Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/12, 2021 kl. 12:26, av AnneLisen

Sista dagen

Del 6 av 6 i serien Tränarnas underhållning

Jag vaknade tidigt morgonen efter, långt innan klockan skulle ringa. Jag var kissnödig och hade en lätt känsla av bakfylla. Efter att ha varit på toan och gjort mina behov och tvättat av mig lite så gick jag och la mig i sängen igen. För mig som för många andra så hade bakfyllan en konstig biverkan att jag blev lite kåt. Och jag kom på mig själv att önska att jag skulle få besök på rummet igen. Jag kollade på klockan och såg att det var minst en timme kvar innan barnen skulle väckas.

 

Så när dörren gled upp och Robban kom in så blev jag mer än glad och nöjd. Innan han kommit fram och krupit ner till mig så hade jag kastat av mig trosorna och t-shirten så att jag tog emot honom fullt naken. Han kröp ner med ansiktet mellan mina ben för att ge mig oralsex, men jag var mer än redo för honom och ville känna honom i mig direkt. Så jag drog genast upp honom i min famn. Hans hårda lem ströks mot insidan på mitt ena lår och jag rös till av förväntan.

 

”Kom in i mig”, viskade jag med morgonhes röst.

Han gjorde mig till viljes direkt och lät sitt hårda stånd strykas mot mina blygdläppar för ett ögonblick innan det fann hålet och långsamt trycktes in i mig. I ett långsamt juck så gled han hela vägen in i mig och stannade upp där för några sekunder. Våra kön tycktes vibrera kring varandra i en intim omfamning och det var en nästintill överväldigande känsla. Sedan började jag röra otåligt på höfterna under honom så att stimulansen ökade. Robban mötte upp med ett långsamt knullande och det var tydligt att vi båda bara ville knulla hårt men behövde hålla igen för att dra ut på njutningen.

 

Så vårt långsamma samlag fortsatte en stund innan vi inte kunde hålla oss längre. Intensiteten ökade gradvis till ett hårt desperat knull som till slut avslutades i en gemensam orgasm där han fyllde min kramande fitta med säd. Flämtade låg vi kvar en stund tills Robban hämtat andan och sedan gled han ur mig. Han drog på sig kalsonger och t-shirt och lämnade mig på madrassen med sperman rinnande ur fittan.

 

När handtaget till dörren trycktes ner efter mindre än en minut så vände jag mig om på mage och gjorde mig redo för att serva nästa tränare. Rutinen var liksom satt nu. En lätt smisk på ena skinkan och sedan kände jag hur han började stryka sin lem mellan mina skinkor. John daskade kuken några gånger på mina skinkor och la sedan tillbaka den nu styvare kuken mellan skinkorna. Den gneds in mellan mina mjuka, runda skinkor tills han verkade redo att penetrera mig.

 

Kuken veks ner in under mig och upp mot det väntade hålet som var både uppvärmt och uppsmort. Han gled enkelt in i mig och han stönade nöjt. Med ett fast tag om min rumpa började han knulla mig med långa underbara drag. Jag bara låg och njöt och lät honom ta för sig av mig. Även om stunden var fantastiskt underbar även för mig så låg jag främst där för hans skull. För att han skulle tillfredsställas och må bättre. För att han skulle bli mer harmonisk och kunna prestera under dagen som tränare. Så min orgasm var enbart en bonus i sammanhanget. Jag bet ihop ner i kudden för att dämpa mina stön när min kropp genomfors av morgonens andra orgasm. Starkare än den första som den andra oftast är. Sedan sprutet på rumpan och ryggen under Johns grymtande läten.

 

Efter att han lämnat rummet låg jag kvar på samma ställe. För jag behövde inte vänta länge innan jag fick sällskap igen. Den sista tränare måste ju också få sitt. Alla måste ju få samma uppladdning och urladdning. Mats gnyende kände jag väl igen vid det här laget. Han lät så där när han började massera in Johns sats på min rygg och rumpa. Det tog dock inte lång tid innan jag kände det hårda trycket från ett stånd som gneds mot min rumpa, in mellan benen och sedan in till sitt slutgiltiga mål. Han pressade sig in i mig och morgonens tredje knull tog sin fart. Med hårda, snabba stötar tog sig Mats till klimax inom några få minuter och när han kom pressade han sig så hårt mot mig som han kunde så att hans heta säd kom så långt in som möjligt.

 

Återigen blev jag lämnad själv och nu somnade jag om och sov riktigt gott tills klockan till slut ringde. Efter en välbehövlig dusch så började jag plocka ihop mina saker du vi skulle åka hem efter dagens matcher. Mina lakan var rejält fläckiga efter en veckas regelbundna aktiviteter. Vita, stela fläckar syntes både på lakan och påslakan, och till och med någon enstaka fläck på örngottet. Tur att det är jag som tvättar tänkte jag och vek ihop sängkläderna och packade ner dem i en väska. Efter att ha hjälpt alla grabbar med att komma i ordning och packa ihop så åt vi frukost innan det var dags att åka till anläggningen för dagen avslutande matcher. Chansen till vinst var borta, men vi hade åtminstone medaljchans i b-slutspelet. En bedrift och jätteframgång i sig.

 

Det blev till slut en andraplats i b-slutspelet och glädjen bland barn och föräldrar var enorm. Tränarna lyste av stolthet och man kunde se på deras glansiga ögon och diskreta torkningar i ögonvrån att de var rörda.

 

Vid den avslutande samlingen lyftes hela lagets insats fram, och jag hörde hur det pratades om hur tränarna verkligen tagit steg som ledare. De hade aldrig sett dem så harmoniska och balanserade. Borta var de för moralen så dåliga utbrotten som de tidigare uppvisat ibland. Borta var fokus på det negativa och det som inte fungerade.

Om de bara visste, tänkte jag. Om det bara visste var deras harmoni kom ifrån. Om de bara visste vilken del jag spelat i det. Om de bara visste…

 

Den oväntade framgången hade lett till att den tidigare förbokade bussen hem på torsdagen hade varit tvungen att bokas om. Och då bussbolagets alla mindre bussar var upptagna så fick vi en stor långfärdsbuss för mer än 60 personer istället. Ungarna samlades alla längst bak där de festade på belöningarna från föräldrarna i form av godis, chips och läsk. På bussens tv-apparater snurrade en film och det var livat värre emellanåt. Jag tog plats ganska långt fram för att åtminstone få lite lugn och ro.

 

Jag hann slumra till en stund och vaknade av att någon satte sig intill mig.

”Hej”, log Robban mot mig när jag slog upp ögonen. Han la en hand på mitt knä som var naket då jag efter duschen efter matchen tagit på mig kjol efter att ha gått runt i träningsdress i en vecka. Hans varma hand gled upp längs mitt lår.

”Tack för den här veckan! Du har varit fantastisk”, sa han och blinkade mot mig.

”Du har verkligen ställt upp för oss tränare, och du ska veta att vi verkligen har uppskattat sin insats. Du har en väldigt stor del i hur det gick. Det tycker vi alla tre.”

 

Utan att tänka på det särade jag lite på benen för att ge plats åt hans smekande hand som gled allt högre upp. Jag slöt mina ögon för en stund, njöt av hans beröring och kände till min fasa hur det rann till när hans ena finger smekte över blygdläpparna genom trosorna tyg.

”Inte här”, viskade jag och försökte slå ihop benen men hans hand var som fastnaglad mellan dem.

”Sch”, tystade han mig. ”Det är ingen fara. Ingen ser eller hör.”

Fingret letade sig in genom att dra trosan åt sidan och pillrade sin väg in mellan dem där fukten och värmen fanns. Jag hasade ner lite och delade ytterligare på benen. Helt galet, tänkte jag. Vad gör jag? Sitter på en buss och blir pullad. Som värsta kåta tonåringen.

 

Skickligt och fingerfärdigt smekte Robban mig och när han hade mig fast så tog han min ena hand och lade den på hans putade träningsbyxor. Jag klämde till om ståndet genom byxtyget och runkade honom så gott det gick. Även han hasade ner lite och bände sedan fram sitt stånd ur sin fångenskap. Jag greppade skaftet, nu bortom all sans och reson. Jag runkade honom. Han pullade och smekte mig. Han lyckades få mig att komma och med hans kuk i en hand och med den andra knutna handen i min mun för att dämpa mig så skakade min kropp i ett liten, men skön orgasm. 

 

Robban lät mig hämta mig innan han lade armen om mig och visade genom att dra mig neråt vad han ville. 

”Inte här”, upprepade jag min tidigare protest.

”Det är lugnt”, sa han. ”Vi har koll bakåt. Kom igen nu!”

Jag kastade en blick bakåt och mötte John flinande ansikte några rader bort. Då insåg jag att han agerade vakt mot att någon skulle komma framåt i bussen. Så jag böjde mig ner och tog hans kuk i munnen. Robban stönade och la en försiktig hand på mitt bakhuvud. Med kukskaftet i handen och hans ollon i munnen gjorde jag mitt bästa för att göra det skönt för honom.

 

Efter ett tag tog jag honom djupare i munnen och kupade i stället handen om pungen. Jag lekte försiktigt med de känsliga kulorna och märkte på Robbans reaktion att det var uppskattat. Med mina naglar rispade jag försiktigt över den lena, mjuka ytan, som för att locka fram dess innehåll. Jag ändrade ställning lite så att jag kunde använda båda händerna. Så med en hand om pungen, en hand lindad om skaftet och toppen på kuken i munnen tog det inte lång tid innan sprutet var nära. Robban flämtade till, höll andan och spände hela kroppen. Sedan kom han hårt i min mun. Sprut efter sprut fyllde min mun med den varma, kladdiga säden och jag svalde det han hade att ge.

 

Några avslutande slickar på skaftet och pungen för att fånga upp de få droppar sperma som smitit undan, sedan satte jag mig upp. Medan jag sköljde munnen med vatten drog Robban upp sina byxor. Han gav mig en puss på kinden och viskade i mitt öra:

”Du är helt jävla underbar, vet du det?”

Sedan lämnade han platsen och gick bakåt i bussen.

 

Platsen bredvid mig blev dock inte ledig speciellt länge. Enligt den informellt upprättade rutinen så var det Johns tur. Han spillde ingen tid utan greppade ett av mina bröst och klämde till.

”Fan, de där tuttarna skulle man ha passat på att knulla under veckan. Missade det. Ger mig fan på att du gillar att få kuk och sperma mellan dem också, va? Hehe”, flinade han och klämde på det andra bröstet också. ”Får se till att göra det under nästa cup.” Han inväntade min reaktion innan han fortsatte.

 

”Jodå, vi har redan börjat prata om och planera nästa cup, och vi vill såklart gärna ha dig med igen. Du har gjort ett jävla bra jobb med både ungarna och oss tränare. Och jag har sett på dig att du också haft det bra. Jag menar vi tränare har ju sett till att du också haft det riktigt bra. Jodå, vi har verkligen ansträngt oss och offrat mycket för din skull under den här veckan.”

 

Jag bara lyssnade utan att svara. Undrade vad han ville säga. Tills han drog ner byxorna så att hans halvslaka lem hoppade fram.

 

”Så det är väl inte mer är rätt att du betalar tillbaka lite nu, eller hur?” Han tittade menande ner på sin penis.

Det absurda i hans resonemang gick inte ens att bemöta. De hade knullat mig bäst de ville under en veckas tid och så påstod han att det var mycket för min skull. Hans hand på mitt huvud var dock inte förhandlingsbar, men jag protesterade inte heller när jag lät mig ledas ner mot hans skrev. Jag tog tag om den mjuka lemmen och gav den några smekande drag. Kände hur blodet i den rusade till. Fortsatte smeka den och gav den några försiktigt pussar. De växte snabbt till full storlek och när jag till slut satt med ett fullt stånd i min hand så tog jag det blottade ollonet i min mun. Jag virvlade tungan runt den mjuka, glatta ytan samtidigt som jag med handen runkade skaftet.

 

”Såja. Sug min kuk riktigt bra nu så ska du få en fin belöning.”, mumlade han. Jag antog att med belöning så menade han sin sats. Hur nu det kunde bli min belöning. Men återigen, det gick inte att ifrågasätta så jag gjorde som han sa och sög hans kuk riktigt bra. Han mumlade några berömmande ord och suckade nöjt. När jag blev trött i käken av att gapa över den stora lemmen så höll jag bara toppen mot läpparna och runkade honom med handen om det grova skaftet.

 

Jag använde samma teknik som på Robban och stimulerade pungen försiktigt och precis som på de flesta andra män så funkade det väldigt bra. John stönade dovt och mumlade återigen något om vilken kåtis jag var. Effektivt tog jag även honom mot orgasm och snart kände jag hur kuken stelnade till det där lilla sista som den gör innan det är dags. Seden började han ejakulera i min mun. Puls efter puls skickade hans rikliga sats långt in i min mun.

 

John slappnade av och jag släppte taget om lemmen som tungt föll ner på hans mage. Han tittade missnöjt ner på kladdet som låg runt roten på kuken. Det var en hel del av hans sats som jag inte hade fångat upp. Jag tänkte dock inte ta ansvar för det annat än att se till att han fick en bit papper. Han torkade av sig, drog upp byxorna, gav mig en nöjd blick och lämnade mig.

 

Sist ut var Mats som vanligt. Försynt men med putande träningsbyxor tog han plats efter mindre än en minut efter att John lämnat sätet. Okej, tänkte jag, bara att ta tag i det och drog sedan ner byxorna och kalsongerna över det stretande ståndet. Redan stenhård som vanligt noterade jag när jag greppade ståndet med en hand. Några lugna, mjuka runkdrag fick honom att gny. Sedan böjde jag mig ner och tog bussturens tredje kuk i munnen. Mats lade en försiktig hand på mitt huvud när jag lugnt och metodiskt tog honom till klimax.

 

Hans ryckande kuk ejakulerade intensivt i min sugande mun och precis som med Robban och John gjorde jag mitt bästa för att inte låta något gå till spillo. Några avslutande sug och sedan släppte jag den nu lite mjukare kuken. Mats mumlade ett tack och pep i väg bakåt i bussen.

 

Jag torkade mig om munnen och drack några klunkar vatten för att skölja ur smaken av kuk och sperma ur munnen. När jag lyfte blicken mötte jag plötsligt busschaufförens flinande ansikte i backspegeln. Han gjorde tummen upp mot mig och vände sedan blicken på vägen igen. Rodnaden steg och det hettade till i mig. Herregud så pinsamt! Det hade inte varit speciellt svårt att räkna ut vad jag hade gjort.

 

Sista biten av resan satt jag ensam med mina tankar. Nog för att jag har gjort mycket galet i mina dagar, men det här tog verkligen priset. Inte ens under mina vildaste dagar som ung och singel och var runt 20 år hade jag varit med om något likande. Tre olika män i princip dagligen under en veckas tid. Jag var tvungen att räkna efter ordentligt och kom fram till att jag knullat ett tjugotal gånger, fått sprut i fittan de flesta gångerna men också blivit sprutad både på ryggen, magen, brösten och ansiktet. Jag hade även gett fyra rena avsugningar, men också tagit satsen i munnen efter ett par av knullen.

 

Trots allt det där, där varje händelse var för sig var ett brott mot min trohet till min make, så kunde jag ändå inte känna något större skuldkänsla. Visste det var dumt gjort, men det hade bara varit sex. Fantastiskt, jävla bra sex! Och resultaten talade ju för sig själv. Så vilken skada var egentligen gjord. Vi var gifta alla fyra och hade bara utnyttjat varandra under en isolerad vecka i våra liv.

 

Sedan gick mina tankar till det John sagt om nästa cup. Tanken var ganska lockande. Kunde jag säga nej? Ville jag säga nej?

 

Hittills har det inte blivit någon mer resa med laget. Pandemin ”räddade” mig. Jag kan dock knappt vänta till det är tillåtet att åka på cuper igen. För jag har definitivt bestämt mig. Nästa gång ska jag följa med och stötta tränarna igen.

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Deep

Hm! Hur har jag med flera missat den här? Var definitivt mer än bara läsvärd. Tack för en god historia!

5/12, 2022 kl. 05:32