Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/5, 2023 kl. 09:30, av LX

Tårta på tårta

Del 15 av 17 i serien Villig studentska

Lena måste ställa upp för att blidka Herr Grönman och grannarna. Men hon fick åtminstone skriva manus.

--------------------------
Lydig studentska del 15
--------------------------

Lena satte sig försiktigt vid Herr Grönmans köksbord. Det var andra gången hon var här och hälsade på. Denna gång med Jojje bredvid sig och hans farsa, Rolf. Jojje bar en neutral halvsur uppsyn eftersom han inte gillade sällskapet. Gubben Grönman var väl en sak men inte farsgubben. Jävla slusk, tänkte sextonåringen och bläddrade förbi några meddelanden i sin mobil. 

Oskar Grönman såg lurig och exalterad ut från andra sidan bordet. Som om han hade trumf på hand. Det hade han ju. Rolf, hade förklarat för Jojje att även i en bostadsrätt så finns det vissa ordningsregler att följa. Höga oljud av obscen karaktär var en sån grej som man kanske inte kunde yttra vilken tid på dygnet som helst. Jojje var inte benägen att tro på det egentligen men visste att han måste spela med av andra skäl. Sen hade farsan fortsatt med att dom bodde alltså i en hyresrätt och det är ännu värre. Något som Jojje visserligen kände till även om han brukade säga motsatsen till grannar som klagat tidigare. 

Han hade inte trott att gubben Grönman skulle klaga faktiskt då han verkade halvdöv. Speciellt inte eftersom han kände Lena och dessutom fått känna på Lena. Men han fattade att den listige gamle mannen använde detta som utpressning för att få knulla på den unga 22 åriga studentskan en gång till. Okej, hade Jojje sagt. Han ville ju inte att han och farsan skulle bli vräkta. Grönman hade bott i huset sedan sextiotalet och var bekant med hyresvärden Rolf Pärsson, även kallad Perra i kvarteret. Perra satte sig nu också mittemot med en tung suck. Han hade ju blivit ganska tjock såhär nära pensionen. Eller skulle man säga mer fläskig egentligen. Lena tittade undan åt sidan. Förra gången hade hon kallat honom för gubbslem och snuskjävel. Undrar om han kom ihåg det. Hans boulekompis med käppen skulle inte vara med åtminstone. Inte denna gången i alla fall. 

Jojje tyckte att det var lika bra att få det här överstökat. Han väntade tills Perra swischat över 6000 spänn. Nickade mot gubben på andra sidan köksbordet och sen ställde gymnasiekillen den från kompisen Anton lånade videokameran på bordet. Grönman gillade inte den och började jämra sig vresigt. Men Jojje avbröt. 
"Hörrö, jag tänker inte gå igenom den här diskussionen en gång till. Ni kan få oss vräkta ju. Så det här är försäkringen vi får. Okej, fatta läget?", han förväntade sig halvt att farsgubben skulle börja skälla på honom. Men Rolf var upptagen med att rödkindat stirra på Lena där hon satt bredvid honom och verkade inte lyssna. Han var klädd i sin busschaufförsuniform från jobbet. Perra i sina gul-orangea vaktmästarkläder. Herr Grönman i nån slags gammal seglarutstyrsel med sjömanshatt och rock med guldknappar och vita byxor. Han hade dessutom en smal pipa i munnen som han tuggade på men aldrig tände för att faktiskt röka. 

Något sa Jojje att herr Grönman nog skulle ha skitit innerligt i om Jojje hotade att lägga ut honom på nätet i nån slags porrfilm med en ung sexig blondin med stora bröst. Snarare skulle han ägt det med stolthet den skamlöse gubbfan resonerade Jojje. Men det var mer vaktmästar-Perra som han var rädd för i sammanhanget. Jävla farsgubben också, tänkte Jojje och kisade illa av att se hur pappa-Rolf dreglade över hans sexymilf-fucktoy Lena som satt bredvid. Hon bar sin gamla studentmössa på huvudet, blus och en liten vit kjol med högklackade skor och vita stayups. Samma vita mössa hon burit på examensdagen antagligen. Ja, dom hade sina fantasier och fetischer dom här gubbarna tänkte Jojje. Det hade dom.

Lena hade visserligen alla möjligheter i världen att bara strunta i allt det här och flytta hem till sin morsa eller nåt. Hon skulle snart vara färdigutbildad och börja jobba så det var inga problem. Det här gjorde hon för Jojjes skull. Han hade nästan blivit förvånad över att hon ställde upp. Men bara nästan. Gymnasiekillen log lite, han visste att hon inte var svår att övertala. Vaktmästar-Perra sörplade nu i sig det sista av kaffet och tog en påtår. Han doppade en finsk pinne i det nya kaffet och svalde den hel innan han till slut frågade. 
"Var ska vi knulla horan? På bordet?"...
"Nej, fan vad obekvämt. Sängen förstås.", svarade Rolf.
"Jag vill inte ha doften av era sura fötter i min säng. Skit på er!", väste Herr Grönman vresigt. 
"Nånstans får det bli. Soffan. Du får be den där Harald skura den sen.", flinade Jojje glad över att Lenas ex äntligen var ute ur bilden.
"Han är inte min personliga assistent längre, den lymmeln.", Grönman bet i pipan.
"Sälj soffjäveln sen då. Blir det nåt eller inte?", Jojje startade camen och vände den mot Lena. Hon sneglade på honom en smula nervöst under lugg. 
"Här i köket då. Fyfan!", Herr Grönman slog näven svagt i bordet och svepte irriterat sin sista skvätt kaffe. 

Lena ryckte till och tittade på honom och sen snabbt mot busschauffören, Jojjes farsa om vänstra sidan och sen mot Jojje igen som flyttade sig för att zooma in hennes söta ansikte. Hon hade ganska överdrivet mycket smink med glitter på kinden. Kanske som hon hade haft på en studentfest för tre år sen när hon blev av med oskulden. Det hade hon berättat men det var ju längesen nu. Blusen hon bar under kavajen var uppknäppt så att det visade rätt mycket urringat. Kjolen hon hade var ganska kort så man såg att hon bar vita stayups under där hon satt med ena benet korsat över knäet under bordet. Framför henne stod en mindre jordgubbstårta med två små svenska flaggor och ett tomtebloss i. 

Perra makade sig lite ansträngt och tände detta nu med en tändsticka medan Rolf satte på mobilens musik bara som bakgrund. Inte så pass högt att man inte kunde höra vad folk sa. Han hade valt nån gammal Madonna-låtlista tydligen... 
"Sänk lite för jävelen!", gapade herr Grönman. 
"Jaja, jaja.", nickade Rolf och gjorde som han sa.
"Vänta lite glömde glasen.", Jojje sänkte kameran reste sig upp och gick över till pentryt. Han hämtade en flaska Pommac och fyra champagneglas och placerade dom på bordet.
"Ska det fan vara så jävla skitnoga!?", svor Herr Grönman och fräste. Lena log snällt mot honom från andra sidan bordet. 
"Det är min film. Jag regisserar okej?", muttrade Jojje och förblev stående den här gången innan han började om med camens inställningar.

Rolf hällde upp den skummande läskedrycken i det ena glaset efter det andra medan tomteblosset blixtrade i tårtan. 
"Ja, grattis då min vän.", sa han med hög röst och ställde sig upp. "Skål och lycka till. Verkligen!"...det var inte exakt vad han skulle säga enligt Jojjes manus men gymnasiekillen ryckte bara på axlarna och tyckte det var godkänt, nära nog. 
"Tack, tack så hemskt mycket!", Lena skålade glasen och log vackert. "Wooh!"...hon jublade och höjde det innan hon drack. Hon blinkade ögat menande mot Herr Grönman en gång. Det funkade oftast så hade Lena märkt att när hon väl kommit in och startat rollspelet så gick blygheten över rätt snabbt. 
"Jaaa...", sa vaktmästar-Perra dröjande och log dumt.
"...vad har hon för, betyg.", viskade Jojje irriterat och backade filmande hela scenen så att alla fick plats i bild. 
"Ja, just det. Vad fick ni för betyg då unga dam?", frågade Perra och höjde rösten onaturligt. 
"Sämsta betyg i allt utom biologi.", svarade Lena glatt med ett konstlat fnitter. Det kändes bisarrt mer än något annat men rätt kul. Hon ville träffa herr Grönman igen. Dom andra inte så mycket men hon hade själv tänkt ut det här rollspelet tillsammans med Jojje. Det gjorde det spännande. Att hon måste lyda och följa manus så att Jojje inte blev vräkt. Även om det var rätt bra konstigt med Jojjes farsa närvarande. Fast vem var hon att döma, vid det här laget var hon kinky. Så långt hade hon accepterat läget. Så varför låtsas vara så pryd längre särskilt i det här sällskapet. Det verkade kunna bli intressant. Hon höjde ett ögonbryn.

"Va?! Sämsta betyg? Då blir det smisk.", Herr Grönman kunde sin replik jäkligt bra tyckte Jojje.
"Vaaa? Okej ojsan då.", Lena såg spelat skamsen ut men hade svårt att sluta le. Hon ställde sig upp sakta med gubbarnas ögon som fastnaglade på hennes kropp när hon sen böjde sig långsamt över bordet och la sig på armbågarna med korsade underarmar. Hon gillade känslan. Rolf ställde sig nu upp häftigt och stolen gjorde ett gnisslande läte av rörelsen. Sen tog han med viss möda av sig bältet han bar vilket fick följden att hans mage putade ut mycket. Han vek det noga dubbelt. Lena putade med rumpan och vaggade med höfterna sexigt några gånger medan hon hade ögonkontakt med Perra framför sig. Rolf drog sakta upp klänningen med sin lediga hand för att blotta en tajt sexig rumpa, klädd i vita små string. 
"Åh, käre gud.", mumlade busschauffören och andades med öppen mun. Lena log glittrande upp mot honom och nickade medan hon ställde hakan mot händerna på bordet. 

"Men vänta hur fick du så bra betyg i biologi?", frågade Perra plötsligt. Han undrade faktiskt trots att det var en del av manus. Det gick liksom inte ihop. Rolf smiskade till hennes skinkor samtidigt en gång. Inte så hårt. Men det fick henne att rycka till och blinka en gång. Rösten var mer försiktigt sävlig och lät samtidigt kåt nästa gång hon svarade. 
"Jag hade sex med läraren förstås.", hon log ursäktande efter att ha svarat vaktmästar-Perra innan hon gnydde till efter nästa något hårdare slag. Läderbältet som träffade över hennes skinkor gav ett skarpt klatschande läte. Perras ögon lyste och han nickade. Studentskan stönade till jämrande av nästa rapp som var något ännu hårdare. Jojje zoomade in när rumpan dallrade till av det vikta bältet. 

"Bara biologiläraren väl?", skrattade Herr Grönman hest och började kupa ett av Lenas stora bröst genom det tunna blustyget när han sträckte sig från rullstolen över köksbordet. 
"Va, nej allihop faktiskt.", Lena grimaserade inför nästa förväntade rapp, som dock inte kom. 
"Vilken slampa, va?. Men varför fick du inte högsta betyg i allt då?", fortsatte Vaktmästar Perra och såg upphetsat på hur Busschaufför-Rolf snabbt ryckte ner hennes kavaj tog av den och slängde iväg den. Hon hade ställt sig under tiden och vinglade till lite av att få ytterplagget avslitet.
"Blusen!", Rolf klämde smekande hennes rumpa med handen när kjolen höll på att glida ner över låren igen bakom henne. Lena tittade på honom och knäppte upp. Ganska sakta, knapp efter knapp tills blusen öppnade sig och till sist särade sig luftigt. Hon hade en vit genomskinlig spetspushup under som tryckte upp de stora runda brösten fint. Lena drog mjukt blusen över axlarna och slängde den utan brådska bakåt över kavajen som redan låg på golvet. 
"Jo, för bara biologiläraran fick lov att knulla mig i rumpan.", svarade Lena och lät spelat oskyldig.
"Den här rumpan?", improviserade  Rolf och fortsatte att smeka den den genom kjolen och sen upp under kjolen. 
"Ja, just den rumpan.", svarade Lena med ett leende, blundade och stödde händerna framåtlutat på bordet igen.

"Knulla röven, på en brud med såna pattar?", frågade den 67-årige Herr Grönman mest sig själv och ryckte på axlarna en smula oförstående från sin rullstol. Men Jojje hyssjade honom att hålla sig till manus. Han var väldigt stolt över att ha skrivit det nästan själv.  
"Fortsätt, kjolen också din slampa.", Rolf tycktes inte ha hört honom. Lena gav busschauffören en kåt blick som inte var spelad längre medan hon långsamt drog ner blixtlåset bakom sig och sen lät kjolen falla till golvet. Jojje zoomade in hennes kropp när hon trampade ur den och karakteristiskt sparkade in tyget under bordet. Gymnasiekillen lät camen glida upp och ner längsmed hennes ben, rumpa, byst. När den nådde till Lenas ansikte gav hon en liten slängkyss mot bilden. Jojje log nöjt bakom Antons filmkamera. Än så länge gick det här bra. Fast han gillade inte att farsgubben skulle få sätta på henne. Dom andra tyckte han annars var rätt roliga gubbar ändå.

Busschaufför Rolf gjorde en ansats till att sträcka fram händerna för att klämma upp Lenas bröst bakom hennes rygg men han var tvungen ändra sig för att kunna lägga undan bältet först. Så Herr Grönman reagerade ovanligt snabbt och förekom honom. 
"Men du tog examen ju, så då får du tårta. Kom...kom!", Lena gick då sakta leende runt bordet. Hon smekte Vaktmästar Pärras valkiga nacke medan hon passerade honom bakifrån och fortsatte mot den 67-årige gubben i rullstol där han satt i sitt hörn. Grönman vinklade snabbt sin rullstol för att möta henne medan Jojje följde efter med kameran riktad mot Lenas rygg och vickande rumpa. 
"Ja, Kapten!", Lena ställde sig framåtlutat och gav de smala rynkiga läpparna en långsam puss med händerna vilandes på sina knän. Gubben kupade förtjust hennes bröst genom bhn underifrån och smackade mot hennes läppar. När hon leende avbröt och lutade sig bakåt igen hade Herr Grönman också fått röda läppar av sminket. Hon kysste hans panna ytterligare ett läppstiftsavtryck smekte hans kind och log sött.

Hon kände nu vaktmästarens hand börja tafsa sin hand upp och ner för det ena låret och klämma rumpan bakifrån. Den fläskige gamle mannen andades ljudligt upphetsat med öppen mun bakom henne från sin stol medan han smekte de långa benen och sen upp mot igen. Hon ställde sig mer bredbent och tittade tillfälligt över axeln. 
"Jag vill att ni knullar mig allihop. Riktigt hårt okej?", Lena blinkade sexigt igen med ena ögat men egentligen mest för att flirta mot Jojjes filmande än för Vaktmästar-Perra. 

"Tårta?", Herr Grönman klingade till med en tesked mot ett glas. Hon log tillbaka igen mot Herr Grönman och vände charmigt på hans sjömansmössa. Medan han började mata henne den lilla skeden. Hon åt sexigt. Skulle man kunna säga. Man kan ju äta mat på ett sensuellt sätt och Lena verkade ha talang. Grönman fortsatte att mata henne med en allt mer darrig hand. Ganska snart fick hon slicka grädde från hans fingrar istället och suga på dom. Han tryckte snart ner halva handen i tårtan och förde tillbaka grädden mot Lena. Hon åt snabbt girigt, gjorde det kåtslynigt och sög fingrarna intensivt som om hon älskade dom. Perra tafsade under tiden grovt mellan hennes lår och klämde skinkorna hårt bakom henne samtidigt. 

Vilket Jojje filmade noga. Men han fick pressa in sig trångt mot pentryt och diskhon där för att kunna få med Herr Grönman samtidigt i bild. Denne som nu skämtsamt skvätte jordgubbssylt ner över Lenas klyfta. Lena blundade när han kysste brösten och drog själv ner bh:n under dom så att dom gungade fram nakna framför honom. Lena smekte undan sitt långa hår från ansiktet när Jojje filmade från sidan medveten om att skapa en bra bild. 

"God tårta, Kapten?"
"Söta, goda, fina!", svarade han sanningsenligt utanför manus. Men det var inte så noga längre. Samtidigt kände hon ett par fläskiga händer sakta skala ner stringen nerför hennes ben och högklackade skor. Hon vände sig sakta och halvsatte sig då utan trosor på bordet. Hon särade ut sakta och brett framför Vaktmästar-Perra. Sen böjde hon sig lätt fram för att börja mata honom med tårta från en annan tesked. Perra hade svårt att bestämma sig var han skulle titta. Antingen på dom sylt och av grädde kladdiga stora runda unga brösten framför honom. Eller ner på den välansade blonda fittan där hon satt med brett särade lår nära honom på köksbordet. Eller på teskeden så att han inte skulle spilla. Men det gjorde han ju. 
"Oj, oj."...Lena log snällt och sänkte teskeden när Herr Grönman smekte hennes långa ben från sidan och Vaktmästar-Perra samtidigt började att klämma över hennes syltkladdiga bröst. Hon fick ögonkontakt med Jojje igen och smekte av sig studentmössan medan händer med grädde på gled upp och ner över kroppen. Hon skakade ut håret lite. 
"Nej, mössan på.", skrattade Jojje hest. 
"Okej då."...hon satte på den igen och kramade om båda gubbarnas huvuden nära halsen. Lena slöt ögonen och flämtade till när dom började att suga slickande på bröstvårtorna från båda hållen. När herr Grönman slutade från sin sida och började smeka hennes fitta istället kysste hon långsamt ut tungan mot hans darrigt utsträckta från munnen i en porrig kyss. Grönmans fingrar smekte hennes klitta skönt en stund och lekte in fingrar. Lena stönade snart mer gapande. 
"Ja, knulla mig nu?"...

"Städa undan, okej?", sa Jojje snabbt till pappa Rolf som bara hade stirrat på Lenas röv hela tiden från andra sidan bordet. Jojjes farsa ställde då snabbt undan glasen och sen Pommacflaskan och sist tårtan. Men hann inte riktigt med förrän den tjocke vaktmästaren ivrigt ställt sig upp så att köksstolen vällte bakom honom. Han tryckte plötsligt ner Lena hårt på rygg över köksbordet och ryckte fram kuken ur jobbarbyxorna. En ganska liten sak i jämförelse egentligen. 

Ett glas gick i golvet också och Herr Grönman hördes protestera argt. Dels över champagneglaset men mest för att han fortfarande hade en hand på hennes lår men han kunde ju inte resa sig upp för att komma åt längre upp när hon låg så. Lenas runda bröst gungade till hårt en gång av att återigen till bli nerknuffad på rygg precis när hon börjat maka sig upp igen. Hon kände den tjocke gubben stöta sig in häftigt och hur han nu började knulla henne tungt mot bordet med händerna krokade under hennes knäveck. 
"Knulla henne!", skrek Rolf upphetsat och höll fast hennes armar ovanför huvudet från sin sida av bordet. Perra sken upp i hela det svettiga ansiktet och tog i så hårt han kunde stöta. Jojje förvånades samtidigt över den fetlagde mannens intensitet men filmade vidare.

Herr Grönman var irriterad. För han kom ju inte åt. Man kunde höra hans kavalkad av vresiga svordomar överrösta Madonnas "Material Girl", i bakgrundsmusiken. Men till slut hävde han sig med armarna upp på köksbordet så att han åtminstone kunde sitta bredvid och få bättre överblick. Vid det här laget hade Rolf vinklat Lenas huvud över bakåt bordskanten och börjat knulla henne upp och ned i halsen. Hon hördes klöka och hosta till när hon väl fick andas med jämna mellanrum. Jojje var imponerad av dom på ett sätt men samtidigt kände han sig kluven och irriterad över att behöva bevittna sin egen farsas tillvägagångssätt i akten. Gymnasiekillen skakade på huvudet på ett huttrande vis och ställde sig vid bordskanten för att istället filma gubbarna från sidan när dom knullade den 22-åriga studentskan över bordet från två håll. 

Vaktmästar Rolf hade ställt hennes smalben mot sina axlar och frustade ansträngt medan han tog henne. 
"Snygga skor, din slyna!", ropade han och greppade klackarna. Lena kunde inte svara förstås, upptagen med att ta emot Rolf samtidigt i halsen. Herr Grönman hade under tiden skrattande smetat ut mer grädde över hennes hårt dallrande bröst och börjat ta på dom greppandes, knådandes, eller nypandes med ena handens fingrar. Eller lekfullt slicka tungspetsen över dom med lysande skadeglada ögon samtidigt som han själv fick sylt och grädde smetat över hela det hånskrattande ansiktet.

"Byte!"...frustade Rolf och släppte henne. Lena hördes andas snabbt och gnydde till när hon vändes hårt över på mage. Jojje tryckte på studentmössan igen ner över hennes ögon medan gubbarna vaggade runt bordet och passerade varandra. Herr Grönman kontrollerade nacken och håret med ett fast grepp så hon var stilla. Lena tittade undrande på Jojje och rättade till mössan men kände sen hur Rolf började sätta på henne bakifrån. Han knullade på henne mycket hårdare än Perra hade gjort. Men Perra valde att inte ta knulla hennes mun. Istället knäppte den tjocke gamle mannen händerna bakom nacken och pressade kuken mot hennes stönande flåsande läppar. Hon började till sist att undergivet lydigt suga gubbkuken nu mer stående på armbågarna medan Jojjes farsa spände på henne bakifrån. 

Jojje zoomade intresserat in ansiktet medan hon med slutna ögon sög av Vaktmästar-Perra. Hon hade snart hittat en bra rytm.
"Fan är det inte min tur snart?", Herr Grönman stirrade argt mot Jojje där han halvlåg på bordet. Jojje skrattade till fränt och ignorerade hans upprepade krav. Men han grimaserade samtidigt lite äcklat när farsgubben stönade till liderligt där han stod bakom Lena. Busschaufför-Rolf stannade upp i sina juckrörelser, stirrade tomt framför sig och backade sen klumpigt in mot pentryt där han förblev stående. Lena slutade snart att suga av vaktmästaren efter en kort stund. Hon avbröt och reste sig istället darrigt från bordet. Hon tittade bakåt mot Rolf kortvarigt och kände sperman rinna inne i sig men passerade honom. Sen vände hon sig andfått mot Herr Grönman och tog ett steg för att ställa sig framför honom. 
"Jovisst, absolut."... Lena böjde hon sig fram och började ge honom sin hett efterlängtade avsugning.", Gubben Grönman nickade genast mer helnöjt och lutade sig bakåt halvliggande på armbågarna.
"Äntligen börjar det hända saker. Såja..såja, duktig! Duktig!"...Lena gillade Herr Grönman. Hon var också lite fascinerad över att han var så välhängd och viril också för sin ålder. 

Gubben blinkade dock vresigt när den tjocke boule-kompisen Perra hade trängt sig förbi och ställt sig bakom henne. Nu småsur igen över den avbrutna avsugningen. 
"Fan låt slampan jobba. Måste ni vara överallt. Fyfan!", Herr Grönman hade helst velat ha henne för sig själv det var uppenbart. Jojje skrattade till igen. Men, Vaktmästar-Perra ignorerade honom bara och började ta Lena bakifrån.

 

Hon blev grillspettad en stund. Båda gubbarna lekte med hennes bröst från och till och händerna kivades tillfälligt om utrymmet. Lena fortsatte att suga den stora gubbkuken framför sig medan Perras händer fann stöd på hennes höfter. Hon lekte med tungan över det svällande ollonet och tittade undergivet upp ibland mot Grönman. 

"Ingen fara, jag kan hälsa på igen om du vill?", Grönmans ögon lyste upp och han nickade. 
"Ja, så gör vi gumman. Gärna. Duktig...såja duktig, just det.", när hon sög djupare. Han kunde se att hon gillade den.

Grönman log svettigt när han såg hur Lena plötsligt blundade förnedrat och kastade till med håret när hon kände en tjock tumme tryckas in i rumpan. Perra som knullade henne i fittan nu hade börjat fingra i hennes anal samtidigt. Jojje filmade den fläskige mannens juckrörelser in mot Lenas sexigt svankande rumpa och hur Vaktmästar-Perra uppspelt tryckte sin tumme in och ut ur hennes anal. Ända ner till andra knogen upprepade gånger. Hon tittade bakåt mot Perra och Rolf.
"Hälsa på honom på ålderdomshemmet, va?", en svettig Rolf busschaufför drack pommac under tiden och nickade tillbaka mot Lena från pentryt.
"Okej...Det ska jag göra. Jag lovar.", flämtade Lena och stönade till av att bli fingerknullad analt och tagen bakifrån samtidigt. Hon runkade den stora kuken framför sig i händerna istället en stund och tittade kåtslynigt på hur den till sist kom och sprutade en stor sats rakt upp i luften. Kaskadliknande. Sperman landade dock mest på Herr Grönman själv och på Lenas ena hand. 
"Satan!", muttrade gubben efteråt och slutade flåsa. 
"Slicka upp det!", frustade den genomsvettige Vaktmästar Perra glatt leende bakom henne. Lena, slöt ögonen medan hon knullades i lugnare takt än tidigare och lät tungan lapa sakta upp och ner. Lydigt slickande i sig sperman från hans hud och sen kattlikt från sin egen hand och fingrar.
"Satan!", fnissade gubben Grönman fast på ett mer positivt sätt nu. Lena log nästan busigt tillbaka och lät tungspetsen fladdra över och kring ollonet igen. Sen vinklade hon huvudet för att suga in en pungkula.
"Jävlar, satan!", frustade Herr Grönman igen och la sig platt på bordet. Lyckligt himlandes med ögonen. Lena log igen för hon kunde höra att han älskade behandlingen. 

Plötsligt kom äntligen Perra bakom henne och han drog sig ut med ett gutturalt stön. 
"Jag är snart tillbaka.", Vaktmästaren stapplade andfått ut mot toaletten och försvann. Jojje tittade frågande efter honom medan Lena ställde sig upp från bordet och rättade till håret med händerna. Hon tittade sen bakåt mot Rolf. Busschauffören log med byxorna fortfarande nerdragna kring anklarna när hon sakta gick fram och smekte hans axlar. 
"Du är faktiskt ganska lik min gamla biologilärare.", hittade hon på. Rolf förstod vad hon ville och böjde sig girigt för att slicka över hennes jordgubbssmakande bröst och sög på dom kyssandes. Han klämde ihopa dom fascinerat men tryckte sen efter en kort stund ner henne på knä med viss hårdförhet. Jojje, filmade medan hon sög busschaufförens, hans farsas kuk hård igen sittandes på golvet. Om än med blandade känslor i och för sig.

Under tiden hade Herr Grönman kvicknat till och börjat en ansträngande resa ner från bordet, tillbaka till rullstolen. Det gick ju inte helt smidigt. Så när han pustande hade satt sig ner igen. Befann han sig rakt bakom Lena som hade börjat rida grannen Rolfs kuk i en av köksstolarna. Rolfs odåga till son filmade under tiden hur Lena gungade mjukt i busschaufförens knä. Hon red vigt svankande och Grönman kunde konstatera att Rolf knullade sakta två fingrar in i Lenas rumpa samtidigt bakom henne. Herr Grönman torkade sin svettiga flint under sjökaptensmössan och flinade med blicken som fastnaglad på hennes rumpa bakifrån. 
"Ja...men nu börjar jag förstå.", skrockade han. Lena hörde nog inte och hade börjat stöna högt kramandes Rolfs huvud mot hals. 

"Vadå, vill du knulla studentskan i röven trots allt, Grönman?", skrattade Rolf hest medan hon red honom allt snabbare. Han kunde känna hur hon kom. Hur fittan drog ihop sig och låren började skaka. Hur hon kastade till med huvudet så att mössan föll ner på golvet igen. Hennes gapande stön var så höga nu. Det gick för henne.
"Va, den röven?", Grönman flinade snett igen mot Jojje som också skrattade till.
"Den här rumpan, va?", Rolf klämde om den och sen upp om brösten igen för att försöka gapa in det ena helt in i munnen tillfälligt. Lena flåsade upphetsat efter att ha kommit och märkte knappt hur hon lyftes över för att få sätta sig i Grönmans knä. Gubben Grönman kysste mot hennes nacke bakifrån och smekte kroppen. Men greppade sen hennes hår. Tittade in i hennes uppspärrade blå ögon. 
"In med den, du vet vem som bestämmer."...

Lena nickade, makade på sig och satte sig lydigt. Kände hur den tryckte sig upp i rumpan när hon sänkte sig sakta över den. Grönman morrade i hennes öra och nafsade medan Lena knep ihopa ögonen och sjönk ner med ett svagt stön.
"Såja...besöka mig sen på ålderdomshemmet va?"
"J..ja. Gärna.", Lena började rida i lugn takt medan Herr Grönmans händer smekte ner mellan hennes lår för att fingra och smeka hennes fitta. 
"Ska inte du också ta ge din lilla hora en omgång, unge man?", Grönman log elakt bakom hennes axel mot Jojje och kameran. 

"Sen kanske, jag knullade henne tre gånger precis innan hon kom hit så det räcker ett tag.", Jojje zoomade in Lenas våta blonda fitta som fingrades och smektes och hennes rövhål när hon red den stora gubbkuken analt sakta upp och ner, upp och ner. Lena slöt ögonen förnedrat när båda skrattade. Men slingrade armarna om Herr Grönmans nacke för stöd bakom sig medan hon ökade takten lite. Gubbens fingrar visste var dom skulle. Det dröjde inte länge förrän hon stönade ut en andra orgasm. 

----------------

Jojje ställde sig vid pentryt och skickade förstulet filmmaterialet iväg till sin garagekompis. Achmed var bra på att klippa och dona med film påstod han. Dessutom hade han lite på känn att farsgubben skulle ångra sig och försöka sno kameran. Gymnasiekillen hade nog inte fel i det antagandet men han hann ändå medan pappa Rolf var på toaletten med att ljudlöst slinka ut ur lägenheten. Lena hade klätt sig snabbt och kramat Herr Grönman och Perra hejdå och följde förstås med, Jojje. 

"Tack, gumman. Du var duktig. Vi fixar det nog så jag kan bo kvar. Oroa dig inte. Gillade du att knulla gamla gubbar?", han frågade henne fräckt i trappen innan hon hunnit in till sig. 
"En av dom kanske. Men jag tror jag föredrar yngre, ändå.", svarade hon och smekte hans busiga leende. Hon ställde sig i dörren in till sin studentlägenhet så länge.
"Blev du knullad i den här när du tog studenten?"
"När jag var 18? Ja.", hon nickade och dröjde kvar. Satte på sig mössan igen."Fast inte med stayups och så här mycket pushup.", fortsatte hon. 
"I alla hål?"
"J..ja."
"Jag tror killarna i din klass älskade dina pattar i denna, va?", han vispade isär blusen med handen för att blotta hennes bröst som fortfarande var ute ur bhn och svagt syltglänsande. 
"Kanske. Fast dom har växt lite sen dess. Jag hade nog en vanlig rosa bh liksom.", hon sneglade åt sidan försökte skyla sig lite tafatt och tänkte efter. 

Gymnasietiden för Lena hade varit nästan lika tråkig egentligen som hennes tid på universitetet. Förutom den där studentfesten då som undantag. Innan, hon hade träffat på Jojje och Fredrik den där morgonen på bussen förstås. Han tog verkligen ut det värsta i henne och hon saknade förmåga att motstå honom. Men det var ju hans eget fel. Inte hennes. Hon log mjukt med slutna ögon medan sextonåringen hårt slet blusen brett åt sidorna istället och tittade på dom en stund.

"Anton tar nog studenten snart. Han ska gå färdigt tidigare. Nördigt smart kille den där idioten.", förklarade Jojje och tryckte en öppen greppande hand hårt upp mot hennes ena bröst. 
"Jaha, vad kul. Ska han ha fest då antar jag?", Lena spärrade upp ögonen och smekte samma hand med båda sina. Han ändrade grepp till att ta om hennes hals.
"Du blir nog festens hora.", flinade han fräckt och började fösa med henne in i lägenheten.

***

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.