Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/11, 2022 kl. 18:16, av Benke1974

Triangeldrama: Eva eller Alice?

Del 8 av 10 i serien Ungdomsminnen

Under 90talet upplevde jag tjejer fester och en jäkla mycket sex.
Jag hade nu ihop det med Eva men hon visste inget om att jag dessutom låg med Alice. En tjej vi hade förfört på fyllan och haft en het trekant med. Men det skulle inte hålla i längden

Sista veckan innan jullovet hade varit ett kaos på många sätt. Jag hade fortsatt träffa Alice och knullat med henne bakom Evas rygg. Eva däremot hade varit spänd och orolig att det skulle komma ut att vi tre hade haft sex ihop. Hennes syster Sara hade fått ett smärre helvete när Jens i min klass hade gått runt och skrutit om att hon hade sugit av honom samtidigt som Stefan och Jonas hade turats om att knulla henne. Hon hade fått en stor "slampstämpel" i skolan och skitsnacket om henne hade snabbt tagit fart. Det knäckte henne totalt och hon hade stannat hemma de sista dagarna på terminen. Eva hade därför förmått mig att vi skulle prata med Alice för att se till att detaljerna om vår trekant inte skulle gå samma öde till mötes. Jag pratade med Alice men det blev inte bara prat. Varken hon eller jag kunde hålla oss ifrån varandra och vi knullade som ett par nykära kaniner bakom Evas rygg. Sexet med Alice var fantastisk, det var dessutom nytt och spännande, men samtidigt som jag njöt Alice och hennes läckra kropp mådde jag skit och visste nog innerst inne att det inte skulle hålla i längden. Jag älskade nog fortfarande Eva, men jag hade också fått känslor för Alice.  Måndagen efter jul sprack bubblan.

Vi hade spenderat julhelgen med min moster och familj. De hade ett lantställe i en liten håla i Bohuslän. Där hade min syster Linda och jag tillbringat många somrar med våra jämngamla kusiner Olof och Terese när vi var yngre. Det kändes lite som att vara tillbaka till den tiden och det var skönt att komma bort från all drama ett par dagar. Detta var ju innan var och en hade en egen mobil så jag hörde varken av Eva eller Alice under hela helgen. Vi åkte hem igen på söndagen efter jul eftersom pappa skulle tillbaka till jobbet igen. Knappt hade vi hunnit hem så ringer telefonen. Det var Eva. Hon var helt förstörd hon grät i luren. Ryktena om Saras aktiviteter i bastun hade nått hennes mamma och att Sara för det första var sexuellt aktiv hade gjort henne tokig. Och att hon dessutom nu skulle haft gruppsex med tre killar hade tagit hus i helvete. Margareta och Kent hade skällt och skrikigt på Sara under hela juldagen och sagt att hon förstörde sitt liv. Tänk om du blir med barn eller får någon könssjukdom mm. Sara som redan var knäckt av allt skitsnack hade då skrikigt tillbaka att de skulle fråga deras "perfekta dotter" (alltså Eva) hur hon gjorde när hon sög kuk. Eller om hon tyckte bättre om att bli hårt knullad bakifrån eller om slicka fitta var det hon föredrog. De hade först inte trott henne men ändå frågat om vi haft sex och nu visste de. Inte nog med att hon också var sexuellt aktiv men att hon dessutom hade haft sex med en tjej blev tydligen droppen. De hade varit chockade och helt rosenrasande. Nu var båda systrarna förbjudna att träffa varken mig eller Stefan.

-Jag trodde nästan att mamma skulle slå mig när hon fick veta om Alice. De vet fortfarande inte vem ”tjejen” är och får de veta att det är vår granne vet jag inte vad de kommer hitta på. Eva grät och jag visste inte vad jag skulle säga eller göra.

-Kan vi ses, frågade jag men visste egentligen redan svaret. Hon visste inte och var tvungen att lägga på innan de skulle märka att hon satt i telefon.

Tur att mina föräldrar hade en lite mer avslappnad inställning till att jag hade ett sexliv.  De visste ju inte alla detaljer men att jag hade haft sex med flera tjejer var mamma klart medveten om. Och när Eva hade skrikigt under våra övningar i mitt sovrum hade min pappa nog varit en gnutta stolt över mina kunskaper inom området.

Jag berättade för Linda vad som hade hänt och hon sa bara att de var idioter som inte fattade att deras döttrar hade sex och att jag nog gjorde bäst i att dumpa Eva fort som fan och springa långt från den galna familjen.

-De är ju för fan inte riktigt kloka, sa hon. Jag berättade även för mamma sitt vanliga samlade jag.

-Ja jag förstod ju att de var lite gammalmodiga, men det här låter ju helt barockt. Ska jag prata med Margareta kanske? Tror du det hjälper?

-Jag vet inte, svarade jag. -Kanske bäst att det lugnar sig lite först.

Senare på eftermiddagen ringde jag till Alice. Hon hade haft en bättre jul och var lika sprudlade som sist vi sågs.

-Jag har saknat dig, sa hon. -Och jag har saknat din kropp.  Jag vill känna din hud mot min snart igen. När kan vi ses? Jag vill känna hur du växer i min mun och hur du fyller mig som bara du kan.

Min kuk reagerade omedelbart på Alice ord och styvnade i min byxorna. En långhelg i celibat hade ju klart ökat trycket i mina bollar. Evas hemska jul försvann för en stund och jag fick bara en tanke i mitt kåta tonårssinne. Att få knulla med Alice.

-Kan du inte komma hit nu? Sa jag. -Jag står inte ut en minut till utan dig.

En knapp timme senare knackade det på dörren och Alice stod på utsidan. Medan kon kom in och tog av sig ytterkläderna drog mamma mig åt sidan och frågade hur i helvete jag tänkte nu.

-Din flickvän, eller om hon nu är det fortfarande, ringer och är förkrossad och så bjuder du hem din älskarinna eller vad jag nu ska kalla henne, direkt efteråt.  Det är ditt liv Niklas men tänk dig för. Jag tänker inte ljuga för någon om vad du håller på med. Okej?

Jag skämdes nog lite men inget kunde hålla mig borta från Alice mjuka armar nu. Vi gick till mitt rum på ovanvåningen, stängde dörren och omfamnades.  Tankarna på Eva fanns där fortfarande, men det gick inte att stå emot denna sexiga och vackra flicka som stod framför mig.

Vi kysstes passionerat. Jag kände hennes söta doft i mina näsborrar. Hennes läppglans hade en smak av hallon och jag smekte den nakna ryggen under hennes tröja.

- Jag har en liten julklapp till dig sa hon väldigt försynt och försiktigt.

-Oj, svarade jag. -Jag har ju ingen till dig. Jag visste inte att..., fortsatte jag men hon tystade mig snabbt.

- Din julklapp… är lite till oss båda faktiskt. Hon gjorde sig loss från min famn och rotade fram ett litet paket i sin ryggsäck.  -Det känns lite konstigt och jag visste inte om jag vågade ge den till dig så sent som när jag gick hit. Men jag tror att du kommer gilla den.  God Jul älskling!

Hon gav mig den lilla julklappen och rodnade, och sedan sträckte hon sina armar om mig och kysste mig hårt och djupt. Hon var tydligt nervös för vad jag skulle tycka.

Jag öppnade paketet och där i låg det en påse med engångshyvlar och en sprayflaska med raklödder. Medan jag var upptagen med att plocka upp sakerna ur den lilla lådan hade Alice knäppt upp sina jeans och dragit ner dem och trosorna till knäna.

-Jag vill att du rakar mig. Jag vill vara helt naken och slät för dig.  Vill du hjälpa mig med det?

För helvete vad sexigt tänkte jag. Hon ville att jag skulle raka hennes fitta. Min kuk blev stenhård i mina byxor på några få sekunder.  Jag gick fram till henne, kysste henne och sa.

-Känn här! OM jag vill hjälpa dig?  Jag öppnade min gylf och drog mot kuken som hon greppade och började omedelbart runka lätt.

-Vänta här, så hämtar jag en handduk och lite vatten. Jag hämtade snabbt det som behövdes samt en liten sax.

Alice hade tagit av sig och satt nu naken på min skrivbordsstol med benen brett isär. Jag satte mig på golvet mellan hennes ben. Jag hade inte rakat någons kön innan. Inte ens mitt eget men jag började med att klippa hennes illröda buske med saxen och när det grövsta var borta borstade jag bort det med handen och blåste på fittan. Alice blygdläppar hade svullnat och hon andades tungt redan nu.

Jag sprayade lite lödder i handen och smetade ut det över och runt hennes kön. Alice rös av välbehag och hade svårt att sitta still. När jag var nöjd med hur det täckte området torkade jag av mig på handduken och plockade fram en av hyvlarna. Försiktigt började jag avlägsna håret från Alice underliv. Hon rös under behandlingen och rörde sin höft i juckande rörelser. Min kuk pulserade i byxorna och jag ställde mig upp för att ta dem av mig. Alice såg den svaja i lagom ansiktshöjd där hon satt i stolen och tog den instinktivt i munnen. Åhh vad jag hade saknat de sugande läpparna. Min hand tog tag om hennes hästsvans och jag tryckte henne mot mig. Alice sög och slickade hetsigt och efter ett par minuter med hennes intensiva kittande och sugande på mitt skaft tömde jag mig i hennes underbara mun. Hon svalde allt förutom en sträng som hade hamnat på hennes haka. Den fiskade hon vant upp med pekfingret som hon sedan slickade av. 

-Tack, sa hon.  -Det var gott.

Jag satte mig igen på golvet mellan hennes ben och fortsatte rakningen. Sakta men säkert försvann hennes tidigare så burriga könshår ner i den lilla bunken med vatten. Allt försvann inte på första rakningen och jag fick upprepa proceduren två gånger innan hennes fitta var helt ren. Framför mig hade jag nu en vacker renrakad springa. Blygdläpparna var svullna och hennes klitoris stack fram mellan dem. Hon var blöt och kåt, och hon hade svårt att sitta still på stolen. Jag smekte hennes släta fitta med handen. Lät den glida över det som nyss varit en kraftig röd buske.  Ett finger slank in i henne. Sedan stack jag fram min mun och kysste det nakna könet.

-Jaaaaaa, stönade Alice och tryckte sig mot mig.

Min tunga gick på upptäcktsfärd i det släta landskapet.  Jag förde min tungspets längs kanterna och utsidan öppningen. Jag lät den vispa på knoppen som stack fram. Alice gnuggade sig mot mig och tog tag om mitt huvud. Jag drog mitt finger ur henne och greppade sedan hennes bägge skinkor.

-Slicka mig, väste hon upphetsat. -Slicka min nyrakade fitta. Jag vill känna din tunga i mig.

Jag var hennes leksak.  Min tunga gled över hennes hud. Hennes hud var lika len som den dagen hon föddes. Jag retade henne. Jag lät min tunga snudda utsidan hennes blygd.  Jag spottade på hennes klitoris för att sedan blåsa på den.

-Jag sa SLICKA MIG! Din tunga ska knulla min hårlösa fitta, sa Alice.

Alice gav mig inget annat val än att tillfredsställa henne.  Jag stack in tungan i henne. Smakade på henne och lapade i mig av de safter som rann. Alice var kåt och ville att jag skulle få henne att komma. Jag tryckte upp ett finger i henne igen och sedan ett till. Med fingrarna pullade jag henne fort.  Jag krökte dem och greppade henne runt blygdbenet inifrån. Alice stönade av njutning. Samtidigt tog jag hennes knopp i munnen och sög på den som om det var en kuk. Alice stön tilltog i ljudstyrka och hon tryckte mitt huvud mot sig med all den kraft hennes späda kropp kunde uppbåda. Jag slickade sög och pullade den vackra nakna fittan framför mig. Jag kom nästan i extas, jag ville få henne till orgasm. Jag ville känna hennes safter i min mun. Hon skulle njuta av mig och det min kropp kunde ge henne. Alice skrek högt. Mitt huvud klämdes fast mellan hennes lår när orgasmen sköljde över henne. Avgrundsvrålet ljöd i rummet och troligtvis även i resten av huset när det gick för henne.

När hon till slut släppte taget om mitt huvud reste jag mig upp.

-Ner på knä och sug!, sa jag med en barsk, kåt och krävande röst.

Alice lydde.  Hon satte sig på knä framför mig på golvet och öppnade munnen. Jag tryckte in min kuk i hennes mun. Alice sög försiktigt på den till en början med tog den djupare och djupare allt eftersom.

-Smek din renrakade fitta, sa jag.

Alice lydde. Hon tog sin ena hand mellan sina ben och började gnugga på sitt kön.  Den andra klämde hon försiktigt på mina bollar.  Nu var det jag som bestämde. Jag tog tag i hennes hår och började knulla hennes mun. Jag tryckte hårdare och hårdare.  Kuken slog mot Alice svalg och tungan lekte över skaftet. Jag ville känna kuken gå ner i halsen på henne. På samma sätt som jag kunde knulla Eva i munnen och halsen ville jag nu göra även med Alice. Eva lät mig och blev dessutom upphetsad av det. Så varför skulle inte Alice göra detsamma.

-Ställ dig på alla fyra, sa jag.

Alice lydde. Jag ställde mig på knä framför hennes mun och sedan tryckte jag snabbt in kuken i munnen igen. Den nådde botten på henne och jag tryckte på ytterligare. Alice hostade. Jag tryckte på igen och Alice hostade igen. Saliven dröp runt kuken och hennes ögon tårades.

- Böj ditt huvud uppåt, sa jag.

Alice lydde igen.  Det var jag som bestämde precis som när jag knullat Eva i halsen och fittan. Det var jag som hade makten och hon skulle lyda mig. Jag tryckte åter in kuken i hennes mun och försökte komma förbi svalget och ner i halsen.  Alice hostade fräste och ögonen fortsatte att tåras men Alice lät mig hållas. Makten var euforisk, Alice var min ägodel och ville ge mig all njutning hon kunde. Jag hade fått henne att njuta nyss och nu var det hennes tur att få mig att njuta. Jag pressade in kuken ytterligare och Alice fick svårt att andas.  Jag kom aldrig ner i halsen och till slut klarade hon inte längre.  Jag hade flera gånger varit nära, men det gick inte.  Alice hämtade andan när jag drog mig ur hennes mun. Hon tittade på mig en blandning av kåthet och ren skräck.

-Jag vill in i din slätrakade fitta, sa jag. Alice torkade tårarna och nickade.

-Jag vill känna din kuk i mig men jag vill att du sprutar över min nyrakade och släta fitta, svarade hon.

Jag vände på henne och hon låg nu på rygg i min säng med särade ben och en fitta som blänkte av sina safter. Jag kysste henne och våra tungor lekte återigen med varandra. Min mun sökte sig neråt, jag slickade hennes styva bröstvårtor, kysste hennes navel och sökte mig till slut ner mot fittan. Jag slickade i mig av det blöta runt hennes öppning. Min tunga retade hennes knopp och jag tryckte in två fingrar som jag pullade henne med. Alice stönade högt igen.  Jag reste mig på knä och lät min kuk gnidas mot hennes öppning. Ytterligare stön kom från den av kåta flickan i min säng.  Hennes hand tog tag om kuken, hon runkade den ett par tag och sedan riktade hon in den framför det våta som skulle omsluta mig. Kuken gled in i henne och omdanades av en mjuk varm och kramade väta. Jag njöt av hennes värme. Jag njöt av hennes närhet. Jag njöt när jag stötte in i henne och hon mötte mina stötar varje gång. Tempot i mina stötar ökade successivt och efter ett par minuter råknullade vi som ett par duracellkaniner på speed.  Jag kunde inte hålla emot längre och tryckte mig i botten där fördämningen brast och min sats sköljde hennes fitta och livmoder.

-Du skulle ju komma på mig, inte i mig, sa Alice nästan lite besviket.

Nästan omedelbart efteråt somnade vi nakna och svettiga i varandras armar.

Dagen därpå vaknade jag av att Alice sög på min kuk. Mitt organ hade rest sig något och hon sög varsamt på det.  Hon varvade slick längs skaftet, kittlande av ollonet med rena sugtag djupt in i munnen. Hon hade inte märkt att jag vaknat och jag låg och njöt av hennes behandling.  Kuken växte, och jag fick svårt att hålla emot utan att göra motjuck. Min höft rörde sig och Alice greppade min rumpa som hon klämde på samtidigt som hon sög. Jag la min hand över hennes kind.

-God morgon! Vilken vacker syn att vakna till, sa jag.

Alice tittade upp på mig, släppte kuken, log mot mig och satte sig gränsle över mig. Hennes fitta var våt och öppen och den kramade min kuk när hon sänkte sig över den. Alice gned sin fitta fram och tillbaka över kuken. Hennes underliv rullade i vågor och jag mötte dem i takt. Vi gungade sakta tillsammans och njöt av varandras närhet. Efter ett par minuter stelnade Alice till, spände kroppen och tryckte sig mot mig. Hon kom i en lugn orgasm som bara flöt över oss och jag kände hur hennes fitta bokstavligt mjölkade säden ur min kuk. Jag tryckte min kropp uppåt och sköt satsen in i henne.

Vi kysstes, kramades och la oss att mysa. Att ha sex med Alice varierade från att vara mjuk öm och vacker för att nästa gång vara hård krävande och nästan brutal. Just den blandningen var en av de sakerna som gjorde tiden med henne speciell.

En stund senare gick vi upp för frukost. Linda och mamma höll båda på att plocka fram rester av julmaten till frukost. Min mamma blängde på mig men höll god min inför Alice.

-Godmorgon, har ni sovit gott? Vill ni ha frukost? Sa hon samtidigt som hon gav mig en blick som sa. -Vad i helvete håller du på med?

-Ja,tack , svarade Alice.

-Hoppas du gillar julskinka, för vi har nästan ett kilo kvar att göra slut på, fortsatte mamma. Trots att hon inte gillade vad jag gjorde verkade hon ändå tycka att Alice var okej och de pratade vitt och brett om allt möjligt medan vi åt.

Mitt i frukosten ringde telefonen och Linda svarade.

-Ja, ett ögonblick sa, hon. -Niklas! Det är till dig. -Det är Eva, viskade hon till mig när jag kom för att ta luren.

Helvete också! 

-Hej, hur är det, sa jag till Eva i telefon. 

-Bättre än igår iallafall, pappa har lugnat sig något men mamma är fortfarande helt galen. De är mer arga på Sara än mig. Men de verkar vara inte vilja förstå vi har och vill ha ett sexliv.  Eva grät i luren. 

-Jag saknar dig, fortsatte hon. -Jag vill ha dig hos mig.

Alice skrattade till från köket när hon satt och pratade med Linda och mamma, och det fick mig att haja till.

-Jag saknar dig med, sa jag så tyst att det inte skulle höras dit ut. Men det hördes. Alice hörde vad jag sa och tittade åt mitt håll. Jag fick en klump i halsen och kände svetten rinna i min nacke.  som tur var kunde inte Eva prata så mycket längre till. Jag gick tillbaka till köksbordet och fortsatte med frukosten. Alice tittade åter på mig och jag såg på hennes blick att det inte var en gillande blick.

Efter maten gick vi tillbaka till mitt rum. När vi kom in på rummet stängde hon dörren och tittade stint på mig.

-Vad är vi? Är jag din flickvän? Älskar du mig?

Jag blev tyst och tittade på henne. En tår började rinna från hennes öga. -Leker du bara med mig. Jag vet att du inte har gjort slut med Eva, men tänker du någonsin det? Älskar du fortfarande henne? Jag vill inte bara vara din leksak som du kan knulla när hon inte kan eller vill.

Alice grät och plockade ihop sina saker.

Jag försökte hålla om henne men hon puttade undan mig.

- Jag går hem nu, vi hörs. 

Alice försvann snabbt ut från mitt rum och ner för trappan.

Jag la mig på sängen och funderade på vad som just hände.  Det som börjat som en lek på fyllan höll nu på att rasera det jag haft med Eva och höll på att skapa med Alice. 

Dagen gick snabbt och på eftermiddagen ringde Eva igen.

-Vi måste prata, sa hon kallt i luren. -Kan du komma hit?

Jag sa att jag kunde men var rätt orolig för vad hon ville prata om efter hur hennes röst var och lät.

Jag sa till mamma att jag skulle till Eva och prata och hon sa att det var bra och att jag borde reda ut allt för henne oavsett om det var hon eller Alice som var den jag ville ha.

Jag kom till Eva vid sextiden och möttes av hennes pappa Kent. Han sa till mig att jag svikit hans och Margaretas förtroende och att han inte ville ha mig i närheten av hans dotter. Men att hon bett om att få prata med mig och de hade gått med på detta. 

Att få vara ensamma i Evas rum var det inte att tala om. Vi fick sitta i Tv-rummet på ovanvåningen och prata medan hennes föräldrar var i köket bredvid. Det kändes mer som att gå in på en rättegång och få sin dom förkunnad än att få träffa sin flickvän.

Vi satte oss i soffan där Eva för några veckor sedan villigt sugit av mig när hennes syster knullat med sin kille i källaren. Minnet av den kvällen fick min kuk att hårdna trots knepiga situationen jag befann mig i just nu.

-Hej, sa Eva och tog min hand. Hon var mjukare i tonen och mer dämpad nu än vad hon hade varit i telefonen.

-Hej, sa jag och försökte ge henne en kyss. Hon vek undan huvudet. -Jag har saknat dig, fortsatte jag.

-Har du? sa hon och tittade stint på mig. -Sara sa att du nog inte alls var så pigg på att se MIG längre.

Hon gjorde en kraftig betoning på ”mig”.  

-Va, vad menar du? Sa jag.

-Snälla, var ärlig med mig. Ligger du med henne? Eva andades tungt och djupt. -Sara såg dig gå hem till Alice.

Min hjärna jobbade febrilt men jag fick inte fram någonting.

-Det är sant alltså, fortsatte hon. -Fan ta dig Niklas. Jag trodde vi var något men du bryr dig alltså inte.

-Ähm , du ville ju att vi skulle prata med henne, sa jag och tyckte själv att jag var genialisk i min lilla vita lögn. En hel lögn var det ju faktiskt inte heller. Jag hade ju pratat med henne också, även om mycket av tiden tillsammans med Alice var av ganska sexuell karaktär.

-Ljug inte, svara bara ja eller nej. Har du knullat med henne? Jag förstår om du har för det var ju en rätt häftig grej vi gjorde. Eva viskade så att det inte skulle höras ut till köket. Hon skakade och andades häftigt.

Jag tittade ner i golvet, och tryckte Evas hand hårt. Jag lyfte sedan blicken och tittade henne i ögonen och insåg att jag inte kunde ljuga mer.  

-Ja, svarade jag och suckade. -Vi har träffats ett par gånger sedan Lucia.  Jag skulle prata med henne men… sen blev det bara så.

-Ditt jävla as Niklas. Här går jag och är ledsen och du sticker iväg och knullar en annan jävla hora. Betyder jag inte mer än så för dig? UT, FÖRSVINN! JAG VILL INTE SE DIG IGEN DITT JÄVLA SVIN!

-Men… det klart att du betyder någ... Mer hann jag inte säga förrän Eva knuffade bort mig. Hon grät och svor åt mig när Kent kom in från köket.

-Du ska nog gå nu Niklas, sa han. -Och det låter som att det är bäst om du låter Eva vara i fred från och med nu. Jag räknar med att slippa se dig här något mer i alla fall.

Jag tog min jacka. Tog på mig mina skor och gick ut i decemberslasket. Jag hade nog varit hos Eva i 10 minuter allt som allt och det tog mig lika lång tid att komma fram till Alice dörr. Jag knackade på och Karin öppnade. Hon hade bara en stor t-shirt och ett par minimala trosor på sig. Herregud han jag tänka när jag såg hennes slanka ben och stora bröst uppenbara sig framför mig.

-Niklas? Sa hon. -Jag visste inte att du skulle komma. Alice! Niklas är här! 

 Hon vände sig mot mig igen. -Men vad har hänt. Niklas, du ser ju alldeles förstörd ut.

 Alice kom upp för trappan samtidigt som hennes mamma tog min jacka och hängde in deras garderob i hallen. Johanna dök upp strax bakom Alice. Hon var tydligen här också.

-Jag har berättat för Eva, sa jag och tittade på Alice. Det var ju sant även om det var halvt framtvingat. Karin tittade lite förundrat på mig och hon visste alltså inte något om Eva/Alice situationen.

Alice kom fram till mig och gav mig en kyss.

-Förlåt, sa hon. - Är det för att jag sa som jag sa i morse? Hur tog hon det?

-Med all rätt blev hon arg och ledsen. Och hon slängde bokstavligt ut mig. Det var jag nog förtjänt av, sa jag. -Men nu efteråt känns det bra.

Alice tog min hand och vi gick till hennes rum i källaren med Joanna i släptåg. Jag berättade vad som hänt hos Eva men jag lämnade ute detaljen att Eva nog visste att vi hade setts eftersom Sara sett mig vara här hos henne.

Alice kysste mig och log.

-Är du bara min nu alltså? Hon kysste mig igen fast hårdare. Johanna som satt vid skrivbordet tittade på oss i sängen och kände sig nog lite obekväm.

-Jag ska nog gå hem snart, sa hon.

- Nej gör inte det, svarade Alice. -Jag lovar, inget sex framför dig. Alice skrattade och det gjorde vi andra två också. Inget sex tänkte jag. Det gör inget, jag hade gjort mitt val nu även om det var ett påtvingat val. Alice var min flickvän. Eva var mitt ex. Jag gav Alice en kyss. Eller rättare sagt, jag gav min flickvän en kyss.

Johanna, Alice och jag satt och pratade en lång stund och Alice avslöjade även för Johanna att jag fått veta om deras onanistunder tillsammans. Johanna blev illröd i ansiktet och ville nog bara dö just då. Men jag sa att det fanns de som gjort mycket värre saker. Jag berättade också om en gång i nian då Erik, Filip och jag hade runkat i ring och alla hade sprutat på ett foto av Ulrika som var den snyggaste tjejen i vår klass på den tiden. Filip hade senare berättat det för Ulrika när de var fulla på en fest och hon hade tyckt det var så gulligt och de hade hånglat friskt efter det. Den där Ulrika var nog inte helt ren i skallen faktiskt. Hon flyttade till Småland sen efter nian och jag vet inte vad som blev av henne. Johanna däremot var en rätt trevlig tjej men jag hade aldrig haft möjlighet att prata med henne tidigare.  Hon och Alice hade som Erik Filip och jag, hängt ihop sedan mellanstadiet och var klara bästisar.

Timmarna gick och vid niotiden gick Johanna hem. Jag lånade telefonen och ringde hem.

-Jag har berättat allt för Eva och nu är jag hos Alice, sa jag.   -Jag sover nog här. Min mamma var nog lättad över att hon inte behövde hålla något hemligt längre.

Alice och jag gick ner till hennes rum. Vi kysstes och jag smekte hennes rumpa utanpå byxorna.

-Kom, sa hon och vände sig om. Jag tog mina händer under hennes tröja och smekte hennes underbara bröst. Jag klämde och masserade under dem. Jag lät sedan handen vandra upp mot vårtorna och nöp lätt i dem. De var stenhårda och stod rätt ut. Alice stönade och greppade knapparna till mina jeans bakom sin rygg. Trots den inte helt  optimala ställningen åkte knapp efter knapp i jeansen och jag släppte för en stund hennes bröst och drog dem av mig.  Hon gjorde detsamma med sina egna. Nu hade hon bara ett på högt skurna trosor som gömde hennes längtande fitta. Min kuk var stor och hård och snart var den helt fri från täckande tyg. Kuken svajade och jag böjde Alice framåt. Hon stod på golvet och hade händerna mot sitt skrivbord. Utan pardon drog jag hennes trosa åt sidan och trycke mig in i henne. Det var inte tal om något förspel, det var inte tal om något smekande, det var inte tal om något sugande eller slickande. Vi var pojkvän och flickvän och nu skulle vi knulla. Jag tryckte in kuken i henne där hon stod naken på golvet och påbörjade en ren påsättning av henne. Jag knullade henne hårt bakifrån. Alice skrek ut sin njutning. Jag pumpade min kuk i henne med högre och högre tempo. Min hand smiskade till henne över stjärten och sedan knullade jag hennes hårt och snabbt igen. Alice fortsatte att stöna och skrika om vart annat. Hennes fitta kramade om min kuk och det skulle bara vara sekunder innan jag skulle fylla henne. Alice vred upp sig och vände sig om. Hon kramade och kysste mig hårt och hetsigt. Sedan knuffade hon ner mig på rygg i sängen och drog av sig sina trosor helt. Sedan satte hon sig gränsle över mig och började en vild ritt. Min kuk åkte lätt in till botten på henne och hoppade nästan ur helt när hon hoppade upp och ner på mig. Hon böjde sig framåt och jag fiskade in en bröstvårta som jag sög och slickade på. Min tunga vispade över toppen samtidigt som Alice ritt ökade i tempo. Hon spände kroppen och slog sin nakna fitta mot mig hårt. Hon tryckte sin kropp mot min och hennes huvud mot min axel. Sedan kom hon i ett vrål så att jag nästan blev döv. Jag lyfte min höft mot henne och sköt min sats in i henne. Stöt efter stöt efter stöt fyllde henne. Kuken gled ur och de sista spruten landade på hennes rumpa och mitt lår.

Alice sjönk ner över mig och andades häftigt.

-Gud vad skönt, sa hon efter en liten stund. Svetten klibbade mellan våra nakna kroppar och sperman rann ur henne och ner på min mage. Hon rullade på sidan och la sig på rygg bredvid mig.  

-Du är helt jävla galen, sa jag. -Jag älskar dig!

-Jag älskar dig med, svarade hon och kysste mig. -Jag är hungrig. Kom!

Alice tog på sig sin stora sov-Tshirt och sina trosor som låg på golvet. Jag drog på mig byxorna och en tröja och sedan gick vi till köket och plockade fram lite kvällsmat. Alice hade precis som oss en del julmat kvar så det blev skinkmacka med senap och julmust till dricka. Vi åt och pratade med varandra och Karin kom också in i köket och tog också hon en macka. Hon hade ju uppenbart hört våra skrik och stön från nedervåningen men verkade vara helt ok med detta. Att hennes dotter som bara var 16 år hade ett bra sexliv var hon helt tillfreds med. Trots hennes ålder hade hon redan erfarenheter som andra inte får under en hel livstid. Alice berättade vid ett senare tillfälle att hon hade en bortadopterad storebror som hennes mamma fått som 15-åring. Karin hade därför varit väldigt mån om att Alice fick p-piller tidigt och hon hade ätit det sedan 7e klass.

-Du får gärna ligga med vem du vill, kille eller tjej spelar ingen roll. Jag har själv varit i din ålder och vet hur det är. Bara det känns bra och rätt för dig. Men jag ska inte bli mormor innan jag fyllt 40, hade hon sagt till Alice.

Vi åt klart, sa gonatt till Karin som satte sig och titta på TV, och sen gick vi och la oss. Min flickvän Alice låg på min arm och jag smekte hennes nakna hud sakta på magen och förde sedan handen ner mot hennes renrakade kön.

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.