Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/8, 2022 kl. 23:12, av buttpluggen

Bjuder in andra i vår lek

Del 2 av 6 i serien Kärlek & Anarki

Vår lek tagen ur serien Kärlek och Anarki fortsätter och ger oss en stor portion av spänning och lust i vår vardag. Men även om vårt sexliv aldrig varit så bra innan så börjar jag fundera på om det inte är dags att bjuda in fler personer i vår lek.

Det har gått ett tag nu sedan jag och Erica (som jag väljer att kalla henne i denna novellserie) började med vår lek. Den har inneburit en stor ökad lust och spänning i våra liv och vi har alltid något attt se fram emot och längta efter. Men även om vårt sexliv aldrig varit bättre så börja jag fundera på om det inte är dags att inkludera andra personer i vår lilla lek...

En vanlig torsdagskväll sitter vi hemma och ser på fotboll. En av mittbackarna gör en bra brytning och Erica säger "han där är min favorit". Jag svarar retsamt  "ja han är bra på fotboll och så är han snygg också" då jag vet att det är en stor anledning till varför han är hennes favorit. Hon följer honom på Instagram och gillar hans bilder flitigt. För mig gör det ingenting utan gillar det på något sätt, inte minst då han spelar i mitt favoritlag. I detta läge kommer jag på min nästa utmaning till Erica och så fort domaren blåst av matchen reser jag mig och går till köket för att hämta penna och papper. 

Jag skriver på en lapp skicka en porrig bild till valfri person. Min bakomliggande tanke med lappen är att hon ska skicka en nakenbild till en annan person, kanske till fotbollsspelaren till och med? Jag har haft en fantasi ett tag om att Erica har sex med andra och tänkte att denna utmaning kan vara ett test för att se hur hon ställer sig till det. Då det finns en risk att hon inte alls är intresserad av något sådant så valde jag att skriva "valfri person" så att hon kan välja att skicka till mig om hon vill. 

Utan att säga någonting ger jag lappen till Erica som läser den och funderar sedan en kort stund. Jag hinner tänka att det är ett gott tecken då jag misstänker att hon funderar på till vem hon ska skicka och att hon tänkt skicka till mig så hade det inte behövts någon längre betänketid. Erica lyser upp och det verkar som hon har bestämt sig när hon reser sig upp och går med bestämda steg mot sovrummet. Hon tar av sig sin tröja och knäpper upp sin BH innan hon lägger sig på rygg på sängen. Hon tar mobilen och tar en bild på hennes runda fylliga bröst. Jag har själv fått sådana bilder skickade till mig sedan tidigare och kan utan tvekan säga att det är de snyggaste brösten jag någonsin sett, perfekt form enligt mig. 
 

Jag ser att Erica, som fortfarande inte sagt ett ord till mig sedan hon fick lappen av mig, går in på Instagram och skriver i några sekunder innan hon lägger ifrån sig mobilen och ler nöjt mot mig. Min mobil som ligger i min ficka ligger där tyst och jag förstår snabbt att det därmed inte var till mig hon skickade bilden och jag frågar därmed: 

- Vem skickade du till?
- Simon, du vet han som skrev till mig i vintras? 

Jag minns Simon. Han och Erica hade en fling ihop ett bra tag innan hon och jag träffades och hade inte hörts på ett tag innan Simon skrev till Erica tidigare i år. Jag var nyfiken på vad han ville och uppmanade Erica att svara honom men den konversationen dog ganska snabbt. Det var väl egentligen här mina fantasier om Erica med andra hade påbörjats så blev en fin liten cirkelslutning av det här att det var just honom hon skickade bilden till. 
 

Jag frågar Erica nyfiket vad hon skrev och hon ger sin mobil till mig där jag kan se att hon skickat bilden och skrev sen "Oj, råkade skicka fel". Samtidigt som jag läser vad hon skrivit så ser jag hur det står att Simon har läst Ericas meddelande. Det tar inte många millisekunder innan hans svar kommer "Fyfan va sexig!!!!". Jag visar Erica och säger att det verkar som att det är fler än mig som uppskattar hennes bröst. Erica tar tillbaka mobilen och när hon håller den får hon ett nytt meddelande, det är Simon igen som skickar en bild tillbaka. Erica öppnar bilden med mig bredvid, Simon har skickat en bild på hans hårda kuk. Vid en snabb anblick skulle jag säga att den är något större än min som jag skulle uppskatta är lite större än snittet. Jag ser på Erica att hon gillar det hon ser. Hon skriver ett svar tillbaka "Ser ut som du gillade bilden". Hon väntar ett par sekunder innan hon skriver igen "Jag gillade din bild också".
 

Erica lägger ifrån sig mobilen och klär på sig igen och går ut från sovrummet. Hon går direkt och hämtar en penna och lapp, verkar som hon redan vet vad hon ska ge för utmaning till mig. Jag får en lapp av henne där det står gå in och gilla en bild på Insta på en person du vill ligga med. Sedan jag och Erica blev ihop har jag själv aldrig varit intresserad av att ligga med någon annan än Erica, utan mina fantasier jag haft på sistone har enbart varit att Erica ska ligga med andra. Därmed går jag in på Ericas Insta och letar upp en bild jag inte redan gillat och ger den en "like". Erica märker att hon får en notis på Insta och ser nästan lite överraskad ut när hon ser att jag gillade en av hennes bilder. "Då förstår jag hur du vill ha det" nickar hon förstående. Utan att vi egentligen sagt ett ord har jag nu både kunna berätta min fantasi och även fått det bekräftat att Erica är med på det. Den insikten gör mig lite upphetsad och jag tar tillfället i akt och skriver direkt en ny lapp med en ny utmaning. 
 

Ha sex med "Simon" nu står det på lappen som jag ger till henne. Efter Ericas och Simons chattande i vintras berättade Erica för mig att Simon bor långt ifrån oss och jag visste därmed att det var fysiskt omöjligt för henne att ha sex med Simon inom en snar framtid. Därmed skrev jag Simon inom citationstecken i hopp om att hon förstår min avsikt, nämligen att hon ska låtsas som om jag var Simon. Erica ser lite konfunderad ut när jag ger henne lappen men efter en kort stund ser det ut som hon förstår vad jag menar. Med ett busigt leende kollar hon mig i ögonen och säger "Kom här Simon" och sträcker ut handen mot mig samtidigt som hon vänder sig mot sovrummet. Jag ler nöjt att hon kopplade det så snabbt och frågade upphetsat "Men vart är din kille då?". Erica svarar i farten "bryr dig inte om honom, han är bortrest ikväll". 
 

Redan på väg in i sovrummet börjar min kuk hårdna och när Erica stannar precis före sängen och tar på mitt skrev utanför byxorna är kuken redan stenhård. Hon drar ner mina byxor och kalsonger och så fort min styva kuk kommer ut säger "oj det var en stor kuk, är jag inte van vid". Hon tar några runktag innan hon för in kuken i sin mun. Hon varierar sitt sugande och går från korta snabba sug till långa intensiva sug där hon får in hela min kuk i hennes mun.
 

Efter några minuter tar hon ut kuken från sin mun och säger "jag vill ha din stora kuk i mig" innan hon tar av sig alla kläder och ställer sig på alla fyra. Hon kollar på mig och säger "Ta mig bakifrån Simon". Jag blir lite förvånad då Doggy style inte är en av Ericas favoritställningar och aldrig något hon själv brukar föreslå. Men min förvåning försvinner när jag förstår att hon vill det för att hon inte ska se mitt ansikte och därmed fullt ut kunna förställa sig att det är en annan man än sin pojkvän som är inne. Den insikten gör mig ännu kåtare och jag tar snabbt av mig alla kläder och ställer mig på knä bakom. "Åååååh va skön du är Simon" stönar Erica när jag för in min kuk i henne. Jag känner hur våt hon är och jag fullständigt älskar att hon verka gilla min fantasi lika mycket som jag. Jag för in min kuk i henne i ett allt högre tempo och hennes stön blir än mer intensivt. "Du är mycket skönare än min pojkvän" stönar hon och det gör mig bara kåtare och kåtare. 
 

Efter en stund märker jag att Erica verkar vilja byta ställning så jag drar ut min kuk från hennes plaskblöta fitta och hon vänder på sig och suger av min kuk och medan hon säger "Älskar din kuk Simon". Hon befaller mig därefter att lägga mig på rygg och sedan sätter hon sig gränsle över mig med ryggen mot mitt ansikte. Hon för in min kuk i henne på nytt och börja rida min kuk samtidigt som hon lutar sig framåt vilket gör att jag ser min kuk åka in och ut från hennes fitta strax under hennes sexiga rumpa som jag nu kan se på första parkett. Hon rider mig intensivt när hon plötsligt sträcker sig efter sin mobil som ligger lite länge bort i sängen. Jag ser hur hon går in på Instagram samtidigt som hon fortsätter rida mig. Hon går in i chatten med Simon och börjar sedan filma. Hon lyckas få med hennes bröst samt snuttar av min kuk som hon rider men mitt ansikte kommer aldrig med i filen vad jag kan se. Hon stönar högt "Älskar din kuk i mig Simon" innan hon slutar filma och skickar iväg videon till Simon. 

I detta tillfälle känner jag en sån kåthet som jag aldrig tror jag gjort innan och känner att jag snart kommer komma. Jag stönar fram till Erica att jag kommer snart. Erica börjar direkt stimulera sin klitoris och precis innan jag sprutar i henne när hon sitt klimax och stönar ut sin orgasm samtidigt som jag fyller henne med en av de största satserna jag lagt. Erica faller ihop bredvid mig. Hon går för första gången ur sin roll och kollar mig djupt inloggning och säger "det här var fantastikt, älskar dig". Jag svarar "jag älskar dig också" samtidigt som jag undrar om eller när hon kommer få chans att knulla den riktiga Simon. 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Ulfochannika

Spännande och upphetsande novell! Mer tack.

13/8, 2022 kl. 08:55