Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/12, 2022 kl. 20:36, av Benke1974

Min 18 årsdag = Sexfest

Del 10 av 10 i serien Ungdomsminnen

En lite annorlunda upplägg på novell där handlingen grenas ut i två historier.
Dock är det en fortsättning på min 90-talsserie och nu är det februari 1992. Jag är 18år har en sexgalen flickvän och livet leker.

 En bit in i historien bryts den. En del som ligger väldigt nära verkligheten och en del om vad som kunde ha hänt om vi stannat kvar på festen.  Grunden handlar om min 18årsfest med mina kompisar. Min dåvarande flickvän Alice var en väldigt sexuellt nyfiken tjej med en tydlig bisexuell läggning. Som 18årig kille var detta en ren dröm. Trekanter med en extra tjej blev nästan vardagsmat och hennes aptit och experimentlusta visste inga gränser. Att jag än idag saknar denna tid är nog ingen underdrift. Hoppas ni gillar historien trots denna lilla kryddning och lite annorlunda vändning.

---------------------------------------------------------------------------------------

I slutet av februari skulle jag fylla 18 år. 20 februari 1992 var ett datum jag sett fram emot länge. Jag skulle bli myndig och vuxen.  Jag kunde gå på krogen och livet kunde börja. Min pappa sa till mig.

-Visst blir du myndig, men tro för fan inte att du i och med det är vuxen. Jag är över 40 och fortfarande inte vuxen.

Jag var fortfarande ihop med Alice. Den rödhåriga sexiga tjej som jag blev tillsammans med under Lucia och sedan dess spenderade större delen av min fritid med i min eller hennes säng. Jag blev aldrig mätt på hennes sugande mun och trånga fitta. Jag kan fortfarande idag drömma om den tiden vi hade och hur det hade varit om vi fortfarande hade varit tillsammans. Elin som vi haft en het trekant med på nyårsafton och som jag dessutom hade knullat i baken hade varit lite underlig när vi kom tillbaka till skolan efter julledigheten. Vi gick ju i samma klass så det gick ju inte att undvika varandra men vi pratade aldrig om det som hände då under nyår. Dock fanns det en liten sexuell spänning mellan oss även om vi inte visade det öppet för andra eller ens oss själva. Hur hon såg på att ha varit min och Alice ”extra” i sängen visste jag inte heller. Samma undvikande tystnad fast med nivån värre rådde även mellan mig och min numera ex-flickvän Eva. Vi hade gjort slut under jul då hon fått veta vad jag och Alice hade hållit på med bakom hennes rygg. Med all rätt så var hon inte speciellt glad i mig och hon undvek mig så mycket det nu gick när vi gick i samma klass.

Men nu var det snart dags att bli 18 och det skulle firas. Jag fyllde på onsdagen och på fredagen skulle jag fira med kompisar och sedan på söndag med släkten. Mina föräldrar ville helst att jag hade festen hemma hos oss men jag lyckades övertala dem att Eriks gäststuga var ett bättre ställe.

Alice sov hos mig natten till min födelsedag och hon smög upp tidigt för att vara med och sjunga med mina föräldrar och syster Linda. De kom in och skrålade som sig bör och jag fick mina presenter.

En CD med Scorpions från Linda, och lite kläder och en packe med körlektioner från mina föräldrar. De tyckte väl att det var dags att jag la på ett kol för att få mitt körkort. Alice gav mig en bok men viskade att hon även hade en till present hon inte kunde ge mig nu.  Efter sång presenter och frukost på sängen gick Linda och mina föräldrar.

Alice tog av sig naken igen och kröp ner i sängen. Hon var lite kall och åmade sig mot mig för att få värme samtidigt som hon kysste mig djupt och länge. Hon satte sig gränsle över mig och min kuk reagerade som vanligt på hennes beröring.  Hon drog täcket över oss och kröp sedan ner mot fotändan under det. Hennes tunga vandrade längs sidan av min kropp. Hon slickade mig i ljumsken och knuffade till den stenhårda kuken med huvudet.  Tungan fortsatte ner mot min pung som hon kittlade, för att sedan fortsätta över skaftet mot ollonet som hon sedan plockade in i munnen. Tungan fortsatte sin lek runt ollonet och hon sög på det lättsamt. Min kuk pulserade. Hon lät munnen sjunka ner över skaftet och jag kände hur svalget tog emot. Alice fortsatte att pressa kuken mot sig, munnen sög hårt och tungan virades runt kuken. Satan viken skön avsugning jag fick. Jag såg täcket guppa nedanför mig och jag kände hur Alice mun jobbade för att jag skulle explodera i den.  Alice fortsatte att suga hårt och djupt. Min kuk slog i hennes svalg flera gånger och min höft stötte mot henne. Till slut tog hon ett djupt tag och lät tungan mjölka längs skaftet. Då kunde jag inte hålla emot längre. Ståle efter stråle med säd fyllde Alice mun och hon fortsatte suga tills jag var helt tömd. Efter en liten stund kom ett leende rött hårburr upp genom täcket. Det hängde en sträng med sperma på hakan som hon fiskade upp med fingret och svalde.

-Grattis älskling! Sa hon och log ännu större. Jag gav henne en kyss och kände smaken av min egen utlösning. Jag brydde mig inte och lät min tunga leta sig in i hennes spermasmakande mun.

Vi klädde strax efter det på oss och gav oss iväg till skolan. Det var en ganska normal dag. Jag fick lite grattis från kompisar och de i klassen. Under lunchrasten hände dock dagens märkligaste sak. Eva kom fram till mig och frågade om vi inte kunde prata.  Vi hade ju knappt sagt ett ord till varandra sedan jullovet.

-Grattis, sa hon.

-Tack, svarade jag.

Det följes av en kort stund av tystnad, som jag tyckte blev pinsamt lång.  Hon tittade ner i golvet och skruvade på sig. Det gjorde även jag. Vad kunde jag säga till henne? Jag hade ju betett mig som ett svin och det skämdes jag för. Eva var fin och sexig och jag hade inte velat att det slutade så illa som det gjorde. Det var väl inte helt och hållet mitt fel men oavsett så var jag väl ändå skurken i dramat.

-Ähm, började jag. -Förlåt för det som hände… Det var inte meningen att göra dig illa.

-Visst, sa hon lite avmattat. -Det var… Jag menar… äh… Jag är… Hon hämtade andan och blev tyst en stund. -Jag är fortfarande kär i dig Niklas, sa hon i ett enda andetag.  Det kom en tår och sen var hon åter tyst. Återigen en pinsam lång stund av tystnad följde. Sedan harklade hon sig.

-Jag är fortfarande kär i dig, upprepade hon. Sedan släppte dammluckorna.

-Att du är med Alice gör ont. Du var min och hon tog dig från mig. Jag trodde vi var något mer men du tyckte tydligen inte det. Jag känner mig som en påse sopor du bara kastat bort. Fan ta dig! Du är ett jävla svin Niklas. En jävla apa och jag hatar dig. Men jag älskar dig ändå. Fan också! Jag är så JÄVLA dum alltså!

Fler tårar kom från Eva. Jag stod där som ett fån och visste inte vad jag skulle säga eller göra.  Här stod hon nu framför mig på samma sätt hon stått i mitt rum för några månader sedan. En bräcklig tjej som sa att hon älskade mig och undrade varför jag inte ville ha henne. Jag såg åter den tjej jag var så nervös inför tidigare, hon som var en fantastisk flickvän rent sexuellt men även på andra sätt. Det var den Eva jag älskat, och nog fortfarande till viss del gjorde.

-Det var inte lätt för mig heller…, började jag men hon avbröt mig, gav mig en hård kram och gick snabbt därifrån.

Eva var på många sätt underlig. Smart, snygg, nördigt sexig, men samtidigt otroligt knepig och i vissa fall ganska knäpp.

 

Fredagen kom och dags för fest med kompisarna. Det vanliga gänget var inbjudet, Erik, Jonas, Filip och Stefan. Stefan hade gjort slut med Sara. Han hade strulat lite med Lindas kompis Ida sedan Nyår men de var väl inte officiella vad jag förstod men hon kom även hon.  Anna och Elin skulle komma. Och så även Maria från klassen då Jonas var lite småkär i henne. Naturligtvis även Alice samt hennes kompis Johanna.

Innan festen gick jag och Filip till vår lokala pub. Filip var den enda av mina kompisar som hade fyllt. Så mest för att vi kunde gick vi dit innan och tog var sin öl. Filip var den av oss som alltid var bäst klädd och jag tror han var den enda av oss som ägde mer än två kavajer. Själv hade jag en grön och en svart i min garderob. Filip hade säkert tio. Idag hade han en gul kavaj vit skjorta och röda byxor. En öl hann bli två innan vi gick den korta biten till Erik.

Erik som var den vildingen han var, låg i soffan och hånglade med Anna när vi kom. De var dock mer eller mindre påklädda, även om Annas tröja var uppdragen och Eriks byxor var uppknäppta. Annas bröst syntes när de blev masserade av Eriks händer och Anna hade sin hand över Eriks skrev där hon knådade hans kuk genom kalsongerna.

-För helvete, sa jag. -Måste jag se er knulla varenda dag eller?

 -Svårt att hålla sig, svarade Erik som ställde sig upp och gav oss var sin kram.  Eriks kuk stod som ett tält och trycktes mot mig när han kramade om mig.

-Grattis Nicklet! Det här kommer bli en fest att minnas, tro mig!

-Japp, fast jag vill nog glömma jävligt snabbt hur du trycker upp din kuk på mig, svarade jag.

-Det kan vi ordna, sa Erik och gav mig en Elephantöl. – Extra starka från Danmark!

Kompisarna kom sedan efterhand och sist kom Alice med Johanna.  Jag hade gjort upp med min mamma att hon skulle komma över med ett antal pizzor samt snacks och läsk.

-Ni kan behöva dricka något annat än sprit, hade hon sagt.

Efter en stund kom leveransen och hon tackade för sig. -Jag går upp och pratar med Olle och Marie innan jag går, sa hon och gick. Olle och Marie var Eriks föräldrar.

Vi käkade pizzorna ur kartongerna då det inte fanns något direkt bra bord förutom soffbordet. Vi drack öl och snackade.  Händelserna under min nyårsfest låg ju naturligtvis nära i minnet fortfarande. Elin var lite avvaktande mot Alice, men efter några öl lättade stämningen. Ida och Stefan var snabbt i famnen på varandra. Erik upprepade samma procedur för dem som han gjort för Eva och mig tidigare om att Hotellet inte hade några lediga rum och om de ville knulla i fred fick de göra det på toaletten. Annars gick det bra i soffan men då inför publik.

-Det gäller väl dig och Anna också, skrattade jag.

Efter att pizzorna var uppätna var det tårtdags. Alice och Johanna hade bakat och ställde en tårta på bordet som hade formen av två rejäla tuttar. Bredvid ”tuttarna” hade de dragit en sträng med grädde så att om man tittade från sidan såg det ut som siffran 18 tillsammans. Högst upp satt två geléhallon som bröstvårtor.

-Vi tyckte du skulle få något du tyckte om, sa Alice.

-Då skulle den ju vara formad som dig, svarade jag.

-Åhh fy fan vad smörigt, stönade Jonas. – Kan ni inte ta det när ni är ensamma sen.

Vi käkade tårta drack mer öl och jag fick en sång på köpet.  Efter tårtan plockade Erik fram presenten de hade samlat ihop tillsammans.

-Brorsan fick hjälpa till och han är med på den också, sa Erik när han bar in ett ganska stort paket som dessutom var tungt och skramlade som av glasflaskor.

De hade slagit in en back med öl. 20 olika flaskor. Allt från Pripps blå och Spendrups till konstiga tyska och tjeckiska flaskor jag aldrig hört talas om tidigare.

Jag tog en på måfå i backen och öppnade.

-Tack så mycket och skål då, sa jag och drack.

Musiken drogs i gång på cd spelaren och Anna, Elin och Ida kastade sig ut på dansgolvet direkt. Alice kom fram till mig och gav mig en kyss.

-Grattis älskling. Jag har en present till, till dig men den får du när vi lägger oss sen.

Jag greppade hennes rumpa, kysste henne hårt och lät min tunga dansa runt i hennes mun. Hon greppade min rumpa och sa att hon ville dansa. Vi dansade, vi hånglade, vi drack öl från min back. Festen fortsatte i högt tempo och flera timmar bara försvann. Framåt tretiden kom verkligheten i kapp och då hade Maria, Jonas och Filip redan gått hem.  Erik och Anna låg halvnakna i soffan och grovhånglade. Stefan och Ida gjorde detsamma i fåtöljen. Elin, Alice och jag satt bredvid de tätt hopslingrade i soffan och pratade. Johanna dansade fortfarande men helt själv till tonerna av Brian Adams Robin Hood låt som gick på repeat.  Min back hade en 6-7 flaskor kvar. Jag hade ju inte tömt den själv men att dricka mer nu hade fått mig att spy. Min hand var innanför Alice tröja och jag smekte hennes bröst utanpå behån.  Alice böjde sitt huvud bakåt och viskade.

-Ska vi inte ta och gå hem till mig snart?

Elin tittade storögt på oss och kände sig nog lite utanför. Jag minns tillbaka på nyårsfesten hos mig och hur skönt vi alla tre då hade haft. Det hade varit upphetsande med en repris och kanske ytterligare en gång få köra in kuken i Elins rumpa, men den sexuella stämningen vi haft då hade inte riktigt kommit till oss denna kväll. Jag tittade på Stefan och Ida. Stefan hade nu fått ner handen i Idas byxor och gned den tydligt över och i hennes fitta. Idas höfter rörde sig i takt med Stefans smekningar.  I andra ändan av soffan vi satt i stönade nu Anna högt när Erik också tydligt smekte hennes kön med sin högerhand. De kysstes och Annas hand var djupt i Eriks byxor.

-Jag tror inte vi behöver gå hem, svarade jag och tryckte ner handen i hennes jeans mellan hennes slanka ben. En plaskvåt fitta tog emot min hand. Alice kysste mig. Hennes tunga lekte i min mun. Jag förde in ett finger i henne. Hennes kön kramade om det och höfterna mötte min hand. Elin som satt bredvid oss hade nu en hand på Alice lår och den andra över Eriks som halvlåg på hennes andra sida och smekte sin flickvän.

Här bryts historien av.  Vi går hem!

-Jag tycker vi går. Jag hade ju ytterligare en present till dig, sa hon med en sexig och viskande röst.

-Hur ska jag kunna säga nej till det, svarade jag. Jag kysste henne igen och drog upp min hand ur hennes byxor. Jag stoppade mitt finger i min mun och sa, -Så här smakar en kåt tjej.

Vi reste oss från soffan. Ida hade nu handen i Stefans byxor och klämde tydligt på hans stånd. I soffan låg Erik nu raklång och hade huvudet i Elins knä. Mellan hans ben var nu Anna sekunder från att påbörja en avsugning av sin pojkvän. Alice gick fram till Johanna och viskade något. Stunden senare kom hon tillbaka till mig.

-Då går vi, sa Alice. -Johanna följer med oss.

-Ok, sa jag lite besviket då jag helst bara ville hem till Alice för att sedan knulla henne gul och blå tills solen gick upp. Nu skulle Johanna med och då kunde det ju dröja lite extra innan jag kunde få trycka in kuken i min flickvän.

Vi sa hejdå till de andra som snabbt därefter återgick till att ägna sig åt varandra. När vi hade fått på oss jackor och skor tittade jag in i rummet igen. Anna satt nu på knä i soffan och sög på Eriks kuk samtidigt som Elin kysste honom. Ida satt i fåtöljen med benen över armstödet och hade Stefans huvud inkilat mellan sina ben. Att han slickade hennes fitta var uppenbart och hon tryckte honom mot sig.

-Det kommer inte gå någon nöd på dem, sa jag och tog Alice i handen. Vi lämnade festen och gick iväg alla tre. Vi fick gå ca 20min innan vi kom hem till Alice. Det var inte jättekallt för att vara i februari, men det duggregnade lätt. Så när vi väl kom fram var vi ganska blöta alla tre. Vi smög in källarvägen, tog av oss ytterkläderna och gick sedan till Alice rum.

-Vänta här så ska jag hämta en handduk, sa Alice. Regnet hade gjort våra hår ganska blöta och det droppade vatten från Johannas lugg. Även hennes tröja och lår var riktigt blöta så jeansen åkte av medan vi väntade på att Alice skulle komma tillbaka. Johannas ben var röda av det kalla regnet. Alice som hade dröjt lite kom till slut tillbaka med handdukar och efter att ha kastat en till Johanna försvann hon igen. Johanna drog av sig sin tröja och började torka håret. Minuten senare var Alice tillbaka med tre koppar te. Hennes jeans var även de blöta och några efter ytterligare lite avklädning satt vi alla tre i underkläderna på golvet med var sin kopp.

Klockan hade nu hunnit bli nästan halv fem på morgonen och jag hade hunnit att nyktra till något. Jag såg på min flickvän som satt i skräddare mitt emot mig. Hennes vackra bröst var knottriga och vårtorna stod rakt ut.  Mellan hennes ben hade trosan glidit åt sidan och blottat hennes underbara kön. Min kuk började blodfyllas av det jag såg. Johanna hade även tagit av sig sin behå. Hon hade något mindre bröst än Alice men även de var fasta och vårtorna stod rakt ut. Hennes mage var platt och hon hade högt skurna rosa trosor som nu skar in i hennes skåra. Vid sidorna såg jag en vildvuxen buske brunt hår sticka fram.  Dessa syner dämpade inte lusten i min kropp och min kuk växte allt eftersom vi satt och pratade på golvet. Jag hade nu ett tydligt stånd i mina boxershorts och även om jag försökte dölja det såg jag att både Alice och Johanna tittade på det.

-Älsking, sa Alice och la sin ena hand på mitt låt. – Jag sa ju att jag hade ytterligare en present till dig. Det är så här…

Hon stannade mitt i meningen och lutade sig fram mot mig. Hennes bröst trycktes mot min nakna mage. Min kuk hårdnade ytterligare av hennes närhet. Jag kände doften av henne och jag tog min arm rund hennes midja.

-Det är så här, viskade hon. -Det är snarare Johanna som har en present. Hon har aldrig gjort det. På riktigt alltså.

Va! Tänkte jag, hon låg väl med Jonas på Nyårsafton. Hur fan kunde det annars komma så mycket skrik från Lindas rum om de två inte knullade som ett par kåta kaniner. Jag tittade förvånat på Alice. Men oavsett om hon var oskuld eller inte så förstod jag vad Alice ville jag skulle göra och jag stelnade jag till. Vad fan är det hon säger tänkte jag. Min redan hårda kuk blev med ens så stenhård så att det värkte. Vill hon att jag ska ta hennes kompis oskuld, om hon nu är det. Johanna tittade försiktigt på oss. Alice slickade i mitt öra och vinkade till sig Johanna. Jag kände Alice hand över mitt stånd. Hon tog fram kuken ur kalsongerna och började sakta runka den. Med en droppe försats smorde hon in ollonet när handen gled taktfast över skaftet. Johanna kom nu krypandes fram till oss och Alice la kuken i hennes hand.

-Runka den, sa hon. Johannas hand var kall och fuktig och hon höll ett löst grepp om kuken när hon försiktigt drog i den. Handen gick upp och ner och det var egentligen inte särskilt skönt. Men känslan att hon dels var så oerfaren, samt tanken på att min flickvän ville att jag skulle knulla henne gjorde att jag blev galet upphetsad. Jag kysste Alice medan Johanna fortsatte att dra i min kuk. Min flickväns tunga letade sig in i min mun och jag greppade hennes midja innan vi två föll bakåt och blev liggande ovanpå varandra på golvet. Johanna hade blivit lite modigare nu och höll ett fastare tag om kuken och runkade den fortare än innan.

-Smaka på den, sa jag till henne. Johanna tvekade något men efter att Alice upprepat min uppmaning sänkte hon sakta munnen över kuken. Satan vilken mun hon hade. Hennes tunga bokstavligt lindandes runt kuken och till detta sög hon med pulserande tag.  Jag hade aldrig tidigare upplevt något liknande. Hon måste ha varit en naturbegåvning. Jag sköt min höft mot Johannas huvud och min uppskattning triggade henne. Hon tog kuken djupare för varje stöt. Samtidigt satte sig Alice gränsle över mitt ansikte och jag fick hennes nakna fitta framför min mun och näsa. Jag drog tungan längs kanterna av blygdläpparna då jag visste att detta retade henne till vansinne.  Alice rullade på höfterna och försökte fånga in min tunga. Men jag fortsatte att reta henne och undvek fittan till varje pris. Johanna fortsatte samtidigt med sin munmagi mellan mina ben. Ett ögonblick senare försvann den sugande munnen och det blev kallt om kuken.

-Ska du få mer får du se till att slicka mig, väste Alice. Samtidigt satte hon sig hårt över min mun och jag hade inget annat val än att slicka hennes fitta. Min tunga letade sig in i springans öppning och med den började jag nu knulla henne. Jag varvade slicken mellan klitoris och fittans insida. Ett slick och sedan en stöt och sedan ett slick igen.  Alice stönade och höften rullade över min mun.  En ny väta omslöt min kuk och Johannas mun hade återigen börjat att mjölka den. Alice stön tilltog och hon tryckte sig hårdare mot mig. Hennes kropp stelnade och hennes knän klämde runt mitt huvud. Sekunden senare jag kände hur safterna flödade ner på mig när hon kom.

Efter att hon kommit till sans igen reste hon sig, tog Johanna i handen och de la sig båda nakna i sängen.

-Kom, sa hon och vinkade. Jag la mig lika naken som de var mellan dem. Johanna var tydligt nervös. Men varken jag eller Alice gjorde någon ansats till att stressa fram något. I stället låg vi alla tre i sängen, vi kysstes, jag kände en och två händer runt min kuk, en hand på rumpan, och en mun över min bröstkorg. Jag la min hand över Johannas bröst. Jag lät sedan min tunga nudda vid hennes vårta. Ett slick sedan en lätt blåsning, sedan ett nytt slick, ett sug, ett lätt bett osv. Johanna åmade sig mot min kropp, Alice gjorde detsamma. Johannas ben låg över mitt. Jag kände längs låret hur våt hon var där nere. Hon var nog snart redo. Min kuk stod som ett spett. Alice visade upp sin hand som hon nyss runkat mig med. Den dröp av försats som hon sexigt slickade i sig. Jag rullade över på mage mellan Johannas ben. Hennes fitta låg öppen för mig. Alice hade plockat fram en kondom och trädde den över min kuk.

-Ta henne, väste Alice. -Tryck dig in i hennes orörda grotta!

Jag hävde mig uppåt tittade in i Johannas kåtglansiga ögon. Riktade mitt organ mot hennes öppning och sjönk in.

Ett långt högt stön kom från Johanna läppar. Hennes fitta var trång men inte den tightaste jag haft. Kuken nådde botten efter endast tre - fyra stötar. Alice blev som besatt när hon såg min kuk sjunka in i hennes kompis. Hon förde ner sin hand till hennes sköte och smekte hennes klitoris. Johanna var våt. Nej, hon var blöt och jag började nu att stöta min kuk med jämn takt in i hennes tills nu orörda område. Små svaga motjuck mötte mig.

-Slicka henne! sa jag till Alice. Johanna spärrade upp ögonen. De hade ju tidigare smekt varandra men att slicka eller bli slickad av sin bästis var ett stort steg för båda tjejerna. Jag stötte hårt och drog sedan ur kuken. Den stod hård och rakt ut framför min flickvän.

-Ska hon få något mer är det bäst att du slickar, sa jag lite krävande och härmade det hon nyss sagt till mig.  Alice böjde ner huvudet mot mitt och Johannas skrev. Hon gav min kuk en puss, slickade lätt på ollonet och blåste sedan på det. Kondomen dämpade känslan men situationen gjorde ändå att jag höll på att gå av på mitten av kåthet.

Jag tog tag i Alice hår. Det hela hade börjat likna de små lekar vi haft om vem som bestämde i sängen. Det var nu jag som hade makten. Då skulle hon skulle lyda, jag skulle njuta.  Jag lät mitt tag om håret hårdna lite, sedan böjde jag ner henne mot Johannas fitta.

-Slicka henne, upprepade jag.  Alice stack ut tungan och började slicka sin bästa kompis. Tungan nuddade hennes klitoris och knappt innan hon hann vara när den spände Johanna kroppen och stönade ut i en orgasm.   Mitt i orgasmen tvingade jag mig in i henne igen. Jävlar vad hennes fitta kramade om mig. Jag stötte hårt och snabbt. När hon återigen hade slappnat av lyfte jag upp hennes ben mot mina axlar och fortsatte att stöta i henne. Alice kom inte längre åt att slicka. Istället gav hon mig en kyss och smekte Johanna över skinkorna. Hon ställde sig sedan på alla fyra bredvid med rumpan mot mig. Vilken syn. Hon ville bli knullad. Jag slickade på min mina fingrar och tryckte in två av dem i hennes fitta. Min tumme lät jag massera hennes bakre hål.  Samtidigt fortsatte jag att knulla Johanna tills hon kom i ytterligare en orgasm. Då tryckte hon ner sina ben över mig så att jag inte kunde hålla mig kvar i henne.  Jag krånglade mig loss och ställde mig på knä bakom Alice och slet av mig kondomen. Jag måttade in kuken mot hennes väntande sköte och med full kraft penetrerade jag henne.  Smack, smack , smack, smack! Med ett högt tempo knullade jag henne bakifrån med all den kraft jag hade. Det tog inte mer än en minut innan jag kunde att det inte skulle gå längre. Jag tryckte mig så långt in i henne som möjligt och lät min kuk tömma sig. Stråle efter stråle sköljde Alice fitta. Det skapade en reaktion från min flickvän som i samma stund också fick en kraftig orgasm. Som en diande kalv mjölkade hennes kön ur varenda liten droppe jag kunde producera. Och när jag drog mig ur följde delar av satsen med med ett pluppljud.  Jag föll framåt mellan tjejerna. Svettig, trött och med en begynnande bakfylla somnade jag mellan de två nakna skönheterna.

Om vi stannat kvar vad hade kunnat ske då?

Nu fortsätter novellen där vi lämnade festen och ser vad som kunde ha hänt om vi i stället för att gå hem hade stannat kvar på festen med resten av gänget.

-------------------------------------------

I andra ändan av soffan stönade nu Anna högt när Erik också tydligt smekte hennes kön med sin högerhand. De kysstes och Annas hand var djupt i Eriks byxor.

-Jag tror inte vi behöver gå hem, svarade jag Alice och tryckte ner handen i hennes jeans mellan hennes slanka ben. En plaskvåt fitta tog emot min hand. Alice kysste mig. Hennes tunga lekte i min mun. Jag förde in ett finger i henne. Hennes kön kramade om det och höfterna mötte min hand. Elin som satt bredvid oss hade nu en hand på Alice lår och den andra över Eriks som halvlåg på hennes andra sida och smekte sin flickvän.

Jag tog min lediga hand och öppnade Alice gylf. Hon lyfte hjälpsamt på rumpan så att jeansen kunde hasas ner. Hon hade dagen till ära rakat sin fitta och den blänkte i skenet från sofflampan. Johanna som fortfarande stod och dansade med sig själv, tittade på oss i soffan när hon sakta svängde kroppen fram och tillbaka i långsamma rörelser. Idas jeans låg nu på golvet och Stefan pullade hennes fitta helt öppet för oss andra att se. Hon uppfyllde alla förväntningar om hur en asiatisk tjej såg ut i underlivet. Hon var friserad men inte rakad. Hennes könshår var kort och kolsvart.  Stefans hand var kladdig och hon njöt tydligt av hans behandling. Anna hade nu plockat ut Eriks kuk ur byxorna och runkade honom. Erik satt bakåtlutad i soffan och sekunderna senare böjde sig Anna fram och tog honom i munnen.

-Ahhh, kom det från honom när kuken försvann in i hennes mun. Hon började suga kuken och ett smackande läte vittnade om hur skön hennes avsugning var.

-Ställ dig upp, sa Alice till mig.

Jag ställde mig upp framför henne i soffan. Hon knäppte upp mina byxor och plockade fram min kuk. Jeansen åkte av och hamnade på golvet. Sakta tog Alice mun hand om mitt stånd. Att se kuken centimeter för centimeter försvinna in mellan hennes läppar var vansinnigt sexigt. Hennes händer smekte min pung och mitt skaft. Elin satt nu mitt mellan de två kuksugande tjejerna och det hade inte gjort henne opåverkad. Hon drog av sig sina jeans och började smeka sig. Hennes fitta var som vanligt välansad men inte renrakad. Med två fingrar smekte hon långsamt sin klitoris. Hon hämtade vätta från sin springa och gnuggade sedan sin knopp samtidigt som hennes höfter stötte mot hennes egna hand.  I fåtöljen hade nu Stefan övergått till att slicka Idas fitta. Hon låg med ett ben över varje armstöd och han satt på golvet framför och lapade i sig av hennes safter.  Alice tog kuken djupare och djupare i munnen med varje tag. Elin som satt bredvid tittade på henne, tog mod till sig och frågade.

-Får jag smaka?

Alice tittade på henne och lämnade över min kuk till henne. Direkt tog hon den djupt och efter ett par stötar sög hon hårt, djupt och intensivt. Elins hand var mellan Alice ben och smekte hennes fitta. Stefan fortsatte sitt slickande av Ida fitta. Hon åmade sig, stönade och tryckte hans huvud mot sitt skrev.  Den enda som inte deltog i våra sexuella aktiviteter var Johanna. Hon stod fortfarande på golvet och dansade långsamt med sig själv. Hennes blick var dock fäst på soffan och oss fem som befann sig i den. Alice tittade upp på henne och vinkade att hon skulle komma.  Som i trans gungade hon fram i takt med musiken till oss. Alice hand letade sig bak på hennes rumpa utanför jeansen. Hon viskade något i hennes öra som jag inte uppfattade.  Bredvid oss sög Anna på Eriks kuk djupt och ett gurglande läte kom från henne.  Erik lutade sig fram till henne och viskade något till henne också. Hon nickade och fortsatte sedan sitt sugande. Jag själv kände hur Elins svalg öppnade sig och min kuk gled ner i den underbara munnen och vidare ner i halsen. Hennes tunga gick i vågor längs mitt skaft. Alice masserade min pung och kysste mig.

-Blunda, sa hon till mig.  Jag släppte ner mina ögonlock och lutade mig bakåt i soffan. Mina ögon bands för, så nu såg jag inget även om jag så hade velat.  Ett bröst trycktes mot min mun. Det var Alice. Hennes mjuka och runda behag smekte mig och jag lät min tunga möta hennes dess toppar.  På andra sidan kände jag ett par bröst till. Johanna?

Elins mun släppte taget om min kuk och sekunden senare omfamnades den av en annan mun. Ett par tänder skrapade mot skaftet och jag ryckte till.

-Ajj! sa jag.

-Akta tänderna, hörde jag Alice röst säga och när munnen åter slöts var det bara en varm, blöt och mjuk känsla runt min kuk. En hand klämde om min pung och en tunga kittlade min bröstvårta. Samtidigt kysste en tredje mun mig.  Min kuk var stenhård och pulserade i den sugande munnen. Jag kände att jag snart skulle explodera. Tungan på mitt bröst slickade sig neråt mot min kuk.  En magisk känsla kom över mig när jag kände hur munnen sög in min ena pungkula för att stunden senare slicka mig under pungen och nästan i min rumpa. Ilningarna i kuken kom och jag exploderade i den sugande munnen. Två massiva sprut av sperma matade jag in i munnen på den sugande tjejen och sedan ytterligare två lite mindre utanför hennes mun. Jag misstänkte att det var Johannas mun jag hade fyllt då jag vid detta lag var väl bekant med både Alice och Elins.  När orgasmen lagt sig och jag drog bort bindeln blev jag inte lite förvånad när det var Annas ansikte jag såg mellan mina ben. Hon hade munnen full av mig och kinden hade en tjock sträng a vit säd som sakta rann nedåt. I soffan bredvid låg Johanna och hon hade Eriks huvud mellan benen. I fåtöljen red nu Ida på Stefans stora kuk i ett lugnt tempo.

-Ida! Ska du inte gratulera födelsedagsbarnet du med?, sa Elin.  Ida fortsatte att rida Stefan och sa att iså fall får födelsedagsbarnet komma hit.

Alice tog min hand och drog upp mig ur soffan. Hon ledde mig fram till de två i fåtöljen.

-Varsågod! sa hon. Hon kysste mig och tryckte samtidigt sin nakna kropp mot min. Ida tog tag om min kuk. Den var sölig och slapp efter att jag nyss tömt mig i Annas mun. Hon klämde på den samtidigt som hon fortsatte ritten i Stefans knä. Mitt organ fylldes strax åter med blod och stod nu halvhård. Ida böjde sig fram. Hennes korpsvarta hår dolde vad hon nu gjorde i mitt skrev. Dock var det hur tydligt som helst för mig när jag kände hennes mun sluta sig om kuken och ett sug drog till i mitt organ. Ida kunde sina saker. Hon fick snabbt upp den till att återigen bli stor hård och ståndaktig. I soffan hade nu Erik åter sin flickvän hos sig och han stod på knä bakom henne med kuken djupt i hennes fitta. Johanna och Elin satt bredvid och onanerade var för sig. Ida fortsatte att suga. Hon varvade att ta den djupt i munnen till att slicka på ståndet och att reta ollonet med sin kittlande tunga.  Jag kände att nu ville jag knulla och jag ville knulla med min flickvän. Jag drog mig ur Idas mun och kysste Alice. Alice skakade på huvudet när hon förstod vad jag ville göra.

 

-Du ska inte in i mig än. Först ska du in i Johanna, sa hon. Alice vinkade till sig sin kompis och ställde henne framför Ida. Alice och böjde ner hennes kropp. Hennes nakna rumpa lockade på mig. Min kuk gungade bakom. Hon hade en stor brun buske mellan benen och i den busken väntade en blöt fitta på att min kuk skulle plöja upp den. Alice trädde på en kondom på min kuk.

-Hon har inget skydd, sa Alice. Johanna stöttade sig på Ida och jag riktade min stenhårda kuk mot hennes buske.  Satan vad den grottan var underbar. Hon var trång varm och blöt. Jag stötte in ollonet och sedan ut igen. Med lite mer väta på kuken kom jag ytterligare några centimeter in i nästa stöt och sedan ytterligare i den tredje. Efter den fjärde stöten var jag helt inne. Jag började sakta knulla henne bakifrån. Alice gungade i takt med Johanna och Ida som höll emot samtidigt som Stefan nu stötte kraftfullt i henne underifrån. I soffan skrek nu Erik ut sin orgasm och tryckte kuken långt in i Anna som tog emot hans sats. Jag pumpade på in i Johanna och kände hur hennes fitta kramade om mig i varje stöt jag skickade in. Efter en stund klarade hon inte längre att stå framåtböjd så jag drog mig ur och satte mig på soffbordet. Johanna hoppade upp och satte sig gränsle över mitt organ. Hon sjönk ner till hela dess längd utan minsta problem. Ida ställde sig på knä i fåtöljen och Stefan började knulla henne hårt bakifrån.

-Smack! Han smiskade hennes bleka lilla skinka.

-Ajj, sa hon.

-Smack! Smack! Smack! Tre snabba klatschar till kom i tät följd.

-Ajj, sluta, sa hon. -Det gör ont.

Stefan övergick till att smeka dem i stället, för att sedan åter smälla till dem.  Då gick det för Ida som rasade ihop i fåtöljen. Kuken spratt ut och i samma stund gick det för Stefan som sprutade tjocka strålar av sperma över Idas rygg, hår och rumpa.

Alice smekte min pung när Johanna hoppade frenetiskt på min kuk och jag kände att jag snart skulle fylla henne. Tre kraftfulla stötar uppåt i Johanna senare och jag kände att jag skulle explodera igen. Min säd lämnade kuken och fyllde kondomen. Johannas fitta klämde åt mig och mjölkade ut varenda droppe jag hade och hon föll sekunderna senare ner över mig. Jag var svettig och lycklig.

I soffan låg nu Erik Anna och Elin. Även de utpumpade och tillfredsställda.  Efter en stund började vi klä på oss igen. Anna satte sig i knät på sin pojkvän som nyss knullat henne. Alice verkade inte visa några som helst tecken på avundsjuka när jag nu hade blivit avsugen av flera olika tjejer mitt framför henne och dessutom knullat hennes kompis.

Alice och jag satt i soffan och kramades, kysstes och smekte varandras kroppar. Bredvid satt Johanna, hon smekte förstrött min mage.  Det var några öl kvar i backen och vi killar tog var sin. Jag kollade på klockan, halv fem. Det börjar väl bli dags att runda av snart. Ida och Stefan gick först av oss som var kvar. Alice Johanna och jag plockade sedan ihop våra grejer och gick vi också. Elin och Anna stannade hos Erik. Mera barnförbjudna lekar väntade nog där.

Johanna Alice och jag gick hemåt. När vi kom hem till Alice viskade hon i mitt öra.

-Johanna följer med oss in, eller hur?

Jag behövde inte ens nicka till svar. Alice klämde på min kuk och vi gick alla tre in tillsammans.

Vi hade en konstig relation till varandra allihop. Men lite alkohol i kroppen släpptes alla spärrar. På måndag i skolan skulle vi nog vara tillbaka till det lite avvaktande och undvikande spel som vi haft det senaste året. Men när nästa fest nalkades skulle nog spärrarna släppa igen.

Denna novell har ännu inte fått några gillanden.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.