vi kommit och verkade växa ännu mer så Pontus tyckte det var hans tur och frågade: Har du knullat rumpa förut? Det fina med rumpknull är att du inte behöver en tjej för det, du kan göra det med någon kompis. Eller har du själv blivit knullad, du anar inte hur skönt det är att få en stor kuk upp i stjärten?

Killen var nu maximalt generad. Han mumlade nånting och tydligen hoppades han att vi skulle betala vad vi köpt och försvinna så fort som möjligt. Men han skulle inte komma så lätt undan.

Men du har säkert runkat ihop med någon kille, sa Pontus. Alla killar gör det och ta med en tub glid nästa gång och säg att han försiktigt kör in kuken i din bak. Han kommer att gilla det och du mer än han, känslan när han träffar din prostata med sin kuk är otrolig, tro mig.

Jag var nu absolut sprängkåt och spanade in en toa nära kassan och tänkte just föreslå en snabbis där när in i affären kom fyra personer som tackade killen att han skött deras jobb medan de var på möte med chefen och han tog sin hjälm och började gå mot dörren. Jag hejdade honom och frågade om han trodde att någon hade något emot att vi gick in på toa för att knulla. Hans kuk som redan börjat slakna var genast uppe igen och han sade at det var fritt fram. Han började åter gå men Pontus frågade om han faktiskt inte hellre kom med in på toa. Han såg lättad ut och nickade, hans kuk var vid detta laget större än hittills under vårt besök.

Ingen i personalen verkade bry sig om att vi tre försvann in på toa och låste dörren. Väl där inne plockade jag ut killens kuk och smorde den med nyinköpt Glid. Pontus tog ut sin egen stake, drog ner killens shorts och tryckte in ett finger i hans rumpa. Killen protesterade inte så han satte in ett finger till och slutligen ett tredje. Killen gnydde njutningsfullt vid denna behandling och jag tyckte att det nu var min tur. Jag lyfte på kjolen, drog ner trosorna och lutade mig bredbent mot väggen. Killen fattade galoppen och tryckte in sin kuk i mig samtidigt som Pontus bytte ut fingrarna i killens rumpa mot sin stora stenhårda kuk. Detta hade han inte väntat sig så han gav till ett tjut men Pontus lade handen över hans mun och viskade i hans öra att det nu var upp till honom att röra sig av och an. Killen fattade snart vad han skulle göra och började jucka. Pontus’ kuk i hans rumpa träffade tydligen rätt vid varje stöt för det dröjde inte länge förrän han ökade takten och efter några hårda stötar kände jag hur han sprutade i min stjärt. Pontus var ännu inte färdig och han fortsatte att knulla killens rumpa med hårda stötar vilket fick honom att spruta ännu mera i mig. Till slut gick det också för Pontus och jag gick och satte mig på toa i ett bås median killarna stod och tvättade sina kukar. Killen sade till Pontus att det var det mest underbart knull han någon sin varit med om och sade att han inte vetat att tjejer har ett så underbart hål också där bak. Han visste fortfarande inte att han knullat med två bögar och Pontus sade inget och lät honom tro att jag faktiskt var tjej. Killen tackade och försvann ut genom dörren och strax därpå lämnade vi också affären.

*****

För bröllopet hade dom hyrt ett stort hus med massor av rum för att kunna inkvartera alla gästerna. Jag var ganska nervös inför min debut som tjej i sociala sammanhang. Vi träffade sedan Pontus’ kusin Oskar och hans mångomtalade flickvän Pernilla. Hon var faktiskt rätt söt och när hon tappade sin handväska och böjde sig efter den fick jag under hennes otroligt korta kjol se en skymt av en liten vacker rumpa med bara ett smalt ljusblått band mellan skinkorna. Jag brukar ju inte tända på tjejer men detta var en så vacker stjärt att jag blev nästan kåt vid åsynen.

När vi sedan fick veta var vi skulle bo kom katastrofen: Någon jävla moralens väktare hade beslutit att tonårspojkar inte kunde sova med sina flickvänner utan Pontus skulle dela rum med Oskar och jag med Pernilla. Jag höll på att svimma när jag hörde det och uppenbarligen var Pernilla också av samma åsikt, men det var tydligen inget vi kunde göra åt saken.

När vi sedan gick till våra rum för att byta om till festkläder såg jag till min ytterliga förskräckelse att i rummet bara fanns en, ganska bred säng. Hur i herrans namn skulle jag klara av att byta kläder i hennes närvaro och senare sova där med henne utan att hon märkte att jag var kille? Vi hade ju inte tänkt på att något sådant kunde hända så jag hade inget nattlinne eller ens pyjamas med mig eftersom vi alltid sov nakna.

Vi packade upp våra festklänningar och yttrade artiga komplimanger om hur vackra de var men ingen av oss verkade vara intresserad att börja byta. Vi stod där och tittade på varandra och till slut var det gudskelov Pernilla som bröt tystnaden.

- Jag vet inte hur jag skall säga det här... Det är så otroligt pinsamt... Jag... alltså... jag menar...  saken är alltså den att Oskars mamma för en tid sen krävde att han skulle skaffa sig en flickvän. Vi hade då redan en tid knullat med varandra och han kom på den geniala idén att presentera mig som sin älskade... Men... jag hoppas du inte berättar det här ens åt Pontus, men jag heter inte Pernilla utan Per och jag har i trosorna nånting du nog inte har. Jag kan sova på golvet inatt men om du låter mig sova i sängen lovar jag att inte röra dig för jag, precis som Oskar, är inte alls intresserad av tjejer.

Jag var på vippen att avslöja mig, något som Adam troligen skulle ha gjort, men Eva beslöt göra det mesta av situationen.

- Visa mig vad du har!

- Visa vaddå?

- Vad du har i trosorna!

- Nej, absolut inte!

- Om du inte visar, berättar jag åt alla!

- Okej, okej, sade han och lyfte som hastigast på kjolen.

- Visa mera, ta av dig kjolen! Vi skall ändå strax byta om.

Han tvekade men efter ett ögonblick lät han kjolen falla till golvet men blusen var så lång att den täckte trosorna.

- Ta av dig blusen också!

Han såg olycklig ut men hade inget val. Han tog av sig blusen och stod där framför mig med bara en minimal ljusblå g-string med ett stort rött hjärta just där... Min kuk hade hoppat ut ur mina trosor och jag hoppades att han inte skulle märka att någonting lyfte upp fronten på min kjol.

- Trosorna också!

- Snälla Eva, jag kan inte... Ingen tjej har nånsin...

- Trosorna!!

- NEJ!

- JA!!!

- Jag kan inte...

- Låt mig...

- Nej, nej, nej!!!!!!!

Han drog av sig trosorna och stod där helt naken framför mig. Hans kuk var slak så jag greppade den innan han hann protestera och drog förhuden bakåt vilket fick den att bli stenhård på nolltid. Hans kuk var otroligt vacker, jag hade aldrig sett något liknande, den var lång och böjd så att den inte pekade rakt ut utan en aning uppåt åt vänster. Han protesterade med hög röst vilket jag inte brydde mig om utan ställde mig på knä framför honom och slök den underbara kuken och började suga intensivt varvid han slutade gorma och insåg att det jag gjorde kanske ändå inte var värt så mycket oväsen. Sedan tog jag, medan jag munknullade honom, med båda händerna tag i hans söta lilla stjärt och smekte hans skinkor. Han hade knappast väntat sig denna behandling och när jag hittade hans rosenknopp tryckte jag in ett finger i hans rumpa och märkte att han och Oskar planerat en snabbis före vigseln, så väl smord var hans rumpfitta. Jag hade ju två händer bakom honom så jag ökade genast fingrarnas antal till fyra. Han var nu som vax i mina händer. Han skakade i hela kroppen och mumlade någonting jag inte uppfattade. Till slut kunde han inte hålla sig utan kreverade i min mun vilket bara fick mig att köra in ytterligare två fingrar i hans rumpa samtidigt som jag sög frenetiskt på hans kuk. Han hade nu alla mina fingrar utom tummarna och lillfingrarna i rumpan och till slut sade han.

- Oh, Eva!!! Varför har du ingen kuk? Du kan inte ana hur jag önskar att Oskar var här nu och knullade mig hårt och länge.

Jag insåg att det nu var dags. Jag slutade suga och vände på honom och böjde honom över sängen fortfarande med ena handens fingrar i hans pojkfitta. När han stod där framåtlutad utan att kunna se vad jag gjorde krängde jag av mig kjolen och trosorna och tryckte kuken in i honom med en enda hård stöt. Han gav till ett tjut och kastade en förvånad blick över axeln.

- Vad... Hur... Herregud, du är ingen tjej! Ah, ah, ljuvligt! Knulla hårt! Ännu hårdare!!

Jag juckade så hårt jag kunde vilket resulterade i en alldeles för tidig orgasm djupt inne i hans trånga stjärt.

- Allt du sade om dig och Oskar och hans mamma stämmer också beträffande mig, Pontus och hans mamma. Mitt namn är inte Eva utan Adam. Men nu måste vi byta, vi är redan sena.

Vigseln gick av stapeln i ett litet kapell ett stenkast från huset och när Per och jag anlände hade den redan börjat så vi smög oss in och satte oss i sista bänken. Det slog mig att jag egentligen var helt ointresserad av vad som pågick. Jag kände ingen där utom Pontus och brudparet var inga jag hört talas om, jag visste inte ens vad de hette. Jag satte handen på Pers knä och började smeka hans lår. Han förde sin hand raka vägen till min kuk och strax satt vi där med händerna i varandras trosor. Kyrkbänkarna var höga och ingen annan satt där bak så jag gled ner på golvet och ställde mig på alla fyra. Jag tog glidtuben ur handväskan och gav den åt honom. Han visste genast vad jag menade, lyfte upp klänningsfållen på min rygg och drog ner trosorna. Han smorde min fitta och började tränga in i mig. Det var otroligt svårt att hålla tyst när han knullade mig med sin underbara kuk men på något sätt lyckades vi utan att någon märkte vad som pågick i sista bänken. Han höll på en god stund och just när jag kände att det gick för honom och han började spruta klämde orgeln i med någon bröllopsmarsch, alla steg upp och de nygifta startade nedför gången. Per juckade som en vettvilling för att få dom sista dropparna in i mig och när brudparet passerade oss stod vi där och såg näpna ut. Jag hade visserligen fortfarande trosorna på halvstång och kände hur sperma rann ur rumpan ner längs benen. Per hade inte hunnit lirka in sin fortfarande rätt styva kuk i trosorna och stod med knäppta händer framför sig. Man kunde tro att han var religiös men den sanna orsaken var något helt annat...

När vi kom ut ur kapellet kom Pontus och Oskar och frågade varför vi kommit så sent till vigseln. Per förklarade:

- När vi bytte om märkte vi at vi nog var av samma kön men inte det som syntes på utsidan. I själva verket står vi alla nu här, fyra kåta bögar och försöker se ut som två söta hetero par. Oskar, möt Adam och hej Pontus, jag är Per. Jag beklagar, men vi har varit otrogna, Adam praktiskt taget våldtog mig på rummet och jag knullade honom i kyrkbänken under vigseln. Kanske ni också hittar på något att göra i sängen i kväll.

På morgonen när vi kom till frukosten kunde man höra hur det tisslades om hur söta vi var och moraltanterna myste, helt ovetande om hur otroligt ömma i baken vi alla fyra var efter en genomknullad natt.

*****

Tiden gick och Pontus praktiskt taget bodde hos oss, eftersom, trots att vi gärna hade berättat sanningen åt hans föräldrar, hans mamma fortfarande tävlade med sin syster om vems flickvän som var sötare och hon skulle ha blivit förtvivlad om vi avslöjat att Pontus’ flickvän i själva verket var en kille. Enda möjligheten hade varit att även avslöja sanningen om Pernilla, men det kunde vi ju inte göra utan Oskars tillstånd och han vågade inte ens tänka sig en sådan sak.

*****

När vi klarat av gymnasiet och skulle flytta för studier från vår lilla stad, drabbades vårt förhållande av ett gigantiskt bakslag. Pontus’ pappa ansåg att då han själv studerat i Oxford så skulle Pontus också göra det. Pontus protesterade men det hjälpte inte. Plötsligt var jag ensam igen och osäker om jag skulle börjar studera som Adam eller Eva då det egentligen inte fanns någon orsak att fortsätta maskeraden.

Jag beslöt mig för att göra ett försök som Adam men för säkerhets skulle tog jag inte ett studentrum på campus utan hyrde en lägenhet i närheten för att inte väcka uppseende om jag plötsligt skulle börja uppträda som Eva. Adam visade sig vara lika olycklig som tidigare och det dröjde därför inte länge förrän Eva tog hans plats på föreläsningarna. Hon fick på nolltid en massa vänner och var aktivt med i studentlivet på fester och utflykter.

Vi hade kommit överens om att det var fritt fram för oss båda att hitta nya knullkompisar och det dröjde heller inte länge förrän Pontus meddelade att han hade en rumskamrat från Uganda som han knullade med, och han skickade en bild på en kolossal kolsvart kuk som gjorde mig grön av avund. Mitt eget sexliv var nämligen just då obefintligt. Alla mina vänner var helt övertygade att jag var tjej och flera killar hade redan antytt att dom gärna skulle hoppa i säng med mig, men jag misstänkte att dom inte skulle uppskatta det dom hittade i mina trosor. Adam besökte en bögbar långt ifrån campus men dom enda som visade något intresse var några äckliga pedofiler som sade att jag visserligen var rätt söt men alldeles för gammal...

Jag satt på ett café och deppade över en cappuccino och kollade in snygga killar som passerade utanför. Jag hade blicken ut genom fönstret och märkte inte att någon stannade vid mitt bord och sade:

- Hej Eva, längesen.

Jag tittade upp, där stod en kille. Han verkade på något sätt bekant, men jag hade ingen aning om vem han var.

- Heej...

Han märkte att jag tvekade.

- Vi träffades på ett bröllop för några år sen. Jag är Per.

- Pernilla!

Han skrattade.

- Pernilla är inte längre aktuell. Får man slå sig ner?

Han började dra ut stolen på andra sidan bordet, men jag makade på mig för att ge plats åt honom bredvid mig i soffan och han satte sig där.

- Vart har Pernilla tagit vägen?

- Hon försvann när hennes förhållande med Oskar tog slut.

- Varför tog det slut?

- Det var Skräcktanten, Oskars mamma. Hon började tala om förlovning, bröllop och barnbarn och till slut förstod vi att hon tänkte få sin vilja igenom. Hur mycket Oskar än knullade mig så kunde jag ju inte fisa fram några barnbarn åt kärringen så vi insåg att om Oskar inte kunde berätta sanningen åt morsan så måste han skaffa sig en flickvän med en mer produktiv fitta än min rumpa. Jag försökte få honom att berätta allt, men han var för mesig. Nu är han olyckligt gift, dom har ett barn och nästa är på väg. Han ringer mig ibland och klagar sin nöd men jag säger att det är helt självförvållat och att han nu när morsan har fått sina barnbarn borde skilja sig och gifta sig med mig istället, men han är fortfarande alldeles för mesig. Men hur är det med dig och Pontus, är ni fortfarande ihop?

- Tyvärr, Pontus’ farsa, den jävla snobben, tyckte att det inte är tillräckligt fint att studera här hemma så han skickade honom till Oxford där han nu knullar med sin rumskompis, en kolsvart kille från Uganda med en enorm kuk.

Jag visade bilden av kuken och Per sade:

- Wow, det var ingen liten grej. Har du själv hittat någon att knulla med, rör du dig i gay-kretsarna här?

- Det är det som är problemet, alla tror att jag är tjej och när killarna kommer med förslag säger jag att jag inte vill svika min pojkvän. Här finns förstås bögar men dom är inte intresserade av den lilla, blyga, värdelösa bögen Adam. Har du själv sett dig omkring efter sällskap?

- Nej, jag har just kommit hit och jag känner ingen än. Jag bor tillfälligt hos farsans kusin tills jag hittar någonstans att bo. Var bor du, på campus?

- Nej, jag...

Just då slog det mig, svaret på alla problem. Jag satte handen på hans knä och förde den sakta uppåt på insidan av hans lår tills jag kände att någonting började styvna i hans jeans.

- Du, jag har ett förslag. Du var ju bra på att spela tjej som Pernilla. Tror du att du kunde spela hetero i rollen som Evas pojkvän? Du kunde flytta in hos mig, jag bor här alldeles i närheten. Jag skulle älska att åter bli knullad av den här böjda grejen.

Han tittade sig omkring men ingen tyckte bry sig om vad vi gjordes, så han lyfte på min kjol och lät handen glida ner i mina trosor. Sedan slog han den andra armen om min hals och kysste mig på munnen. Jag var nu så fasansfullt kåt att jag drog iväg honom ut genom dörren och släpade honom hemåt. Våra halvdruckna kaffekoppar blev kvar på bordet.

Väl hemma drog jag honom in i sovrummet och slängde honom på rygg på sängen. Jag slet av honom skor, strumpor, byxor och kallingar och framför mig hade jag nu den böjda kuken som han knullat mig med på bröllopet. Den var både längre och grövre än då jag senast sett den.

- Du har vuxit!

- Ja, vi var ju bara 15 eller 16 senast. Tycker du att den är för stor nu?

Jag svarade inte, jag bara kastade mig över honom och började suga på den underbara kuken. Medan jag sög försökte jag komma ihåg var jag hade glidtuben. Det var så länge sedan jag behövt den att jag hade glömt var den var, så jag drog upp honom ur sängen och släpade honom till köket. Jag hällde en skvätt olivolja på hans ollon varefter jag lutade mig över köksbordet och drog upp kjolen för att visa vägen till min rumpfitta. Han drog ner mina trosor och började långsamt tränga in i mig. Å, vad jag hade längtat efter detta! Han juckade först med långsamma drag och lätta stötar men ökade snart takten tills han råknullade mig så hårt att bordet knakade och jag njöt! Jag vet inte hur länge han höll på men slutligen gav han till ett vrål och jag kände hur han fyllde min pojkfitta ned sin saft.

Det var ett underbart knull, men jag ville ha mera, så jag drog honom tillbaks till sovrummet. Där kastade jag av mig alla kläder och lade mig på sängen, tog tag i knävecken och lyfte benen mot taket. Hans kuk var åter uppe så han körde in den i min nu ganska hala rumpa och jag lyfte upp benen på hans axlar. Han lutade sig framåt och kysste mig där jag låg helt dubbelvikt under honom medan jag kände hur han juckade tills han åter med en sista hård stöt sprutade sin säd djupt in i mig...

Han lade sig utmattad bredvid mig på sängen och kysste mig ömt.

- Ja älskling, jag vill gärna vara din pojkvän. 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Kjell-Åke

Mycket härlig novell och jag är nästan i samma situation för jag är Kjell på väg att bli Michelle.
Skriv gärna meeer.
Puss

28/12, 2023 kl. 00:16

#2

trekkie

Mycket bra!

26/12, 2023 kl. 15:26

#1

Mr_Solen

Oväntantade tvister gör alltid en novell mer spännande... :-)

25/12, 2023 kl. 14:44