Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

20/3, 2023 kl. 12:21, av LX

Presenten-Lena strippar

Del 10 av 17 i serien Villig studentska

Lena träffar Jojje igen eftersom det knakar i fogarna mellan henne och Cuckolden Harald. Ja, vem kan man lita på egentligen?

Som dom andra delarna i serien innehåller denna ganska grovt sex och misogyna tilltal.

Villig studentska del 10

Presenten

Lena var förstås ledsen över att det skurit sig med Harald. Hon förstod egentligen inte själv varför hon hade reagerat så starkt. Blivit arg över något som nästan kunde betraktas som en struntsak. Jämfört med allt annat kinky dom gjort tillsammans under deras relativt korta tid ihop som ett par. Det hade faktiskt varit bra. Hon hade umgåtts mycket med hans bekanta på sistone. Den ensamhet hon hade känt som student var borta och det var kul och Harald och Lena hade dejtat vanligt och gjort normala saker. Men då och då oftast under helgerna hade de levt ut sina fantasier.

Mest Haralds fantasier. Detta hade handlat om ganska mycket parsex där Harald tittat på i egenskap av cuckold. Eller hoppat in som tredje man när en kvinna och hennes respektive utnyttjat Lena på mängder av olika vis. Han hade hittat dom där paren på nätet. Lena lade sig inte i så mycket i själva letandet men godkände förstås först dom som hon var intresserad av. Det var oerhört många som var intresserade av Lena nämligen. Det räckte med en suddig badrumsbild på kroppen upp till halsen för att tusentals likes skulle trilla in på några sekunder. Så hon överlät det där till Harald.

Sådana träffar hade typiskt börjat med en middag nånstans ute. Ganska fina ställen. Eller till och med lyxiga krogar ibland. Lite trevligt snack och flörtande över mat och vin förstås. Sedan hade Lena eller rättare sagt Harald bjudit hem dom några glas senare om tycke hade uppstått. De hade oftast varit något äldre än dom i trettioårsåldern eller nästan jämnåriga. Fräscha och trevliga dom allra flesta. Ibland hade dom träffat samma par för sex ytterligare gånger och hälsat på hemma hos dom istället eller på andra roliga platser. Parken, teatern, nån sexklubb eller diverse utflykter. Typ ganska normalt Svensson-bus.

Från att ha varit relativt oerfaren trots sin ålder så hade Lena med andra ord lärt sig rätt mycket på bara några månader. Hittat nya fetisher också. Tjejer till exempel. Lena var okej med tjejsex även om hon var mer attraherad av killar. Fast det var oftast en del av lekarna att ha lite mellan tjejerna också. Eller vara två på en kille. Ibland men mer sällan hade Harald haft sex med kvinnorna rakt framför henne och Lena tyckte att det var intressant att titta på också hade hon märkt. Vissa par kunde vara ganska hårda och ville ha dominanslekar. Men ibland inte. Oftast var det här ganska vanilj. Hon hade gillat det ändå men saknat den biten. Det tuffhårda. Eller på gränsen till stötande. Kanske lite också av att vara det enda sexobjektet. En del av dom kvinnorna hade varit skitsnygga. Harald å sin sida blev alltid skitkåt av själva cuckold-rollspelandet och hon gillade att han blev det. Det var det som var grejen kanske mellan Lena och Harald. Men, något fattades. Den första glöden i deras förhållande hade nog börjat svalna redan innan kvällen med Herr Grönman.

Idén om Herr Grönman hade uppstått när Lena berättat om den gången hon hade öppnat dörren i raffset nästan naken. Harald hade skrattat. Men eftersom han skulle sluta snart som personlig assistent till den gamle men uppenbart virile mannen så hade förslaget kommit upp. De behövde ju aldrig träffa gubbslemmet igen eftersom Lena i princip hade flyttat in hos Harald som bodde i andra änden av stan. Lena, hade haft lite fantasier och såna tankar om den äldre grannen i rullstol. Just på grund av incidenten med Jojje när hon råkat öppna dörren i underkläder. Hur han hade stirrat på henne nästan så att ögonen poppat. Så hon hade varit positiv. De hade sen diskuterat hur ett sånt möte skulle gå till i praktiken.

Att gubben Grönman ville knulla Lena var ganska uppenbart. Men formulerandet av det eggande lilla rollspelet som först utspelat sig i köket en trappa upp från Lenas egen studentlägenhet hade utvecklats och sen till sist realiserats över en vecka. Hon hade faktist sett framemot det första sexet med mycket äldre man. Det var snarare slutknorren som hade överraskat henne. Hon hade inte varit beredd på dom andra två som dök upp. Så bara där hade Harald gått för långt. Eller var det pojkvännens kaxiga stil när han lånat ut hennes tjänster till dom två gamla gubbarna så att säga som gjort henne arg? Hon undrade själv. Kanske var det grejen att dom kallat henne liten flicka typ? Gubbslemäckel, men det kanske inte var så farligt. Hade hon överreagerat? Det gnagde inom henne en sak. Kanske att hon faktiskt hade förväntat sig någon helt annan. Jojje?

Lena svarade på några av Haralds sms och började en liten fredstrevare.
*Jag kommer och hämtar några av mina grejer på Fredag ok?*, detta svarades från pojkvännen av en lång radda ursäkter och löften om att aldrig göra så igen, allt via sms för hon svarade ju inte på hans samtal. Kärleksbetygelser följde på det. Hjärta smileys, glad tårta. Hon suckade och bläddrade vidare bland meddelandena på skärmen så länge. Det var ju ganska gulligt. Kanske borde hon ge pojkvännen en ny chans.

Jojje sms:ade ibland. Allt mer sällan på sistone dom hade inte träffats på flera månader så det var inte så konstigt. Hon kollade det senaste från igår.
*Hej, hora. Längesen va? Vi saknar dig festa hos Robbe i helgen som fllrr 17 va?*, som vanligt slarvigt skrivet med en del stavfel.
Lena la sig mer bekvämt på sängen i sin vita morgonrock.
*Hej, jag är hemma. Men man kan inte lita på dig eller hur din buse? Smiley", det dröjde en timme innan svar så Lena tog en dusch innan hon kollade igen vid sminkbordet. Hennes lägenhet var lite tom på grejer konstaterade hon. Favorit spegeln var hos Harald. Hon använde mobilen istället.
*Jo, jag lovar. Inga mer fula trix. Förlåt.* , Lena svarade efter en stund medan hon gjorde ögonbrynen.
*Vill inte till Robbe. Känner inte Robbe.*
*Vi knullar dig hemma hoss mig. Farsan är på Malorca. Får jag ringa på dörren?*
*Nej*
*Ok, hoppas du har det bra.*
*Eller jo. Om en timme.*
*Jajamen, kåtslynä. (Glad smiley, hjärta, glad tårta, smiley).*

Lena lutade sig tillbaka lite och torkade håret. Hon log. Rödkindat till och med. Det var ju inte så att hon ville vara utan sex bara för att hon gjort slut med pojkvännen.

***

Harald smög runt i mörkret buskarna. Hans andhämtning hördes som ett lågt flämtande medan han strök längsmed husväggen. Det var ganska kallt ute, det blev ju det på höstkvällarna. Han hoppades innerligt att han inte tagit fel på adress här. Det hördes då en bil komma och ljudet av en bildörr slå igen bakom krönet några sekunder senare. Så Harald smög vidare och stack fram huvudet för att se. Han såg hur ett lång sexigt ben med trasiga maskiga fishnets och stilettklackade glänsande lackstövlar stack ut ur bilen och sen resten av Lena klev ut ur baksätet. Följd av två ivriga yngre killar i huvtröjor och keps. Den ena med en liten videokamera i handen. Hon bar nog en röd kort klänning på sig under den långa höstkappan . Men den var uppknäppt. Hans flickvän Lena hade bara stängt till den igen eftersom det var kallt när dom kommit ut ur bilvärmen.

Taxichaffören en man i svarta rikliga mustascher skakade surt på huvudet och körde iväg med en rivstart. Harald gömde sig snabbt igen bakom knuten när bilen for förbi. Nästa gång han stack fram huvudet hade den rödlätte killen tagit av Lenas kappa och höll den under ena armen. Lena som huttrade lite gick före dom mot dörren till radhuset. Ja, det här var fel hus som han hittat, det förstod Harald. Han försökte därför närma sig från trädgården till det andra huset istället och kände förfasat hur hans ena sko sjönk djupt ner i en våtlerig rabatt. Harald kisade ögonen av obehag men klev sen över buskarna med ett långt steg för att fortsätta in mot grannen.

Lena ringde på dörren några gånger. Hon hade håret lite annorlunda bakåtkammat, mycket gelé så det såg lite vått ut nästan. Halsen pryddes av ett svart halsband med en liten ring i. Katthalsband typ. Ansiktet var hårt slampigt sminkat. De stora brösten upptryckta av en pushup-bh trängdes sexigt i den lilla urringningen. Ja, hon såg porrig ut. Harald blinkade förväntansfullt och rättade till glasögonen fumligt. Den andre gymnasiekillen, den som hette Jojje hade ett litet koppel som han nu fäste i ringen. Hon tittade på honom medan han ryckte lätt i det några gånger på prov. Men Lena log bara en smula blygt. Sen vände hon sig snett bakåt och drog handen genom håret. Nästan lite fotomodellaktigt. Den första tonåringen den som hette Fredrik försökte under tiden zooma in hennes putande röv bakifrån med kameran och lät den glida upp och ner över hennes långa ben. Lena flörtade igen med kameran. Blinkade till sexigt med ena ögat som var nästan svartsminkat av kajal och glitter och slängde en slickande luftkyss långsamt över axeln. En smula huttrande sådan i och för sig det var ju kyligt ute. Dörren öppnades då med ett ryck. Ett jubel hördes och visslingar. Dom gick sen in alla tre och ytterdörren drämdes igen. Harald flämtade till och sprang av och an två gånger. Sen fortsatte han jogga runt trädgården för att kunna spana in genom ett fönster där hoppades han. Det var ju så det var sagt.

Han hittade snart ett och tittade nu in i ett litet vardagsrum med näsan upptryckt mot fönsterglaset. Därinne satt eller stod några killar runt en fåtölj kring en ung knubbig asiatisk kille med bar överkropp med en paraply och sugrörsdrink i handen. En ögonbindel hindrade honom från att se men han verkade ändå förväntansfull av döma sitt brett flinande ansikte. Harald, bakom fönstret räknade. Fyra bortsett från dom första två. Herregud, tänkte Harald och knäppte upp byxorna med en ivrig rörelse. Trots höstkylan. Han kunde under tiden medan Lena kom in i rummet höra hur alla började sjunga skrålande.
"Happy Birthday to you, Happy Birthday to you!"...

***

Lena knuffades bryskt ner på knä och Jojje höll i kopplet uppfodrande. Tydligen ville han att hon skulle krypa fram till killen i fåtöljen. Harald önskade att han kunde höra vad dom sa till henne. Men han fick väl ge sig till tåls tills filmen var färdig. Lena syntes ge Jojje en lång blick men ställde sig nu sakta lydigt på alla fyra.

Hon kände förstås igen den vinkande Anton bakom fåtöljen och Micke som hade sin Superman tröja på sig. Sen var det en ny tredje kille som sjöng högst av alla och hade lite elaka eller galna kanske var rätta ordet, kåtstirrande ögon. Så hon drog slutsatsen att detta var Laban en kusin till Fredrik som också skulle vara med. Laban var adopterad från Indien och mörk, rätt smal i kroppen av medellängd och med ganska mycket finnar i ansiktet. Robbe var den som fyllde år. Hon hade godkänt det här? Ja, tydligen. Jojje hade följt reglerna till punkt pricka. Men som vanligt hade han en viss förmåga att övertala henne. Anton sågs böja sig lite han var ju lång. Detta mest för att få bättre överblick mot den slampigt klädda studentskans urringning där hon stod på golvet som en söt hundvalp. De stora brösten nästan gled ur den slampiga röda klänningen när hon svankade mer och putade rumpan på befallning.

"Kom!", Jojje log snett och drog i kopplet. Lena kröp sexigt framåt på händer och knän men var tvungen att leende titta bort ner i golvet kanske eller väggen. Kinderna var röda av förlägenhet men också intresse. Som vanligt var det situationen som var spännande inte så mycket sällskapet. Väl framme vid killen med ögonbindeln satte hon sig upp mer på knä och drog händerna genom håret för att liksom puta med överkroppen. Alla närvarande lysande ögon fixerade sig på den. Hon log nästan med en nöjd min upp mot Fredrik som gick runt med kameran.
"Voff!", Skällde hon. Fredrik skrattade och höll den vinklat ner mot hennes ansikte och bröst. Hon såg billigt porrig ut, tänkte Jojje och sträckte upp kopplet. Men ändå så jävla snygg.

***

Harald, utanför i trädgården kom i dålig synvinkel. En kaktus i fönstret var i vägen så han fick under tiden skynda till nästa fönster utanför i trädgården. Snubblandes en aning på sina nerdragna byxor. Fast härifrån hade han skitbra utsikt. Han kände sig nästan varm igen av upphetsningen.

***

Micke sprang under tiden iväg mot stereon för att sätta på musik som dom valt ut. Jojje slet då motvilligt blicken från Lenas röv och tittade lurigt mot fönstret. Han anade att Harald var där men såg bara skuggor och reflektioner från lamporna i rummet. Han skakade till på huvudet ogillandes, men vafan. Det var helt okej pengar förstås. Men ändå en jävla idiot den där. Jojje hoppades att den här gången skulle Lenas korkade pojkvän göra bort sig rejält. Så var Lena helt hans då igen utan den där sylten som blandade sig i. En gång för alla också hade han tänkt. Men han hade ingen bra plan egentligen för hur det skulle gå till i praktiken. Jojje gissade att Harald skulle ge sig tillkänna när det var över på nån vänster och så skulle det spela ut sig av sig självt kanske på samma sätt som med Herr Grönman fast värre och mer definitivt. Gymnasiekillen smålog vid tanken.

Så, den här Robbekillen som fyllde år hade ju tydligen ett radhus för sig själv över helgen. Hans päron var bortresta. Dom bodde på första våningen så det blev ju lämpligt så att cuckolden Harald kunde få glo genom fönstret när dom satte på hans sexgalna flickvän. Eller blivande ex-flickvän rättare sagt. Resonerade Jojje. På köpet kom tyvärr Robbes kompis Laban som var Fredriks adoptivkusin. Fredrik hade förstås skrutit om Lena för Laban i nästan ett halvår. Så Laban hade tjatat och tjatat och tjatat. Det föll på plats optimalt. Jojje skulle dessutom tjäna 3000 spänn på det här och hade redan fått hälften i förskott av idioten utanför fönstret.

"Grattis!", ropade Micke och slet av ögonbindeln från Robbe som med förtjusning skakade sig fri.
"JAAA! Precis vad jag önskade mig. En milf!", Lena gjord en en undrande grimas av att höra ordet. Men hon började vid van. Robbe skrattade under tiden upphetsat, full som en alika förstås.
"Nja, du får en striptease. Du får inte våran milf.", påpekade Jojje. Lena rynkade pannan. Hon var bara 22, det kan väl inte vara gammalt? Eller jo för dom kanske.
"Hej, happy birthday Robbe.", sa hon till slut med ett mjukt leende. "Hej, allihopa.", hon tittade runt och la till ännu ett charmigt "Voff!", med händerna snällt valpigt framför sig och tungan ut som en hund. Alla garvade men på ett mer trevligt sätt faktiskt.

Utom Robbe som engagerat sträckte fram handen för att klämma händerna över de stora runda brösten i klänningen.
"Lägg av. Striptease, inte klämma tuttarna!", Jojje knuffade tillbaka honom i fåtöljen.
"Men vafan?!", Robbe var rädd för Jojje även i sitt dragna tillstånd. Så han nöjde sig med att sitta kvar. Lena rättade till klänningen lite.
"Okej, strippa nu!", tonårskillarna började ropa upprepat. Micke sprang och höjde volymen och var tillbaka på en sekund.

Lena ställde sig långsamt upp och gjorde som Jojje instruerat. Han släppte kopplet så länge så hon kunde röra sig. Först dansade hon bara med slutna ögon framför fåtöljen. Rörde höfterna sexigt. Stod ganska bredbent och började smeka sina höfter med händerna eller sträckte upp armarna slingrande i luften. Jojje tog några steg bort och log nöjt. Speciellt Robbe och Laban gapade och verkade överlyckliga men alla gillade det här. Harald, utanför frös förstås men han runkade sig själv intensivt samtidigt som Lena sakta snurrade runt två gånger därinne i vardagsrummet.

Hon började nån minut senare att ta av sig genom att först dra ner axelbanden och sen glida ur den åmandes. Hon tog ett steg framåt närmare fåtöljen för att inte trampa på klänningen och dansade sen i sina underkläder. Det var fishnets, dom som Gubben Grönman gillat på Haralds hemsida och ett matchande raffset. Ministring, ja bara en svart tråd egentligen och en genomskinlig svart bh. Fredrik filmade dansen och Lena blinkade mot kameran igen med ett öga och blåste några slängkyssar. Hon vickade en stund porrigt med rumpan. Sen satte hon ett knä på ena fåtöljens arm och dansade ganska nära Robbes ansikte. Han flyttade snabbt undan armen. Men händerna gled snart igen över hennes mage och upp över båda brösten pressande. Lena blundade och tittade upp i taket och lät Robbe känna medan hon drog händerna genom håret igen. Det var ovant att ha så mycket grejer i, så det kliade liksom. Men det var en bra look också.

Det tog två sekunder innan Jojje sa till honom.
"Men skärp dig! Här är det striptease inget jävla hångel!",han skrattade åt Robbes och Labans dumma kåtminer med tungorna ute. "Eller vadå, gillar du att han knådar dina sköna pattar?", ställde han snabbt frågan till Lena innan killarna hann svara. Fredrik var snabbt framme med kameran för att filma när hon skulle svara och det var lite det här som var deras rollspel. Robbe stirrade under tiden rakt in mellan hennes lår och kunde ana en slätrakad fitta bakom det tunna halvgenomskinliga svarta tyget. Sen tittade han snabbt upp.
"Det är väl okej. Han fyller ju år.", Lena sa sin inövade replik och såg Robbe ner i ögonen medan hon lutade sig fram mer så att urringningen var rakt i hans ansikte. Den asiatiske killen stönade högt och klämde glad i hågen om båda brösten underifrån. "JA!"...

Lena grimaserade lite och blundade av de hårda fingrarna som började bolla med hennes bröst. Med lätt darrande hand gav hon ändå kopplets ände till Laban där han stod bakom fåtöljen.
"Du får också om du vill. Du är ju Fredriks kusin va?", hon log lite framflämtat medan Robbe ivrigt började att ryckande slita i bh:n som gick sönder i ena bandet och sen blottade det vänstra framdallrande bröstet.
Laban svarade inte utan drog till sig kopplet så att Lena hade naveln i Robbes ansikte. Den indiske gymnasiekillen kramade nu det nakna bröstet med sin hand. Greppandes så att fingrarna klämde in i det och kysste henne samtidigt, överraskande nog. Väldigt slafsig kyss, han stack verkligen ner tungan i halsen på henne. En flinande Fredrik gick samtidigt sakta runt med kameran och de jublande Anton och Micke flyttade sig ur hans väg. Jojje smiskade till hennes putande rumpa bakom henne en gång och log vasst.
"Kåta hynda!", han skällde till skämtsamt några gånger. Men hans skall var mer som en arg hund.

Anton och Micke var övertygande om att det snart var deras tur men det som vanligt var Fredrik och Jojje som bestämde och det betydde i praktiken Jojje. Under tiden fick dom vara hejarklack medan blev det något slags hetsigt fåtöljhångel mellan det 22-åriga blonda bombnedslaget och de två nybekanta killarna. Lena fann sig och kysste honom tillbaka sexigt efter en kort andpaus. Lite kåtstönandes medan hon sneglade flirtande igen mot kameran bakom Laban. Detta också för att hon hade Robbes händer gnidandes mellan låren eller på rumpan och Labans på brösten.

Jojje tog kopplet till slut avbrytande och drog henne tillbaka ganska bestämt så att hon efter att ha stapplat till kort stod på golvet igen.
"Du skulle strippa inte knulla dom?!"...
"Okej, förlåt.", Lena skrattade till och drog handen över kinden. Jojje skakade leende på huvudet och smekte om Lenas höfter neråt och började gnida fingrarna ner i hennes ministring. Lena stönade till och höll om hans nacke för stöd.
"Jag kan dö lycklig nu! Tack...tack, bästa presenten!", mumlade Robbe bakom henne.

***

Harald, i trädgården sprutade nu ner fönsterbrädan med ett gutturalt stön. En sträng av sperman rann sakta som en spottloska över glaset och han retade sig genast över att det skulle vara i vägen nu. Han var tvungen att snabbt ducka neråt efter detta. Rädd att någon skulle se honom. Men därinne var ju musiken på ganska högt och trädgården hade ett staket så det fanns ingen insyn från gatan. Det dröjde ändå en halv minut innan han med frusen rumpa sakta vågade titta upp igen.

***

Jojje hade fingerknullat den lydiga studentskan framför dom andra och sett rakt in i hennes ögon under tiden. Hon hade börjat stöna högre. Hennes hand drog hårt i hans kuk som var ute i fullt stånd. Han fick slita sig med en viljeansträngning och stoppade in de blöta fingrarna i hennes mun istället.
"Detta är striptease. Fortsätt nu."...han lät henne suga av sina två fingrar en stund innan han gav tillbaka kopplet till Robbe den här gången.
"Lapdance!", föreslog Micke glatt bakom fåtöljen och hickade till med en halv rapning. Anton var mer tyst och kände sig otålig. Han ville knulla henne. Nu! Det stora ståndet han hade värkte i byxan. Men som vanligt var det Jojjes och Fredriks lilla freakshow.

Hon började med att stå bredbent och dansa med ryggen vänd mot Robbe i fåtöljen. Hon log bakåt igen med ett fniss och sträckte sig för att ge honom kopplet. I dansen lät hon sina händer smeka kroppen igen och rumpan medan hon böjde sig fram sexigt. Robbe stirrade rakt in i stringrumpan bakifrån och nickade i takt till låten.
"Nej, sitt här! Plats! Sitt, sitt fint!", han pekade. "Voff, voff!"

Lena nickade och backade tillbaka ner i Robbes knä. Han stönade mot hennes nakna axel när hon satte sig på bulan och började gnida sig sensuellt över den i takt med musiken. Händer från Robbe och Laban kände omedelbart om brösten och ner mellan låren, ner i stringen. In under bh:n medan hon dansade sittande i Robbes knä eller snarare på hans bula.
"Hjälp till att knäppa upp tack?", hon log upphetsat bakåt och Laban lossade bygeln och slängde iväg bh:n med en snabb rörelse. Den landade på kaktusen i fönstret.
"Du är en perfekt, en helt perfekt! Present!", Robbe gnällde mot hennes öra och Lena vände huvudet med ett leende och slingrade armen bakom hans nacke. Hon slöt ögonen och slickade mot hans tunga porrigt. Detta övergick i en djup lång kyss. Den indiske killens händer kramade upp brösten knådande från bakom fåtöljen under tiden och han log snett lite elakt mot kameran.
"Vi borde ta den här horan hårt ikväll!", fingrarna nöp i vårtorna som redan var väldigt styva.
"Det är det hon vill.", flinade Fredrik och flyttade Lenas ena smalben så att hon särade mer med knävecken vilandes över båda armstöden och med Robbes ena hand i trosorna.
"Jaa, ni får knulla mig hårt om ni vill! Okej?", Lena slickade tungan fladdrande in i Robbes öra och hon flörtade samtidigt Fredriks kamera igen med slynigt kåt min. Men Fredrik hade ju rätt.

Robbe slet till sist ner hennes string till knäna. Det flortunna tyget brast med ett ritschande läte. Då gled hon runt smidigt och grenslade honom naken nu förutom nätstrumporna och lackstövlarna. Lena kastade till med håret och tryckte ett bröst mot den asiatiska killens sugande mun och sträckte sig sen med händerna efter Antons bultande paket för att ta fram den. På tiden, tänkte Anton och tog ett steg framåt. När hon dragit fram den betydligt större kuken ur hans byxor gav hon den en lång girig blick och runkade den i handen. Sen tittade hon upp mot honom och liksom nickade.

"Här, ta den.", Fredrik avbröt Anton lite abrubt genom att ge honom enhandskameran.
"Jaja, ok.", muttrade han en smula frustrerat och försökte fokusera. Han zoomade in Lenas gapande mun. Hon stönade för hon hade börjat rida Robbes kuk under sig. Men Laban och Micke tvingade hennes ansikte åt andra sidan. Lena fick båda deras kukar i ansiktet.
"Sug då!", frustade Micke. Laban såg bara ner och log fränt medan han riktade in sin mörkhyade kuk mot hennes läppar. Så hon började att successivt suga av tre killar framför sig medan hon red födelsedags-Robbe. Laban tog kopplet och tycktes styra takten. Anton knullade henne i kindhålan medan Micke greppade hennes hår i ett fast grepp för att munknulla henne hårdast ner i halsen. Robbe gjorde någon slags lycklig motorbåt med ansiktet mellan hennes dallrande bröst innan han själv fick utlösning och slappnade av bakåt.
"Ä..äntligen!"...flåsade han. Lena tittade ner på honom med Labans kuk sugandes i munnen och blinkade igen. Sen fick hon något förvånat i blicken. Robbe tittade upp undrande. Men förstod sen att Fredrik hade ställt sig bakom Lena och tryckte på bakifrån. Ett hest gurglande läte hördes först från henne när hon kväljde på Mickes kuk. Sen blundade hon hårt. Robbe tittade upp fascinerat och funderade på att trycka in sin kuk i fittan på den här slampan igen för att dubbla henne med Fredrik. Istället lutade han sig åt sidan och gjorde en high five med honom bakom Lenas rygg.
"Hon verkar gilla, analt!", Fredrik skrattade till mot honom och nickade bakom hennes rygg.
"Klart hon gör.", Lena gnydde till medan Fredrik nu knullade henne i baken. "Visst?"
"J..ja!"
"Blir du knullad i röven, din söta hynda? Voff! Voff!", Robbe tittade upp och smekte hennes gungande bröst underifrån medan hon fortsatte att suga av Anton. Hon sög djupare och hårdare nu. Snabbare takt.
"Ja, han knullar mig i röven nu!", flämtade hon förnedrat men samtidigt upphetsat neråt och stönade mot hans panna en stund. Robbe kände med fingarna längsmed hennes skåra sakta upp och ner under tiden.
"Du bli ju kåtare av det?", han log fräckt och smekte henne med bibehållen ögonkontakt.
"Ja!", hon stönade till högt när Micke efter en kort stund drog upp hennes ansikte i håret mot kameran igen. Han sprutade en lång seg sats som landade med ett tjockt klafs över ansiktet. Laban hjälpte till att hålla uppe huvudet och kom sen. Han runkade ut en andra mer rinnande sats som träffade pannan och sen ner mot ena kinden. Anton frustade till och greppade om hennes hals istället, men bytte till att ta nära tag om kopplet och halsbandet. Han la två strängar sperma mest mot munnen och läpparna. Micke tog kameran som Anton nästan höll på att tappa för att zooma in ansiktet. Hur det rann över huden och smetade med sminket. Hennes ögon som sakta öppnade sig och tittade uppåt flämtandes med öppen mun. Hon höll på att komma, det såg han.

"Knulla mig!!! ", Lena ryckte till skälvande av orgasmen och slappnade av först efter en ganska lång stund. Fredrik bakom henne smiskade till hennes skinkor två gånger som avslut och slet argt sönder mer av fishnetstrumporna. Sen drog hans sig ur och stapplade bakåt efter att ha kommit i Lenas rumpa. Med en trött min higfiveade han Robbe igen och gick förbi fåtöljen för att ta lite mer bjudsprit långt borta vid soffbordet och sätta sig.

"Nu vill jag prova din röv okej?", Robbe lyfte upp henne men Lena dråsade ner på knä fortfarande knäsvag av den intensiva orgasmen. "Bra sug av mig först."...Robbe som ändrade sig tog båda händerna om hennes hår och tryckte henne mot sin halvslaka kuk. Dom andra killarna blev lite besvikna för att dom blev fråntagna hennes mun och läppar. Men Robbe fyllde ju år så. Micke gick runt fåtöljen för att kunna filma mer medan Jojje höll i kopplet. Han ställde henne på alla fyra med ett par bestämda rörelser. Lena nickade andfått och började under tiden medan hon putade rumpan bakåt åt Jojje att suga av den asiatiske killen i fåtöljen. Denne log upphetsat och nickade glatt när hon först med slutna ögon drog tungan över den upp och ner. Lena pausade lite med ett gnyende stön när Jojje efter att ha gått ner på knä bakom henne stötte sig in i hennes fitta bakifrån. Han började knulla henne bakifrån först ganska lugnt och planerade dra ut på det mer den här gången.

Micke filmade närbild hur Lena med sperman droppandes från ansiktet började att suga av Robbe igen. Hon blundade och gjorde det sensuellt, sög djupt. Jojje knullade henne bakifrån under tiden och ökade takten successivt. Efter en stund stötte han in hårdare. Vilket fick henne att gunga in i Robbe framför. Men hon hittade en lämplig takt och följde med i rörelserna. Micke upptäckte det och zoomade in de dallrande brösten från sidan istället.

Plötsligt slutade Jojje och drog ut nån sekund. Bara för att sen stöta in så tungt att hon nästan studsade.
"Åh, ja..jaa!", Hon nickade åt Jojje bakom sig och fortsatte sen med Robbe som började trycka ner Lenas huvud så att hans kuk gled upp i halsen på henne. Lena grimaserade ansträngt av de snabba hårda stötarna bakifrån och lät sig bli grillspettad av två killar samtidigt. Jojje bet ihop och rynkade pannan för att inte komma för fort. Men det var nästan omöjligt, han kände hur det kittlade till i pungkulorna. Gymnasiekillen smiskade henne några gånger och släppte kopplet när han sprutat färdigt över hennes lätt rosafärgade skinkor.
"Vänd dig om. Robbes tur!", Jojje retade sig på att han misslyckats dra ut på det. Han gick och satte sig bredvid Fredrik så länge efter att ha rättat till byxorna.

Lena vände sig flämtande på alla fyra och ryckte till när Robbe började ta henne i baken. Han highfiveade Micke en gång och körde henne bakifrån. Lena gnydde och ställde sig på en armbåge för att nå fingrarna bakåt för att gnida fittan medan hon blev analknullad. Han kom rätt snabbt. Efter Robbe, Laban som knuffade ner henne på mage och knullade henne liggandes mot golvet. Efter Laban, Micke som valde att ta henne i fittan istället men i samma ställning.

***

Det gick för henne igen rätt snabbt då och Harald kunde höra det ända ut i trädgården. Så han tryckte ansiktet mot fönsterrutan som snabbt immade igen av den flåsande andedräkten. Med byxorna kring anklarna runkade han frenetiskt på allt vildare, som en besatt nästan. Denna gången kom han på den frostiga tegelväggen med ett ljudligt plask. Han vände sig direkt för att undvika upptäckt och lutade sig mot väggen en stund för att hämta andan.

"Herregud så pervers hon är!"...

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Wingman1969

Underbar novellserie, kan ju bli hur bra som helst!

21/3, 2023 kl. 03:14