Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/4, 2021 kl. 16:34, av AnneLisen

Första natten

Del 1 av 6 i serien Tränarnas underhållning

En historia om när jag följde med som stöttning till sonens tränarstab under en fotbollscup på internat. Det hela tog en konstig vändning och det eskalerade till något helt galet.

Redan innan det hände så förstod jag att det skulle ske något som inte skulle vara så bra. Men kanske var det så att det var tvunget att ske. För att rensa luften. För att släppa spänningarna mellan oss. För att få reda på vad det handlade om. Så någonstans inom mig så hade jag vetat att om chansen gavs, om tillfället uppstod och det fanns en tydlig vilja hos honom, så skulle jag svika min makes förtroende. Så just det var ingen överraskning eller något konstigt. Men allt det andra… Ja, allt det andra var ren galenskap.

Det hade gått flera månader sedan jag anmälde mig som frivillig att följa med min sons fotbollslag och de tre tränarna till den stora veckolånga cupen. Med övernattning i skolor, föreningslokaler och gympahallar. Min vän Linda och jag hade bestämt att vi skulle hjälpa till med att ta hand om det femtontalet grabbar som laget bestod av så att tränarna kunde fokusera mer på fotbollen. Men dagarna innan blev tyvärr Linda sjuk så det blev bara jag, så ingen annan kunde hoppa in med så kort varsel. 

Det var dock inte enbart besvikelse från min sida. För jag kunde inte låta bli att fantisera om vad som kunde hända mellan Robban och mig. Ända sedan min son började träna så hade vi kommit mycket bra överens. Men det hade utvecklats någon slags spänning mellan oss. En nyfiken och ibland flörtig stämning. Som ibland kunde kryddas med en oskyldig beröring, som kändes som allt annat än oskyldig.

Robban var i min ålder, alltså runt 40. Även han gift och förälder till två barn. Vältränad för sin ålder, ett hårfäste som dragit sig tillbaka något och ett fint leende. Och så ett par isblå ögon som tycktes se rakt in i mig ibland. 

Redan när vi träffades utanför bussen inför avresan så förstod jag att något skulle hända mellan oss, men att det skulle ske så snabbt det kunde jag aldrig föreställa mig. Han log ett lömskt leende när jag berättade om Linda. Sedan lade han en hand på min axel och lutade sig närmre mig. Men munnen tätt mot mitt öra sa han tyst:

”Då får väl du och jag umgås mer istället”

Jag rös till av välbehag och tänkte automatiskt på vilken tur det var att jag rakat underlivet ordentligt samma morgon. Varför jag nu tänkte så, och överhuvudtaget hade tänkt på att raka mig alls. 

Redan den kvällen så fick jag hans kuk i mig. Vi hade blivit inkvarterade i en skolsal, med ett intilliggande litet arbetsrum. Eftersom det skulle ha varit två kvinnor med ett gäng grabbar och män så hade arrangörerna sett till att vi kvinnor fått ett avskilt rum. Men nu blev jag som sagt själv. Så en timme efter att lamporna släckts så kom Robban in till mig. Jag låg fortfarande och läste med en liten ficklampa som ljuse. 

Han hade bara t-shirt och boxerkalsonger på sig och jag noterade att han såg ut att ha halvstånd redan. Jag själv låg under täcket med trosor och t-shirt. Efter att stängt dörren så betraktade han mig kryptiskt en stund utan att säga något. Som om han funderade på vad han skulle göra. Jag kände mig torr i munnen. Funderade på om jag skulle säga något, men kom inte på vad. 

Robban gick ner på knä bredvid det hårda liggunderlaget som jag låg på. Han såg på mig med en frågande blick. Jag svarade genom att låta min hand glida upp längs hans lår tills den landade på den växande bulan innanför kalsongerna. Han svarade genom att dra av mig täcket. Efter att först ha betraktat mina nakna ben någon sekund så smekte han sin ena hand upp under min t-shirt. Magen fick någon pliktskyldig smekning innan hans hand sökte sig uppåt. Jag förstod vart han var på väg. Hans fru var en plattbröstad, vältränad liten sak och stod i stark kontrast till min kurviga kropp med stora mjuka bröst, runda rumpa och breda höfter. 

Mina bröst som vanligtvis huserade i ett par F-kupor var ofta i fokus för mäns intresserade blickar. Så samtidigt som jag letade mig in innanför Robbans kalsonger så hittade hans hand mitt ena bröst som i mitt liggande tillstånd flöt ut åt sidan. Jag tog tag om hans penis, medan Robban lekte med min bröstvårta. 

Det var alltid spännande att känna vad som dolde sig bakom bulan hos killar man var intresserad av. Min nyfikenhet stillades något när jag kände på den hårda ståndet i Robbans kalsonger. Den kändes varm och len, som alla hårda kukar, men också tillräckligt stor för att få det att vattnas i mitt sköte. 

Upphetsningen steg i min kropp och jag kunde knappt vänta tills jag fick känna honom i mig. För att visa vad jag ville så krängde jag av mig tröjan, och drog sedan ner trosorna. Robban förstod och drog av sig sina kläder också. Sedan kröp han ner mellan mina särade ben. Han stod på knä framför mig med kuken vajandes stolt snett upp mot taket. Ficklampans sken lös endast upp oss begränsat, men det dunkla ljuset bidrog bara till spänningen. Robban skakade långsamt på huvudet och sa något för första gången sedan han kom in i rummet.

”Fan, det här är inget bra! Vi borde fan inte göra det här. Jag har aldrig varit otrogen, och…” 

”Kom nu!”, viskade jag till svar och sträckte mig ner och greppade ståndet. Jag drog några mjuka runktag och hörde hur det smackade om det fuktiga ollonet. 

”Knulla mig nu, Robban!” bad jag honom. ”Så glömmer vi det här sedan.”

”Helvete också!” fräste han och kröp upp över mig. 

Kuken nosade sig fram och våra fuktiga kön möttes i en slags kyss. Han tryckte på och trängde sig långsamt in i mig. Mina blygdläppar delade sig och tog emot honom i den varma kramande mjukheten. Ett frustande stön hördes från honom och jag höll andan allteftersom kuken långsamt fyllde mig millimeter för millimeter. Jag lade benen om hans kropp och drog mig tätt intill. Kuken bottnade långt in i mig. Vi låg så där i nästan en minut. Våra blickar var fastnaglade i varandras ögon. Våra munnar aningen öppna. 

Sedan kysste han mig. En varm, fuktig kyss, färgad av ohämmad passion och upphetsning. På något sätt var kyssen mer intim än kuken i min fitta, och jag drog mig undan från hans mun. Istället började han knulla mig med långsamma djupa stötar. Förvånansvärt snabbt kände jag orgasmen byggas upp inom mig. Robbans stöttar blev allt hårdare och snabbare. Han stannade upp en sekund och drev sedan igång igen. Med händerna i golvet bredvid mig så reste han upp överkroppen och knullade mig hårt på raka armar. 

När han böjde sig ner och sög tag i min ena bröstvårta så brände det till inom mig. Hans tunga lekte med den känsliga knoppen, för att sedan suga hårt, på gränsen till smärtsamt. Och sedan fick den andra bröstvårtan samma behandling. Det var allt som behövdes för att skicka mig över kanten. Jag lyfte höfterna mot hans hårda stötar som för att få mer av honom i mig. En varm böljande orgasm sköljde genom mig, och jag gjorde mitt bästa för att vara så tyst som möjligt trots att jag bara ville skrika ut min njutning. 

När jag till slut kommit igenom klimax så spändes Robbans kropp och en darrning for genom honom. Varma strålar sperma fyllde min fitta, och han kved dämpat ner i kudden bredvid mig.

Det tog en stund tills vi båda hämtat andan, innan Robban långsamt drog sig tillbaka. Säden rann ur mig när han drog sig ur och lämnade en stor blöt fläck på liggunderlaget. Tyst drog han på sig kläderna och gav mig en försynt och nästan skamsen blick. Jag låg kvar naken och såg på honom. Hans blick fot över min kropp och den försynta blicken förbyttes snabbt i något annat. Något mer… djuriskt. Han slickade sig hungrigt om munnen, med blicken fäst på mina tuttar. Sedan tog han ett steg emot mig, men stannade sedan. Snabbt vände han sig om och gick ut i klassrummet där de andra sov. 

Jag vände mig om på sidan, tänkte några skyldiga tankar om min man och att jag borde gå och tvätta av mig men slumrade snart in, utmattad och tillfredsställd. 

14 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#5

Huldran

Morgonstånd har guld i mun ibland, men också av egen handkraft.

Tack för denna, //Huldran.

Ps. Gramse. Känner Du deg sugen? DS.

21/6, 2021 kl. 08:21

#4

Mollegubben

Vilken härlig serie noveller! Antar att det kommer fler efter del 4?

20/6, 2021 kl. 17:37

#3

Ulfochannika

Spännande att se vad som händer fortsättningsvis!

27/4, 2021 kl. 08:03

#2

MalmöLars

Lagom syndigt

26/4, 2021 kl. 11:58

#1

Gramse

Bra inledning, nu väntar jag bara på nästan del. Kanske får han ta henne i stjärten också ????????

25/4, 2021 kl. 20:17