Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/10, 2022 kl. 18:44, av Benke1974

Min flickvän Eva - Oskuldsfull men kåt

Del 5 av 10 i serien Ungdomsminnen

Serien om 90-talets äventyr.
Eva och jag hade blivit ett par.
Om Nobelpris i oralsex hade delats ut så hade hon varit en given kandidat. Men vi ville båda även ha riktiga samlag. Samtidig började en mer dominant sida hos mig vakna till liv.

Efter den galna helgen med Jonas Klassfest och mitt och Evas möte på söndagen var vi ett par.  Eva var en ömtålig tjej men med en enorm aptit på sex. Varje tillfälle som gavs ville hon att vi skulle ägna åt varandras kroppar. Hon sög gärna av mig på skoltoaletten och ibland inte bara en gång utan det kunde bli både två och till och med tre gånger samma dag.  November månad det året blev jag nog avsugen flest gånger under hela mitt liv.  Dock var Eva fortfarande oskuld och hur vi än försökte gick det inte att få in min kuk i henne när vi låg med varandra. Hon spände sig och fittan stängde igen. Det var inte bara en gång som hon låg och grät när det inte gick och tyckte hon var en dålig flickvän som inte kunde tillfredsställa mig med hela sin kropp. Men om vi nu inte kunde knulla så kunde vi oralsex. Det kändes lite som att hon ville kompensera de uteblivna samlagen med desto bättre avsugningar. Eva övade mycket på mig och hon blev avsugningarnas okrönta drottning. Även jag övade mycket och länge och blev ett smärre proffs på cunnilingusens ädla konstformer

 

Under de månader vi var ett par hade vi sex så ofta vi kom åt och kunde.  Ett par av dessa tillfällen har fastnat och mitt minne av dem är lika glasklart som om det var igår.

En gång befann vi oss för en gång skull hemma hos henne. Hennes föräldrar var mycket mer strikta och beskyddande än mina och när vi var hemma hos Eva skulle alltid dörren vara öppen. Och att sova över kom absolut inte på tal.  Därför höll vi oss hemma hos mig för det mesta där vi fick vara i fred med stängd dörr. Det enda min mamma sa en gång var dock att vi kunde försöka vara lite tystare då våra sexuella aktiviteter hördes genom väggarna. Pinsamt men jag lovade att tänka på det. Jag tror dock att min pappa kände en viss stolthet av att jag fick Eva att skrika av njutning gång på gång. Men det var inget han sa rakt ut.

Denna eftermiddag befann vi oss dock hemma hos Eva i hennes flickrum. Dörren var naturligtvis öppen och vi satt mitt emot varandra på hennes säng och pratade. Vi hade en inlämning i Svenska om poesi som vi officiellt jobbade med när Evas mamma Margareta frågade vad vi gjorde.  Evas och hennes ett år yngre syster Saras rum var i källaren. Margareta och Kent hade sitt rum på ovanvåningen där även kök, TV och vardagsrum mm fanns. Sara var till skillnad från sin syster mörkhårig med bruna ögon. Hon var lite mullig och hade två enorma bröst. Jag tittade naturligtvis på henne när jag var hemma hos Eva, och drömde även om hennes fantastiska behag. Men att få henne i säng var aldrig något jag funderade på.   Deras bägge rum låg vägg i vägg i källaren och dessutom lite avsides från hennes föräldrars sovrum på övervåningen. Och som extra varningssignal knarrande trappan mellan våningarna något oerhört så det var svårt att ta sig upp eller ner obemärkt. Margareta hade precis lämnat oss på rummet och vi hörde hur trappan knarrade när hon gick upp igen.

 

-Skönt att hon gick, sa Eva när vi inte längre hörde knarren från trappan.

-Jaha, sa jag. -Tillbaka till Stagnelius och poesin då.

Eva log, bet sig i lillfingret och särade på sina ben. – Jag har en bättre idé, sa hon. Eva hade en knälång kjol på sig och när jag såg åt hennes håll såg jag att hon inte hade några trosor under. -Kom hit!

Hon vinkade med sitt pekfinger att jag skulle komma över till hennes där hon satt med särade ben och frilagt underliv i huvudändan av sängen. Min hjärna släppte allt om Stagnelius dikter och kopplades på mina mer primitiva lustar. Mina händer gled längs lårens insida och smekte dem lätt med baksidan av handen. Eva rös av vällust. Mina händer snuddade hennes sköte men jag lät dem glida förbi för att egga henne. Jag kände hur hennes bäcken ville möta mina smekande händer men jag gled lika snabbt undan som hon rörde sig för att fånga in dem med sin öppning.

-Retsticka, sa hon till mig och tog tag i min ena hand. Hon förde handen till sin mun och sög på pekfingret som om det vore min kuk. Sedan förde hon ner handen till sin väntande fitta och sa hest.

-Jag vill ha dig i mig.

Mitt finger sjönk in i hennes väta och omslöts av slidans väggar.  Hon höll i min hand och använde mitt finger som en dildo. Hennes fitta mjölkade det. Jag dubblade mängden fingrar och stoppade in ett till. Eva var våt och varm. Jag drog ut fingrarna och lät henne smaka på sina safter. Eva fortsatte suga på mina fingrar men tog sedan och förde dem tillbaka till sin ljuvlighet mellan benen.  Eva hade någon gång efter insparken bestämt sig för att frisera sitt könshår. Hennes fitta var nu nästan helt fri från behåring med undantag av en smal sträng på ovansidan. Hon hade varit noggrann med att raka sig kring blygdläpparna och hennes väta gjorde det rakade området halt och glansigt vid minsta lilla stimulans. Jag lät mina båda fingrar återigen glida in i henne.  Jag pullade henne långsamt och lät henne smaka på sig själv en gång till. Min kuk stod hård i mina byxor och ville inget annat än ut och får känna på Evas orala förmågor.  Men jag var tålmodig och ville att Eva skulle njuta först så lutade jag mig framåt och lät min tunga nudda hennes klitoris. Den gick sedan i cirkulära rörelser runt fittans yttre blygdläppar. Eva rös ännu en gång och sa tyst att hon inte stod ut. Jag lät då tungan glida in mot fittan och slickade henne med långa drag från fittans baksida till klitorisknoppen. Eva andades tungt och hetsigt. Jag koncentrerade nu mitt orala smekande av hennes kön till klitoris och lät min tunga vispa över dess topp. Eva njöt av mig, hon tryckte mig mot sig och spände sin späda kropp.

-Jag kommer, stakade hon hur sig.

Jag ökade farten på min vispande tunga och Eva spände sin kropp ytterligare, knep sina lår runt mitt huvud och sedan kom hon i en orgasm som inte var av denna jord. En våg av hennes vätskor mötte mitt ansikte som låg klämt mellan hennes lår. Hon knep med sin mun och tryckte en kudde över sig för att det inte skulle höras till övervåningen. Min mun tog emot allt det våta som kom från hennes underliv.  Jag har senare i livet upplevt en kvinna få fontänorgasm och det var inte det Eva fick denna gång, men hennes fitta fyllde min mun. När hon så småningom hade släppt taget om mitt huvud och lugnat sig något lyssnade vi båda spänt efter eventuella rörelser på ovanvåningen, men allt verkade lugnt på den fronten. Ljud hördes däremot från andra sidan väggen. 

-Är Sara hemma? frågade jag Eva.

-Du får se till att vara tyst, svarade hon. Sedan bad hon mig att ställa mig på golvet framför sängen. Hon satte sig själv på kanten framför och drog resolut ner mina byxor och kalsonger till knäna.  Hon la sina händer på min nakna rumpa och fiskade upp min stenhårda kuk med munnen. Tungan vispade under ollonkanten och hon sög lätt inåt. Jag var redan på gränsen när jag slickade henne så jag visste att detta inte skulle ta lång tid. Tungan gled ner längs undersidan skaftet och formade en ränna som kuken gled mot. Munnens sug tilltog och Eva tryckte på själv med sina händer bakom min rumpa. Min kuk kom längre och längre bak i hennes mun för varje tag vi tog och jag kände hur ollonet trycktes bak och slog i svalget. Eva tog en hand från mig och smekte sig själv när hon sög av mig.  Jag hade nu lagt en hand på hennes huvud och styrde tempot med den. Eva knådade mina pungkulor i takt med sitt sugande. Hon smekte sig själv och juckade långsamt på sina höfter.  Evas villiga mun som dök djupt över kuken och känslan av makt över henne berusade mig. Jag tryckte på extra med min hand, jag greppade hennes hår och fick en känsla av att jag tvingade henne att ta min kuk i sin mun. Så var det naturligtvis inte men situationen av dominans över henne gjorde att min lust steg ytterligare. Även hon verkade tända extra på detta och efter en stund tog hon sig loss och sa.

-Vänta!

Hon ställde sig då på alla fyra i sängen med huvudet mot mig. Hon böjde sedan upp sitt söta ansikte och sa lite andfått.

-Knulla mig! Knulla min mun! Knulla min mun hårt! Knulla min mun som det vore min fitta! Jag vill känna dig i mig!

Hon fortsatte hålla upp huvudet och öppnade munnen. Jag lät kuken glida in i henne. Jag tog tag i hennes huvud och tryckte in min kuk i henne. Tungan arbetade och munnen sög hårt. Mitt ollon nådde åter halsens mynning. Vinkeln var nu bättre och jag kände hur det inte tog stopp som tidigare. Min kuk gled ner i hennes hals.  

 Jag han tänka något i stil vad fan hände där. Jag förde kuken ut och in i hennes mun och knullade henne som om det vore en blöt och öppen fitta. Alla tankar på att hennes föräldrar eller Sara skulle höra oss var som bortblåsta och jag ökade takten. Jag var kåt och Eva ville tillfredsställa mig. Jag greppade hårdare om hennes huvud och munknullade henne bokstavligen. Kuken nådde flera gånger ned förbi svaljet men Eva tog emot utan protester. Lika lite som jag tänkte på föräldrarna visade jag henne någon form av ömhet eller omtanke där hon nu stod och tog emot min kuk. Jag ville knulla och hennes mun var det jag knullade. Jag ökade takten mer. Den gick som en pistong i hennes gap. Jag ville bara tömma mig i henne och efter en kort stund kände jag att jag kom närmare gränsen. Min kuk gled ur Evas mun.

-Jag kommer, viskade jag. Eva stod på alla fyra med öppen mun och jag tryckte in den igen. Jag tryckte hårt och jag körde ner den djupt i Eva. Hon fick svårt att ta emot mig. Jag var kåt och brydde mig inte. Jag pumpade på och nådde mitt klimax. Jag drog mig ur hennes mun. Eva tittade upp på mig med sina söta ögon.

-Gapa, sa jag.

Evas mun fylldes av min vita sperma. En liten pöl låg i hennes mun. Hon tittade på mig med kåtglansiga ögon, och lekte med sin tunga i pölen av sperma. Sedan stängde hon munnen och svalde. Det rann en sträng längs hennes haka. Den fiskade jag upp med kuken som jag sedan åter förde in i hennes mun. Eva sög och slickade i sig. Det kändes som värsta porrfilmen när jag tittade ner på Eva där hon stod på alla fyra och slickade i sig varje liten rest av min utlösning.  När kuken var ren sa hon.

-Kände du? Du var nere i min hals.

Jag skämdes lite efteråt då det kändes som att jag utnyttjat henne, ja nästan våldtagit henne.  Men Eva var salig och hon verkade även vara lite stolt att hon klarade att ta kuken så djupt. Som sagt kändes det ibland som att hon försökte kompensera för att samlagen inte fungerade. Hon skulle vara en duktig flickvän till mig och få mig att njuta till varje pris även om jag inte kunde tränga in i hennes nedre hål.  Min smak för att vara dominant i sängen väcktes denna dag och det var en underbar känsla att se Eva lyda mig och låta mig styra. Även om jag helst av allt ville knulla henne på riktigt var hennes mun helt underbar att tränga sig in i.   

Vi rättade till våra kläder igen och satte oss i sängen där vi återgick till skolarbetet.

Efter en kvart eller så kom hennes pappa ner, och annonserade sin ankomst med ett högt knarrande i trappan.

-Här luktar Eva, sa han. -Du behöver vädra. Maten är klar. Äter du med oss Niklas?

-Ja tack!, sa jag. Även om jag var mer hungrig på något annat än mat just då. 

-Vi kommer strax, sa Eva. När Kent hade gått upp igen skrattade hon.

-Det luktar, och jag vet vad det luktar, sa hon. Det luktar sex. 

Efter den dagen blev Eva som besatt av att ta min kuk djupt. Om vi var hemma hos mig så kunde hon ligga och suga mig länge och bara vara nöjd att se mig njuta. Hon provade att få ner den i halsen ofta men det funkade bara när hon stod på alla fyra och jag bokstavligt knullade hennes mun. Jag pratade mycket med Erik om Evas sugande och han var klart avundsjuk. Han och Anna hade bråkat mer och mer efter festen hos Jonas och de gjorde även slut strax därefter. Han berättade att mina historier om Evas mun hade blivit hans nya runkmaterial.  Erik var som jag sagt tidigare en kanonkompis, men ibland hade han inga gränser för något. Han frågade mig även om han inte kunde få ”testa” henne.

-Du fick ju testa Anna, sa han. 

-Hon är väl för fan ingen cykel som man lånar ut eller? blev mitt svar på den frågan. Och nej, han fick aldrig ”testa” henne.

En annan händelse under den hösten var i slutet av november. Filip var hemma hos mig en eftermiddag och efter en stund kom Eva. Hon var stressad över ett prov vi veckan därpå och vi hade inte kunnat ses så mycket. Inte så mycket i detta fall var alltså inte varje dag efter skolan.  Vi satt och spelade kort när Eva kom.  Jag fick en kyss av henne och hon kvittrade glatt,

-Mina föräldrar ska till min moster på lördag. Och de stannar i Göteborg över natten. Det är bara Sara och jag hemma. Vill du sova hos mig?

-Jag kan väl tänka mig roligare saker än att sova, svarade jag och nöp henne lätt i rumpan.

Filip blev lite obekväm av vårt som han uttryckte de ”hånglande” och frågade om han skulle gå.

-Nej, det behöver du inte, sa Eva. -Jag måste plugga inför fysiken, och det borde väl ni också?

Eva satte sig med böckerna och Filip och jag fortsatte spela kort. Min ambitionsnivå i skolan var nog inte helt i synk med min flickväns men vi funkade ihop ändå.  Efter ett tag tröttnade vi på kortspelet, Eva frågade något om fysiken som Filip hade stenkoll på.  Om Erik var den vilde i mitt kompisgäng så var Filip dess motsats. Han var duktig i skolan, smart och analyserande. Hade inte Eva varit min tjej hade nog de två varit det perfekta paret. Men Filip hade ingen tjej och hade aldrig heller haft någon. Ett par år senare förstod vi andra varför när han kom ut som gay. Men nu åter till historien.

Vi gick till köket alla tre och plockade fram lite mackor. När vi satt vid köksbordet berättade Eva att Sara hade skaffat en kille. Hennes föräldrar kände inte till att han fanns och jag fattade varför hon inte ville avslöja för dem vem det var. Han hette Stefan och var känd som en riktigt drägg. Stefan gick fordonsprogrammet på vår skola och var lika gammal som mig.  Eva fattade inte vad hon såg hos honom och både jag och Filip kunde inte annat än hålla med. Efter att Filip stuckit hem gick jag och Eva in på mitt rum. Där berättade hon ytterligare en grej. Veckan innan hade Sara kommit in till Eva sent på kvällen och skruvat på sig som om hon inte visste var hon skulle börja. Men efter ett tag hade hon i alla fall försiktigt frågat Eva om vi hade legat med varandra. Hon hade fortsatt och frågat Eva om både det ena och det andra i sexväg.  Om att suga, att bli slickad mm. Till slut hade hon försynt sagt att hon hade sett oss den eftermiddagen jag hade knullat Eva i munnen och undrat om det var så killar förväntade sig att man skulle göra. Stefan ville tydligen att Sara skulle suga men hon tyckte det mest verkade äckligt. Nu skulle han ju komma på lördagen hade de bestämt och Sara var nervös inför vad som skulle hända. Jag sa till Eva att jag kunde snacka med Erik om han och Jonas inte kunde komma över ifall det skulle hända något eller gå över styr.

-Jag vill inte att det ska bli något bråk, sa Eva. -Men för Saras skull hade det känts bra. Men säg inget till henne.  

Eva förberedde lördagen och jag snackade med Erik innan. Han var helt på att ”banka blåbarn” om det behövdes.

-Ring mig bara, jag sitter och väntar vid telefonen.

Blåbarn var det mindre smickrande namnet vi hade på dem som gick fordon, svets mm, då de alltid gick runt i Blåkläder.

På lördag dök jag upp vid fyratiden. Då var redan drägget där. Alla fördomar som jag hade om ”blåbarnen”, levde han upp till.  Han kom i keps, t-shirt, svart skinnväst, säckiga jeans och en stor snus under överläppen. Vilket kap!

Nåja, Eva och Sara hade gjort pizza som vi alla åt av. Det blev ingen alkohol till för båda tjejerna var livrädda att deras föräldrar skulle märka något när de kom hem på söndagen. Vi hade en riktigt trevlig middag tillsammans och mina förutfattade meningar om Stefan gick lite om ända då han var riktigt trevlig och verkade faktisk vara en schyst kille. 

 Efter pizzan satte Eva och jag oss i soffan och tittade på TV. De hade parabol så utbudet var stort, även om det mesta var tyska och engelska kanaler. Sara och hennes kille gick ner till Saras rum och vi hörde trappan knarra när de gick ner.  Eva och jag satt kvar och slötittade. Hon lutade sig mot mig och hade ena handen under min tröja. Den smekte hon min mage med i runda rörelser och när hon kom till byxlinningen tog hon det lugnare. Med varje varv som handen gjorde ökade trycket i  byxorna något. Jag kände hur min kuk växte innanför och efter några minuter knäppte jag upp knappen och drog ner gylfen. Evas hand sökte sig till mitt organ och smekte det utanpå boxerkalsongerna. Kuken reagerade instinktivt och reste sig till sin fulla längd.  Jag ställde mig upp och krånglade mig ur mina byxor. Kalsongerna gjorde dem sällskap på golvet under soffbordet. Eva tittade längtansfullt på min kuk och sa.

-Kom!

-Inte ännu, sa jag lite skämtsamt. Ska vi inte ha det skönt först?

Eva satt rakt upp i soffan och jag ställde mig framför henne. Hon tog omedelbart tag i min kuk och tog den i munnen.   Jag stönade högt. Eva sög hårt och tryckte mig mot sig. Hennes mun var gjord för att suga min kuk. Tungan gick i vågor över skaftet. Jag tog tag i hennes huvud och hjälpte henne trycka in kuken i hennes mun. Mina stön tilltog och det eggade henne till att suga mer, djupare och hårdare. När Eva som bäst arbetade med min kuk hörde vi ljud från källaren.

Eva avbröt sugandet och lyssnade. Hon var uppenbart nervös för vad som pågick på undervåningen.  Hon tog åter min kuk i sin mun men var mer fokuserad på att lyssna på Sara och Stefan än vad vi gjorde. 

-Vad tror du händer? Sa hon. -Ska vi titta efter?

Vad fan tänkte jag. Jag ville knulla Eva i munnen men om hon bara skulle lyssna efter Sara var det väl lika bra att kolla upp vad som hände och sedan fortsätta. 

Eva tog mig i handen och vi smög fram till trappan. Ljuden från källaren var tydliga stön och det lät som om de hade det ganska bra. Eva ville ändå kolla att allt var OK med hennes syster.  

-Håll till vänster och hoppa över tredje steget sa Eva när hon smygande gick ner före mig. Även om hon visste var hon skulle sätta stegen så lät det när vi gick ner.  Stönen från källaren minskade dock inte.

Vi smög fram till Saras dörr. Den var halvöppen och vi hade inga problem att se vad som pågick där inne. Evas 16 åriga syster stod naken på knä på golvet med händerna på sängen.  Bakom henne stötte Stefan sin kuk i henne med långsamma men hårda och bestämda tag. Eva var som förhäxad av att se sin syster knulla. Hon stod framför mig och min kuk tryckte mot hennes rumpa. Min kuk var stenhård. Saras stora bröst gungade under henne när Stefan pumpade på bakifrån. Sara stönade nu högre och Stefan stötte hårt.

-Hårdare, sa Sara. -Knulla mig hårdare! 

Stefan ökade tempot och tog henne hårt och snabbt bakifrån.

Klatsch. En smiskning på Saras nakna stjärt ljöd i rummet. Sara stönade. Eva tog min hand och förde den in i sina byxor. Hennes underliv var sjöblött av safter och hon var kåt. 

-Fan vad sexigt, viskade hon.  Hon tog sedan sin hand runt min kuk och runkade långsamt.

Stefan gav Sara ett slag till över skinkan. Sara skrek till av både smärta och njutning.

 -Ja! Ja! Jag kommer, väste hon ur sig.  Stefan tryckte på och körde med all sin kraft kuken i botten på Sara. Sara trycktes mot sängen och det gick för henne. Hon knep med händerna i täcket och kroppen spändes.

-Fyll mig, jag vill känna hur du sprutar i mig!

Stefan vrålade ut sin orgasm och stötte hårt in i Saras fitta. Sedan föll han framåt över Evas lillasyster.

Eva vände sitt ansikte mot mitt

- Ta mig, viskade hon. Jag vill ha dig i mig. Ta mig bakifrån, knulla mig som min syster blir knullad!

Vi gick in i Evas rum och hon fick snabbt av sig sina kläder. Hon ställde sig sedan på samma sätt som sin syster. Min kuk var stenhård och hennes fitta var plaskblöt. Eva andades hetsigt och tugnt. Alla tankar på kondom var borta, likaså alla tankar på tidigare misslyckade försök till samlag. Framför mig stod en kåt flicka som bara ville att min kuk skulle öppna henne. Plöja in mellan hennes skinkhalvor och göra henne till kvinna. 

Jag la min kuk mot Evas anus. Skinkorna spände sig om vartannat. Hennes bak rörde sig otåligt och jag förde ner min penis mot hennes öppning. Nya stön från Sara ljöd från rummet bredvid. Jag tryckte till mot Evas öppning och omslöts strax av Evas varma och blöta slidväggar. Helt motståndslöst gled jag in i henne. Hennes kön kramade om mitt skaft.  Det var som en handske som passade mig perfekt. För första gången hade jag trängt in i min flickväns sköte. Eva var inte längre någon oskuld.

Jag var i himlen. Eva stönade högt. Jag hade min kuk längst in i henne, jag njöt av känslan att omslutas av henne. Hon njöt av att känna mig inuti henne.  Sakta drog jag mig ut en liten bit och sedan tillbaka in i värmen igen. Saras stön i bakgrunden domnades bort och jag började stöta i henne. Schmack, schmack, schmack. Med jämna hårda stötar suddade jag ut hennes oskuld. Hon mötte mitt organ med sin rumpa i varje stöt som jag öppnade upp hennes till nyss orörda fitta. Det rann från henne och min kuk översköljdes av hennes safter.  Jag stötte hårdare i Eva och ökade tempot. Hennes fitta kramade mitt organ och jag kände att jag snart skulle spruta henne full.

Klatsch, jag slog min handflata över Evas skinka. Ruset av att styra henne, dominera och äga henne kom tillbaka. Eva var min kvinna, hon skulle tillgodose mina lustar. Eva stönade högt.

-Mera!

Jag klatschade till en gång till lite hårdare och Eva skrek. -Hårdare!

Jag ökade tempot, tog tag runt hennes höfter och stötte hårt mot hennes bakdel. Helst ville jag bara trycka in min kuk så långt det gick och skölja hennes livmoder med min sperma. Men samtidigt ville jag fortsätta i all evighet och lite till. Jag var dock nära nu. Jag knullade Eva hårt. Hon skrek högt. Svetten rann om våra kroppar. Men min kåta hjärna vakande till och jag insåg att vi inte hade något skydd. Med ett vrål drog jag mig ur och sköt en vit kaskad över Evas rumpa och rygg.  I rummet bredvid hördes på nytt ett dunkande när Sara blev hårt påsatt av Stefan ytterligare en gång. Eva tittade bak på mig och log.

-Jag älskar dig, sa hon. -Jag vill ha dig i mig igen.

Mitt kåta jag tog ett hårt tag i hennes långa hår och drog henne lätt mot mig.

-Sug mig! väste jag. -Smaka på mig! Svälj min kuk!

Eva gapade och tog emot mitt organ på nytt när jag tryckte in min kuk. Jag kände hur den växte i hennes mun.

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.