Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/9, 2022 kl. 11:15, av buttpluggen

Okända män kommer med i leken

Del 5 av 6 i serien Kärlek & Anarki

Tack vare vår lek lyckas en okänd man få en väldigt bra start på morgonen. Men det är inte bara han som för en bra dag. Även jag, Erica och en relativt okänd man får en väldigt bra avslutning på dagen.

Klockan 7.00 ringer väckarklockan och det är dags att kliva upp för att göra sig redo för jobb. Jag kravlar mig upp från sängen där min sambo (Vi kallar hennes Erica i denna novellserie) ligger kvar. Jag hoppar in i duschen och börjar sakta men säkert vakna till liv, Erica ska jobba hemifrån idag och behöver därmed inte gå upp än på ett tag. Medan jag äter min frukost noterar jag att bostadsrättsföreningen har denna morgonen anlitat en person som klipper häckarna. Det är en person i min och Ericas ålder, det vill säga 30-års åldern, som jag direkt kan se inte direkt är Ericas typ. Jag kommer på en ny utmaning som Erica kan göra och skriver en lapp som jag sedan går in och lägger bredvid henne i sängen. Utan att säga någonting utan hon märker själv att jag lämnade något på sängen varpå hon vänder på sig och läser på lappen där det står Pulla och låtsas att du inte ser att han kollar på. Jag går till fönstret och drar upp gardinen och Erica som är lite nyvaken förstår inte först vad jag menar men får sedan syn på killen som nu står och klipper vår häck och ler då ett nöjt leende medan hon nickar mot mig, 

Går ut från sovrummet och sätter mig och fortsätter äta min frukost. Jag ser inte Erica men jag kan skymta killen vid häcken lite. Plötsligt hör jag låga stön inifrån sovrummet och jag försöker diskret snegla ut på killen vid Häcken som jag ser står med stora ögon och kolla in genom vårt sovrumsfönster. Han släpper inte blicken en sekund och jag tror inte han har lagt märke till mig innan. Jag reser mig och går och kikar in i sovrummet. Stönen har blivit något högre och jag ser hur Erica ligger och pullar blundades medan hon med ena handen smeker sina stora fylliga bröst. Jag säger "hoppas du gillar att två killar kollar på dig nu". Utan att öppna ögonen svarar hon "ja jag älskar det". 

Innan den andra killen märker av mig går jag tillbaka och fortsätter äta upp min frukost medan jag lyssnar på Erikas stön inifrån sovrummet. När jag ätit upp går jag in i badrummet och gör mig redo för avfärd. Mitt i allt hör jag  hur Ericas stönar ut högt och det verkar som hon nått sitt klimax. När jag är redo att åka till jobbet går jag in till Erica och frågar hur hon sovit inatt. "Väldigt väldigt skönt" svarade hon, och la sedan till "han stack iväg väldigt snabbt när han märkte att jag kom". Jag blickar ut genom fönstret och ser att det inte längre står någon kille utanför fönstret. Jag pussar Erica hejdå och åker sedan iväg till jobbet. 

Arbetsdagen blir fylld med olika uppgifter som ska hinnas med och går därmed rätt snabbt. När jag kommer hem har Erica lagt en lapp på matbordet som jag noterar nästan direkt när jag kommer in. Jag frågar hur hennes dag har varit samtidigt som jag läser på lappen Välj en ställning från vår sex-app som vi ska köra nästa gång vi ligger. Vi har en app med olika ställningar som vi tidigare inte riktigt använt men som vi sagt till varandra att vi bör använda för att utveckla vårt sexliv ytterligare. Jag gillar vad jag läser och tar direkt upp mobilen och kollar igenom appen. Samtidigt som vi berättar för varandra hur våra dagar har varit bläddrar jag igenom olika secställnignar men fastnar till slut för en.

"Eiffel tower" heter den och utgörs av att en kille har sex med en tjej i doggy style som i sin tur suger av en andra kille. Varken jag eller Erica har någonsin haft en trekant och när det tidigar kommit på tal har Erica sagt att hon hade velat testa det som singel men att det känns fel när hon är tillsammans med någon. Det är därmed den chansning och jag funderar ett tag för mig själv om jaga ska föreslå denna ställning. Jag tänker på de saker som vår lek har fått Erica och mig att göra som tidigare kändes otänkbart eller åtminstone väldigt långt borta såsom analsex och att Erica har haft sex med andra killar. Ganska snabbt kommer jag ändå fram till att jag ska visa för Erica vilken ställning jag valt och vinklar upp mobilen så hon ser "Eiffeltornet". 

"Jaha" säger Erica lite smått överraskad. Jag hinner tänka att det är bra att hon inte säger nej direkt i alla fall medan jag går och hämtar papper och penna. Samtidigt som jag börja skriva ser jag att Erica tänker igenom scenariet i sitt huvud. Fram till dess att jag ger henne min färdigskrivna lapp har hon inte sagt mer. Hon läser lacken där det står Skriv till killen som ska joina oss i vår trekant. Hennes ansiktsuttryck går från fundersamt till mer säkert, "absolut" svarar hon bestämt. 
 

Erica börjar med att ladda ner Tinder och vi går tillsammans igenom några killar och sveper både till höger och vänster utifrån vårt gemensamma tycke och smak. Plötsligt stannar Erica upp när hon kommer på en sak "vänta" säger hon, "jag vet vem". Hon stänger ner Tinder och avinstallerar det och går därefter in på meddelanden på Instagram där en Gustav har skrivit till henne senast. "Han hör skrev till mig idag från ingenstans, det är en kille som jag gick i högstadiet med och knappt hört något av sedan dess. Han har också flyttat hit numera. Han är jävligt tränad vilket du vet inte alls är min typ egentligen men i detta ändamålet kan han nog duga." Jag läser va hans meddelande som han skickade till Erica för ett par timmar sedan. "Hallå där fröken, surra lite på snapchat?". Inte alls va jag hade skrivit och förstår att Erica valde att inte svara på det, åt,kantonen fram till nu. Erica klickar in på hans profil och visar mig någr av hans bilder där han står och spänner sina stora biceps och flexar med sina abs.

Erica går tillbaka till deras konversation och börja skriva på ett svar. Hon skriver "Använder inte snap så mycket, du kan inte ses IRL ikväll istället?". Hon visar mig innan hon klickar på skicka och jag nickar instämmande och svarar att det där blir superbra. Erica skickar iväg meddelandet och i väntan på svar så börja vi kolla på en serie på tv. Men det tar inte många minuter innan Gustav har svarat henne. 

"Oj du går rakt på sak! Men självklart, man inte säga nej till en så sexig tjej" svarade han. Erica skriver ett svar direkt och skriver "bra snygging, är det okej om min kille är här också?". Erica kollar på mig och säger "jag tänker att jag måste skriva snygging så han förstår att det inte bara är en vanlig spelkväll han ska komma på." Jag svarar att jag håller med och Erica skickar iväg svaret. Den här gången svarar Gustav nästan direkt och skriver "Oj visste inte att du var så vild, jag kommer". Vi skickar adressuppgifter och liknande och det tar inte mer än en timme innan han ringer på hos oss. Vi öppnar dörren och han får en lång kram av Erica innan vi presenterar oss för varandra. Det märks att både han och jag är lite nervösa men något överraskande verkar Erica inte vara det minsta nervös, kanske hjälper det att hon ändå "känner" oss båda. 

Vi sitter och soffan i småpratar en kort stund med Erica mellan oss, nervositeten har inte släppt utan samtalet är lite stel, främst från mitt och Gustavs håll. Mitt i en konversation när jag ska säga något lutar sig Erica fram mot Gustav och kysser honom. Jag blir lite stum och avslutar meningen mitt i och Gustav verkar vara minst sagt överraskad men kysser Erica tillbaka. De stannar upp och Erica vänder sig mot mig och möter min förvånande blick. Min förvåning byts ut mot ett leende när jag till slut inser vad som skett och Erica lutar sig mot mig och vi kysser varandra. Erica ställer sig sedan upp och sträcker ut sina händer mot oss båda och ber oss följa med henne. Medan hon håller oss i varsin hand går hon mot sovrummet. 

Hon stannar upp precis vid sängen och vänder sig sedan mot oss och börja smeka våra kukar utanför byxorna. Hon märker att vi båda har hunnit bli hårda och går ner på knä och börja knäppa upp våra gylfar. Hon börjar med att ta ut min kuk och tar några rejäla runktag innan hon gräver fram Gustavs kuk också. Hon börja suga av Gustav samtidigt som hon fortsätter runka av mig. Efter en kort stund byter hon och suger av mig medan hon runkar av Gustav. Hon byter tillbaka några gånger innan hon reser sig igen och viskar i Gustavs öra så att även jag hör "jag vill att du tar mig i doggy". 

Innan Gustav hinner svara något börjar Erica klä av sig själv och står snart helt naken framför oss. Både jag och Gustav förstår knappt vad som händer och står helt fastfrusna och kollar på när Erica ställer sig på alla fyra i sängen. Det är först när hon kollar på Gustav och frågar om han inte ska följa henne ner i sängen som vi båda kommer loss från vår mentala fastfrysning. Gustav svarar nöjt "självklart" och klär av sig resten av sina kläder och ställer sig på knä bakom Erica. När Gustav sakta för in sin kuk i Erica tar jag några sakta runktag kring min stenhårda kuk medan jag för andra gången för idag lyssnar på Ericas stön. Så otroligt sexigt att se och höra min Erica ha sex med en annan man. 

Jag kommer sedan ihåg vad jag och Erica kom överens om och klär även jag av mig de sista klädern jag har på mig och ställer mig sedan på knä framför Erica. Från dess att Gustav förde in sin kuk i henne har Erica stönar högt och hon behöver nu sansa sig något innan hon tar tag i min kuk och för in den i hennes mun. Hennes stön fortsätter medan hon suger av mig men blir mer dova. Jag för samman hennes hår och håller upp det så de inte ska störa Ericas avsugning. Blir så oturligt kåt av att se hur hon suger av mig samtidigt som hon blir tagen av en muskulös man. Jag njuter av varje sekund och det ser jag att både Gustav och Erica gör. Men för säkerhets skull frågar jag Erica om hon gillar att ha två kukar i sig. Hon tar för en kort sekund ut sin kuk ifrån sin mun och svarar "jag älskar det, era stora kukar är så sköna käi mig". 

Fast i min njutning vet jag inte riktigt hur lång tid det har gått när Erica stannar upp och säger "rid mof Gustav". Bode jag och Gustav drar lydigt ut våra kukar från Erica och backar undan från henne så hon kan ställa sig åt sidan i sängen och gör plats åt Gustav att lägga sig ned. Jag ställer mig vid sidan av sängen och kollar på när Erica sätter sig gränsle av Gustav och för hans hårda kuk in i henne. Hon hinner knappt stöna en gång innan hon vänder sig mot mig med en kåthet i hennes blick som jag sällan skådat, "ta fram glidmedlet" beordrar hon mig. Jag förstår direkt vad hon vill och letar fram den ur vår byrålåda. Medan jag klättrar upp i sängen bakom Erica med glidmedlet i högsta hugg lutar sig Erica framåt och forsätter rida Gustav medan hon pressar sina stora bröst mot Gustavs vältränade bringa. 

Jag smörjer in min kuk rejält med glidmedel och tar även en stor klick på pekfingret som jag sedan för in i Ericas anal. Ericas stön ökar ytterligare något i volym och jag för in mitt pekfinger allt längre in i Erica. Jag för snabbt ut det och flyttar min kropp något närmare Erica. För sedan min kuk mot hennes analöppning och trycker sakta in den. Till en början kommer den inte så långt in men med sakta och långsamma stöt lyckas jag föra in min kuk allt längre. Erica står nu helt stilla medan Gustav behöver jobba allt mer för att föra hans kuk in och ut från hennes fitta. Till slut kommer hela min kuk in i Erica och hon ger ifrån sig ett högt stön. Jag börja sakteligen föra min kuk in och ut och efter en kort stund verka Erica vänja sig och börja sakta röra sig fram och tillbaka i motvikt mot både mig och Gustav. 

Erica stönar högt och är fullständigt kåt medan jag håller om Ericas höfter samtidigt som jag ser hur hon rider en annan man. "Jag älskar era kukar inuti mig" stönar Erica snabbt. "Jag är så jävla kåt" stönar Gustav fram och det låter som han verkligen kämpar för att inte komma. Det visar sig vara korrekt då han några korta sekunder senare stönar fram att han kommer komma. "Kom i mig" svarar Erica som ökar takten i sina rörelser, "jag kommer komma snart också" fyller hon i. Jag hör hur Gustav stönar ut sin orgasm efter några få sekunder medan jag och Erica fortsätter i samma takt som innan. Det tar inte många sekunder därefter innan Erica stönar fram "jag kommer, jag kommer". Hon stönar det högsta stön jag någonsin hört när hon når sitt klimax och jag blir ännu kåtare av det så även jag kommer. Inom någon minut har Erica fått båda hennes hål fyllda med satser från två män. Vi alla faller ihop i sängen och andas ut. Tror ingen av oss har varit med om en så intensiv orgasm innan och jag tror Gustav var rätt nöjd till slut över att han valde att skriva till Erica just idag. 

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.