Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/1, 2021 kl. 17:01, av mx55

Spelregler och Hemligheter

Del 6 av 10 i serien EMMA En sexuellt frustrerad tonåring

Emma har precis haft dominant sex med sin storebror Hannes där även lillebror Filip blandats in. Nu pratar syskonen ut! Hur har Filip lärt sig att ha sex? Vad har hänt Alice och varför har hon försvunnit? Och vilka regler ska gälla med Hannes?

Stort tack för all fin feedback hittills. Det uppskattas verkligen! Fortsätt gärna att skriva kommenterar! Både om vad ni gillar och kanske inte gillar. Kanske läge att spara avsnittet som en favorit så att du kan återkomma till serien när du har mer tid att läsa? Du får också jättegärna ge en tumme upp.

Jag rekommenderar som alltid att läsa de tidigare delarna för att förstå vad som hänt. Del ett är ganska mycket setup med lite sex, del två är sex mellan Emma och två killkompisar medan syskonsexet börjar i del tre. 

---

- Vad är det som händer?
Emma och Filip satt nakna bredvid varandra på hans säng medan ännu ett avsnitt av Modern Family rullade på tv:n.
- Jag har pratat med Hannes.
- Oh. Hur gick det?
- Han var värre än dig i början. Snackade om hur dålig han var och allt. Men så kom han på andra tankar och ja, tog mig hårt där bak. 
- Ok? Filip drog på munnen och gjorde ett lite skrattande ljud.
- Ja. Och så vägrade han låta mig komma och sa att jag inte fick göra det förrän du kom i mig.
- Och du lydde det?
- Ja. Alltså jag hade ju kunnat strunta i det men det var kul. 
- Hm. Fast inte helt ok.
- Nä. Eller alltså. Jo. Om vi typ kommit överens om att vi har ett sådant förhållande.
- Som i typ dominans?
- Ja. Antar att han skulle kunna bli min DOM eller något i den stilen. Han försökte smiska mig men jag sa ifrån så jag kan ju styra om jag vill. Det var en kul grej att inte få komma men jag hade ju kunnat vägra. Eller?
- Jo. Jag tror det. Han gillar sådant där men har aldrig gått över gränsen, vad jag vet … Men jag gillar det inte, fortsatte han.
- Okeeej? Vad är det du inte gillar? Vill du typ stoppa mig från att ha sex med honom?
- Nej, nej! Varför skulle jag vilja det?! Men om han blir din DOM så vill jag inte vara del av något uppdrag. Bara det.
- Ok. Ska säga det. Tänker att jag borde sätta upp regler åt honom också. 
- Hm. Som jag fattat det ska ni göra det tillsammans men om du är ny på det här så kanske det är bäst att du bestämmer.
Emma satt tyst och såg på sin lillebror.
- Du. Hur vet du allt det här? Hur har du blivit så bra på sex? Du är jättemysig och vet precis vad du ska göra. 
- Hihi, tack, sa han generat.
- Men hur??
Han tittade ner i madrassen och sedan på tv-skärmen
”You have your fans, I have mine. And one day, your fans are gonna work for my fans.” sa den nördiga Alex till sin storasyster. Filip skrattade. Emma tittade också hon mot tv-skärmen och log. Sedan såg hon på sin lillebror igen.
- Så. Hur vet du allt? Vad Hannes gillar?? 
- Jag. Alltså. Ehm. Det är, han tittade ner i madrassen och drog tag i täcket. Han gömde sitt ansikte bakom det och la sig ner på sängen. Emma tyckte han nästan såg ut som en liten boll. Hans överkropp doldes av täcket men benen stack ut nakna. Hon tyckte att det lät som om han grät. Hon la sig ner bredvid honom, la armen över hans överkropp och tryckts sig så nära honom hon kunde. 
- Men älskade finast du; hur är det? hon hade aldrig sagt att hon älskade någon av sina bröder men självklart gjorde hon det. Inte romantiskt såklart. Inte ens efter sexet hon haft med Filip även om hon kände att deras band definitivt höll på att stärkas eller förändras. Hon grävde fram lite av honom och strök handen över hans hår. Han var genomsvettig och skakade. Hon sa inget mer, frågade inget. Hon bara låg där bredvid sin lillebror och höll om honom. En storasyster som tröstade sin ledsna, förkrossade lillebror. Han reste sig upp och drog täcket om sig. Han hulkade fortfarande lite och torkade ansiktet med en bit av sängkläderna. Han bet sig i läppen och tryckte ihop ögonen. Sedan tittade han rakt på sin storasyster.
- Jag ligger med Frida.

- Frida?? Hannes Frida?
- Ja
- Och du har gjort det ett tag?
- Ja.
- Men hon är …
- Tjugofyra
- Men. Det är ….
- Inte ok. Nej, sa han och snörvlade.
- Hur? Vad hände?
Filip ryckte på axlarna.
- De hade väl haft någon session eller något. Hannes åkte iväg till Kvänum för att fixa pizza som någon aftercare eller något i den stilen och hon var väl fortfarande in it, eller något.
- Var det ett … Som med mig?
- Uppdrag från Hannes? Fyllde han i och Emma nickade.
- Nää. Han vet inget. Om han gjorde det hade han väl typ haft ihjäl mig. Eller kanske inte. 
- Men alltså. Är de? Typ ett par? Jag har aldrig fattat det. 
- Det gör nog inte de heller. Eller alltså. De har ju hängt ihop i, typ snart tre år va? Han fortsatte.
- Hon är väl det närmsta flickvän Hannes någonsin haft och han är det närmsta pojkvän hon haft, tror jag. De är liksom typ, öppna? Han är inte otrogen med dig och hon är inte otrogen med mig eller någon av killarna hon drar hem från kårpuben eller vad hon nu gör.
- Och du har aldrig berättat för någon? Inte ens en kompis?
- Va? Nä, sa han och skakade på huvudet.
- Vad ska jag säga? Att Hannes tjej ligger med mig? Vem skulle tro på det? Alla skulle tro att jag spelade cool! Att det var något sjukt jävla flex! Men det är inte coolt. Han hade pratat högt, nästan skrikit men det sista sa han med liten, sprucken röst. Tårarna började rinna igen.
- Nä, sa Emma och skakade på huvudet. Det är inte coolt. Det är helt jävla fucket up
- Jag vet! Han snörvlade till.
- Liksom. Hon har aldrig tvingat mig men …
- Hon är vuxen, sa Emma mjukt. Hon pluggar på högskola du går på högstadiet. Det är …
- Ja. Men jag tycker ju om det. När vi gör det … 
- Men hon kommer bara till mig när hon har tröttnat på gagballs, att bli smiskad, att bara bli påsatt där bak. När hon tröttnat på engångsligg i götet eller booty calls från skolan. Då kommer hon till mig och får releafe. Han började gråta igen.
- Och nu kommer du göra samma sak. Jag kommer vara fast i att vara någon jävla avlastningsknullare åt Hannes subs!
- Nej, nej. Jag kommer aldrig göra så. Jag lovar. Hon slog armarna runt honom och kramade honom hårt. Hon strök honom över kinden och pussade bort tårarna. 
- Jag kommer aldrig behandla dig så. Du kommer alltid vara min första och viktigaste sexpartner. Åtminstone i det här huset.
- I det här huset? Han gav ifrån sig ett leende bland alla tårar.
- Ja. Alice kommer alltid att komma först. Ingen kille är viktigare än henne. Jag dumpar vem som helst som på något sätt står i vägen där. Men annars är du nog nummer ett. 
- Hur många fler finns det?
- Några stycken. Hon brukade säga åt folk att skita i hur många om de frågade. Oskar ville inget veta och både Alexander och William hade fått höra att de skulle skita i det och leva längre. Men det tog emot att ge honom samma behandling. Det var så mycket som var annorlunda med Filip.
- Det är William och Alexander från simningen och så Oskar men honom vet du ju om redan. Jag hade någon grej med Nils, Ninas storebror. Men ja, det gick över när jag träffade Oskar.
- Nina?
- En klasskompis.
- Ah. Så om du fick rangordna dem då?
- What? Nää. Men det kan jag väl inte.
- Fuck, Marry, Kill?
- Haha. Eh. Fuck Oskar, Marry Alexander och Kill William. 
Hon blundade en stund och tänkte.
- Oskar är sex. Bra sex men bara sex. Han har varit många firsts för mig men det är bara fuck. Alexander har jag känt i flera år och när jag väl ger upp simningen så kommer jag nog kunna göra rätt mycket för att ha kvar honom som kompis. William. Well. Han är inget superbra ligg men he gets the job done. Senast vi sågs så pushade jag nog honom långt utanför hans comfort zone, det var kul.
- Hurdå?
- Jag ordnade en trekant med honom och Alex. Det slutade med att de dubblade mig. Det var första gången. Sedan spenderade jag typ två månader med att fantisera om att göra det igen och så …
- Kom vi?
- Haha. Ja. Mina två räddare i nöden. 
- Look. Jag verkar kunna ta vilken kille som helst och pusha honom till att knulla mig till utmattning om jag vill. Det är kul! Jag älskar det.
- Men du kommer till mig när det blir tråkigt? Han backade undan från henne.
- Nej. Filip! Du ger mig något jag inte visste att jag saknat. Det är inte … releafe. Det är sex. Fantastiskt skönt och mysigt sex med någon jag bryr mig om och som bryr sig om mig. Typ som med Alice fast en kille. Jag kan dumpa Hannes och hitta någon annan som honom men jag kan aldrig hitta någon som Alice eller dig. Förstår du?
- Jag tror det. Han såg fortfarande lite reserverad ut och satte sig inte nära henne igen. 
- Jag kommer inte komma till dig för att få plockas ihop när Hannes kört över mig. Han får sköta sitt eget jävla aftercare! Jag kommer inte komma till dig för att jag vill ha något de andra inte ger mig. Jag kommer till dig för att jag vill ha det du har och för att jag inte vill ha det från någon annan kille. Ok?
Han svarade med en liten nickning. 

Hon slog ut med armarna och öppnade sin famn för honom. Han flyttade sig närmre och lät sig omslutas i av henne. De tryckte sina kroppar hårt mot varandra länge. Det var en sådan där kram som kunde vara för evigt. En kram som var sådär hård och känslosam så att det kändes som att världen runt om bara försvann. Som om rummets konturer bleknade och möblerna runt omkring dem försvann i en suddig dimma. När de väl släppte varandra så höll de kvar händerna på varandras axlar och bara tittade på varandra. Tills sist så släppte Emma Filip och la sig tillrätta på huvudkudden. Filip la sig bredvid henne och sträckte ut sin arm och hon la sig på den och lutade sitt huvud mot hans axel. De låg bara där och småtittade på tv:n. De höll varandra i handen och trasslade in sina ben i varandra, lät deras fötter stryka längst med benen eller över den andres fotsula. När deras föräldrar väl kom hem vid åtta så tog de på sig sina kläder och gick ner till köket. 

Erik och Elisabet hade fått jobba över och de hade stannat på vägen och plockat med sig indiskt. De var alla samlade i köket. Hannes satt och pratade om spelet han och en kompis byggde och om hur han suttit halva dagen och försökt hjälpa en kompis med en kartapp som hon höll på att bygga. Efter middagen gick hon till sitt rum och pluggade någon timme innan Elisabet kom för att säga god natt. Hon satt uppe och kollade nyheter i ytterligare halvtimme innan hon la sig för att sova. 

--- 

Torsdag! 
- ”Ärtsoppa och punsch till lunch!”, sjöng Emma på en påhittad melodi.
Det blev dock varken någon punsch eller ärtsoppa för henne men hon lyckades faktiskt skaka fram ett paket med pannkakor ur frysen. Hon värmde upp fyra stycken och vräkte på drottningsylt och massvis med socker. Mamma och pappa hade alltid varit galan över att hon åt pannkakorna så men var det några föräldrar här? Nä! Det var det inte. Så Emma tänkte äta sina hur fan hon ville. 

Hon hade bestämt sig för att ha på sig ordentligt med kläder efter gårdagens händelser. Fram tills hon bestämt sig för hur allt skulle se ut så ville hon inte ge Hannes några idéer. Hon behövde lite downtime. Kanske från dem båda. Fast nej. Hon kunde inte ha downtime från Filip. Hon ville verkligen ha honom i sig igen. Hon förstod inte hur hon någonsin skulle kunna ta paus från honom. Efter avslutat lunch gick hon tillbaka till sitt rum och drömde sig igenom eftermiddagens lektioner. Det var rätt segt. 

När Filip kom hem så satt hon i tv-soffan och drack en kopp te. Hon hade fått sina föräldrar att beställa hem PG Tips till henne när de lagt veckobeställning hos Ica och hon njöt nu av en rejält stark kopp engelskt te med mjölk och socker. Det var inget fancy te, inget flott alls. Små pulveriserade teblad som producerade en omedelbar bäcksvart vätska. Det här var vad britterna drack! Inget jävel där hade hört talas om Lipton. Hon rös av bara tanken.
- Hej, sa han. Vad gör du?
- Äh. Glor på nyheter.
- Har det hänt något viktigt?
- Nä. Inte direkt.
- Can I join you?
- Yes. I think you’re able to do that and also you may.
- Jättekul! Du kanske skulle bli engelsklärare?
- Hmpf. Skriver upp det på listan över möjliga karriärer.
- Skulle du vilja jobba som lärare? Eller har du andra planer?
- Jag har ingen aning faktisk! Vad vill du bli när du blir stor?
- Jag vet inte, svarade han och satte sig tätt intill sin syster.

Hon la armen om honom och han la huvudet mot hennes bröst. Hon satt och strök honom över håret och lekte med det lilla som fanns att leka med. Han var korthårig, nästan snaggad och hade ett ganska långsmalt ansikte. Han var ganska spinkig och som henne blek i huden. Om han haft glasögon hade han varit urtypen av en nörd. Hennes fina nördiga lillebror.

Hon hasade ner sig i soffan och satte fötterna mot vardagsrumsbordet så att hennes knän pekade uppåt.
- Jag ser inget, klagade Filip.
- Flytta på dig då. Eller flytta benen om du kan.
- Han tog tag i Emmas ena ben och böjde det utåt för att sedan göra det samma med det andra. Han låg kvar med huvudet mot hennes bröst och lät ena handen smeka henne längst med låren och över knäet. Han nådde inte längre men la också han upp sina fötter på bordet. Han la ena benet över hennes smalben och lät sin fot vidröra hennes. De satt så i kanske en halvtimme. Hon liggande med benen som en fjäril och han sittande bredvid henne. Han satt på hennes vänstra sida och lät sin högerhand långsamt glida längst med hennes båda lår och upp över magen samtidigt som han ibland strök över hennes nakna fötter med sin. Det var inte bara otroligt mysigt det fick Emma att bli riktigt kåt. Att något så litet kunde vara ett förspel. Hon som inte hade förspel. Hon blev möjligen uppvärmd men det här var på riktigt. Det var mys. 

Hon pussade honom på huvudet och han reste sig från hennes bröst.
- Hej.
- Hej, svarade hon och lutade sig fram och gav honom en puss. Han besvarade den och böjde sig över henne. Det var en konstig böjd vinkel där han satt bredvid henne med överkroppen vinklad över hennes överkropp. Fötterna var kvar på bordet men hade lämnat hennes.
- Kan vi gå till ditt rum? frågade Emma.
- Kan vi gå till ditt? svarade han. Det är mysigt där inne.

Hon nickade och Filip reste sig från soffan. Emma följde efter honom in på sitt rum och när de kom in satte de sig båda på sängen. Filip lutade sig över henne och gav henne en till kyss. De satt upp på sängen och hånglade ett tag innan de släppte varandra. De tittade på varandra en sekund och fnissade. 

Filip tog tag i hennes vänstra ben och lyfte det så att det stod i en båge på sängen. Han satt bredvid henne och smekte längst med de jeansklädda smalbenen och ner till den bara foten. Hon lutade sig bakåt och han ställde sig på knä vid sängen och förde foten till sitt ansikte. Han lutade den uppåt och kysste på fotsulan och precis nedanför tårna. Han drog tungan glipan mellan stortån och de övriga innan han sög in den i munnen. Han slickade med tungan runt den och kysste henne sedan längst med fotens ovansida innan han tog in de fyra övriga tårna i munnen och sög på dem. Han lutade foten uppåt, Slickade längst med den smala sidan av foten tills han kom ner till hälen som han slickade runt, upp över fotsulan igen och till inbuktingen där han öppnade munnen och försiktigt bet till. 
- Oh.

Emma hade varit tyst under behandlingen men blivit våtare och våtare allt medan han slickade och kysste henne. Han släppte foten och drog med båda händerna längst med smalbenet och ner mot hennes rumpa. När han kom precis bredvid hennes fitta kände han hur hon skakade till. Hon förväntade sig att han skulle göra samma med andra foten men istället satte han handen över fittan och cirkulerade med högerhanden över jeansen. Samtidigt höll han uppe benet. Hon böjde det lätt så att det la sig på hans axel.

Han lutade sig framåt och Emma följde efter med sitt ben så att foten nu mer låg mot hans rygg. Han drog upp hennes ljusblåa linne och slickade på hennes mage och ner i naveln. Hon darrade av upphetsning och mest av allt ville hon kasta av sig sina kläder och be honom knulla henne hårt men hon behärskade sig. Hon lät Filip styra det här. Det var plågsamt men samtidigt fantastiskt.

Han knäppte upp hennes översta byxknapp och skymtade de svarta trosorna därunder. Han ryckte upp de övriga knapparna och drog försiktigt ner dem och la dem på golvet. Han smekte henne återigen längst med benen och förde den högra foten till sitt ansikte och slickade på den. Han stannade där mycket kortare tid den här gången och gled med tungan ganska raskt ner till hennes trosor. Han drog in andan och satte tungan mot dem. Med ett finger tryckte han in tyget så att det buktade in i hennes öppning. Emma kunde inte hejda sig utan tryckte hans huvud mot hennes skrev. Han följde efter och stoppade precis vid troslinningen. Han tog tag i kanten med tänderna och drog tyget utåt och släppte.
- Aajje, skrattade hon.
Han satte båda händerna på hennes ben och lät tummarna mötas över hennes öppning. Han strök med dem ut åt sidan med ett milt tryck om Emma kände hur hennes blygdläppar gled isär något. 
- Yyyyee, gnydde hon.
Han lutade sig över henne och kysste henne snabbt. Hon försökte pressa honom emot sig men han höll sig stående. 

Med en lätt puss på magen var han tillbaka med munnen över trosorna. Han satte tummarna mot båda sidorna och började att dra ner dem. Emma böjde upp rumpan för att göra det enklare för honom att dra dem av henne. Han reste sig upp och höll hennes ben rakt upp i luften. När trosorna nådde fötterna använde han munnen för att dra dem den sista biten och satte sedan hennes fotsulor mot varandra och tog in så mycket av hennes tår som möjligt i munnen. Emma gnydde och lyfte armarna i en skakning.

Filip kysste sig ner längst med benen igen och stannade med munnen över hennes fitta. Han böjde benen så långt han kunde över henne tills hon låg med knäna över brösten. Smalbenen böjdes framåt igen så att hon hälarna låg precis ovanför hennes skinkor. Fittan låg öppen för honom men ändå lite hoptryckt. Han slickade med tungan från hennes bakre hål och upp mellan de lätt bulliga blygdläpparna och upp mot klitoris. Han stannade med tungan där och började röra den över den lilla knappen. 
- Iiiihhhe.

Han satt på golvet nedanför hennes säng och höll fast hennes ben med händerna, Hans tunga spelade över klitoris men i övrigt rörde han inte fittan. 
- Aaaaahh, oooohh, faan, suckade hon.
Han ökade farten ännu lite mer på tungan och det gav omedelbar effekt.
- Ja, ja, snälla! Fortsätt så!
Han fortsatte slicka ihärdigt och Emma gnydde i tysta stötar.
- Ih, ih, yh, aaaaahh, suckade hon medan hon kände hur Filip pressade tungan mot hennes klitoris och sedan ena handen över magen.
- Aaaaaarrrgh. Faaan! Ohh. Jaaa

Filip fortsatte att slicka henne med full kraft. Han lät tungan spela hårt och snabbt över hennes klitoris. 
- Oooohh, yyyyyh, uh, uh, aaargh.
Plötsligt blev hon helt tyst och spärrade upp ögonen. Hon kände fittan pulsera och hur saften flödade ner mot öppningen. Efter ett sista slick på hennes klitoris öppnade sig fittan helt och hennes sekret sköts ut i en hård stråle.
- Aaaaaaaaaa! Skrek hon ut i rummet. Hon hade först varit helt tyst och nästan chokad men så fort kroppen började skaka så började hon också skrika samtidigt som hennes fitta sköt ut två mindre strålar vätska till ur henne. 
- Ooooooohh. 

- Helvete, suckade hon när hon tillslut började komma ner. 
Hon hade fått sprutorgasm förut men bara vid analsex. Det var något med att hennes G-punkt satt så långt bak som gjorde att hon fick så stora orgasmer när någon tog henne där bak. Åtminstone var det så hon fattat det när hon googlat runt. Det här var första gången hon fått en utan något i analen.
- Tack, pustade hon ut. Det var fantastiskt. 
- Varsågod, svarade han och reste sig upp från sängen.
- Vänta! Vart ska du?
- Tror jag borde gå. Mamma och pappa kan vara hemma snart.
- Nej! Gå inte. Jag vill ha dig i mig.
- Senare
- Nej! Ingen jävla lek nu. Jag vill ha dig!
- Det är igen lek, lovar. Vill inte att de kommer hem när vi har sex bara.
- Snälla! Kooom!
- Men. Mamma och Pappa?
- ”Hej Siri. Var är mamma?”
“Söker efter Elisabet Johansson”, svarade en syntetisk kvinnoröst från hennes skrivbord. Hon delade såklart inte sin position med sina föräldrar (hon var väl inte sju heller?!) men hennes föräldrar hade behändigt nog glömt att slå av den funktionen på sina iPhones. Det betydde att alla övriga familjemedlemmar kunde se var de var någonstans. En karta dök upp på Emmas låsskärm och hon höll upp telefonen mot honom. På kartan sågs en blå prick som befann sig någonstans på Riksväg 49 mellan Varnhem och Axvall.
- Det är lugnt, sa hon. De är inte här på en halvtimme.
- Ok. Bra, sa han och drog av sig sina svarta jeans och sin mörkblåa polotröja. 
Hon la sig tillrätta på sängen och särade på benen och han la sig ner över henne. De kysste ömt varandra och han styrde sig in och började röra sig.
- Åh. Filip! Så jävla skööönt, suckade hon.

Han började röra sig långsamt med långa drag i henne. Han halvsatte sig upp och satte ihop hennes ben som de varit när han börjat slicka henne och lyfte dem sedan upp lite. Han satt på knä och såg ner mellan dem där hans rakade kuk åkte in och ut i hennes helt kala fitta. Han älskade att ligga med sin syster! Han älskade allt med hennes kropp, med hennes personlighet och att han kunde göra det skönt för henne och att hon samtidigt bekräftade honom och fick honom att må så bra.

Han satte hennes vänsterfot mot munnen igen och samtidigt som han knullade henne så slickade och sög han på den. Han växlade fot om vart annat och hörde hur Emma gnydde under honom.
- Åh. Jaaaa. Faaan. Åh jag älskar när du suger på mina fötter. Hmmmm.
- Fortsätt knulla. Jaaaaaa. Faaaaan.
Han såg hur hon satte handen över sin klitoris och snabbt lät fingrarna spela över den. Han ökade takten något och just när hon började skaka ökade han takten och gjorde kortare stötar.
- Åhhhh. Jaaaa. Fyll mig Filip! Kom i mig! Jag vill känna hur du sprutar mig fuuuuuull! Aaaahhhhhahhahahaah.
Hennes ansikte förvreds i njutning och Filip tryckte sig in en sista gång och släppte iväg sin sperma. Han rörde sig lite ryckigt medan stråle efter stråle sköt in i henne. Han hade byggt upp ett rätt stort lager under tiden han myst med och slickat henne. Han kastade sig fram över henne och hon tog emot honom. De kysstes lite till och kramades. Hans kuk låg fortfarande kvar och han rörde sig lite och kände hur han gled lätt i hennes fukt och hans egen sperma. Hon saxade benen runt honom och han började stöta i henne igen allt medan de fortsatte att kyssas. Trotts att han precis kommit kände han att det snart var dags igen och han stannade upp i henne. Hon tryckte till med hälarna mot hans skinkor så att han kom ännu lite längre in i henne innan han tömde den sista delen av sin uppdämda säd i henne. Han rullade av och hon lyfte upp telefonen och öppnade iPhonens Hitta-app och uppdaterade kartan. Både hennes mamma och pappa var någonstans på E20 och hade precis passerad den lilla pricken Vinköl vilket innebar att det inte borde dröja mycket mer än fem minuter innan de var framme.
- Fan. De har åkt förbi Vinköl
- Vad gör de där?
- Nej alltså inte inne i Vinköl utan ute på E20.
- Fan! Då är de här närsomhelst!
- Ja. Vad gör vi?

Filip sprang naken och med fortfarande spermakladdig kuk ut ur hennes rum och in i sitt. Själv låg hon kvar på sängen och andades ut. Samtidigt som hon hörde bilen köra upp mot huset fick hon ett mess från Filip
”Vem tar duschen först?”
”Du tror jag. Du är minst kladdig. In med dig fort och spola av dig så kan det se ut som du varit där ett tag. Jag går in efter”
”k”
- Det var nära ögat, sa hon till sig själv i en pustviskning.

---

Emma stökade undan fredagsmorgonens lektioner iförd en röd tight t-shirt och ett par svarta hipsters. Hon skickade ett mess till Alice och frågade hur hon mådde men försäkrade att det inte var någon press att svara, sedan skickade hon ett till Lola och frågade skämtsamt om huruvida hon var tillåten att gå ut och slutligen ett till Alex där hon mest frågade vad som hände. 

Vid lunch så tog hon på sig ett par svarta mjukisbyxor och gick ner till köket där hon mötte hannes. Han satt vid köksbordet och knattrade på sin MacBook. 
- Hej Lillasyster, sa han glatt.
- Inte idag, svarade hon bestämt och gick fram till köksbänken där en kanna kaffe stod och blev till bläck i kaffebryggaren. Hon bredde två runda polarbröd med ost och gurka och satte sig vid köksbordet.
- Vad skriver du?
- Jag behöver dokumentera processen kring vårt spel så tänkte att jag skulle fly rummet lite. 
- Smart. Jag kanske också skulle sätta mig här och plugga, eller ute, eller i biblioteket.
- Ja. Det är rätt skönt att komma ut ur rummet ett tag. Du har väl suttit instängd hos dig i typ två månader nu?
- Ja. Men jag har ju allt där.
- Som vad? Du har ingen monitor eller hur? Så bara din Mac och laddaren.
- Gör du skillnad på Mac och pc? Är de inte bara datorer?
- En PC är en dator och en Mac är en Mac.
- Vad gillar du bäst?
- Hm. PC för att de är billiga och grymma för spel. Mac för att de är fantastiska att jobba med. Gillar att skriva på den här och typ programmera på den stora. Men hade velat ha en stationär Mac för att programmera allt annat än spel.
- Hänger du med förresten? han tänkte att han varit hyfsat tekniskt trotts allt.
- Hackintosh? frågade hon utan att svara på hans fråga om teknik. 
- Jo. Funderat på det men routern står ju nere i biblioteket och tror inte mitt wifi-kort stöds.
- Köp ett pci-kort som stöds eller dra nätverk över el? I värsta fall ett USB-stick.
- Alltså hur vet du allt det här?
- Hm. Oskar är, när han inte spelar fotboll, en rätt stor nörd. Men Hackintosh googlade jag upp när jag blev avundsjuk på hans Mac i nian. Gjorde inget med det men körde Windows över USB3 på min gamla Surface. Skolan låste ju fan ner allt. 
- Alltså du är …
- Allmänt bäst och awesom. Tack! Jag vet.

Hon hade två nöjen vad gällde killar Ett: att få dom att knulla henne sönder och samman och två: att slå dem i tekniskt kunnande. Kanske borde hon valt teknik i alla fall men gud vad tråkigt. Samhäll var intressant och roligt. Programmering (hon hade kunnat lite innan Alice drog med henne till Göteborg) var roligt och utmanande för hjärnan och att ta sig runt datorproblem och brandväggar fick henne att känna sig smart. ”God. I’m such a Ravenclaw”.

Hon satt och tittade på sin bror i några minuter medan han fortsatte skriva. 
- Du Hannes. Hur började vi det här egentligen?
- Hm. Vad?
- Ja. Det vi och Filip håller på med. 
- Att ha sex menar du?
- Ja. Vad tänkte du när …?
- När? Nä. Jag vet inte? Tänkte väl inte riktigt.
- Va? Tänkte inte riktigt? Klart du tänkte något.
- Alltså …. Hannes såg plötsligt väldigt osäker ut.
- Så här, sa Emma och fortsatte. 
- När jag satt i poolen så var jag kåt och tydligen för trög för att be er vänta på mig. Sedan så tappade Filip sina shorts och jag tänkte att det var roligt så jag drog av dina också. När ditt ollon ändå var inom räckhåll så bet jag i det. Det var dumt, men oskyldigt. Eller hur? När du tryckte dig in i min mun så tänkte jag att jag borde slå till dig men sket i det för jag ville verkligen ha sex och när vi nu ändå börjat kunde vi lika gärna köra på. Jag sket i vem det var. Jag tyckte faktiskt att det var jobbigt först när du sa lillasyster för att jag ville kunna tänka att det bara var två killar, vilka som helst. Ok?
- Så. Hur tänkte du? För du tänkte! Kom inte med skit om att du bara gjorde eller att kuken styrde för kuken har inget centralt nervsystem som kan flytta dina ben framåt.
- Eh. Sant. Hm, Hannes funderade.
- Vanligtvis när någon står med öppen mun mot min kuk så vill hon att jag ska trycka in den.
- Förstår. Du tycker ändå inte att det varit bra att fråga?
- Jo. Men alltså. Emma. Det behövs inte. Typ varje gång jag har sex så är det bestämt i förtid. Vi har gjort upp plats, tid, vem som gör vad och med vem. Så länge ingen säger stopp så kör vi enligt planen.
- Men det fanns ingen plan här? 
- Nä. Det är därför det inte borde hänt. Jag borde inte kört på som att det fanns någon.
- Så du har aldrig sex utan att det är planerat? Blir inte det tråkigt?
- Blir en dans tråkig för att du övat in koreografin? 
- I guess. Men aldrig? Inte ens med Frida?
- Jo. Jag och Frida har spontant sex ibland såklart men oftast kör vi med planerade scener och typ regler. Hon introducerade mig till den här världen och vi har lärt oss den tillsammans. Det är så vi funkar.
- Okeej? Då får vi sätta upp regler då. Och i framtiden hade det nog varit bra om du trotts allt faktiskt frågade först även om någon har sin mun vid ditt ollon, sa hon och reste sig.
- Jo. Jag vet. Det var inte så smart.
- Nix. Men det är ok Hannes. I get you. I think.

Hon gick upp till sitt rum igen och satte sig vid datorn, jaja Macen. Egentligen så var hon och Hannes ganska lika, tänkte hon. Hon hade velat prova så många grejer att hon nästan helt hoppat över det fumliga ”vad håller jag ens på med”-sexet och hade nu ett sexliv hon tänkte att folk i typ trettioårsåldern fantiserade om. Hon visste inte hur mycket sex Hannes haft innan han träffade Frida men det verkar som att han också hoppat över en hel del vaniljsex och kanske lite väl fort kört igång på mer avancerade grejer. Var det så konstigt att det gick fel ibland? För dem bägge? 

Ändå var det något som inte riktigt höll i hans förklaring. Emma kunde inte riktigt sätta fingret på vad det var men det var något som saknades. Varför skulle det funnits någon plan? Varför gick det så snabbt att kalla henne för lillasyster? Var det något Hannes rollspelet med någon annan eller hade han rent av haft fantasier om henne? För henne hade det ju varit ren frustration. Hon hade inte brytt sig om vem det var hon låg med, inte just där och då i alla fall, men det verkade ju ha varit annorlunda för Hannes. Eller? Han kallade henne för syrran och när väl Filip hängt på så kallade han honom för lillebror, eller om det var brorsan. Hon kunde inte skaka av sig känslan av att det här var något Hannes fantiserat om. Att han faktiskt fantiserat om att ha sex med henne, kanske till och med tillsammans med Filip. Att han spelade ut en scen. 

Hon hade inget emot det som hänt och hon var ju väldigt nöjd med hur det utvecklats men på något vis hade det känts bättre om det var resultatet av sexuell frustration snarare än något någon av dem aktivt fantiserat om. Hon suckade och drog igång engelsklektionen. ”Vilken soppa de skapat ändå”, tänkte hon. 

För en gång skull var hon lite tidig och fick vänta på att både Lisa och hennes klasskompisar skulle droppa in. De hade fått i uppgift att göra en muntlig presentation kring de två månader de haft distansundervisning och prata allmänt om deras syn på lockdown versus keep open, eller the Swedish model om de så ville. Hon kände sig rätt säker på sin presentation. Hon hade den svenska nyhetsrapporteringen och nyheter från BBC, både World och inhemsk i Storbritannien. Dessutom hade hon ju det bästa av allt; förstahandsuppgifter från Lelah. En tjej i samma ålder som henne själv som levde i ett helt nedstängt samhälle. Ja. Hon kunde ju inte berätta om alla ”konsekvenser” men ändå. 

Emma höll sin dragning på strax under fem minuter. Hon pratade lugnt och på en klar och ganska neutral engelska, Lelah tyckte den var söt. Hon hade två dialektala grejer för sig dock. Hon sa brittiska å snarare än amerikanska a. Åsom istället för Asom. Och så gick det inte att säga No utan att låta som en överklassbracka i Downton Abbey. ”Noe!” Hon lyssnade sedan på Alice som pratade med en klart amerikansk accent. Nästan så att det gick att tro att hon var från någon stad på den amerikanska västkusten. Hon tänkte att Lelah antingen skulle bli förundrad, eller totalt galen, om hon någon gång fick höra det.

”Jag visste inte att du hade kompisar i England. Någon du träffade förra året?”
Första meddelandet från Alice handlade alltså om hennes redovisning på engelskan?
”Jaa. Träffade faktiskt henne på nätet för bara någon vecka sedan.”
”Åh. Coolt! För engelskan?”
”Nä. Vi snackade annat på ett forum och så slidade hon in i mina DM:s”
”Myyys”
”Men Alice. Hur är det med dig?”
”Jag vet inte. Har du lust att prata? Gammal telefon-prata?”

Emma rotade fram ett headset ur skrivbordslådan. ”Hoppas det är laddat”, tänkte hon. Hon hade inte behövt sina Bluetooth-snäckor på evigheter nu. Hon pekade på det lilla ”hundbenet” (såklart visste hon att det var en gammaldags telefonlur) och bläddrade fram Alice kontakt. Hon pratade annars bara i telefon med sina föräldrar eller simtränaren. 
- Heeeeej, hörde hon Alice röst.
- Jag har saknat dig!
- Jag har saknat dig med! Vad händer?
- Jag vet inte. Det är helt … ja … galet, inte sjukt
Emma skrattade.
- Det är lugnt.
- Men det är helt galet! Jag fattar inte vad som händer faktiskt och jag vågar inte prata med någon. 
- Men hur är det?
- Du vet Emy? Tjejen i stallet?
- Som du har haft the hots för sedan du gick i åttan?
- Ja. Precis hon, Alice skrattade.
- Vi hade sex!
- Grattis.
- Tack. Antar jag. Det var helt sjukt. Eller alltså. Det började med att vi snackade som vanligt om hur segt det var att inte få gå till skolan och hur alla hanterade råden olika. Hennes mamma är typ som dina, skitstrikt. Min morsa tycker att det är onödigt om jag drar till Götet men att gå och handla är i alla fall lugnt. Jag hade säkert fått hänga med dig också om dina föräldrar gått med på det.
- Good to know.
- Haha. Ja. Om du nu … Äh.
Hon fortsatte.
- Så jag sa något i stil med att om det nu inte vore för pandemin så hade det varit nice att ta en fika eller något och att hon kunde komma hem till mig först och duscha om hon ville. 
- Nice move, flikade Emma in.
- Wasn’t it though? 
- Hon sa i alla fall att det lät mysigt, alltså på riktigt, MYSIGT men att det ju inte gick. Men så när vi var klara i stallet och skulle ställa av oss grejerna inomhus så tryckte hon upp mig mot väggen och kysste mig. Liksom helt utan förvarning! Hon sa att vi ju lika gärna kunde vara här istället.
- Okeeej? Vad gjorde du?
- Kysstes tillbaka! Vi typ slet av varandra kläderna på överkroppen och drog ner ridbyxorna. Vi gjorde hela hästtjejs-grejen och behöll ridstövlar på. Det var skitläckert!
- Mmmmm. Kan se det framför mig. Dig i bara stövlarna. Mums!
- Kände mig jävligt het. Hur som helst så började hon fingra mig och försökte få in ett finger där bak. Det gick ju inget vidare men hon hade tydligen med sig glid och hon fick i alla fall in två fingrar. Efter det så ville hon att jag skulle göra på henne och jag fick in typ hela handen i henne. Jag kunde nästan fista hennes röv!
- Wow! Tror inte jag fixar det!
- Vi kan nog träna ditt lilla rövhål ska du se. Du brukar ju kunna få upp rätt stora saker där.
- Hm. Kaaaaanskee. Fast nä. 
- Ok. Så jag står med ena handen i hennes röv när hennes fucking lillasyster kommer in. Du vet Miranda, Filips crush.
- Jupp. Hon försöker få honom att bli vegitarian.
- Lyckas hon?
- Ja. Det verkar så.
- Han måste falla hårt för henne.
- Kanske. Eller så vill han impa på mig och Greta också.
- Varför vill han impa på dig?
”Ja varför?” tänkte Emma.
- Så vad hände sedan? Blev det stelt?
- Nä! Det är det som är det sjuka. Hon drog ner sina ridbyxor och ställde sig framför Emy som sträckte ut tungan och började slicka henne. Fatta! Hon slickade sin lillasyster!
- Okeeej. Vad gjorde du då?

”Det här händer inte”. Emmas hjärta bultade så att hon trodde att det skulle sprängas. Vore ju typiskt att behöva hämtas upp av pappa och köras till mamma på akuten.
- Skulle du hata mig om jag sa att det var hett? frågade Alice med tyst röst.
BADUNK, BADUNK, BADUNK, BADUNK. ”Nu svimmar jag” tänkte Emma och satte sig på sängen. Det kändes som att hjärtat skulle ramla ut genom bröstet. Vad fan höll på att hända här? 
- Det var det, sa Alice tyst. Det var skithett.
- Vi flyttade oss så att Miranda kunde ligga på en bänk och jag fortsätta att pulla Emy i röven. Tillslut fistade jag hennes fitta samtidigt som hon slickade sin lillasyster. Det var hur coolt som helst! Hon sprutade över fucking jävla allt och när hon var klar och jag drog ur mig ur henne var hennes lillasyster där och slickade rent mina händer. Hon sög på fingrarna som varit i sin storasyster! Och vi var ju knappast rena någon av oss. Du blir liksom rätt svettig och gross av att vara i ett stall.
- Jag veeet. Det är därför jag inte följer med dig dit.
- Men du ville börja med ridning sa du?
- Ja. Om sådant här händer så är det nog fan värt det.
- Jag har ridit sedan jag var sex. Hur ofta har det här hänt?
- Förhoppningsvis aldrig under de första typ nio åren.
- True. Så en gång på två år då. 
- Hyfsade odds. Var ni klara där? Emma satt på sängen och hade dragit av byxorna. Telefonen hade hon slängt på täcket och hon körde in två fingrar i sig. Hon var redan rejält våt.
- Pullar du dig? frågade Alice.
- Eeeh. Kaaaanseee.
- Du går igång på det här?
- Jaaa! Jättemycket! Vad hände sedan?
- Så Miranda slickade av mina händer och sedan kysste hon mig och körde upp några fingrar i min blöta fitta. Det var skitcoolt. Jag har aldrig haft en trekant förut och det här var liksom så udda. Två systrar! Sedan tog hon ner ett ridspö från väggen och sa att det inte var tillåtet för storasystrar att slicka sina lillasystrar och att hon därför måste straffas. Emy stönade skithögt när hon blev smiskad. Det var jätteuppenbart att hon gillade det. 
- Oh. Wow! Jag fattar inte grejen med smisk men nä. En storasyster ska väl inte slicka sin lillasysters fitta antar jag. 
- Nä. Hon ska ju inte det … Tycker du att jag är äcklig som var med? Jag stoppade inte dem, jag gick inte därifrån, jag var fucking med när två systrar hade incest!
”I-ordet”, tänkte Emma och rykte till av obehag. Sedan hon skrev på reddit hade hon inte tänkt på det ordet. Det där som faktiskt beskrev det hon och hennes bröder höll på med. Hon sa att hon hade sex med sina bröder, att de höll på men inte … nä, hon kunde inte tänka det. 
- Fast måste en tänka på det? På det ordet?
- Va? Det är ju det.
- Jo. Men det låter så … dåligt. Så fel.
- Eller så behöver det inte vara någon värdering i det. Kollade på reddit och folk som håller på med syskon kallar det ju faktiskt för det.
- Okeeej. Har du reddit?
- Nä. Har inget konto men kollar runt ibland. Skulle ändå inte våga skriva något, speciellt inte om det här. Dessutom är det inte mina syskon. Men ändå. Du tycker alltså inte att jag är äcklig? Att de är äckliga? Att jag är galen om jag säger att jag vill vara med dem igen?
- Nej, nej. Det är förbjudet. Sure. Men skitupphetsande. 
- Jaa! Att det de gör är förbjudet är liksom det som gör det så spännande. Att de bjuder in mig till deras hemlighet liksom. Inte bara berättar för mig utan vill att jag ska vara med. Fast det var inte planerat såklart. 
- Nä. Kanske inget de pratar om innan.
- Jo. De har legat med varandra jättemånga gånger! De har fått mig att lova på allt jag har kärt och tror på att inte berätta för någon levande eller död varelse. Jag får inte ens anförtro min katt! 
- Men du berättar för mig?
- Emma Johansson. Jag har, strikt sett, barnporr med dig. Bilder på oss båda när vi fingrarna i varandras fittor. Du kommer inte skvallra för någon.
- Touche. Men säg inte så. Du kan kanske argumentera för att incest är ett värdeneutralt ord men … ja …
- Ok. Nä. Du har rätt. Förlåt. Det var lågt.
- It’s allright. 
- Så. De har alltså legat med varandra ett tag och så berättade de att deras två storebröder också har legat med varandra. Som två killar då. Och när de alla fyra upptäckte det så började de ligga med varandra. De har gjort fucking everything med varandra. 
”Hmm. Interesting”
- Wow! Har ni träffats något mer?
- Nej. Men vi har tänkt att ses igen. Ska bara hitta ett bra tillfälle. Är du säker på att du inte tycker att det här är sjukt?
- Alice! Det här är jättehett. Jag blir skitkåt av att höra dig berätta om det. Jag vill höra allt om vad du och Emy och Miranda gör med varandra.
- Ok. Tack. Förlåt att jag inte hört av mig på så länge. Jag borde vetat att jag kunde litat på dig. Jag älskar dig Emma
- Jag älskar dig med Alice. På riktigt! Du är bäst!
Det var tyst i luren en stund.
- Hallå? 
- Jag är kvar, svarade Emma.
- Bra. Trodde det bröts.
- Nejdå, Emma samlade kraft. Hon andades långa och djupa andetag.
”Nu andas vi i en fyrkant”
- Hur är det? Säker på att du är ok?
- En sekund. Alice. Jag måste berätta. Jag, jag, jag eh.
- Jag lier me mna bröder
- Va? Vad sa du?
Emma drog in ett djupt andetag.
- Jag ligger me …
- Du ligger med dina bröder? Med Hannes och Filip?
- Vilka andra bröder har jag?
Det blev tyst igen. Skulle Alice lägga på. Skulle hon hata henne. Skulle hon berätta för någon. Hon hade varit med Emy och Miranda men det kanske var annorlunda.
- Du är fan helt otrolig Emma.
Sa hon det med avsmak eller med ett skratt? Beundran eller äckel? Emma kunde inte uppfatta det.
- Varför har du inte berättat något? Hur länge då?
- Har inte vågat. Typ en vecka. Sedan tisdag förra veckan. 
- Hur?
- Jadu. Jag var kåt och typ besatt av dubbelmackor
- Jag är också besatt av dig och dubbelmackor. Jag vill ha tillbaka filmen.
- Du kan få den i en VeraCrypt. 
- Taaack. Så? Du fick Hannes och Filip att dp:a dig?
- Nä. Inte riktigt. Jag satt i badtunnan och hade det trevligt med min plugg och en dildo och så kom de förbi och …
- Hahahahah. Du är fucking tjejen i badtunnan! Eller hur? Avbröt Alice och bröt ihop i en skrattattack. 
- Eh? Sa Emma lite tvekande. 
- Om du inte fattar vad jag pratar om borde du läsa hennes story på reddit och typ skriva till henne.
Då klickade det för Emma. 
- Guuuuud. Så du läste den. Fuck! Ja. Det är jag som är ”tjejen i badtunnan”.
- Varför gick du inte bara upp? ”Hej killar! Kan ni vänta bakom huset en stund så jag får gå upp?”
- Venne. Var dum och kåt typ.
- Yea. Obviously. Men bra resultat ändå.
- Eh. Lol ja. 
- Så. Har det löst sig? Har ni legat mer? 

Emma berättade om allt som hänt sedan förra veckan. Hon gick runt i rummet med en snäcka i ena örat och lättade sitt hjärta totalt. Allt om hur fint det var när hon äntligen låg med Filip igen, om ångesten kring Hannes och hur hon måste sätta upp regler kring deras förhållande, om allt om hur hon träffat Lelah och sett henne och Simon. Hon berättade till och med om Frida och Filip
- Konsekvenser av lockdown som du inte nämnde.
- Nää. Liiiite för extremt för engelskan eller hur. 
- Fast Lisa kanske hade blivit lite horney? Lätt värt det. Hon är verkligen sjukt söt.
- Asså. Du och äldre kvinnor. Fast trettio-nånting och sexton är föööör stor åldersskillnad, tycker du inte?
- Jo. Faktiskt. Som Frida och Filip. Det är inte ok!
- Hm. Jag vet inte. Liksom. Det är klart att han mått dåligt av det och känner det som att han bara är någon att gå till när Hannes blir för mycket men …
- Emma! Om Filip varit Filippa och Frida varit Fredrik. Om han var 23 eller kanske till och med 22?!
- Jo. Du har rätt.
- Men …
- Ja …
- Du måste ta hand om honom. Lova det.
- Jag vet. Jag kan inte lova att jag inte kommer ha sex med bägge på samma dag men jag kommer aldrig springa till honom när Hannes är klar med mig. Jag kommer alltid sätta honom först. Han är så värd det.
- Bra! Fast alltså. Du och dina bröder. Miranda och hennes syskon. Vad är det för jävla inavelsbyggd vi bor i?
- God knows, svarade hon och de båda skrattade

- Fast Emma vet du? Frågade Alice efter några sekunder
- Nä. Vadå?
- Klockan är fem.
- Fuuuuuuck! Matten!
- Slutade för mer än en timme sedan.
- Helvete. Vad gör vi?
- Skyller på att internet gick ner.
- Alltså. Hela internet kan inte ha gått ner men våra bredband kanske, svarade Emma. Och hur troligt är det att det var bara våra bredband som gick ner?
- Jajajaj. Detaljer. Och hur ska skolan bevisa att det inte var så?
- Trueee. Får väl köra på den om någon frågar.
- Och du. Vi måste, måste, måste ses snart, avslutade Emma.
- Ja. Verkligen! Vi får ordna något!
- Hm. Älskar dig.
- Älskar dig med. Puss!
- Puss.
Emma tryckte till den röda cirkeln och samtalet kopplades ner. Wow! Hon behövde tid att smälta det här.

--- 

Hon pratade inte något alls med Hannes under hela helgen. Lola hade svarat att de faktiskt fick gå ut nu för tiden och hur några skolor öppnat upp igen. Inte gymnasier och högskolor dock. ”Som här då” hade Emma svarat. 
”Je. But you guys live dangerously though. At least according to the danish media”
“Yea. Every news outlet in the world seems to think that. Well. I don’t know. We’ll se in the end I guess.”
Emma var glad att de börjat kommunicera igen och det verkade som om engelska var språket som gällde. Lola hade frågat om Emmas farmor och om hon visste hur hon hade det och om hon var i riskgrupp. Emma visste att hennes pappa Face Timade henne ibland och kollade om allt var bra. Hon höll sig hemma och fick mat levererad via näthandel. Snart sjuttio men ändå på nätet. Hon hade ingen dator men väl en iPhone. Emma var lite imponerad. 

På lördagskvällen käkade familjen tacos och Emma och hennes bröder hängde några timmar framför den stora tv:n och spelade Mario Kart. Det var alltid kul och de var hyfsat jämna spelare. Inget sexuellt. Bara syskon som spelade tv-spel. Hon var glad att de fortfarande kunde göra sådant.

Annars spenderade hon helgen mest för sig själv. Hon gick i cirklar på sitt rum och funderade på hur hon ville ha allt. Hon sökte runt och läste på om olika BDSM-inriktningar. Om doms och subs, om att kalla varandra för daddy, master och annat. Hon gillade inte att bli slagen eller att bli kallad nervärderande saker. Hora, slyna och liknande gick fetbort. Om någon någonsin sa något liknande om henne skulle han mötas av en hård jävla örfil och sedan vara blockad för resten av livet. Visserligen hade hon själv kallat sig för slampa, hon och Alice kallade varandra det ibland, men om inte hon började så var det inte ok. Lillasyster och Storebror var jävligt konstiga tilltal för dom och sub men det var ju det de gick igång på. Hon hade läst om någon som hade det som ett rollspel under en scen. Hon kände nästan likadant även om det ju ändå inte var det. Det var på riktigt. Eller snarare. De var syskon på riktigt men allt annat var en lek. 

Det var också viktigt för Emma. Hannes ägde inte henne! Han kunde inte tvinga henne till något. Han kunde försöka ge henne uppdrag men hon kunde alltid säga ”glömma det” och typ räcka ut tungan. Dessutom fick uppdragen aldrig mer inkludera andra än henne själv och honom. Makten var på låtsas. Hon visste inte hur Frida gjorde det men för henne var det en viktig grej. Gick han inte med på det så blev det inget. Försökte han något ändå skulle hon eller Alice se till att han fick spotta ut både tänder och pungkulor. Och safeword? Många på reddit gillade verkligen det och kände sig styrkta i att kunna använda dem och att det inte var något farligt. I alla noveller hon läst var safewordet något farligt, något du använde en gång och så var allt över, för alltid. Så verkade lyckligtvis inte verkligheten fungera. Ändå gillade hon inte riktigt idéen. Som någon skrev på tumblr: ”om allt känns skit och du känner att dina gränser passeras och du börjar få ångest; hur ska du komma ihåg att skrika McDonalds?”. En bra partner fattar ändå skillnaden mellan ”Neeej storebror du får intee” och ”Seriöst. Det här funkar inte. Vi måste ta en paus”. Hennes safeword var därför HANNES. Kallade hon honom det så var det dags att ta en paus och kanske sluta. 

Hon satte sig vid datorn (hon vägrade att kalla den Macen) och öppnade Messengerappen.
”Du Hannes. Jag har funderat lite”
Hon redogjorde sedan för alla sina tankar.
”Ok. Låter rimligt. Kan jag föreslå grejer utanför det här?”
”Självklart. Har du något?”
”Inte nu men kanske senare ;)”
”Ta det utanför scen bara. När vi inte har sex.”
”Såklart. Justera regler görs ALDRIG i mitten av en session.”
”Mmm. Går det bra om vi messar?”
”Absolut! Jag och Frida kör mycket av vårt planerande i på mess. Vi känner att det fungerar bättre än att prata. Vi kan tänka efter mycket mer och när vi ses är det bara att köra igång.”
”Make sense”
”Så. Får jag initiera en scen?”
”Ja. Men samtidigt om jag ska säga nej så blir det väldigt tjatigt. Vill inte behöva köra ’inte idag’ hela tiden.”
”Förstår det. Om jag säger ’Hej Lillasyster’ och du svarar typ ’Hej Hannes’ eller bara ’Tja’ så vet jag. Jag tar inte illa upp eller blir ledsen.”
”But it will get old verry, verry fast.”
“Me knoowz. Jag vet bättre än att tjata mig till sex. Trust me. Om du inte säger Storebror tillbaks så släpper jag det i någon dag eller två. Kanske längre beroende på om du visat något intresse. Hoppas få samma från dig. Om inte annat kan vi snacka om det utanför om vi kanske vill ha en längre paus eller om när det är ok att testa igen.”
”Sounds good. I like”
”Så vi är cool? Allt känns bra?”
”Ja. Det känns bra. Jag har aldrig provat det här men jag tror att det kommer bli kul.”
”Vad jag sett hittills så verkar det här helt klart vara din grej och då kommer det bli skitkul! Och om det känns dåligt så är det bara att säga till så ser vi om vi kan fixa det eller om det är bäst att bara sluta och gå vidare.”
”Great! Och ja. En sak till. Jag förväntar mig ordentligt aftercare! Ok?! Du kan inte kasta över det ansvaret på Filip. Du måste plocka upp mig! Du måste få mig att må bra! Du kan inte lämna mig som en trasa. OK??!!”
”Okeej. Jag är inte skitbra på den biten faktiskt”
”You dooooon’t saaaay” tänkte Emma.
”Han mådde faktiskt skitdåligt! Det var jättelångt ifrån det sex vi brukar ha själva. Kändes inte alls bra. Du får lära dig! Vi kanske kan jobba på det tillsammans?”
”Helvete. Förlåt. Var inte alls meningen. Jag ska försöka. Jag har behövt ta tag i det här skitlänge. Frida var den som invigde mig i det här och för henne har det ofta varit lugnt. Jag ska kolla runt och be om råd. Tack för att du sa till!”
Emma hade god lust att berätta om varför det var så lugnt för Frida att inte få ordentligt med mjuk uppmärksamhet efteråt men lät bli. Någon gång kanske. Hon ville verkligen.
”Bra, Då kör vi!”
”Yes. Jag längtar redan Lillasyster.”
”Mmmm. Jag med big bro’ (det räknas också btw) men inte riktigt än.”

--- 

Emma satt i köket och åt frukost tillsammans med Hannes och deras föräldrar. Det var måndag morgon och P4 Skaraborgs halvnionyheter hade precis avslutats. 
- När började P4 spela så här bra musik? frågade Erik ut i rummet. Trodde de spelade musik för gamlingar.
- Du är gammal pappa, svarade Emma. De har bara bytt ut spellistan så att den passar de som är gamla nu. 
- Outch. Tack för den.
- Men det är sant! När var den här låten populär?
- Hm. Måste varit typ 99 eller 00 någon gång tror jag.
- Så en tjugo år sedan ungefär? Hur gammal var du då?
- Eh. Tjugosex.
- Precis. Då var du P3-målgrupp. Nu är du P4-målgrupp. Bara att leva med det.
- Men. Det känns så gammalt.
- Japp. Du blir inte yngre pappa men vi älskar dig ändå.
- Ja men fint det i alla fall. Skönt att höra att ens tonårsban älskar en. Inte alla föräldrar som får höra det.

Elisabet skulle jobba delade pass större delen av veckan. Det innebar i detta fall 10-14 och sedan 18-22. ”Jävla skittider!” Hade hon muttrat. Erik skulle å sin sida köra 12-22. Just idag valde de att samåka för att hinna spendera någon tid tillsammans, även om den var i bilen. Emma kollade på klockan som nu visade kvart i nio och tänkte att det nog var dags att gå upp till rummet och starta upp datorn och se att allt funkade. Hon drog bak stolen och reste sig upp.
- Har du verkligen inget annat att ta på dig? frågade Elisabet lite skarpt.
- Vadå? sa hon och tittade på sina benvita nästan genomskinliga stringtrosor med spets. Det gick tydligt att se hennes nyrakade venusberg. 
- Det är inte som att min underkropp syns i webbkameran ändå eller hur?
- Nä! Men du kan ju kanske tänka på oss andra här hemma. 
- Va!? Så jag kan inte få gå runt bekvämt? Det är väl typ enda fördelen med att plugga på distans. Att jag slipper bry mig om trånga kläder. 
- Har du något problem med min klädsel storebror?
- Va? Nä? Inga problem.
- Se! Och det är han som är hemma!
Hon stormade ut ur köket och gick klampandes upp för trappan. Hannes följde efter och stannade henne vid sin dör, la handen över trosorna och strök längst med de bara skinkorna och in mellan benen.
- Storebror har faktiskt klagomål på Lillasysters klädsel.
- Jasså. Vad har du att klaga på då, sa hon retsamt och tog tag i hans hand och la den rakt över fittan.
- Du har för mycket kläder på underkroppen. Det är fortfarande något framför analen och på tok för mycket tyg över fittan. Storebror vill ha konstant åtkomst till lillasysters lilla fitta och röv, sa han och började trycka på mot hennes öppning  
- Mmmmm. Jag förstår hur du tänker. 
- Åh, åh, ha, stönade hon tyst. Tänk på mamma och pappa.
- Jag vet. Så fort de har åkt bara.
- Hmmm. Kan inte bärga mig.  

Hon drog sig loss från Hannes grepp och gick in på sitt rum där hon omedelbart tog av sig trosorna och la dem på sängen. Med bar underkropp satte hon sig vid sin dator och startade upp den. Efter att Apples karakteristiska ton spelats och linjen under äpplet gått hela vägen började hon logga in på allt. Hon öppnade mail, teams, word och loggade slutligen in på dexter. Just som hon skulle koppla upp sig mot matten såg hon en notis glida in från höger på skärmen.
”Are we on then?”
”We are verry much on!” svarade Emma Hannes.
“Jag har lunch fem I elva. Var redo i köket då!”

Hon försökte koncentrera sig på matten men lyckades verkligen inte. När föreläsningsdelen var över och det var tänkt att de skulle jobba enskilt tog hon upp telefonen och skrev till Lelah. Hon redogjorde snabbt för utvecklingen med Hannes och berättade att hon fortsatt ligga med Filip och om hur hon verkligen ville visa honom att han inte bara var en retreat. Hon skrev också till Alice och berättade typ samma sak innan hon till sist öppnade den digitala matteboken och försökte få något gjort. Det gick väl sådär och när lektionen väl var över var hon knappast nöjd med resultatet. Det de inte hunnit idag skulle de få jobba med hemma fram tills fredag. ”Håhåjaja. Mer läxor.” Tänkte Emma. Det skulle ju kunna tros att det blev mindre läxor när alla ändå pluggade hemma men icke. Hon försökte hänga med på efterföljande samhällskunskapslektion men det gick bara inte. Hon hoppades på att kunna låna Alice anteckningar senare.

Hon var ganska nervös och inte alls särskilt hungrig när hon på skakiga ben klev in i köket strax före elva. Till sin förvåning och besvikelse var rummet tomt och hon kollade ut mot köksingången och ut i hallen. Hon suckade uppgivet och ryckte på axlarna. Om hon nu ändå var här nere så kunde hon väl ändå ta en macka eller något. Hon ställde sig vid kylskåpet och hade precis satt handen på handlaget när hon hörde Hannes röst bakom sig.
- Hej Lillasyster. Vad fin du är.
- Tack. Tycker du storebror?
- Ja. Mycket finare nu när du inte har något som döljer din fina fitta fitta. Kan jag få titta på den?
- Kan du väl, sa hon och fnissade.
Han drog undan hennes stol och satte henne uppe på bordet. Deras köksbord var vitt och av riktigt bastant trä. Ett gammalt bord och inte något rangligt från Ikea. Bordet hade sex platser och stod ut från väggen och köksfönstret. Hon brukade sitta längst ut på sidan som vätte mot hallen. Det var där Hannes nu satte henne och särade på hennes ben. Han satte sig själv på stolen och lutade sig fram emot henne och drog med fingret längst med blygdläpparna och upp till hennes klitoris. Han särade läpparna något med tummen och pekfingret och tittade in i hennes rosa inre.
- Du börjar bli våt och mumsig. En perfekt lunch.
Han satte tungan mot hennes klitoris och började slicka henne. Hon lutade huvudet bakåt och slog nästan i stolsryggen mitt emot, den som brukade tillhöra Filip. Innan Hannes fortsatte reste han sig upp och drog undan stolen så att hon kunde lägga sig rakt över bordsskivan med huvudet hängande ner över kanten.

Hon kände hur hennes storebror än en gång började slicka på hennes klitta och samtidigt började jobba med ett finger i henne. Han ökade till två och sedan tre fingrar och det hördes verkligen att hon var våt vid det här laget. Han slickade och plaskade runt med fingrarna i henne och snart hade hon fyra stycken i sig. Hannes ökade trycket med tungan och hon började långsamt gny.
- Yyyyhhhh. Iiihh. Eeeeh. Mmmmm, morrade hon allt medan hans tunga snabbt fladrade över henne.
- Aaaaarrrgghh. Iiihh.
- MMmm. Du smakar så gått syrran. Jag älskar din fitta. Hade kunnat äta den hela dagen. 
- Ja, Storebror. Du får äta min fitta hur mycket och när du vill.
- Så ska det låta. Storebror ska alltid få komma åt sin lillasysters fitta eller hur?
- Ummm. Ja, ja, jaaaaaa. Han ökade takten.
- Den är alltid din! Din lillasysters fitta ligger alltid öppen för din underbara tunga och kuk.

Han drog ut fingrarna och slickade henne längst med blygdläpparna och ner till rövhålet där han cirklade runt med tungan. Han satte pekfingret mot hennes bakre hål och tryckte in det.
- Aaaaajjj, stönade hon. Det kändes lite brännande när han tryckte in fingret men inte så farligt. Ett finger kunde hon ta där bak utan så mycket uppvärmning men inte mer.

Han tryckte återigen in tre fingrar i hennes savande fitta och började nu pulla henne hårt och strax därefter var tungan på plats igen. Han pumpade fort fingrarna i henne och slickade henne så fort han orkade över klittan. Det började ge resultat.
- Ja, ja, jaaaaa. Foooortsääätt. Sluuutaa inte. Jag älskar din tunga och dina fingrar. Jaaaaaahh.
- Så ja. Kom nu Lillasyster. Låt mig få höra din orgasm.
- Jag koooommmeeeer. Faaaaaann. Jaaaa! Aaaaahhh.
Hannes böjde upp fingret i hennes röv och tryckte ner de som var i hennes fitta så att de möttes. Han kunde känna dem glida när han förde fingrarna ut och in i hennes systers båda öppningar.
- Aaaaaaaahhahahahahahajjj, skrek hon.
- Heeelveeeteeee. Jaaa! Fuuuckk! Iiiiiiih. Huuuu, hu, 
Emma andades ut och böjde upp nacken så att hon kunde se på Hannes.
- Tack, pustade hon.
- Det är jag som ska tacka. Fitta är den bästa lunch som finns. Nu är det din tur att få något i munnen. 

Han gick runt bordet och ställde sig med sin styva kuk mot Emmas mun. Hon öppnade den och han tryckte sig långsamt in. Hennes hals var rak där hon låg med nacken på bordet och huvudet upp och ner. Han tryckte in kuken ännu lite längre i hennes söta lilla mun och gled rakt ner i halsen så fort hon slappnade av. Han började stöta i henne i ett lugnt tempo och såg nöjt på svullnaden som åkte upp och ner i hennes strupe.
- Känn, sa han och la hennes hand uppe på hennes hals. Det är min kuk i din hals.
Hon höll still handen och kände hur hennes brors kuk gled fram och tillbaka där inne. Hon lyfte bort handen och la tillbaka den över sina bröst där den legat tillsammans med den andra. Hon korsade dem och höll sig i och satte upp fotsulorna mot bordet allt medan Hannes ökade takten i henne. 

- Uk, uk, uk, uk, uk.
Han pumpade hennes hals hårt med sin kuk och lät henne dra efter andan med jämna mellanrum. Hennes saliv och lite slem blandades i en seg rännil som droppade ner över hennes ansikte, ner i håret för att sedan droppa på golvet. Hon såg hans rakade pung svänga framför hennes ögon och kände hur den ibland slog mot näsan. När nästa fors av saliv kom så blundade hon och höll ögonen stängda medan han dunkade kuken i henne. 
- Uk, uk, uk, uk, fortsatte det låta om halsen. 
Nästa gång han drog ut kuken och fick andas lite strök han en hand över hennes panna.
- Du är så duktig lillasyster, viskade han och satte ollonet mot hennes läppar igen. Hon öppnade munnen och gapade.

Hannes körde brutalt in kuken i ett enda drag så att hans blygdben slog till henne över hakan och pungen daskade till henne över näsan. Hon spärrade upp ögonen och stirrade med stora pupiller upp mot honom, osäker på om han kunde se det. Han drog ur kuken efter två stötar och tittade ner i ansiktet och mötte hennes blick.
- Är du ok?
- Ja. jag tror det. Ge mig lite tid att andas och slappna av bara.
- Vist.
Han strök fingrarna över hennes hals och väntade. Hon gapade igen och han tryckte sig in med ett hårt tryck igen.

Han började att våldsamt knulla hennes halls så att hennes bakhuvud slog i bordet. Hon höll kvar händerna över brösten och blundade och gjorde allt hon kunde för att slappna av halsen och bara hänga med. 
- Ga, ga, ga, ga, ga, var allt som kunde höras när kuken rev i halsen. Efter någon minut så gav han henne lite tid att spotta ut mer slem och saliv och dra några djupa rossliga andetag innan han tyckte sig in i henne igen.
- Åh, åh, åh. Stönade han och lutade överkroppen framåt och tryckte sig de sista millimetrarna in i henne. 
- Åååhhh, suckade han.
Kuken blev still medan han pumpade stråle efter stråle med sperma rakt ner i hennes mage. När han var klar drog han sig försiktigt ut ur henne och hjälpte henne att sätta sig upp. Hon var genomsvettig och kladdig. Hon hostade några gånger och han räckte en hink mot henne. Hon spottade ut lite slem och sperma som kommit upp men lyckades hålla sig från att spy. Han strök händerna genom hennes klibbiga hår och över hennes svettiga och spottdränkta panna.
- Du var verkligen jätteduktig Emma. Det märks att du har tagit kuk långt ner förut.
- Ja. Men inte så här hårt, rosslade hon.
- Tyckte du om det?
- Ja. Det var jättehäftigt! 
- Kan vi göra det igen?
- Inte nu men ja.
- Klarar du mer senare idag?
- Inte mer av det här men gärna något annat.
- Ok. Sätt i din butplugg när du kommer upp på rummet i så fall.
- Ok, svarade hon tyst, nästan blygt.

Han nickade och öppnade kylskåpet och drog fram en inplastad talrik med två mjuka frallor med avokado och mozzarella. 
- Den riktiga lunchen, sa han med ett leende.
Hon tog en stor bit av den ena frallan och hostade.
- Försiktigt. Inte så fort. 
- Och skippa kaffet eller teet en liten stund. Bubbelvatten river skönt i halsen om det gör ont. Jag har lite lenande honungstabletter också om du vill ha.
- För att vara dålig på aftercare så känns det ändå rätt bra just nu.
- Tack. Jag har planerat det här hela morgonen.
- Mmmm. Tack själv. 
Hon kollade klockan och såg att det bara var en kvart kvar innan nästa lektion skulle börja. Hon åt den sista biten av frallan och tog med den andra till sitt rum. Hannes gav henne en liten flaska från Sodastreamern och en handduk. Hon gick snabbt in i duschen och tvättade hår och ansikte och spolade av kroppen. Fem minuter innan lektionen började satt hon vid datorn och försökte få håret tort med sin hårtork. Hannes kom in i rummet och räckte henne en varm och mjuk t-shirt. Den var röd med Coca-Cola tryck över bröstet och hon hade lagt den i tvätten på söndagskvällen.
- Tack, viskade hon.
”Fan. Han tvättar mina kläder.” tänkte hon och loggade in på datorn, öppnade FaceTime och såg på sig själv i det öppnade fönstret. 
- Jodå. Det får duga, sa hon med lite rosslig röst och hostade upp lite mer slem. Hannes ställde fram en hink nedanför hennes stol och stängde dörren bakom henne.

--- 

Hon hade ingen aning om vad de två efterföljande lektionerna handlade om. Hon försökte att prata så lite som möjligt och att inte synas när hon då och då var tvungen att hosta. I rasten mellan de två lektionerna smörjde hon in sin glasplugg med glidmedel och satte den på plats där bak. Det var en minst sagt märklig känsla att sitta på kontorsstolen men bar underkropp och en buttplug i sig. Hon lutade sig tillbaka på stolen och särade på benen och knäppte en bild som hon skickade till Alice.
”Det här är vad min storebror ber mig att göra. Jag ska sitta med den i mig hela lektionen.”
”Ohhhh. Häftigt! Var det därför du lät så ansträngd på närvaron?”
”Ja. Det och att han typ vålldknullade min halls på lunchen. Är lite sliten där.”
”Hm. Förklarar saken. Wow”

 När klockan slog halv tre och hon loggade ut ur teams så öppnades dörren.
- Så är du klar nu?
- Ja. Sista lektionen är idrott och det kan vi ju inte göra på distans.
- Säger vem? Jag tycker minsann att du behöver lite träning syrran. 
- Om du pallar Emma. Jag förstår om det är lite mycket.
- Ingen fara men inget i munnen bara.
- Förstår.

Han rykte upp henne från stolen och slängde ner henne på sägnen. Hon hamnade på mage lagd med huvudet mot väggen och benen över sängkanten. Han lyfte upp hennes överkropp och såg till att hon stod på alla fyra. Hon förväntade sig en riktig omgång och satte händerna hårt mot madrassen.
- Mmm. Fint och öppet ditt lilla rövhål är. Precis som jag vill att min lillasysters röv ska vara, sa han och vred på pluggen. Han klev närmare henne och drog av sig boxers och sin t-shirt. Emma tittade bakåt och såg på sin nakna storebror. Fittan var sjöblöt och hade varit så i mer än en timme nu.

Han greppade tag i hennes skinkor och stötte framåt med kuken. De första gångerna hamnade den fel och gled längst med hennes mage men på tredje försökte fick han den rätt och tryckte sig med hård kraft in i hennes fitta. Det var första gången han var där hann hon tänka innan han började knulla henne i hårda stötar. 
- Det här är ett riktigt träningspass eller hur? sa han och lyfte sin höger hand och lät den falla men landa mjukt på hennes skinka igen.
- Ja, ja, ja.
- Ja vad då lillasyster? Jag hör inte, sa han och ökade takten ännu lite mer. 
Klatch, klatch, klatch, lät det när hans blygdben och hennes skinkor möttes i häftiga stötar.
- Ja storebror. Det här är ….. ohhhh.
- Jag kan inte höra vad du säger. Försök igen.
Hon öppnade munnen för att tala men precis samtidigt böjde han sig runt och tryckte sin tumme hårt över hennes klitoris.
- Aaaaaaahahhahaha!!! Deeeet äääär … aaaaaaaaaaarrrrrggghh.
- Du måste lära dig att prata ordentligt när jag ställer frågor. Det här går inte för sig.
Han vred runt glaspluggen och drog försiktigt ut den ur henne. Han höll isär hennes gapande rövhål med händerna. När han släppte satte han dit kuken innan öppningen han stänga sig och tryckte sig in. 
- Aaaaaajjj. Gliiii …
- Vad säger du syrran? Du måste prata ordentligt.
- Ha-ha-nnees!! Gliiid.

Han stannade upp direkt och drog så försiktigt han kunde ut sin hårda kuk ur henne. 
- Förlåt. Trodde pluggen skulle mjukat upp tillräckligt.
- Trodde jag också men glidet har nog torkat eller något.
- Shit. Vill du sluta?
- Nej. Bara ha något att smörja med. Det finns i nedersta lådan i byrån.
Han gick fram till den lilla bruna möbel där hennes tv-stod och öppnade nedersta lådan. Den var full med kondomer, olika glidmedel och hennes tre dildos och lilla klitorisvibrator. Längst åt höger låg också hennes dosett med p-piller.
- Bra att du tar dem där, sa han och pekade på pillren.
- Ja. Funderar på att byta till en IUD.
- Frida har en sådan. Hon är jättenöjd.

Han gick tillbaka till sängen och fyllde henne till bredden med glidmedel och smörjde sedan in sig själv. 
- Du ok?
- Ja. Igen fara. Men du. Det är omöjligt att säga träningspass så lägg ner. Ok?
Han skrattade och satte ollonet mot hennes öppning och pressade på.
- Jaaaaaaa. Knulla min röv storebror. Kan inte tänka mig bättre idrott.
- Du får hitta någon som kan ta dig i skolan sedan då?
- Ingen, inge--n kan knu, uh, uh, llaaa miig som duu stoorebroooor
- Så ska de låta syrran!

Han la bestämt sin högerhand mot hennes skinka och började knulla hennes anal i allt snabbare takt. Emma satte ena handen mot väggen och tog emot stötarna. Hon kände Hannes pung slå mot hennes fitta och hon förde ner handen för att röra vid sin klitoris. 
- Ja, kom igen lillasyster. Jag vill se dig komma och sedan tänker jag dumpa min säd i din lilla röv. Vill du det?
- Ja, ja, ja. Spruuuta din liiiilllaaasyyyster fuuull meeed diiiin jääääävvla inceestspeeeerma!!!
- Är du min lilla incestsyster? Min lilla incestslampa som tänder på att bli sönderknullad av din storebror!? skrek han till henne
- Jaaa, jaaaa. Jag är din lilla incestslampa! Jag älskar att få mina hål sönderknullade av min storebrooooooror. Aaaaaaaahah,
Hon kunde inget annat än att skrika när han drog tag i hennes hår och satte vart att pumpa hennes röv lika snabbt som hon i slutet tog hennes hals. Han pumpade henne besinningslöst och hon kände hur ringmuskeln nästan vändes ut och in när hans kuk drogs ur henne för att sedan brutalt köras in igen. Hon kunde inte hålla balansen utan satte båda händerna mot väggen igen och fortsatte att skrika allt medan han knullade henne.
- aaaaaa, aaaaaa, jaaaaaaah, aaaaaaaa.
- Nu fyller jag dig lillasyster, sa han lugnt och körde kuken i botten på hennes röv. Så fort hon kände strålarna träffa mot väggen och mot hennes g-punkt så svartnade det för ögonen och hon föll ihop. 

- Fy fan, suckade hon och andades i hastiga stötar. Hennes hjärta bultade hårt i bröstet. Hon låg på sängen med sina kuddar uppuffade mot huvudänden.
- Tack, sa hon. Vilken jävla omgång. Det där om incest verkade verkligen tända dig.
- Ja. Det är så jävla förbjudet. Bror och syster är en sak men …
- Jag vet.
- Han tog upp sin telefon och startade lite strunt-tv på Emmas skärm. Det var något par som skulle köpa hus på brittiska landsbygden. Inte för att de någonsin köpte husen men ändå. Emma drömde sig bort till fina accenter, vänstertrafik och två vattenkranar i badrummen.
- Du gillar England va?
- Ja. Hurså?
- Jag brukar höra engelsk radio här och tv:n står ofta inställd på BBC om jag vill kolla något. Och så pratade du engelska en hel helg för ett tag sedan.
- Ja. Jag snackade med en kompis i Brighton.
- Åh. Så ni träffades förra året?
- Nej. Vi träffades för en vecka sedan på reddit. Hon började ligga med sin storebror i lockdown. Hon tror att det kan ha ökat antalet människor som har incest. 
- Hahaha. Vad får hon det ifrån?
De skrattade och låg sedan kvar och mös en stund i sängen. Det var inte samma som med Filip. Inte allas samma! Filip var en älskare. Hannes var hennes dom som ville försäkra sig om att allt var ok och att hon kom ner ordentligt. Inte mer, inte mindre.

När de gick ner för att äta middag smet Hannes in på toaletten i några minuter. Samtidigt kom Filip ut ur hans rum och tittade på Emma.
- Jag hörde er förut. 
- Jo, sa hon tyst.
- Var det bra?
- Fantastiskt.
- Så. Det är ni? Du kommer till mig när … hans ögon tårades.
Hon slog armarna runt honom och tryckte honom tätt emot sig.
- Filip. Jag älskar dig. Du är min fina, älskade, lillebror och jag vill alltid vara med dig. Du får alla dagar med mig när du vill. Du är alltid viktigast! Jag är jätteöm just nu men vill du så lägger jag mig här på golvet för dig. DU är den ende här som får ta mig när och hur du vill. Jag älskar din tunga, jag älskar hur du suger på mina fötter och när du knullar mig mjukt och fyller men fitta med sperma. Jag kan reservera den för dig om du vill. Du kan vara den ende som får spruta där. DU är allt. Förstår du det?
Han kysste henne och tog ett steg bakåt.
- Emma. Du behöver inte göra det för mig men tack. Du behöver bara finnas.
- Jag finns här Filip. Jag går inte ifrån dig. Ok. De kysste varandra igen.
- Du Hannes! skrek han, efter att han och Emma släppt varandra. 
- Du får jobba bättre på att få henne ur submode! OK?
- Jag hör det! hördes inifrån toaletten.
- Ska bättra mig. Förlåt Filip.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Nightcare

Det är ett komplicerat liv hon lever, Emma. Men nu börjar det sortera upp sig. Äntligen börjar Hannes bli mer mänsklig, och också mer trovärdig faktiskt. Han har känts väldigt fyrkantig hittills.
Det är en fantastisk resa du tar oss med på. Lång som en tv-serie på flera säsonger. Ibland skaver den lite och ibland flyter den fram i en spännande ström. Många karaktärer att hålla reda på. Men det är så det ska vara.
Ser fram emot fortsättningen.

31/1, 2021 kl. 09:16