Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

17/4, 2023 kl. 11:11, av LX

Presenten del 4

Del 13 av 17 i serien Villig studentska

Fortsättning på lydig studentska, sista delen för den här gången.


Äntligen tröttnar dom. Till och med Lena på sitt ex vill säga.

Robbe drack upp den sista snutten av sin grogg och skakade på huvudet. 

"Herregud vad hon dallrade överallt när det gick för henne.", han kollade igen på selfien han tagit tidigare. 
"Ja, hon är nog det kåtaste jag sett.", sa kompisen Laban och rättade till bältet och byxorna innan han satte sig igen.
"Egentligen inte.", svarade Fredrik åt Robbe.
"Hur menar du?"
"Nja, det är lite hur vi tar henne och när. Du vet om stjärnorna står rätt och månen är full och allt det där. Blir ganska sällan faktiskt.", Fredrik hällde upp mer bjudsprit åt sig själv.
"Bästa födelsedagen va?", han dunkade den knubbige asiatiske killen i ryggen.
"Det här kommer jag aldrig att glömma!", han skakade hjärtligt hand med Fredrik. 
"Fast nu undrar jag om jag är förstörd för livet. Det var första ligget för mig."
"...och så blev det såhär?", Laban skrattade. Han avbröts av att det ringde på dörren.
"Vem fan kan det vara?", Robbe blev lite skraj när han tänkte att det kanske kunde vara nån släkting eller nåt. Päronen som kom hem tidigt. Störda grannar? Han reste sig och sprang iväg för att kika. 

-----

Harald ursäktade sig. "Jo, hej jag är här för att hämta Lena bara.", han höll upp ett litet kuvert. "...och betala Jojje.", harklade han sig. 
"Ja, just det. Kuk-Olden?", Robbe började skratta i dörren.
"Nej. Cuckold heter det.", tonårskillen fortsatte skratta en lång stund eftersom han var rätt så packad. 
"Ja, men det var ju det jag sa. Lena är i duschen vet du. Jag ska hämta Jojje, vänta.", han slängde igen dörren och torkade lite skrattårar. Han berättade först för killarna i soffan som också vred sig av skratt. 
"Ska du inte bjuda in Kuk-Oldaren?"
"Nej, jävla freak. Eller jo kanske, ska bara höra med Jojje.", Robbe försvann in mot badrummet. Gymnasiekillen ställde sig i dörren förvånat eftersom han såg Lena sitta i Jojjes knä på wc-stolen och kyssas, ganska fint. Hon var naken, hade håret invirat i en handduk och huden glänste fortfarande efter den andra duschen med allt läppstiftklotter bortskrubbat. 
"Eh jo ursäkta. Det står en idiot i dörren. Harald Cuckul-old sa han?", Robbe kunde ändå inte hålla sig för skratt när han sa det. Jojje avbröt kyssen och började också skratta även om Lena såg högst förvånad ut när hon tittade sig om.

"Harald hur visste han?", hon gav Jojje en besviken blick.
"Jo, jag vet. Men jag ville att du skulle fatta vad det är för en jävla typ.", Jojje hade förberett några lämpliga svar. Hon ryckte på axlarna. 
"Det är okej jag tänkte ändå göra slut."
"Det var allt jag ville.", Jojje reste sig upp och klädde på sig igen. Lena tog klänningen och stövlarna. Underkläderna var ändå sönderrivna. Hon hade redan lagt på nytt slamp-smink. 
"...och säga att han betalade 3000 spänn för att få titta på när du strippade för Robbe.", Lena vände sig om och gav honom en skarp blick. 
"Fan, Jojje?"
"Jag äger dig. Pimpar ut dig till vem fan jag vill. Dessutom måste jag köpa en ny moppe.", förklarade Jojje kaxigt. Sen började han gå ut ur badrummet. Det här fick liksom bära eller brista. Hittills tyckte han att det gått ganska dåligt. Men, rimligen måste Lena vara mer sur på Harald än på honom. Eller?
"Sätt fart.", han stod med ryggen till medan hon drog upp blixtlåset på stövlarna. Lena följde med ut visserligen. Men Jojje vågade inte riktigt titta bakåt.
"Vi ska knulla dig en gång till sen kan du åka hem med den där sylten om du har lust. Men jag tycker du ska stanna den här gången. Vad ska du med honom till?", han lyckades ändå låta ganska macho.

---------

Under tiden hade Laban bjudit in Harald på eget bevåg. 
"Ja, du ska inte stå där ute i kylan heller. Ska du ha dig en rakkabajsare?"
"Okej, jo men tack. Nej, ingen raketbajs jag ska köra bil sen.", Harald log och hälsade på dom yngre killarna i soffan. Han hörde en bekant röst. 
"Mer! Jaa...mer!", och några kåtflåsande stön så han tittade mot skärmen och fick rätta till sina glasögon. Lena blev grillspettad hemma i Jojjes soffa på skärmen mellan två av dom där millenniumslynglarna. Eller var det generation Z? Ja, han hade ingen koll längre. 

"Skön flickvän du har. Harald?", frågade Micke och försökte att inte gapskratta rakt ut men han gjorde stor-byst-tecken med händerna. 
"Jomen tack. Jo, hon är jättevacker. Trevlig tjej. Himla fin. Studerar kemi, mycket intelligent och ...", han satte sig på armstödet och tittade storögt på skärmen."
"Jo, jag vet jag körde henne mellan pattarna innan.", sa Fredrik och log elakt.
"Jag knullade henne i röven!", inföll Laban och började asgarva.
"Tja, en del tjejer gillar det ibland bara man är försiktig så.", Harald sneglade åt sidorna och la pengakuvertet över sin jeansbula. 

Han hajjade till när Robbe kom tillbaka. 
"Åh, Kuk-Old. Den här scenen är bäst va? Här blir hon sprutad rakt i fejjan. Fan vad mycket Anton?"
"Ja, jag har ju talang."
"Lite popcorn då?", Robbe lät vänlig och höll fram en halvfull skål. 
"Åh, tack. Jo. Ja, det var värst. Väldigt mycket som du producerar, ja.", han nickade oroligt några gånger mot Anton och mot skärmen. 
"Jag måste säga.", sa Robbe och hällde upp en ny drink till sig själv. "Att när din 22-åriga fotomodell till tjej sög av mig i fåtöljen. Ja, det var den bästa present jag nånsin fått.", Harald skruvade på sig.
"Så vi tänkte köra din söta flickvän en omgång till bara. Är det sant att du gillar att titta på sånt?"
"Joo,", svarade Harald dröjande.


"Men det får du inte. Du får vänta i bilen.", sa Fredrik. Alla garvade.
"Snälla. Jag skulle uppskatta det. Vad...skulle det krävas?", han rättade till sina glasögon. Robbe tittade på honom fascinerat och visste knappt vad han skulle svara.

------------

Jojje kom ut till tv-rummet och stannade till häpet. Lena också, ställde sig bredvid honom och uttryckte: 
"Men Harald?", ja han låg där fastbunden på rygg över det rensade soffbordet till händer och fötter med en munkavel. Harald tittade upp och drog lite i dom bälten och Lenas koppel som han var bunden med och svarade bara dämpat något desperat mummel. "Nejmen släpp loss han.", Lena ställde sig och skulle knyta upp.


"Han ville det. Jag lovar.", skrattade Robbe och hindrade henne med handen. "Eller hur din Kuk-Oldare? Nicka om det är så.". Harald blundade skamset och nickade till slut. Man kunde tydligt se hans bula genom jeansen. 
"Herregud, Harald.", Lena skakade på huvudet men tyckte egentligen inte synd om honom. 

Jojje nickade triumfatoriskt och klappade Harald på kinden. Sen tog han sitt kuvert och stoppade i fickan.

"Tja, det kan han väl få. Han betalar ju partajet, den patetiska sylten. Eller ska vi dra hem istället. Fredrik? Lena?"
"Vafan ska ni dra?"
"Jag har fått betalt så."
"Stanna, han vill ju så gärna.", Anton klappade Harald på pannan. Lena tittade uppgivet på klockan i sin mobil. Det var ett mail från Harald men inget som hon tänkte läsa nu. 
"Alltså jag vet inte.", hon tittade på Jojje.

"Kom igen, jag fyller ju år."
"Han fyller ju år!", Laban daskade till henne klatschande på rumpan. Harald, bunden i sin munkavel försökte le med ögonen och nicka intensivt. Han mumlade. Antagligen något om att Robbe fyllde år. Det var egentligen nog det som sålde konceptet till Lena. Kanske inte Haralds fetischer, hon var rejält besviken men samtidigt var det ganska komiskt.  Men dasken på rumpan genom den korta klänningen fick henne att ändra sig. Haralds blick blev orolig igen av den och det tände henne.
"...och jag är din present ju.", hon nickade leende mot Robbe. 
"Åh, jag vill se dig strippa en gång till?", Robbe knuffade till Micke som inte var sen att vingla iväg och sätta på musiken igen. Men inte lika hög volym den här gången. 
"Present.", påminde Jojje och sjönk ner i fåtöljen. 

Lena började röra på sig. Det tände henne att Harald låg bunden sådär men hon tänkte inte visa det för honom den här gången. Det tände henne också att vara helt naken under den slampiga klänningen. Utan bh:n som ju var sönder och låg över en krukväxt i fönstret. Man såg därför tydligt hennes bröstvårtor genom det tunna tyget. Hon dansade slampigt med armarna slingrande i luften och vickade på rumpan och putade med överkroppen. Egentligen stod hon rakt framför Harald och soffbordet nu men vänt mot soffan och med ryggen mot Jojje. Det var inte riktigt samma dans som förut. Hon improviserade mer och drog klänningen upp och ner över halva rumpan. Visade retfullt och sen drog hon ner igen. 

Hon blinkade varmt mot Robbe med kisande ögon och levde sig in i den överenskomna present-rollen som om hon var rejält kåt på honom och böjde sig något fram med ena handen vilandes på den knubbige asiatiske killens axel. Sen började hon suga av två av sina fingrar hett nära framför honom. Dom nakna brösten hängde nästan ut ur urringningen. Precis som förut satte hon ett knä i sitsen bredvid honom. Fast nu satt Laban och Micke bredvid Robbe. Den här gången tafsade dom inte så mycket. Men dom smekte henne sakta på rumpan och låret en gång. Kanske mest för att det var en ganska långsam låt. Eller så ville dom också se klart stripteasen. Jojje tittade på nöjt och hånlog åt Haralds blick av kåtblandad ångest där han låg bunden på soffbordet bakom hennes vickande rumpa.
"Fyfan", viskade Jojje och skakade på huvudet. 

Lena drog i axelbanden med en seg slitande rörelse och lät den röda tunna klänningen falla från axlarna till midjan. Alla ögon gled ner till dom stora runda brösten som dallrade till ihopaklämt när tyget gled av dom. Hon stod kvar på plats, rätade på sig och smekte sen händerna genom håret för att hålla dom bakom huvudet medan hon dansade sakta. Hon böjde sig fram igen och lät sina bröstvårtor snudda Robbes glada runda ansikte. Plötsligt log hon glittrande åt hans lyckliga min. Men sen backade hon snabbt ett steg från soffan med händerna skylandes brösten. Lena dansade vidare topless en kort stund innan hon lät klänningen falla till marken. Naken snurrade hon runt sakta och tittade ner på Harald med en ironisk min med ryggen mot soffan nu. Lena böjde sig långsamt framåt med fötterna långt isär. Helt naken bara med de stillettklackade höga lackstövlarna kvar. Hon smekte sin egen kropp samtidigt som andra händer gled smeksamt över rumpan. Sen vidare ner över de långa välskapta benen till knävecken och tillbaka igen, medan fingrar hittade sig in mellan låren för att ta henne på fittan. Lena kastade till en gång med det långa blonda håret och log bakåt över axlarna. När hon sen vände tillbaka till pojkvännen Harald tittade han nästan snällt tillbaka när de hade ögonkontakt och mumlade nåt i sin munkavel. Lena smekte honom över bröstkorgen och vidare ner mot hans bula. Hon greppade över den ganska hårt samtidigt som hon log, menande. Harald svalde och blundade ansträngt då Lena höll om hans bultande stånd som nu bara ville explodera ut ur byxorna. Lena viskade något i Haralds öra med slutna ögon som fick honom att rodna om möjligt ännu rödare och sen drog hon ner hans gylf. "Ja?", frågade hon. Harald nickade fort medan hon tog ut den och runkade den sakta i handen.

"Bry dig inte om Kukku-Olden nu sätt dig här i stället, Lena.", ropade Robbe och hon släppte då genast Harald som frustrerat himlade med ögonen. Sen vände hon sig och sjönk ner på knä framför Robbe. Hon smekte upp händerna över Labans och Mickes knän om vardera sidan och vinklade upp huvudet för att nafsa mot den knubbige asiatiske födelsedagskillens läppar. Lenas ögon sneglade busigt leende mot Harald där han låg medan hon slickade ut sin tunga för att möta Robbes i en slafsig kyss. Tonårskillen klämde hennes bröst girigt under tiden. Laban och Micke hjälpte hennes händer i samma veva att ta fram deras halvstyva kukar igen och hon började snart med att runka av dom båda samtidigt. 

Harald gnällde nåt ohörbart, ryckte till i kroppen och verkade försöka äta sig genom munkaveln med stora käkrörelser såg det ut som. Kanske ville han säga nåt. Men Anton rättade till den snabbt. 
"Vad sa han?", frågade Fredrik och drack mer fantavodkablandning medan han såg på hur Lena böjdes ner av Robbe för att hon skulle börja suga av honom. Huvudet guppade  sakta sensuellt upp och ner i tonårskillens knä och han log blundande med hela ansiktet. 


"Sug nu då din kåthora!", Micke skrek hånflinande och smiskade upphetsat till henne på rumpan. Han såg fram emot att få samma behandling snart. Laban och Micke klämde hennes bröst eller skinkor från sidorna medan hon lydigt tillfredställde födelsedags-Robbe. Lena blundade och ökade takten ännu mer. 


"Nej, så tror jag inte han sa, Cakkaluloldien.", menade Fredrik som satt i hörnan. 
"Tror du inte?", frågade Anton. "Vad sa han då?", den långe killen låtsades lyssna med handen mot örat. 
"Nåt om att vi borde knulla hans vackra flickvän i alla hål den här gången.", svarade Fredrik och höjde sitt glas mot Harald på soffbordet. Harald skakade på huvudet och mumlade i munkaveln igen. 
"Exakt.", menade Jojje från fåtöljen och skålade också.

Robbe lyfte hennes huvud och höll håret stadigt medan han förtjust frågade henne.

"Du gillar dp va?", Lena tvekade och tittade mot Jojje över axeln som nickade.
"Visst om ni har lust. Absolut.", hon nickade mot Robbe. Sen vred hon sig över åt sidan för att suga av Micke en stund. Sen bytade hon vidare mot Laban på andra sidan. Sen tillbaka mot Robbe några drag. Tre gånger till i ökande takt. Hon tittade bakåt en gång med en ganska allvarlig, nästan lite arg blick på Harald vars ögon var som fixerade på vad hon gjorde med Robbes kuk i kindhålan. Lena undrade om han verkligen menade att tonårskillarna i soffan skulle få ta henne i dubbel penetration. Om han betalt för det. Lena gick över till Laban igen och började om rollen i huvudet.

"Vill ni knulla mig dp i alla hål va?", hon retade honom fräckt med tungspetsen som gled uppför den mörkhyade ganska genomsnittliga kuken. Hon log kåtslynigt tillbaka mot hans stirrande lite elaka ögon. När hon började suga den djupt tittade hon mot Jojje igen. Han hade ett mörkt snett leende som vanligt på läpparna men också något förnöjt uppskattande i blicken där han satt och smuttade grogg i fåtöljen. Om han ändå inte varit 16 tänkte Lena och putade fint med rumpan bakåt. Detta kunde bara vara på lek. Hon behövde honom för att bli kåt bara. Så var det med den saken. 

Lena rätade sig och kastade bakåt med håret, sen gled hon över Robbes knä för att fortsätta med Micke några drag. Hon blundade för den mer späde killen av dom var inte hennes favorit. När hon hade sex med honom kändes det mest som ett uppdrag från Jojje. På det viset var det ändå tändande. Lena kände Laban och Robbe leka med hennes bröst under tiden hon sög Mickes ändå ganska normalstora kuk. Hon vinklade överkroppen mer för att komma åt och stod högt på knäna. Lena pausade lite medan hon sjönk tillbaka på knä för att hämta andan. Hon log mot dom tre framför och gav Harald fingret bakom sig. Expojkvännen jämrade ur sig nåt till svar genom munkaveln. 

 

Med Harald hade hon ju lekt liknande kinky lekar. Men med något äldre par mest. Vad var skillnaden egentligen varför var det här bättre? Inte så att det hade varit dåligt med allt trekantande hit och dit. Några av dom herrarna och damerna hade också gillat att förnedra henne och ta henne hårt. Så kanske var det hur dom tittade på henne. Hur hon ändå uppskattades trots allt dom gjorde med henne. Dom verkade oerhört tacksamma på nåt sätt trots att hon i princip agerade deras lydiga sexslavinna när dom träffats. Dom äldre kinkyparen, där var det mer en nedlåtande, kylig och lätt föraktfull ton. En vana eller överlägsenhet i hur dom gjorde saker som hon inte gillade riktigt. Inte alla förstås. En del hade varit riktigt bra sex.

Att hon var en yngre bimbo med något äldre killar i 30-årsåldern tillsammans med den 27-årige Harald som cuckoldpojkvän kändes inte så onormalt heller i och för sig. Det var nån slags kinky-norm. Det var för normalt kanske. Att hon å andra sidan här blev ett något äldre lydigt sexobjekt med porrskadade killar i 16-17 årsåldern som verkade tycka att hon var ap-snygg, var helt fel ur normen. Det var just därför det blev intressant för henne? Fast hon hade ändå gillat Herr Grönman av nån anledning. Han var ju pensionär så det var också helt kinky fel. Men det var en intressant gammal man. Det kunde hon inte förneka. Plötsligt log hon glittrande mot Robbe. 

Lena ställde sig upp och vinklade ut höften fint. Vände sig sakta och backade svanken mjukt in i honom. Robbe utstötte ett slags segervrål mot hennes skinka och kysste den vilket fick henne att skratta till. Födelsedagskillen kramade sen in Lena att gungande sitta ner i hans knä. Händerna smekte genast runt brösten bakifrån och kupade upp dom hårt. Hon lutade sig bakåt och slingrade en arm om hans nacke. Särade och makade på sig letande. När den gled in i rumpan underifrån blundade hon kisande och sjönk ner på den sakta. Robbe fortsatte att knåda hennes stora bröst framför dom andra jublande killarna i soffan. Hon såg in i den knubbige asiatiske tonårskillens glädjestrålande ansikte och började röra sig upp och ner, ridandes honom analt. Detta var också helt normativt fel. Alltså kinky-rätt. Hon stönade krystat och nafsade honom i örat. Därigenom blev det intressant. Hon red hårdare.

När hon redan särade ganska brett tog Micke och Laban varsitt ben och la dom över sina egna knän för att hon skulle sära ännu mer. Lena la den andra armen om Labans nacke för stöd och fortsatte röra sig. Hon stönade när båda smekte hennes lår och började sugkyssa mot hennes bröst från var sin sida. Både Harald och Jojje som inte satt i soffan stirrade på hur Robbes kuk gled in och ut ur hennes anal. Jojje gillade att se Lena bli porrigt knullad. För Harald som var bunden på soffbordet var det mer känslan av att han inte fick vara med. Så långt hade Lena förstått hans läggning. Men cuckolden ville förstås också få komma till slutligen. Det var liksom hans förspel. 

Jojje ställde undan sin fantavodkablandning, reste sig ur fåtöljen och gick hastigt runt soffan ett varv för att tvinga till sig Lenas mun. Hon började genast lydigt att suga av honom över soffryggen samtidigt som Anton hade gått runt på andra sidan. Han la sin stora kuk i hennes hand och hon började omedelbart att smeka och dra i den. 

Lena flämtade till när Micke också reste sig och la sin hand om hennes hals. Han hade redan börjat knulla henne i fittan med en överraskande hård stöt.

"DP!", ropade han glatt och satte på henne snabbt juckande. Sen gjorde han tummen upp bakåt mot Harald där han låg bunden på soffbordet. "DP!", upprepade han. Harald svettades och nickade. Mumlade nåt i munkaveln. Alla höll med. 
"DP, DP! DP!". Laban greppade Lenas hals och frågade. "DP?", Jojje drog sig ut och lät henne svara. 
"Ja, dp. Knulla mig gärna i DP?", hon tittade på honom ansträngt och nickade medan Micke stötte in i henne fortare. Hon kunde känna Robbes höftrörelser under sig att han var på väg att komma. Lena krystade till ett stön och blundade hårt av att han stötte uppåt mer. Men till slut slappnade Robbe av och slutade jucka in i hennes rumpa. Micke flåsade och gnällde till en gång när det gick för honom. Lena kunde känna den magre tonårskillen komma strax efteråt i hennes fitta. Han sjönk sen ner över henne med kinden mot hennes ena bröst. Så småningom masade sig killarna efter visst besvär undan för att ge plats. 


"Min tur kåtslyna. Rid min kuk.", Laban drog henne över sig. Hon famlade efter balans en sekund och fäktade med armarna men fann snabbt en bekväm ställning över honom i hans knä. Den 22-åriga studentskan kände Laban motorbåta mellan sina bröst en stund innan hon sjönk ner över den indisk/adopterade 16-årige killen. Hon började snart att rida i en bra rytm och hittade snart tillbaka till Jojjes och Anton kukar med händerna igen framför sig. 

Det rann tårar nerför Haralds kind nu. Hans stånd låg stenhårt kvar på magen utstickande ur gylfen men det fanns inget han kunde göra åt saken. Utan bara att se på medan den mörkhyade unge killens kuk gled ut och in ur Lenas fitta bakifrån och Labans giriga händer som klöste över hennes skinkor för att hon skulle rida hårdare. Den rödlätte killen Fredrik, som han visste var Jojjes polare ställde sig nu framför henne. Lena fick alltså hantera tre framför sig samtidigt som red en kille. Hon använde båda händerna samtidigt som hon sög av dom, en och en. 

Robbe och Micke satte sig under tiden mer på avstånd. Dom verkade matta. Utsjasade nästan. Robbe klappade Harald vänligt på pannan. 
"Ja, det är verkligen en skön tjej du har Cackaldo. Bästa presenten någonsin. Best present ever, jag lovar!", sen sjönk han ner mot soffkanten och verkade börja somna. Harald slet med händerna några gånger för att försöka komma loss. Men det gick inte. 

Fredrik munknullade nu Lena hårt där han stod mellan Jojje och Anton. Han hade tänkt sätta på henne i röven. Ja, han sa det flera gånger att han skulle göra det, men istället drog han sig ut oförmögen att hålla tillbaka längre och sprutade henne över hela ansiktet. Drucket, stapplade han sen undan för att vingla iväg mot badrummet.

"Kanske för mycket fantavodkagrogg ändå?", ropade han förvirrat. Det blev istället Anton som gick runt och ställde sig bakom henne. Lena med Jojje djupt i munnen fick en nervös blick. Jojje log ner sadistiskt. 
"DP va?", Lena slöt ögonen och stönade något när Laban slickade över hennes bröstvårtor igen. Sperma rann droppade nerför kinderna. 
"Okej. Om du vill.", hon tittade bakåt mot den välhängde killen som fattade händerna i ett fast tag om midjan och riktade in sig. Laban tittade upp svettigt och sög på en bröstvårta nafsande. 
"Jag tror din pojkvän också vill ta dig DP, eller hur Kuk-oldie?", han daskade till Lena på rumpan. Lena sneglade oroligt ner mot honom när Anton retade sitt ollon mot hennes anal och började pressa.
"Fråga om han vill det?", Laban höll om hennes hals igen. Lena lät honom vinkla huvudet och hon frågade Harald: 
"Vill du ta mig analt samtidigt med Laban, älskling?". Alla skrattade, eller ja, alla som var vakna och närvarande. Harald såg ut att tveka en kort stund och såg tillbaka på Lenas spermakladdiga flåsande ansikte. Men han nickade sen fort och länge. För att liksom understryka.
"Det får han inte.", flinade Anton och gjorde high five med Laban och Jojje. Sen pressade han sig sakta in djupt. 

Lena krystade fram ett uttdraget gapande stön. Som sen blev mer gnyende och allt högre när Anton började sätta på henne i rumpan.


"Hon älskar det ju?!", Laban flinade svettigt bakom Lenas axel mot Harald. Lena grimaserade och lät Jojje knulla henne i munnen samtidigt. Jojje flåsade till och sprutade henne i halsen. Färdig släppte han hennes hår och backade undan andfått. Han var verkligen färdig nu. Skulle inte orkat knulla mer om han fått mer betalt ens. Han kunde samtidigt höra kompisen Fredrik hulka och börja spy från badrummet längre bort. Ja, det hade kanske blivit lite mycket ändå.

Anton drog sig ur efter en kort stund och knuffade barskt ner Lena på rygg i soffan. Sen runkade han ut sin sats över hennes svettblanka bröst så att det rann en mängd sperma i långsamma rännilar över dom. Allt med ett karakteristiskt brölande. Sen dråsade han tungt ner på golvet mot soffan för att vila med glasartad drömmande blick och öppen mun. 

Laban som inte var färdig drog med sig Lena mot soffbordet. 
"Kolla så hård din pojkvän blev av att se allt det där. Va, fyfan!", han höll Lena om nacken och pekade på den bundne Harald vars stånd svajade från gylföppningen. 
"Så, ner på den nu.", han vräkte Lena över pojkvännen och hon kände Haralds kuk glida över magen. Lena ville inte titta på honom så hon vände bort ansiktet när hon ställde sig på alla fyra. Hon gapade ut ett kåtjämrande stön när Laban började ta henne analt bakifrån. Harald försökte då träffa in den underifrån men lyckades helt enkelt inte hitta rätt läge. Istället började han jucka upp mot hennes mage i ett slags torrknull. Laban fortsatte att knulla hans flickvän hårdare och fick ett nasalt stönande läte när han började närma sig med sina typiska ryckningar också. Lena lade sig mer på en armbåge stödd mot Haralds bringa och smekte bak handen mellan sina lår för att gnida fingrar snabbt över klittan. Hon fick sig själv att komma och hann precis innan Laban drog sig ur hennes rumpa med ett litet skrik. Laban sprutade över hennes korsrygg och lite på rumpan. Därpå backade han undan och kraschade ner i fåtöljen bakom sig där han snart somnade. Lena tittade något skamsen ner på Harald som försökte nå att jucka upp mot henne med kuken. Men hon reste sig utom räckhåll istället. 

Jojje hjälpte Fredrik ut i hallen under tiden och passerade dom. 
"Så, vi drar nog snart. Lena, ska du åka hem med Harald eller dela taxi med oss tillbaka?", hon lyfte huvudet flämtande. 
"Ska bara pudra ansiktet lite.", hon tog sin klänning och försvann in badrummet medan Fredrik drucket ringde efter en bil. Jojje ställde sig och rökte i dörren medan dom väntade. Han hörde Harald gnälla igen genom munkaveln och slå huvudet i soffbordet några gånger. Men ryckte på axlarna. Lena med klänning och överrock på sig blev färdig förvånansvärt snabbt och gick bara förbi pojkvännen på vägen ut. Hon vinkade kort ner åt honom och höjde ett menande ögonbryn innan hon försvann genom hallen. 

Harald hörde taxibilen rulla in på gatan och hur dörrarna slängdes igen och hur den sen körde iväg igen utanför. 

***

"Ja, som man bäddar får man ligga. Det får man. Men jag ska befria dig.", hördes Robbes fyllesävliga röst medan han fumligt började försöka knyta upp bälten och koppel och allt. 

 

 

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

LX

Tack, tack Sillen! Man bugar och bockar. :)

25/4, 2023 kl. 11:56

#1

sillen

Bästa hitills! Jag vet att du skrivit att det var sista delen för den här gången men jag hoppas ändå det kommer mer med Lena och Jojje.

24/4, 2023 kl. 22:21