Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/10, 2022 kl. 10:38, av Benke1974

Klassfesten, förfest för fyra

Del 2 av 10 i serien Ungdomsminnen

Del två i serien om mina ungdomsminnen från 90-talets småstadssverige.

Jonas skulle ha föräldrafritt i helgen som låg framför oss. Perfekt läge för en klassfest. Erik hade efter insparken blivit ihop med Anna. En av läckerbitarna som gick i vår klass. Lång och smal med en blond pagefrisyr och knallblåa ögon. Hennes kompis Elin var en kortare kopia av henne och bägge skulle komma till festen. Jag hade under insparken och hånglat friskt med klassens duktiga flicka, Eva som även sög av mig. Hon hade varit rätt packad och släppte loss ordentligt. Efter den kvällen hade vi knappt pratat med varandra. Jag var rätt så blyg inför henne och hon hade inte gjort någon ansats till att vilja något mer. Hon skämdes kanske att hon sugit av mig inne på krogen som festen var på. Men minnet av hennes sugande mun och plaskvåta fitta fick det att gå för mig många kvällar när jag låg och runkade i min säng. I ett nummer av Cats fanns en tjej som var ruskigt likt henne med sitt perfekta raka hår och docksöta ansikte. Det uppslaget var väl använt och hade en och annan intorkad fläck från mina fantasier och drömmar. Jag vet inte om jag var kär i henne eller bara kåt av minnet från insparken men jag vågade i alla fall inte ta det steget. Jag hoppades ändå att hon skulle komma till festen.
Jag hängde med Erik hem på fredagen efter skolan. Anna och Elin var också med och vi skulle fixa oss inför Jonas fest hemma hos honom. Han hade en liten gäststuga på tomten där vi brukade hänga. Enkelt inredd med en soffa fåtölj, en TV, ett Nintendo och en stereo. Där fanns också ett litet kök och en toa. Ett kanonställe där vi kompisar kunde vara i fred och fick vara i fred från föräldrar. Eriks brorsa hade fixat öl och en flaska vodka som vi började festen med. Det tog inte lång tid innan vi alla fyra var lite lätt berusade. Jag och Erik spelade på Nintendot och drack öl medan Anna och Elin bytte kläder och fixade hår och smink. När tjejerna började bli färdiga tyckte de vi var tråkiga och föreslog att vi skulle köra sanning eller konka i stället. Jag var först lite tveksam men lät mig övertygas när jag insåg att det kunde bli lite naket om vi spelade våra kort rätt. Anna tog en tom ölflaska och vi satte oss på golvet. Hon snurrade flaskan och den pekade på Elin.
-Sanning, sa hon.
-Har du kysst någon tjej någon gång? Frågade Anna.
-Det vet du att jag har, svarade Elin och log mot sin kompis. -Men ja, det har jag.
Elin snurrade flaskan och den pekade på Erik.
-Sanning!
-Vem är den sexigaste tjejen i skolan?
Erik dröjde med svaret men tittade sedan på Anna och smileade. -Anna!
-Fegis, ropade Elin. – Det räknas inte. Förutom Anna!
-Jag har redan svarat, sa Erik och snurrade på flaskan. Det blev Elin igen.
-Sanning igen, sa Elin
-Vem är den sexigaste killen på skolan? Frågade Erik.
Elin tittade på mig och sa utan tvekan: -Niklas!
Jag kände hur blodet rusade och kinderna rodnade.
Elin snurrade och den pekade på mig.
-Sanning.
Elin fuktade läpparna, Vem vill du helst hångla med, Anna, Eva, Maria eller mig?
Min hjärna gick på högvarv. Jag hade drömt om Eva och hennes sugade mun sedan insparken. Fan vad jag ville känna den igen, men nu satt ju Elin och Anna här. Anna var ju Eriks tjej så min logiska hjärnhalva lät ordet ”dig” lämna munnen.
-Bra svar, konstaterade Elin på ett sakligt sätt.
Min tur att snurra och den hamnade på Elin igen.
-Nä nu får det räcka med sanningar. Säger man sanning får man ta en shot! Det kom från Anna som samtidigt ställde fram flaskan med Finlandia och en plastmugg.
-Sanning, sa Elin. -Jag vill ha mer dricka. Anna hällde upp en stor shot till Elin som tog hela i ett svep.
Jag tänkte tillbaka på insparken och frågade.
-Har du haft sex på något offentligt ställe, och i så fall var och när?
-Det är ju tre frågor, protesterade Elin.
Anna bröt in och propsade på att det var en fråga eftersom de hängde ihop.
Elin tvekade en aning men sedan sa hon.
-Ja, under insparken förra månaden.
-Fan Elin, det har du inte berättat. Var det med Jocke eller? Jag visste väl att du var het på honom, sa Anna.
-Ja, jag vet men det bara blev så. Jag snackade in oss när Eva var så jävla asfull och sen fortsatte vi snacka utanför toan och du vet ju vilket monster till kuk han har. Jag var bara tvungen. Men du bryr dig väl inte längre när du har ditt på det torra, sa Elin tillbaka och blinkade åt Erik.
Erik tittade på Anna – Har du haft ihop det med Jocke? Det jävla aset? Och du också? Han tittade på Elin.
-Ja asså han hänger ju jämt hemma så….Ähh…Skit i det nu, sa Elin och snurrade flaskan igen. Erik blev måltavlan.
-Konka!
-Kyss Anna, sa Elin.
Erik böjde sig över Anna och så att hon föll bakåt och blev liggande på golvet. Han nafsade lätt på hennes läppar och sedan öppnade de sina bägge munnar. Tungorna lekte med varandra och Eriks hand sökte sig in under tröjan och klämde på hennes mjuka bröst. Kyssandet övergick till ett grovhångel och Anna klämde Erik över rumpan och sökte sedan handen mot hans skrev och vid detta laget hans svällande stånd.
-Get a room, sa jag och Elin stämde in med -Nu fortsätter vi.
Erik tog åter flaskan och gav den en spinn sedan han och Anna hade koppat loss sina tungor från varandra. Anna behöll handen över kuken och smekte den lätt utanpå jeansen.
Flaskan hamnade åter på Anna.
-Kyss Elin, sa Erik.
- Men hallåå! Jag har inte satt konka ännu, kom det från Anna.
-Kyss Elin! Upprepade Erik och tittade uppfordrande på sin flickvän.
Anna kröp fram till sin kompis, lutade sig fram blundade och öppnade munnen. Elins mun sökte sig till Annas läppar. Hon sträckte ut sin tunga som nuddade överläppen med spetsen. Annas tunga mötte Elins och de började en brottningsmatch i det lilla utrymmet mellan de båda tjejernas munnar. Läpparna fann så småningom varandra och ett djupare hångel inleddes. Anna tog tag om Elins nacke och tryckte sin kompis mot sig. Min kuk reagerade på tjejernas hångel och gick från halvstyv till stenhård. Det som utspelade sig framför mig hade fyllt mina våta drömmar och fantasier när jag runkade hemma på mitt pojkrum om kvällarna. Jag försökte diskret rätta till den så att den inte stod rakt ut. Elin såg mitt besvärliga tillstånd avbröt hånglet och sa.
-Har du svårt att sitta still Niklas, jag kan hjälpa dig med det.
Ny spinn på flaskan och den pekade på mig.
-Ta en shot från min och Elins munnar och säg vem som smakar bäst, sa Anna.
-Kör vi konka eller konka från och med nu eller?, sa jag. -Men jag klagar inte.
Anna och Elin tog var sin klunk med vodka i munnen. Jag började med Elin. Elin hade huvudet lätt bakåtböjt och munnen öppen. Jag täckte henne med hela min mun och lät tungan möta vätskan inne i henne. Elin klämde åt sin mun och bet mig lätt i tungan samtidigt som hon spottade ut drickat. Det mesta rann utanför men lite hamnade i min mun och lite behöll hon själv. Vi svalde resterna och sedan gav hon mig en ny riktig kyss.
Anna var nog mer van vid denna lek och klämde ihop munnen som jag satte mina läppar runt. När det var tätt sprutade hon in den starka drycken i min mun. Jag tog emot den men hostade samtidigt ut en del över hennes tröja. Jag svalde det som var kvar och Anna kysste mig sedan. Hennes mun smakade fortfarande av vodka men hennes tunga visste vad den gjorde.
-Nå vem smakade bäst?
-Spriten var väl okej men era munnar smakar ju fantastiskt bägge två, så oavgjort.
-Då får vi väl avgöra det på något annat sätt, sa Elin och smekte min nu stenhårda och värkande kuk.
-Vi har faktisk en seriös lek här, avbröt Anna. -Snurra flaskan igen!
Jag spann flaskan och den hamnade återigen på Anna.
Leken började nu gå längs den väg som bara leder till en sak. Det kommer att knullas. Frågan är bara vem som kommer att knulla med vem. Jag tittade lite på Erik, för att få ett godkännande för det jag tänkte uppmana Anna till. Erik var rejält dragen och även hans kuk stod stenhård i hans byxor.
-Strippa för oss!
-Äntligen! Kom det från Erik som gjorde ett jiiihaaa och sträckte upp ena handen i luften och sedan klatschade han till sin flickvän över låret. – Nu händer det ju saker.
Anna reste sig upp. Gick fram till CD spelaren och bytte skiva. Ut strömmade nu Right Said Freds låt I´m Too Sexy. Anna dansade framför oss andra tre och drog sakta av sig tröjan. Hon försökte se sexig ut men det hela blev mest bara tramsigt och hon skrattade och snubblade och landade i fåtöljen som stod i rummets ena ända. I fåtöljen fortsatte hon att varva sittande dans, med skratt och ett försök att få av sig byxorna. Elin hoppade fram och drog av henne dem och i samma svep åkte trosorna med. Kvar satt Anna i fåtöljen med en vit spets BH och inget mera. Hennes fitta var nätt, rakad runt blygdläpparna och välansad men inte slät på venusberget. En vacker blond tofs prydde henne där. Hon satt med särade ben och hennes hand sökte sig genast in mellan dem. Inte för att dölja utan snarare som för att smeka sig själv. – Du är ju inte färdig sa Erik som snabbt var framme och lossade på hennes BH. Ut kom två vackra kullar som både var stora och fasta. Hennes bröstvårtor stod rakt ut och det var uppenbart att hon hade blivit upphetsad av situationen. Erik tog det ena bröstet i munnen. Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag ville ju självklart också känna på hennes toppiga tonårstuttar men Anna var ju Eriks tjej.
-Niklas, du också, sa Elin nästan viskande.
Jag tittade på Erik, men han var djupt försjunken i sugandet på och kring Annas vårtgård. Anna vinkade in mig och jag tog handen om hennes andra bröst.
-Mmmm, kom det från Anna. -Kyss den!
Jag öppnade munnen och sög in hennes bröstvårta. Jag bet lätt i den och lät min tunga fladdra fram och tillbaka över dess spets. Anna stönade. Elin tittade på sin kompis med blanka ögon.
-Sexigt sa hon hest.
Anna avbröt leken och tog flaskan. Den hamnade på Erik.
-Ge Elin samma behandling som jag fick, sa Anna till sin pojkvän.
-Inklusive stripp, la jag till.
-Ska jag strippa, sa Erik.
-Båda ska! sa Anna.
Erik och Elin ställde sig upp, startade om stripplåten och dansade tillsammans. De trycke sina kroppar mot varandra och la händerna på varandras höfter. Erik tog tag i Elins tröja och drog den sakta över hennes huvud. Elin knäppte upp skjortan på Erik och smekte hans bröstkorg, hon sträckte sedan fram munnen och gav hans bröstvårta en kyss. Erik lyfte hennes haka och kysste henne över munnen. Anna och jag satt och tittade på med kåta ögon. Jag kände Annas hand över kuken. Hon knäppte upp mina jeans och plockade fram min stenhårda kuk som hon sedan sakta började runka med långa långsamma drag. Erik hade hunnit få av Elins BH, slickade lätt på hennes vårta och de jobbade nu med att knäppa upp varandras byxor. Elin la sig på rygg bredvid Anna och mig och Erik drog av hennes byxor. Hon låg med särade ben och hennes trosor var blöta. Erik mun tog sig åter an hennes bröst. Elin stönade och tittade på mig. Hon sträckte ut sin hand mot mitt skrev och klämde på min bultande kuk. Anna gjorde detsamma och jag blev dubbelrunkad av deras två händer. Erik fortsatte att suga på Elins bröst och tog nu sin hand över hennes rumpa, greppade troskanten och drog sedan ner längs låret så att hennes trosor följde med. Elin var nu också helt naken och hennes nästan renrakade fitta glänste av safter. Elin hade precis som sin kompis sparat en sexig stäng ovanpå venusberget. Elin stönade av Eriks behandling. Han ställde sig sedan gränsle över henne och hon drog ner hans redan uppknäppta byxor. En stor kuk tryckte ut hans boxerkalsonger och den letade sig sedan ut genom gylfen. Eriks jeans satt som fotbojor mellan hans fötter men Elin lyckades lirka loss ena benet innan han skulle ha ramlat över oss alla. Hon satte sig upp och greppade sedan kalsongerna. Det var nu bara jag som fortfarande hade några kläder på sig.
Elin tog återigen upp flaskan och gav den en ny spinn. När den stannat pekade den på mig.
-Slicka mig, sa Elin.
Jag trodde jag skulle dö. Elin lutade sig bakåt och vilade överkroppen på sina armbågar. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra men jag kröp fram till Elin där hon halvlåg och rörde försiktigt med handen på insidan av hennes lår. De var blöta av saften från hennes kön.
Framför mig låg hennes välansade fitta som var helt öppen och blänkte av fuktighet. Jag drog mig närmare och sträckte ut tungan och slickade henne på lårets insida. Sakta närmade jag mig målet och när jag nådde den lilla gropen i ljumsken kände jag en hand i min nacke som pressade mig in mot hennes kropp. Min kind blev blöt och jag vred på huvudet så att munnen kom över fittan. Min tunga smakade på henne. En lite syrlig men inte oangenäm smak kom emot mig. Jag letade mig in i vecken med tungan och min näsa trycktes av handen i nacken mot hennes klitoris. Jag lapade med min tunga och hörde Elin gny. Min kuk var stenhård. Jag drog mig uppåt och koncentrerade mig på området runt hennes klitorisknopp. Tungan lekte över knappen. Jag var fan född för att göra detta. Elin tryckte sig mot mig och spände kroppen i en båge. Sedan kom ett avgrundsvrål. Elin skakade och orgasmen flöt över henne.
Erik tog flaskan men riktade den bara mot sin flickvän.
-Ge Niklas en avsugning! Anna var helt med på noterna och satte sig mellan mina ben. Då jag fortfarande låg på mage med huvudet begravt i Elins skrev lyfte jag mig till att stå på alla fyra så att Anna skulle komma åt att dra ner mina byxor. Samtidigt som hon jobbade med att frilägga min kuk för att fullgöra sitt uppdrag ställde sig Erik på knä framför Elins ansikte. Han hade en rejäl pjäs på ca 17-18 cm som ådrig och grov stod stolt framför Elins mun.
-Du ska också få något att smaska på, sa Erik och tryckte in sin grova kuk i Elins mun. Samtidigt kände jag en blöt värme omsluta sig kring mitt eget organ. Jag tittade ner och såg Anna ligga på rygg med huvudet instucket mellan mina ben. Hennes blonda kalufs lyftes från golvet varje gång hon tog in hela min kuk i sin mun. Henne tunga vispade runt ollonets kant men hennes tänder rev samtligt på skaftet. En blandning av smärta och njutning sköljde över mig och jag kände en ilning komma från under min pung. Det skulle inte skulle dröja länge innan jag skulle fylla hennes mun.
-Anna, stönade jag. -Jag kan inte hålla det mycket mer.
Anna tog detta som en uppmaning att suga ännu hårdare och intensivare och det fick mig över gränsen. Hon sög mig djupt och jag kände hur min vita kladdiga sperma flödade ur mina pungkulor genom kroppen och ut ur min kuk för att tas hand om den sugande mun som omslöt mig. Jag fyllde hennes mun och Anna svalde det hon hann med. En sträng rann utanför munnen och längs kinden ner till ena örat.
-Ahh, fy fan vad skönt. När jag och Anna hade kommit till sans tittade vi på de andra två. Erik munknullade Elin brutalt och hon verkade gilla det. Jag fick en flashback till när Eva och jag såg Elin med vakten på insparken. Han hade kallat henne sitt lilla knullluder och hora och även jämfört henne med Annas talanger. Elin rörde sitt underliv i juckande rörelser när hon blev munknullad och verkade sakna något eller någon mellan sina ben. Anna sträckte då fram sin hand och gnuggade hennes fitta.
-Mbrfth, kom från Elins mun. Hon slet ut Eriks kuk och upprepade. -Meeera Meeera, jag kommer snart. Jag vill ha kuk. Knulla min nu!.
Min kuk hade vuxit till igen efter utlösningen i Annas mun och jag hade inget hellre velat än att trycka in den där, men Erik var snabbare och hoppade ner mellan Elins ben och hennes längtande fitta. Utan pardon tyckte han upp kuken i den plaskvåta fittan och hårdknullade han henne ännu brutalare än han tidigare gjort med hennes mun. Elin kom i ytterligare en våldsam orgasm, hela hennes späda kropp skakade och hon skrek ut sin njutning. Min egna kuk stod som ett spett och jag letade mig upp till Elin mun som snabbt sög in den hela vägen in till roten. Erik lugnade ner tempot efter orgasmen och Elins sugande mun gick i samma takt runt min kuk. Tungan lekte runt mitt ollon varje gång den drogs ut mot läpparna och jag kände hur min stake slank ner i hennes hals varje gång läpparna slöts runt kukroten. Vakten Jocke hade helt klar rätt i sitt betyg på tjejerna. Annas mun var skön men Elins var helt jävla amazing. Jag hade nästan glömt bort att Anna var i rummet men när jag tittade bort såg jag henne sitta i fåtöljen med benen uppdragna och särade. Hos smekte sig frenetiskt mellan benen och jag vinkade till henne att komma över till oss andra. Jag ville också knulla och Annas hål var ju ledigt. Anna kom över till oss och jag viskade till henne.
-Vill du inte också ha lite uppmärksamhet. Din kille verkar ju föredra din kompis så du kan ju prova din killes kompis.
Anna sa ingenting. Istället la hon sig över Elin i en 69a. Hennes läckra bakdel delade på sig framför mitt ansikte. Den rosa rosetten pulserade och nedanför syntes tjocka blygdläppar som dröp om safter. Jag drog min kuk ur Elins orala grepp och drog den ett par gånger fram och tillbaka över Annas fitta och analöppning. Anna gnydde. Elin sträckte ut tungan och slickade min pung. Hon sög in en av mina kulor. Sedan övergick hon till att stimulera sin kompis med sin tunga. Eriks stötande i Elin tilltog i frekvens.
-Tryck in din kuk i mig, stönade Anna samtidigt som hon sjönk ner över Elins mun. Elin lapade ur hennes fitta. Jag riktade kuken mot Annas öppning och stötte in den. Den gled in och omslöts av fukten utan minsta motstånd. Jag började sakta röra höfterna fram och tillbaka i en jämn rytm. Annas fitta kramade om min kuk, mjölkade den i regelbundna omfamningar. Erik körde nu kuken i Elin med en vansinnig frenesi. Med ett vrål tryckte han kuken i botten på henne och sköt ut sin sats lång in i hennes heta grotta. Anna kysste Elins kön och slickade i sig av safterna som nu blandades med vit sperma. Hon tog Eriks kuk i munnen och slickade ren den från hans och Elins kroppsvätskor. Jag fortsatte pumpa min kuk i Anna och Elin slickade omväxlande Annas fitta och min pung. Jag ökade tempot och kände ilningarna i kukroten. Det var dags för en explosion. Säden vandrade upp i kuken och när jag tryckte den i botten på Anna forsade den fram och fyllde henne. Jag drog mig ur och Elin snappade snabbt upp kuken med sin mun och slickade den ren från mina och Annas safter.
Vi låg sedan alla utslagna på golvet och pustade ut.
-Har inte vi en fest att gå på? sa Anna.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.