Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/4, 2023 kl. 18:18, av LX

Presenten del 2

Del 11 av 17 i serien Villig studentska

Orgien fortsätter i badrummet

forts...Presenten del 2 

Lena masade sig upp sakta först på knä sen ställde hon sig upp svajigt för att sakta gå närmare tv-soffan där killarna satt och blandade drinkar. De vände alla sina huvuden och såg på henne där hon stod naken och med sperma rinnande från ansiktet droppandes ner över nyckelbenen. Hon var fortfarande andfådd så bröstkorgen hävde sig.

"Jo, jag tänkte.", hon tvekade. "En gång till va? Jag skulle behöva en dusch först bara.", Lena pausade då eftersom Laban smekte handen upp och ner för hennes lår och rev fingrarna över hennes rumpa där hon stod nära soffan.
"Fast...lite hårdare sen?", hon log mot Jojje.

"Absolut.", svarade Jojje.
"Det är in i hallen första dörren till höger.", sa Robbe och log brett med ögonen som var fixerade på hennes rakade fitta. 
"Okej, 20 minuter bara.", hon log lite och drog fingrarna torkande över läpparna sen slet hon sig från Labans hand och vinkade bakåt medan hon fortsatte mot badrummet. 

"Så länge?", frågade Micke och hickade till.
"Tjejer.", svarade Jojje och ställde ner sitt glas. "Ska bara röka en cigg.", han reste sig med en suck och gick iväg mot ytterdörren. Han öppnade och kollade ut på gatan och in mot trädgården. Undrandes var den där sylten, Lenas pojkvän var nånstans. Jojje gick en runda. Kollade in i trädgården igen. Irriterat tog gymnasiekillen fram sin mobil och började försöka ringa Harald. Han fick telefonsvararen. Så han sms:ade surt och frös lite där han stod på verandan.

"Ja var blev du av då?", till Jojjes förvåning kom svaret ganska fort.
"Nej, jag ångrade mig."
"Tja men 3K fatta?"
"Jag swischar det sen."
"ok"

Jojje hade tänkt konfrontera cuckolden med Lena med avsikten att dom skulle göra slut, så detta spolierade den planen. 
"Jävla idiot.", muttrade han och tänkte efter innan han började att röka. Han fick hitta på ett annat sätt att splittra dom. Allt hade varit bättre innan Harald dök upp i bilden. Gymnasiekillen fimpade och stampade till glöden innan han gick tillbaka in i värmen. 

"Vad kollar ni på?", han log snett. Killarna skrattade i soffan. Det var en kopia Fredrik tagit med sig på filmkvällen. En skakig amatörporrfilm med ganska fula killar och en snygg bystig blondin i en soffa hemma hos Jojje. 
"Ja, lite minnen bara. Oj, här får hon i rumpan igen, eller hur Micke."
"Jajamen.", Micke log stolt över sin bedrift. 
"Fan vad skakigt du filmar, Anton.", menade Jojje. 
"Asch, det är inte så lätt. Det vet du."
"Grym tjej ändå. Hur är det möjligt?", Robbe frågade och skakade på huvudet sakta.
"Nah, hon är kåt bara."
"Ja, där hade ni tur.", Laban sörplade i sin drink och stirrade på tv-skärmen och Lenas gungande bröst i en närbild när Tomas tog henne i soffan. 
"Ni kanske borde gifta er?", fortsatte han och armbågade Robbe. Han skrattade. 
"Då får du bli min bestman."

Anton ställde sig upp under tiden med hela sin svajande längd. "Ska bara gå på toa."
"Det lär vara upptaget?", dom skrattade. 
"Låt henne duscha. Det finns en toa på ovanvåningen också."
"Okej då."
"Jag hänger på.", sa Fredde och Micke också.
"Det är faktiskt min födelsedag och jag behöver också.", dom garvade igen. Sen gick alla sex in i badrummet. Med en liten spark på dörren överraskade dom alltså Lena i duschen.

Lena ryckte till och slutade skölja håret. Killarna klev över stövlarna och underkläderna som låg på golvet och slet undan duschförhänget. Ögonen gled upp och ner upp igen och ner. 
"Ohh...snyggt. Hon behöver nån som tvålar in pattarna va?", Robbe och Laban highfive-ade. Det var inget jättestort badrum så alla fick knappt plats därinne. 
"Men jag duschar ju?", Lena log en smula blygt och drog handen över det våta håret.
"Ja, vi behövde ju också en dusch.", förklarade Jojje och tog en flaska duschtvål/schampoo så länge och om Lenas nacke i den andra så att hon stapplade bakåt ett steg upptryckt mot kaklet. Vattnet strilade ner på hennes kropp, dropparna studsade över de stora runda brösten och rann vidare. 
"Jaha, okej. Det går väl bra.", hon tittade på honom och svarade efter en stund med en smula kvävd röst.
"Hårdare va?", Jojje log lite snett nästan elakt och kramade ett vått bröst efter att ha släppt nacken igen. Lena bara nickade och lät sig smekas och klämmas på. Gymnasiekillarna började klä av sig och sparka av sina byxor medan Jojje vred om en bröstvårta. 
"Ah, aj. Okej!", hon gnydde lite av känslan. Men den gjorde henne ändå rejält kåt. För Lena som alltid haft svårt för att bli detta var det befriande trots att själva situationen egentligen verkade vara raka motsatsen.

Fredrik först in flinade brett och lånade till sig duschtvålen av Jojje. Han sprutade sen halva innehållet över Lenas hår och överkropp och gav sen tillbaka flaskan och började knåda dom såphala brösten lystet. Händerna gled snabbt och glatt över den mjuka huden och ett par styva knottriga vårtor. Sedan snurrade han runt henne och greppade armarna i ett lås bakom hennes rygg. 

Lena tittade mot dom, lätt framåtböjd med våta hårtestar dinglandes framför ansiktet. Jojje smekte bort dom sakta och stirrade med lysande ögon ner i hennes blick. Medan dom andra killarna turades om att knåda och krama stora heta brösten. Hon sneglade sen bakåt då Fredriks kuk gled över skinkorna när han höll fast henne.

"Ni, knullar mig alltid hårt, skönt.", vatten rann över läpparna när hon sa det bakåt till honom. Lena rörde sig med höfterna så att Fredriks stånd gled över rumpan igen. 
"Det är det du vill, va?", frågade Jojje aggressivt och tvingade till sig en kyss med handen om hennes hals igen. Sättet hon började kyssa honom tillbaka på var svar nog. Hon stönade till i hans mun när Fredrik började knulla henne stående bakifrån medan fler händer gled över hennes lår och höfter och över hela den tvålhala kroppen. Fredrik gjorde en arg grimas och knullade nu den 22-åriga milfens våta fitta stötande så att det skvätte vatten över hela badrumsgolvet. 

Jojje böjde henne framåt mot sin kuk och fick henne att börja suga. Eller han snarare knullade hennes mun underifrån. Hon gnydde till och gymnasiekillarna började sporra och heja på Jojje och Fredrik att knulla henne ännu hårdare. Fredrik sprutade först och lutade huvudet tillbaka under duschstrålen med ett lyckligt leende. Vattnet var ganska varmt så att det immade igen på spegeln. Så Lenas kropp glänste inte bara av tvål och shampoo utan också av fukt och värme. Hon är för snygg! Tänkte Jojje frustrerat och försökte hålla sig i några sekunder till. Men det var omöjligt. Han släppte upp henne och Lena vacklade till flåsande innan hon svalde undan all sperma hon fått i munnen. 

Anton och Micke tog deras platser efter att ha trängt sig förbi och tryckte över Lenas axlar.
"Ner på knä din kåtslyna!", Lena föll ner på plats mellan dom och hade ett knä mot varje axel. Hon vände sig och tittade på Antons stora kuk medan hon smekte deras vader och ben uppåt. Sen började hon ta både den och Mickes i båda händerna. Efter en kort stund började Lena att omväxlande suga av båda två. Lydigt  ökade hon takten successivt och sög djupare. Robbe och Laban väntade på sin tur och tittade imponerat på. Lena slöt ögonen och ökade takten ännu mer. Sög med tryck så att kinderna sjönk in. Anton brölade till utdraget och sprutade en lång tjock sats över hennes kind och hals. Det forsatte rinna i duschvattnet medan hon direkt gick över till Micke utan att släppa handen om Anton. Den ganska späde killen gapade och blundade ryckigt och sprutade henne i pannan och lite ner mot brösten.

Robbe väntade tills Micke och Anton med glada miner och röda ansikten klättrat förbi och stegade in i duschen tätt följd av Laban. Den indisk/adopterade killen klämde Lenas bröst om sin kuk och hon nickade och höll ihopa dom med händerna för att hjälpa till. Sen vred hon huvudet för att gapa in Robbe. Lena stönade till av att bli knullad mellan brösten och sneglade ner på den mörka kuken som gled smidigt över den hala huden. Robbe valde att gå in djupt ner i halsen, och de andra skrattade åt Lenas klökningar. 

"Titta Robbe, hon har ju i princip friat!", skojade Fredrik och plockade upp en av Lenas stövlar för att vända och vrida på den ett tag. Jojje tyckte att det var ett underligt beteende men ryckte på axlarna. Laban kastade under tiden till med huvudet och ejakulerade över hennes bröst med ett ganska nasalt läte till stön. Han fortsatte att ta henne mellan brösten en stund till innan hans kuk slaknade av helt. Robbe kom i hennes mun nästa sekund och snubblade nästan bakåt. Han drog med sig duschförhänget i farten och satte sig på badkarskanten med detta i knäet. Alla garvade. 

"Så, nu kan du duscha färdigt. Kom ut sen.", Jojje skakade på huvudet och släppte ut dom andra. Lena tittade andfått tillbaka och nickade sakta.
"Men va, vänta?", hon rynkade pannan oroligt och sträckte sig efter duschandtaget för att rikta det mellan benen. Jojje, stannade i dörren förvånat och blev kvar för att  titta på när hon onanerade med munstycket. Dom övriga gick antagligen tillbaka till tv-soffan under tiden. Lena gned det varmvattensprutande handtaget upp så att strålen spolade fittan. Hon hjälpte till med fingrarna på andra handen samtidigt efter att ha kupat sitt eget bröst och sugit på bröstvårtan kortvarigt.
"Jamen det blir mer sen du behöver inte vara orolig. Jojje var faktiskt en smula häpen. Men det var sexigt att se på. Han gick in i badrummet igen och låste dörren satte sig på toasitsen och såg på medan Lena tillfredställde sig färdigt. Hon skakade snart i hela kroppen och stirrade ner på sig själv med gapande stön. 
"Skönt?", Jojje höjde ett ögonbryn frågande när hon verkade vara klar.
"Jo, tack.", Lena masade sig upp och satte tillbaka duschhandtaget i stället för att avsluta duschen.

"Så, hur går det med dig och den där Harald förresten?", Jojje såg på medan hon duschade klart och sen klev ut och slog en badhanduk kring kroppen. Lena ställde sig framför spegeln efter att ha torkat bort lite imma. 
"Tror det börjar knaka i fogarna faktiskt."
"Jaså, hur kommer det sig?", han lyssnade intresserat. 
"Harald är lite opålitlig. Precis som du.", Lena log snett och tittade på honom medan hon torkade håret med en annan handduk.
"Mig kan du lita på. Det är bara att ringa på så blir det äventyr.", han kände handen in under handduken upp mot låret bakifrån. Lena började borsta håret. Jojje tänkte att hon var söt utan smink också. Men ansiktet såg annorlunda ut. Han lyfte mer på handduken för att blotta den tajta rumpan. 

Lena skrattade lite och lät han titta. Sen började hon plocka fram sminkgrejer. 
"Sminka dig hårt. Som en porrfilmshora.", log han fräckt och smekte Lena på rumpan under tiden sittandes kvar på toasitsen. Lena bet sig i läppen och såg sig själv i ögonen och blåste ut lite luft mellan läpparna medan hon kände Jojjes tunga glida uppför ena låret.
"Okej, absolut.", hon pausade lite. Det behöver nog inte vara så noga med sminket tänkte hon. 
"Hur går det själv då, pluggar?"
"Nja, tror jag hoppar av gymnasiet. Tänkte gå nån mek-utbildning istället, du vet garage."
"Jo jag förstår.", hon smetade på läppstift och nickade. "Det viktiga är att man har jobb.", sa hon. 
"Fast jag måste få till det med rektorn så att jag kan byta utan att slösa tid. Gärna med feta betyg för den här terminen också. Fast jag har inte pluggat så...", hon nickade och halvlyssnade, försökte göra ögonen. Jojje tog henne på rumpan hela tiden eller smekte upp och ner längsmed baksidan av benen under handduken. 
"Du får övertala honom. Det är du bra på ju.", hon fnissade igen.
 
"Vad gillar du den här grejen då, strippan? Funkar det för dig.", han bytade ämne. Men Jojje fick en liten idé också om han kunde presentera Lena för sin rektor?
"Helt okej. Kanske att..."
"Kanske vadå?"
"Nån mer spännande plats nästa gång? Jag kan strippa och dansa eller reta dom bara det blir intensivt sen. Men gärna så att det fortsätter ett tag. Om du fattar?", hon gjorde ögonfransarna.
"Kan väl ordnas.", Jojje plockade upp läppstiftet som hade rullat över handfatet och reste sig för att titta på det. Gymnasiekillen ställde sig bakom henne och tittade på hennes ansikte i spegelbilden medan hon sminkade sig färdigt. 
"...och Harald fixar inte såna grejer?", han löste sakta upp handduken så att den föll först  till handfatet och sen till golvet. Lena såg tillbaka på honom och la ner sminkgrejerna igen. 
"Han gillar mest att titta på egentligen."
"Mm,", nickade Jojje och smekte hennes rygg och midja och klämde rumpan igen. Hon flämtade till när han började skriva något på den ena skinkan.
"V..vad gör du?"
"Klottrar lite.", Jojje tryckte hennes huvud framåt så att hennes kind låg tryckt mot spegeln. 
"Vad skriver du?", hon lät kåtdarrig på rösten nu. Det var oerhört förnedrande redan som det var ändå blev hon omedelbart upphetsad av det nya tilltaget.
"Vi ska knulla dig som ett tåg sen.", han skrev med stora röda bokstäver.
"Står det så?"
"Nej."
"Vad står det?", han knuffade mjukt men bestämt in henne i spegeln igen. 
"Fuck my Ass!", han satte pricken under utropstecknet på den högra skinkhalvan.
Lena blundade och fick en bekymrad rynka mellan ögonbrynen. 
"Vänd dig om!"
Hon väntade tills han släppte upp henne och snurrade sakta. Lena tittade ner medan Jojje skrev med läppstiftet över hennes bröst. 
"Hora", står det. Lena hade alltid tyckt att detta var ett så grovt ord. Men det funkade i sexlekar. Ibland var hon förvånad över sig själv. Men det var ändå skönt att känna så. 
"Du ser bra ut så. Du kan lämna stövlarna. Här!", han räckte henne en vit morgonrock. Antagligen tillhörde den Robbes morsa. Lena såg hur Jojje stoppade läppstiftet i fickan och kände hur han med ett grepp om armen föste henne med sig ut till soffan igen. Hon snörde snabbt ihopa morgonrocken med skärpet och stapplade med.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

LX

Du menar fantastisk alltså? Man tackar och bockar. :)

20/1 kl. 15:19

#1

Beastfucker

Lika faktiskt som dom andra

18/1 kl. 08:57