Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/4, 2023 kl. 13:55, av LX

Presenten del 3

Del 12 av 17 i serien Villig studentska

Orgien tar inte slut

"Lena! Sätt dig, sätt dig kolla film.", Robbe och Laban makade sig undan i soffan och den 22-åriga studentskan blev framknuffad av Jojje som log fränt mot hennes kind bakifrån när han gjorde det. 
"Kom ihåg att du är en present.", viskade han. Hon stapplade fram ett steg och vände sig sen lugnt för att sitta ner mellan dom. Medan Jojje kraschade i en fåtölj nästan mittemot.

"Vad tittar ni på då?", Lena hade slafsat på nytt smink men såg ändå riktigt bra ut nyduschad. Hennes hår var fortfarande en aning vått och hon fick hålla ihopa morgonrocken så att den inte gled isär. Men man kunde ana att hon var naken under. Lena korsade benet över knät och tittade framåt mot skärmen. Hon kunde höra sina egna kåtstön från filmen som spelade och jo hon visste väl mycket väl. 

"Vill du ha en drink förresten?", Robbe började att blanda. 
"Jo, tack. Inte så mycket alkohol bara.", hon nickade medan Laban på vänster sida smekte bort morgonrocken över hennes nakna lår. Han drog sin mörkhyade hand klämmandes över det. På skärmen hade hon precis börjat rida Jojjes kuk analt i reverse cowgirl och en darrig kamerahållare zoomade in detta i närbild. Lena bet sig i läppen och rodnade. Det var rätt intressant att se hur det såg ut faktiskt tyckte hon, men pinsamt. Fredrik skruvade upp volymen samtidigt. 
"Oj, det ser inte bekvämt ut men du verkar bara vilja ha mer va?", hon hörde sig själv tigga om mer. 
"Jo, men det var en skön kväll. Vad kan man mer säga?", Lena skakade på huvudet och småskrattade medan hon sörplade i sig en smutt av någon slags vodka blandad med bubblig fanta. Robbe skålade glaset mot hennes från högra sidan där han också satte nära så att axlarna trängdes lite. 

"Jag måste nog be om en selfie. Kanske var jag lite tuff mot dig men du är nog fan den snyggaste tjej jag fått knulla på.", Laban tog fram sin mobil och slängde armen om Lena i en kram från sidan. 
"Som han någonsin kommer att få sätta på, menar han.", sa Robbe och fick hela soffan att garva. Men Laban tyckte det också det var kul. 

"Jaha, tack, men nej det var rätt skönt.", Lena log snällt och tryckte kinden mot den indisk/adopterade killen och sträckte sen ut tungan busigt till kameran för selfien. Nu hade kompisen Laban sin hand på hennes knä istället. Den knubbige asiatiske killens hand vandrade under tiden för att klämma ett bröst genom morgonrocken efter att ha ställt undan sin drink.
"Hur stora är dom förresten, dina pattar?", frågade Robbe glatt och drog isär mer för att blotta dom. Han fick tefatsögon förstås när han såg att Jojje hade skrivit *Hora* med stora röda läppstiftsbokstäver smetat över det ena. 
"Va, det var elakt?!", han skrattade mot Jojje. Fredrik, Anton och Micke vred sig i soffan för att kolla in och tyckte också att det var kul samtidigt som Laban kramade om Lenas huvud i ett kontrollerande grepp eftersom hon som en reflex började röra händerna för att skyla sig. Lenas huvud vinklades så att hon tvingades titta uppåt medan Laban istället ryckte upp morgonrocken ännu mer över bysten.
"75D, brukar jag köpa men...", Robbe tog hennes drink så att hon inte skulle spilla och ställde glaset med en smäll på soffbordet.
"Fan så sexiga pattar.", muttrade Laban och höll kvar. Båda stack ut tungorna för att lapa kittlande mot hennes bröstvårtor och flina mot sina mobiler. Lena slöt ögonen och kände dom styvna.

"Jag skrev lite på röven också.", nickade Jojje. 
"Verkligen? Få se.", Micke kastade i sig en näve popcorn och pratade med munnen full. Laban släppte motvilligt.
"Ställ dig upp.", hon gjorde som Jojje sa efter att ha hämtat sig en stund och kände morgonrocken slitas av från axlarna i rörelsen. Alla i soffan stirrade som förhäxat på hennes rumpa. 
"Fuck my...sen på andra skinkan, Ass!", Robbe läste. "Du är verkligen en kåt slyna?"
"Fan vilken sexig jävla röv, alltså!", Laban smekte handen över baksidan av hennes lår. Lena tittade bakåt över axeln putade mer. Laban och Robbe, hade båda fått något vilt i blicken. De kramade snabbt om hennes ben från två håll och tog ytterligare varsin flinande selfie så att dom hade kinderna kramade mot hennes höfter från sidorna. Hon tvingades stå mer bredbent för att hålla balansen mellan soffan och soffbordet. 
"T..tack.", Hon lät Jojje ta bilder medan hon smekte handen ner över deras axlar. Han log snett från fåtöljen och zoomade in på hennes rakade fitta och de två grimaserande ansiktena om varsin sida från henne.

"Gillar du filmen förresten?", frågade Anton menande och tittade på en scen när hon fick hans väldigt stora kuk i munnen. Lena, hade börjat få lite svårt för att leva sig in i rollen av present men började om rollspelet i huvudet. Hon nickade snett mot vänster och flörtade med den välhängde killen av dom. Hon drog båda händerna över Robbes och Labans huvuden och svankade mer.
"Jag älskar den.", slängkyss. Under tiden tog Jojje en ny helkroppsbild med sin mobil framifrån och skickade den omedelbart till Harald. 

------------

Det kom omedelbart ett svars-sms. Harald, Lenas cuckold-pojkvän hade nästan kört av vägen. Han fick därför stanna helt invid en trottoar och messa. 
*Mer! Bra bild där!*, Jojje smålog och svarade tålmodigt.
*jamen kom hit occch fixa 3K bagis då*
*Din sluge jävel, okej. Fortsätt med bilder. Skriv mer grejer på kroppen!*, Harald var tvungen att ta fram kuken och köra med den. Ena handen på spaken sen på kuken, sen på spaken sen på ratten, sen på kuken igen i ett komplicerat mönster. Det gick sådär.

Bilden av Lena som klottrad på framför en soffa med fem överlyckliga unga killar hade eggat honom till max igen. Fast han undrade ofta varför hon gillade den grejen. Dom flesta tjejer triggades av äldre killar. Kanske inte så gamla gubbar som herr Grönman förstås men många kunde till och med tänka sig det bara för att testa. Åtminstone dom tjejer Harald hade fått till det med. Dom som varit öppna för kinky i alla fall. 

Han hade haft hur många normala vaniljtjejer som helst men det funkade liksom inte sexuellt för honom. Det ledde bara till frustration. Men han tyckte det var mer intressant att se Lena knullas av par i typ trettioårsåldern. Det verkade mer normalt på nåt sätt. Så, var Lena alltså för kinky för honom? Han suckade och körde vidare med för hög hastighet genom villakvarteren. 

---------

"Här skriv ni nåt också innan vi knullar henne stenhårt över soffan igen.", Jojje lobbade läppstiftet över soffbordet till Fredrik. Den rödlätte tonårskillen log fränt och vinkade att Lena skulle komma. Hon tvekade en sekund och passerade Micke och Anton, hon nickade mot dom och ställde sig naken framför Fredrik som satt i vänstra hörnet av soffan. 
"Få se nu. Var på den här vackra kroppen?", Lena log lite bredare och tittade ner på honom en stund innan han skrev. 
"Fuck-Toy", på hennes vänstra lår, sen kysste han henne på naveln och vände runt henne så att hon föll ner i hans knä. 
"Vi tar en selfie på det va, din lilla knulldocka?", Lena slog armen om Fredriks nacke och satt naken i hans knä medan den hånflinande tonårskillen smekte handen mellan hennes lår och fick henne att sära. Jojje, messade bilden vidare till Harald i bilen medan Micke entusiastiskt reste sig för att gå fram och skriva något med läppstiftet. 

----

"Herregud!", utstötte Harald och var tvungen att sakta ner. Han blev nästan glad att det blev rödljus så att han kunde stirra på bilden. 
"Slyna!", frustade han. Nej, han måste få Lena tillbaka. Den unge läkaraspiranten visste att han hade gjort grovt fel nånstans i förhållandet men förstod inte riktigt var. Kanske var det att dom där gubbarna helt enkelt varit för gamla? Fast hon hade gillat Grönman. Det gick inte ihop riktigt. Istället för att köra vidare, saktade han därför in igen och parkerade. Han stannade, tänkte en stund och bestämde sig till slut för att författa ett litet, nej ett gigantiskt :  ´Förlåt mig kära - Lena brev´ i mobilen som ett långt e-mail.. Det måste gå. Harald insåg nånstans trots kåtruset som dunkade i bröstet på honom att det måste gå! 

----

Micke när han ställt sig framför Lena och Fredrik böjde nu överraskat hårt ner henne mot sina egna fötter i en tuff rörelse. Hon gnydde till med huvudet mellan sina knän och kände Fredrik bakom sig smeka över rumpan i den förnedrande ställningen. Även om Lena hade varit lydig och villig och slynig på Robbes fest, så inbillade sig Micke att det var det här hårda hon blev mest kåt av. Det var nog så med han själv också. Han hade inte helt fel men Micke var ändå inte riktigt hennes favorit. Hon satt stilla med Mickes hårda grepp i håret och såg framåtböjd ner i golvet medan hon kände honom skriva på ryggen. Micke greppade undan hennes hår och textade längsmed ryggraden från nacken till svanken.

"S L Y N A", han bokstaverade och fick koncentrera sig lite eftersom han skrev upp och ner. Men det var i och för sig inte ett svårt ord att upp och ned-skriva. S:et hamnade felvänt bara.  Micke höll kvar henne så nertryckt och flinade sen bakåt mot Jojjes cam. Han tryckte mer över nacken så att ryggen och texten skulle synas för selfien dom fotade. Micke gjorde ett positivt tummen upp. Fredrik bytade grepp och klämde hårt om hennes skinkor under tiden.
"Bra där Micke, vi ska knulla milfslynan nu!", Anton var imponerad. 

"Min tur.", Lena märkte nu en mer kåtaggressiv ton bland dem och hon flämtade till när hon knuffades över till Anton så att hon låg utsträckt på mage med smalbenen över Fredriks knä, och huvudet i Robbes knä med Anton mittemellan. Micke valde att nöjt gå runt soffan för att ge honom läppstiftet att skriva med. Anton smiskade till klatschande slag ett antal gånger över Lenas rumpa medan Robbe och Laban höll fast hennes armar mer utsträckta. Robbe kände Lenas stora bröst mot sina lår och såg ut att jubla inombords medan Laban gungade upphetsat i soffan av att se henne få hårt smisk. 

Lena gnällde till stönande igen och tittade upp på Laban som höll fast hennes händer med anklagande men kåt blick. Anton slutade snart att smiska till den tajta rumpan och smekte baksidan av hennes lår. Sen skrev han ända ner till vaden. : Knulldocka, det sista a:t hade lite av en svans som fortsatte ner över hälen. 
"Glöm inte selfien, kompis.", påpekade Jojje och lutade sig framåt. Anton nickade och vände hennes kropp så att Lenas rumpa var vinklad mot Jojje. Gymnasiekillens fingrar grävde sig girigt in i skinkorna när han särade dem. Anton böjde sig sen åt sidan så att han och Fredrik kunde flina in i camen med hakorna på Lenas vänsterben där Anton hade skrivit. 

Lenas snurrades sen runt förvirrande snabbt så att hon låg på rygg över deras knäskålar med en fot i marken. Anton tog det andra benet och la det över sin nacke för att sen sträcka ut båda armarna i ett v-segertecken med händerna. Jojje skrattade nöjt och fotograferade.
"Lena var med i selfiesen nu.", hon nickade undergivet med en smula nervös blick och ställde sig efter en sekunds tvekande mer lyft på armbågen mot Robbes knä för att posera en smula, mer vinklat mot Jojjes cam. Robbe och Laban greppade nu knådande över brösten och många händer och fingrar gled över hennes kropp upp och ner och över hennes rakade fitta. Det fick henne att sakta småle igen av känslan trots att smiskandet just gjort henne tårögd. Hon gillade att Jojje höll kameran och retade honom genom att slicka i luften porrigt flörtande efter att hon fått samla känslorna igen något. 

"Så vad ska jag skriva nudå?", Robbe kom ihåg Laban i duschen och skrev noga, ´I ´hjärta´ Titty Fuck´ på hennes andra bröst där det inte stod Hora nu. Men de var tre ord och det sista hamnade mer under bröstet. "mmm...så jävla goa födelsedagspattar!", han tappade läppstiftet från handen så att det rullade på golvet in under soffbordet. Robbe böjde sig för att suga på ett med slutna ögon och slicka runt över en bröstvårta. Tungan fortsatte längsmed hudvecket ända upp till armhålan. Lena blundade och smekte hans nacke medan Jojje tog fler bilder. Fredrik hade lekt in två fingrar i hennes fitta redan och knullade den nu med en jämn rytm. Det var skönt att ha händer på flera ställen samtidigt. Som gled tryckande fram och tillbaka över hennes former. Hon nickade mot Jojje en gång. 

"Vi knullar henne över soffryggen nu va?", Micke hickade till och drack upp sin vodka/fanta blandning där han stod. 
"Hon ska suga kuk först, ok? ", menade Jojje och kastade läppstiftet till Laban. Jojje undrade samtidigt varför inte Harald svarade på hans nya bilder. Han runkar väl det jävla svinet, tänkte tonårsbusen. 

--------------

Där hade han fel. Harald hade gått in i någon slags brevskrivar-trance och han kunde inte skriva och runka samtidigt. Han författade istället ett långt kärleksbrev. Med ursäkter och förklaringar som nog lät mer rimliga än de typiskt tafatta halvoseriösa cuckolduttryck som han använt sig av tidigare. Men han erkände också för Lena i det här långa sms:st att han betalat Jojje tretusen kronor för att han skulle få se på när hon strippade med mera. Han bad om ursäkt för det och lovade att alltid vara ärlig i framtiden. Sen tillade han att hon fick lov att träffa Jojje ibland om hon blev kåt av det. Bara hon kom tillbaka i hans famn. För dom hade det så fint ihop. Harald läste igenom det välformulerade brevet och tyckte det lät ganska dumt att gå med på att hon skulle få ha Jojje vid sidan om på ett sätt. Men, å andra sidan så var det kanske vad hon ville. Gillade hon Jojje mer än honom kanske? Denna plötsligt påkomna tanke fick honom att bekymrat bita naglarna en stund medan han satt kvar i bilen. 

-------------

Laban vräkte ner henne på knä nedanför soffan och ställde sig upp triumferande. 
"Jag har redan tagit en selfie.", sen skrev han med läppstiftet i hennes panna och över kinderna mot läpparna så att det röda smetades över den ena kinden när han örfilade till henne. Till och med Jojje hajade till lite av tilltaget. Håret flög åt sidan av örfilen och la sig över ansiktet. Lena fick stödja en hand på soffbordet. Han hade skrivit ganska slarvigt och det var knappt läsbart egentligen. "Lydi...och studska", ja han var rätt dragen faktiskt Laban. Lena stod högt på knäna nu och och den indisk/adopterade killen hade börjat att knulla henne hårt i halsen. Laban drog huvudet i håret med båda händerna för att forcera en mer intensiv takt. Lena stönade dämpat när hon då och då fick lov att andas. Efter en kort stund kastades hon mot dom andra aggressivt påhejande killarna i soffan. 

Saliv rann från hakan i en lång sträng som hon torkade med handen och hon fick flåsande kravla sig upp på knä igen. Det hördes ett metalliskt rasslande ljud vilket fick hennes blå något skrämda ögon att spärras upp mer. Ett par handklovar kastades genom luften och hamnade i Fredriks händer. 
"Nu ska hon få."...Micke höjde glaset till en skål när hon tittade upp och följde honom med blicken när han gick runt soffan igen. 
"J..ja...", Lena nickade och kände sina armar dras bakom ryggen och korsas. Sen hur händerna handklovades. 
"Vad ska du göra nu? Kåthora?", Jojje ställde sig upp och pressade henne närmare soffan. Anton log och särade brett framför henne där han satt i soffan med ett överlägset flin i ansiktet. Han hade redan dragit ner byxorna som alla andra. Lena såg dröjande på det imponerande svajande ståndet och nickade igen.
"Suga...allt ni vill att jag ska göra. Allt."

"Var duktig nu!", Anton makade sig närmare och Lena tittade upp undergivet med mer än en cam mot sig. Hon slöt ögonen och började med att nafsa läpparna mot den. Sen glida ner med huvudet vinklat för att slicka tungan över en av de stora pungkulorna. Anton flämtade till och stirrade upphetsat ner på henne. Han sträckte fram ena handen för att ta henne på brösten en stund innan han igen lutade sig helt bakåt i soffan. Lena hade börjat svälja in hans stora kuk i munhålan. Hon gick ner djupt och hon sög vått upp och ner upp och ner. Anton lutade huvudet tillbaka över soffkanten och stirrade upp i taket. 
"Herrejävlar!"

--------------

Harald hade vid det här laget författat färdigt sitt kärleksbrev och gjort några korrigerande ändringar fram och tillbaka. Sen skickade han. Lenas pojkvän eller kanske bekräftade ex numera, Harald visste inte riktigt själv, läste sen igenom det några gånger i efterhand. Det tog den närmaste kvarten eller så. Detta för att han ville memorera innehållet. Planen var att säga allt till Lena personligen om det var så att hon av någon anledning inte hade läst det än. Skulle hon förlåta det här med fönstertittandet och betalandet? Ja, han hade redan erkänt så det var lika bra att köra dit. Tja, kanske inte direkt det trodde han inte men hon skulle åtminstone bli lika arg på Jojje den lille ligisten, tänkte Harald. Värre förhoppningsvis än hon hade blivit på honom efter den misslyckade sexträffen med Herr Grönman. På så vis hade Harald ju åtminstone slagit ut en konkurrent. Harald skulle just köra när han på nytt kollade antal mess. Lena hade inte svarat än förstås, hon var väl upptagen. Men det fanns tre nya bilder. Cuckolden Harald öppnade dom omedelbart. 
"Herrejävlar!"

-------------

"Oohh!", gymnasiekillarna tittade imponerat på hur djupt Lena tog den välhängde Anton som frustade till och lyfte av henne i håret för att inte komma. Han ville knulla henne ordentligt den här gången nämligen. En lång sträng saliv hängde från hans massiva ollon till hennes underläpp. Han reste sig upp resolut och hoppade runt bakom henne för att trycka ner henne över soffan. Lena gapade ut ett hest stön in i kudden när Anton tryckte in sig bakifrån. Han pausade långt inne i den våta varma fittan. Hon sneglade bakåt frågande med en rynka mellan ögonbrynen.
"Vill du att jag tar dig hårt?", retfullt.
"Åh, ja...Ja!", Lena nickade snabbt och svankade bakåt för att få honom att röra sig.
"Hårt, sa du va?", Anton stötte till med kraft så att hela soffan gnisslade.
"Herreguud jaa! JAA!"...Lena skrek in i soffryggen och blundade. Hon kunde känna hans höftben slå in i skinkorna bakom sig när han började knulla henne i en intensiv takt. 
"Fortsätt bara, få slynan att komma i fittan. Byt plats, byt plats. Tåget kommer.", sa Jojje och manade på dom eftersom det trots allt gick rätt snabbt för Anton. Den långe killen rosslade till och backade undan så att nästa kunde börja. Det blev som Jojje ville att alla satte på Lena hårt bakifrån mot soffan en efter en och med minimalt uppehåll. De gjorde en poäng att stöta in kraftfullt. Lenas ögon gled till slut upp över ögonlocken när det gick för henne och hela kroppen skakade av multipla orgasmer. De fortsatte att sätta på henne tills alla i kön var färdiga.

----

"Dags för en dusch igen nästan va? Jag behöver i alla fall skulle jag tro.", Jojje drog sig ur efter en sista omgång. Han såg nöjd ut och drog med sig Lena som med handklovade händer knäsvagt vinglade med. 

Inne i hallen tryckte han upp henne mot badrumsdörren. "Vem äger dig?", han väste in i Lenas öra bakifrån. 
"Du äger mig!", svarade hon snabbt. Han låste upp handlovarna på ena handen och föste in henne i duschen igen.

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

sillen

Helt fantastisk! Mer, mer...!

12/4, 2023 kl. 21:10