Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/12, 2020 kl. 10:54, av mx55

Tisdag den 5 maj 2020

Del 1 av 10 i serien EMMA En sexuellt frustrerad tonåring

Emma hade tråkigt. Förbannat tråkigt! Hon var sexton år, gick första året på gymnasiet och den här vårterminen kunde inte bli sämre. I två månader har hon fått plugga hemifrån. Det är två månader utan kompisar och två månader utan sex.

Författarens förord

Att ha ett ”författarens förord” är väl definitionen av pretentiöst. Vem tror jag att jag är egentligen? Allt som jag har att säga fattar redan alla. Detta är bara fantasi, fantasier ska inte nödvändigtvis göras till verklighet. Jag uppmanar ingen att göra någonting. Det här ska ses som ren underhållning. Jag försöker göra viss research men har ingen aning om hur simning funkar. Alla likheter med verkliga personer är en slump! Du vet hur det funkar.
  
Det jag ändå vill säga är att jag alltid haft en plan för hur den här historien skulle börja och sluta men att jag aldrig riktigt fått den att flyta. Det var först på tredje försöket, när jag placerade min karaktär Emma mitt i den verklighet vi lever i just nu, som det faktiskt funkade och skrivandet lossnade. Det innebar dock att berättelsen börjar med två delar jag inte riktigt planerade för och att de inte riktigt helt passar in i historiens tema. Visserligen känner jag att del ett och två låter oss lära känna Emma på ett helt annat vis än jag kanske från början tänkt mig och att de passar historien väldigt bra. Men bli alltså inte helt förskräckt om historien tar en vändning du inte är helt bekväm med. Del ett och två står sig hyfsat bra för sig själva och du väljer själv om du läser vidare från del tre. Totalt är denna novellserie åtta delar lång.

Med allt detta överstökat så antar jag att det är bara dags att köra. Och föresten. Det här är inte in ut, sprut slut så tänkte du ett snabbt one shot kanske du ska klicka vidare. 

Ok. Nog med svammel!

 

Tisdag den 5 april 2020

Emma hade tråkigt. Förbannat tråkigt! Hon var sexton år, gick första året på gymnasiet och den här vårterminen kunde inte bli sämre. Hon satt och stirrade in i sin datorskärm och försökte hänga med i den historielektion som just nu hölls på videochatten men tankarna vandrade ständigt iväg. I snart två månader hade hon suttit isolerad och hon började seriöst tröttna på den här skiten. 

Hon lyfte blicken från skärmen och tittade ut genom fönstret där vårsolen försiktigt visade sig genom det tunna molntäcket. Blicken sökte sig ner mot skärmen igen. Hennes lärare var i storbild och pratade något om antiken och historierna om de gamla grekerna. Hon  försökte ta anteckningar men det var svårt att hålla fokus. Det var sista lektionen för dagen och hon skulle kunna döda för att få en kopp av skolkafeterians kassa snabbkaffe. Konstigt egentligen vad en kan längta till. Hemma fanns det både fantastiskt bryggkaffe och en espressomaskin men det var alltså till skolkafeterian hon längtade.

Eller egentligen var det väl hennes vänner som hon längtade till. En av dem, hennes ”bästis” Alice, ställde just nu en fråga. Emma log lite när hennes rödhåriga kortklippta ansikte för stunden fyllde halva skärmen. Emma kollade på sin egen miniatyrbild. Ett svart linne utan ärmar, ganska smalt ansikte med spetsig nästa och långt blont hår som gick nedanför axlarna och utanför bild. Utanför bild hade hon också på sig ett par hipstertrosor men inga byxor. 

Precis innan lektionen började hade hon legat på sin säng och onanerat. Hon hade använt den tjugo minuter långa rasten åt att kolla på en porrfilm och försökt smeka sig själv till en orgasm utan att lyckas. Kanske var det därför hon inte kunde fokusera på antikens Grekland? Eller så var det bara för att ämnet var tråkigt, för att det var fint väder ute, för att det sög att inte kunna åka till skolan, för att, ja, för allt med denna vår var skit! Eller så var det bara för att hon var kåt helt enkelt. Jävligt kåt! Och extremt sexuellt frustrerad.

Som alla andra gymnasieelever så satt Emma fast hemma. Hon och hennes familj bodde i ett hyfsat stort hus ute på landet så när hennes skola, likt alla andra gymnasieskolor, stängde ner så blev det så att Emma och hennes äldre bror nästan hamnade i husarrest. Emma tänkte att hon faktiskt inte sett så mycket av honom som hon gjort de senaste veckorna. Inte sedan han börjat plugga på högskolan i höstas i alla fall. 

Hennes lärare malde på medan tankarna fortsatte att snurra iväg på eget håll. Hon och hennes storebror Hannes satt alltså fast i huset. Hon trodde inte att hon någonsin skulle längta efter att åka till skolan men nu gjorde hon alltså det. Det var faktiskt så att hon var lite avundsjuk på sin lillebror Filip som fortfarande gick på högstadiet. 

Som åttondeklassare var han den ende i syskonskaran som fortfarande fick ta bussen in till kommunens huvudort på morgnarna. Inte för att han verkade särskilt glad över det. Såhär en månad innan skolavslutningen hade han mest också velat sitta hemma, spela datorspel och försöka att inte tänka på att alla avslutningsaktiviteter för niorna redan var inställda. Nä. Hon antog att Filip nog var måttligt road över att vara den ende som fortfarande åkte till skolan. Emma kunde ju åtminstone sova till typ halv nio för att hinna upp och se hyfsat presentabel ut innan första lektionen började medan han fortfarande var tvungen att gå upp vid halv sju. När skoldagen så var slut strax efter halv fyra var det bara att ta bussen hem igen. Det var inte tal om att hänga kvar med några kompisar. Deras föräldrar var väldigt hårda på social distansering. Inte konstigt egentligen eftersom båda jobbade inom vården. Mamma Elisabet som sjuksköterska och pappa Erik som ambulanssjukvårdare. De befann sig vid frontlinjen och det var av yttersta vikt att de och övriga familjen höll sig friska. 

Hon suckade och stirrade trött på skärmen. I skolan fanns en av lösningarna på hennes sexuella frustration. Han hette Oskar och gick i tvåan. De hade legat med varandra i typ ett och ett halvt år nu men hade inte kunnat ses på nästan tre månader. Innan allt med viruskrisen hade brakat loss hade de båda varit upptagna. Hon med sin simning och han med sin fotboll. 

Nu var både träning och tävlingar inställda. Visserligen så var ju idrott fortfarande tillåtet om den hölls utomhus men eftersom kommunens lilla badhus bara hade en inomhusbassäng så hade klubbens styrelse bestämt sig för att ställa in alla träningar. Att åka på tävlingar och läger var såklart uteslutet! Att sova tillsammans i klassrum eller gympasalar var inget någon ville göra i dessa tider. Hon hade snackat lite med Oskar och än så länge fortsatte hans fotboll ungefär som vanligt. Inga läger eller övernattningar vid matcher men eftersom de körde utomhus så tyckte de lokala lagen att de kunde köra nästan som vanligt.

Emma stirrade tomt framför sig och la först inte märke till att läraren började avsluta lektionen men fick ändå med nöd och näppe ner vilka sidor hon behövde läsa och vad hon behövde skriva innan nästa lektion. Hon tog av sig sitt headset och såg hur klasskompis efter klasskompis lämnade videomötet innan hon själv tryckte på den stora röda knappen som fick henne att med ett ”chuff” själv lämna mötet.
- Fy fan vad jag behöver knuuuullaaaa, morrade hon för sig själv och reste sig från stolen. Ja. Knulla behövde hon verkligen! Men först en kopp kaffe.

Hon gick förbi sin säng och garderob och öppnade sedan dörren som ledde ut till det stora rum som fungerade som någon slags kombinerad hall för övervåningen och vardagsrum. Där stod en soffa, ett bord och en bänk med en stor tv samt all annan tänkbar och otänkbar utrustning för att se på tv, streama film eller spela spel. Hon stannade utanför sitt rum och försökte höra om det kom några ljud från rummet bredvid hennes men det verkade tyst. Att hon sett mer av sin bror på sista tiden än någonsin tidigare detta läsår berodde inte på att han visade sig ofta utan snarare på att han aldrig annars var hemma. Med tanke på att det var mer än en timme med buss till högskolan så var det väl kanske ganska förståeligt tänkte hon. I synnerhet som sista bussen som gick förbi just den ensamma busstolpe som stod utanför deras hus gick så tidigt som halv sju på kvällen. 
- Har han några föreläsningar alls egentligen? mumlade hon tyst ut i tomma intet och började korsa det stora rummet. Hon kände den solvarma parketten mot hennes fotsulor och stannade just vid trappavsatsen och lyssnade en stund vid Filips dörr även om han nog inte borde vara hemma på åtminstone en timme. 

Filip hade det absolut största rummet på hela övervåningen. Han fick det när de flyttade hit för sju år sedan eftersom han var så liten och behövde ha plats för alla sina leksaker. Själv hade hon fått det minsta rummet. Det fick plats med en säng, ett skrivbord, en byrå och en garderob. Inget mer! Hennes storebror hade mellanrummet och hade lite, men inte mycket, mer plats än henne. Så sent som för några veckor sedan hade hon bråkat med sina föräldrar om att få byta rum. Sedan när var det rimligt att en femtonårig kille hade en fucking walk in closset?!?!

Förutom de tre sovrummen fanns där ett litet gästrum, ett stort badrum och utgång till en långsmal balkong. När Emma kom ner på undervåningen så gick hon först förbi föräldrarnas sovrum. De borde inte vara hemma förrän tidigast halv sju beroende på vad som hände. Än så länge hade skiten inte totalt drabbat Västra Götaland så för stunden var hennes mamma och pappa upptagna med de vanliga hemskheterna. Trafikolyckor, hjärtstopp, folk som ramlade och slog sig i skogen och annat som fick människor att plockas upp i ambulans och lämnas på akuten. För en sekund tänkte hon sig det nästan som en sliskig sjukhussåpa. Pappa kommer i hög hastighet in med en gubbe vars hjärta stannat och möts av sin fru som tar emot. Mitt bland alla blåljus, pipande maskiner och skrik kysser dem varandra passionerat. Både Elisabet och Erik hade starkt dementerat att något sådant förekom när hon någon gång skämtat om det. Om de någonsin möttes vid akutintaget så skötte dem det hela strikt professionellt även om många av kollegorna såklart visste att de var gifta.

Hon svängde förbi glasdörrarna som ledde till det stora vardagsrummet som fungerade som någon slags bibliotek, mysrum och extra tv-rum och gick in i köket där hon mötte sin tjugoåriga storebror som stod lutad mot diskbänken med en skål flingor i handen. 
- Tja, sa han kort och tittade på henne.
- Tjo. Vad händer? sa hon medan hon pillade in en kapsel i kaffemaskinen.
- Inte mycket, svarade han.
- Jag och Hampus satt uppe halva natten och försökte få lite 3D-skit att funka utan att lyckas så har sovit nästan hela förmiddagen.
- Har du inga föreläsningar?
- Nä. Inte den här veckan. Vi ska lämna in den här uppgiften på tisdag nästa vecka så vi lär väl sitta uppe och snacka en del till de närmsta nätterna antar jag.
- Okok. Inga andra planer?
Hannes skrattade lite åt sin systers fråga.
- Nä. Vad fan kan en ha för planer nu för tiden? Har du några?
- Nej. Inga alls, suckade hon och hällde upp sitt kaffe i en liten fyrkantig kopp.
- Tänkte mer om ni körde några aktiviteter på zoom eller vad folk gör nu för tiden? Hon hade själv hängt i chatten med några av hennes favorityoutubers och haft något gruppsamtal med Alice och några andra kompisar.
- Nja. Kåren kör väl en del men känns lite, well, krystat antar jag. Frida och jag ska ha en dejt på Skype i kväll.
- Oh. Nice! Låter mysigt.
- I Guess. Inte lika mysigt som när vi ses men alltid något. Har du någon Skype-dejt inbokad då?
- Hah Nääää, fnissade hon. Du vet. Jag pratar ju inte så mycket med de jag ligger med.
- Fast det verkar i alla fall som du och han Oskar i alla fall pratar lite när ni ses här.
- Inte tillräckligt mycket för att det ska vara värt med en Skype-dejt, sa hon och de båda började skratta.
När de slutat blev det tyst i några sekunder. 
- Eh. Men säg hej till Frida, sa hon tillslut och lyfte upp sin kaffekopp från köksbänken.
- See ya big bro’
- See ya baby sis’

Baby sis’?? Som om han skulle haft några minnen av henne som bebis. Det skiljde trots allt bara fyra år emellan dem. Ganska ofta var fyra år en rätt stor åldersskillnad men han lär ha väldigt få minnen av henne som en baby, tänkte hon på vägen tillbaka upp till hennes rum där hon satte sig vid skrivbordet och började dricka det kaffe som på alla sätt och vis var bättre än det i skolkafeterian, men inte alls det hon ville ha. Men så var det ju inte heller just kaffet hon saknade. 

Hon tänkte på att kunna få en chans att hitta något undangömt ställe där hon kunde få ha lite roligt med Oskar. Tänkte på att få ge honom en snabb avsugning i något övergivet klassrum eller möjligen smyga in i omklädningsrummet på idrotten och få en snabb omgång bakifrån i duschen. Hon tänkte på sina två simkompisar William och Alexander som hon inte visste när hon kunde träffa igen.

Emma svepte kaffet och la sig på sängen, drog av sig sina trosor och plockade upp den dildo hon använt på sig själv innan historielektionen började. Alltid något positivt med att vara tvingad att plugga på distans, tänkte hon och satte den vibrerande spetsen mot sin klitoris. 

Hon och Oskar hade träffats på en julfest när hon gick i nian. Han gick då första året i gymnasiet och hade innan dess gått på en annan skola en henne. Han var rolig, spännande och riktigt snygg. Med sina typ en och åttio var han kanske inte jättelång men fullt tillräcklig för Emma. Hon hade direkt dragits till hans korpsvarta hår som var sådär lagom rufsigt på ett sätt som fick det att se ut som om han inte brydde sig fast att han helt klart la ner en hel del tid på att fixa det. Tanken var att Emma skulle sova hos kompisen som hade festen men istället avslutades kvällen i hans pojkrum. Det var inte första gången Emma hade sex men det var dittills det bästa sexet hon haft. 

Sedan dess hade de hunnit prova det mesta. Det var med honom hon första gången hade analsex och insett att hon ibland behövde det mer än att få någon i fittan. De hade testat att ha sex utomhus och faktiskt på skolan, just i en av duscharna bredvid gympahallen en eftermiddag när det inte var några idrottslektioner. Hon älskade hur snabbt han kunde sätta på henne. Det var som en jäkla maskin släpptes lös inuti henne när han kom igång och allra bäst var han bakifrån med henne på alla fyra. Jävlar vad skönt han knullade henne då! 

Alexander och William var hennes andra två återkommande manliga sexpartners. Hon hade träffat båda genom simningen. Alex var en kompis som hon träffat på olika läger och tävlingar sedan hon var typ tolv. Han var från Göteborg och simmade i en klubb som hennes klubb ofta tränade tillsammans med. På en träningshelg förra vintern så hade de en kväll lekt snurra flaskan och de båda hade blivit mer och mer flirtiga mot varandra ju längre leken fortgick. När leken var slut fortsatte de på samma vis mot varandra och när alla andra gick och la sig bestämde de sig fnittrande för att hitta ett hörn där de kunde få vara ensamma. Till slut hittade de ett litet läsrum med en låg soffa byggd av madrasser och mjuka kuddar. Där hade de legat med varandra. Med Alex var det lugnare och lite mjukare sex. Inte tafatt, inte romantiskt men lugnare. Han hade smekt henne länge, masserat hennes ben och fått henne helt galen innan han hade slickat henne till orgasm. Därefter hade han knullat henne i långa men hårda stötar i vad som kändes som evigheter. Av de hon legat med hade han helt klart störst kuk. Hon hade ingen aning om hur stor men det kändes som om den borde vara längre och grövre än genomsnittet. 

Om Alexander varit en vän som plötsligt fått ytterligare fördelar så var William en helt ny bekantskap. Han var från Stockholm och de träffades första gången på ett nationellt träningsläger för ungdomar. Hon viste egentligen inte varför hon var med. Varje gång hon åkte på någon nationell tävling så fattade hon inte vad hon gjorde där. Hon var helt enkelt inte tillräckligt bra för att räknas till elit, eller ens någon som skulle kunna bli det. Ändå kvalificerade hon sig titt som tätt och hennes klubb tyckte att det var roligt att anmäla henne även om hennes namn allt som oftast fanns att hitta långt ner på resultatlistan. 

William å andra sidan var elit! Han kom allt som oftast topp fem och det talades om att han kunde vara lovande för VM och OS inom bara något år. Varför han börjat snacka med den knappt mer än medelmåttiga tjejen från den västgötska landsbygden begrep hon inte men de hade börjat snacka och sin vana trogen så låg hon med honom första kvällen. Han var inte lika snabb som Oskar, hade inte lika stor känsla för detaljer som Alexander men han var ett rätt bra ligg och hans ganska smala kuk var jävligt skön att ta i röven. De hade bara setts tre gånger hittills men hade legat med varandra minst två gånger varje helg de sågs. 

Hon förde dildon ut och in i sig i ett lugnt tempo och tänkte tillbaka på allt sex hon haft med sina tre älskare. Av de fyra killar hon legat med så var det dessa tre hon valt att återkomma till. Det fanns en till person som hon alltid återkom till och det var Alice. De hade varit vänner länge och blev väl något slags ”bästisar” när de började i samma klass på gymnasiet. Eftersom Alice bodde inne i stan så blev det ofta så att Emma sov över hos henne på helgkvällarna och även vardagar. Efter en fest med många cider hade de bubblande av skratt kommit hem till hennes föräldrafria lägenhet och ställt sig i köket och plockat åt sig varsin Smirnoff Ice som hennes mamma lämnat i kylskåpet. 

De båda pratade högt om kvällen och vem de sett strula med vem och om hur snacket skulle gå i skolan på måndag. Båda var också överens om att det sög att de själva inte fått ragg på någon. Emma hade inte haft sex på några veckor och ingen av bonngrabbarna som hon träffat under kvällen var i närheten av att kvala in som tänkbara ligg. Alice å sin sida låg bara med tjejer och hade aldrig träffat någon tjej hemmavid som hon velat ta första steget med. 
- Suger det inte att bara ha bortamatcher? hade Emma frågat och skrattat.
- Jag hade inte överlevt om jag bara fått ligga med mina simsnubbar. 
- Jo. Men alla häromkring är värsta lambipappret. De kan få vilken sjö som helst att bli snustorr.
- Alla? skrattade Emma.
- Nä. Inte alla. En i stallet är ju söt … och … haha … du är ju alltid jävligt het. Båda tjejerna gapskrattade
- Jag vet! Alla tycker att jag är ett great catch. Alla vill ha mig! svarade Emma och gav Alice an snabb puss på munnen. Det var inte första gången de kysst eller hånglat med varandra på fyllan. De hade snackat om det och båda höll med om att det var kul och oskyldigt men att de båda skulle säga ifrån om det kändes fel. Den här gången hade det inte känts fel. De fortsatte sitt hånglande och Emma började smeka Alice längst med sidorna av överkroppen. 

Alice var smal och liten, strax över en och femtio. Visserligen var Emma inte direkt någon lång uppenbarelse heller med sina 162 cm. Hon hade i vilket fall inga problem att lyfta upp sin vän och sätta henne på köksbordet. När Alice väl satt där hade Emma särat på hennes ben och börjat att kyssa henne längst med låren, slicka över knät och längst med smalbenet. Hon hade tagit sin väns lilla fot i munnen och slickat hennes fotsula. Det här var långt mer än vad de någonsin gjort förut och hon kunde höra Alice stöna svagt mellan skrattsalvorna. 

Alice var rödhårig med mörkbruna ögon, hade blek nästan helvit hud, mellansmå bröst och en liten men rund rumpa. Denna kväll var hon klädd i ett vinrött linne och en svart kjol. Emma slickade åter längst med hennes ben och kom så småningom upp mot hennes lår igen. När hon nådde kanten på kjolen så fortsatte hon uppåt och smekte hela vägen tills att hon kunde känna kanterna av sin bästa väns trosor. Emma log när hon mindes att Alice haft på sig stringtrosor första gången de legat med varandra. Det var något som hade förvånat henne. Hon hade låtit sina båda händer mötas vid Alice underliv, knådat skinkorna och sedan satt tummarna precis över fittan och tryckt åt. Precis sådant som Alex hade gjort med henne. 

- Är du ok? frågade hon och såg upp i Alice ansikte. Vännen hade nickat till svar, Hon hade lutat sig framåt och slickat utanpå trosorna innan hon bitit tag i dem och under Alice fnitter dragit ner dem med munnen. Hon hade än en gång tittat upp i Alice ansikte innan hon böjt sig fram och kavlat upp kjolen. Alice blygdläppar var rakade men en välansad, rödhårig buske hade lämnats kvar ovanför springan. Emma böjde sig fram och började slicka. 

Hon försökte göra det så som hon själv ville ha det. Hon började med att trycka tungan ganska så hårt mot klitoris men kände rätt snabbt att det var lite väl tidigt för Alice och ändrade istället taktik så att hon slickade längst med skåran. Hon körde in tungan i henne och smakade på sin bästa väns safter. Det smakade fantastiskt! Hon gjorde tungan lite bredare och slickade återigen uppåt mot klittan och lät tungan stanna där i någon sekund innan hon återigen tittade upp på Alice för att se om hon var ok. Deras blickar möttes och båda log ett lätt leende mot varandra. 

Emma böjde sig fram och kysste Alice på munnen. De hånglade vilt med varandra medan Emmas händer sökte sig ner till Alice fitta igen. Väl där så förde hon in två fingrar i henne och började pulla. Hon hade två fingrar inne i hennes fitta medan hon masserade klitoris med tummen. Emma bröt hånglandet och lät sin tunga gå på upptäcktsfärd längst med Alice överkropp. Hon slickade längst med vänster sida av halsen, över nyckelbenet och tillbaks åt höger tills tungan var precis ovanför randen på hennes linne. Hon drog försiktigt upp det över brösten och kupade ena handen över ett av hennes bh-klädda bröst. Hon nöp lite i bröstvårtorna genom tyget innan hon drog ner bh:n så att den låg precis nedanför brösten. Sedan slickade hon sig ner mellan dem och upp på sidan av kullarna, lyfte på huvudet, log åt sin vän och böjde sig framåt och kysste den högra bröstvårtan. Hon slickade runt den sög in den i munnen och cirklade med tungan runt den samtidigt som hon fortsatte att pulla Alice med långsamma rörelser. De kysstes igen innan Emma fortsatte att slicka över magen, ner till naveln, över venusberget och fram till klitoris. Hon stannade med munnen precis över den och andades ut varm luft. Hon kunde känna hur Alice rös till när hon gjorde det. Hon satte tungan mot klitoris och började slicka samtidigt som hon nu körde in tre fingrar i en allt snabbare takt inne i Alice fitta. Hon växlade mellan att slicka och att stimulera med tummen fram tills att hon kände att Alice började närma sig orgasm. Emma tog bort tummen, Blåste ytterligare lite luft på klitoris innan hon böjde sig fram och lät sina läppar omsluta den innan hon började slicka över den i snabb takt. Hon hörde hur Alice började stöna i allt kortare stötar och kände hur hon lyfte upp benen och pressade hälarna mot Emmas skulderblad. Emma lyfte upp hennes ben och särade dem ut som en fjäril och dök ner med hela munnen på den sjöblöta fittan. Det forsade till ännu mer vätska precis som Alice darrade i hela kroppen och kom med ett gnyende. Emma lyfte bort sitt av fittsaft nerblötta ansikte, böjde sig upp över bordet och kysste ömt sin vän. 

Båda tjejerna pustade ut en stund innan Emma hjälpte Alice upp från bordet. Båda två hade lite ont i ryggen. Alice efter att ha legat på det hårda köksbordet och Emma efter att ha stått lutad med ryggen i rak vinkel mot det. De sträckte på sig, tog några klunkar Smirnoff och tittade lite blygt på varandra.
- Det var …. Började Emma.
- Ja. Det var något, fyllde Alice i och på skakiga ben började hon dra Emma till sitt rum. Direkt när de kom in så puttade hon ner henne på sin 120-säng, kastade sig över henne och började kyssas.

Det tog inte lång tid för henne att dra av Emmas kläder. Hennes vita linne for snabbt över huvudet, ett snabbt klick så var bh:n med spets av, ett snabbt ryck så åkte den svarta kjolen och de nästan genomskinliga små stringtrosorna gick nästan sönder när hon hastigt drog ner dem för Emmas helrakade mjuka ben. Hon lyfte upp det högra nästan rakt upp i luften och började slicka längst med insidan av smalbenet och upp mot de smala fötterna, förbi hälen och ut på sidan av foten. Kvällen till ära hade Emma målat sina tånaglar röda och de hade stuckit fram längst fram på hennes högklackade boots med öppen tå. Alice tog först stortån i munnen och sög på den i någon sekund innan hon tog ut och slickade runt den. Hon böjde foten så att fotsulan var rakt mot hennes ansikte och slickade och kysste den samtidigt som hon masserade med tummarna. Emma njöt till fullo av behandlingen och gav ifrån sig nöjda suckar. Alice sög in ungefär halva foten i sin mun innan hon slickade längst med innersidan och ner längst med benet igen. Väl nere vid fittan la hon ner benet i böjt läge på sängen, blåste lite retande över den helt slätrakade fittan och upprepade behandlingen fast med det andra benet. Hon fortsatte så i vad Emma tyckte kändes som en evighet. Hennes fitta blev bara blötare och blötare och det dunkade nästan i den så kåt var hon. Hon förde ner ena handen för att kunna smeka sig men Alice puttade bestämt undan den. 

Just som Emma trodde att hon inte skulle klara det längre stannade Alice över fittan och kysste den. Hela skötet var i hennes mun och hon sög i sig av Emmas väta. Hon kravlade upp över henne och öppnade munnen för att kyssas. Emma kände smaken av sig själv när Alice med tungan tryckte in en blandning av hennes saliv och Emmas safter in i munnen. Emma svalde vätskan och skrattade till. Hon hade smakat på sig själv tidigare. Både ensam och med andra, hon sög ofta av Oskars fingrar efter att han varit i henne men såhär hade hon aldrig fått smaka på sig själv. Hon trodde att hon gillade det.

Alice slickade sig snabbt ner längst Emmas kropp och gick återigen ner på hennes fitta. Hon stack in tungan i den och slickade upp mot klitoris, förde direkt in två fingrar och ökade direkt till tre. Efter någon minut av pullande hade Emma fyra fingrar inuti sig. Hon kände sig blötare än hon någonsin gjort förut och det kändes som att hon skulle slitas i tu av känslan av fingrarna som pressade sig upp mot fittaket, Alice tog ut handen och lät Emma smaka på den. Hon sög av finger för finger och slickade stönade lågt när hon kände smaken av sig själv.

Alice gick igen ner på Emma och särade på hennes ben så långt hon kunde. Hon böjde ihop sina fingrar så att lång- och ringfingret låg ovanpå pek- och lillfingret och satte tummen under och tryckte långsamt in handen i Emma.
- Du har fem fingrar inuti dig nu, viskade hon och började pulla försiktigt innan hon återupptog slickandet av klitoris. 

För varje stöt in i Emma så böjde hon fingrarna neråt och spred ut dem samtidigt som hon höll den stilla inuti henne. Sakta men säkert formades handen om till en knytnäve. Alice höll handen stilla inuti Emma i några sekunder innan hon försiktigt tog ut den. Långsamt men med ganska hårt tryck körde hon in den igen så att Emma flämtade till.
- Är du ok?
- Ja. Jag tror det, flämtade Emma.
- Försök sätta dig upp och titta. Du har hela handen i dig.

Emma satte armbågarna i madrassen och hävde sig uppåt i sittande ställning. Hon tittade ner mellan sina ben och såg hur Alice underarm försvann upp i henne. Alice började långsamt röra handen med små rörelser utan att dra ut den. Hon böjde handen uppåt och Emma flämtade chockat till när hon såg hur magen buktade ut varje gång Alice rörde armen. När Hon böjde sig fram och hårt och snabbt började slicka henne igen så kunde inte Emma hålla sig sittande längre utan crashade bakåt på sängen. Alice tittade snabbt upp med ett leende innan hon fortsatte slickandet och började samtidigt möta stötarna inifrån med att trycka neråt med handflatan.
- Åh gud! Flämtade Emma till högt och tryckte ihop ögonen.
- Åh fy fan! Ahhhrgh,
- Är det ok? Ska jag sluta?
- Nej! Fortsätt, fortsätt. Jag kommer. Fan jag kommer. 
Alice tog bort tungan från klitoris och höll händerna stilla med tryck från båda sidor. Det var alldeles tyst i några sekunder innan hon dök på klittan och slickade den ännu hårdare än förut.
- Aaaaahhhhhh. Nngg iiih. Good god! Fuck! Vad gör du?! Jävlar. skrek Emma ut samtidigt som hon kom i vad som troligen var den starkaste orgasm hon någonsin fått. 
- Åh. Fy fan, sa hon flämtade efter att hon återhämtat sig i någon minut.
- Mår du bra? Var det för mycket? frågade Alice lite oroligt.
- Det var fantastiskt. Kanske lite hårdare än jag brukar ta det men jag gillade det.

De gick ut i köket igen och drack varsina glas cola innan de gick tillbaka till sovrummet. De gav varandra en snabb god nattpuss och somnade ganska omedelbar. Sedan dess hade de fortsatt att ha sex. De brukade kunna ses ungefär varannan vecka eller så. Oftast så var det inte fullt lika intensivt som deras första gång men de försökte så ofta som möjligt få en hel helgdag ensamma tillsammans där de kunde prova olika saker på varandra. Deras senaste heldag tillsammans hade varit under sportlovet och sedan dess hade de inte hunnit ses alls.

Det var förresten Alice som gett Emma sin dildo. Hon hade fått den tillsammans med en buttplugg i present när hon fyllde sexton i höstas. Sedan dess hade de såklart använt dem båda på varandra. Men nu låg alltså Emma alldeles ensam med en våt och bultande fitta och körde den vibrerande staven ut och in samtidigt som hon lätt två fingrar spela över klitoris. Hon var ganska nära nu. Hon fuktade fingrarna lite med fittsaften och ökade vibrationen till max. Åh. Närsomhelst nu tänkte hon och tryckte in dildon så fort och hårt hon kunde.
- Åhhh. Hu, hon pustade ut. Det var en liten orgasm. Hon var fortfarande nästan lika otillfredsställd som innan. Hon vände över på sidan, stötte sig på ena armbågen och öppnade understa lådan i skrivbordet och plockade fram glidmedel och pluggen. 

Det var inte direkt en liten sak som hon fått i present. 
- Vad du har berättat är den väl strax över Alex storlek, hade Alice skrattat när Emma första gången fått se den. Och hon hade nog rätt i att den kanske var någon centimeter grövre än Alex. Det behövdes en del glid och uppvärmning för att få in den med det samma gällde ju för honom också hade hon tänkt första gången hon på egen hand tryckt upp leksaken av glas i sig. Emma hade ibland funderat över att den just var i glas. Speciellt de gånger hon använt den på Alice och kunnat se rakt upp i henne.

Hon pumpade ut en stor mängd glidmedel i handen och började att noggrant smörja in pluggen. Sedan drog hon upp benen och försökte vinkla upp rumpan så mycket hon kunde för att lättare kunna spruta in glidmedel direkt inuti henne. Hon använde sitt långfinger för att massera in den hala vätskan i sig. När det började bli torrt i öppningen så sprutade hon i mer och använde nu också pekfingret för att värma upp. En omgång till och nu hängde även ringfingret med in i hennes bakre öppning. Hon drog ut handen, sprutade ytterligare lite glidmedel mellan skinkorna och satte dit pluggen. Det gick trögt först men precis när det kändes som att hon skulle bajsa tryckte hon till, muskeln slappnade av och pluggen sögs in. Hon plockade upp dildon som fortfarande låg bredvid henne på sängen, smörjde också in den i glidmedel och vred igång den innan hon satte den mot sin klitoris.

Hon tänkte på senaste (det kändes som sista) gången hon hade haft sex. Det var första helgen i mars och bara någon vecka innan all den här skiten brakade loss på allvar. Nu var det alltså nästan två månader sedan hon fått något och det var alldeles för länge! Särskilt som hon inte gått mer än en vecka utan sex sedan hon började gymnasiet.

Hon hade varit på en stor nationell simtävling i Malmö. Såklart hade William varit där men även Alexander hade lyckats kvala in på en distans. Hon själv hade med nöd och näppe klarat tiden hon behövde för att få vara med. 

Innan hon åkte hade hon inte lyckats fundera ut hur hon hur hon skulle hantera att båda hennes ”älskare” var där. De hade inte pratat så mycket om hur de definierat sig men båda killarna viste att det bara handlade om sex. William hade, nörden som han ändå var, fått för sig något om att de skulle bli tillsammans. Hon hade kort krossat de drömmarna och förklarat att hon inte var intresserad av något förhållande. Hon ville ha mycket och bra sex och ville inte binda upp sig till en person eller ett kön. Hon var beredd på att förlora honom som sexpartner där och då men han tog det faktiskt rätt lugnt. Egentligen hade han ju inte heller tid med någon flickvän. Elitidrottare som han var. ”Män och deras storhetsvansinne” hade hon tänkt men var ändå glad att ha någon att ligga med de helger hon var på någon stor tävling. Helgerna var ju annars Alice eller ibland Oskars. 

Det var så enkelt med dem. Oskar ville inte höra något om de andra hon låg med och ville inte berätta något för henne och med Alice var det helt tvärt om. Även om Alice inte själv var intresserad av att ligga med killar så älskade hon att höra Emma berätta om det. De brukade sitta nakna bredvid varandra och berätta om sina senaste ligg för att sedan testa något av det som lät roligast på varandra.

Det var egentligen först när Emma kom fram till Malmö som hon fattade hur stor tävlingen faktiskt var. Åtminstone hade hon aldrig varit på något liknande förut. Hon var van att själv ta det lilla dieseltåget till Göteborg och på centralen var det inte svårt för henne att hitta Alexander och de andra som skulle ta tåget vidare mot Malmö. Väl framme hade de tagit tåget ut till simanläggningen och checkat in på hotellet som låg bara några minuters promenad därifrån. Ingen av dem hade några tävlingar på fredagen så de drog direkt till hotellet. Ja. Hotellet! Det var nog det största för Emma. Hon hade bara två gånger tidigare bott på hotell när hon tävlat och då hade det alltid varit minst tre i rummet. Den här gången skulle hon bara dela rum med en tjej som hon halvkände från någon av klubbarna runt Göteborg men redan på tåget dit hade hon fått reda på att tjejen lämnat återbud. Hela helgen skulle hon alltså bo helt själv i ett hotellrum. Det var inget lyxhotell precis men vem bryr sig?? Hon hade ett hotellrum helt för sig själv! De nationella helgerna och tävlingarna var ändå betydligt lyxigare än de lokala hon var van vid. Speciellt om vuxna var med. Som den här tävlingen i Malmö t.ex. På deltagarlistan hade hon sett folk födda alla år mellan -05 och -93. Nittiotreorna var fan tio år äldre än henne själv! Hon kände ett stort mått av imposter syndrome när hon tänkte på det.

Hon och de övriga checkade in och tog hissen upp till sina rum. De skulle inte mötas förrän vid middagen. Hon låste upp dörren med nyckelkortet och satte ett urladdat Västtrafik-kort i korthållaren som såg till att rummet fick ström. Första gången hon bodde på ett hotell hade hon nämligen glömt kvar sitt nyckelkort genom att lämna kvar det i hållaren. Någon hade tipsat henne om att använda ett annat kort, typ sitt busskort istället. Så nästa gång glömde hon såklart kvar sitt busskort och fick lomma iväg till skolexpeditionen och be om ett nytt. Denna gång ville hon inte ta några risker utan satte i ett kort som familjen använt på resa till Göteborg någon gång. Tack vare Västrafiks underbara system så stod det väl på en fyra hundra minus eller så. Ingen fara att glömma. 

Emma tittade sig runt i rummet och kände sig upprymd över att ha det helt för sig själv. Det bestod av två enkelsängar med varsina sängbord, två fåtöljer med ett litet bord emellan och ett skrivbord som gick längst med väggen mitt emot sängarnas fotända. Över skrivbordet hängde en liten tv. Väggen mellan skrivbordet och tv:n bestod av en spegel som gick längst med bordskivan och sedan svängde ut på väggen till vänster om det där den blev en helkroppspegel. Hon slog på tvn och sappade runt lite. De vanliga kabel-kanalerna, några danska kanaler, BBC World och några radio-kanaler. Hon lät P3 stå på och gick ut till rummets hall och kollade. Där fanns ett par garderober och en dörr som ledde in till det lilla badrummet. Hon blev besviken av att se att det bara fanns en dusch och inget badkar men i övrigt var allt rätt standard. Hon gick ut till rummet igen och drog ihop de båda enkelsängarna så att de blev en dubbelsäng. Sedan klädde hon av sig alla sina kläder.
 
Hon gillade att gå runt naken men kunde inte göra det så ofta som hon ville. Hon var sällen helt ensam hemma och det var inte så stor vits att gå runt avklädd i sitt eget lilla rum, även om hon såklart gjorde det titt som tätt. Hon kunde sitta vid sitt skrivbord utan kläder och plugga och många kvällar låg hon naken på sängen och kollade på film eller serier. Dock var hon ju alltid tvungen att dra på sig något så fort hon skulle lämna rummet om än bara för att ta en kopp kvällste eller en smörgås. 

Hon gick runt i rummet ett tag och öppnade lådor och garderobsdörrar utan att hitta något av intresse. Till sist satte hon sig på sängen, bullade upp några kuddar mot väggen och började ta selfies och helkroppsbilder genom spegeln.  När hon tagit typ tjugo bilder valde ut en som hon blev nöjd med. På bilden syntes hennes ansikte och det blonda håret som hängde rakt bredvid de små brösten. Vårtorna syntes tydligt spetsiga och rosa. Hennes mage såg platt ut och hon särade på benen så att det gick att se rakt in i hennes smått öppna fitta. Som alla som tävlade i simning var hon slätrakad överallt på kroppen förutom huvudet. Det handlar inte om mode utan mer om att minska friktionen i vattnet. Hon skickade bilden till Oskar och Alice och båda fick samma meddelande. ”Wish it wasen’t so empty between my legs” följt av några hjärt-emojis. Hon visste att Oskar var på väg i buss till en match och förväntade sig inte att han skulle våga svara förrän senare under kvällen men svaret från Alice kom väldigt fort.
“Better invite those dicks to your room then, haven’t you?”
”Those dicks? Not just one of those dicks but both of ’em”?”
“Yea. Don’t tell me you haven’t thought about it!”
“Thought about what? Like having a thresome?”
“Yea. Trodde det var en av dina fantasier.”
”Joooo. Men alltså. Vet inte.”
”Vadåå. Hur ofta har du två villiga killar på samma ställe? Tror du de skulle klaga?”
”Haha. Näää. Fast William kanske ändå inte har tid eller ork.”
”Fuck him then! Eller fuck Alex blir det väl om nu William har något som är viktigare”
Emma log.
”Hm. Kanske”
”Kom igen!! Ha kul! Få massa kuk!”
”Vad får du ut av att övertala mig till att ha trekant”
”Jag får höra en sexig story nästa gång vi ses”
”Haha. Vi får se.”

Jo hon hade fantiserat om att ha sex med fler personer än en och tanken på fler killar hade alltid känts mer lockande än fler tjejer. Tänk två killar som bara brydde sig om henne. Kanske skulle bjuda in bägge två till rummet ändå. Att hon inte tänkt på det som en möjlighet? Det hade ju löst problemet. Varför välja en när du kan ta båda? Hon trodde knappast killarna skulle klaga men bangade den ene fans ju alltid den andre. 

”Trekant it is then.”
”Nice! Skicka bilder!”
“Haha. Yea right :P”
Alice skickade tillbaka en emoji föreställande en kamera.
”Fuck off! You don’t like cock anyway!”
“Yes I do! In pictures”
“Youre a weird lesbian you know that right”
“That’s why you love me”

Egentligen hade hon ingen aning om de skulle vara intresserade eller inte. William kanske inte alls kände för att ha sex den här helgen. Han hade tävlingar under stort sett hela lördagen och hon trodde även han hade några grejer på söndagen. Han simmade olika distanser och behövde tid att ladda både innan och emellan. Om något skulle hända var det nog lördag kväll om han inte var för slut eller kände att han behövde ladda. Hittills hade han inte tackat nej dock. Kanske var det så att han, trotts allt snack om att alltid sätta simningen först, inte riktigt kunde säga nej till den blonda, smala sextonåringen från Göteborg.

“yea. right” Emma la till ett ansikte som räckte ut tungan, la ifrån sig telefonen på sängbordet och reste sig. Tiden hade flugit iväg och det var dags att göra iordning sig för middagen. Det kunde bli en intressant helg.

Hon gick upp ur sängen och gick in i badrummet och klev in i duschen. Hon tvålade in sig ordentligt och tvättade håret med ett fuktande balsam. Varför skulle William säga nej egentligen? Hon visste att hon inte var modellsnygg men hon såg bra ut och hittills hade hon ju fått alla killar hon ville ha i säng. Det gav henne ett visst självförtroende. Dessutom var det ju inte vad som helst han skulle klara att säga nej till. Han skulle säga nej till en trekant. En trekant med en söt blondin som han visste mer än gärna tog hans kuk analt och sedan sög honom tills han sprutade i hennes mun, över hennes bröst eller i hennes ansikte. De hade provat alla tre. De hade knullat i en bastu, i en relaxavdelning och mitt i natten vid poolkanten när de bodde på en konferensanläggning med egen femtiometersbassäng. Satsa på simning eller inte. Det fanns ingen som helst rimlig anledning att tacka nej. Inte någon Emma kunde komma på i alla fall. Men helt säker gick det ju inte att vara.  

När hon var klar torkade hon försiktigt håret med en handduk innan hon drog på sig en av hotellets morgonrockar. Hon plockade fram värmeskydd ur sin necessär och smörjde in det i håret och torkade det med hotellets hårtork. Hon la ett lättare lager smink, tog lite glans på läpparna och började måla sina naglar i en mörkt röd nyans. Hon klädde sig i en svart klänning som slutade strax under knäna. Under tog hon på sig ett par svarta läggnings ett par matchande strumpor och klev i ett par vita ballerinaskor. Hon ta ner mobilen, plånbok, kondomer, glidmedel och mer smink i sin handväska. 

Hon tog hissen ner till receptionen och satte sig och väntade i en mjuk soffa och kollade in alla som gick in i restaurangen. De flesta var helt okända för henne men ett och annat halvkänt simansikte kunde hon se bland alla som gick in för att avnjuta kvällens middag. De flesta var klädda i betydligt enklare kläder än hennes men hon kände för att festa till det lite. Vissa av de mer rutinerade deltagarna tittade mot henne där hon satt med benen i kors. De undrade säkert vad hon var fören person och vad hon gjorde där. Åtminstone trodde hon det.

Efter några minuter såg hon Alex och en annan kille komma gående. Hon trodde sig minnas att han hette Anders eller Olof eller något annat gubbigt. Han var några år äldre än henne och hon hälsade snabbt på honom innan hon började snacka med Alexander. Efter ytterligare några minuter kom deras tränare ner tillsammans med två tjejer i tjugoårsåldern. De gick in i matsalen och hittade snart det bord som var reserverat för dem. 

Emma tittade runt i lokalen. De satt längst inne vid väggen och hade ett stort fönster på ena sidan. Hon satt på en stol på ytterkanten och försökte se ut förbi de andra men det var redan bäcksvart utanför. Mitt emot henne satt Alex, bredvid henne satt den ena av de två tjejerna och den andre satt mitt emot den första. Längst in mot fönstret satt tränaren och Anders-Olof. Hon kollade mot bordet närmast dem och såg några killar som verkade vara runt tjugotre eller kanske tjugofem. De såg på det hela taget ointressanta ut. Vid bordet satt också en tjej som kanske var strax över tjugo eller några år äldre. Hon hade kort blont hår och ett sött hjärtformat ansikte. Hon såg ut att vara något längre än Emma. Hon var klädd i en t-shirt med en lagtext på danska. ”Helsingør Simselskape” stod det på magen. 

Alexander tycktes också ha plockat upp att deras bordsgrannar var från Danmark. Han lutade sig fram över bordet och viskade.
. Vad heter marsipangris på danska? 
- Va?
- Mandelmassenasse, svarade han och fnissade.
Hon gav honom ett roat leende.
- Yea. Right. Eller så int’.
- Vad heter det då.
- Marcipan gris.
- Va? Sjukt mycket tråkigare.
- Jo. Men daska är ett sjukt tråkigt språk också, sa hon kanske en aning för högt.
- Ja. För svenk är ju så jävela morsamt, sa en av de totalt intetsägande killarna på någon form av halvsvenska.
- Nai. Men det är mullig og förstå seg på. 
- Så du pröver på att snacke dansk du? Han lät inte imponerad.
- ja. För di är så att bestomor är dansk och om du icke försår ett skid af va hun sier blir du netop tvingat att läre deg det som börn. Det är en dritesprag som är omuligt för alle mensker. Danske börn lär seg snacke senare fördi att det att ni aldrig lärt er A R T I K U L E R A, avslutade hon på svenska. Den äldre tjejen skrattade road medan killen såg mest irriterad ut.
- Det är väl alltid bra att vare tvåpråkig, fortsatte han på sin dansksvenska.
- På danska och svenska? När skulle jag få användning av det?
- Phf. God lycke i tävlingen då, sa han och vände sig bort. Hon kollade mot den äldre tjejen som också vänt sig bort från deras bord.
- Ok. Kanske gick på lite väl hårt där. Förlåt, sa Emma tillräckligt högt för att de skulle kunna höra om de ville.
- Det är ok, svarade tjejen med ett leende. 
- Han tränger att någon trycket till ibland.

Emma blev räddad av att hennes egen tränare tog till orda från andra änden av bordet. 
- Jaha. Välkommen till Malmö då. Vad roligt att vi även i år har några som kvalificerat sig till Svenska Grand Prix.  Jag hoppas att vi får se strålande resultat från er.
- As if, mumlade Alex
- Jag vet att några av er inte riktigt nått toppen ännu men kom ihåg att det är tidigt i er karriär och ni är här för att lära er. Om några år är det ni som är den nya William Svensson eller Alva Österberg. Då är det kanske ni som är våra nya svenska hopp.
- Som sagt. As if, mumlade Alex så att bara Emma hörde.
De båda viste att de var helt ointresserade av att nå eliten. De gillade att simma, det var kul att tävla men det här var fan inget jobb. Det var inget de ville spendera resten av sina liv med. Något eller några år till kanske sedan fick det räcka. När ungdomsåren började ta slut och de var tvungna att göra ”vaaaaalllleeet” med stort V visste de båda att de skulle säga nej. William och Alva kunde få köra på om de ville men Emma och Alexander var inte intresserade!

Deras förrätter dukades in och Emma kollade på sin talrik med någon slags kål, vinägrett, tofu och lite frön. Det såg rätt gott ut. Många av de äldre åt kött men de flesta unga åt veganskt. Emma själv var mer en vegetarian men hade verkligen inget problem med att inte få mjölk eller ägg i maten. Hon kollade mot det danska bordet där den söta tjejen och den störiga snubben fått in likadana portioner som henne. Det tog kanske fem sekunder, absolut inte mer, innan snubben började berätta om hur han blivit vegan för träningens skull, hur svårt det var att hitta bra vegansk mat i Danmark så han brukade åka till Sverige, hur han träffat ”radikale vänstre män” i Malmö och därför lärt sig lite svenska. Emma suckade inombords, mötte den söta tjejens blick och himlade med ögonen. Vad var det med män och att prata som att den kommit på något världsomvändande som troligen kommer frälsa hela planeten från sina synder, skapa världsfred och rädda universum från den slutliga förintelsen? I synnerhet om det var saker halva planeten redan kommit på före dem. 

Emma gjorde sitt bästa för att tränga undan mannens bullriga röst (varför kan danska män bara prata i två tonlägen? Alltid det bullriga eller det pipiga; aldrig något mellanting) och lutade sig över bordet mot Alex.
- Planer för helgen då?
- Jadu. Att försöka komma så högt upp som möjligt antar jag, se om jag kan hänga med något trevligt folk och sova, antar jag. Du?
- Typ samma. And get laid också.
- Låter nice och görbart. Kanske inte i kväll men imorgon. Behöver verkligen sova i natt men kan inte tänka mig att jag gör något vettigt på söndag, sa Alex och log brett. 
- Inte jag heller, skrattade Emma.
- vad är det som är kul? Hördes helt apropå Olof-Anders fråga rakt över bordet.
”Men for fuck sake” tänkte Emma. Varför ska folk envisas med att lägga sig i privata samtal.

- Danska, svarade hon vilket fick Alex att bryta ut i ett gapskratt som snart och helt oförklarligt smittade alla andra runt bordet. De satt och skrattade i någon minut utan att fatta vad de egentligen var roligt.
- Vad var det som var så kul? frågade deras tränare tillslut.
Emma tittade på Alex utan att riktigt veta vad hon skulle säga. Alex tittade in mot bordet och sa högt.
- Vet ni vad ”när lammen tystnar” heter på danske?
- Nä? Svarade tränaren och Anders-Olof samtidigt.
- När fåren håller sin keft.
Hela bordet exploderade av skratt åt det dåliga skämtet. 
- Asså. Fy fan vad dåligt, skrattade tjejen som satt bredvid Alex
Emma tittade ursäktande mot det danska bordet och såg hur den söta tjejen småfnissade lite. Lyckligtvis verkade den bullriga basröstsnubben inte uppfattat något. 
- Heter den verkligen så? frågade tjejen som satt bredvid Emma.
- Troligen inte men jag har ingen aning, svarade hon och kunde fortfarande inte riktigt hålla sig för skratt.

Förrättstallrikarna dukades av och en varmrätt av tjocka skivor morötter, någon hasselbackspotatis (Emma hoppades på att det var veganskt smör) en kall sås som smakade havreyoghurt och lite grönsaker ställdes in. Det här var verkligen inte i klass med förrätten tänkte hon och kollade runt på vad köttätarna fått. Samma typ av potatis, någon bit kött och en, troligen rätt mager, bea. ”Så hit sträckte sig alltså kockens fantasi. Undrar hur snubben förklarar det här eftersom att vi svenskar tydligen är så jävla bra på vegansk mat”. Emma suckade irriterat och lät maten för stunden tysta mun. När hon var klar såg hon att de flesta köttätare tycktes ha lämnat köttet och bara smakat lite på såsen. Kolhydrater först, i guess.

Efter middagen så gick alla tillbaka till sina rum. Emma och Alex sa hej då till varandra med en kram i hissen innan de fortsatte åt varsitt håll.

Det första Emma gjorde när hon kommit in på sitt rum var att klä av sig naken igen och kasta sig på sängen. Hon plockade upp sin mobil och bläddrade igenom notiserna. Lite nyheter om TöntIdiotjimmys förbannade dumpuckoresa till Grekland, någon Sifo-mätning som visade att svenskar fan var rasister hela högen och så coronasiffror från Italien. Inget att bry sig så mycket om med andra ord. Hon skrattade lite åt att danskarna skulle visa sin mello utan publik.
- Fan vad lame, suckade hon. Å andra sidan hade väl det danska bullret fått spel om någon av svenskarna nämnt Corona. Fast om de nu var så jävla rädda så borde de väl knappast satt sig på tåget till Sverige från första början.

Hon öppnade Signal och kollade om hon fått något svar från Oskar. Han hade skickat tillbaka en bild på sig själv i bar överkropp och skrivit.
”I wish i could have my face between those legs. I would lick you and stimulate your clit till you came. Then I’d fuck you doggy till we both dropped.”

Emma log när hon läst klart meddelandet. Oskar var söt, han var bra på att knulla men han var verkligen inget bra på att sexta. Hon förde in sitt vänstra pekfinger i sin fitta, satte telefonen rakt framför och tog en närbild som hon skickade tillbaka till honom. ”Sounds nice!” skrev hon. ”Blir i alla fall något fint för honom att vakna till” tänkte hon, drog täcket över sig och släckte ljuset. 

Rummet var perfekt för en god natts sömn. Svalt, mörkt och en skön stor säng. Emma brukade inte vara så värst nervös innan tävlingar men just nu kunde hon inte riktigt sova. Hon låg vaken och tänkte på hur hon rent logistiskt skulle ordna allt. Försöka få tag i William, messa honom, starta en gruppchat och bjuda in båda kilarna? Stämma träff med båda utan att säga något kanske? Nä. Det kändes verkligen inte schyst. 

Hon satte utan att riktigt tänka på det handen över fittan och smekte runt den. Hon blötte fingret och satte över klitoris och lät den spela över den. Hon förde in ett finger i sig. Hon var lite småvåt men var egentligen lite för trött för att få igång sig själv. Dessutom behövde hon verkligen sova.
”Skulle haft en womanizer eller något” suckade hon.
Hon klev upp ur sängen och gick bort till sin väska. Hon rotade fram en liten vibrator och la sig ner igen. Hon förde in pekfingret i sig igen, skruvad upp vibratorn till medelhastighet och satte den mot klitoris. Hon började röra två fingrar i sig.
- Ooohh,
Hon blundade och såg Alice framför sig och tänkte på hennes sköna tunga och fingrar. Hon snabbade på sitt pullande och ökade styrkan på vibratorn till max.
- Iiiiiihhiii.

Den korta, och nästan lite slumriga, orgasmen blev den lilla avslappning som behövdes för att hon slutligen skulle kunna somna. 

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Nightcare

Det är inte helt lätt att bygga ett helt kapitel nästan uteslutande på tillbakablickar på gamla minnen. Framför allt om det bara är där sexet är. Jag har försökt mig på det själv, med varierande framgång. Men jag tycker att du fixar det ganska bra, även om det skevar lite.
Hon har en sjukt sexig backstory. Emma.

8/1, 2021 kl. 18:53