Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/4 kl. 23:14, av Qu-ken

Eva reser till Lund på studiebesök

Del 5 av 5 i serien Adam blir Eva

Ett par veckor in på vårterminen råkade jag se på en anslagstavla meddelande om ett nytt projekt som verkade intressant. Det var ett program med utbyte mellan olika universitet och högskolor med idén att vistas två veckor nånstans och sedan skriva en jämförelse beträffande utbildningen på dom olika skolorna. Jag tyckte det kunde vara kul med lite omväxling, så jag anmälde mig att åka till Lund och blev faktiskt antagen. Per försökte också, men hade inte samma tur. Han var rätt besviken och deppade över att inte ha någon att knulla med under två veckor, men jag tyckte att han mycket väl kunde besöka Bengt alltid när han var i behov av en rumpa att köra kuken i. Han sade att det kunde han väl göra, men att han nu var så van vid att börja dagen med ett morgonknull att han skulle sakna isynnerhet det. Men han önskade mig lycklig resa och hoppades att jag också skulle hitta nån att knulla med i Lund.

Jag kollade deltagarlistan och märkte att där inte fanns någon som jag kände, så jag tänkte att jag kunde piffa upp mitt utseende en aning. Jag beslöt mig för att ta med vissa saker ur fnasklådan, min största behå och mina kortaste kjolar, men insåg att jag måste skaffa några till stringtrosor, dessutom hade Henrik inte gett mig tillbaka den ljusrosa stringtangan han lånat. Nätstrumporna lämnade jag iallafall i lådan, dom gav inte riktigt ett intryck av akademiskt allvar.

Per kollade också listan över deltagare och märkte att jag där var under mitt riktiga namn, Adam, och undrade om jag kanske borde åka som kille, men jag tyckte inte att det var någon bra ide. Jag hade ju varit Adam för första gången på länge den där kvällen med Henrik, men jag var fortfarande mer van vid att vara Eva.

En vecka innan jag skulle resa råkade jag möta en kille som verkade bekant. Det tog ett ögonblick innan jag kom på vem det var. Det var en av tvillingarna som vi knullade med på färjan till Helsingfors. Han hade kuken till vänster, så det var alltså troligen Kalle.

- Hej Eva, läget?

- Bara bra, själv då?

- Brorsan och jag har nyligen öppnat en klädbutik. Den är här om hörnet, vill du komma och kolla? Behöver du något? Vi för egentligen inte tjejkläder, men kanske något under...

- Jag skulle faktiskt behöva några kallingar. Tjejtrosor klarar inte av...

- Vi har just fått in alldeles underbara sixpack med stringtanga i regnbågens färger.

- Är dom dyra, eller kan jag betala på något annat sätt?

- Nejdå, du kan få en mot ett varv...

- Men om jag vill ha två?

- Då får du ta ett varv också med brorsan...

- Låter rimligt, då tar jag två.

- Ja, här är vi nu...

- Alltså seriöst, kan en butik heta RUN-KAR?

- Vi tänkte egentligen att namnet skulle vara en kombination av våra namn Knut och Kalle, men det var någon kärring i huset som menade att dom skulle säga upp vårt hyreskontrakt om vi kallade butiken Knulle. Så vi ändrade det, Knuts mellannamn är Rune,  så det blev såhär, ja vi var tvungna att sätta dit ett bindestreck... Kom så går vi in...

- Hej brorsan, vem har du med dig? Vi har ju inte... men det är ju Eva! Hej och välkommen till vår butik.

- Jag mötte henne här utanför och hon tänkte köpa en sixpack, av dom där du vet, av mig och en av dig, och betala alternativt...

- Vilken fantastisk ide! Ingen av kunderna idag har visat något intresse att bli knullad, så jag var faktiskt rädd att jag skulle vara tvungen att göra det med dig igen...

- Knullar ni fortfarande med varandra? Har ni inte hittat några pojkvänner...

- Vi hade en som verkade bra, vi delade på honom, men när han fick reda på att han var ihop med två killar och att han varannan gång knullade med en annan kille än han trott, blev han sur och stack. Vi borde kanske från början ha berättat att vi var två...

- Ni borde hitta ett tvillingpar med samma problem. Så kunde ni idka gruppsex så att till slut ingen vet vem som knullat med vem. Men är det inte lite incest om man knullar med brorsan?

- Nej, enligt vår mening är tvillingar en person i två kroppar, så när vi har sex är det som att göra det med sig själv. Det är som när du runkar din egen kuk, skillnaden är ju bara att du inte kan knulla dig själv i rumpan, men det kan vi... Ska vi nu gå in på kontoret och göra affärer...

När jag en timme senare lämnade butiken var jag rejält öm i baken. Jag hade inte tänkt köpa sex paket trosor, men hur det nu var, hade jag just så många i väskan.

När jag kom hem tittade Per på mig och såg förvånad ut.

- Varför ser du så medtagen ut? Du skulle ju bara gå och köpa trosor.

- Det gjorde jag minsann, titta här.

- Vad i all... Varför så där många?

- Jag mötte Kalle, en av dom där tvillingarna på färjan... Dom har en butik som säljer... och han menade att jag kunde få ett paket mot ett varv i min fitta... Men så tänkte jag att jag kunde behöva två... så hans brorsa fick också ett varv...

- Men här är ju sex paket, knullade dom dig sex gånger?

- Jag vet inte säkert, kanske fler... det blev lite... och jag lät dom... dom var så bra... men jag sade att jag inte behövde mer än fyra... dom gav ändå sex... jag tror att du inte får ikväll... eller på morgonen... jag kan suga om du vill...

- Jag klarar mig. Du ser helt slutknullad ut. Gå och lägg dig...

- Jag måste tömma rumpan, jag har en tampong där nu, för där finns nog en halv liter sperma... och herregud vad jag är öm där bak...

På morgonen hade rumpan hämtat sig så mycket att jag lät Per köra sin vanliga runda där, han är annars på dåligt humör hela dagen om han inte får sitt normala morgonknull. Han juckade inte lika hårt och länge som vanligt, och han slutade efter första orgasmen istället för att fortsätta tills kuken slaknat som han brukar. Istället red han sedan min kuk åtminstone en kvart...

**********

Deltagarna i projektet skulle anmäla sig på måndag förmiddag, så jag beslöt mig för att ta nattåget på söndag kväll. Det visade sig att tåget var nästan tomt och jag satte mig i en tom kupé och började kolla närmare information om vad som skulle hända i Lund, men plötsligt kom en tjej in i kupén trots att det fanns tomma kupéer i massor. Men hon såg så ung ut att jag antog att hon kanske kände sig tryggare tillsammans med en gammal tant som jag. Hon hade en kort kjol, vita knästrumpor och råttsvansar i håret. Inga bröst syntes så jag gissade att hon var 12, max 13 år.

- Hej, jag är Gun, vart ska du?

- Eva, jag åker till Lund.

- Jag ska gå av i Jönköping, och jag tänkte sova en stund. Kunde du vara snäll och se till att jag inte sover för länge?

- Det kan jag väl. Bor du i Jönköping?

- Nej, jag ska hälsa på släkten där, min kusin kommer emot mig. Jag bor i Stockholm.

Just då satte tåget sig i rörelse, och strax därpå kom konduktören och kollade våra  biljetter. När han fick Guns biljett gav han henne en lång blick, men sade inget och gick vidare. Gun lade sig på rygg med sin väska som kudde, och somnade nästan genast. Jag återgick till mina papper, men efter ett tag märkte jag att hon rörde på sig i sömnen och gnydde sakta i takt med sina rörelser. Jag tittade på henne och tyckte att det var lite konstigt. Hon hade tydligen en bra dröm för hon såg väldigt lycklig ut, men rörelserna...

Hon rörde underlivet upp och ner, det såg faktiskt ut som om hon drömde att hon knullade. Men, men... det var inte knull rörelser som en tjej skulle... Och dessutom var hon ju alldeles för ung för sådant...

Gåtan löstes plötsligt och överraskande. Någonting gav efter under hennes kjol och den flög upp och blottade en riktigt stor och vacker kuk, både lång och grov. Jag hade ju gissat helt fel, någon tjej var det förstås inte, och definitivt inte någon tolvåring. Av kukens storlek att döma var det nog fråga om en kille på minst 16-17 år. Det var nu trångt också i mina trosor men dom klarade bättre av trycket så ingenting rymde ur dom på samma sätt som nyss. Jag kollade diskret vad hon hade och, mycket riktigt, det var tjejtrosor, söta ljusröda, men inte tillräckligt starka att hålla inne en hård kuk av det där formatet.

Jag stod där och stirrade på den där underbara kuken och funderade på vad jag kunde göra och vad jag borde göra. Man borde ju inte göra saker med en kuk som sitter på en sovande kille, isynnerhet en kille som man inte känner överhuvudtaget. Men nog var det så otroligt frestande...

Till slut kunde jag inte låta bli längre, jag drog varsamt förhuden bakåt och beundrade hans stora vackra ollon med en droppe försats på ändan. Han vaknade inte fastän jag gav honom en snabb runk, och sedan kunde jag inte hålla mig utan jag slök den och började suga av honom. Han gillade tydligen det jag gjorde, han låg med munnen vidöppen och flämtande, och till sist gick det för honom och han sprutade många gånger i min mun och jag svalde alltsammans. Nu var han vaken och såg helt vimmelkantig ut när han märkte vad jag höll på med.

- Herregud, hur visste du... tog du ut den?

- Nej, den hoppade ut helt själv. Var det en bra dröm? Du knullade visst med någon?

- Med min pojkvän... och ja, det var en härlig dröm, och den blev plötsligt ännu bättre... Men dom där trosorna är faktiskt opålitliga, det har hänt förr... Men i övrigt var det här första gången... Jag har aldrig blivit avsugen av en tjej förut...

Jag skakade på huvudet och så jag steg upp och ställde mig framför honom. Han satte sig upp och såg förvånad ut. Så lyfte jag på kjolen och visade vad jag hade där...

- Verkligen! Du också! Får jag känna... Å vad du är hård... och den hålls där... Var har du köpt dom där trosorna?

- Dom är faktiskt inte tjejtrosor, utan nånting för killar. Kanske inte med tanke på ståkuk, men i allmänhet. Jag råkar ha några sådana här i väskan... Vill du prova? Kolla, vilken färg vill du ha?

- Dom där blåa ser bra ut... Varför har du så många...

- Det bara hände... Vill du ha ett paket?

- Gärna, men vad kostar...

- Vill du betala på samma sätt som jag så stig upp och vänd på dig.

- Vad menar du? Betalade du med...

- Ja, med rumpan, är du med...

- Absolut! Vilken härlig kuk du har. Kör in den bara, min kille knullade mig just innan jag reste så fittan är säkert fortfarande hal... Aaah... Mera! Hårdare!

- Aaah vilken skön fitta, jaa, där satt den... Jag tror att vi snart är i Jönköping, jag skulle gärna fortsätta, men... Här är min mobil, peta in ditt nummer... Jag tror att vi borde träffas igen... Du heter alltså...

- Gunnar...

- Okej, jag är Adam, men varför är Gun så ung? Hur gammal tycker du att hon är?

- Hon är 12...

- Jag gissade det, men varför...

- Jag sparar några kronor här på tåget...

- Hur så?

- Barnbiljett...

- Hur gammal är Gunnar?

- Han fyller 18 om en månad...

- Du måste komma till vår stampub sedan. Som Gun... Jag vill se hur Algot reagerar när du visar leg och han inser att du inte är tolv år...

- Låter spännande, men nu måste jag... skicka mig text om... vi kan säkert med min kille... men nu är vi där... hej...

*****

Väl framme i Lund fick jag veta att jag skulle bo ihop med tre killar från Göteborg, och jag undrade vad dom skulle säga. Kanske det ändå varit bättre att komma som kille, men nu var det försent. Killarna såg omåttligt förvånade ut när jag klev in på rummet utan att knacka.

- Söker du någon?

- Nej, jag ska bo här.

- Men hit skulle ju komma en kille... Adam var det visst...

- Javisst, men jag trivs bättre som Eva. Är det ett problem?

- Nej, inte alls. Du är ju väldigt söt, faktiskt sexig... Men du är alltså egentligen kille...

- Det är sant...

Killarna presenterade sig som Steffe, Frasse och Kevin. Dom var tydligen gamla bekanta, men antagligen bara kompisar. Min gaydar gav inget utslag för Steffe och Frasse, men jag tyckte att Kevin hade något hungrigt i blicken när han tittade på mig och det var han som sade att jag var söt och sexig. Kanske han och jag kunde... men hur skulle det lyckas med två andra killar i rummet...

Min säng var längst bort i hörnet och jag gick dit och började packa upp. När jag tog fram min väckarklocka trillade batteriet ut och rullade in under sängen, så jag måste krypa dit efter det. När jag steg upp märkte jag att killarna stod och tittade på varandra. Min kjol var ju så kort att dom inte hade kunnat undgå att se allt jag hade där under. När dom insåg att jag förstått vad dom sett såg dom generade ut och började tala om något helt annat.

Killarna hade helt annat program än jag, så jag såg inte dom på hela dagen. När jag sedan på eftermiddagen kom tillbaka till rummet var dom redan där. Dörren stod på glänt och jag hörde att dom diskuterande nånting. Jag skulle just gå in när jag hörde vad det var dom talade om. Mig. Och Kevin hade mycket att säga.

- Ja jag vet att hon är en kille, men jag blir ändå kåt när jag tittar på henne.

- Så du kunde tänka dig att knulla med honom? Jag visste inte att du är bög...

- Jag är inte bög, men hon är så sexig...

- Men hon har ju ingen fitta, du måste alltså köra kuken in i hennes röv. Är det inte lite... jag menar, har du knullat rumpa förut?

- Nej, men min kusin är bi, och han knullar allt som går på två ben. Han påstår att rumpan är lika bra att knulla som fittan. Den är trång och ingen kan bli gravid. Han gillar att köra barbacka och i rumpan behöver man ingen kondom...

Efter det här var det tyst en stund och jag tyckte att det var dags att gå in. När dom såg mig började dom genast prata om det dom gjort under dagen, och dom frågade vad jag hållit på med. Småningom blev det mer personliga frågor, isynnerhet från Kevin.

- Så, hur är det att vara tjej, har du pojkvän eller flickvän? Är du helt trans, jag menar, tycker du att du är född i fel kropp eller... Planerar du att byta kön?

- Nja, det var ju en massa frågor... Nej, jag är helt nöjd med min kuk och... hur ska jag nu förklara... Det hela började med att min pojkvän skulle på ett bröllop och hans morsa krävde att han skulle ha med sig en flickvän, så jag blev Eva, och det var inte meningen att jag skulle vara det mer än på bröllopet. Men jag trivdes som tjej och jag blev plötsligt mer självsäker och social än jag varit tidigare, så jag fortsatte...

- Så du och din pojkvän...

- Det är inte längre samma kille som då, men ja, jag har en pojkvän...

- Så ni har sex... är du då så mycket tjej att det bara är han som knullar dig eller...

- Nej, såklart inte. Han knullar mig och jag knullar honom...

- Och ni gör det bara med varandra...

- Vi har ett mycket öppet förhållande, och vi har också ett antal knull kompisar, ibland har det varit nästan gruppsex inne på någon krogtoa.

- Och du kan ligga med andra fast han inte är med?

- Inget problem. Nu misstänker jag att någon här planerar något, åtminstone Kevin har nånting hårt i brallorna. Skulle du vilja... och är någon annan...

Kevin och Steffe blev nu röda i ansiktet och mumlade något som jag tog som ett jakande svar, men Frasse skakade på huvudet. Jag tog då fram glidtuben ur handväskan varefter jag böjde mig över sängen och lyfte upp kjolen.

- Kanske du Kevin börjar, det stör väl inte att dom andra ser på?

- Nej, alls...

Han drog av sig byxor och kallingar och när Steffe började göra detsamma sade Frasse att han inte ville vara med om det här, det var “lite för gay” som han sade, och försvann ut ur rummet. Så jag drog av mig trosorna, och kollade vad killarna hade att erbjuda. Båda kukarna var fina, Kevins var lång och lite böjd men inte särskilt grov, medan Steffes var grövre men inte lika lång som Kevins. Båda hade förhuden i behåll så jag tog en i var hand och gned dom redan rätt hårda kukarna upp till max. Jag sprutade lite glid på Kevins ollon och böjde mig åter över sängen.

Han var inte sen att köra in den i hela sin längd, och det kändes bra... Han började jucka och ökade genast takten så att han kom alldeles för tidigt.

- Du kunde ta det lite lugnare så räcker det längre. Men du får en ny chans när Steffe har gjort sitt...

Steffe hade strax staken inne och det var tydligt att han försökte hålla igen, men han var så otroligt kåt att också han sprutade efter bara ett par dussin stötar. Kevin var redo och var genast där igen. Nu klarade ha av att jucka ett bra tag innan han åter sprutade in i min fitta. Steffe försökte ta ett andra varv, men kuken svek honom och ville inte hållas uppe längre. Han var generad, men jag sade att det är sånt som händer och att vi kunde fortsätta en annan gång.

Jag gick så in på toa och tömde sperma ur fittan och under tiden tvättade killarna sina kukar. Efteråt klädde killarna på sig brallorna för att Frasse inte skulle känna sig generad när han kom tillbaka. Jag brydde mig inte om att ta på trosorna för jag kände att rumpan nu behövde vädras en aning...

Kevin föreslog att dom skulle ge mig sina nummer ifall det var något, och just när vi höll på med det kom Frasse tillbaka och jag fick också hans nummer, och jag gav mitt åt dom alla.

Senare på kvällen när vi skulle gå till sängs visade det sig att inte bara jag utan också Steffe och Kevin sov näck, men Frasse var tydligen blyg och gich in på toa och kom tillbaka iklädd nattskjorta. Vi tittade på honom lite förvånat men ingen sade något.

Det var beckmörkt i rummet och jag var på vippen att somna när jag plötsligt inte längre var ensam i sängen. Jag låg med ansiktet mot väggen och kände att någon kröp in under täcket bakom min rygg. Någon av killarna ville tydligen ha ett varv till, och jag gissade att det var Steffe som bara klarade av en runda tidigare.

Jag kände en hård stake som sökte ingången till min fitta men lyckades på något sätt missa den hela tiden, så jag grabbade tag i den för att få den dit. När jag skulle dra tillbaka förhuden var den bara inte där, den här kuken var omskuren. Dessutom var den större än dom jag blivit knullad med idag, den var längre än Kevins och grövre än Steffes. Den här kuken måste tillhöra Frasse, han som inte var bög men som var blyg och inte ville se på då det var “lite för gay” för honom...

Men jag protesterade inte och till slut var han helt inne i mig och började sakta dra den fram och åter. Detta var annat än det hårda juckadet tidigare idag. Jag gillar nog att bli knullad hårt, men detta var absolut en njutning. Så kände jag en hand som tog om min nu väldigt hårda kuk och började gnida den med lätt grepp och långsamma rörelser. Hans bröst var emot min rygg och jag kände hans hjärtslag och han stönade sakta varje gång han med en lätt stöt tryckte in sin ljuvliga kuk i min heta rumpa.

Detta var sannerligen inte bara ett litet kvällsknull, en plötslig idé i en kåt killes huvud. På något sätt var allt han gjorde så fullt av ömhet, ja på gränsen till kärlek, att jag inte förstod någonting, vi hade ju träffats några timmar tidigare och inte växlat många ord. Det han gjorde med min kuk var så skönt och hans grepp var så varsamt att det först inte ens gick för mig, jag försökte hålla igen för att inte få spermafläckar i sängen. Men slutligen var det inte möjligt så jag lyfte på täcket och sköt satsen in i väggen. Strax därpå gick det för honom också. Han kysste mig i nacken och viskade ‘Tack’ i mitt öra, och sedan försvann han i mörkret.

På morgonen när jag vaknade stod där framför mig två nakna killar med rejäla morgonstånd och undrade om jag hade något emot ett morgonknull, och det hade jag ju inte. Frasse låg ännu och såg ut att sova. Jag lade mig på rygg och lyfte upp benen varefter Kevin klättrade upp på mig och körde ett snabbt och hårt knull, det snabbaste jag varit med om. Han var verkligen totalt superkåt, och han kom efter bara några stötar. Steffe tog över, han knullade aningen längre, men det hela var över på mindre än tio minuter. Jag hann knappt få upp min egen innan det var över. Det var absolut det dummaste morgonknull jag varit med om. Men båda killarna var så nöjda och tacksamma att jag inte kunde komma med kritik.

I övrigt gick dagen på samma sätt som gårdagen, när jag kom in blev jag hårt knullad igen och nu klarade båda killarna två varv, Frasse var åter frånvarande, men jag hoppades att han också skulle komma på natten. Och, mycket riktigt, strax före midnatt var han åter där och den här gången hade han inget problem att hitta ingången. Han knullade med samma lugna tempo som natten innan och gned min kuk lika underbart. Jag hade förberett mig, så jag hade en handduk under täcket dit jag sköt satsen när det sedan gick för mig. Jag fick igen en kyss i nacken innan han gick...

Jag undrade varför han fullständigt ignorerat mig under dagen. Kanske det var meningen att jag skulle tro att det var någon av dom andra killarna som kom och knullade mig på natten. Efter att ha på morgonen igen blivit brutalt knullad medan Frasse sov, beslöt jag att vi måste träffas och prata om saken. Men jag hade ingen aning om deras program och dom tre var tydligen tillsammans hela tiden, så det fanns inte någon möjlighet att diskret tala med honom, så jag sände honom en text.

‘Vi måste prata. Bara vi 2. När & var?’ Svaret kom genast.

‘På em när ni knullat färdigt. Caféet på hörnet.’

När killarna så åter sprutat min rumpa full med sperma sade jag att jag måste och handla.

- Jag var inte förberedd på sånt här intensivt knullade så jag måste gå och köpa mer glid.

Killarna såg generade ut och erbjöd sig att betala, men jag sade att jag inte tog betalt för att bli knullad, och dom insåg att förslaget kanske inte var så bra...

Caféet var nästan tomt och jag hittade Frasse sittande i ett hörn långt ifrån alla andra så vi kunde prata helt ostört.

- Du ville prata. Vad då om?

- Nattliga besök...

- Du har blivit besökt? Vad har besökaren gjort?

- Ja, jag har blivit... av dig. Du har kommit och knullat mig.

- Varför tror du att det är jag? Det är kanske Kevin eller Steffe.

- Din kuk är annorlunda.

- Hur vet du det?

- Du har ju sett deras kukar, dom har något som du inte har.

- Vad då?

- Förhud. Din är omskuren. Och mycket större än deras...

- Hur vet du det?

- Första gången måste jag hjälpa dig att hitta min fitta och när jag tog i den...

- Okej, kanske det var jag... Men varför skulle jag då inte ha varit med då dom andra...

- För att du är bög och dom andra inte...

- Du tror det? Varför...

- Hetero killar kan kanske knulla mig i rumpan, men dom runkar inte min kuk samtidigt. Dom gnider bara sin egen kuk, inte andra killars. Det skulle vara, som du sade, “lite för gay”. Men kan du förklara varför du har gjort såhär, du vill inte ens se på när dom knullar mig. Men så kommer du mitt i natten... Och det du gör är så underbart...

- Nåväl, du har avslöjat mig. Nej, jag vill inte se sånt där... Du kanske gillar att någon kåt kille lyfter upp din kjol och drar ner trosorna och sedan knullar dig och knullar dig hårt...

- Ja, han knullar mig hårt, och jag låter honom göra det. Jag gillar det faktiskt. Vad menar du?

- Och när han träffar den där grejen i din rumpa får du orgasm, och din kuk sprutar sperma... och han sprutar i din rumpa... och sen är det över... ni är båda nöjda, men du har då bara varit ett hål för honom att köra kuken i, och han har bara varit nånting som du lika gärna kunde ha köpt i en affär som säljer gurkor... Han vet kanske inte ditt namn och du har inte ens frågat vad han heter. Och om det inte var så bra som ni tänkte, träffas ni aldrig mera... Eller så gillade ni det och blev knull kompisar...

- Men det är ju sånt som händer. Vad är ditt problem? Du är ju också bög, vem knullar du med? Och varför kom du på natten...

- För det första, jag är inte bög. Jag är gay, homosexuell och jag gillar pojkar, men bög är ett ord jag hatar. För det andra, jag tänder inte på killar i kjol som ger rumpan åt vem som helst... Jag hade inga planer på att knulla dig... men på kvällen stod du där... utan tjejkläder... och jag såg din vackra nakna kropp... då blev jag trots allt så kåt att jag måste rusa till toa för att byta... ni skulle ha sett...

- Men nattskjorta? Är det inte...

- Under nattskjortan kan man ha tajta kallingar som hindrar att ståkuken syns... Sedan måste jag vänta tills killarna somnat... Jag ville göra det på riktigt med dig... du sade att det var underbart... menade du det faktiskt?

- Det var absolut himmelskt. Du gjorde det alltså ‘på riktigt’ vad menar du med det?

- Du kan tycka att jag är tokig eller på något sätt gammalmodig, men enligt min åsikt är sex det underbaraste som finns. Och då menar jag inte sånt där... ja det som du gör med Steffe och Kevin... Riktigt sex sker mellan två nakna människor i en säng, där dom har tid att göra det så att båda njuter av det... Himmelskt sa du, jag försökte, var det inte något  sådant... Enda problemet var dom två killarna där, när man har riktigt sex borde man inte behöva vara så tyst...

- Det där med riktigt sex låter otroligt intressant...

- Det finns på engelska ett bra uttryck, ‘Make Love’ till skillnad från ‘Fuck’. Det som killarna gör med dig är ‘Fuck’, det som jag vill göra med dig är ‘Make Love’. Vi har ju ordet ‘älska’ som borde betyda samma sak, att ha sex, men det används ju inte i den betydelsen så ofta... Vill du älska med mig, jag försöker göra det himmelskt...

- Absolut! Kunde jag göra något för dig...

- Naturligtvis skulle jag jättegärna vilja få känna dig inne i mig, bara du lovar att också försöka göra det himmelskt...

- Jag kan försöka, men fortfarande är problemet dom där andra killarna. Tror du att vi kan fortsätta med det här mitt i natten utan att dom märker något? Skulle det vara möjligt för dig att komma ut ur skåpet och vi kunde berätta allt åt dem?

- Jag vet inte, jag har känt dom sedan lågstadiet...

- Och du tror att dom inte vet att du är bö... gay?

- Vi har aldrig talat om saken...

- Men dom har säkert haft mängder med flickvänner sedan dess, hur många har du haft?

- Ingen...

- Och du tror att dom inte kan lägga ihop två och två... Naturligtvis vet dom att du är b... gay.

- Säger du det?

- Du har förstås hört hur dom skryter med sina erövringar. Om någon i gänget inte gör det...

- Så vet alla att han är bög...

- Nu var det du som använde det där ordet...

- Å fan, dom har vetat det hela tiden...

Vi beslöt att berätta allt åt killarna, men det behövdes sist och slutligen inte. När vi kom upp på rummet hade dom redan gått och på bordet var en lapp där det stod att dom blivit bjudna på en fest och troligen skulle bli där till sent. Frasse var först lite förvånad över att inte blivit bjuden, men sken upp när han insåg att vi nu hade rummet för oss själva och gav mig en kram.

- Nu ska du ta av dig dom där tjejkläderna så jag får se din vackra pojk-kropp. Hur kan du spöka ut dig med såna där hemska lösbröst? Och bort med kjolen, den döljer ju de vackraste delarna, din härliga rumpa och din fina kuk. Dom där kallingarna är ju underbara, dom tycks ju klara av att hålla allting inne trots att du är väldigt styv i dom. Men hjälp mig nu av med mina kläder... Och sen ska du älska med mig.

Det där sista gjorde mig lite nervös. Jag var inte säker på att jag kunde knulla honom lika underbart som han gjorde det med mig, och jag funderade ett ögonblick hur det skulle göras, i vilken ställning. Men det löste sig, han lade sig på sida i sängen och drog upp knäna och jag insåg att skedställningen var det som gällde om jag samtidigt skulle runka honom medan jag knullade. Jag kollade med ett finger och märkte att hans hål var halt och redo, jag undrade när han hunnit smörja det, men kanske han alltid hade rumpan fit for fight...

Jag lade mig bakom honom och började varsamt trycka in kuken. Den gled lätt in och när den var helt inne kände jag hur han kramade om den med rumpmuskeln. Jag började dra den fram och åter i samma lugna tempo som han brukade göra och så greppade jag hans stora hårda kuk och började gnida den med lätt hand. Jag viskade i hans öra.

- Känns det bra såhär?

- Underbart, fortsätt såhär... aaaaah vad ljuvligt...

Jag vet inte hur länge vi höll på, jag kom i honom flera gånger och han sprutade också med jämna mellanrum. Efteråt låg vi bara där och pustade och så vände han sig mot mig och gav mig en het kyss på munnen. Åter fick jag en känsla av att han faktiskt älskade mig, men det var nog bara inbillning.

- Så du gillade det jag gjorde? Jag försökte göra det på samma sätt som du...

- Det var underbart, himmelskt som du sade...

- Har du någon pojkvän därhemma?

- Inte pojkvän, jag har en kille som jag knullar med ibland, men vi är inte ett par...

- Är det för att du är rädd att Steffe och Kevin får veta...

- Kanske det, han är också helt inne i skåpet...

- Och killarna misstänker inte heller att han är...

- Dom känner honom inte alls, han hör inte till vårt gäng.

- Men du gillar honom... och han dig?

- Javisst, han är fin... han heter Bertil... han liknar faktiskt dig en aning, han har också långt hår. Jag tror att han kanske också kunde klä ut sig till tjej utan att någon skulle misstänka något...

- Då kunde ni göra som vi, vara ett normalt hetero par, du och Berta.

- Men jag tänder inte på killar i kjol...

- Du behöver inte tända förrän du fått kläderna av honom. Jag hade nyss kjol och ändå knullade vi igen. Och du har varit heltänd flera nätter redan...

- Kanske, jag måste fråga vad han tycker...

- Annars, vad är din åsikt om Kevin? När jag först kom hit blev han genast störtkåt på mig, och jag trodde att han var bög, men det är han ju inte...

- Kevin är den kåtaste kille jag känner, och han skulle säkert knulla med vem eller vad som helst. Han drar historier om någon kusin som är bi och som knullar med allt som går på två ben, men jag misstänker att han egentligen berättar om sina egna erfarenheter. Men jag tror inte att han vill bli knullad i rumpan, han vill bara köra kuken in i något hål, inte så noga var hålet sitter.

- Men nu börjar det vara sent, kanske jag borde flytta till min egen säng. Din är dessutom rätt fuktig, du tycks ha sprutat många gånger, och jag tror att det rinner nånting ur din rumpa också. Killarna kan komma när som helst och du vill säkert inte att dom hittar oss såhär.

- Nej, jag måste nog iallafall gå och tömma sperman ur röven, och dra på mig nattskjortan. Det skulle verka konstigt om jag plötsligt skulle sova naken.

Inte länge efter att vi båda lagt oss i våra egna sängar hördes röster utanför dörren och när killarna kom in i rummet låtsades vi sova, och dom gick också till sängs meddetsamma.

På morgonen var där till min stora förvåning ingen som väntade sig ett morgonknull. Jag såg att ingendera hade kuken uppe, det var bara jag som hade morgonstånd, och kanske Frasse, men han såg ut att sova ännu.

- Godmorgon, hur var festen?

- Det var faktiskt ingen fest. När du gått kom två tjejer och knackade på, och dom frågade om vi ville komma på en fest till deras rum. Vi tyckte att det var okej så vi tänkte lämna en lapp åt er att komma dit senare, men tjejerna sade att det räckte med oss. När vi kom dit visade det sig att dom helt enkelt var otroligt kåta och ville ha oss dit för att knulla och därför lurade dom oss med den där festen. Det var ju egentligen onödigt för vi skulle ha kommit med iallafall om dom sagt att dom vill ha kuk.

- Så ni knullade med dom hela kvällen?

- Ja, dom var helt nymfo båda två och kunde inte få tillräckligt. Jag gjorde vad jag kunde, men i något skede kunde jag inte mer, men Kevin fortsatte och när kondomerna tog slut knullade han faktiskt båda tjejerna ett par gånger i rumpan. Då tyckte dom att det räckte, ingendera hade blivit rumpknullad förut och dom tyckte inte att det var så kul...

- Ja, det var fånigt, jag hade just fått upp farten, deras fittor var ganska slutknullade, men båda hade en tajt och skön rumpfitta...

- Ni två saknade oss säkert inte igår kväll. Frasse behövde inte smyga mitt i natten för att knulla med Eva. Eller kanske egentligen med Adam...

- Ni har märkt...

- Klart det, vi låg båda då första kvällen och väntade. Vi hade nog märkt att du gärna hade dragit ett varv i hennes fitta, men det hade ju varit “lite för gay“, som du sa, vilket ju är konstigt att komma från en kille som du.

- Så ni vet, varför har ni inte sagt något...

- Det funkar inte så. Om en kille är bög...

- Jag är inte bög, jag är gay eller vadsomhelst, men inte bög. Jag hatar det ordet...

- Okej, alltså, om en kille är gay eller vadsomhelst är det han som fattar beslut om när han kommer ut ur skåpet, hans kompisar kan inte göra det. Jag vet att jag faktiskt just öppnade skåpdörren för dig, men det var inte meningen. Vi hade hoppats att du en dag skulle våga komma ut alldeles själv.

- Kanske jag hade gjort det någon dag... Men nu är jag tydligen ute... Men du själv då, och Kevin, är ni båda så hetero? Ni gillar tydligen Adams rumpa väldigt mycket...

- Tja, vi gillar att knulla och det är inte så noga hurdan fitta som är möjlig just då... Och vi knullade inte Adam utan Eva. Hennes fitta är tajt och skön, den sitter bara lite längre bak än på andra tjejer...

- Så en helt strejt kille kan då knulla andra killar i rumpan utan att vara mindre hetero? Det beror alltså bara på kläderna... Så ni har inte haft tankar på att knulla med mig eftersom jag inte går i kjol?

- Tja, någon har haft tankar om hur det skulle vara med dig... inte sant, Kevin?

- Möjligen, men det var ju bara tankar...

- Du är ju så otroligt kåt hela tiden, kommer du inte ihåg då där på festen hos Anna? Du var så full att ingen av tjejerna ville knulla med dig, så du kom och frågade mig om jag trodde att Frasse skulle...

- Ja, ja, jag sade visst nånting åt det hållet, men du tyckte då att vi borde vänta med det tills han själv föreslår något. Ja, du sade faktiskt vi, så du skulle också kunna tänka dig...

Jag hade suttit tyst under hela diskussionen, men jag började undra på en detalj.

- Ursäkta att jag avbryter, men jag tror att ni två helt enkelt inte är helt hetero, eftersom ni gillar både att knulla tjejer i fittan och killar i rumpan, utan ni är i själva verket bi. Det är helt normalt, det sägs att väldigt få faktiskt är till 100 procent hetero eller 100 procent gay. Dom flesta är nånstans där emellan.

- Det stämmer, jag bryr mig inte så mycket om vems hål jag kör kuken i när jag är kåt, och om det är en fitta eller nånting längre bak. Vad säger du, Kevin?

- Eftersom nu alla erkänner allt, måste jag väl också säga att jag har vetat att jag är bi redan länge. Men det är ju inte något man pratar om med kompisarna... Jag var tidigare på somrarna långa tider hos min kusin på deras sommarställe... Och han lärde mig... allt möjligt...

- Verkligen, vad lärde han dig?

- Han är ju några år äldre än jag... jag var kanske tolv, och han femton när jag märkte att han låg och gned sin kuk på kvällen... och jag frågade... och sedan visade han hur man gör... Jag tyckte det var spännande när hans kuk plötsligt började spruta... och det var inte piss... jag visste inte att den kunde spruta nåt annat. Jag försökte också gnida, det var skönt, men det kom ingenting...

- Han lärde dig alltså att runka, gjorde ni något annat?

- Inte då, den sommaren runkade vi bara, men följande år hade han träffat andra killar som han gjort andra saker med... Jag tyckte nog att det var lite konstigt när han bad mig suga på hans kuk och ibland höll jag på att storkna när han körde ner den i halsen på mig... men jag tyckte om smaken på det han sprutade i min mun. Min egen kuk hade också börjat växa och det var jätteskönt när han sög på den, vi brukade också suga varandra samtidigt, och så en dag var det inte bara skönt... jag kom i hans mun och nästan samtidigt kom han i min. Det var min första orgasm, och han sade efteråt att han aldrig smakat något så gott...

- Om du gillar så mycket att suga kuk, varför har du inte... jag skulle gärna ha låtit dig...

- Hur skulle jag ha kunnat göra det? ‘Hej Steffe, får jag suga på din kuk?’ Det är väl inte något man säger till sin kompis...

- Nej, kanske inte, men ikväll...

- God ide, vi ställer oss på rad och så suger du av oss alla tre. Är du med, Frasse?

- Varför inte... Så du har runkat och sugit med din kusin... eller har ni gjort något mer?

- Räcker det inte?

- Har du mer att berätta?

- Okej, det var senare... jag var väl femton då... Albin, alltså min kusin, hade plötsligt en flickvän och hon var också där på sommaren. Och en dag åkte vi ut till en holme i närheten... och när vi kom dit försvann dom bak en buske och jag hörde hur dom knullade där. Dom höll på en god stund och jag blev så kåt av detas knull-ljud att jag tog ut kuken för att runka, men just då så kom Albin gående, fortfarande med kuken hård och med kondomen på, full av sperma... Och han frågade om jag ville prova på att knulla med hans tjej. Jag sade okej, och han gick till stranden. Där hällde han först ut sperman ur kondomen och kletade den på sin kuk, sedan sköljde han ur den och drog den på min ståkuk. Tjejen hade också kommit dit för att se vad vi gjorde, och sedan drog hon iväg oss dit baom busken...

- Hade du knullat förut?

- Nej det var min första... och det var ganska pinsamt, jag visste inte riktigt hur... men Albin organiserade det hela... där fanns egentligen inte någon bra plats att ligga, så dom hade tydligen gjort det stående... och nu lutade hon sig mot en stor sten och Albin hjälpte mig att få in kuken i hennes fitta bakifrån... och det var otroligt... jag började stöta... och så kände jag hur Albin försiktigt tryckte in sin kuk i min rumpa... den var hal av sperma och gled lätt in... det gjorde lite ont, men gud vad det var ljuvligt...

- Så du blev av med oskulden både fram och bak på en gång!

- Jaa, just då visste jag att jag vill knulla både med tjejer och killar...

- Men herregud Kevin, Frasse och jag har känt dig sedan... jag vet inte hur länge... men du har aldrig sagt något om allt det här. Jag berättade ju alla detaljer när jag första gången... Då sade du att du inte...

- Ja, det var då... du och Theresa... Nej, jag berättade inte om Albin och hans tjej, jag sade bara att jag inte hade knullat med Theresa då ännu... senare nog... många gånger. Jag tror att jag inte känner någon kille som inte har knullat henne... kanske Frasse, hur är det? Inte det? Men du är nog den enda, det är därför hon kallas ‘sällskapsleken’, hon har legat med dom flesta. Alla killar vet att hon alltid har kondomer i handväskan, och åtminstone på sommaren har hon sällan trosor...

- Men det har ju hänt många gånger att vi varit bara du och jag, båda väldigt kåta och inga tjejer att knulla. Du kunde ha sagt att du gillar att få kuk i rumpan... jag kunde ha...

- Skulle du sedan ha låtit mig knulla dig? I rumpan?

- Tja, kanske inte. Jag har aldrig...

- Men jag har inte varit säker på att du faktiskt vill knulla killar i rumpan. Jag tror att det är första gången som jag har sett dig göra det nu med Eva. Du har nog pratat om det, men jag har inte varit säker på att du faktiskt menade det, på allvar. Har du kört kuken in i någon pojkfitta förut?

- Nej, det var faktiskt första gången. Jag har fantiserat om det, men aldrig vågat... Hur många killar har du själv knullat med?

- Bara med Albin faktiskt, och inte mer än några gånger... och dom flesta gångerna var det han som knullade mig, jag fick bara en gång...

- Steffe har alltså aldrig och Kevin bara med Albin... Hur är det med dig Frasse? Hur många killar...

- Bara med Bertil... Själv då? Hur många killar...

- Jag har haft två pojkvänner Pontus och Per, och dessutom diverse mer eller mindre tillfälliga knull kompisar... inklusive er tre... kanske 15 killar. Men jag har inte varit med dom alla både fram och bak, om ni förstår vad jag menar, det är mest med Pontus och Per som vi har turats om, med dom flesta andra har det varit antingen eller...

- Och hur många tjejer...

- Ingen, bara Pernilla.

- Vad menar du?

- Per tar ibland på sig tjejkläder och då är han Pernilla.

- Du menar att ni två killar knullar varandra som tjejer? Varför det?

- Nej, vi gjorde det bara en gång för länge sen. Det var då vi träffades. Min kille, Pontus, skulle på ett bröllop och hans morsa krävde att han skulle ha en flickvän med sig. Det var då som Eva föddes. Vi skulle övernatta där och någon tyckte att det var olämpligt för en tonårskille att sova med sin flickvän, så jag måste dela rum med Oskars, Pontus’ kusins flickvän Pernilla. Efter några otroligt pinsamma ögonblick klarnade det att hon i själva verket var Oskars pojkvän och lika mycket tjej som jag.

-Wow, det måste ha varit en konstig situation... och sedan knullade ni...

- Först sög jag av honom och ännu då trodde han att Eva var en tjej, och han blev så yr i huvudet när det gick för honom i min mun, att han inte märkte att jag vände på honom och körde kuken in i honom. Först då förstod han... Och det hela ledde till att vi kom försent till vigseln... vi slank in och satte oss i sista bänken. Men det var en så tråkig tillställning att jag gick ner på golvet och Pernilla knullade mig där.

- Herregud, du blev knullad i kyrkan!

-Just det, det blev lite brådis när brudparet började gå nedför gången just när det gick för Pernilla, och jag hade fortfarande trosorna vid knäna när dom kom förbi. Efteråt ute på kyrkbacken klarnade det också för våra pojkvänner att dom båda var gay, och den natten blev det ett ganska hårt knullande i båda rummen, Pontus och Oskar samt Pernilla och jag.

- Men hur blev han sedan din kille?

- Pontus’ farsa skickade honom och studera i England och Oskars morsa krävde att han skulle gifta sig med Pernilla. Men Oskar vågade inte berätta sanningen om henne så dom måste göra slut. Han är en mes och utan att protestera gifte han sig efteråt med någon tjej som hans morsa plockat fram. Så både jag och Per var singlar och så en dag på ett café träffades vi alldeles av en händelse... Men oj, vad klockan är mycket. Vi måste snart iväg. Vi kan spara tid om vi duschar två och två. Frasse kommer du med och tvättar min rygg...

****

På eftermiddagen när jag kom tillbaka till rummet var dom andra inte ännu där, så jag passade på att göra rumpfittan redo för dagens eftermiddags knull. Jag stod just där med glidtuben i handen och ett finger i baken när killarna kom och jag skulle just gå och luta mig över sängen för att ta emot den första kuken, när dom till min stora förvåning började klä av sig, det vill säga Frasse klädde av sig och Steffe och Kevin klädde av varandra och snart var det bara jag som inte var naken. Alla tre hade maximal ståkuk och det var också väldigt trångt i mina trosor.

- Vad gör ni?

- Vi fortsatte under lunchpausen prata om det där på morgonen... och till slut fick vi Steffe att berätta vad han ville göra. Alltså det han aldrig vågat tala om... Så nu får du vänta på din tur. Vi kollar nu först vad Steffe gör med Kevin...

Kevin lade sig på rygg tvärs över sängen och Steffe lyfte upp hans ben på sina axlar. Sedan tryckte han kuken in i Kevins rumpa med en hård stöt och började knulla. Han bankade på en god stund och det verkade som om han kom flera gånger under tiden. Kevin låg med munnen på vid gavel och stönade högt vid varje stöt. Detta var något annat än den snabbis som Steffe gjort med mig, han knullade med slutna ögon och ett saligt leende på läpparna. Till sist efter kanske fem eller sex orgasmer kollapsade han  fortfarande med kuken djupt inne i Kevin och med hans ben kvar på axlarna. Han låg där och bara flämtade ovanpå Kevin som alltså nu låg dubbelvikt under honom. När han sen kvicknade till gav han Kevin en het kyss på munnen och Kevin slog armarna om honom och kramade om honom, och kyssen tycktes aldrig ta slut.

Sedan steg han upp på darrande ben och ställde sig på alla fyra i sängen. Kevin ställde sig bakom honom och gned sin kuk som hade slaknat en aning.

- Är du säker på att du faktiskt vill...

- Absolut, nu ska du ta oskulden ur min rumpa.

- Du vet att det antagligen kommer att göra ont när jag kommer in. Det är ju första gången...

- Ja,ja, tryck in den nu bara.

- Det är nog bäst att jag töjer lite först. Och det behövs nog... Hej Eva, vart satte du den där tuben?

- Här har du...

- Okej Steffe, här kommer nu först ett finger...

- Ah, skönt...

- Ett finger till...

- Ooh, jaaa...

- Så drar jag dom lite fram och åter... och så ett till...

- Nu känns det lite konstigt... men fortsätt...

- Fjärde fingret...

- Aj, nu börjar det vara...

- Vad tror du kommer efter fyra fingrar?

- Fem?

- Nej, jag tror att det räcker. Nu kommer the real thing. Kuken... Jag trycker långsamt...

- Aaaaaahhhh! Härligt! Underbart!

- Och nu börjar jag jucka...

- Aaah! Herregud, vad var det där?! Det gick för mig!

- Jag träffade din prostata, killarnas g-spot...

- Gör det igen! Just så! Mera!!

Frasse och jag hade stått bredvid och tittat på deras knullande och jag hade knappt märkt när han öppnade min kjol och lät den falla till golvet. Trosorna gick samma väg och jag kastade själv av mig blus och behå. Jag kände Frasses finger i min rumpa och efter ett ögonblick var det istället hans stora hårda kuk som trängde in. Jag böjde mig över sängen för att bättre få in hela grejen och sedan började han knulla mig i takt med Kevins stötar. Han hade ju sagt att han helst ville göra det i sängen, men tydligen hade han inget emot ett sånt här ståknull.

Småningom hade både Kevin och Frasse sprutat tillräckligt i våra rumpfittor, och vi tre stod och tittade på Steffe som satt på sängkanten och såg vimmelkantig ut.

- Är det bra så, eller var det något mer du ville göra?

- En sak till. Jag skulle vilja veta hur sperma smakar. Jag har aldrig sugit kuk...

- Kanske det är bäst att du gör det med Eva. Hennes kuk hur inte just varit inne i någons rumpa. Men den verkar vara en aning slak. Frasse, kan du fixa det?

- Tyvärr, min har också tröttnat, men det verkar som om Kevin fortfarande är hård...

- Okej, kom hit älskling, vänd på dig och luta lite... sådär!

Kevins kuk träffade min prostata med första stöten vilket fick min att åter gå upp i full volym. Steffe gick ner på knä framför mig och började suga medan Kevin bakom mig fortsatte att jucka med långsamma drag och lätta stötar. Jag kände hur han sprutade mer sperma in i mig ovanpå det som Frasse lämnat där, men han slutade inte utan fortsatte på samma sätt tills han kommit två gånger till.

Steffes sugande var först lite osäkert och ett par gånger var han lite vårdslös med tänderna, men småningom fick han upp farten och jag tryckte sakta men obönhörligt kuken längre ner i hans strupe. Till slut var det faktiskt helt på gränsen till rejäl deep throat, och han fick nog reda på hur sperma smakar för jag sköt tre ordentliga strålar som han svalde, ja han hade ju inget val med min kuk i trakterna av hans tonsiller...

Efteråt gick vi alla till badrummet och där tvättade vi varandras kukar och sköljde sperman ur rumporna. Killarna började redan planera kvällens program.

- Eftersom vi nu har börjat med nyheter och nya erfarenheter, vad tror ni, ska vi bjuda in dom där kåta tjejerna så att Eva får prova på att knulla en riktig fitta?

- Nej tack, förresten var det inte helt sant vad jag sade i morse. Jag har faktiskt en gång haft kuken i en tjejfitta. Jag blev övertalad av en flata där hemma på krogen. Hon sa att hon ville kolla hur det var att bli knullad med kuk, så vi gick in på toa... Ja, Per kom med och också flatans tjejkompis. Det var ingen succé, jag hade problem att hitta ingången till fittan och så slaknade kuken just när... jag skulle aldrig ha klarat av det om inte Per knullat mig samtidigt i rumpan...

- Men gillade du det, kanske du också är bi?

- Nej fy fan. Jag gör aldrig om det. En tjejfitta räcker för mig. Dessutom lurade hon mig. Hon påstod att hon inte kunde bli gravid, så vi körde utan kondom, men efteråt sade hon att det faktiskt var meningen att hon skulle bli det. Hon och hennes tjejkompis ville ha ett barn, och tyckte att det kunde vara kul om ungen hade liksom tre mammor... Men jag har inte hört något, så jag tror inte att det lyckades, gudskelov. Men om ni vill ha hit några tjejer att knulla med... så OK, men jag står över...

- Okej, kanske det inte var någon bra idé. Men är det någon annan som blivit törstig av allt knullande? Vi kunde gå ut på en öl till puben på hörnet...

****

Puben var proppfull och alla bord var upptagna, så vi stod en stund och hängde vid baren. Kevin hittade någon han kände och stod och pratade med honom och Steffe spanade in en ledig stol vid ett bord där det satt fyra tjejer och han gick dit. Jag hade en känsla av att Frasse inte var så intresserad av att vara här, jag misstänkte att han hellre skulle vara på rummet och knulla med mig. Därför blev jag förvånad när han märkte att biljardbordet var ledigt och han föreslog att vi skulle spela.

- Jag har inte spelat på väldigt länge. Pontus farsa hade ett bord i källaren... Men okej, varför inte, jag är inte så bra, men... Vem är annars den där killen som Kevin pratar med? Han har en verkligt vacker rumpa. Tror du att ...

- Man vet aldrig med Kevin, killen är från Uppsala och jag tror att han heter Kaj. Steffe och jag är inte i samma grupp som Kevin, men jag tror att Kaj är där. Dom har något projekt tillsammans, och jag är inte säker på att det har med studierna att göra... Men tag med ditt glas så tar vi biljardbordet medan det är ledigt.

Vi började spela och jag var faktiskt inte så bra, men konstigt nog var Frasse ännu sämre. Han hade stora problem att få bollarna dit han borde, men av någon anledning lyckades han få allting i så besvärliga positioner för mig, jag måste hela tiden mer eller mindre luta mig över hela bordet för att kunna stöta bollarna åt rätt håll. Och jag märkte att han, när det var min tur, stod rakt bakom mig. Jag antog att han gjorde det för att se hur jag siktade, men när jag, till min stora förvåning, vann och sköt in den sista segerbollen gick det upp för mig vad han gjort hela tiden, för jag kände ett finger som gled in under stringen och pullade på ingången till min rumpfitta. Han hade hela tiden stått bakom mig där jag stod framåtlutad och kollat min rumpa som han såg under min korta kjol. Jag stod där framåtlutad och kände hur fingret gled in i min fortfarande hala stjärt... Jag kastade en hastig blick över axeln och såg att hans tajta jeans var på vippen att spricka, konturerna av hans stenhårda kuk var klart synlig, och han såg ut att överväga om han kunde ta ut den och knulla mig där och genast, men gudskelov kom han på bättre tankar.

- Du vann, grattis. Ska vi gå nu? Jag tror att vi båda...

- Sant. Har du sett Steffe och Kevin?

- Nej, dom tycks också ha gått redan, men jag tror att vi inte behöver dom...

Steffe och dom fyra tjejerna var försvunna och inte heller Kevin och Uppsala killen syntes till så jag undrade vad vi skulle hitta när vi kom till rummet. Men när vi kom dit var där ingen. Jag började just knäppa upp blusen och antog att Frasse också skulle vara naken efter några sekunder, han var ju så otroligt kåt, men istället böjde han plötsligt mig över sängen, lyfte upp kjolen och drog ner trosorna. Sedan plockade han ut kuken och så tryckte han utan vidare ceremonier in den i mig och började knulla mig med hårda stötar. Och jag protesterade inte...

Jag kände hur han efter kanske ett dussin stötar sprutade den första satsen in i mig, men han slutade inte, tvärtom, han ökade takten och råknullade mig i ett fasansfullt tempo, och först efter att ha skjutit ytterligare tre eller fyra satser saktade han av och slutligen drog han ut sig ur mig och stod där och flämtade medan kuken slaknade med sperma fortfarande droppande från den.

Han hade alltså nu knullat mig just så som Steffe och Kevin gjort, och som han tidigare sagt att han inte ville göra, och jag märkte att han själv plötsligt insåg att han faktiskt gjort just det.

- Ursäkta, det var inte meningen... gjorde jag dig illa? Jag har aldrig... Men jag var så otroligt...

- Kåt. Det var du faktiskt. Nej, det var jätteskönt. Jag älskar din varsamma metod att knulla, men jag gillar också den här hårda versionen. Men, du sade tidigare att du inte tänder på killar i kjol, men det var inget fel på din tändning nyss, du var närmast explosiv. Och när vi spelade stod du bakom mig hela tiden och kollade min rumpa, och du var nog då också ganska påtänd.

- Så du märkte det. Du har en så otroligt vacker stjärt... och den där stringtrosan du har... och det där smala röda bandet mellan skinkorna... Det var nog därför jag förlorade, jag kunde inte riktigt koncentrera mig...

- Så kjolen är inget problem, eller hur? Snarare tvärtom? Om den är kort ser du mer...

- Det är sant... Jag har bara aldrig träffat någon som du... Du är faktiskt verkligt läcker i den där korta kjolen... Jag kunde knappt hålla mig... och inte ta dig där på biljardbordet...

- Alltså gäller det där med killar i kjol inte längre?

- Det verkar så. Kanske jag kunde köpa en kort kjol åt Bertil... och såna där stringtrosor... men jag vet inte var... och hur kan jag gå någonstans och fråga om dom har... du har väl köpt dom i Stockholm...

- Köpt, ja på sätt och vis... men jag kan ge dig en sixpack till samma pris. Jag råkade “köpa” fler än jag behöver.

- Låter bra, hur mycket...

- Inga pengar, nu är det din tur att böja dig över sängen...

- Du betalade med rumpan?

- Just det, och därför blev det fler än planerat, för det var två killar bakom disken.

- Hur många...

- Jag tog sex paket, men jag tror att jag “betalade” för åtta... Båda killarna körde fyra varv...

- Du blev knullad åtta gånger? I ett sträck? I en butik?

- Ja, Per och jag träffade dom där killarna som äger butiken på färjan till Finland i höstas, och vi knullade med dom hela natten... Och det tog nu inte mer än 20 minuter att betala för dom här kallingarna. Det är faktiskt kallingar, inte trosor, det finns inte plats för allt i tjejtrosor.

- Åtta knull på 20 minuter, det var raska tag...

- Ja, jag måste trycka in en tampong i rumpan efteråt för där var nog flera deciliter sperma som annars skulle ha runnit ner längs benen... Men nu...

Jag hade kallingarna runt vristerna och nu lät jag kjolen åka samma väg. Frasse hade bara dragit ner jeansen så mycket att han fick ut kuken, så jag drog ner dom till knäna och vände på honom. Han lutade sig över sängen och jag smorde hans hål med sperma som rann ur min rumpa.

- Hur vill du ha det? Har du blivit hårdknullad förut? Jag tänkte att...

- Nej, vi brukar ta det ganska lugnt. Men blir man inte öm där bak av... ja, jag gjorde ju det nyss åt dig...

- Visst blir man det, jag brukar säga att om man inte känner av det följande dag, och kanske också dagen därpå, så har man inte blivit knullad ordentligt.

- Så när du köpte kallingarna...

- Då kände jag nog av det tre eller fyra dagar senare. Men nu kommer jag in...

Jag grabbade tag i hans höfter och tryckte kuken in i hans bak. Den var tajt och skön, och jag började stöta, först inte så hårt men jag ökade småningom takten tills jag bankade på lika brutalt som han knullat mig nyss, och jag var helt säker på att han gillade det för han gnydde njutningsfullt vid varje stöt.

Precis som han sköt jag åtskilliga satser in i hans heta hål utan att slå av på takten, men till slut tog orken slut och jag blåste av den sista strålen sperma så långt in som möjligt med en avslutande stöt varefter jag kollapsade ovanpå honom. Jag låg där och flämtade fortfarande med kuken helt inne i honom när jag kände någon bakom mig som tryckte in en hård kuk i min nu ganska ömma rumpa. Jag hade varit så koncentrerad på att knulla att jag inte märkt att Kevin kom in i rummet och nu var han helt inne i mig och började jucka...

- Du tycks ha fått redan. Det rinner sperma ur baken på dig. Du har väl inget emot att jag drar ett varv till? Jag har inte fått knulla ännu ikväll.

- Okej, men ta det försiktigt, jag är ganska öm där bak. Var har du varit. Vi trodde att du gått för att knulla med Kaj, men det har du alltså inte...

- Vi gick nog, och det var meningen... Men... Jag berättar strax... Aaah! Ooooh! Du har en så underbar fitta! Jaaa! Där kom den! Och där! Och där! En till! Pallar du ännu, jag kunde... Aaah! Jaaaa! Och ännu en! Där!

- Tänker du hålla på ännu länge? Jag vet inte om jag klarar av mer...

- Ännu lite, Jaa, där kom den igen, men okej, kanske det räcker nu... Du är underbar...

- Herregud vad jag är öm i röven, jag kommer att känna av det här i en vecka... Men vad hände med dig och Kaj?

- Han och jag har sådär småflirtat med varandra några dagar, men ingendera har nog varit helt säker på hur allvarligt menat det har varit. Men nu ikväll när vi träffades var han plötsligt mer rakt på sak. Han var inte helt nykter så alla hämningar hade farit, och han sade rent ut att han ville veta vad jag hade i byxorna, så han satte handen dit och märkte att jag genast blev hård. Då tog han min hand och placerade den just där, och han var minst lika hård om jag. Och jag kände genom brallorna att kuken därinne var mycket större än min, så när han föreslog att vi skulle gå var jag helt av samma åsikt. Jag måste helt enkelt få se den där staken...

Han tog mig till hans rum, ja det var ett likadant som det här med fyra sängar... Och just när vi hade fått av oss kläderna och stod och kollade varandras hårda kukar, hans var faktiskt enorm, säkert nästan 30 cm och grov... ja just då kom dom tre andra killarna som bodde där in i rummet, alla med varsin tjej... Det var bäddat för ett bättre gruppsex... Men när tjejerna fick se oss två nakna killar med ståkuk hejdade dom sig och tittade skräckslagna på Kajs kolossala stake. Dom trodde tydligen att dom blivit lurade till en orgie med fem killar istället för tre och uppenbarligen var dom inte färdiga att ta in Kajs kuk. Dom... ja, dom helt enkelt vände på klacken och flydde... och dom tre killarna blev naturligtvis helt förbannade och började skylla på oss för att deras tjejer stack. Vi försökte förklara att det var fråga om ett missförstånd, vi hade aldrig några planer för deras tjejer.

Men dom blev bara ännu argare och menade att om dom inte fick knulla tjejfitta måste dom istället få knulla bögfitta, så plötsligt fann vi oss på alla fyra och hade varsin kuk i rumpan. Två av killarna turades om att råknulla Kaj, det var mest honom och hans stora kuk dom var arga på, och den tredje killen knullade mig, men inte lika brutalt som dom andra. Han måste dessutom emellanåt ta en paus för att hämta andan, så min röv fick också vila sig några minuter medan dom andra bearbetade Kaj nonstop. Och dom höll på i nästan en timme... Till slut hade dom fått nog och lämnade oss där mer eller mindre sönderknullade, Kaj kanske mer än jag. Han var bedrövad och bad så mycket om ursäkt, det var ju inte såhär han hade tänkt sig att kvällen skulle sluta. Jag förstod att han inte kunde ta emot mera kuk idag, men jag var fortfarande intresserad av att prova på hur det skulle vara att få känna på den där kolossala staken, och jag trodde att jag skulle klara av det för min rumpa var nu hal och full av sperma.

Han blev glatt överraskad när jag föreslog att han skulle knulla mig, bara han gick in försiktigt och inte stötte så hårt. Jag var ju faktiskt rätt öm där bak. Han lyfte upp mina ben på sina axlar och tryckte sakta och försiktigt in kuken. Känslan var obeskrivlig. Kuken var den största jag någonsin sett och nu var den helt inne i mig. Han juckade sakta och det gick för mig nästan genast. Ganska snart kom han också i mig och vi båda tyckte att det räckte för ikväll, men jag uppskattade verkligen att du lät mig dra ett varv i din underbart trånga fitta. Det var absolut en fantastisk avslutning på kvällen.

- Ja, det var härligt, men jag tror att den där fittan nu är så trött att det nog att Frasse inte får något nattknull ikväll. Jag måste kila in på toa och tömma den på sperma och svalka av den med kallt vatten.

****

Just då öppnades dörren och Steffe kom in. Han såg på något sätt medtagen ut, men det syntes tydligt att hans kuk var hård. Han vacklande in och slängde sig på rygg i sängen och började dra av sig jeansen. Hans kuk slog ut som en stålfjäder och han hade tydligen inget under. Kevin hjälpte honom att dra av brallorna.

- Var är dina kallingar?

- Jag vet inte, jag hittade dom inte när jag drog. Kanske någon av tjejerna tog dom som minne... Men nu behöver jag hjälp...

- Vad har du där runt kukroten? Ett skosnöre?

- Ja, och jag kan inte få bort det, det gör ont som fan... Jag får det inte över ballarna, och jag kommer inte åt knuten...

- Det är ju otroligt hårt spänt. Jag tror inte jag vågar försöka kapa det, vi måste få upp knuten... Men den är där nånstans mellan benen. Lyft upp benen, Frasse, håll dem uppe,  och Eva, lyft på pungarna så ska jag se om det går...

Efter några försök lyckades Kevin pilla upp knuten och Steffes kuk slaknade genast.

- Tack så oändligt, jag höll på att dö, och dessutom trodde jag att kuken skulle ramla av...

- Men hur i all världen...

- Det är faktiskt ditt fel, jag skulle ha behövt dig där...

- Var då?

- Du stod ju där vid disken och pratade med Kaj och jag satt där med dom där fyra tjejerna och jag tänkte att du och jag skulle gå till deras rum och knulla, men när vi skulle gå var du försvunnen. Så det var bara jag och fyra tjejer... Jag tänkte att jag kanske skulle klara av det själv...

När vi kom fram tog dom fram en enorm förpackning med kondomer... Och sen var det bara att börja... Dom två första fixade jag ganska lätt, men när det var dags för den tredje var det nära att jag inte klarat av det, men till slut gick det bra... Men nummer fyra... Det vat svårt och den ville inte hållas uppe... Men jag försökte... Och plötsligt kände jag hur någon tryckte in en massagestav eller någon slags löskuk i rumpan på mig, och när den träffade prostatan var jag åter fit for fight... Så jag trodde att jag klarat det av det hela med hedern i behåll...

Men, alla tjejerna hade varit rätt högljudda när jag knullade dom, det hördes säkert till rummen i närheten, och plötsligt öppnades dörren och två tjejer kom in. Och det var dom där jäkla nymfomanerna som vi knullade med härom dagen. Och dom ville också... Nå, det hade ju varit en kort paus sedan nummer fyra, så jag lyckades köra den ena medan någon juckade mig med löskuken i röven. Men den sista... Då ville den inte resa sig längre... Men någon kom på den idiotiska idén med det där satans snöret... Det hjälpte faktiskt och jag lyckades fixa också den sjätte tjejen... Men sen hörde jag hur dom planerade mer, och då flydde jag...

Så, allting skulle ha varit bättre om du kommit med, du hade säkert kul med Kaj.

- Nej, det gick inte som planerat.

- Hurså?

- Jag berättar någon gång, kanske imorgon. Dom enda som hade en bra kväll var nog Frasse och Eva som knullade här i lugn och ro hela kvällen. Men nu tror jag att det är läggdags för oss alla.

Vi gick alla till sängs i våra egna sängar, men det dröjde inte länge förrän Frasse kom och lade sig bredvid mig.

- Du sade att din fitta är så trött, men jag kunde tänka mig...

Han vände på sig med ryggen mot mig och jag tryckte varsamt in kuken i hans rumpa, grabbade tag i hans kuk och sedan somnade vi...

Dom följande dagarna fick Frasse och jag vara helt ensamma på rummet för Kevin och Steffe var nånstans på kvällarna, Kevin troligen med Kaj, och Steffe med någon eller några tjejer. Vi frågade inte, och dom berättade inga detaljer. Men ingendera talade längre om att få ett morgonknull, så dom fick tydligen tillräckligt någon annanstans. Och vi klagade inte...

Två veckor gick alldeles för fort och plötsligt var det dags att åka hem. Jag föreslog att om någon av killarna hade planer på att komma till Stockholm måste dom ta kontakt med mig. Kevin och Steffe var osäkra, men Frasse sade att han nog skulle komma och ta Bertil med sig. Efter ett rejält avskeds gruppknull där alla tre killar lämnade en souvenir djupt inne i min rumpa, och jag gav en åt Frasse, var jag åter färdig att stiga på tåget hem.

Till skillnad från nattåget var det nu mängder med barn och ungdomar ombord, jag antog att det var någon skolresa eller motsvarande, men längst bort i den sista vagnen hittade jag en kupé där det bara satt en ensam kille, ungefär i min ålder. Han satt och kollade nånting i sin mobil, och han gav mig bara en snabb blick och ett kort ‘Hej’ när jag kom in i kupén.

Jag satte mig mittemot honom och noterade genast konturerna av nånting stort i hans tajta jeans, och jag kände hur det började bli trångt i trosorna. Men det var kanske inte någon bra idé att komma med förslag, han kanske inte skulle gilla det jag hade under kjolen... För att få tankarna på annat håll tog jag fram mobilen och kollade om det var något intressant på gång, men det var det egentligen inte, och jag hade stora problem med att hålla blicken borta från killens stora kuk. Han märkte till slut att jag satt och stirrade på den.

- Ser du nånting du gillar?

- Å, ursäkta. Men du har ju en...

- Du är ju Eva, inte sant?

- Hur vet du det? Har vi träffats?

- Nej inte riktigt, men jag såg dig spela biljard på en pub för en tid sedan, och Kevin berättade vem du är, och vad du är... och vad du inte är... Jag är Kaj.

- Javisst, Kevin berättade om hur den där kvällen slutade...

- Det stämmer, det gick inte riktigt som planerat. Jag hade ont i röven tre dagar...

- Men efter det har du väl varit med Kevin nästan alla kvällar.

- Ja, och vi har några gånger varit med Steffe och knullat med ett gäng superkåta tjejer.

- Så du knullar med både killar och tjejer?

- Sant, jag är med på nästan vad som helst. Men jag har aldrig gjort det med någon som dig, jag känner bara en kille som klär sig sådär, min kusin, och han är inte min typ. Min brorsa knullar med honom, men jag kan inte...

- Varför det? Har du något emot killar i kjol?

- Nej, inte alls, du är riktigt snygg som tjej, men han klär sig på ett annat sätt. Han är nästan arton, men som tjej försöker han se ut som en tolvåring. Han skryter alltid när han kommer på besök att han åkte med tåget på barnbiljett. Om jag skulle knulla med honom skulle jag känna mig som en pedofil.

- Det låter faktiskt bekant. Heter han möjligen Gun...nar?

- Ja, det gör han. Hur visste du...

- På tåget till Lund var jag i samma kupé som en ung tjej. Det var nattåg så hon sa att hon tänkte sova en stund och bad mig se till att hon inte missade sin station, hon skulle gå av i Jönköping.

- Ja, vi bor i Jönköping. Hon skulle nog hälsa på brorsan...

- Jag trodde att du var från Uppsala.

- Jag studerar i Uppsala men jag bor i Jönköping. Men vad hände sedan?

- Hon sov och drömde tydligen något trevligt för plötsligt var det något som hände under kjolen, nånting som rymde ur trosorna och stod rakt upp... Jag måste kolla och hittade där en väldigt fin kuk, så jag måste helt enkelt smaka på den. Hon kom nästan genast och hon blev rätt förvånad när hon insåg att hennes kuk var nere i min strupe och att jag just svalt hennes sats.

Men hon förstod snabbt att vi hade något gemensamt, och vi diskuterade problemet med tjejtrosor och jag visade modellen jag har. Som håller allting bättre inne...

- Kan du visa mig också?

Jag steg upp och ställde mig framför honom och han lyfte på kjolen, och det var faktiskt på vippen att någonting skulle hoppa ut ur mina trosor för den var nu uppe i full volym. Han vände på mig och strax kände jag hans hand under stringen mellan mina skinkor och ett ögonblick senare stack han in ett finger i min fitta...

- Du är rätt väl smord där bak, du har visst fått kuk idag?

- Kukar, tre stycken... Om du går in lite djupare så hittar du nog en massa sperma... Men där finns nog plats för lite mer... Kevin påstod att din kuk var den största han sett.

- Du vill att jag...

- Gärna, men här är nu så mycket trafik i gången, det var lugnare på nattåget när jag knullade Gun..nar... Kanske vi borde kila in på toa istället.

- Du knullade henne, här i kupén?

- Ja, jag “sålde“ ett paket såna här kallingar åt henne, och hon betalade lika mycket som jag gjort.

- Du köpte kallingar och betalade med rumpan?

- Ett knull per sixpack... och jag köpte sex paket... Därför kunde jag sälja ett...

- Herregud vad jag blir kåt vid tanken. Ska vi gå på toa nu?

Tågtoan var rätt trång och när Kaj plockade ut kuken måste jag nästan luta mig mot väggen för att den skulle rymmas mellan oss, den var verkligen kolossal, och jag insåg att jag aldrig blivit knullad med en sådan stake. Men jag ville absolut prova på hur det kunde kännas, så jag lutade mig över toastolen och kände hur han lyfte upp kjolen och drog ner trosorna. Och han började trycka in den långsamt... Det gjorde lite ont men det gick snabbt över och det kändes som en evighet innan han var helt inne i mig. Han väntade ett ögonblick och så började han jucka...

- Gud vilken underbar rumpfitta du har. Du är så härligt trång, och det är otroligt att du faktiskt redan idag blivit knullad av tre killar.

- Aaah, Oooh... ingen av dom hade en kuk av din kaliber. Jag har aldrig haft nånting så stort i mig. Du kan stöta lite hårdare, jag älskar att bli råknullad.

- Jag måste ta det lite försiktigt för här är så trångt at min rumpa stöter mot väggen och folk i kupén där tror nog att det är jordbävning. Det är mera plats till och med i ett flygplan. Men aaahh, där kom den...Vill du ha mer? Jag kan dra ett varv till...

- Absolut! Gärna flera varv...

- Okej, då kör vi igen...

- Otroligt! Aaaaah! Mera! Hårdare!

- Där kom nummer två, men jag tror att det får räcka nu...

- Synd. Vi måste göra det här igen någon gång. Ta kontakt när du kommer till Stockholm nästa gång. Jag är säker på att min kille där hemma också skulle vilja få med den där... Men nu är jag så full av sperma i röven. Vi måste gå tillbaka till kupén...

När vi kom dit tog jag en tampong ur handväskan och bad Kaj trycka in den i min rumpa för att den inte skulle börja läcka, och när han gjorde det kastade jag en blick över axeln och såg att hans tajta jeans var nära att spricka, och han skulle säkert gärna ha dragit ett varv till just då om det inte varit så mycket folk omkring. Och jag skulle ha låtit honom göra det.

- Du sade något om ett flygplan, är du medlem i klubben?

- Klubben?

- Mile high klubben, för dom som knullat i ett flygplan.

- Ja, det är sant, jag är faktiskt medlem.

- Berätta.

- Det var förra året, jag var i Kanada och hälsade på släktingar där, och på hemresan råkade jag vara i Toronto under Pride. Det blev rätt sent sista natten, så när jag kom till flygplatsen var jag otroligt trött. Jag hade hittat flygbiljetter till ett bra pris via Island, och eftersom min plats i planet till Keflavik var på sista raden så var jag en av dom första som gick ombord. Av någon orsak var ventilationen i planet inställd på väldigt kallt, så jag tog filten och drog den över mig. Och så somnade jag, och vaknade först när någon kom för att kolla att jag hade säkerhetsbältet fast. Det var en steward, alltså en manlig flygvärdinna, och när jag drog filten av mig log han och sade ‘O, vad ni är söta’.

Jag förstod ingenting, vilka vi? Men jag märkte att någon hade kommit till platsen bredvid medan jag sov. Det var en kille i min ålder och det första jag noterade var att han, liksom jag, hade nedersta knappen i gylfen på sina jeans oknäppt. Men likheterna tog inte slut där, jag hade i Toronto köpt en Pride T-shirt med regnbågsmotiv, och han hade faktiskt på sig en likadan. Så naturligtvis såg vi ut som ett par.

Vi hade ju gemensamma intressen så vi blev snabbt goda vänner. Han hette Baldur och var på väg hem till Reykjavik, och efter en stund satte han handen på mitt knä och började sakta flytta den upp längs insidan av mitt lår, men jag tyckte att det var dags att komma till saken, så jag tog den och flyttade den ända fram. Han klämde på min kuk och den var strax uppe i maximal volym. Han såg häpen ut och sade att den ju var större än han någon kuk han nånsin blivit knullad med, och så tog han min hand och drog med mig in på toa. Vi satt ju på sista raden, så det var nog inte många som märkte att vi gick dit tillsammans.

Jag hann knappt stänga dörren innan han hade plockat ut min kuk och så drog han ner brallorna och böjde sig över toastolen på samma sätt som du nyss. Där fanns på hyllan en burk handkräm, och jag smorde kuken medan jag med ett finger kollade om han var färdig, och det var han. Hålet var nästan halt, så han hade nog fått kuk tidigare...

När vi kom ut från toa var det bara stewarden som noterade det, och när vi satt oss kom han med två glas champagne, trots att serveringen i övrigt inte ännu hade börjat. Han gratulerade oss och välkomnande oss som medlemmar i klubben. Jag såg på honom att han nog gärna varit med, men det fanns inte plats på toa för tre... Fan vad jag blir kåt när jag tänker på det.

- Jag ser det, dina brallor håller på att spricka. Borde vi gå tillbaka och ta ett varv till?

- Äsch nej, kom hit och sätt dig här i min famn.

Vi kollade att det inte var trafik i korridoren och jag drog ner trosorna på baksidan så mycket att vägen var fri och drog ut tampongen ur hålet, Kaj plockade ut kuken,och sedan satte jag mig på den och lät den glida in. Jag skulle just börja röra mig upp och ner när plötsligt tåget saktade in och folk började röra sig utanför kupén. Vi närmade oss tydligen en station och det var inget jag kunde göra annat än att sitta stilla med Kajs kolossala stake inne i mig.

När tåget lämnat stationen och det åter var tomt utanför lyfte jag mig upp för att låta kuken träffa min prostata med full kraft när jag sjönk ner tillbaka, men just då öppnades dörren och en kille kom in i kupén. Han satte sig mittemot och tittade förvånat på oss, det måste ha sett konstigt ut när jag hängde där ovanför Kajs famn, men tack vare kjolen kunde han nog inte se att jag hade en kuk halvvägs inne i rumpan.

Men jag kunde inte bli där, och när jag så sjönk ner och kuken träffade prick avslöjades allt. Jag hade lämnat kuken inne i trosorna men nu rymde den, och plötsligt stod kjolen ut i en rätt onaturlig vinkel och killen stirrade på den och så log han.

- Ursäkta, jag kom visst och störde, men om det inte stör att jag är här, så fortsätt bara. Jag kan hålla utkik vid dörren... Det är lugnt, ingen är på väg åt det här hållet.

Utan förvaring steg Kaj upp, fortfarande med kuken helt inne i mig, och jag ramlade framstupa över bänken mittemot.

- Sorry, men jag tror att det är bäst att jag sköter juckadet.

Han började knulla mig i ett fasansfullt tempo och killen vid dörren stod där och bara gapade. Han glömde helt att han skulle hålla utkik, och när jag kollade såg jag hur något hände i hans jeans. När Kaj slutade jucka såg också han att killen hade ett kanonstånd i brallorna.

- Den här tjejen kan inte få nog, men jag kan inte mer. Vill du ta över?

- Tjejen? Jag tyckte jag såg...

- Okej, hon har större kuk än tjejer i allmänhet, men hon har en härlig tajt fitta i aktern. Vill du inte...

- Jag vet inte, jag har aldrig... Men okej, varför inte... Vad tycker tjejen själv? Får jag...

- Naturligtvis. Förresten, jag är Eva. Han är Kaj...

- Och Kaj har inget emot att jag knullar hans flickvän? Ja, jag är Kurt...

- Hon är inte min flickvän, vi träffades här på tåget...

- Och hon kom genast och satte sig på din kuk?

- Nej, vi var först inne på toa, det du såg var andra varvet...

- Så ni kände inte varann från tidigare?

- Vi hade en gemensam bekant i Lund, en kille som vi båda knullat med, men vi var inte bekanta. Men sätt igång nu, jag kollar i dörren...

Jag stod fortfarande framåtlutad över bänken och kände hur sperma började rinna ner längs benet, det måste finnas stora mängder av den varan där bak... och mer skulle komma... Kurt tog ut sin hårda kuk och körde in den i mitt superhala hål och jag kände hur han sprutade den första satsen redan innan han var helt inne.

- Gick det för dig redan?

- Ja, min flickvän har varit bortrest i två veckor, så det var rätt mycket tryck i ballarna. Men det var nog bara början, du får säkert mera...

Han juckade försiktigt i början men ökade småningom takten tills han bankade på i rasande fart och han sprutade mer säkert fem eller sex gånger. När han slutligen drog sig ut måste jag genast trycka in tampongen igen för att inte sperman som nu fyllde mig skulle rinna ut.

- Det var ju faktiskt en otroligt härlig rumpfitta, nästan bättre än en vanlig tjejfitta. Jag borde kanske fråga min tjej om hon låter mig göra det såhär också med henne.

- Eva är ju en lite annorlunda tjej, men vanliga tjejer är inte lika intresserade av att bli tagna i röven. Dom tycker att det gör ont, ja det gör det förstås en aning, det hör till: No pain, no gain. Men dessutom har dom ju sin G-spot i fittan och inte i rumpan som vi har, så dom tycker det är onödigt att få kuken dit.

- Vad menar du med att vi har nånting i rumpan? G-spot?

- Vet du inte att du har en punkt där inne som, när någon kör in en kuk och träffar den så går det för dig? Den heter prostata.

- Jag känner till prostatan, men inte att den är sådan...

- Du borde be nån kompis ta dig bakifrån, alltså bara för att kolla vad som händer...

- Jag har faktiskt en kompis som knullar både killar och tjejer... kanske jag provar någon gång...

- Vi kunde göra det nu och här, men vi kommer snart till Jönköping och jag går av där.

- Jaså, det gör jag också.

- Men då kan vi göra det någon dag...

- Kanske det, jag vet inte riktigt... du har så stor...

- Det fixar sig, Eva kan intyga att ju större dess bättre... man måste bara töja lite först.

I Jönköping steg så killarna av och jag satt ensam i kupén resten av resan till Stockholm, vilket kanske var lika bra för jag var faktiskt rätt öm där bak...

När jag så några timmar senare kom hem så hittade jag en hög med kläder på golvet i hallen, och på sängen i sovrummet låg Per och Bengt i sixtynine och sög varandras kukar.

- Hej Eva, vi hörde inte att du kom. Bengt har också just kommit och vi hade just börjat.

Jag blev genast hård när jag såg vad dom höll på med så jag kastade av mig kläderna och när jag slängde dom på en stol och vände ryggen mot killarna flinade Bengt.

- Jag tror Eva har mens, hon har en tampong i fittan.

Han tog i snöret och drog ut den följd av en flodvåg av sperma som började rinna ner längs benen.

- Du har visst fått kuk idag redan, och det där kan inte komma från bara en kille...

- Faktiskt, det var mer än en. Tre stycken i morse och två på tåget. Och den ena körde två varv... och den andra hade inte knullat på ett par veckor, så han hade rätt mycket...

- Du har blivit knullad sex gånger idag? Klarar du av mera eller...

- Om ni inte är alltför hårdhänta, så tror jag nog... Men ni kan börja med varandra, jag måste nog tömma rumpan och skölja benen...

Per lyfte upp Bengts ben på sina axlar och satte igång, och jag gick till badrummet och duschade och spolade sperman ur röven med kallt vatten. Jag kände efter med ett par fingrar och trots att baken var rätt öm så beslöt jag att den nog skulle klara av två kukar till. Så med nysmord rumpa gick jag till sovrummet för dagens Grande Finale...

1 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.