Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/10, 2022 kl. 13:11, av Benke1974

Klassfesten- Ånger eller inte?

Del 3 av 10 i serien Ungdomsminnen

Tredje delen i min serie om min ungdomstid i en småstad i Västsverige under 90 talet. Efter en urspårad förfest drog vi vidare till Jonas hemmafest.

Efter vår galna förfest hos Erik skyndade vi att fixa till oss och sticka över till Jonas. Där var festen redan i full gång. Jag ställde in ett tiotal öl i kylen som vi haft med oss. Jag tog sedan en av dem i handen och gick in i vardagsrummet.  I soffan satt Maria och snackade med Andreas.  Hon vinkade glatt när hon fick syn på mig. Jag såg mig om för att se vilka andra som var där. Martin, Jens och Daniel satt på golvet. De var de typiska Teknisk linjekillarna. Sådan som hellre dök ner i sina böcker och matematiska uträkningar än jobbade på sina sociala skills.  Inne i vardagsrummet satt också ett annat tjejgäng som jag inte kände igen. En av tjejerna var en rödlockig tjej med glasögon. Wow! Det var första gången jag träffade Alice. Jag minns att jag reagerade på hur söt hon var med sitt nätta ansikte, runda glasögon och ljust kopparröda hår som nästan lyste när hon satt där i soffan hemma hos Jonas. Det hände inget mellan oss den kvällen men henne skulle jag lära känna närmare senare det läsåret.  Nåja, jag gick iallafall vidare och hamnade så småningom i köket med Jonas, Maria och Anna. Vi snackade mest skit om allt möjligt. Jag står lutad mot bänken och Anna står lutad mot mig. Minnet av vad som hände ett par timmar tidigare väcker mitt stånd till liv och Anna måste ha känt det genom tygen som skiljer oss åt.  Hon skruvar lätt på sig och trycker sin bakdel mot min kuk. Kuken styvnar ytterligare och lägger sig till rätta mellan hennes skinkhalvor. Det känns lite kluvet. Anna är ju grymt het och hennes fitta vill jag gärna plöja upp en gång till. Men hon är ju samtidigt Eriks tjej och en polares tjej är off limits. Hon gned nu sakta sin rumpa mot min kuk och gungade lätt från höger till vänster. Jonas babblar på om vår mer än pensionsredo kemilärare som insisterar på att vi kallar honom Herr Stolt.

-Han måste hata mig, säger Jonas. -Jag fick minuspoäng sist för att jag inte hade skrivit mitt namn precis på den streckade linjen. De spelar väl ingen roll eller?

Anna fortsatte att gnugga sin rumpa mot min kuk och i mina byxor ville mitt organ snart ut för att explodera. Jag kände hennes kroppsvärme och hennes parfym sökte sig in i mina näsborrar. Fan det här går inte. Jag ville helst bara ta mina armar om henne och knåda hennes mjuka bröst. Leka med mina fingrar på hennes styva vårtor och få henne att stöna. Sedan skulle jag böja henne framåt, ställa henne på knä på köksgolvet, dra ner hennes byxor och trycka in min hårda kuk i hennes fitta bakifrån. Anna kände tydligen av min upphetsning och ändrade ställning. Hon la händerna bakom rumpan och ställde sig som om hon vilade mot dem. Men samtidigt kände jag hur hon klämde på styva kuk genom tyget. Vill hon också fortsätta där vi avslutade hemma i Erik gäststuga?

Jonas malde på om Herr Stolt och beklagade sig ytterligare om någon händelse på någon tidigare lektion som i alla fall jag inte hade märkt. Maria verkade dock tycka det var oerhört intressant och ingen av dem märkte vad Anna och jag höll på med. Jonas ältade vidare och jag fadade ut. I mitt sinne ville jag dra med mig Anna till ett sovrum på övervåningen och knulla henne besinningslöst. Låt henne stå på knä framför mig och arbeta med sin mun runt min kuk. Sedan slänga henne med huvudet ner i en säng, och när hon står där på alla fyra trycka ner hennes huvud i madrassen och köra in min kuk i hennes fitta. Få känna hur hennes slidväggar masserar mitt skaft som de gjorde tidigare under dagen. Än en gång få fylla henne djupt med min sperma och sedan se henne slicka min kuk ren från de kroppsvätskor vi producerat. Annas tankar var nog inne på samma linje för jag kände hur hon fortsatte med masserandet av min kuk och hon andades tungt. Obemärkt lät jag min ena hand söka sig runt hennes midja och in under hennes tröja där den försiktigt smekte hennes mage. Anna flämtade till. Jag tittade på de andra men de märkte fortfarande ingenting så min och Annas lek med varandra fortsatte. Anna klämde nu riktigt skönt över min kuk som vid detta lag var stenhård i mina byxor. Min hand sökte sig ner mot byxornas kant och jag stack in handen under linningen. Hennes underliv mötte min hand i små motjuck. Jag lät handen glida ner i trosan, jag kände hennes hårtofs mellan fingrarna. Anna hade nu en hand i mina byxor och kramade min kuk med pulserande rörelser. Mina fingrar sökte sig vidare ner och jag kände vätan från Annas heta fitta.

-Var har du gubben då? Jonas avbröt våra aktiviteter. Jag ryckte till och avlägsnade min hand från fittan. Anna slutade lika tvärt massagen av min kuk och drog bort sina smekande händer. -Jag har inte sett Erik sen ni kom, och ni brukar ju inte vara många millimeter från varandra.

Anna skrattade till lite nervöst som om vi hade blivit påkomna med något förbjudet. Helt OK var det vi gjorde ju inte heller och mina tankar om Annas kropp och vad jag ville göra med den nyktrade till. Hon var ju Eriks tjej och även om vi båda var rätt onyktra jag kunde ju inte stå och pulla henne framför mina klasskompisar. -Skärpning Niklas, sa jag till min själv i mina tankar.

 -Jag måste på toa, sa jag till de andra och gick mot hallen. Annas parfymdoft hängde kvar och jag sög in den. Toan i hallen var upptagen så jag gick till ovanvåningen där den andra fanns. På översta trappsteget satt Jens med en tjej jag inte kände igen. De satt tätt ihopslingrade och uppenbart var det något strulande på gång där.

-Good for you Jens, tänkte jag och gick vidare upp. Toan här var också upptagen. Men jag tänkte att det är bara att vänta.

-Elin är där inne, sa Jens. Hon har vart där en bra stund nu.

-Okej.

Jag knackade på dörren. -Det är Niklas. Kan jag komma in? Jag är jävligt pissnödig.

Dörren låstes upp och jag öppnade försiktigt. Elin satt på toasitsen och hon hade gråtit. Sminket hade runnit och ögonen var röda Hon reste på sig. Det var trångt på den lilla toan och hennes bröst gneds mot mig när jag slank förbi så att jag kunde komma åt holken.  

-Vad är det? Har det hänt något, frågade jag.

Elin snyftade. -Allt är bara skit, sa Elin. -Bara ren skit.

-Okej? Vad då skit? Jag försökte vara förstående.

Elin sa ingenting utan fortsatte snyfta. Jag tog fram kuken som fortfarande var lite påverkad av min och Annas lek i köket. Elin tittade på den men sa inget. En kraftig stråle med urin fyllde toaletten och jag skakade av kuken ett par gånger innan jag stoppade tillbaka den och knäppe mina jeans. Sedan satte jag mig på toalocket. Elin satte sig i mitt knä och kramade om mig. Hon tryckte sin kropp mot min. Efter en minut eller så, så började hon.

-Det är Anna, snyftade hon. -Jag tror hon blev sur på mig förut. För att Erik och jag knullade när vi körde konka.  Men att du var på henne spelade tydligen ingen roll.

Jag tänkte tillbaka på köket och hur Anna nyss hade masserat min kuk när ingen såg. Den tanken gav lite blodtillförsel i organet som växte lite.

-Hon verkade inte vara speciellt sur nyss, försökte jag. -Jag snackade med henne i köket innan jag kom hit och då märkte jag inte att hon skulle vara sur på dig.

Jag försökte få henne i andra tankebanor och tillade. -Har du sett Erik förresten?

-Han satt i soffan när jag gick upp hit, sa Elin slött. -Men hur kan hon vara sur på mig när det var hon själv som drog i gång leken och dessutom knullade hon med dig mitt framför oss andra. Om hon nu skäms för det vi gjorde är det väl inte mitt fel, eller? Det var ju knappast mening att det skulle gå så långt. Lite stripp och naket ok, men vi knullade ju för fan. Alla fyra.

Själv var jag rätt nöjd att det gick så långt som det gjorde och att jag fick knulla Anna, men det sa jag naturligtvis inte till Elin där hon nu satt i mitt knä.

-Jag vet inte, sa jag och kysste henne på kinden. -Det blev ju rätt crazy hos Erik men du vet ju inte ens om hon är sur, sa jag igen. -Du tror ju bara. Ångrar du vad vi gjorde?

Elin svarade inte. Istället kramade hon om mig hårdare. Hennes närhet och värme fick mig att känna en viss upphetsning. För bara ett par timmar sedan hade jag haft min kuk långt in i hennes mun, jag hade slickat hennes fitta så att hon skrek ut sin orgasm. Jag hade legat mellan hennes nakna ben och lapat i mig av hennes safter. När jag sedan knullat hennes bästis hade hennes mun slickat både Annas fitta och min kuk. Elin hade sedan upphetsat slickat i sig våra blandade kroppsvätskor. Nu satt hon i mitt knä och verkade ångra vad vi gjort, men det enda min hjärna och kuk funderade på, var när kan vi göra det igen.  Anna verkade ju vara på för en repris men hur kände Elin. Kuken styvande mera i byxorna. Kände Elin av den? Hon gav mig en lätt puss på munnen.

-Du är så himla fin, sa hon. Hon gav mig en puss till. Denna gång lite hårdare. Jag besvarade pussen och hennes läppar särades. Kuken hårdnade ytterligare, nu måste hon ha känt av den. Åtrån steg hos oss båda och pussandet övergick till kyssar. Jag kände hennes tunga hitta in i min mun. Jag kramade henne hårdare. Jag kände hennes bröst tryckas mot mig och min puls steg.  Kyssarna tilltog och med den min upphetsning. Kuken tryckte nu mot hennes kön i byxorna. Elin satte sig gränsle över mig inne på den trånga toan. Hon började röra sig i juckande rörelser över mitt kön. Jag tog tag om hennes rumpa med mina händer och klämde. Elin andades tungt. Min ena hand sträckte sig in under hennes tröja och jag greppade om hennes ena stora bröst. Bröstvårtan var stenhård och stod rakt ut. Hon drog upp sin tröja över brösten och knäppte enkelt upp sin BH. De två vackra bergen kom ut i och gungade nu fritt under hennes BH som hände kvar över axlarna. Jag slickade lätt på den ena knappen för att sedan suga in den i munnen och låta tungan spela över spetsen. Tungan fortsatte sedan sin färd och utforskade området kring vårtgården. Elin rös till och stönade nu högt. Hon reste sig och knäppte upp sina jeans som han snabbt drog av sig. Jag gjorde detsamma med mina men blev fortfarande sittandes på toan. Jeansen satt fast vid anklarna på mig. Elin sa ingenting. Hon tittade mig djupt i ögonen och satte sig sedan återigen gränsle. Hennes underliv gneds sakta fram och tillbaka över min kuk som nu var stenhård. Elins rörelser fick den att leta sig upp över kalsongkanten och ut i frihet. Hon sträckte ner handen och drog i den med långsamma drag. Vi kysstes hett.  Mina händer knådade hennes skinkor. De gled in sakta men säkert under hennes trosor. En liten bit för varje juck som kom från Elin. Efter en stund hade jag händerna vandrat in helt så att de nu var under henne. Mina fingertoppar nådde in till hennes plaskvåta fitta men hennes lår var i vägen så jag inte kunde trycka in något finger i henne. Under hela denna stund hade ingen av oss sagt ett ord.  Jag hörde bara hennes stön och tunga andning.

Jag bröt vår tystnad och sa hest och upphetsat.

-Ställ dig upp!

När Elin stod upp drog jag ner hennes trosor. Min hand sökte sig sedan in till sitt mål och jag stoppade in ett finger i henne. Hennes bäcken lyftes och ett högt stön kom från henne. Jag stoppade in ytterligare ett finger och kysste hennes navel.  Jag drog sakta ut bägge mina fingrar och lät henne smaka på dem. Hon sög hungrigt.

-Mmm, kom det från henne.

Hon tog tag i min kuk, rättade till den mot sitt hål och sjönk ner över mig. Ollonet trängde sig igenom den plaskblöta mynningen och sedan omslöts hela min kuk av Elin när hon sänkte hela sin kropp över mig.

-Ahhhhh, stönade jag. -Vad skönt! Vi satt helt stilla när hon hade sugit in hela min kuk i sin grotta. Jag slog armarna om hennes midja och tryckte henne mot mig. Hon började sedan röra sig och juckade långsamt där vi satt på toalettsitsen. Vi kysstes igen och hennes rörelser tilltog. Fittan mjölkade mig. Min kuk var hennes och jag satt bara still och lät henne styra. Elin övergick så småningom till en mer regelrätt ritt där hon hoppade upp och ner över kuken. Jag sträckte ut min tunga och lät den nudda hennes bröstvårtor när de passerade min mun under ridturen. Elin stönade högre och högre och hennes rörelser blev vildare. Jag kände att det snart skulle gå för mig och signalerade detta till henne.  Hon ökade farten ännu mer. Sitsen under oss gnisslade och gled med våra rörelser men vi fortsatte. Jag tog tag i hennes midja och tryckte ner hennes kropp över kuken. Jag kände livmodertappen slå mot mitt ollen och då exploderade jag. Het tjock sperma fyllde Elins fitta för andra gången denna dag. Hon sjönk ner över mig och vi fortsatte kyssas. Pulsen gick ner något och min kuk var fortfarande begravd inne i henne. Där satt vi och pustade ut och kysstes när det plötsligt bankade på dörren.

-Skynda dig! Jag måste in, kom det från en ljus röst på utsidan. Elin släppte taget om mig och ställde sig upp.

-Strax klar, ropade hon tillbaka. Hon tvättade snabbt av sig i ansiktet och vi tog på oss våra kläder igen. Sedan öppnade hon dörren.  

Hade detta varit en ren sexfantasi hade väl Anna stått där ute och vi tre hade sedan gått in i ett av sovrummen på ovanvåningen. Där inne hade jag sedan låtit dem suga min kuk, de hade lagt sig in en 69a och slickat varandras fittor. Min kuk hade inte varit min vanliga 15 centimeters snopp utan istället en 25cm batong som jag sedan hade knullat dem om vartannat till flera orgasmer med. De hade njutit av min och varandras kroppar och jag hade njutit av deras sugande munnar och tighta kramande fittor. Vi hade sedan avslutat vår heta trekant med att de satt på knä framför mig kyssandes varandra. De hade med gapande munnar tagit emot min laddning av tjock sperma som landat i deras munnar och över deras söta ansikten. De hade slutligen villigt slickat min monsterkuk och varandras ansikten rena från varje spår av sperma.

Nu var det ingen ren sexfantasi tyvärr.

Utanför dörren stod Eva.  Fan också!

Eva som senaste månaden upptagit större delen av mina våta drömmar. Tjejen som efter insparken inte jag vågat prata med. Hon som sugit av mig när vi såg Elin och Jocke knulla. Tjejen jag pullat till orgasm på en offentlig bänk i gallerian.  Jag frös till och vågade inte möta hennes blick.

-Ehm..Elin var lite ledsen, stakade jag ur mig.  

-Okej, sa hon kyligt tillbaka. -Nu verkar hon ju vara på topp igen iallafall. Akta er jag måste in nu.

Elin och jag lämnade toaletten och Eva stängde dörren hårt om sig.

-Oj, sa Elin och småfnissade. -Hon gillar dig. Det vet du väl?

-Kanske, svarade jag. -Hon har knappt pratat med mig sedan insparken. Jag tror hon skämdes när hon hade varit så full.

Jens och den andra tjejen satt inte längre i trappan, men ljud hördes från ett av sovrummen.

-Jens verkar ha fått till det sa jag till Elin.  Elin verkade inte ta notis om detta men gav mig en ny kyss och klämde mig lätt på rumpan. Jag besvarade kyssen och vi gickså småningom ner från ovanvåningen. Där nere var det ett smärre kaos. Jonas stod fortfarande i köket med Maria och Erik hittade jag med sin flickvän i hallen. Vi gick till Erik och Anna. Anna tittade på mig och bet sig i underläppen. Erik var full. Nej, Erik var skitfull.

-Snälla Niklas, hjälp mig med Erik, sa Anna. Jag hatar när han blir så här jävla full.  

-Det är lugnt, sa jag. Jag tog med mig Erik ut på uteplatsen. Där stod det ett gäng och rökte. Erik satte sig på en av plaststolarna som stod lite längre ut i den lilla trädgården utanför lägenheten.   Jag satte mig bredvid.

-Niklas!, sa Erik ganska högt så de andra garanterat hörde. -Jag e så jävla kåt!

Jag drog min stol närmare hans. -Shhh, inte så högt.

Erik fortsatte fyllesnacka. -Hon var ju så skön och sög som en gudinna. Jag tittade åt de andra som var på utsidan. De tittade åt vårt håll men sa inget.

-Elin menar du, sa jag lite tyst.

-Ja för fan hennes fitta är att dö för. Men Anna, jag älskar ju henne. Hon är ju liksom min, hon fattar mig. Vad fan skulle jag knulla Elin för? Hade jag inte gjort det hade allt vart ok. Men hon var ju så jävla tight och skön.

Att jag en knapp halvtimme tidigare hade låtit min kuk fylla Elins fitta höll jag för mig själv, men jag fick ett hugg av svartsjuka när jag hörde Erik prata om att få knulla med henne igen och att han ville känna hennes sugande mun runt sin kuk.

Erik fortsatte.

-Och du din fan, du satte på min flickvän. Jag trodde plötsligt Erik var arg. Men rätt som det var började han skratta och kramade om mig. -Buksvågrar! Men Nicklet, hon är min. Glöm aldrig det!

Vi satt kvar och snackade ett tag. Erik svamlade vidare om hur skön Elin var att knulla men att han älskade sin Anna och att jag trots att jag knullat henne ändå var hans bästa vän. Om jag ville knulla med Anna igen var det OK men då skulle han vara med.  Min berusade hjärna var dock så nykter att den tänkte att detta mest var den ”fulla och kåta Erik” som svamlade och läget nog var annat imorgon.  

Till slut somnade Erik till i plaststolen och jag gick in och vinkade till Anna ett OK. Hon gick ut till honom och jag gick sen och tog en öl till ur kylen. I köket mötte jag Eva.

-Niklas, sa hon högt. -Är du ihop med Elin nu?

-Va, nej, svarade jag lite urskuldande. -För att vi var på toan ihop? Hon var ledsen, ok. Det sa jag ju.

-Visst, sa hon surt och fnös. -Jag hörde hennes ”snyftningar”. Eva gav mig en hård örfil samtidigt som hon skrek.

-Ditt jävla svin! Sedan rusade hon därifrån.

Att läsa signaler var kanske inte min starkaste sida men om hon inte gillat mig skulle hon väl knappast bry sig.  För ett par månader sedan hade jag knappt kysst en tjej, även om oskulden rök två år tidigare när vi slutade nian.  Nu hade jag tre tjejer som alla verkade vilja ha mig. Anna var ihop med min kompis. Elin var jag nog mer kåt på än kär i. Eva däremot, Eva var jag nog kär i om jag skulle erkänna det för mig själv. Jag blev blyg och nervös när jag såg henne. Min puls steg och jag visste aldrig vad jag skulle säga till henne.  Men… Men nu hade jag nog fan sabbat allt. Vilken jävla röra. Helvete också!

Samtidigt som mina tankar snurrade kände jag trots allt en viss manlig stolthet. Saldot på mitt tjejkonto hade ökat och efter denna fredagskvällen jag hade machopoäng att räkna in.

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.