Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/5, 2023 kl. 12:28, av LX

Camchat

Del 14 av 17 i serien Villig studentska

Del 14, Lena hälsar på Jojje och chattar lite.

Lydig studentska del 14

Så, Lena hade avslutat det här med Harald. Ja, det var inte rätt kille för henne helt uppenbart och nu var det definitivt. Men det hade ändå varit bra på många andra sätt så länge det hade varat. Därför blev hon lätt nedstämd under en tid. Som hon ju kunde bli när hon kände sig besviken och det gått åt pipan med något. Hon började därför inte att dejta mer seriöst förrän efter några veckor. Det blev ju också rätt mycket plugg sista terminen och hon la ner den mesta energin och tiden på det. Sen hade hon jobbet på caféet också. Trots det fick Lena in i schemat en del lämpliga kandidater att träffa som också var studenter precis som henne. Ja, det var inte svårt att hitta såna som var villiga att dejta Lena. Ganska snälla och stiliga killar med framtiden för sig. Men det klickade liksom aldrig. Den 22 åriga studentskan kände därför medan det blev vinter att saker och ting började bli tråkiga igen.

Hon kom hem en kväll efter caféet satte sig på sängkanten och tittade på läroböckerna flyktigt. Lade dom åt sidan och plockade upp mobilen istället. Harald hade äntligen fattat och slutat skicka tiggande ursäkter. Det var ju skönt. Men det kändes tomt också. Lena hade ju läst hans brev ett antal gånger. Men beslutet var liksom fattat oavsett. Hade hon läst det innan hon hittat honom bunden på soffbordet som en cuckold på den där födelsedagsgrejen så hade det här kanske slutat annorlunda. Det var ett fint brev. Lena tvekade nån sekund och deletade det till slut. Så nu var Harald borta. 

Hon bläddrade vidare. Några sms från vänner och familj. Sen var det ett antal dickpics. Hon bläddrade snabbt vidare till Jojjes meddelanden.

"Läget?", messade hon. Det pirrade redan för hon var sugen.
"Bra som fan tack börjat på ny skola nu själv?", glad tårta glad smiley.
"Vad kul. Trivs du bättre?"
"Ja ja ! Det är nästan som en hobby att mecka motorkurs själv?"
"Jo, tack fint. Mycket att göra bara.", hon log lite. Något med det här gjorde så att allt blev spännande igen. 
"Kåt va?", arg smiley och gris med glad uppsyn. Lena skrattade till. Tja vad ska man säga han hade en poäng.
"Jag är ledig i helgen. Ville du hitta på nåt?", hjärta smiley.
"Jo jag ska hitta på att vi knullar dig så du inte kan stå", blixt hjärta och gris med glad uppsyn.
"Låter busigt. Berätta mer?", Lena log mer och la ner mobilen en stund för att göra en kopp thé i mikron.

------


En timme senare öppnade Jojje och Fredrik dörren. Lena log och nickade men sa inget utan ställde sig bara lite snyggt med axeln lutad mot väggen. Hon hade ett litet vitt slamplinne på sig och ett par grå leggings. Eftersom hon hade flyttat tillbaka in i studentlägenheten snett mittemot Jojjes så hade hon inte tagit på några skor.
"Tillbaka för mer va, din kåtslampa?", Fredrik log brett.
"Hon kan inte motstå vår charm.", Jojje höll med och slet in henne i hallen med ett snabbt grepp om armen. Lena stapplade in och fann sig upptryckt mot väggen. Jojje vinklade armen bakom hennes rygg och fick henne att gny till.
"Vem äger dig?"
"Du, förstås!", Lena svarade snabbt med ett nytt jämmer när Fredrik klatschade till rumpan. Han fick en eftertänksam min. Hon lät varmare på rösten, eller båda två på nåt sätt. Kompisen Jojje också. Tanken slog honom att Lena och Jojje kanske gillade varandra på riktigt nu. Insikten förvirrade honom en smula. 

Jojje snurrade runt Lena och greppade hennes hals kvävande med andra handen gnidande mellan låren."Rätt svar, slyna!", handflaten började gnugga hårt och Lena gapade med ett ohörbart stön. Jojje släppte snabbt Lenas nacke och rev till över linnet. Det var tunt så det slets upp med ett svagt ritschande läte. Hon hade en vit spetsbh under som packade in de stora brösten fint. Fredrik använde båda händerna för att fortsätta slita resten av linnet av hennes kropp innan de tog varsin arm från varsin sida och tryckte med sig Lena in i Jojjes sovrum. 

Hon blev lite förvånad för hon hade förväntat sig kanske att få ligga i hans farsas rum med en dubbelsäng hon hört talas om men Jojjes rum var ganska litet med ett skrivbord och en enkel obäddad säng. Tubsockor på golvet. Motorcrossbilder på väggen. Persiennerna var fördragna på det lilla fönstret. 
"Ner i sängen.", Fredrik knuffade till henne och hon la sig på mage efter att ha studsat en gång över madrassen. Sen satte han sig vid Lenas smalben och började klämma över rumpan. Lena la sig mer på armbågarna och tittade bakåt med kåtvåta ögon. Fredrik log och kände lekfullt kring midjan, ner över låren och upp igen för att  klämma eller smeka tillbaka över rumpan upprepade gånger. Hon låg kvar och slöt ögonen.

Jojje väckte sin laptop under tiden. 
"Tjena, sa han.", man hörde en glad röst svara på andra sidan. 
"Han ska bara chatta lite med sin polare från garaget.", förklarade Fredrik och klämde om båda skinkorna ganska hårt. 
"Bra, själv. Nej jag ska bara knulla på en sexig blondin jag hittade på en buss med Fredde. Så jag kan inte ikväll.", Jojje skrattade.
"Va? Vem då?"...svarade rösten fascinerat. 
"Ingen du känner, kompis."

Fredrik ryckte under tiden ner Lenas leggings till halva låren ungefär. Hon hade vita små string under och gymnasiekillen smiskade till hennes eggande skinkor några gånger. Lena kramade Jojjes huvudkudde blundandes framför sig och gnällde till stönande. Det var alltid så upphetsande med smisk hon förstod inte varför. 

"Var det hon i bakgrunden nu?"
"Jo, hon fick lite smisk först bara.", chat-killen garvade. 
"Vafan få se lite?".
"Jojje, vinklade laptopen så att Lena var i bild där hon låg  med nerdragna leggings, string och bh i den smala sängen. Hon blundade hårt och vred undan ansiktet samtidigt som när Fredrik klämde och daskade till igen. 
"Lena, kom och hälsa på Achmed nu.", hon snyftade till och tittade upp. Jojje klappade handen några gånger på sitt knä och snurrade runt i kontorsstolen. Lena ställde sig lydigt sakta upp. Gav Fredrik en lång sugen blick medan han satt kvar på sängkanten och tittade på henne med ett nöjt flin. Hon drog upp över rumpan igen och satte sig lugnt i Jojjes knä. Lättad insåg hon att camen inte var riktad mot hennes ansikte. 
"Nej, fysatan vilken sexig brud!", Hon hörde en kille ropa genom laptopens dåliga högtalare och såg hur han studsade leende i en fåtölj framför sin egen cam. Samtidigt poppade det upp ett chatfönster till. 

"Hej.", Lena slingrade armen om Jojjes nacke och vinkade. Man såg handen vinka och upp till halsen ungefär vilket hon var tacksam för. Jojje kysste henne förvånansvärt mjukt och började hångla upp hennes ena bröst genom bh:n framför den. 
"Vad är det här, Jojjeman?", En annan kille i glasögon ropade glatt till från det andra chatfönstret. 
"En kåt hora jag känner.", Jojje log brett. "Hälsa fint på Valle och Achmed nu.", han vinklade Lena så att hon satt mer framåt mot Laptopen och hon kände honom kyssa över hennes rygg medan han drog isär bygeln till bh:n bakom henne. Lena bet läppen och undrade samtidigt varför ingen hade kallat henne milf ännu? Men var glad att dom inte sa det. Än så länge i varje fall.

"Hej igen.", hon slöt ögonen och vinkade igen när hon var topless. Fredrik ställde sig bredvid och gav åskådarna fingret. Samtidigt poppade det upp ett till chatfönster. 
"Ja, vi ska ha lite kul med henne. Sitt där och runka ni!"...båda skrattade högt medan Lena förnedrat kände Jojje leka grovt med brösten bakifrån. Knåda dom, skaka dom. Nypa i dom hårda vårtgårdarna. 

"Få se på röven nu!", föreslog killen som hette Achmed. Samtidigt hördes ett nytt: "Hallå vad händer?", från ett annat nick Pelle. Men han hade ingen egen cam.
"Ställ dig upp nu din kåta slyna!", Jojje lyfte henne ganska hårt. Lena följde med lydigt och rodnade förnedrat medan hon putade rumpan fint mot laptopen bakom sig. 
"Dra ner!", Fredrik greppade hennes hår och klämde över hennes ena bröst samtidigt som Jojje började att kyssa och slicka på det andra. Tungan gled över en hårdknottrig styv bröstvårta. Hon drog snabbt ner string och leggings och svankade sexigt. 
"Satan kolla röven!"...utrop. Visslingar. 
"T..tack.", Lena vinkade bakåt. Men avbröts av att Jojje smekte hennes ansade fitta och lekte in två fingrar. Hon tittade ner på honom, smekte undan sitt hår över axeln och kysste honom igen medan han sakta började fingerknulla henne.

Fredrik skrattade åt dom två i camfönstrena. Han kände dom faktiskt inte för det var Jojjes polare från sin garagekurs. För att imponera vinkade han och tryckte in två fingrar i Lenas anal och garvade åt deras reaktioner. Lena frustade till och kände fingrarna glida in. Hon stönade in i Jojjes öra och vinklade sig mer svankande för att puta den mer åt sidan. Hon hade två fingrar i sin våta fitta och två i analen nu som rörde sig in och ut. Jojje sög skönt på hennes hals och nafsade brösten igen medan han fingrade henne successivt hårdare och snabbare.
"Sära!", väste Fredrik glatt och slutade fingerknulla hennes anal. Lena tvekade och smekte sakta händerna om sina skinkor och särade dom för laptopen. Lena blundade förnedrat och lyssnade på deras grova förslag och vad de ville göra med hennes blottade hål medan hon höll kvar så en stund.

"Dags att knulla dig nu. Ner på knä!", Jojje slutade plötsligt att smeka hennes fitta. Lena fick ställa sig upp och hon gick för att sätta sig lydigt på knä vid sängkanten. Först sparkade hon av sig sina leggings. 
"Ja, men vi ses på måndag.", Jojje skrattade och stängde ner laptopen efter att ha gett fingret åt publiken. Fredrik garvade också. Sen ställde dom sig för att bli avsugna. 

Lena slöt ögonen och tog båda i händerna. Gapade in Jojjes först och sög till vått. Hon runkade av Fredrik sakta medan hon höll på i några sekunder och sen bytade hon över till Fredrik en kort stund. Fortsatte så omväxlande. Runkade båda kukarna i händerna en kort stund och tittade på dom. Plötsligt log hon glittrande uppåt.
"Trevliga dom där. Era klasskamrater?"
"Jojjes. Men nej dom verkade korkade.", svarade Fredrik och skakade på huvudet.
"Det är dom.", höll Jojje med och greppade Lenas hår för att pressa sig ner i hennes hals. Hon klöktes och andades snabbare när han drog ut igen. Fredrik gjorde likadant och knullade hennes hals en stund. Längre än Jojje. Hon hostade ut några salivsträngar och tittade upp flåsande. 
"Du är kåt va. Vill ha hårt i alla hål?"
"J..ja!", hon hann nicka en gång innan Jojje upphetsat knullade henne i munnen och stirrade ner i hennes lite skrämda uppspärrade ögon. 

Jojje drog sig ut häftigt och tryckte ner henne över sängkanten. Han satte sig bakom henne, greppade midjan och sen tog han henne bakifrån med hårda pumpande stötar. Det gick för honom rätt fort. Jojje svor till. Han hade ju runkat en gång innan hon knackat på och hade hoppats kunna hålla på lite längre. 
"Knulla henne!", han manade på Fredrik att fortsätta. Lena stönade flåsande och blev återigen hårt tagen bakifrån. Fredrik höll ut lite längre faktiskt. Jojje hade satt sig framför och drog hennes huvud mot sin fortfarande halvstyva kuk. 
"Sug!"...
Hon tillfredställde honom lydigt och hittade en rytm medan dom grillspettade henne. Jojje var snart hård igen. 

Fredrik drog sig nu ut och vräkte till sig hennes huvud med ett fast grepp i hårsvallet bakifrån. Sen sprutade han ner hela Lenas ansikte. Gymnasiekillen runkade framför hennes gapande mun och körde snabbt in den igen. Med sperma droppandes från ansiktet fortsatte hon att suga av Fredrik en stund men Jojje tog henne sen i armen och slängde ner henne i sängen. Han kastade undan ett lår så att hon låg särat med en fot i golvet. Sen började han knulla henne våldsamt i knästående ställning. De höll ögonkontakt och stirrade nästan aggressivt på varandra medan han satte på henne.

Den här gången lyckades han hålla tillbaka bättre och drog sig ut innan det gick för honom. 
"Knulla henne!", frustade han till Fredrik som tog över. Han gav Lena en örfil och greppade de stora brösten medan han satte på henne i en dunkande stil men i lägre takt så att den lilla sängen gnisslade och skakade. Lenas stön blev högre och hon vred huvudet. 

Jojje tog över efter att Fredrik med ett ryck hoppade undan. Fredrik satte istället ett knä i sängkanten och tryckte in kuken i hennes mun igen. Hon sög den lydigt från sidan medan Jojje började sätta på henne igen i samma stil som förut. Dom bytte plats en gång till. Jojje körde henne mellan brösten och hon hjälpte till att krama ihopa dom medan Fredrik satte på henne lika hårt ytterligare en gång ungefär som innan. Hon kände hur han sprutade inne i henne nån sekund senare.

Lena anade ett slags bankande ljud från ovanvåningen under tiden. Det kan ha varit Herr Grönman som dunkat käppen i golvet från hennes höga stön. Men det gjorde bara så att hon kom ännu intensivare. När hon knep ihopa ögonen och stönade högt innan det gick för henne fick hon nån slags flyktig fantasibild i huvudet på hur den gamle mannen rullade in i rummet i sin rullstol. Ställde sig upp och sen började knulla henne med sin bra mycket större kuk. Hon glömde bort sig helt ett tag och bara skakade ut sin orgasm tills den var över vilket tog en hel minut eller längre denna gång. Hon öppnade ögonen med visst besvär då det ena var täckt av sperma efter Jojjes andra utlösning och märkte att gymnasiekillarna nu handklovade henne till sängen med armarna över huvudet.

"Vi dubbelmackar henne nu va?", Fredrik klämde in sig mot väggen och la sig bredvid.
"Jag tar hennes rumpa den här gången.", Jojje nickade lade sig andfått på andra sidan och tryckte in sig mot hennes rygg. 

-------

Man kunde höra ett par tunga steg som närmade sig från hallen. En oroväckande harkling följt av två korta knackningar.
"Du, grannarna har klagat på oväsen och varför ligger det en trasig tröja på golvet för?"...Jojjes farsa hade dykt upp långt tidigare hem från jobbet än vad han hade trott. Kanske hade han fått sluta tidigare idag.

Man kunde se den skäggiga hakan sänkas mot bröstet och ögonen spärras upp bakom glasögonen. Jojjes farsa, där han stod och glodde i dörren var en ganska oattraktiv kille i förtioårsåldern med gråsprängt stripigt hår. Han hade en knippa post och reklam i handen och var fortfarande klädd i sin busschaufförsuniform.

Han stirrade fascinerat på hur hans vanartige son och dennes enerverande kompis Fredrik båda ivrigt knullade på en bystig snygg blondin i sängen samtidigt. Den smala sängen fick knappt plats för alla tre och hon var klämd mellan dom med händerna korsade ovanför huvudet fast i metalliskt rasslande handklovar. Båda de yngre killarna hade sina ansikten in mot de stora dallrande svettblanka brösten medan dom tog henne i en dubbelmacka. Vad kan hon vara, 20-25? hann Jojjes farsa tänka. Sonen hade krokat den här slampiga brudens ena lår i armen under knävecket och dragit upp det så att man hade full överblick över hur hon togs i båda hålen från två håll.

Den unga kvinnan stirrade skärrat tillbaka mot dörren med ena ögat blinkande för all sperma och smink som rann i ansiktet. 
"Oj, förlåt. Verkligen, ursäkta...oj...", Jojjes farsa stängde förstås snabbt och hördes harkla sig igen på vägen ut till köket.  

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

sillen

Oj, oj, oj!! Så härligt med en fortsättning!

11/5, 2023 kl. 18:24

#1

sillen

Oj, oj, oj!! Så härligt med en fortsättning!

11/5, 2023 kl. 18:24