Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/3, 2022 kl. 14:34, av blåögd

Villaghettots pulserande nattliv

Del 2 av 4 i serien Ode till Bubbel

"Uhhh... faaan..."

Hans ofrånkompliga utlösning tog slutligen över kontrollen över hans kropp när det otänkbara hände. Det som inte fick ske. Njutningen och paniken frontalkrockade inom honom. Resultatet? Del 2 i denna stillsamma Ode till Bubbel.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

26 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

TheTenderPoet

Oh vad bra! Med en sån uppbyggnad måste man fortsätta läsa.

31/3, 2023 kl. 13:12

#6

Huldran

En yngre persons funderingar över det osäkra livet nära honom runt de tjugo åren. Det kunde likaväl vara en hon, om jag skulle se mig själv i yngre år.

Ungefär samma tankar, samma funderingar över henne - eller honom, han eller hon mötte för flera år sedan och som etsat sig fast. Ögonblicksbilden inom sig, känslan av det ouppnåeliga, för att till slut, som bara av en händelse mötas en sommarkväll i en pool.

För mig är detta som poesi. Varför håller jag för mig själv.

Tack! säger //Huldran.

1/6, 2022 kl. 23:32

#5

Hannes II

Riktigt bra! Helt i min stil!

1/4, 2022 kl. 15:16

#4

mx55

Nice! Kul, eggande start. Ser fram emot vart detta kommer leda.

1/4, 2022 kl. 14:31

#3

Hailey

Sällar mig till RuterEss - du lämnar aldrig dina läsare besvikna.

1/4, 2022 kl. 11:31

#2

stepe543

Uppbyggnaden i de två första delarna får en onekligen att längta efter mer...

31/3, 2022 kl. 15:58

#1

RuterEss

DEN fortsättningen kommer knappast göra någon besviken, och bygger definitivt upp förväntningar på nästa del. Lysande.

(Dina avslutningsord får mig ofelbart att tänka på filmen Stranger than fiction. "Little did he know ... ")

30/3, 2022 kl. 18:48