Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/10, 2022 kl. 10:13, av Benke1974

I bastun på Lucia -Trekant med Alice

Del 6 av 10 i serien Ungdomsminnen

Eva och jag var ett par
Sexet var underbart, hon var skön, men det fanns ju andra tjejer också.
Var jag nöjd med vad jag hade, eller var det dags för ett ombyte?

Efter november följde december och med den Lucia och Luciafest. Jonas och Erik var som vanligt på för en redig fylla. Jag hade mest hängt med Eva och ja, vi hade mest knullat.  Men nu var det dags för fest. Erik sa att vi kunde ha den i hans stuga och han skulle dra igång deras vedeldade bastu. Minnet av vår senaste förfest där låg på min näthinna och jag blev upphetsad av bara tanken på en repris.

-Jag kan dra i gång bastun vid åttatiden, sa Erik. -Mackan har köpt ett lock öl, så det kommer bli ett jävla drag Nicklet, sa Erik på fredagen innan festen. Lucianatten var mellan lördag och söndag. Mackan var Eriks äldre bror och vår ständiga leverantör av dricka under dessa år.

Gäststugan var inte stor men tillräckligt för vårt kompisgäng. Eva var naturligtvis med som min tjej och vi hade dessutom dragit med oss Sara och Stefan. Erik tyckte nog att ”drägget” kunde hålla sig undan men Sara var ett välkommet tillägg.

Innan vi stack till Erik kom Eva, Sara och Stefan hem till mig.  Jag var inte färdig och stod i duschen när de kom. Mamma släppte in dem och de gick till mitt rum för att vänta. Eva gick in till mig i badrummet.

- Hej älskling, ropade hon.  Sara och Stefan är i ditt rum men jag ville göra dig sällskap.  -Är du färdig snart?

Jag hade schampo i håret och sköljde som bäst ur det när hon kom in.

-Strax klar, sa jag och fick just bort det sista löddret och stängde av duschen.  Eva drog bort duschdraperiet och tittade på min nakna kropp.

-Mums, sa hon.  -Nyduschad älskling på menyn.

Hon drog med sina målade naglar över min bröstkorg och gav mig en kyss. Hennes läppar smakade jordgubb och hon doftade sött från sin parfym.

-Mums själv, sa jag. -Du smakar jättegott.

Eva skrattade, kysste mig igen och sa.

- Jag vet något annat som smakar gott. Sedan satte hon sig på knä framför mig och tog utan omsvep min kuk i sin mun. Med djupa och hårda drag jobbade hon snabbt upp min kuk till att vara stenhård. Jag tog mina händer om hennes huvud och tryckte det mot mig. Evas händer masserade mina pungkulor och runkade mig medan munnen bearbetade mitt massiva stånd. Efter bara ett par minuter kände jag ilningar i kukroten.

- Jag kommer, väste jag. - Sug hårdare!

Jag tryckte hennes mun mot min kuk och jag kände baksidan av munnen ta emot. Mina händer fick Eva att öka tempot och jag gick över gränsen.  Min sats fyllde hennes mun. Hon släppte min kuk, böjde huvudet bakåt och svalde hela satsen.

-Smaskigt, sa hon.  Jag fick en snabb puss på kinden och sen gick hon. -Skynda dig, sa hon innan hon lämnade badrummet vickandes på rumpan. Fan vad sexigt hann jag tänka.

Väl hos Erik var det ganska städat till en början. Erik hade nog fått i sig ett par öl för han var bra dragen redan när vi kom.  Musiken gick varm och ett par av våra kompisar var redan där. Gäststugan hade egentligen bara ett rum, men det fanns även en liten entré med tillhörande toa, samt en altan under ett skärmtak. Bastun som låg separat på andra sidan altanen hade Erik startat redan. Det skulle ta ett tag att få den riktigt varm. Erik satt bänkad i soffan och bredvid honom Jens med en öl i handen. Tills slutet av förra året hade Jens tillhört ”nördarna” i klassen. Full fokus på skolan och pluggandet och inte något festande. Men sedan i somras hade han hängt mer och mer med min kompis Jonas och han hade fått honom att upptäcka andra saker i livet.  I fåtöljen satt denne Jonas med vår klasskompis Maria i knät. Det var nog bara en fråga om när de skulle bli ihop.  Filip syntes inte till men han dyker väl strax upp hann jag tänka.

-Drickan står där ute, sa Erik och pekade på den lilla altanen. Jag gick och hämtade var sin till oss fyra som just kom.

-Tyvärr har vi inga lediga rum på detta fashionabla hotell, skränade Erik när jag kom in igen. Så om herrskapet har för avsikt att idka älskog görs detta inför allas beskådning här på golvet, i soffan, eller lite mer avskilt på toaletten. Erik ställde sig upp och imiterade en flygvärdinna som visade var nödutgångarna befann sig.

Han skrattade igen. Och kramade sedan om oss alla fyra. Till Stefan sa han.

-Nicklet säger att du inte är ett sånt drägg som jag tror så välkommen hit. Men håll dig undan från mina damer. Annars lägger jag en stöt på din. Han nöp sedan Sara i rumpan och flinade. Erik var som sagt bra i gasen redan nu och jag sa till honom att tagga ner två snäpp.

-Du vill väl inte skrämma bort tjejerna, sa jag.

-Ähh , för helvete Niklas. Jag vill bara ha det gött och vill jag klämma lite på damerna så gör jag det också.

Erik var som sagt den vilda i kompisgänget. Jag satte mig i soffan och Eva gick iväg med sin syster en stund. Stefan och Jens satt också där och vi drack ett par öl och började känna ruset komma. Jonas hade bjudit med sig två tjejer som gick i ettan som han kände via sin kusin. De hade varit med på hans fest tidigare under hösten. Det var den festen då jag och Elin knullade på toaletten.  Jag kände igen den rödhåriga Alice. Fasen vad fin hon var tänkte jag när jag såg henne. Liten, säkert inte med än en och sextio med två perfekt formade bröst, smal midja och en rumpa som var skulpterad till perfektion. Den andra tjejen hette Johanna och hon var också söt men inte i samma klass som Alice. Alice satt på golvet bredvid soffan och jag spanade in henne lite i smyg.  Hon hade en tight stickad tröja och ett par lika tighta jeans på sig. Lycklig den killen som fick leka med de brösten han jag tänka innan Eva kom tillbaka och satte sig i mitt knä. Hon gav mig en kyss och tog en slurk från min öl.

-Jaha, vad sysslar ni med då, frågade hon oss utan att riktigt vilja ha svar på frågan. Jag la en arm om henne och vi fortsatte snacka skit om allt möjligt. Eva var vid det här laget redan ganska berusad och ju mer berusad hon blev desto flirtigare och vågad blev hon. Mitt organ styvande lite lätt i byxorna när Eva gned sig i mitt knä. Hon lutade sig fram till Jens.

-Vet du vad jag gjorde innan vi kom hit? Frågade hon honom och fnissade. Jens visste inte.

Hon viskade sedan i Jens öra något ohörbart. Jag kunde ju misstänka vad det var för han så rätt generad ut efteråt och när hon senare satte sig ordentligt igen hade hon rättat till sin bak så att min kuk nu hamnade mitt mellan hennes skinkor. Eva knep med rumpan och masserade min kuk med sin bakdel. Jag hårdnade ytterligare. Alice satte sig i Jens knä och hon och Eva fann varandra direkt och började prata. Jag drack vidare på min öl snackade med Jonas. Hela tiden vi satt där i soffan gned Eva sin rumpa över min kuk och knådade den med sina skinkhalvor. Jag stack in en hand i hennes tröja och smekte långsamt hennes mage. Min upphetsning avtog inte direkt utan jag började snarade bli lite småkåt.

Erik kom utifrån och avbröt våra aktiviteter. Han kom rusande och i sin sedvanligt högljudda stämma vrålade han ut.

-BASTUN ÄR UPPVÄRMD! Vem ska med?

Erik hade bara sina boxershorts och ett par träskor på sig. -Nicklet, Jens, Jonas häng på nu. Jens och Jonas reste sig på direkten och tågade ut med Erik. Jag satt kvar och kramade om Evas mage. Hon slog till mig lite lätt med armbågen

-Ska du inte också med?  Jag sitter här med min nya bästis, fortsatte hon. -och vi har faktiskt viktigt tjejsnack att prata om. Hon menade Alice.

-Ja ja, sa jag. -Jag ska gå.

Jag gav min flickvän en lätt kyss, plockade med mig ett par öl och hängde på. Bastun som låg bara ett  par knappa meter från gäststugan hade en liten entré med dusch och en bänk där vi kunde ta av oss kläderna.  Jag strippade mig helnäck och gick in i värmen till de andra. Vi satt och njöt och drack de kalla ölen.

-Det här är fan livet, sa Erik. Nu vill jag bara ha en go tjej på varje sida som kan ta hand om mig och min stolta springare.  Erik skrattade och skakade på sitt organ som var ett ganska rejält stycke.

-Den där Alice är fin och din tjejs syrra har ju former att ta i, fortsatte han. -Den här har saknat en kvinnas varma hand.

-Nicklet! Din madam verkar ju ta väl hand om dig i alla fall. Fan vad jag är avundsjuk. Eriks kuk hade rest sig lite av hans skakande när han pratade.

Stefan stack in huvudet. Han var också helt näck och satte sig på en av lavarna.

-Jävlar va gött sa han. Även hans kuk var ganska grov. Den var inte jättelång, men rejält tjock. Inte konstigt Sara hade skrikit när han pumpade på med den i henne. Jens och Jonas hade som jag ganska normalstora kukar på ca 15 cm och tjocka som tre -fyra fingrar. Stämningen var på topp och rätt   snart började det bli riktigt varmt.

-Snart dags att rulla sig, sa jag och reste på mig. Det hade inte kommit jättemycket snö men det låg en knapp decimeter på backen i alla fall. Jag öppnade dörren till bastun och kände händerna från de andra grabbarna putta ut mig när vi alla sprang nakna ut i snön. Vi skrek, la oss i snön, rullade och kastade den på varandra. Fyllan och kontrasten mellan kall snö och het bastu spädde på våra barnsligheter. Vi skrek, tjoade och dansade runt helt nakna i snön i en knapp minut. Ut från gäststugan kom tjejerna och de vrålade högt de då de såg våra nakna kroppar. Sara smällde till min nakna stjärt.

-Den rumpan är min, protesterade Eva och tog tag om den ena skinkhalvan. Sara greppade den andra. Båda systrarna var rejält påverkade. Jag la en arm om vardera av dem och gav Eva en kyss.

-Jag då, sa Sara och plutade med munnen mot mig.  Jag gav Sara en puss i pannan.

-Ähhj! Du är faktiskt min pojkvän, sa Eva och kysste mig över munnen. Hennes tunga letade sig in min mun och mötte hetsigt min egna tunga.

-Jag kan väl få känna lite i alla fall, sa Sara och klämde mig en gång till över rumpan. Hon flirtade vilt med mig och även med Jonas.  Trots kylan reagerade min kuk på tjejernas händer. Stefan kom fram och kysste sin tjej.

-Den här damen borde hålla sig till mig tycker jag, sa han till sin flickvän och kysste henne igen. Sara tog ett tag om hans kuk som hade krympt av kylan och sa.

-I så fall får du se till att den här växer till sig lite.

Min flickvän fortsatte kyssarna och greppade försiktigt min kuk. Den var även den, modell mindre pga kylan men hennes varma hand kändes skön och det pirrade lite. Även pungen hade krympt ihop och hon skrattade lätt när hon kände på den hårda och skrynkliga lilla säcken. Det var rätt så kallt ute och att springa naken i snön gjorde man inte allt för länge. Så jag och de andra killarna gick snabbt in i bastun igen och tjejerna återvände till gäststugan. Vi satte oss åter på lavarna och öppnade var sin ny öl.

-Nicklet, sa Erik. -Minns du vår förra fest här? Jävlar vad gött det var.

Jonas hade fått veta vad som hände då, men Jens och Stefan var inte insatta. Erik berättade om vår lek med Anna och Elin då vi spelat sanning eller konka. Det hade slutat med att Erik knullat Elin och jag hade knullat Anna på golvet i gäststugan. Tjejerna hade dessutom sugit av både Erik och mig, samt slickat varandra när vi satte på dem från var sitt håll. Det var en helt galen och urspårad förfest. Synd att de inte var här idag. Men Anna var ju inte helt glad i Erik längre och Eva var ju dessutom lite avig mot Elin så det kanske var lika bra det. Erik skrädde på om hur tight Elins fitta var och hur jävla grym hon var på att suga kuk.  Jag såg att både Jens och Eriks kukar hade börjat att växa något under redogörelsen av den tidigare festen. Erik den runkade lite förstrött och Jens kliade hela tiden på sin.  Han var nu var ganska dragen frågade mig.

-Hur är Eva då? Hon sa till mig att hon sög av dig innan ni kom hit.

-De var som fan, sa Stefan. -Var det inne på toan då eller? När vi satt och väntade på dig. Även hans kuk hade rest sig och han gjorde som Erik och drog lätt i den.

Jag skruvade på mig lite men sa sedan.

-Ja, det gjorde hon. Och ska jag jämföra henne med Elin och Anna så är hon klart bäst. Anna gjorde det bra. Elin kan ju fan ta kuken hur djupt som helst. Men Eva, hon älskar fan att se mig njuta när hon suger. Hon suger mycket och gärna och hon vill att jag ska knulla henne i munnen. Och när jag knullar munnen vill hon att jag gör det hårt, ja nästan brutalt.  

Jag kände hur min kuk växte när jag pratade om oralsexet med Eva och även jag kliade försiktigt på den. Eriks kuk hade vuxit mer och han runkade nu helt öppet framför oss andra.

-Jävlar vad jag blir kåt nu, sa Erik och ställde sig upp. Hans stånd stod hårt framför honom. -Jag får ut och kyla ner ballen.   Erik gick ut och vi andra hörde ett vrål när han åter rullade sig i snön utanför.

Min kuk ville inte lägga sig och jag såg att de andra också nu runkade sina kukar. Jag gjorde som Erik och drog i den. Nu ville jag ha en naken Eva i mitt knä. Eller någon annan naken tjej hade funkat också för den delen. Bara det var en sugande mun eller en plaskvåt fitta att tränga sig in i.

-Hur är Sara då, frågade jag Stefan. -Hon gillar ju att skrika i alla fall har jag hört. Jag gjorde en konstpaus och la till -…genom väggarna!

Stefan vars kuk nu stod rakt ut av hans runkande blev lite ställd och skrattade lätt och svarade. .

-Hon ville inte ta den i munnen först men under natten vi sov hos dem hade jag slickat henne och vi låg och lyssnade på ditt och Evas knullande. Det gjorde henne helt tokig. Då satte jag mig gränsle över henne och la den här (han ruskade på kuken) mellan hennes bröst. Sen tryckte jag fram den till hennes mun mellan tuttarna och hon gapade och tog emot den. Och jävlar vad skönt det var. Hennes tunga vispade under ollonet samtidigt som hon sög in det djupt i munnen. Hon tar den inte i halsen däremot…ännu. Jag får väl lära henne.  Men där nere är hon tight, den tightaste jag satt på tror jag. Det var knappt så att jag fick in den de första gångerna. Men nu har ju Göran töjt ut henne.

Stefan skakade på sin kuk som han hade gett namnet ”Göran”.

Utanför hördes mera skrik och tjut. Tjejerna måste ha kommit ut till Erik igen. Jag reste mig. Min kuk var stenhård och svajade fritt när jag ställde mig.

-Dags att presentera herr ståndaktig för damerna utanför, skrattade jag och sprang ut till Erik. Han jagades av Maria i snön på gräsmattan men verkade inte tycka det var ett problem. Jag såg inte till Eva men Sara var där på altanen och även den söta Alice.

-Var är Eva frågade jag?

-Jag ser att du saknar henne, skrattade Sara och slog till min styva kuk. -Hon och Johanna är på toa. Sara var riktigt full och drog skamlöst i min kuk ett par gånger. Eller hon regelrätt runkade den.  Alice tittade storögt på men sa inget.

-Vilken service, sa jag, -Men du har en gubbe med en likadan. Han och hans Göran sitter i bastun och saknar dig tror jag.

  Sara skrattade, gav mig en puss och struttade sedan mot bastun. Alice blev kvar hos mig. Hon fortsatte titta på kuken men vågade inte säga eller göra något. Jag fick lite fyllemod i mig, ställde mig mitt emot henne och la mina armar på hennes axlar. Min kuk nuddade vid henne men hon gjorde ingen ansats att försöka få bort den eller komma undan. Sedan tittade jag henne djupt i ögonen och sa.

-Du är så himla söt, vet du det? Hade jag inte haft Eva hade jag nog stött på dig. Sedan gav jag henne en puss i pannan.

Alice verkade lite förnärmad men stod ändå kvar. Min kuk hade nu slaknat av kylan. Jag kramade om henne och kände hennes värme. Hon la försiktigt sin hand över min nakna rumpa och vi tittade på min kompis som nu låg lika naken i snön. Maria hade brottat ner honom och satt nu gränsle över hans mage.

-Nej, jag får rycka ut och hjälpa en polare i nöd, sa jag till Alice som skrattade till när jag två sekunder senare skrek högt, tog tre steg och gjorde ett språng ut i snön bredvid Erik.  Maria hoppade till av mitt skrik och trummade på Eriks bröstkorg.

-Trevligt med nakna pojkar, sa hon och släppte upp honom från marken. Maria slog till min rumpa och kommenterade att den var fast och fin.

-Eva måste vara glad att få leka med den varje dag. Känn här Alice! Maria ropade till Alice att klämma på min bak. -Känn på Niklas rumpa och jämför den med Eriks. Den är såå mycket fastare.  Alice kom fram och klämde på mig. Hennes varma han rörde återigen min nakna hud. Jag rös till. Pungen och kuken hare krupit ihop till en liten hård påse och knappt synbar pinne som stack fram.

-Fan vad kallt det är, sa Erik och huttrade. - Jag måste snart in i bastun igen.

Jag kunde inte annat än att hålla med honom och vi tog vägen och hämtade var sin ny öl innan vi gick mot bastun igen. Maria och Alice följde efter.  När vi kom in i den lilla hallen hörde vi det omissbara ljudet av stön inifrån bastun.  Vi öppnade dörren och såg Stefan sitta på nedersta laven. Sara var helt naken och hennes mun åkte upp och ner över hans kuk. Bredvid honom satt Jens som Sara samtidigt runkade med vänsterhanden.  På översta laven satt Jonas och runkade intensivt med blicken fäst på Sara. Jag kände värmen från bastun mot min iskalla kropp.

-Jävlar alltså, sa Erik långsamt.

Alla i bastun vände sig mot oss.

Stefan noterade att vi stod i dörröppningen men lutade sig sedan bakåt och njöt av Saras behandling. Ett stön kom från Jens och Stefan la en hand på Saras huvud som han styrde det med. Maria och Alice stirrade storögt på det de såg i bastun och blev helt klart påverkade av situationen. Bakom mig hörde jag Eva som kom gåendes från huset.

Maria stoppade henne.

-Ähm. Du ska nog inte komma in och se detta, sa hon.

- Jag tror inte det gör något, svarade jag. - Det är inte första gången hon ser Sara ha sådana aktiviteter för sig.

Eva var riktigt full och kom fram till dörren. Hon tittade in på sin syster. Sara hade nu övergått till att suga av Jens. Stefan hade sina händer i hennes skrev och pullade hennes fitta. Sara stönade mellan sugtagen.

-För helvete Sara, ropade Eva. -Här släpper man dig i 10 minuter, för att sen hitta dig helnäck och omringad av stora kukar. Sara tittade upp som hastigast, log åt sin syster och lät sedan munnen åter sjunka ner över Jens kuk.

Alice verkade lite generad och sa att hon inte tyckte vi skulle störa dem.  Jag kände hur hennes kropp strök sig mot min nakna hud när hon trängde sig förbi mig för att komma ut. Jag rös igen.

Undrar on hon har en rödhårig fitta också? Jag såg för mitt inre min kuk mellan hennes läppar och min kuk som pressades in i hennes rödhåriga sköte. Vit sperma över hennes söta kinder och hennes tunga som slickade min kuk ren från satsen. Min fulla hjärna hade ersatt Eva med Alice i mina sexuella fantasier. Eva behövde jag ju inte fantisera om, men Alice var ju orörd mark och det hetsade mig. Ett sista touch från hennes kropp strök förbi mig, hennes hand strök sig mot min kuk. Sekunden senare försvann hon ut och sedan över till stugan, där det bara var Johanna som var kvar nu.  Mina tankar om vad jag ville göra med den lilla rödhåriga tjejen avbröts när jag såg Eva framför mig. Hon var lika förstelnad nu som när hon såg sin syster ha sex förra gången. Sara stönade nu högt och Stefan gjorde sig redo att knulla henne. Hon stod framåtböjd med ett ben på golvet och ett på laven. Hon stöttade sig på händerna och sög Jens kuk med djupa tag. Bakom henne hade Stefan riktat in sin tjocka kuk mot hennes kön. Han gned den mot hennes rumpa ett par gånger och sedan så tryckte han in den i henne. Eva hade lagt handen över min kuk och pung. Värmen från hennes hand gjorde att den mjuknade något och blodet kunde rinna till den. Maria hade lagt sina händer runt Erik och greppade även hon hans kuk. Jonas hade krupit ned ett steg och Sara försökte runka honom med ena handen.  Men det var svårt för henne att då bibehålla balansen. Hon fortsatte att suga av Jens och Stefan hade börjat stöta i henne bakifrån. Sara växlade över munnen till Jonas.  Jag kände Evas andetag mot min kind. Hennes hand kramade nu mitt organ och kuken började styvna. Jag stack ner min hand i hennes byxor och smekte hennes rumpa. Jag frös fortfarande från att nyss lekt i snön och huttrade. Eva var varm och min kropp värmdes mot henne. Maria hade övergått till att runka Erik lätt. Eva viskade till mig.

-Ska vi gå tillbaka till huset och mysa lite?

Jag var inte svårövertalad. Jag tittade en sista gång på Saras gungande tuttar i bastun och hur hon nu blev hårt tagen av Stefan bakifrån samtidigt som hon sög av Jens och Jonas växelvis med sin lilla mun. Tre killar samtidigt, wow!. Det skulle pappa Kent se. -Sara verkar klara sig, sa ja till Eva. -Vi går.

Eva tog min hand och vi sprang de få metrarna till gäststugan och gick in.

När vi öppnade dörren fick vi kvällens andra chock. I soffan satt Alice och Johanna och smekte sig själva. De hade dragit ner sina byxor och arbetade nu intensivt med att tillfredsställa sig själva med sina händer. När de såg oss stoppade de genast och försökte dölja sin nakenhet. Johanna blev pionröd i ansiktet. Alice var mest förlägen men verkade inte skämmas för det de hade gjort.

-Jag berättade för Johanna vad vi såg i bastun, sa hon.

Min kuk stod rakt ut och hon hade sin blick fäst på den. Eva hade greppat ståndet och runkade det.  Min flickvän var full och kåt och brydde sig inte om att vi hade publik. Hennes runkande värmde min frusna kropp.  Johanna hade fått på sig kläderna igen och sa att hon ville gå hem.

-Redan? sa Eva. -Varför då? För att vi såg er? Det är inget att bry sig om. Vi såg min syrra göra värre saker i bastun nyss. Eva fortsatte sitt runkade av min kuk framför tjejerna.  Jag frös fortfarande och höll om henne hårt för att få värme. Johanna hade dock bestämt sig, hon ville hem och gick ut i hallen, men Alice stannade. Hon hade sin blick fäst på mitt organ och kunde inte släppa den.  Jag satte mig i fåtöljen som stod i rummet och drog en filt runt mig. Eva satte sig på armstödet och tittade på Alice samtidigt som hon smekte min kuk. Vi hörde dörren slå igen efter Johanna.  Alice satt i soffan och fortsatte stirra på Eva och mig.

-Fortsätt där vi avbröt, sa Eva till Alice. Jag såg Evas blick, den var fylld av lust. Hon reste sig upp och satte sig bredvid Alice i soffan.

-Visst är han sexig, sa hon och pekade på mig.  Alice satt tyst. I mina tankar hade hon redan dragit ner sina byxor och puttat undan trosorna.  Eva smekte sina små bröst och tittade sedan på mig.

-Älskling! Tycker du inte att Alice har för mycket kläder på sig? Eva knäppte upp sina egna byxor och stack ner handen. Alice var hon helt klart påverkad av den sexuella stämningen men hon verkade inte riktigt veta vad hon skulle göra. Jag hörde att hon andades tungt. Värmen började komma tillbaka i min kropp och jag greppade min kuk med högerhanden. Den ökade succesivt i storlek.  Eva stirrade på mig och lutade sig sedan över Alice. Hon gav henne en kyss i pannan.

-Alice erkände förut att hon bara hade sett två kukar i hela sitt liv, förutom sin pappas när hon var liten, sa Eva. Eva drog handen från sitt egna underliv och flyttade den mot Alices höft och så småningom hennes gylf. Alice svalde en djup suck. Hon var upphetsad men helt paralyserad. Eva grep hennes hand och förde den runt sin egen midja.

-Nu har du sett desto fler, fortsatte Eva. -Vad tycker du om Niklas stolthet? Är den inte läcker? Den smakar jättegott kan jag berätta.

Alice började röra handen längs Evas sida. Hennes läppar särades lite och tungspetsen fuktade dem. Eva kysste dem lätt. Jag kände blodet rusa till min kuk som nu var hård som ett spett. En förströdd tanke gick till gänget i bastun. Vad gör de nu? Troligen knullar de allihop. Eva och Sara var helt klart ett par riktigt kåta systrar. Alice hade nu besvarat Evas kyssar genom att kyssa henne med öppen mun. Deras tungor lekte. Eva stönade. En hand sökte sig ner i Alice uppknäppta jeans som hon drog av henne. Sedan förde hon in ett finger i hennes nakna fitta. Alice mötte Evas handled ett juck.

-Hon är blöt, sa Eva och tittade på mig när jag satt i fåtöljen och drog i min stenhårda kuk. Eva förde sitt finger till Alice mun.

-Smaka, sa hon. Eller snarare befallde. Alice sög hungrigt in fingret. Hennes underliv juckade nu i takt med Evas smekningar av hennes kropp.  Eva föste tillbaka fingret i Alice fitta. Hennes höfter fortsatte att möta den pullande handen.  Hon lutade huvudet bakåt, blundade och njöt.

-Mmmm, kom det från Alice där hon satt med trosorna vid knäna och lät Eva smeka hennes fitta. Alice hade en stor kopparröd buske och Eva drog sina fingrar genom den samtidigt som hon tryckte in sitt finger i flickan. Min tidigare frusna kropp kändes nu hetare än någonsin. Jag ställde mig upp. Min kuk stod stolt och hård och Eva vinkade åt mig att komma fram till dem. Alice njöt av Evas behandling och jag ville också njuta av den. Jag ställde mig framför Evas ansikte. Hon slickade på ollonet. Hon lät tungan vandra längs skaftet, från roten till toppen. När den nådde toppen sög hon in ollonet och lät läpparna jobba fram och tillbaka över det.  Eva fortsatte samtidigt att smeka Alice mellan benen. Hennes långfinger gick in och ut i fittan och tummen vispade över hennes klitoris.

-Slicka henne! Viskade jag befallande till Eva. -Jag vill se dig äta hennes fitta!

Evas läppar släppte mitt ollon. Hon satte sig på knä framför Alice i soffan. Sedan tog hon tag om hennes jeans och drog dem av henne. Min puls var hög. Fan vad sexigt tänkte jag när jag såg henne krypa fram mellan Alice ben. Jag satte mig bredvid i soffan, tog Alice hand och förde den till mitt stånd. Under hela denna tid hade hon inte sagt ett enda ord. Hon hade låtit oss ta kommandot och bara följt med i våra rörelser.  Alice hand började röra sin hand upp och ner längs skaftet. Eva smekte insidan på Alice lår. Hon öppnade sin mun, stack ut sin tunga och nuddade blygdläpparna med dess spets. Alice rös med hela kroppen. Hon spände sig klämde tag om min kuk och flämtade högt.  Evas tunga rörde sig i långsamma drag över Alices fitta. Hon vispade i dess mynning och andades tungt. Jag tog in en hand under Alice tröja och greppade hennes ena bröst. Bröstvårtan var styv och stod rätt ut. Eva slickade nu fittan i långa drag. Alice njöt, Alice rös, Alice skakade, Alice kom i en orgasm och sköt sin fitta mot Evas mun. Ett skrik tjöt från hennes mun och kroppen krampade. Hon tryckte ihop låren rund Eva och fortsatte skrika.  När hon sekunderna senare kom till sans igen tittade hon storögt på mig och Eva.

-Vad gjorde ni med mig! Gör det igen!

Jag drog upp hennes tröja över huvudet och dök utan omsvep ner mellan hennes bröst. Eva fortsatte att slicka vår nya väns fitta. Alice knäppte vant upp sin BH och min mun hittade snabbt hennes styva vårtor. Jag slickade och sög på dem. Lät tungan vispa över dem. Jag kände något greppa min kuk. Det var Evas hand.

-Kom, sa Eva och jag satte mig på golvet bredvid henne. -Smaka på henne, fortsatte hon. Jag böjde mig in och lät tungan vispa över Alice kön. Eva ställde sig upp och drog av sig alla sina kläder. Sedan kröp hon upp i soffa och ställde sig bredbent över flickan som jag nu slickade intensivt. Alice smekte Evas nakna kropp Hon slickade på hennes bröstvårtor och drog hennes höfter mot sig.  Jag slickade, lapade och åt av den vackra fittan framför mitt ansikte. Eva sänkte sig över Alice ansikte där hon stod i soffan.

-Slicka mig och smaka på mig, sa hon till henne. Alice gjorde henne inte besviken. Rytmiska stön hörde jag från båda tjejerna och jag fortsatte att bokstavligt knulla Alice med min tunga och mina fingrar. Rätt vad det var så kom hon i ytterligare en orgasm och jag kände hur min mun och näsa blev blötare.  Min kuk stod stenhård och den ville in i en tjej. Helst Alice men jag började med Eva. Eva stod fortfarande med sin fitta över Alice mun. Jag ställde mig bakom, böjde upp hennes rumpa och måttade in kuken vid hennes öppning. När Alice tunga vispade över Evas klitoris tryckte jag in mig. Jag bottnade direkt. Sakta började jag sedan att knulla. Med långa hårda rörelser tryckte jag min flickväns sköte mot Alices ansikte.

-Vänta, sa Eva. Hon ställde sig på knä i soffan. Fortfarande gränsle över Alice men nu kysstes de. Jag tryckte åter in mitt organ i Eva. Tog tag i hennes höfter och började pumpa. Jag pumpade som jag aldrig gjort förr. Hårt snabbt och brutalt. Min hand smiskade hennes skinkor.

Smack! Smack! Smack!. Evas bakdel blev röd av mina slag. Alice gned sin fitta under oss. Eva slickade hennes vårtor och de kysstes igen. Min kuk gick i ett rasande tempo.

-Jag kommer snart, skrek jag och drog mig ur min flickväns fitta.  Ur min kuk forsade en sats som sprutade över Evas rygg, upp i hennes hår och över Alice ansikte.

Utmattad ramlade jag framåt över tjejerna och hamnade på sidan med mina ben över Alice mage. Kuken låg slapp och blöt vid sidan. Jag kysste Eva och sedan Alice. Jag kände deras bägge nakna kroppar mot min. Min hand smekte  Alice bröst och Eva kysste henne igen.  Vi låg alla tre i soffan nakna och njöt av att känna på varandra, utforska varandra och smekas.  Efter en stund slumrade jag till och det gjorde även tjejerna.

Klockan hade blivit runt midnatt när vi bryskt blev väckta av att Erik och Maria kom in. Erik var fortfarande helt naken men Maria hade sina kläder på sig.

-Det var som fan Nicklet! Har du satt på dem bägge två? sa Erik och gjorde en high five mot mig i luften. Jag hade Alice ben ringlade runt mig på ena sidan och Evas på den andra. Mitt mellan dem halvlåg jag med var sin arm runt dem.  

I bastun hade tydligen Sara knullat med både Stefan och Jonas medan Jens hade fått nöja sig med en avsugning. De var kvar där och duschade nu av sig. Erik och Maria hade suttit på bänken utanför och tittat på och även om Erik hade velat få igång Maria på något mer hade han fått nöja sig med en handtralla från henne. Nu var de tillbaka i stugan och Erik tog på sig lite kläder hämtade ett par öl och gav den ena till mig innan han satte sig i fåtöljen. Jag var fortfarande naken och bad Maria springa och kämta mina kalsonger i bastun i alla fall. Tjejerna var också nakna men tog även de på sig trosor och BH. Erik tittade gillande på den söta rödhåriga tjejen och undrade sedan vart Johanna var.

-Hon gick hem, sa Alice. -Hon var nog inte beredd på det här, fortsatte hon och greppade min kuk innan jag dolde den med kalsongerna.

Efter ca 20 minuer kom de andra från bastun in. Stämningen blev lite spänd men inte tryckt. Vi drack upp de få öl som var kvar snackade lite. Festen dog ut lite efter att alla kommit tillbaka och vid ettiden bestämde jag och Eva att vi skulle gå. Alice följde med oss men Sara och Stefan stannade en stund till. Alice bodde i närheten av Eva så vi promenerade tillsammans hem. Väl framme hos Eva kysste jag henne djupt.

-Jag älskar dig, sa jag. -Du är helt underbar, det vet du väl? Vi kysstes igen och Alice såg lite förnärmad och obekväm ut. Hon bodde fem sex hus bort så när Eva hade gått in slog vi följe hem till henne.

Väl framme hos henne stannade vi. Hon tittade på mig och strök sina händer utefter sin sida.

-Tack för ikväll, sa hon försynt och tittade upp på mig. Jag böjde mig framåt och kysste hennes mun. Hon besvarade kyssen och min puls steg när hon öppnade munnen och lät sin tunga söka sig in i mig.  Vi forstatte kyssas och kyssarna övergick till hångel. Min hand var innanför hennes kläder och jag smekte hennes ryggslut.

-Vill du komma med in? Frågade hon försiktigt.  Jag visste att jag inte borde. Jag hade en underbar flickvän som jag älskade men mina tankar om Eva och vad hon betydde för mig var helt borta. Nu ville jag bara knulla med den söta lilla rödhåriga varelse som stod framför mig i decembernatten.

-Ja, det vill jag! svarade jag.

Hon tog min hand och vi gick in till henne.  

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.