Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/2 kl. 12:39, av Qu-ken

Vikarierar som skötare & träff på puben

Del 3 av 5 i serien Adam blir Eva

Vi var åter hemma och allt var som förut, vi var Eva och Per, det perfekta paret. Vi hade en otrolig massa vänner som inte i sin vildaste fantasi kunde tänka sig vad vi varit med om under dom senaste dagarna när vi var på kryssningen.

En dag satt vi på ett café när plötsligt en kvinna kom fram till oss.

- Hej Per, det här måste vara din flickvän Eva som jag hört så mycket om. Hej Eva, jag är Magda, Pers faster. Oj vad ni är söta!

Hon satte sig ner vid vårt bord och vi pratade en god stund om ditt och datt. Sedan såg hon fundersam ut ett ögonblick…

- Tror ni att ni kunde hjälpa mig med en sak? Jag har en granne, Bengt, som för ett par veckor sedan råkade ut för en olycka. Ett rattfyllo körde på honom och hans kompis, och kompisen dog. Han själv blev delvis förlamad och sitter nu i rullstol. Han är nu hemma och en sköterska kommer varje dag och ordnar med mat och sånt. Men han är inte helt nöjd med det, han är van att duscha alla dagar och nu tvättar sköterskan av honom med en svamp och han får duscha bara en gång i veckan. Jag har ofta tittat in till honom för att se hur han klarar sig och när jag frågade vad jag kunde göra, sade han att det var någonting han inte kunde be sköterskan göra.

- Så, jag hälsar nu på honom nästan varje dag och sätter honom under duschen. Jag tvättar honom och en dag frågade han om jag kunde hjälpa honom med en annan sak. Han är 18 år och borde ju kunna ha ett normalt sexliv, men han har just nu har inte krafter att ens masturbera, så han frågade om jag kunde assistera med den saken. Ingen tycks hälsa på honom, han har tydligen ingen flickvän som kunde hjälpa honom med den detaljen, så jag har skött den saken nu en tid. Faktum är att jag faktiskt erbjöd mig att göra mera än så, jag sade att, om han låg på sängen kunde jag rida honom… Han är ju väldigt söt och jag skulle faktiskt kunna ligga med honom, men han såg förskräckt ut vid tanken att ha sex med en så gammal tant som jag. Så, jag har gnidit honom några gånger och han, fastän han ju är otroligt generad varje gång, tycks gilla det jag gör, åtminstone sprutar han kopiösa mängder sperma varje gång.

- Men, nu tänkte jag resa på semester till Kanarieöarna för en vecka och han skulle då bli utan dusch och utan mitt gnidande. Tror ni att ni kunde fixa det för mig?

- Ja, absolut!

- Ni är ju mera jämnåriga så, om Eva inte har något emot det, kunde hon fråga…

- Det ordnar sig säkert på något sätt. När reser du och vilken tid brukar du besöka honom?

- Jag reser på torsdag och vid fyratiden på eftermiddagen har sköterskan varit där och det är fritt fram. Här är nyckeln till min lägenhet och jag lämnar Bengts nyckel på bordet i hallen. Jag måste ännu besöka honom och berätta om att ni kommer och sköter honom medan jag är borta.

På onsdag ringde Magda till Per och berättade att Bengt hade sagt att vi kunde komma när som helst och att han ivrigt väntade, så samma kväll tittade vi in hos Magda och fick nyckeln till Bengt.

Torsdag eftermiddag vid fyratiden var vi då på plats. Killen satt i sin rullstol och såg deprimerad ut.

- Hej. Jag är Per och Magda är min faster. Här är min flickvän Eva. Magda förklarade din situation och vi lovade henne att stå till tjänst med vad som helst, hon berättade också om att du bad henne runka dig. Du behöver bara säga vad du vill vi ska göra. Vill du att Eva suger av dig eller…

- Nej, Nej. Sorry Eva. Du behöver inte göra någonting alls. Men Per, kunde du…

- Du vill att jag suger…

- Kunde du?

- Absolut, men varför jag?

- Per, din faster är en fantastisk människa, hon faktiskt erbjöd sig att knulla med mig! Hon fick antagligen uppfattningen att hon var för gammal när jag tackade nej. Jag kunde inte säga det, men Sean, han som dog i olyckan, var inte bara min kompis, han var min pojkvän. Jag är bög, och jag har nu insett att nu när jag sitter i den här jävla stolen, kommer jag aldrig mer att få känna hur en hård kuk tränger in i mig och knullar mig så hårt som Sean brukade göra. Ni kan inte förstå hur mycket jag saknar honom och hans långa och grova kuk.

- Ge inte upp hoppet, känn efter här...

- Ja. Känns bra. Den tycks vara hård. Men du knullar säkert bara med Eva, din tjej?

- Kolla vad hon har. Min är lång, men hennes är grov.

- Hennes vad då? Herregud‼ Den är faktiskt grov! Och hård! Och nästan lika lång som din‼ Ni är alltså…

- Javisst, men du behöver inte berätta åt Magda när hon kommer tillbaka. Hon tror fortfarande att Per är straight…

- Så att… Vad nu?

- Nu lyfter jag dig ur stolen, och du ligger på sängen, och vi knullar dig tills du säger stopp…

Sagt och gjort, vi lyfte honom ur rullstolen och drog av hans byxor, han låg där på mage och vi tittade på hans söta rumpa.

- Vem vill du ha först?

- Jag tar den långa först och den grova sen.

Per drog av sig byxorna och lade sig ovanpå Bengt. Han lät den långa böjda staken glida av och an mellan skinkorna innan han sedan tyckte in ett finger i Bengts rumpa.

- Älskling, har du glid, här behövs smörja?

Jag tog tuben ur handväskan och Per tog den och sprutade en klick in i Bengts pojkfitta varefter han satte ollonet mot rosenknoppen och lät kuken långsamt glida in i hela sin längd. Bengt stönade och ett stort och lyckligt leende bredde ut sig. Per började knulla honom, först juckade han med små långsamma rörelser men sedan ökade han takten tills han studsade upp och ner, varje gång lade han hela sin tyngd på Bengts rumpa så det tycktes att han sköt kuken djupare in i den för varje stöt. Bengt låg nu med slutna ögon och flämtade.

- Aaah, aaaah, mera, mera‼!

- Jag är snart färdig. Älskling var berädd, det är nu din tur. Aaaah‼!

Per skakade i hela kroppen när han låg där ovanpå Bengt med kuken djupt inne i honom och jag visste av erfarenhet att han nu sprutade stora mängder sperma i hans heta stjärt. Han låg där och pustade ett ögonblick och när han såg att jag stod där redo med kuken uppe i all sin prakt drog han ut sin egen kuk och kollapsade på sängen bredvid Bengt. Jag hoppade på och körde in den i Bengts nu mycket hala rumpfitta och började jucka.

När Per hämtat sig tog han i och vände oss så att vi låg på sida och jag knullade Bengt bakifrån i skedställning. Själv ställde han sig på knä bredvid sängen och började suga av Bengt. Jag bankade på så hårt jag kunde och Per sög frenetiskt medan Bengt vibrerade som ett asplöv och utstötte oartikulerade läten. Och jag kände hur orgasmen närmade sig…

- Per, nu smäller jag. Vi byter…

- Mmmmm…

Efter att ha skjutit min sats ovanpå Pers hoppade jag av sängen och Per klättrade upp och körde in den långa böjda i Bengts pojkfitta medan jag övertog sugandet. Bengt verkade inte ha märkt att vi bytte plats, han var helt i andra världar. När så Per än en gång kommit och började klättra över honom för att ge plats åt mig för ännu ett varv, kvicknade han till.

- Tack, killar! Jag tror att det räcker nu, jag vet inte om min rumpa pallar för flera…

Per som redan var ovanpå, vände honom på rygg och lät hans kuk glida in i sin egen rumpa. Bengt protesterade inte och Per började rida honom. Plötsligt såg jag att Bengt började stöta uppåt i takt med Per. Per märkte det också och slutade rida och lät Bengt sköta juckandet.

- Hej, killar! Kolla! Jag kan göra det här! Någonting fungerar igen! Aaaah!

Just när han låg där med munnen på vid gavel sköt Per iväg en tjock stråle sperma rakt i hans öppna gap och han började hosta. Ytterligare två strålar träffade honom i pannan och rann ner i hans ögon men han tycktes inte bry sig om det då det samtidigt gick för honom. Per klev av honom och vi stod båda förvånade där bredvid sängen och tittade på Bengt som satte sig upp och torkade sperman från ansiktet. Sedan steg han upp på darrande ben och tog två steg framåt innan han åter ramlade omkull.

- Jag vet inte vad ni har gjort men jag har inte kunnat stå upp sedan…

- Visst vet du, vi har knullat dig, vi har sugit dig och Per har ridit dig. Det finns tydligen ingenting som inte kan botas med lite rumpknull. Men egentligen kom vi hit för att duscha dig och jag tror att det är dags nu att spola sperman ur ditt hår.

Han var fortfarande en aning ostadig, men med lite hjälp fick vi honom till badrummet. I duschen fanns en plaststol som han suttit i när han inte kunde stå.

- Ta bort den där. Jag vill aldrig sitta där igen. Från och med nu duschar jag stående. Men jag tror att det är bäst att ni kommer med för jag är ännu antingen instabil.

Vi ställde oss alla tre under duschen och Bengt började tvätta smörjan av våra kukar. Jag tvättade hans medan Per rensade hans stjärt varifrån det rann floder av vår sperma ner längs benen.

- Ni har knullat mig och Per red på mig, men du har inte fått kuk idag. Nu är det din tur.

Han ställde sig bakom mig och jag lutade mig mot väggen. Jag kände hur han tyckte in ett halt finger i mig. Det sved lite, för tvål är kanske inte det bästa glidmedlet, men jag klagade inte. Jag älskar att bli knullad i duschen och jag brukar få en omgång med Pers långa böjda stake nästan varje morgon och Bengt var inte alls sämre, han knullade mig i flera minuter och jag njöt. När han sedan var färdig fick jag ännu ett bonusvarv av Per. När vi duschat och torkade av varandra var Bengt redan mycket stadigare. Vi klädde på oss för att gå hem och Bengt sade att han skulle ringa sin läkare och berätta om underverket.

- Tänker du säga att du blev botad av två bögar som knullade dig halft fördärvad?

- Jag tror det. Hittar ni på någon annan förklaring?

- Nej, kanske det är bäst att berätta vad som egentligen hände. Men nu går vi. Ring när du behöver kukbehandling igen. Vi står alltid till tjänst…

- Det ska jag göra. Hej och tack än en gång…

Fredag kväll övervägde vi att gå ut på stan, men till slut beslöt vi att ha en lugn hemmakväll och medan jag öppnade en vinflaska i köket sökte Per på nätet efter någonting at titta på. När jag sedan kom och satte mig bredvid honom i soffan hade han hittat vad han sökte. I TV:n såg jag två unga killar i klarblå kallingar som låg på en säng. Sedan vände dom sig i 69 och drog med tänderna av varandra dom klarblå och den blonda killen började knulla den rödhåriga.

Dom var så otroligt söta så vi blev störtkåta båda två. Pers hand var strax nere i mina trosor och jag plockade ut hans kuk ur jeansen och vi satt där och runkade varandra medan vi tittade på hur dom knullade i olika ställningar i nästan en halv timme. Vi lyckades gnida varandra så försiktigt att ingendera smällde av under hela föreställningen, men när videon var slut kunde Per inte längre hålla sig. Han drog mig till sovrummet och slängde mig på sängen medan jag krängde trosorna av mig. Jag låg där på mage och han hoppade på mig fortfarande med kuken stående ut ur gylfen. Han gav sig inte tid att dra ner brallorna utan han körde kuken in i mig och började knulla mig med hårda stötar. Han kom på nolltid varefter han vände mig på rygg. Nu fick han äntligen av sig brallorna och han klev upp på mig och lät min styva kuk glida in i sig. Han studsade upp och ner och mycket snart gick det för mig också.

Sedan gick vi tillbaks och satte oss i soffan och smakade på vinglasen som fortfarande stod orörda på soffbordet...

Dagen därpå var vi ute på stan och shoppade på eftermiddagen och när vi kom hem och åkte upp med hissen till vår våning kände jag hur Per förde sin hand in under kjolen och petade ett finger in under stringen mellan skinkorna och pillade på min rosenknopp. Han försökte trycka in fingret, men ingången var inte längre tillräckligt hal efter vårt morgonknull, men jag visste att en förändring skulle ske när vi kom upp och han slitit av mig kläderna. Mina trosor klarade inte längre av att hålla grejorna inne och fronten på kjolen steg upp i en för tjejer onaturlig vinkel. Jag hoppades att vi inte skulle möta någon granne i trappan...

När vi sedan stod nakna i sovrummet sade det pling i min mobil och jag öppnade WhatsApp för att kolla vad det var medan Per vidgade min fitta med sina nu hala fingrar. Det var inget viktigt, så jag lade mobilen på sängbordet och kröp själv upp i sängen och ställde mig på alla fyra och Per var genast där bakom och tyckte in sin underbart långa böjda kuk i mitt heta hål. Han vet precis hur jag vill ha det och han träffade extaspunkten inne i min rumpa med sin första stöt. Sedan började han sakta jucka av och an, emellanåt ökade han tempot och råknullade med cirka ett dussin hårda stötar varefter han återgick till långsamma drag och lätta stötar. På detta vis kunde han hålla på en god stund utan att smälla av medan det gick för mig flera gånger och sängen var till slut rätt kladdig.

Plötsligt pirrade det till i min mobil och jag såg att någon på WhatsApp försökte ringa ett videosamtal. Jag såg at det var Ken, och trots att man kanske inte borde ha videokontakt med någon när man har rumpan full av kuk, svarade jag.

- Hej, Ken. Läget?

- Vad gör ni? Ursäkta, jag kan ringa senare...

- Nej, jag har ingenting för mig, Per är lite upptagen just nu...

Jag lyfte upp mobilen så Ken kunde se vad som pågick.

- Herregud, Niklas, kom och se vad dom gör!

- Å, vad dom är söta, jag vill också...

- Men vad gör du? Inte kan vi... Aj! Ta det försiktigt, jag är fortfarande öm där bak... Oooh, det är bättre...

Han vände telefonen mot en spegel och vi kunde se att dom båda hade jeansen vid knäna och Niklas enorma kuk rörde sig av och an i Kens rumpa. Per hade just kommit upp i varv och bankade på som en vettvilling, så jag tappade greppet om mobilen och just då gick det än en gång för mig.

- Hej Eva, vad hände? Jag kan inte se dig längre... AJ! Niklas! Ta det lugnt! Ooh, Ooh Ooh!

Jag torkade sperman från kameralinsen på lakanet.

- Det var bara en liten orgasm, kan du se mig nu?

- Ooh, ooh, ja jag ser dig, men... Aj, sakta ner! Jag kommer inte att kunna sitta på en vecka!

- DÄR! YES! Nu kom Per i mig... Och vi måste nog byta lakan i sängen... Är Niklas igång ännu?

- Ooh, Ooh Ooh! Nu kom han. Äntligen! Din jävel, du får runka själv nu några dagar tills min rumpa har hämtat sig…

- Du ringde. Hade du möjligen något ärende…

- Ja, men det är inte lätt att koncentrera sig när man har en sånhär sexgalen kille med en telefonstolpe mellan benen… Alltså, (fan vad jag är öm där bak) jag tänkte fråga om ni skulle komma ut på en öl. Vi har stämt träff med Alex och Markus på vår stampub; dom vill höra hela historien om vår hemresa från Teneriffa, och ni skulle kanske ha något att tillägga. Dessutom sa Alex att varken han eller Markus nånsin har knullat med en transkille och han förstod av det ni sa i hamnen att ni kanske skulle… Så han bad mig fråga om du och Pernilla skulle komma med ikväll.

- Tja, här hemmavid är vi officiellt ett heteropar, jag är Pers tjej och han är min kille. Vi brukar inte gå ut som två tjejer, ja vi har varit och kollat strippande killar när en krog i närheten har tjejkväll, men i övrigt är han Pernilla bara med mig här hemma. Därför åkte vi på kryssning så att han hade möjlighet att leka tjej mera bland folk. Dessutom, hur ska jag nu säga det, jag själv är kanske lite grand en transkille, men Per är bara en grabb som ibland gillar att klä ut sig…

- Jag förstår, men Alex och Markus…

- Kanske vi kunde… Vad säger du Per?

- Låt gå. Om vi möter nån vi känner kan jag vara Pers syster som är på besök…

Vi gick till badrummet och duschade och jag spolade sperman ur rumpan. Sedan såg vi till att båda våra rumpfittor var ordentligt hala eftersom det tydligen var meningen att vi skulle bli knullade av Kens och Niklas kompisar och tanken på detta gjorde att vi båda hade problem med att få grejorna att hållas i string trosorna, men till sist lyckades det och vi begav oss ut.

När vi kom in på puben såg vi killarna sitta vid ett bord längst bak i salen och när vi började gå ditåt tog Pernilla tag i min arm.

- Fan, där sitter Henrik. Kom ihåg, jag är nu min syrra.

- Hej Eva. Kommer du hit ofta?

- Nej, första gången. Brukar du komma hit?

- Nej, första gången här också. Klas och Filippa här föreslog att vi skulle gå hit. Och det här är Martina. Var har du Per idag?

Martina var en söt liten tjej och hon satt helt ogenerat och smekte Henriks kuk som nu uppenbart var uppe i full längd och hårdhet. Det påminde mig om en kväll efter en fest…

- Per är hemma och pluggar. Han har något projekt som måste lämnas in snart. Det här är hans syster Pernilla.

- Javisst, du måste vara hans syrra. Ni är otroligt lika.

- Ja, folk tror ofta att vi är tvillingar…

- Men nu måste vi vidare, vi har träff med några killar som sitter där borta.

- Hej då, hälsa Per från mig.

- Det ska jag göra. Hej.

Vi gick vidare mot killarnas bord. Niklas satt och pratade med en tjej vid grannbordet. Det var ingen blyg tjej, hon tycktes njuta av att alla i lokalen kunde se hennes bara fitta under hennes alldeles för korta kjol. Dessutom verkade det som om hon samtidigt gjorde något mellan benen på hennes tjejkompis som satt bredvid, för kompisen såg ut som om hon var på vippen att få orgasm.

Vi satte oss vid killarnas bord och Niklas presenterade tjejerna som sin syster Anita, hon med den bara fittan, och hennes partner Lena, som knappast noterat att vi kommit dit, Anitas hand i hennes fitta tycktes få till stånd en otrolig massa mikro-orgasmer och hon satt med slutna ögon och gnydde sakta medan Anita inte på något sätt verkade bry sig om vad hennes pullande resulterade i.

Ken satt och stirrade på bulan i Henriks brallor som fortfarande var klart synlig.

 - Den där killen tycks ha ett fint paket. Känner du honom från tidigare?

- Ja, han heter Henrik och jag har träffat honom på några fester. En kväll blev jag så kåt på honom att jag i misstag tog honom på kuken under en dans. Han var tydligen lika kåt som jag och han föreslog efter festen att jag skulle komma hem till honom. Jag var verkligen frestad att göra det, men eftersom han är hetero och tydligen trodde att jag var tjej vågade jag inte. Den där lilla tjejen han har nu har suttit och smekt hans kuk nu hela tiden, och jag gissar att dom snart kommer att gå nånstans på en snabbis. Finns här något rum här bakom dit folk går och knullar?

- Nej, bara toa, men där händer det hela tiden… Men nu tycks dom gå hem istället… Kanske ni går med Alex och Markus på toa, det var ju tal om att ni kunde låta dom…

- Skulle ni inte berätta om er resa?

- Jag tror inte att dom är intresserad av reseberättelser just nu. Deras brallor håller på att spricka. Behöver ni smörja?

- Nej, vi fixade det redan där hemma. Våra fittor är redo…

Vi gick så in på toa, där var det action i alla bås, så Pernilla och jag bara lutade oss över handfaten och lyfte upp kjolarna. Strax hade vi trosorna vid knäna och killarna började trycka kukarna in i våra hala rumpor, Alex i mig och Markus i Pernilla.

Jag hade varit rätt nervös för att bli knullad så här mer eller mindre offentligt, men det var faktiskt rätt upphetsande att stå här då jag visste att här inte fanns någon som kände mig som tjej, Henrik hade ju just gått hem. Vi hade dessutom publik, killarna som knullat färdigt i båsen hejade på oss innan dom gick och jag tror att även några som kommit in stannade för att beskåda spektaklet. Alex viskade i mitt öra.

- Kommer du snart?

Jag nickade.

- Säg när du kommer så skjuter jag samtidigt.

- Aaah, Aaah… NU!

Just då grabbade Alex tag i mina höfter och vände mig så att satsen som sprutade ur min kuk flög i en båge mot toa dörren. Där stod en kille med mobilen i handen och jag var så vimmelkantig av orgasmen att jag inte genast fattade att han tydligen filmat vårt knullande och min orgasm. Alex juckade ännu ett ögonblick innan han kom i mig och Pernilla hade sjunkit ner på golvet medan Markus stod och tvättade kuken i handfatet. Vi hade båda fått var sitt otroligt knull av killarna och vi lämnade toa med sperma rinnande ur rumporna ner längs benen. Killen med kameran syntes inte till och jag undrade vart han tagit vägen. Jag skulle ha bett honom att inte lägga ut videon på nätet, men det var uppenbarligen inte något att göra åt saken.

Denna novell har ännu inte fått några gillanden.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.