Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/3 kl. 19:06, av Qu-ken

Eva blir Adam igen, men Henriette...

Del 4 av 5 i serien Adam blir Eva

Jag satt åter på mitt favoritcafe med en cappucino, faktiskt vid samma bord där Per hittat mig då... När jag tittade ut genom fönstret såg jag Henrik komma gående, och han stannade och såg mig... Genast började det hända i mina trosor, han var just så... Å, herregud vad jag önskade att jag vågat gå hem med honom den där kvällen... Kanske han kunde ha... trots att jag mellan benen inte hade vad han väntat sig... Men jag borde ju inte drömma om hetero killar, jag har ju Per... Men en trekant med Henrik och Per... Omöjligt, men hur får jag ner mitt kanonstånd som tycks ha rymt ur trosorna... Vad i all... nu kommer han in och jag sitter här med ett tält... Jag måste få ner den... Sådär, nu fick jag in den igen... kjolen ser åter normal ut...

- Hej, Eva, får man slå sig ner?

- Javisst, jag sitter här och väntar, Per kommer strax...

Han satte sig ner, inte på stolen mittemot som ju varit naturligt, utan bredvid mig, och jag kunde inte låta bli att kolla... Ja, jag kunde se konturerna av något stort i hans tajta jeans, och min egen var på vippen att åter rymma ur trosorna... Fan, vad jag var kåt, och saken blev inte bättre av att han tog min hand och placerade den just dit... Jag kände genom jeansen hur hård han var... Varför gjorde han det... Hur... Just då klarade mina trosor inte av att hålla min kuk inne, utan kjolen var åter uppe i en för tjejer onaturlig vinkel. Nu förde han in sin hand under kjolen och började gnida min ståkuk vilket fick mig att närma mig orgasm. Han insåg vad som var på kommande så han lyfte på kjolen, och när jag så kom, sprutade jag träffsäkert rakt i min cappuccino kopp.

- Så du visste... hur?

- Klas, min granne, brukar ha kameran redo när han går in på toa. Han har en fantastisk samling han har filmat av knullande bögar. Vill du se vad han fick i lördags?

- Jag tror jag vet... Vad gör han med det han filmar? Lägger ut på nätet?

- Nej, han har dom bara för privat bruk. Han vet att man inte får lägga ut andra mänskors knullande utan tillstånd.

- Hur många har sett den där från i lördags?

- Bara vi fyra som satt där vid vårt bord då...

- Men varför? Ni satt där med era flickvänner... Varför är ni intresserade av knullande bögar?

- Flickvänner, tja, kanske dom inte var...

- Så den där lilla söta tjejen som hela tiden satt och smekte dig mellan benen... Martina?

- Det var Klas’ ide. Problemet var att vi skulle gå ut på en öl, men Martin är 16 år och ser ut som 13, och ingen skulle ha severat honom öl... Så Klas föreslog, som han tidigare gjort med sin kille, Filip/Filippa, att han skulle se mycket äldre ut som tjej, isynnerhet med stora tuttar...

- Så ni satt där, fyra bögar och såg ut som två hetero par? Men sluta runka mig innan någon märker...

- Okej...

- Så, du är alltså bög. Varför försökte du då den där kvällen få mig hem till dig? Visste du då... Vad skulle ha hänt om...

- Jag vet faktiskt inte. Jag tror att det varit en chock när jag hittat det du har...

- Skulle du ha knullat mig i rumpan? Jag har drömt om det sedan dess...

- Svårt att säga, då hade jag aldrig legat med en kille... Men jag var just då så otroligt kåt att ingen vet...

- Men nu... Vad har hänt?

- Brorsan gifte sig, och på bröllopet hamnade jag i säng med hans svåger, Martin...

- Alltså du plötsligt började knulla din brorsas svåger??

- Nej, Martin är den kåtaste killen som finns. Allt var hans ide... Och du skulle se vad han har... En så liten kille med en så enorm kuk...

- Han är då... vaddå? Din pojkvän? Ni är ett par?

- Nej, inte alls. Han var bara på besök under veckoslutet. Han knullar hemmavid med sin kusin...

- Så, om Per och jag och du skulle... Alltså en trekant...

- Skulle Per...

- Han är otroligt kåt på dig, men jag har försökt förklara att du är hetero, så vi har ingen chans...

- Jag måste kila nu, men säg åt Per att jag är öppen för förslag. Kom till puben på fredag så ska vi se vad vi hittar på. Det är nog bäst att jag går nu innan han kommer och sliter brallorna av mig här och nu...

 -Okej, vi ses på fredag...

Strax efter att han gått kom Per in och satte sig bredvid mig och jag såg att det putade ut i hans jeans och när jag satte handen dit kände jag att hans kuk var hård. Han lutade sig fram och kysste mig på munnen samtidigt som han förde handen in under min kjol och klämde på min likaledes hårda kuk.

- Varför är vi båda så kåta?

- Träffade du Henrik där ute på gatan? Du blir ju alltid kåt när du ser honom.

- Ja, var han här? Det förklarar varför din kuk är lika hård som min. Tänk om vi någon gång kunde... Han är så snygg och han har en så fantastiskt vacker rumpa... Jag tyckte faktiskt att han kastade en blick ner på min kukbula, men kanske det bara var önsketänkande... Jag kollade iallafall hans... Varför är alla dom sexigaste killarna hetero?

- Han var sannerligen här och för en stund sen var hans hand just där du har handen nu. I själva verket tafsade han inte utanpå trosorna som du...

- Vad säger du? Vet han att du är... Hur...

- Kommer du ihåg den där killen som filmade oss när vi blev knullade av Alex och Markus där på puben i lördags?

- Det var väl han som satt där med Henrik och dom två tjejerna... Så Henrik hade sett videon, och nu vet han sanningen om dig?

- Just det, och jag vet sanningen om honom. Dom där två “tjejerna” var lika mycket tjejer som du och jag var den där kvällen.

- Det var som... Så han plockade helt enkelt ut din kuk ur trosorna? Och runkade dig?

- Han behövde inte plocka ut den. Han placerade min hand på sin kuk och då kunde trosorna inte längre hålla kuken inne. Och ja, han gned några gånger... Det där vita som flyter i min kaffekopp är inte grädde...

- Har han planer på att knulla dig, jag vet att du önskar att du gått hem med honom den där kvällen...

- Javisst, på fredag har vi träff med honom på puben. Han insåg själv att du måste vara med.

- En trekant! Sade han faktiskt att vi skulle ha en trekant?

- Ja, jag berättade att du alltid är kåt...

- Det är sant. Jag har inte varit såhär kåt på länge. Finns här en toa dit vi kan gå på en snabbis?

- Nej, jag vill inte ha någon snabbis nu. Vi skall nu gå hem och knulla ordentligt, i sängen och utan kläder. Fan, nu rymde den igen. Kan du försöka få in den tillbaka i trosorna? Just så. Kom...

- Får jag tömma din kopp först? Aaah, jag älskar smaken av din sperma, smakar extra bra i cappuccino...

På fredag var jag den första av oss tre som anlände till puben. Det var ovanligt stillsamt där med tanke på att det var fredag. Vid några bord satt killar med sina tjejer, och dessa var tydligen faktiskt tjejer, men längst bak där bög gänget suttit senast satt nu bara dom två flatorna Lena och Anita och när dom såg mig kallade dom mig dit.

- Kom hit, här är gott om plats nu när killarna inte är här.

- Per och Henrik är också på väg, var är dom andra?

- Dom är på en fest och vi är inte bjudna.

- Okej, jag kommer...

- Du är ju helt söt. Tråkigt att du inte är tjej på riktigt. Vi tre kunde ha kul tillsammans. Är det sant att killar har klittan nånstans inne i rumpan? Hur kommer man åt den när den är på ett så fånigt ställe? Vi har det mycket enklare...

Hon lyfte på sin otroligt korta kjol och började smeka sig mellan benen. Idag hade hon faktiskt trosor på sig, men i dom syntes en konstig utbuktning vid fittan. Hon hade säkert någon leksak där...

- När ni riktiga tjejer pillar er på klittan tar vi kuken i handen och gnider...

- Varför har ni då en klitta i rumpan?

- Den behövs när man blir knullad. Det smäller bra när kompisens kuk träffar den.

- Du knullar alltså med Per, är du alltid tjejen som får kuk eller knullar du också honom i rumpan?

- Ja, vi turas om. Det är det som är det fina med bögsex. Ibland är man på och ibland under.

- Har du knullat tjejfitta nångång?

- Nej, jag har aldrig varit intresserad...

- Jag har inte heller nånsin blivit knullad av en kille, men jag har tänkt att man kanske borde prova på det nångång. Tror du att vi kunde...

- Jag vet inte... Kanske Per eller Henrik...

- Jag skulle hellre göra det med en tjej...

- Men jag är ju...

- Ja, du är kille, och alla killar måste kunna skryta om hur dom knullar tjejer.

- Men jag är nog inte en sådan kille...

- Var inte en sån fegis, vågar du inte?

- Men jag har inga kondomer...

- Behövs inte, en flata kan inte bli gravid om hon knullar med en bög.

- Är det sant? Det visste jag inte. När tänkte du...

- Vi kunde gå in på toa...

- Nu??

- Varför inte?

- Vi måste åtminstone vänta tills Per kommer. Jag kan inte göra det här om inte han är med...

- Ja, det är nog bäst att Lena också kommer. Hon har ju ett mörkt förflutet som hetero, hon brukade knulla med Ken tills Niklas lyckades erövra honom. Hon kan säkert ge goda råd om hur man gör när killar knullar tjejer. Där kommer han förresten.

- Hej, vad sitter ni här och planerar?

- Kom med in på toa, Eva och jag tänker prova på något vi aldrig gjort...

- Aldrig gjort? Vaddå?

- Anita vill att jag knullar henne.

- Knullar henne? Alltså i fittan?? Varför???

- Hon vill prova hur det känns och hon påstår att jag är en fegis om jag inte gör det, för hon vill göra det med en “tjej”. Men om du inte vill att jag gör det...

- Nej, gör det bara. Men kom ihåg att tvätta kuken ordentligt innan Henrik kommer. Vad tror du han säger om du luktar fitta? Gå bara. Jag väntar här...

- Jag vill att du kommer med, Lena kommer också. Kanske hon också...

- Nej, jag har fått tillräckligt med kuk i mina dagar. Men Anita tror att jag kan hjälpa eftersom jag knullade med Ken tidigare.

Inne på toa blev jag plötsligt osäker, men Anita tycktes inte tveka. Hon drog av sig trosorna och plockade sedan ur fittan en underlig grej.

- Vad är det där?

- En plugg. Den darrar skönt när man sätter på den.

- Men det är ju en såndär plugg som killar har i rumpan. Varför har du den i fittan?

- Jag har en i rumpan också. Titta bara.

- Du är inte klok... Hur ska vi nu göra dethär?

- Ta fram kuken och tryck in den här... Tag av dig trosorna först. Men hej, inte kan du göra något med den där, den är ju alldeles slak! Borde den inte stå eller nåt sånt.

- Den vill inte just nu, det här är så konstigt... Per, nu behöver jag din hjälp.

- Herregud, vad vill du att jag gör?

- Jag måste få upp den här, du brukar vara bra...

- Okej, okej. Kom hit...

Han gick ner på knä framför mig och började suga min kuk, men av någon orsak hände ingenting. Han sög intensivt och så kände jag hur han tryckte in ett finger i min rumpa och då började kuken bli hård. När den var helt uppe i normal volym slutade han och jag vände mig mot Anita som stod och pillade sig i fittan medan hon väntade. Jag ställde mig framför henne och vi lyfte båda våra kjolar så att det var fritt fram. Jag försökte trycka in kuken mellan hennes ben där jag antog att fittan borde vara, men...

- Det här går inte. Lena, hur brukade Ken göra?

- Vi brukade knulla i sängen, jag under och han ovanpå. Det kallas visst missionär...

- Men inte kan vi väl lägga oss här på toagolvet? Kan vi inte göra det på vanligt sätt, bakifrån?

- Vi försöker, men se till att du trycker in den i rätt hål.

- Ingen risk, rumpan tycks vara upptagen av en plugg... Din rumpa är inte så dum, inte lika vacker som Pers... Den är på något sätt rundare... Ser alla tjejrumpor ut sådär?

- Mindre prat, mera knull. Det kan inte vara sådär svårt att få kuken dit den ska.

- Lätt för dig att säga, du vet precis var din fitta är men jag har ingen aning. Borde den inte vara nånstans där mellan benen? Luta lite mera framåt, ja där är nånting som kunde vara. Men jäklar, nu har den slaknat igen! Per, hjälp!! Ta mig bakifrån, nu!

Per plockade ut sin kuk som lyckligtvis var mycket hårdare än min och körde in den i mig med en hård stöt och min reste sig igen och jag lyckades få in den i fitthålet. Det kändes konstigt, inte alls så tajt och skönt som Pers pojkfitta. Men jag gjorde vad jag kunde och det att jag hade en kuk i rumpan fick mig att komma några gånger innan Anita sade att det räcker. Jag drog mig ur henne och lät Per knulla mig ännu ett tag tills han också kommit.

Vi gick ut och satte oss vid bordet. Anita satt som vanligt bredbent och visade fittan åt hela lokalen. Hon tog pluggen som hon haft där och gav den åt mig.

- Du visste inte var fittan var, så nu får du titta närmare på den. Tryck in denhär. Just så, nu sätter jag på lite darr. Du lyckades inte ge mig en orgasm så jag måste... Aaah... Gick det för dig, jag tyckte det kändes att du sprutade nånting i mig?

- Jag kom några gånger, men det var nog tack vare Pers kuk som stötte mot min “rumpklitta”. Men är du säker på att du inte blir gravid? Det där du sa att en flata inte kan få barn med en bög låter lite underligt. Eller vad tror du, Per?

- Sa hon verkligen det? Det stämmer ju inte.

- Alltså, Anita. Vad menar du? Försökte du att jag skulle göra dig gravid?

- Ja, vi tänkte med Lena att nu när vi bor ihop kunde vi ha ett barn. Vi tänkte egentligen fråga Ken om han kunde köra ännu ett varv med Lena, men sedan när vi såg dig komma tyckte vi att det skulle vara sjysst om vår dotter skulle ha tre mammor, om du förstår vad jag menar. Om det nu lyckades behöver du inte tänka på det längre, vi kommer inte att anmäla dig som pappa. Du var helt enkelt bara producent av den sperma som behövdes.

- Men borde du inte ha berättat mig om ert projekt?

- Kanske det, men nu är det gjort och vi kan bara hoppas att någon av dina spermier kan göra lite nytta istället för att hamna i Pers rumpa. Jag tror att vi går hem nu, där kommer Henrik...

- Hej, sitter ni här och har tjejkväll?

- Nej, Lena och jag är just på väg. Hej på er...

Dom gick och Henrik satte sig, och jag kunde inte låta bli att beundra den enorma bulan i hans jeans. Han var tydligen oerhört kåt...

När tjejerna gått och Henrik kommit satt vi där först ett ögonblick och tittade på varandra. Det var tydligt att alla tänkte på samma sak och glasen stod orörda på bordet. Jag hade en känsla av dåligt samvete. Vi hade ju planerat detta att gå någonstans och knulla, men det som just skett inne på toa var inte alls med i planerna, och jag tror att Per också tänkte på samma sak. Till slut var det Henrik som bröt tystnaden.

- Ja, här är vi nu. Vad har ni tänkt, jag menar vart ska vi gå?

- Vi går hem till oss, vi bor här alldeles om hörnet.

- Okej, låter bra...

Vi tömde våra glas och lämnade krogen och strax därpå var vi hemma hos oss och stod där i vårt sovrum och tittade på varandra. Det här med planerad trekant var inte så enkelt, när det gäller sex är det ju oftast så att man blir kåt, och så händer det bara. Men nu när vi var tre krävdes det att någon tar initiativet. Henrik var åter den som började.

- Hur ska vi nu börja? Damerna först, Eva får bestämma.

- Om inte Per har något emot det tror jag att Henrik och jag gärna skulle vilja göra det som vi inte gjorde då den där kvällen...

- Ja, jag kan vänta...

- Du behöver inte vänta, du kan vara med så att säga i bakgrunden, om du förstår vad jag menar. Eller vad säger du Eva?

- Det går bra, men först ska ni killar klä av varandra innan era brallor spricker.

Killarna drog på nolltid av varandra alla kläder och så stod dom där framför mig spritt nakna, båda med kukarna uppe i fullt stånd och synen fick min egen att rymma ur trosorna, så jag drog dom av mig, varefter jag böjde mig över sängen och lyfte upp kjolen. Henrik var redo och grabbade tag i mina höfter och började trycka in kuken i min hala fitta. Detta var något jag längtat efter sedan den där kvällen...

Han juckade försiktigt några gånger och så stoppade han med kuken halvvägs inne i mig, och jag kastade en hastig blick över axeln och jag såg hur Per stod bakom honom och var på väg in i hans rumpa. Efter ett ögonblick hade Henrik hittat det rätta avståndet och började jucka så att han samtidigt knullade mig och sig själv med Pers kuk.

När jag så kände att han kom i mig slutade han jucka och drog ut den ur mig.

- Vad gör du? Sluta inte!

- Lugn. Jag fortsätter strax, vi ska bara göra det lite annorlunda.

- Hur då?

- Nu har vi gjort det vi inte gjorde den där kvällen, jag har nu knullat Eva. Nu vill jag göra det med Adam.  

- Jaha, hur har du tänkt...

- Hej Per, ta en paus du med, du får också fortsätta om ett litet tag. Alltså, nu vill jag ha dig naken på rygg i sängen med benen på mina axlar. Och... tror du att du kunde... ja det finns ju killar som kör med läppstift och ögonskugga och sånt... men jag skulle väldigt gärna se dig utan... Och ditt hår... kanske en inte så feminin frisyr, kanske ponnysvans...

- Det kunde jag väl, jag går och tvättar... du kan låta Per fortsätta under tiden.

Jag gick till badrummet och när jag kom tillbaka höll Per fortfarande på och råknullade Henrik med brutala stötar.

- Okej, nu räcker det. Jag kommer inte att kunna sitta på en vecka efter den här behandlingen. Oj, Adam, vad du är söt! Och vilken vacker kuk du har. Det är synd att gömma den under en kjol, den skulle göra sig i ett par tajta jeans. När har du senast haft byxor?

- Jag har ett par jeans nånstans, men jag har inte haft dem på väldigt länge. Eva kan inte ha dem för det skulle puta ut på ett för tjejer onaturligt sätt...

- Kanske du kunde ta dom på dig sedan, men nu ska vi knulla...

Jag lade mig på rygg i sängen och han lyfte upp mina ben på sina axlar och sköt en kudde under min rumpa, och i den ställningen såg jag hur han tryckte sin stora kuk tillbaka in i mig. Åh, vilken syn... Per brukade i allmänhet ta mig bakifrån eller så satt jag och red på hans kuk, men det här var en ställning som vi inte använt på länge. Det var så underbart att inte bara känna, utan också se hur kuken åkte av och an och Henrik visste vad han gjorde, hans kuk träffade extas punkten inne i mig med varje stöt... Och min sprutade sperma som en fontän...

Efter att vi sedan i badrummet duschat och jag tvättat killarnas kukar vilket fick dom att åter resa sig och nu var det Pers tur att knulla mig medan Henrik drog en snabbis i Pers rumpa, gick vi till köket för att släcka törsten. Henrik gav mig en lång blick...

- Hur känner du dig nu? Är du nu mera Adam eller Eva? Jag menar, du har sagt att Adam är blyg och osäker, men nu har jag en känsla av att jag faktiskt knullade Adam och han var varken blyg eller osäker...

- Det är sant, när jag låg där och såg vad du gjorde med din underbara kuk... jag är inte säker...

- Du har kanske varit Eva nu så länge att du har kommit över Adams problem och han är nu lika självsäker som Eva.

- Kanske...

- Jag har en ide, vad tror du... om du skulle ta på dig dom där jeansen... och så går vi tillbaks ner till puben så du kan kolla hur det känns att vara bland folk som kille. Kanske kunde du ta med din flickvän Pernilla. Eller hur Per?

- Inget problem för mig, jag har varit där som Pernilla förut. Men Adam, tror du...

- Okej, men om vi ska gå som Adam och Pernilla så måste vi göra det i sällskap med Henrika.

- Vad menar du? Skulle jag också...

- Har du aldrig haft kjol på dig? Jag tror att vi kunde göra dig till en riktigt söt tjej...

- Kjol, nej... ja en gång på en maskerad, men det var en kilt... Men okej, jag är inte omöjlig...

- Det här blir kul. Per, gå efter dina tjejkläder, har du kvar den där peruken du använde innan du lät håret växa?

- Javisst, vad annat tänkte du åt Henrika?

- Du vet den där lådan där i garderoben?

- Den där det står “fnask”?

- Just den. Kan du hämta den också?

- Herregud, fnask? Vad tänker du göra?

- Fnasklådan innehåller sånt som jag inte kan ha bland folk som känner mig. Där finns en BH med mycket större kupor än jag har i vardagslag, och mycket kortare kjolar... och nätstrumpor...

- Men inte kan jag...

- Det kan du visst. Du kommer att se bedårande ut som hora...

En stund senare såg han faktiskt otroligt läcker ut med den superkorta kjolen som lämnade fem cm bart lår till nätstrumporna . Den lockiga peruken och dom kolossala tuttarna var som pricken över i. Han blev tydligen själv imponerad när han såg sig i spegeln, men det var ännu något som fattades.

- Du hade ju inget under när du kom, bara den där remmen. Du måste ha trosor, annars kan kjolen få en konstig vinkel om du blir kåt på någon. Vänta... Här, vad tror du om den här ljusrosa stringtangan? Kan du ha den?

- Det går bra, jag har faktiskt en likadan, fast jag köpte den som kallingar, inte som trosor.

- Ja, tjejtrosor är ofta för små, allt vill inte rymmas i dom, isynnerhet om man plötsligt blir intresserad... Vänd på dig och böj dig framåt... Gud, vilken ljuvlig rumpa... du borde absolut gå mer i kjol. Vem som helst blir ju störtkåt av den där synen... Men vad hände? Nånting rymde ur trosorna. Jag tror att dom inte klarar av din kuk om du har den där remmen där...

- Ja, det verkar så, men du är ju nu den enda killen i gänget, så det är väl du som ska ha den. Har du kört med ring eller rem förut?

- Nej, tjejer kan inte gå omkring med ståkuk hela tiden, och Adam har aldrig provat...

- Det är inte så dumt, jag tror att du kommer att gilla det.

Min kuk var inte så hård längre så han gned den några gånger och den var strax uppe igen. Sedan var han plötsligt nere på knä, och utan förvaring slök han staken. Ja, den försvann blixtsnabbt ner i hans strupe i hela sin längd. Jag hade förstås blivit avsugen både av Pontus och Per otaliga gånger, men ingen av dom hade nånsin tagit in den på detta sätt. Den här killen var ju en mästare på deep throat. Och jag sköt omedelbart en sats ner i svalget på honom...

- Mmm... vad gott... ursäkta, jag kunde inte låta bli... nu ska jag spänna fast den här...

Han fäste remmen runt min kukrot, och känslan var obeskrivlig, min kuk hade troligen aldrig varit så hård... Jag drog på mig jeansen, det kändes ovant och konstigt att inte ha luft mellan benen, och det var inte helt lätt att få in den stenhårda kuken, men när jag till slut fick fast alla knappar i gylfen och såg mig i spegeln, kunde jag inte låta bli att bli imponerad av konturerna av min kuk som tydligt syntes i dom tajta jeansen, och jag blev faktiskt nästan kåt av att titta på min egen stake.

- En knapp för mycket...

- Va, hurså?

- Nedersta knappen ska vara öppen, såhär... Annars kan någon tro att du är hetero.

- Hemska tanke...

Pernilla var nu också färdig och efter att hon lagt en lätt make up på Henrika, trots hennes protester, beskådade vi slutresultatet.

- Du ser ju som en äkta working girl, kanske Henrika låter för borgerligt, jag tror att du mer ser ut som Henriette, eller hur?

- Det har väl ingen betydelse, jag behöver väl knappast presentera mig för någon... Men hej, inga fickor... var har jag till exempel mobilen?

- I handväskan, såklart. Den här tror jag att passar bra i stilen.

- Okej, men här är ju en massa saker...

- Tjejer har saker i handväskan. Du har där läppstift, puder, mascara, kondomer och tamponger. Bland annat...

- Tamponger?

- Tjejer har tamponger i handväskan.

- Men jag har inte mens...

- Nej, men andra tjejer har, och det händer att någon på tjejtoa är utan och frågar om du har... dessutom är dom bra att ha om man råkar få en överdos av sperma i rumpan.

Vi gick så iväg och ute på gatan fick jag en underlig känsla av att jag plötsligt inte längre var så självsäker där ute bland folk, klädd i byxor. Det var evigheter sedan senast och då var jag bara en olycklig liten bög. Men när jag tittade på Henriette märkte jag att hon också verkade osäker, hon tittade nervöst omkring och hoppades säkert att hon inte skulle möta någon hon kände. Hon behövde något annat att tänka på, så jag förde handen in under hennes kjol och nöp henne i rumpan.

- Vad gör du? Är du inte klok?

- Du är tjej och jag är kille. Killar nyper tjejer i rumpan.

- Verkligen? Har det hänt dig? Under kjolen??

- Nå, kanske inte under kjolen, men ja, det har nog hänt... Men hur känns det att vara tjej?

- Konstigt, det blåser kring... ställen där det inte brukar... Själv då, hur mår Adam? Är han plötsligt blyg och osäker?

- Faktiskt inte, det känns på något sätt spännande. Isynnerhet i brallorna. Där spänner det mer än vanligt tack vare remmen... När vi kommer tillbaka från krogen tänker jag knulla Henriette, hårt och länge.

- Henriettes fitta är ganska öm efter Pers behandling, så du får gärna göra det länge,  men kanske inte så hårt. Jag måste dessutom erkänna en sak. Det är lite pinsamt, men jag var hela dagen så förbannat kåt, jag ville inte göra något åt saken för jag ville spara till kvällen. Men när jag beställde en pizza till lunch... råkade jag knulla med killen som hämtade den...

- Herregud, våldtog du pizzabudet?

- Nej nej, det var hans ide, han såg mitt kanonstånd och frågade om jag ville knulla honom i röven... och det ville jag...

- Du behöver inte vara generad... faktum är att Per och jag också... det är också förbannat pinsamt...

- Okej, jag berättar. Innan du kom idag satt vi där och pratade med dom där flatorna, Anita och Lena... Anita, du vet hon som alltid sitter där och visar allt hon har under kjolen, sade att hon ville prova på att bli knullad med kuk i fittan... och hon ville bli knullad av en tjej... så vi gick alla in på toa... men Eva hade problem...

- Du behöver inte berätta alla detaljer, jag fixade det till slut...

- Men du behövde lite hjälp. Jag måste assistera med lite prostata massage...

- Så det var därför Eva hade sperma i rumpan. Jag trodde det var efter ert morgonknull...

- Märkte du det, jag försökte nog skölja...

- Din fitta var så skön och hal, men jag kände nog att där fanns något från tidigare... Gud vad jag blir kåt när jag tänker på det...

- Du kommer inte att få knulla mig flera gånger idag. Kom ihåg att nu är jag killen och du är tjejen...

- Inte blir jag mindre kåt av att tänka på det. Dessutom finns det ju en fitta som bara fått en liten snabbis ikväll. Eller hur, Pernilla?

- Allt är möjligt... Men nu är vi framme. Adam, vad väntar du på? Tänker du inte hålla upp dörren för dina damer? Men äsch, nu ringer min mobil... Oh, det är Bengt. Jag gissar vad han vill...

- Säg att han kommer hit istället. Kom Henriette, vi går in så får Pernilla tala här ute i fred, någon tycks ha startat jukeboxen därinne...

Det var fortfarande rätt tomt på krogen och där tycktes inte vara någon vi kände. Vi köpte ut varsitt glas vin och gick och satte oss vid bögarnas stambord i hörnet. Snart kom också Pernilla, även hon med ett vinglas i handen.

- Bengt kommer hit. Han hade hoppats att vi skulle komma och ge honom en till dos av vår medicin.

- Medicin? Vad har ni...

- Bengt råkade ut för en olycka, och när vi träffades var han förlamad och satt i rullstol. Men vi botade honom...

- Med en medicin?

- Kanske snarare med en spruta... ja inte i skinkan utan mellan skinkorna... och inte med nål utan med kuk. Faktiskt två kukar... Det finns inga åkommor som inte kan botas med lite rumpknull.

- Förlamningen släppte när ni knullade honom... Men hur träffades ni?

- Bengt är granne med min faster, och hon bad oss hjälpa honom medan hon var bortrest. Hon visste förstås inte att Eva inte var tjej, så hon frågade faktiskt om Eva kunde hjälpa honom sexuellt. Vi visste ju inte heller att han var bög så när Eva föreslog... ja, då sa han att han hellre skulle göra det med mig. Efter det fixade vi det, vi knullade honom halvt fördärvad och emellanåt red vi på hans kuk där han låg i sängen. Till slut kunde han åter stå på egna ben...

- Och min faster höll på att få slag när hon kom hem och mötte honom i trappan... Han berättade förstås inte allt utan sade att hans läkare gett honom någon ny experimentell behandling...

- Och nu ringde han...

- Han undrade om vi kunde komma och göra om det, men nu kommer han hit, och sen går vi hem och fortsätter, nu blir det fyrkant... Men där kommer han ju...

- Är det där Bengt?

- Javisst, känner du honom?

- Nej... men vi har träffats...

Bengt kom in och såg sig omkring och han tycktes inte se oss, vilket inte var så underligt då han sökte efter Per och Eva och inte kände igen Adam och Pernilla.

- Bengt, här är vi!

Han kom fram till oss och såg fortfarande förbryllad ut.

- Hej, Eva? Per?

- Nej, idag är det Adam och Pernilla. Och här är vår kompis Henriette.

- Så ni har bytt... alltså... och er kompis... är hon... vad hon ser ut att vara?

- Nej nej, det var hennes ide att vi skulle byta såhär, så vi bytte också... och gjorde henne en aning... professionell, om du förstår vad jag menar...

- Så du är också... kille? Bög?

- Hundra procent, trevligt att träffas igen...

- Igen? När har vi...

- Om jag lyfter på kjolen... såhär... Ser du nånting som du sett förut?

- Herregud, är det du? Du har väl inget emot att jag kollar... du har inte remmen på dig..

- Nej, det funkar inte med kjol, så den är nu i Adams brallor.

Jag förstod ingenting...

- Alltså, ni har träffats... och Bengt kände igen det du har under kjolen... och remmen i mina brallor?

- Okej, det var så att jag tittade in i porrbutiken i grannkvarteret. Jag hade faktiskt aldrig varit där trots att jag går förbi den alla dagar, och jag var kåt och tänkte att det kunde finnas någon kul grej att ha i rumpan... I butiken fanns två killar, en med underbara tajta lila shorts som visade att det fanns något stort och hårt i dom. Och den andra killen,  det var du?

- Men hur kände du igen honom nu?

- Vänta, jag var som sagt väldigt kåt och jag kände att jag måste få en bild på dom där shortsen, så jag frågade, och han hade inget emot... nu blir jag kåt igen, när jag tänker på det... Jag tog några fina bilder och kollade om den andra killen hade någon bra bula, men han var inte hård just då, men shortskillen kände tydligen till vad han hade och drog ner hans jeans... och där fanns dom där rosa kallingarna som du har där...

- Det är faktiskt inte samma kallingar, utan ett par likadana. Och shortskillen heter Jan-Oskar...

- Hursomhelst, han tog en rem och ja, ni vet vart han fäste den... Och jag fick alltsammans på video, kolla...

Han tog sin mobil och startade en video som visade allt det han nyss berättat, börjande med att Henriks jeans och kallingar drogs ned, och sedan blev hans kuk upprunkad till max varefter remmen spändes runt paketet. Samma rem var nu nere i mina brallor och  den stramade runt mitt paket nu mer än tidigare, jag var nu hård till 100%, kanske mer... Jag önskade att vi kunde gå hem, nu, genast... Jag kollade dom andra och det var helt klart att Pernilla och Henriette hade stora problem med att hålla allting inne i trosorna, och Bengts kuk var alldeles tydligt också uppe i full volym.

Vi satt där och tittade på varandra. Alla var uppenbarligen lika sprängkåta, men vem skulle... Plötsligt hände något... vi steg alla upp... på en gång... utan någon riktig orsak... våra halvtomma glas blev kvar på bordet... och utan att någon sade ett ord lämnade vi puben. Och vi kom hem till oss på nolltid och kastade av oss alla kläder...

Det som för ett ögonblick sedan sett ut som två killar och två tjejer var nu fyra nakna och otroligt kåta bögar. Våra kukar var alla uppe i full volym, och fortfarande var Pers den längsta och vackraste, med den där underbara böjen... och han insåg att någon måste börja så han ställde sig bakom Bengt och viskade något i hans öra. Bengt nickade och Per körde in kuken i hans rumpa med en hård stöt och började jucka. Jag visste inte riktigt vad jag borde göra, men Henrik gick och tryckte in kuken i Per, så jag måste fatta ett beslut, knulla eller knullas... Jag skulle helst ha kört kuken in i Per, men eftersom Bengt just kommit och var den som ännu inte varit med tidigare i kväll, och han var där främst i ledet med kuken hård, utan någon fitta att trycka in den i...

Så jag gick och ställde mig framför Bengt och särade på skinkorna så han lätt kunde trycka in i min fitta... Lätt var det ändå inte, eftersom han bakom sig hade två killar som bankade på, men till slut var han helt inne i mig...

Trekant på rad, eller sandwichknull, är rätt enkelt, han i mitten sköter juckadet och dom andra står stilla. Men nu var vi fyra... Det tog ett tag innan vi hittade rytmen och vi knullade en god stund medan vi alla, ja alla utom jag, fyllde varandra med sperma... Till sist måste jag... Bengt hade kommit i mig säkert fem eller sex gånger, så han hade nog fått tillräckligt, så jag lämnade honom och flyttade längst bak där Henriks pojkfitta väntade... När jag äntrade honom tappade dom för ett ögonblick takten, men dom fann sig snart och innan kukarna i mitten tröttnade och slank ut ur rumporna, hann jag spruta ett par rejäla satser in i Henriks heta hål.

Vi var alla ganska trötta efter detta intensiva knullade, och det var redan rätt sent så Henrik och Bengt gjorde sig redo att gå hem.

- Du Bengt, du sade att Jan-Oskars butik var i grannkvarteret. Då är vi nästan grannar, ska vi dela på en taxi?

- Jag tänkte faktiskt promenera hem, det är ju ganska nära. Men om vi går tillsammans skulle jag ha ett tokigt förslag... Jag vet inte om du...

- Vad då?

- Jag har liksom fotografering som en hobby, ja, jag tar också annat än kukbilder, och när vi var på väg hit kom jag på ett bra objekt...

- Jaha, och vad har jag med det...

- Du ser så äkta ut, jag menar... alltså... du ser definitivt ut som en hora... Och när vi gick där genom parken... där finns ju såna där gammaldags gatlyktor... och du kunde stå under en sån och se ut som om du väntade på en kund... det är dessutom fullmåne så du där under lyktan i månskenet skulle bli en fin bild. Tror du...

- Men jag tänkte faktiskt inte ta på mig horkläderna... dom är ju Evas. Jag har här mina egna...

- Du får jättegärna låna dom, jag använder dom väldigt sällan. Vi sätter dina kläder i en väska så kan du hämta fnask kläderna i den nån gång...

- Okej, det låter faktiskt spännande. Låt gå...

Henrik tog åter på sig horkläderna och dom begav sig iväg. Per och jag tog en snabb dusch och sedan gick vi till sängs. Vi var faktiskt så trötta att vi inte knullade i duschen som vi annars brukar. Och jag tror att det var första gången som vi somnade utan att någon av oss hade kuken i den andras rumpa...

Denna novell har ännu inte fått några gillanden.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.