Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/10, 2022 kl. 19:28, av Benke1974

Natten med Alice och jobbigt efterspel

Del 7 av 10 i serien Ungdomsminnen

Serie om mina upplevelser under ett par galna år under 90talet.
Jag hade just lämnat av min tjej hemma hos sig och följde med Alice hem. Tjejen vi just haft en trekant med. Även om jag inte borde bestämde jag mig för att spendera natten med henne.

Vill du komma med in? Frågade hon försiktigt.  Jag visste att jag inte borde. Jag hade en underbar flickvän som jag älskade men mina tankar om Eva och vad hon betydde för mig var helt borta. Nu ville jag bara knulla med den söta lilla rödhåriga varelse som stod framför mig i decembernatten.

-Ja, det vill jag! svarade jag.

Hon tog min hand och vi gick in till henne. Hon bodde i ett likadant 70 tals-suterränghus som Eva och Sara och hade sitt rum på botten precis som dem.  Vi smög oss in i källaringången och gick direkt till hennes rum. Det var tyst i huset så hennes föräldrar sov nog redan.

Väl inne på rummet vände hon sig mot mig och gav mig en kyss. Jag besvarade den och våra kyssar blev allt intensivare. Jag tog av henne tröjan och hennes behå åkte av i samma svep. Alice tog tag i min tröja och försökte dra den över mitt huvud. Hon var ganska mycket kortare än mig så det var lite svårt. Men jag hjälpte till och strax stod vi i det svaga ljuset i hennes rum och smekte varandras överkroppar. Hennes bröst var fantastiska och hennes bröstvårtor stod rakt ut. Resten av brösten och vårtgårdarna var knottriga och hon skakade av spänning. Min hand sökte sig runt hennes midja och jag tryckte ner den i hennes jeans för att komma åt hennes rumpa. Alice knäppte upp mina jeans och jag skakade snabbt av mig dem. Min kuk var redan stenhård och ville bli omhändertagen av hennes mjuka händer och varma och blöta mun. Jag la mig lite halvliggande i sängen och stöttade mig på armbågarna. Alice hade samtidigt krupit ur sina byxor och stod naken framför mig. Hennes röda hår var stort och rufsigt och ljuset från fönsterlampan fick det att se ut som det slog flammor ur det. Hennes fitta hade en stor röd buske och den hade jag ett par timmar tidigare slickat till orgasm. Hon ställde sig nu på knä framför mig mellan mina ben. Hennes händer smekte mina lår, mina höfter och upp över magen och bröstkorgen. Kuken gungade framför hennes ansikte och jag ville just nu bara att hon skulle ta den i munnen och suga. Jag ville se hennes läppar formas runt ståndet. Jag ville känna hennes tunga kittla mitt ollon. Jag ville känna ilningen i kukroten och sedan känslan av att  säden fyllde hennes mun. Jag ville se henne slicka min kuk ren och svälja varenda droppe. Men Alice mun tog inte hand om den. Istället kröp hon upp i sängen till mig och satte sig gränsle över mina ben. Hennes fantastiska kullar dinglade framför mig och då sänkte hon sig ner mot min stora kuk. Med ena handen rättade till den mot sin öppning och sedan hon sjönk ner sakta över den. Jag trängde mig in i hennes kropp och jag nådde botten på hennes mycket trånga fitta.

-Ahhhhh, stönade jag. -Vad skönt.

Hennes fitta var som ett korvskinn runt min kuk. Den smet åt som om jag hade knullat en tight kondom.  Alice la sina händer på mitt bröst och började sakta rida min kuk. Hennes fitta kramade runt min kuk och hon knep om den som om hon vore rädd att den skulle rymma ifrån henne.

-Mmmm, kom det från henne. -Detta har jag velat göra sedan jag såg dig utanför bastun ikväll. När du höll om mig och sa att jag var fin. Men i stugan fick jag aldrig känna dig i mig. Bara din magiska tunga.

Hennes bröst gungade framför mig. Jag reste mig till sittande och la mina armar om henne. Hennes fitta gneds mot min kuk och med varje gnid stötte jag uppåt och mötte hennes underliv. Hon hade sina armar om min hals och vi kysstes.

-Jag kommer snart, sa jag. Alice fortsatte gnida sig fram och tillbaka och mina stötar tilltog i styrka. Jag kramade om henne och tryckte hennes kropp hårt mot min. Vi var som en enda varelse och stötarna gick i gemensamma vågor. Hennes fitta klämde min kuk och ville mjölka ut varenda droppe säd som den kunde producera.

-Kom i mig, sa Alice. Fyll mig. Jag vill känna hur du sprutar i mig och får mig att svämma över!

Ilningen i kukroten kom som en explosion. Jag kände hur min kuk pumpade ut stråle efter stråle upp i Alice mjölkande fitta. När jag tömt mig satt vi kvar i samma ställning länge. Min kuk var kvar i henne och vi kysstes, och kramades hårt. Alice höfter fortsatte att gnida sig mot mig och när kuken slaknat gled den ur med ett plopp. Satsen rann ner över mig och sängen. Men jag brydde mig inte. Jag njöt av den varma och mjuka kroppen i mitt knä och av Alice heta kyssar.

Vi kröp ner i hennes säng och hon la sig på min arm innan vi båda somnade.

Tidigt nästa morgon vaknade jag av att kuken värkte. Jag hade ett praktstånd och var pissnödig. Bredvid mig låg en naken skönhet. Fan vad fin hon var hann jag tänka innan jag krånglade mig över henne för att gå på toa. Hon vaknade till och jag frågade var toaletten var. Hon pekade och jag smög ut. Det var fortfarande tyst i huset och jag gjorde mina behov och smög försiktigt tillbaka till sängen.

-Gomorron, sa jag och log mot henne.

-Detsamma, svarade hon och skrattade lite nyvaket. -Jag behöver också på toa.

Hon smet i väg och jag la mig naken i sängen igen. Sicken jävla natt alltså.  Jag fick dåligt samvete när jag kom att tänka på var jag befann mig och med vem. Min flickvän låg väl och sov ruset av sig just nu och jag låg här med den sexiga tjej som vi båda förfört kvällen innan. Men det behöver ju hon väl inte få veta.

Alice kom tassande tillbaka efter några minuter. Hon hade ett tänt stearinljus i handen och sjöng väldigt tyst ”Natten går tunga fjät”.

-Glad Lucia, eller vad man nu säger, viskade hon till mig efter sången.  -Vad kan Lucia stå till tjänst med?

-Jag har vissa idéer, sa jag och drog bort täcket så att jag blottade min kuk. Hon ställde undan ljuset på nattduksbordet och kröp ner i sängen med mig. Jag kysste henne och vi rullade runt i sängen och trasslade in våra kroppsdelar i varandra. Till slut hamnade hon över mig. Hon satt gränsle och höll fast mina händer på var sin sida om mitt huvud. Hennes mun sökte sig till min bröstkorg och vidare ner mot min mage och navel. Hon släppte loss mina händer och fortsatte munnens färd neråt. Min kuk hade åter rest sig när hennes läppar äntligen slöts kring den.  

-Ahhh, stönade jag. Hennes mun visste vad den gjorde. Hon sög mig långsamt och djupt. Handen masserade min pung och med den andra smekte hon skaftet. Hennes mun var varm och blöt och tungan kittlade ollonet. Jag la mina händer på hennes huvud och pressade det mot min kropp när hon sög in kuken.  Jag ville inte fylla hennes mun med sats ännu men om hon hade fortsatt länge till hade jag inte haft något val.  Men i stället för att få en spermafylld mun så vände sig Alice i sängen så att vi hamnade i en 69a. Hennes kön hamnade mitt framför min mun och min tunga väntade inte med att få undersöka det. Jag stack in tungan i den redan vidöppna fittan. Lät den vila mot klitoris och slickade sedan i jämna tag hela vägen från klitoris till baksidan av fittans öppning. Samtidigt gjorde Alice underverk med mitt eget organ. Hon tog den djupt och sög hårt. Mina händer greppade hennes skinkor och jag drog isär dem. Alice rös och kved av vällust. Jag tryckte in tummen i hennes fitta och masserade mellangården med resten av handen . Rosetten drog ihop sig i takt med mina rörelser. Känslan av det förbjudna hålet som pulserade framför mig och Alice mjuka läppar runt min kuk gjorde att jag nådde mitt klimax. Pungen drog ihop sig, kuken växte ytterligare och jag fyllde hennes mun med hela min sats. Alice fortsatt att suga genom hela min orgasm och svalde sedan hungrigt min sats. Jag lät ett finger röra försiktigt runt hennes bakre öppning samtidigt som jag satte munnen över hennes fitta och lät tungan vispa på hennes klitoris. Alice tryckte ner sin kropp mot mitt ansikte och hon kom hon med. Mitt ansikte blev blött av hennes safter och jag slickade i mig allt hon gav.

Efter orgasmerna la vi oss och kramades och mös igen. Det kändes bra i Alice famn. Hon var mjuk och varm och jag älskade att trassla in mig i hennes burriga hår där vi nu låg nakna och tillfredsställda sida vid sida i hennes säng.

-Jag vill inte men du kanske borde gå hem snart, sa Alice.

-Jag vet, suckade jag. -Jag sa inte att jag skulle sova borta så om jag inte kommer hem kan mamma och pappa bli oroliga. Men jag hade gärna stannat här med dig resten av dagen.

Vi somnade till igen och vaknade åter vid niotiden. Det var då dags att ta på sig och gå hem. Jag gick upp och samlade ihop mina kläder som jag sedan tog på mig igen. Alice studerade mig från sängen. Täcket låg i en ihopsnodd hög vid sidan så jag hade full insyn på hennes vackra och nakna kropp. Jag njöt när jag såg henne men samtidigt hade tankar på vad jag gjort börjat dyka upp. Eva! Vad skulle hon säga? Skulle jag berätta. Skulle Alice berätta? Var jag ihop med henne nu? Eller vad är vi för något till varandra? Är hon min KK, flickvän eller ett one nigth stand? Jag var förvirrad och blev alltmer osäker allt eftersom kläderna kom på kroppen.

Alice reste sig när jag var påklädd. Hon var fortfarande helt naken. Hon kom fram till mig och gav mig en kyss över munnen.

-Det här var underbart, sa hon. -Kan vi ses igen? Ring mig.

Jag smekte hennes runda rumpa. Den var helt slät och len. Min kuk reagerade och jag kände att jag inte skulle kunna motstå henne.

-Det var det, svarade jag och kysste henne samtidigt som jag drog min hand över hennes bröst smekte dem. -Jag ringer dig.

Sedan gick jag ut i den kalla decembermorgonen. Luciadagen hade börjat bra men jag hade nog satt mig i en jävligt komplicerad sits.

 

När jag kom hem möttes jag av min mamma.

-Var har du varit! Du skulle ju komma hem efter festen! Eva ringde nyss och frågade efter dig.

Jag stelnade till. Fan Fan Fan Fan han jag tänka och sedan.

-JÄVLAR OCKSÅ! Skrek jag rakt ut.

Mamma blev helt ställd. Sedan sa hon. -Sätt dig! VAD HAR DU GJORT!

Min mamma hade en säregen egenskap att förstå när man gjort bort sig. Jag satte mig vid köksbordet och berättade som det var. Jag utelämnade de mest sexuella detaljerna men sa att jag träffade en tjej och spenderade natten hos henne efter vi lämnat av Eva på vägen hem.

-OK, sa hon -Du är ett kräk Niklas! Det du gjort mot Eva är förbaskat elakt. Jag hoppas du förstår det.

Jag nickade.

-Men, fortsatte hon. -När hon ringde sa jag att du sov, för det var det jag trodde du gjorde. Jag kommer inte säga något om detta till henne. Det klarar jag inte av. Men frågar hon mig kommer jag inte ljuga för dig. Du måste rätta till det här om du älskar henne.  Eva alltså!

-Ja, det ska jag, svarade jag. Jag satt tyst en stund. -Men jag tror jag älskar Alice också. Kan man det?

Jag tog en dusch och bytte kläder. Sedan gick jag till mitt rum. Min syster Linda kom in till mig och började retsamt fråga ut mig om varför jag inte kom hem förrän på morgonen. – Har du ”sovit” hos Eva eller?

Linda var två år yngre än mig och gick i nian. Som alla syskon otroligt jobbig stundtals.  Men samtidigt hade vi en riktigt bra relation och vi pratade om allt med varandra. Jag visste de mesta om hennes kompisar och om killen hon hade varit ihop med som våra föräldrar inte kände till. Och hon var helt insatt i mina äventyr men Eva Elin och Anna.  Jag berättade rätt upp och ner för henne om vad som hänt. Precis allt, om bastun, trekanten i soffan och om natten med Alice.  Linda var helt blank efteråt.

-Men för helvete Niklas, sa hon. -Du är ju för fan inte sann. Lämnade ni av Eva och sen gick hem till henne och knullade? Fy fan, stackars Eva! Eller har du två flickvänner nu alltså?

-Jag vet, sa jag. -Det bara blev så just då. Så jag antar det, eller så har jag inte någon om Eva får veta och Alice bara vill ha mig för sexet. Mamma sa att jag måste rätta till det här. Men hur fan ska jag göra det?

Linda suckade men verkade samtidigt lite imponerad.  -Du är en idiot, det vet du väl? Good luck!

Linda lämnade mig och gick in till sig.  Jag bestämde mig att hålla på sanningen för Eva en stund i alla fall. Jag ringde henne senare under dagen. Hon hade vansinnig ångest över vår trekant med Alice.

-Jag slickade henne Niklas. Och hon slickade mig. Jag gillar inte tjejer, alltså inte så på det viset. Tänk om någon får veta? Tänk om mamma får veta? Tror du Alice är lesbisk?

Nej, hon är inte lesbisk tänkte jag och minns hur hennes fitta hade kramat min kuk under natten.  Eva verkade inte haft någon misstanke om min och Alice fortsättning. Skönt! Då behöver jag inte ta den smällen nu i alla fall.

-Vill du komma över, frågade jag. Men hon sa nej det var för mycket idag, dessutom behövde hon plugga inför ett matteprov som vi hade veckan som kom.

Vi la på och jag gick in i mitt rum och la mig på sängen. Mina tankar fortsatte snurra och jag fick panikkänslor som kom och gick. Du kommer fixa detta. Eva vet inget och Alice vill nog inget mer. Hon behöver aldrig få veta något. Men Alice är fin och jag vill träffa henne igen. Men Eva då, hon är också fin och jag vill inte lämna henne. Men hon kommer hata mig om hon får veta. Men om jag träffar Alice igen kommer hon få veta. Kan jag träffa båda? Vi har ju redan haft sex ihop, alla tre. Men Eva verkar ju vara helt panikslagen att det ska läcka ut.  Tankarna fortsatte pendla fram och tillbaka och jag fick ingen ordning på dem.

Efter middagen tog jag mod till mig och letade upp Alice nummer. Jag skrev upp det på en lapp och stoppade den i fickan. Senare på kvällen plockade jag upp lappen och tittade på den. Min puls steg när jag bestämt mig. Jag ska ringa.

-Ja, det var hos Svensson, sa en kvinna i andra ändan.

-Hej, Niklas heter jag, är Alice där? Svetten rann längs min rygg. Alice kom till telefon. Och jag visste inte vad jag skulle säga men det blev ett -Hej, det är jag.

-Hej, sa hon. -Du ringde.

-Mmm, vad gör du? Svarade jag.

Samtalet började väldigt knackigt. Blygheten slog till och osäkerheten om hon ville se mig igen. Hon kände nog samma sak. Men efter ett tag lossnade de och vi bestämde att ses imorgon i skolan. Jag la på och hade bestämt mig. Jag ville ha Alice men jag ville samtidigt inte dumpa Eva.

I skolan på morgonen dagen efter dröjde jag mig kvar i A-huset. Det var där Samhällsprogrammen höll till och likaså Alice. Jag hade ca 20 minuter till lektion. Hon kom gåendes med Johanna när hon fick syn på mig. Alice vinkade och sa något till Johanna som gick vidare. Johanna blängde på mig men gick sedan i väg mot skåpen antar jag.  Alice kom till mig och vi gick undan till en ”dead-end” korridor där vi satte oss på en bänk. I ändan fanns en ytterdörr men den ledde bara mot skogen bredvid skolan och användes knappt.

-Jag har tänkt på dig, sa hon försiktigt. -Och på Eva men jag ångrar inte att du sov hos mig.

-Inte jag heller, svarade jag. Jag tog försiktigt i hennes hand. Hon flätade in fingrarna i den.

-Vet hon? Fortsatte Alice.

-Nej, jag tror inte det, sa jag.

Jag vred mig mot henne och la min andra hand på hennes lår. Hon smekte min kind, sträckte lite på sig och gav mig en kyss. Jag besvarade den. Hennes andning var hetsig och tung. Hennes läppar mjuka och smakade sött. Jag tog min hand från låret och lät den glida in i hennes hår. Kyssarna tilltog och jag tryckte hennes huvud mot mitt. Hon gjorde detsamma med sin lediga hand. Hon andades hetsigt och var andfådd.  Vi släppte taget och det var snart dags för lektion.

-Ses vi sen? Frågade hon.

-Jag ska försöka.

Jag fick småspringa för att komma till min lektion som låg i ett annat hus på skolan, men jag skulle ju via skåpet och kom för sent trots allt. Efter lektionen hade vi en kort rast. Eva drog mig åt sidan efter att vi bytt böcker inför nästa.

-Kan vi prata, sa hon.

Vi gick bort till en nisch i ett fönster som var så stor att det gick att sitta i den. Vi satte oss och Eva kysste mig.  -Har du sett Alice, frågade hon. En helt oskyldig fråga men jag kände mig väldigt träffad.

-Nej! Hur så? svarade jag lite för snabbt tyckte jag, spänd på vad hon visste eller inte visste.

-Jag har tänkt mycket, fortsatte hon. -Vi kanske borde prata med henne om vad som hände i lördags. Det var skönt, inget snack om det men, det är dig jag älskar och det är dig jag vill ha. Alice var en engångsgrej, vi var fulla och det gick för långt. Jag är ingen lebb.  Hoppas hon kan förstå det.

Hon gav mig en kyss och snuddade förstrött över kuken på utsidan mina jeans.

-Jag kan se om jag kan prata med henne, sa jag.

-Nej, vi gör det tillsammans.

Shit! Tänkte jag. Det här kommer inte sluta bra.

-OK, jag kan försöka få tag i henne, sa jag. -Jonas kusin är ju kompis med henne.

-Bra, sa Eva och gav mig en djup kyss.

Fan också hann jag tänka innan nästa lektion.

Måndagen gick snabbt och på tisdag upprepade jag mötet med Alice i A-huset. Jag nämnde ingenting för henne om att Eva ville prata och som tur var hade Eva sitt fokus på torsdagens matteprov, det sista innan julledigheten. Så Eva sa inget om det den dagen heller. Snackisen i klassen blev däremot Evas lillasyster Sara, och händelsen i bastun. Jens hade varit helt salig att hon hade sugit av honom och berättade det för Daniel och Martin. Sedan spreds ryktet snabbt om att Jonas och Stefan samtidigt hade knullat henne. Att duktiga Eva skulle ha en sådan slampa till syster kunde väl inte vara sant och hon blev pikad för det. Men om Eva blev pikad hade Sara ett helvete och från onsdagen höll hon sig hemma de resterande knappa två veckorna innan jul. Evas rädsla för att vår trekant skulle läcka ut steg naturligtvis.  Erik skulle inte säga något, det visste jag. Men Maria?

Jag pratade med Alice i telefon på tisdagseftermiddagen och jag kände att jag var tvungen att träffa henne igen. Och inte bara snabbt i en korridor i skolan och inte för att prata ut om det som hände men för att få känna hennes kropp mot min. Kyssa och smeka henne. Krama henne. Ta av hennes kläder och känna hennes nakna hud mot min. Klämma på hennes bröst, och slicka på dem. Smeka hennes fitta, och slicka i mig hennes safter.  Trycka in min kuk i hennes mun och trånga fitta.  Knulla henne så att hon skriker. 

-Kan jag komma över? Försökte jag.

-Mmm, vill du det?  svarade hon försiktigt.  Jag hörde hennes spända andning genom luren.

Det tog mig en kvart extra då jag fick gå en omväg för att inte gå förbi Evas hus och när jag kom fram frös jag. Det var ju mitten på december och flera minusgrader ute. Alice mamma öppnade dörren.

-Hej, kom in fort så inte värmen smiter ut, sa hon och vände sig om och ropade. -Alice! Killen är här.  Jag heter Karin förresten.

-Hej, det gör min mamma med, svarade jag.  -Niklas.

Karin var i kanske runt 40 och såg riktigt bra ut. Korpsvart hår som hon satt i en hästsvans. Smal och rejäla bröst som hon hade gömt under en tight t-shirt. MILF konceptet kom väl lite senare men hon hade definitivt passat in i den kategorin.  Alice kom upp från bottenvåningen hon hade ett par joggingbyxor och ett linne på sig. Linnet hade svårt att täcka hennes bröst och en vit spetsbehå skymtade under. Mitt blod vandrade nedåt direkt när jag såg henne.

-Hej! Kom! Vi går ner, sa hon och tog min i handen.  Vi gick nedför källartrappan och in på hennes rum. Jag kände igen mig sedan i söndags och satte mig på sängen.  Alice hade fyllt fotändan med nallar och i huvudändan låg det ett antal kuddar för mycket.  Alice stängde dörren och gick fram till sin CD spelare. Hon stoppade i en skiva och satte i gång den.

Alice satte sig bredvid mig i sängen tog min hand i sin och la sitt ben över mitt. Ur stereon ljöd ”Sleeping Satellite” på låg volym.

Vi satt och pratade en stund om helt vanliga saker. Skolan och kompisar i allmänhet. Vårt samtal gick lite som Elefanten i rummet kring het gröt. Vi visste vad vi borde prata om men ingen av oss ville bryta den trevliga stund vi hade. Efter en stund kom vi in på att det snackades om vad Sara hade gjort på festen i lördags, och därifrån var steget inte långt till vår situation.

-Jag har tänkt på dig och mig…och på Eva, började hon. -Det blev lite galet i lördags. Jag brukar inte vara med tjejer på det viset. Tänk om det kommer ut och skitsnacket drar i gång?  Hade Eva varit med tjejer innan?

-Nej, inte vad jag vet. Nej, det har hon inte. Det skulle hon ha sagt i så fall. Jag var hennes första, sa jag.  -Kille alltså. Va, vad sa du förresten, brukar inte, har du varit med en tjej tidigare alltså?

Alice blev lite förlägen och tittade på mig. -Ähm. Typ ett par gånger. Men inte så att vi slickade och så. En kväll när jag sov över hos Johanna. Hennes föräldrar var på någon fest och skulle komma hem sent. Vi satt och kollade på Tv. Det var inte så mycket att titta på så vi slöbläddrade mest. Sen försvann Johanna iväg en stund och kom tillbaka med en videokassett. Det var en porrfilm som hennes pappa hade gömt. En tysk film om någon herrgård en tjej ärvde och gjorde om till sexskola.  Först skattade vi åt den men sedan blev vi mer och mer upphetsade av vad som hände på framför oss. Det slutade med att vi tog av oss byxorna och onanerade tillsammans. Jag smekte henne och hon mig och vi kom bägge två. Vi har gjort det ett par gånger till sedan dess. Men vi har aldrig slickat varandra. Det var helt nytt för mig.

Alice historia hade fått mig att hårdna och min kuk stod nu stenhård och kåt i mina byxor. Alice såg bulan och sa.

-Det där ser trångt ut. Får jag?

-Vill du? Svarade jag.

Alice sa inget mer, hon knäppte upp mina byxor drog av dem och plockade resolut fram kuken ur min boxershorts. En tung flämtning kom från hennes mun och hon slickade sig om läpparna. Jag drog av mig min tröja och sedan greppade jag hennes hår.  Samma rus av lite makt över henne som jag känt tidigare med Eva slog över mig. Lite bryskt tryckte jag ner hennes huvud mot mitt organ. Hon öppnade munnen så att en varm väta omslöt mig och Alice började suga. Hon sög hårt och hetsigt. Jag kände tänderna riva mot skaftet.

-Aj! Akta tänderna, sa jag och drog upp henne från kuken med hjälp av greppet i hennes hår.

-Förlåt, sa hon och jag sänkte åter ner hennes huvud mot mig.

Alice tog det lugnare och koncentrerade sig på ollonet. Jag släppte hennes hår, lutade mig bakåt och njöt av hennes behandling. Hon tog in ollonet med läpparna och lät tungan vispa över det. Hon sög samtidigt med pulserande tag och det tog min inte mer än en minut innan jag kände ilningarna i pungen. Jag kunde inte hålla mig längre. Min kuk spändes till max och jag kände hur stråle efter stråle lämnade min kuk för att fylla hennes sugande mun. Alice sög och slickade och inte en droppe gick till spillo. Hon släppte min kuk och visade stolt upp säden i hennes mun. Sedan stängde hon munnen och svalde.

-Min tur, sa hon och putte mig bakåt i sängen. Hon tog av sig mysbyxorna. Hon hade inga trosor under.

-Jag tänkte inte jag skulle behöva några, sa hon sexigt. Hon knäppte upp behån men lät linnet vara kvar. Sedan satte hon sig gränsle över mig. Jag drog min hand in mellan hennes ben och tryckte in ett finger i hennes öppning. Hennes klitoris var som en stel knopp. Hon böjde sig framåt och kysste mig. Min mun var hungrig och min tunga sökte upp hennes. Jag tog ett grepp om hennes rumpa och drog hennes kropp uppåt mot mitt huvud och ansikte. Hennes håriga fitta sökte min mun och hon sänkte ner den över mig när den nått hela vägen dit. Jag öppnade munnen och stack in tungan i hennes grotta. Alice skälvde hon greppade sänggaveln och lät sitt underliv gnidas över min mun och näsa. Nu var det hon som hade makten. Min tunga knullade henne och hennes safter rann ner på mig och längs min kind.  Hon greppade mitt hår och tryckte sig mot mig. Jag lapade från hennes fitta samtidigt som min kuk växte sig stor igen.  Alice kved och gnydde för att sedan skjuta sig framåt så att min mun hamnade mot hennes bakre öppning. Min kåthet trumfade alla eventuella äckelkänslor från att slicka hennes anal och min tunga löpte över hennes förbjudna ingång. Sekunden senare gick det för henne och hon skrek ut. Att hon hade sina föräldrar våningen upp verkade inte bekomma henne för fem öre.  Jag sköljdes av hennes vätskor och jag slickade henne genom hela hennes stund av extas.  När hon kommit ner på jorden igen drog hon sig bakåt och fångade in min kuk. Hon tryckte sin fitta mot den och jag slukades av henne tills det tog stopp. Jag kände hennes livmodertapp gnidas mot ollonet och när hon började rida sög och kramade hennes fitta mitt skaft så att jag trodde kuken skulle gå av. Alice satte upp fötterna och hukade sig över mig. Detta var något jag aldrig upplevt innan men känslan var obetalbar. Endast våra kön var i kontakt med varandra och det kändes som om hon runkade mig med hjälp av sin fitta. Alice orkade tyvärr bara med den ställningen en knapp minut. När hon låg mot mig utmattad sa jag.

Ställ dig på alla fyra, jag vill ta dig bakifrån!

Alice ställde sig med rumpan ut från sängen. Hennes underbara bröst hängde ner genom linnet och jag slickade lätt på vårtan innan jag ställde mig på golvet bakom henne.  Jag lät min kuk glida i skåran från hennes hårburr på venusberget genom hennes plaskvåta fittöppning och upp till hennes pulserande analrosett. Alice knep med rumpan och vickade den till höger och vänster.

Kom in i mig, fyll mig med din stora kuk, sa hon eggande.

Det var åter jag som hade makten. Alice sökte och jag skulle ge. Men jag skulle ge på min villkor, när jag var beredd och när hon hade suktat efter min kuk så att hon inte stod ut längre. När hon hade bönat och bett om att jag skulle knulla henne och min kuk värkte av kåthet måttade in den framför hålet och tryckte den till botten. Åhh gud vad skönt det var. Alice flämtade högt och kved när jag började knulla hennes fitta bakifrån. Jag började lugnt och sakta men ökade snabbt farten och kraften i mina stötar. Jag grep om hennes skinkor och tryckte henne mot mig samtidigt som jag sköt kuken framåt med full kraft. Alice dämpade sina skrik med en nalle. Återigen greppade jag hennes hår och drog hennes huvud lätt bakåt. Min kuk slog i botten på henne gång på gång och sängen gungade. Alice kved och stönade i nallen och efter en knapp minut gick det för henne igen. Då kunde inget tysta henne. Ett skrik som måste ha hörts över halva stan ekade i hennes rum när orgasmen tog kontroll över hennes kropp. Fittan kramade och mjölkade min kuk och jag kom med henne. Jag sköt in kuken en sista gång och släppte min sats djupt i henne. Sedan slank den ut av våra rörelser och med två-tre kraftfulla sprut täckte jag hennes rygg och rumpa med min sperma.

Jag la mig bredvid henne i sängen och pustade ut. Alice la sig på min arm och tog omedelbart tag i min kuk igen som hon började smeka.

-Wow, sa Alice. -Jag älskar dig!

De orden värmde mig men samtidigt skapade de skräck. Alice älskade mig, eller älskade hon att ha sex med mig? Jag ville inte förlora det vi påbörjat. Hennes kropp var underbar och under den fanns en spröd liten flicka med ett stort sug efter sexuell njutning.  Men samtidigt älskade jag Eva. Eva hade sitt oskyldiga och perfekta yttre. Men bakom den fasaden förmågan att släppa alla hämningar när vi var nakna med varandra. Jag ville inte förlora henne heller.

Jag ville ha båda kakorna och äta dem också.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.