Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/9, 2022 kl. 13:10, av buttpluggen

Förnedringen

Del 6 av 6 i serien Kärlek & Anarki

Vår lek från serien Kärlek & Anarki fortsätter och leder fram till en ny dominant sida hos min tjej som jag aldrig sett innan

Helgen börja lida mot sitt slut och det börjar bli dags att göra sig redo för en ny jobbvecka. Jag och min sambo Erica (som vi kallar henne i denna novellserie) har haft en lugn och skön helg så jag känner mig ändå återhämtad och redo för måndagen. Sent på kvällen när jag inte hade några tankar alls på min och Ericas lek där vi ger utmaningar till varandra på lappar på samma sätt som i serien Kärlek & Anarki så sträcker sig Erica mot mig och överlåter en lapp. Jag läser på lappen Beställ hem en ny sexleksak. Kollar mot Erica innan jag ler nöjt och svarar kort "absolut". 

Jag går och hämtar vår IPad och googlar efter sexleksaker och går in på första bästa sida där jag börja bläddra igenom utbudet. Vi har en viss vana av sexleksaker sedan tidigare och har en vibrator och en analplugg i vårt "stall" sedan tidigare, där analpluggen kom till användning i Del 3 av denna novellserie. Därmed bläddrar jag snabbt förbi dessa kategorier då jag vill testa något nytt. Jag går in på vissa handbojor och funderar lite på det men känner mig inte övertygad. Till slut kommer jag till kategorin med strap-ons som direkt fångar mitt intresse. Även om buttpluggen aldrig använts på mig tidigare så har Ericas fingrar ibland förts in i min anal till min stora njutning, därav har jag under några gånger fantiserat om hur vi kan ta det vidare. Jag går in på en färgglad strap on och kollar sedan på Erica som ser lite lätt förvånad ut men sitter fortsatt tyst bredvid och kollar på. Utan att stämma av med Erica väljer jag att lägga till den i varukorgen och går vidare till kassan. Skriver in leveransadress och genomför sedan betalningen. Mobilen vibrerar till när jag får bekräftelsemailet och jag vänder mig mot Erica och frågar om det är dags att gå och borsta tänderna. Hon håller med och vi går därefter och lägger oss utan att prata något mer om vårt köp. 

Måndagens arbete går rätt segt och jag tänker flertalet gånger på dem leverans som snart ska komma hem till oss. När jobbet är klart åker jag hem men måndagar är dagen då Erica har träning och hon sitter därmed kvar på jobbet och åker därefter direkt till träningen. Jag får laga middagen själv och när Erica väl kommer hem har klockat blivit mycket och vi hinner inte mycket mer än att prata lite smått innan det är dags för att lägga sig på nytt. 

Även på tisdagen går jobbet segt men runt 15-tiden får jag ett SMS där det står att min leverans har levererat. Jag får ännu svårare att fokusera på jobbet och till slut väljer jag att åka hem tidigt för att kunna hämta upp min leverans. Direkt när jag kommer hem med paketet under armen så sliter jag upp den, spanar in den klarblåa sexleksak samt klämmer och känner lite. Jag lägger den på matbordet och skriver sen och förbereder en lapp som jag lägger framför vår nya strap on. 

Erica som inte vet om att vår leverans har kommit fram och än mindre att jag plockat upp den redan kommer hem cirka en halvtimme efter mig. Jag sitter då i vårt sovrum och har gömt mig lite grann. När Erica ropar "Hej" från hallen svarar jag inte utan sitter kvar tyst. Jag hör hur Erica tar av sig båda skorna och fortsätter in i lägenheten och ropar på nytt "hallå är du hemma?". Men jag hör hur hon nästan stannar av mitt i meningen och jag förstår att hon har sett vår nya leksak och därefter läser på lappen där jag har skrivit Förnedra mig i sängen

Erica går mot sovrummet och möter mig med blicken, hennes blick är bestämd när hon med ett nöjt leende kollar på mig som sitter på sängkanten. Utan att säga något börjar hon klä av sig sina jobbkläder till dess att hon står helt naken framför mig. Jag spanar in hennes heta kropp, allt från hennes stora fylliga bröst till hennes snygga ben. Hon går sakta mot mig och ställer sig på knä framför och knäpper upp min gylf och drar ner mina byxor och kalsonger till knävecket. Erica tar tag i min kuk och börja runka av den. Hon för sedan sin mun mot min hårda kuk men precis innan hennes tunga rör vid mitt ollon stannar hon upp.

"Den här gången får du vänta lite med att njuta, det är jag som bestämmer när du får njuta", säger hon innan hon fyller i "nu är det jag som ska njuta, lägg dig på rygg". 

Utan att säga något lyder jag hennes order och hon reser sig upp och sätter sig gränsle över mig innan och ger mig en ny order "slicka mig". Jag lyder direkt och börjar med ett långt och långsamt slick längs hela hennes blygdläppar innan fortsätter med mer kortare och intensivare tag med tungan. Erica stönar medan tar tag i mitt hår och trycker mitt huvud närmare henne. Efter ett kort tag kär det som om hon märker hur mycket hon njuter och samtidigt kommer ihåg min uppmaning till henne. Hon reser på sig och går mot vår byrålåda och öppnar lådan där vi har våra sexleksaker. Hon tar fram vår analplugg och lägger den tillsammans med glidmedlet bredvid mig på sängen innan hon återigen intar sin position över mitt ansikte. "Fortsätt" beordrar hon mig. "Men bättre den här gången, du är för dålig så jag kommer aldrig komma om du fortsätter sådär" säger hon med bestämd ton. Jag som har fått henne att komma flertalet gånger innan enbart genom oralsex vet att hon gillar det och kan därmed tända oerhört mycket att hon har gått in i rollen som jag gav henne. 

"Ska göra mitt bästa" svarar jag och försöker ha en så osäker röst som möjligt för att fortsätta anspela på hennes roll. Jag fortsätter slicka hennes klitoris medan jag samtidigt sträcker mig efter hennes rumpa med ena handen. Jag lokalisera hennes anal och börja smeka det med pekfingret. Jag för det sakta inåt samtidigt som jag fortsätter slicka henne. Erica ger ifrån sig ett högre stön när jag kommer in allt längre i hennes anal. Jag tar det i ett väldigt långsamt tempo och när cirka två tredjedelar av mitt pekfinger är inne känner jag hur det börja ta stopp. Jag vibrerar med mitt pekfinger och försöker röra det inuti Erica som ger hoppar till lite av välbehag och ger ifrån sig ett ännu högre stön än tidigare. 

Erica försöker sansa sig och kommer in i sin roll igen och säger "Bättre kan du". Jag drar sakta ut långfingret och sträcker mig efter glidmedlet men innan jag når det så stanna Erica mig. Hon sträcker sig istället efter analpluggen och säger "den här måste rengöras innan den används" och för den sedan mot min mun. Jag öppnar munnen och hon stoppar in den i min mun och jag suger av den. Efter en kort stund svarar hon "duktig pojk, nu är jag nöjd" och ger mig den senan och jag tar lite glidmedel på ena handen och börja smörja in analpluggen. När jag tycker den är väl insmord för jag den mot Ericas anal och sakta trycker in den. Verkar som smörjde in den tillräckligt för den åker lätt in i Ericas rumpa och jag kan på några sekunder föra in hela pluggen i Erica. Jag för den in och ut några gånger och lyssnar på Ericas njutningsfullt stöna högt medan jag samtidigt fortsätter slicka henne. Till slut för jag in hela pluggen i henne och använder den handen istället till att pulla henne. "Fortsätt slicka" skriker Erica ganska högt och jag för återigen tungan mot hennes klitoris.

Erica stönar högt och jag tror att hon inom kort kommer komma. Men innan dess så hinner hon resa sig och utan ett ord går hon ut till köket och hämtar vår nya sexleksak. Hon spänner fast den runt hennes midja och låter analpluggen sitta kvar inuti i henne samtidigt som hon säger "kolla hur våt du har gjort mig, det här ska du få igen för". Hon beordrar mig att ställa mig på alla fyra och jag lyder snabbt. Hon börja massera min analöppning med hennes pekfinger innan hon börja smörja in den rikligt med glidmedel. Hon för sakta in pekfingret och inom några snabba sekunder har hon lyckats få in hela fingret. Hon för i ett gansk snabbt tempo sitt finger in och ut från min anal och nu är det jag som stönar högt istället. Efter några tag känner jag hur hon även för in långfingret i mig och det går förvånansvärt snabbt att få in det också. Hon kör båda fingrarna in och ut från min anal och gör detta i slut i ett ganska högt tempo och jag stönar i takt.

Rätt som det är drar hon ned på tempot och drar sedan ut båda fingrarna innan hon ställer sig på knä bakom mig. "Nu ska jag visa dig vem som bestämmer". Hon tar tag i sin strap on och för den mot min analöppning. Jag stönar till högt så fort jag känner den mot min kropp. Erica för den i min analöppning men har till en början svårt att få in den. Hon tar på lite med glidmedel och tryvker på lite mer innan den till slut åker in i min anal. Jag stönar högt av njutning och efter att ha börjat i ett lågt tempo så börja Erica öka takten allt mer. Jag njuter fullt ut av att min tjej tar mig bakifrån och Erica hör på mina stön hur mycket jag njuter. "Säg till när du kommer" säger hon och jag stönar fram inom några få sekunder "jag kommer, jag kommer". Hon tar ena handen och börja runka av mig samtidigt som hon fortsätter penetrera mig. Jag stönar ut när jag når mitt klimax och hon tar emot min sats i hennes hand. Med den handen som inte är fylld med min sats för hon ut sin strap on ur min anal och säger med en bestämd röst "svälj" medan hon räcker fram handen med sin sats. Jag pustar ut efter min orgasm men slickar sedan upp hennes hand och lydigt sväljer min egna sats. Erica kollar på mig och ler kärleksfullt och säger, "jag älskar dig" och ger mig en kyss. Jag är helt tagen men lyckas ändå få fram "älskar dig med, det var sååå skönt". 

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.