Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/10, 2022 kl. 10:14, av Benke1974

Klassfesten - Dagen efter

Del 4 av 10 i serien Ungdomsminnen

Del 4 i min serie om 90-tals minnen. Läs gärna de tidigare för att få ihop alla sammanhang.

Jag vaknade runt 11 på lördagen efter Jonas fest. Jag tittade ut över mitt pojkrum.  Mitt emot min säng hade jag en bild på en lättklädd tjej med stora bröst klädd i linne och trasiga jeansshorts. Under henne stod texten ”if your girlfriend doesn´t know…”. Min mamma gillade inte den planschen men hon accepterade ändå den på något uppgivet  sätt då jag ändå var en tonårig kille  

Mitt huvud bultade och min hals kändes som jag svalt diesel. Samtidigt var jag pissnödig och hade morgonstånd. Jag vände mig ur sängen. Drog på mig ett par använda kalsonger som låg på golvet och gick ut ur mitt rum för att gå på toa. Min 2 år yngre syster Linda spelade Michael Jacksons ”Remember the Time” på hög volym i källaren. Den låten minns jag gick varm hemma detta år. Jag drack lite vatten från handen direkt ur handfatet och ställde mig för att pissa. Ståndet gjorde det till en omöjlighet och jag satte mig istället. Kuken hade intorkad sperma i könshåret som jag försökte dra bort när jag satt och väntade på att urinen skulle börja rinna.  Jag tänkte tillbaka på gårdagen och nattens festande. Jag hade knullat med två olika tjejer samma kväll. Bra jobbat grabben tänkte jag för mig själv.   Båda hade dessutom sugit av mig. Jag skrattade lite åt mig själv och tänkte att fan vilken Casanova man ändå är. Efter att jag blivit klar gick jag in i köket. Där satt min pappa med GT eller iDag som den hette på den tiden och en kopp kaffe.

-Hade ni kul igår? Frågade han.

-Jodå, det var kul men Erik fick nog för mycket att dricka, svarade jag. 

Efter att Eva hade skrikigt åt mig i köket på festen kvällen innan hade jag gått ut till Erik igen. Anna hade fått honom att vakna och även om han var full så lyckade jag och hon stötta honom så att han kunde gå. Det var inte jättelångt till Erik från Jonas hus så Anna bestämde att vi kunde försöka få hem honom. När vi väl kom hem till honom baxade vi in honom i gäststugan och la honom i soffan.  Ett par timmar tidigare hade Anna tagit emot min kuk bakifrån ståendes på alla fyra på golvet bredvid oss. Men nu hade vi fullt upp att få av hennes pojkvän lite av sina kläder så att han kunde sova ruset av sig i soffan.  Erik somnade direkt. Anna ställde en hink vid hans huvud.

-Varför måste han bli så jävla full, sa hon. -Men jag vill ju fan inte vara hans morsa heller.

-Ska vi gå tillbaka eller? sa jag.

-Ja det är väl lika bra, svarade Anna.

På golvet låg ölflaskan vi använde till Sanning eller Konka tidigare på kvällen. Jag tittade på den och det gjorde Anna också. Vi lyfte sedan blicken mot varandra. Där fanns en sexuell spänning mellan oss men med Erik sovandes i soffan bredvid kände ingen av oss för att utforska den vidare just nu. Istället lämnade vi Erik i soffan och gick tillbaka till festen.

-Du verkar ju inte helt pigg heller, fortsatte pappa. – Varannan vatten fick jag alltid lära mig.

Det låg en kvarts vattenmelon i kylen som jag skar ut en bit av. Bästa bakfyllematen, mycket vatten och ändå något att äta.  Jag satte mig med melonen vid köksbordet. Syrrans musik fortsatte dunka från källaren och i takt med den mitt huvud.

-Var det några fina damer på festen då, frågade pappa. 

Oj då, han skulle bara veta.

-Jodå, svarade jag slött.  Pappa fortsatte, -Ja du får ju naturligtvis bjuda med damerna hem om du vill. Mamma och jag vill gärna träffa dem. 

-Ja ja, sa jag. När jag hade ätit upp min melon gick jag tillbaka till mitt rum la mig igen. Michael Jackson fortsatte att banka hål i min skalle men till slut somnade jag.  Jag vaknade igen av att min mamma stod skakade liv i mig.  – Nu är klockan snart fem du får se till och komma upp nu.

Jag segade mig upp och tittade yrvaket på min mamma. -OK jag kommer.

Jag gick upp tog en dusch och borstade tänderna.  Det gjorde ett litet underverk för mitt tillstånd. Pappa satt i vardagsrummet och sa att ”en Eva” hade ringt tidigare när jag sov och frågat efter mig och undrat hur jag mådde.    Mitt hjärta hoppade till när han sa Evas namn. Hade Eva ringt mig? Eva hade frågat hur jag mådde. Hon var orolig för hur jag hade det. Hon brydde sig om mig.  Eller hade hon ringt för att hon fortfarande var förbannad på mig. Skulle jag ringa tillbaka? Var det den Eva? Klart det var hon, vem skulle det annars vara.  Tusen tankar snurrade i mitt huvud. Vågade jag ringa tillbaka?

Senare på kvällen ringde Erik. Han var ett vrak. Han och Anna hade bråkat hela dagen. Hon var förbannad för att han hade blivit så aspackad och han tyckte att hon var så jävla tråkig och präktig. Han sa ingenting om att jag hade haft sex med hans flickvän eller att han hade satt på Elin på förfesten. Skönt det i alla fall tänkte jag. Erik var en kanonkompis på många sätt men ibland hade han inga gränser.  Jag nämnde att Eva hade ringt mig trots att hon kallat mig för ett svin igår.

-Perfekt, sa Erik. -Då är det du som styr. Hon är efter dig och du kan få henne som du vill. 

-Sure, hon ville säker bara ringa och skälla ut mig en gång till.

Lördagen försvann och blev så småningom söndag. På förmiddagen ringde Eva ytterligare en gång. All den ilska och som hon visat mig på fredagen var som bortblåst. Hon storgrät i telefonen och undrade om jag kunde förlåta henne.  Jag förstod ingenting. Hon undrade om hon fick komma hem till mig och jag sa ok.

En timme senare kom Eva. Hon hade sin sedvanliga perfekta look och propra utseende. Stentvättade jeans. vit blus, och brun moccaväst. Det var rätt stor kontrast till den slitna Musse Pigg T-shirt och de urtvättade joggingbyxorna som jag hade dragit på mig. Hon hälsade artigt både på mamma och pappa.

-Jag heter Karin, sa mamma. -Och det här är Lennart, fortsatte hon och pekade på min pappa. -Vi har inte hört så mycket om dig men du är välkommen.

-Mamma! sa jag och gav henne en ond blick. -Kan vi få vara ifred?

Vi gick i till mitt rum och jag satte mig på sängen efter att jag stängt dörren. Eva stod i dörröppningen och tittade på mig.

-Förlåt! sa hon med en ynklig röst – Jag slog dig och nu... Eva kunde inte hålla borta tårarna och jag förstod ingenting. Men jag bad henne sätta sig ner.

Eva stod kvar, hon tittade på mig. -Jag hörde dig och Elin strula på toan och när ni kom ut och jag såg att det var du som var där så blev jag så himla arg och ledsen.

Eva tystnade igen. Hon stod tyst en lång stund och hennes ögon var tårfyllda. Till sist så brast det för henne.
- Bryr du dig inte om mig? Jag har tänk på dig varje dag sen du vet.  Varför vill du inte prata med mig? Tycker du jag är ful. Vill du hellre ha Elin? Tycker du hon är sexig? Är hon snyggare än mig? Låg du med henne?

Evas ord ramlade ut hennes mun i rasande tempo och rösten sprack. -Jag gillar dig, vill du inte ha mig?

Oj, vad är det hon står och säger? Eva grät. Min puls slog hårt och snabbt. Är hon kär i mig? Jag kände en klump i halsen. Mina ögon tårades. Eva stod framför mig i mitt rum med sin alltid lika perfekta look. Hon grät och frågade om jag ville ha henne. Hon som jag drömt om, hon som gjort  mig kallsvettig av att titta på, hon som jag haft på näthinnan när runkat. Nu står hon i mitt rum och frågar om jag vill ha henne.

Jag reser på mig och tar de två stegen mellan oss. Nu står vi mot varandra, hennes rödgråtna ansikte är i höjd med min haka. Jag kramar om henne och hon lägger sina armar runt mig.  Jag tar min ena hand under hennes haka och lyfter upp den. Jag ger Eva en lätt kyss på munnen. Den smakar salt efter hennes tårar. Hon skakar i mina armar och hennes tårar fortsätter rinna. Jag kysser henne igen och hon besvarar min kyss med en öppen mun. Våra tungor möts och de leker med varandra i våra munnar.  Jag backar ett par steg och vi hamnar i min säng. Jag lägger mig på rygg och Eva vilar på min arm. Vi ligger där och kysser varandra. Ingen säger något. I stället njuter vi av varandras närhet. Jag känner hur hennes hand söker sig in under min tröja och hon smeker min mage och bröstkorg.  Min kuk vaknar till av Evas smekningar och den styvnar snabbt. Eva stryker försiktigt på den utanför mina byxor.

-Du behöver inte, säger jag.

-Jag vill, svarar hon.

Hennes fria hand letar sig in under resåren i mina byxor och låter sedan handen vila över min nu halvhårda kuk. Jag kysser henne igen, vrider mig lite mot henne och min hand letar sig in mellan knapparna i hennes blus. Hon har ingen BH och jag möts av hennes toppiga och fasta bröst. Vårtan är styv och vårtgården knottrig.  Eva ryser av min beröring. Handen som vilar på min kuk rör sig inte men närheten och värmen från henne får ändå mitt organ att bli stenhårt. Mina fingrar går i cirklar runt hennes bröstvårta och Evas underliv rör sig uppåt i små juckande bäckenlyft. Min hand knäpper upp hennes knappar i blusen och min hand vandrar nedåt och smeker hennes platta mage. Evas hand har nu börjat klämma min kuk i mjölkande rörelser. Jag njuter av det hon gör, men jag njuter mer av hennes värme, hennes söta doft och hennes tunga andetag. Eva flämtade till när min hand vandrat ner i hennes jeans. Jag minns att hon sist hade haft en rejäl buske mellan benen men nu möttes jag av ett nästan renrakat underliv. Mitt långfinger mötte hennes våta fitta och jag cirkulerade det runt hennes öppning. Eva spände sina skinkor och hennes venusberg mötte min hand. Men jämna rörelser möter hon min hand och mitt finger glider in i henne. Hon är våt, hon är trång och hon är kåt. Eva har nu börjar runka min kuk i långsamma drag. På samma sätt som hon gjort spänner jag mina skinkor och möter hennes runkande tag runt min kuk. Jag kysser henne igen. Hon lyfter sin rumpa och tillsammans får vi av henne jeansen. Hon hade ett par glansiga spetstrosor under som min hand snabbt hittade in i igen. Eva fortsatte runka min stenhårda kuk. Hon satte sig upp och tog av sig kläderna på överkroppen. Ett par toppiga små bröst med knottriga vårtgårdar och utåtstående bröstvårtor visade sig. Jag andades tungt och rös. Eva kysste mig över bröstkorgen. Hennes mun vandrade ner över min mage och sidan av min höft. Hon stack ut sin tunga och slickade mig i ljumsken. Min kuk ville in i hennes varma och våta mun, men hon gled undan mina försök att söka sig in i värmen. Eva slickade på min pung och sög in min ena kula. Min kuk pulserade av åtrå.  Jag exploderade över henne. Hennes mun hade inte ens rört kuken men min orgasm gick inte att hålla tillbaka.

Jag stönade högt och kuken pulserade ut stöt efter stöt över henne.

Efter en stund kom vi till sans och Eva torkade av sig på min T-shirt. Jag fortsatte att smeka hennes fitta med min hand. Hon låg nu på rygg i min säng och jag kysste hennes bröst och mage samtidigt som jag förde in ett par fingrar i hennes heta grotta. Min mun vandrade ner mot det som var mitt nästa mål. Jag slickade längs sidan av hennes midja och vidare ner över ljumsken och lårets insida. Eva suckade och gnydde högt. Min mun nådde så småningom till hennes heliga öppning och min tunga utforskade varje veck i dess omgivning. Jag kände två händer på mitt huvud som tryckte mitt ansikte mot hennes kropp. Tungan nådde klitorisknoppen och jag sög lätt på den. Eva skälvde och ett skrik kom från hennes mun. Sedan spändes hennes kropp och ett tjut annonserade att hon kom. Min kuk stod återigen som ett spett och jag ville in i henne.

-Har du skydd, frågade Eva.  Tack gode gud för ungdomsmottagningen. Gratiskondomerna från deras besök i våras låg fortfarande i en skrivbordslåda. Jag plockade snabbt fram en Profil och drog den över kuken.

-Du blir min första, sa hon. -Var försiktig, ok.

-Ok sa jag och kysste henne igen. Jag la mig över henne. Hennes fitta var våt och villig och väntade på att fyllas. Jag la kuken till rätta och tryckte försiktigt.  Det tog stopp. Jag tryckte på lite till men det var tvärstopp. Jag spottade i handen och smorde min kondomklädda kuk. Fittan var hal och kuken var lika hal men det gick inte. Det var tvärstopp. Jag la mig bredvid henne igen och bytte ut min kuk mot ett finger. Fingret gled in och jag pullade henne lätt. Eva stönade igen. Hennes fitta ville bli fylld och min kuk ville fylla den. Eva lyfte på höften och jag tryckte på med kuken. Återigen var det tvärstopp.  Vi försökte ett par gånger till men varje gång var det tvärstopp. Det gick inte att få in den. Eva snyftade.

-Vill du inte ha mig nu då?

-Dumheter, jag har drömt om detta, erkände jag för henne.

Vi la oss nakna bredvid varandra, ansikte mot ansikte. Vi kramades. Vi kysstes. Vi smekte varandras kön. Vi älskade. Men vi knullade inte.  

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.