Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/10, 2022 kl. 03:19, av mx55

Sommaren vi lärde oss knulla: Del 1

Del 1 av 6 i serien Sommaren vi lärde oss knulla

Vad händer om hon plötsligt bara står där? Hon som var den första? Hon som visade allt? En stekhet julidag på en nöjespark så gör hon det. Hon bara står där! Hon som lärde mig och mina kompisar att knulla.

Så här när hösten på riktigt slagit sitt grepp om oss så tänkte jag att det kunde vara trevligt med ett litet sommarminne. Ganska mycket annorlunda från det jag skrivit hittills men jag hoppas att ni ändå ska gilla det. Skriv gärna en kommentar och berätta.

Som vanligt så är alla personer och händelser helt påhittade, även om platserna finns i verkligheten. Alla likheter med verkliga personer är en slump. 

* * *

– Micke!

Trotts att mitt namn är alldeles för vanligt så tittar jag upp. Jag står nedanför den stora Sagopoolen och har precis fått ett SMS om att min mat är klar. När jag ser kvinnan som ropat så känner jag först inte igen henne. Jag är på väg att tänka att hon måste menat någon annan, när det klickar till i huvudet.
– Lena? utropar jag förvånat.

Vi tittar på varandra. Hon är sig lik i sitt kortklippta, mörka hår. Hennes kropp har fått mer former och hennes bröst har blivit lite större, och säkert hängigare, tänker jag när jag ser på henne. Inte så konstigt egentligen med tanke på att hon var nitton senast vi sågs. Nu måste hon väl vara fyrtio. Jag ler lite när jag tänker på hur vi fortsatt ständigt blir äldre.
– Vad gör du här? frågar hon.

Jag ska precis svara när telefonen plingar till igen.
– De är verkligen ihärdiga, säger hon med ett skratt och följer min blick mot grillen.
– Verkligen, svarar jag och skrattar till jag med.

– Jag är här med mina barn, säger jag sedan.
– Och med min lillebror och hans fru. Och så lillasyster med hennes man. och såklart deras barn. Du?
– Här med min yngsta, svarar hon.
– Ingen fru för dig då? säger hon sedan.
– Nej. Det är en lång historia. Du?
– Nej. Det är en kort historia, svarar hon och vi skrattar igen.

”Pling, pling”
– Alltså. Jag måste nog …, börjar jag.
– Såklart. Låt inte familjen svälta, svarar hon.
– Men hoppas vi springer på varandra igen, fortsätter hon sedan efter en paus.
– Ja. Verkligen, svarar jag.

Jag står kvar och ser efter henne. Hon är klädd i en svart överdel till en tvådelad baddräkt och på underkroppen har hon ett par korta jeansshorts. Jag låter blicken glida från den runda rumpan och ner över de fortfarande välformade benen och mot hennes bara fötter. Jag ser henne kryssa mellan alla de människor som också besöker Skara Sommarland denna julidag. Tillslut når hon fram till en mörkhårig tjej som precis kommit upp ur poolen.

”Pling, pling”
– Men för fan chilla, muttrar jag.
– Jag tänker på min första … Eh. Ja.

* * *

Året var 2001 och tydligen skulle vi haft något form rymdepos vid det här laget. Istället var vi några månader ifrån att världen för evigt skulle gå åt helvete, även om vi knappast visste något om det då. Det var sommarlov och jag hade precis fyllt femton. På den lilla villagatan i samhället Axvall var vi fyra tonårskillar som i det närmsta satt ihop. Vi spelade fotboll tillsammans, gick i samma klass på högstadiet inne i Skara och när vi inte gjorde det så hängde vi hemma hos någon av oss. Det var jag, Simon, Martin och Johan. Fyra femtonåringar på väg mellan åttan och nian.

Någon månad tidigare hade jag konfirmerat mig. Jag fick ingen moped och inte heller ville jag ha någon. Dock fick jag en mobiltelefon från Siemens. Det var en av de första med WAP och jag gjorde ofta en grej av att kunna kolla min mail eller läsa Aftonbladet på bussen, trotts att ingen av mina kompisar fattar grejen. 
– Vem fan orkar internet på mobilen? brukade Simon säga.
– Det är ju ännu långsammare än på datorn och mindre text än på text-tv och vem fan läser ens där? hade Martin fyllt i.

Jag var väl lite av nörden i gänget. På kvällarna satt jag uppe framför datorn farsan köpte via hem-pc-reformen och kopplade upp mig genom det skrikande 56k v90-modemet. Jag chattade på passagen, hängde på Lunarstorm och bläddrade runt allmänt på måfå.

När jag vågade och mina föräldrar hade somnat så försökte jag kolla på porr. Det var långsamt nerladdade bilder i usel kvalitet och små videoklipp på några sekunder som tog flera minuter, ibland timmar, att ladda ner. Det var inte lätt att få tag i runkmaterial för en hormonstinn tonåring där i början av nollnolltalet. Jag fantiserade om klasskompisar och drömde om hur de kanske såg ut nakna, och jämförde skrönor med mina kompisar. Sex var ett stort och ofta återkommande samtalsämne. Ingen av oss hade gjort det men vi fantiserade ofta om att göra det.

Men i brist på internetporren så hade jag i alla fall en sak som trumfade allt. Något som fick varenda liten nerladdad videosekvens eller hittad porrtidning att blekna. Jag hade en parabol! Och med denna kom TV1000, Playboy TV och brittiska The Adult Channel. 

Jag hade krävt den när vi flyttade hit. Vi gick från en lägenhet med kabel-tv på Valhallagatan till ett hus med ettan, tvåan och fyran. Och det var något mitt trettonåriga jag verkligen inte kunnat gå med på. Därför hade mina föräldrar monterat upp ett tefat på balkongen och dragit en sladd ner till vardagsrummet. Där stod tv:n och, såklart, en VHS-bandspelare. 

När ingen såg så satte jag boxen på den kanal som, enligt TV-tidningen, verkade mest intressant för natten och ställde in videon på att spela in. Än så länge hade ingen upptäckt mig och på eftermiddagarna kunde vi sitta och titta på alla tänkbara porrfilmer. Det mesta fick vi banda över men några favoriter fanns ändå sparade i en låda under min säng. Men det var svårt att förklara varför det ibland försvann en massa band.
– Jag bandade en film åt Johan så han har bandet, kunde jag nonchalant svara när mamma någon gång frågade vid middagen.
– Men nu finns inga band kvar Micke. Hur ska jag kunna banda Rederiet på torsdag?

* * *

Jag rycks tillbaka till verkligheten av ännu ett argt plingande från min mobil. Jag vandrar bort till grillkiosken och ber som pliktskyldigast om ursäkt för min sena ankomst. Sedan tar jag tag i alla mina påsar och muggar och bär iväg dem mot våra bord.
– Vilken tid det tog, säger min lillebror spydigt när han, hans fru och barn får sina hamburgare.

Jag rycker på axlarna som svar och fortsätter att räcka över påsar. Mina barn börjar genast klaga över att de fått för mycket, eller för lite, ketchup eller att något är fel med grönsakerna. Själv försöker jag tugga i mig min veggieburgare och tränga undan känslan från mina svidande axlar. ”Det var ju tur att barnen fick på sig solkräm i alla fall”, tänker jag surt och ser plötsligt hur Lena och hennes dotter sätter sig vid bordet bredvid.

– Hej igen! ropar jag glatt när hon satt sig.
– Hej, svarar hon.
– Så här är hela familjen?
– Japp, svarar jag henne.

– Tror inte jag sett er sedan ni var typ tio och tolv eller nått’, säger hon och ser på mina syskon.
– Vet ni ens vem jag är?
– En gammal granne, va? säger min lillebror frågande.
– Ja. Precis. Men jag bodde bara där i något år innan jag började plugga i Göteborg, svarar hon.

– Bor du kvar där? frågade jag och tar en klunk dricka.
– Ja. Det är jag och Sanna, som är sexton och så Anna som är åtta.
– Då är Saga ett år yngre då. Hon fyller sju i november. Och Elsa där är fem, säger jag och pekar mot mina barn.
– Jag ska börja tvåan. Ska du börja ettan? frågar Anna Saga och får en nickning till svar.

När barnen väl tryckt i sig så mycket, eller snarare lite, som de kände för av den svindyra maten så springer de allasammans ner i poolen igen. Kvar sitter jag, mina syskon och Lena.

* * *

– Fan vilka snygga bröst, hade Martin sagt en eftermiddag.
– Ja. Jag fattar att hon vill suga på dem, fyllde Simon i.
Vi satt i hans vardagsrum och såg på en inspelning av en lesbisk kortfilm. Programmet var väl en tio minuter långt och del av en lesbisk natt på The Adult Channel. 

– Jag har sett Lenas bröst förresten, sa Simon plötsligt.
– Har du la inte? utbrast Martin.
– Har jag la vist? skrek Simon tillbaka.
– Ofta? Hurdå? frågade jag.

Simon var den ende av oss som hade skilda föräldrar. De hade separerat fyra år tidigare och sedan ett par år hade hans pappa träffat en annan kvinna. För något halvår sedan hade hon och hennes nittonåriga dotter flyttat in i huset och denna nittonåring var alltså Lena. De kände sig knappast som syskon, eller ens som kompisar. För Simon var hon bara ännu en människa som hängt med när pappas nya tjej flyttade in i huset. Det fanns ju ett rum ledigt så det hade funkat att hon flyttade in där och i övrigt hade de ganska lite med varandra att göra.

– Ja? Hurdå? frågade Johan.
– Hon hade öppet dörren en eftermiddag när jag kom hem och jag såg henne byta om.
– Seriöst? Klart hon hade? svarade jag honom sarkastiskt och himlade med ögonen.
– Ja? Hon hade la badat eller något för hon drog av sig en bikini och gick iväg till duschen.
– Fick du se henne mellan benen också? frågade Johan, nu mycket mer intresserad. 
– Nä. Inte mycket i alla fall. Jag ville gömma mig så fort jag kunde.

– Du ljuger! slog Martin fast.
– Japp, fyllde Johan i.
– Ingen tjej är så korkad att hon byter om med öppen dörr, tillade jag.
– Jag önskar hon sett mig så hade ni ju kunnat fråga, muttrade Simon stött.

– Hur såg de ut då? frågade jag.
– Ganska små men runda. Lite mindre än hennes, svarade han och pekade mot skärmen.
Tjejen vi tittade på hade också hon kortklippt mörkt hår och just nu var en storbystad blondin upptagen med att föra en dildo i henne.
– Undrar om hon har en sån’ där? sa Martin.
– Ska vi kolla? sa Johan.
– Alltså hon dödar mig om jag går i närheten av hennes rum, svarade Simon.
– Jaja. Om du är så jävla feg då, svarade jag.

– Undrar hur många hon legat med, sa Martin fundersamt. 
– Om hon ens har gjort det? sa Simon.
– Kom igen! Hon är nitton. Klart hon har, svarade jag.
– Såg du om hon var rakad? frågade Johan.
– Tror det. Såg inget hår i alla fall.
– Coolt! Då har hon nog definitivt knullat, svarade han.

* * *

Lenas dotter och mina barn verkar komma bra överens och vi sitter kvar och ser på hur de busar i vattnet.
– Så vad hände med mamman då? frågar Lena plötsligt.
– Hon träffade en annan förra året. Pubarna hann väl precis öppna innan hon drog iväg på en AW med några kollegor och träffade någon som tydligen var roligare än mig. 
– Fan. Det suger, svarar hon.
– Tell me about it, svarar jag och ler.

– Du?
– Var tillsammans med en kille när jag pluggade och vi fick Sanna när p-pillren inte funkade. Upptäckte det för sent för att abort skulle vara ett rimligt alternativ. Vi försökte hålla ihop men det gick verkligen inte. Men han är en bra pappa och finns med i bilden, även om han flyttat till Norge. Hon är där nu.

Hon tar en kort paus och andas.
– Sedan kom Anna med en kille jag var tillsammans med i nästan tre år. Det funkade jättebra tills vi fick barn men sedan så spårade det ur.
Jag nickade och ryckte på axlarna. 
– Livet?
– Ja. Verkligen, svarar hon.

* * *

– Snackar ni om mina bröst nu igen?

Vi frös till i våra rörelser. Snacket och fantasierna om Lenas bröst hade varit ständigt återkommande de senaste veckorna och bandet med den mörkhåriga tjejen hade sparats. Som tur var så var filmen en av de första den kvällen och med löfte om att jag aldrig skulle spola tillbaka hela vägen så hade jag fått tillåtelse att spela in fler grejer. Jag såg fram emot att få se nattens film som skulle komma efter vårt ”Lena-substitut”. 
– Det är ju synd att det inte är en kille som knullar henne, hade Martin sagt någon dag.
– Nej. Jag vill kunna fantisera om mig, svarade Johan. 
– Precis. Vem vill se någon annan hårig snubbe, hade jag hållit med.

– Va? frågade Lena igen.
– Hon är rätt lik mig men jag gillar inte tjejer, sa hon sedan och kollade mot skärmen.
– Alltså. Vi. Liksom, började Simon.
– Ska jag berätta för din pappa att du kollar porr? sa hon sedan med blicken riktad mot honom.
– Nej. Alltså. Snälla.
– Klart jag inte kommer, sa hon och skrattade. 
– Ni killar kan väl få se på vad ni vill men sluta snacka om mig. Det är lite jobbigt och ni får fan sluta följa efter mig. Ok?
– Förlåt. Okej. Förlåt, sa vi alla ungefär samtidigt och såg skamset ner i golvet.

– Så? Vill ni se dem på riktigt då? frågade hon med ett leende.
– Ni lär väl knappast ha sett några i verkligheten va?
Vi skakade på huvudet och fixerade henne med blicken.
– Men inte ett ord till någon? Ok?
– Det är klart, sa Simon och vi alla nickade medhållande.

Det var som att våra födelsedagar och julafton kommit samtidigt. Med stora ögon följde vi hur hon drog sin t-shirt över huvudet och hur hon knäppte upp sin svarta bh. Hennes bröst var mycket riktigt runda och ganska medelstora. Lite mindre än de vi nyss sett på tv-skärmen. Jag sträckte mig efter fjärrkontrollen och pausade videon. Det här var mycket mer intressant.

– Får jag se era kukar då? frågade hon.
– Fast det är ju inte rättvist, sa Simon. 
– Varför inte?
– För att vi får ju bara se dina bröst.
– Jo. Fast era bröst ser jag ju så fort ni badar nere vid sjön. 
– I och för sig, svarade Johan och knäppte upp gylfen i sina jeans.
– Ska du visa den? frågade Martin chockat.
– Är så jävla trångt där ändå, svarade han vilket fick Lena att skratta till.

Tillslut satt vi alla med våra stånd ute i det fria. 
– Får jag känna? frågade Johan plötsligt.
– Skulle inte tro det, svarade Lena.
– Men schysta då? sa han.
– Du får ju se våra kukar, la Martin till och fick genast medhåll av oss andra.
– Ok. Men bara lite då, svarade hon med ett nytt, bländande leende.

Trotts att Johan var den som frågat så var det Martin som var först upp på fötter. Han gick fram till henne och satte sina båda händer över hennes bröst och klämde till.
– Fan. Inte så hårt, skrek hon till.
– Såhär, sa hon sedan och la tillbaka hans händer över sina kullar.
Sedan klämde hon försiktigt om dem med hennes händer över hans.
– Hur känns det? frågade Simon.
– Mjukt men typ fast samtidigt, svarade Martin och fortsatte att knåda i lugnt tempo.

– Dela med dig lite va? hojtade Johan efter någon minut.
Martin flyttade på sig och såg på medan Johan tog plats framför henne. Så fort han börjat att röra vid brösten så hörde vi hur Martin stönade till. Jag flyttade min blick från Lena till honom och såg hur han börjat runka sin kuk. Vi tycktes alla ta detta som ett tecken på att det var ok att röra vid oss själva och började i stort sett samtidigt att dra våra förhudar fram och tillbaka. 

När det blev Simons tur att känna och klämma på Lena så böjde han sig framåt och tog hennes ena bröstvårta i munnen. Vi kunde alla höra hur hon stönade till innan hon lättsamt knuffade till honom.
– Det där var väl inte med i dealen? sa hon sedan.
– Förlåt, svarade han skamset och la sina händer över de styva bröstvårtorna.
– Men du får gärna fortsätta, sa hon sedan.
– Det är skönt.

När jag såg hur Simon allt mer fokuserade på att klämma och suga på hennes högra bröst så tog jag några steg fram och satte min hand över det vänstra. Jag böjde mig också ner över henne och satte mina läppar över vårtgården. Jag hörde hur hon stönade till och kände hur hon drog sina händer genom mitt kortsnaggade blonda hår.
– Åååheee, suckade hon till ännu en gång när jag sög till hårdare i vårtan.

– Vi då? hörde jag plötsligt Martin ropa.
– Okej, hörde jag Simon svara innan vi båda backade undan från Lena.
Hon stod kvar mitt på golvet med bar överkropp. Hon hade fortfarande på sig sina jeans och strumpor medan vi fortfarande var iklädda våra t-shirtar.

Jag såg hur Martin och Johan tog tag i varsitt bröst och hur de sedan började att suga på dem. Lena blundade och andades i små stön allt medan de fortsatte att slicka och suga runt de små knopparna. Jag såg hur hon satte sina händer mot Martins ljusbruna och Johans rågblonda kalufser.
– Åhe, ja, hörde vi plötsligt Simon stöna fram.

Vi killar fattade direkt vad det var som var på väg att hända. Johan och Martin backade snabbt undan från Lena och sekunden senare såg vi hur Simon sköt stråle efter stråle med seg sperma över hennes mage.
– Iiuee. Vad du kladdar, sa hon irriterat.
– Förlåt, svarade Simon men kunde inte låta bli att le. 
– Det där menar du inte, sa hon surt.

Sedan såg hon på oss övriga tre. Vi hade slutat runka av rädsla för att råka spruta på henne, eller på vardagsrumsmattan. 
– Så vem kommer sist då? frågade hon sedan och skrattade.

Frenetiskt började vi att dra i våra stånd igen. Jag var nästa kille att komma och mina spermier flög i en lång båge från mitt skaft ut på hennes bröst och ner mot magen. Martin var nästa att spruta och han fläckade ner hennes jeans. Till sist kom också Johan. Han försökte ta sikte på hennes ansikte, men eftersom att Lena var en bit längre än oss, så lyckades han bara att träffa över hennes hals och bröst. 

Vi stod tysta en stund och såg på hennes nedsprutade överkropp.
– Kom ihåg. Inte ett ord till någon! sa hon innan hon gick mot trappan och upp till övervåningen. 

Någon minut senare så hörde vi hur duschen drogs igång. Jag tryckte ut kassetten ur videospelaren och ett par minuter senare satt jag på mitt rum med kuken i handen igen.

 

 

Läs gärna min serie ”EMMA En sexuellt frustrerad tonåring” och uppföljaren ”EMMA Ett sexuellt galet sommarlov”. Alla avsnitten hittas genom att klicka på mitt användarnamn.

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.